Τετάρτη, Φεβρουαρίου 20, 2013

Πέρα από το Ανάχωμα

Συνεχίζοντας την αποχή μου από τον σχολιασμό της πολιτικής επικαιρότητας, σε μια προσπάθεια να σταματήσω να φράζω με τα μηδενιστικά μου σχόλια τις επενδύσεις στη χώρα, στρέφομαι στο σινεμά, παραθέτοντάς σου δυο λινκ απ' το ελculture.
Στο πρώτο μπορείς να απολαύσεις μόνο δικά μου λόγια, σε σχέση με αυτήν την ταινιάρα που λέγεται «Τα Μυθικά Πλάσματα του Νότου».
Στο δεύτερο εκτός από τα δικά μου λόγια και η πρώτη μίνι συνέντευξη που παίρνω ποτέ, όχι μόνον από Αιθίοπα ντοκιμαντερίστα, αλλά και γενικότερα. Ερώτηση για επενδύσεις δεν έκανα, λογικά με το Κατάρ και τη Γαλλία είμαστε παραπάνω από καλυμμένοι. 

1 Comments:

At 2/20/2013 08:00:00 μ.μ., Anonymous Ζωή said...

Τα Μυθικά Πλάσματα του Νότου είναι από τις ωραιότερες ταινίες που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Συγκλονιστική.

Η συνέντευξη πολύ καλή.
Το όλο θέμα βέβαια όπως το προσέγγισε ο Τζιόρτζι αυθόρμητα με οδήγησε σε συνειρμούς και ερωτήματα: τι θα γινόταν ας πούμε αν ο Γαβράς δημιουργούσε κάτι αντίστοιχο σε περίπτωση επαναπατρισμού των Ελγίνειων. Θα το πετσόκοβε ο Σαμαράς όπως το φιλμάκι της Ακρόπολης ή όχι.Φαντάζομαι ναι για να μην διαρρήξει τους δεσμούς με την φίλη συνεταίρα Αγγλία.Το υπουργείο Πολιτισμού με τι ανίτιμο θα δεχόταν να συνδράμει οικονομικά. Υποθέτω μόνο με σαφή εκθειασμό του "σπουδαίου" κυβερνητικού έργου.Και αυτή προσέγγιση "συνείδηση της σημασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς"ούτε να σκεφτώ δεν θέλω τι ατάκες θα προκαλούσε.Ειδικά η μανταμ Ρεπούση θα οργίαζε.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home