Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010

Πλάσματα στο ανάμεσα.

Ο Κόλιν Φάρελ είναι ψαράς. Ψαρεύει με τα δίχτυα του μια κοπέλα. Είναι ζωντανή. Μα είχα πεθάνει, πώς το έκανες; Περίεργο. Δεν θέλει να τη δει κανείς άλλος. Επίσης περίεργο. Την πηγαίνει στο ερημικό του σπίτι. Την αφήνει εκεί. Πρέπει να πάει να παραλάβει από την πρώην γυναίκα του την εντεκάχρονη κόρη τους που είναι νεφροπαθής και κάνει αιμοκαθάρσεις. Για να περάσει η ώρα της αιμοκάθαρσης της λέει ιστορίες. Της διηγείται την ιστορία ενός ψαρά που ψάρεψε με τα δίχτυα του μια κοπέλα. Η κόρη αποφασίζει πως η κοπέλα είναι Σέλκι: πλάσμα που στη θάλασσα ήταν φώκια και που όταν βγαίνει στη στεριά βγάζει το δέρμα της και αν βρει ένα στεριανό που θα ερωτευτεί μπορεί να αποφασίσει να ζήσει μαζί του. Η κόρη υποπτεύεται ότι ο πατέρας της κάτι της κρύβει. Πηγαίνει στο σπίτι του με το καροτσάκι της και βλέπει την κοπέλα. Την ιστορία δεν την έβγαλε από το μυαλό του λοιπόν. Είναι αληθινή. Κι αφού είναι αυτό το σκέλος της αληθινό, γιατί να μην είναι και το άλλο; Γιατί να μην είναι στα αλήθεια και Σέλκι; Το σλόγκαν της «Οndine» είναι πως αλήθεια δεν είναι αυτό που ξέρεις, αλλά αυτό που πιστεύεις. Με μια σειρά από πολλά ακόμη περίεργα συμβάντα, ο Νιλ Τζόρνταν θα παίξει με τις προσδοκίες μας, μέχρι να αφήσει την αμφιβολία και να δώσει οριστική λύση υπέρ του μύθου ή υπέρ του ρεαλισμού.

---

Στα τέλη του 2007 η απεργία των σεναριογράφων οδήγησε τον Τζόρνταν να εγκαταλείψει προσωρινά το Χόλιγουντ. Η αλλαγή περιβάλλοντος και η επιστροφή στα πάτρια εδάφη του έκανε καλό. Το σενάριο του, όπως σιγά σιγά ξετυλίγεται, αποκαλύπτει για μια ακόμη φορά τη μαεστρία του. Εμφανίζει τους παίκτες του έναν έναν στη σκηνή, χωρίς καμιά βιασύνη, ακόμα και στο μέσο της ταινίας. Εκτός από τους τρεις βασικούς ήρωες, θα μας γνωρίσει ακόμα την αλκοολική πρώην γυναίκα του Φάρελ, τον Σκωτσέζο σύντροφό της τον οποίο η κόρη νιώθει σαν απειλή, τον ιερέα που εξομολογεί τον Φάρελ και τον μυστηριώδη άντρα (ή ίσως Σέλκι) που ψάχνει την κοπέλα που βγήκε απ' τη θάλασσα. Κάθε πλάνο είναι στη θέση του, κάθε ατάκα στη δική της, η ταινία είναι σκηνοθετικά και σεναριακά κουρδισμένη με ακρίβεια. Τρεις βασικοί ήρωες, τέσσερις συμπληρωματικοί, ένας μύθος μεταποιημένος, υπέροχα φωτογραφημένα κάδρα του παραθαλάσσιου Ιρλανδικού τοπίου και τα σε μη υπάρχουσα γλώσσα τραγούδια των Sigur Ros είναι τα συστατικά που ανακατεύει μαεστρικά ο Τζόρνταν για να χτίσει τη δική του κινηματογραφική ιστορία.

---

Ο Φάρελ συνηθίζει να ρωτά την κόρη του αν της συνέβη τίποτα περίεργο ή υπέροχο. Να λοιπόν που του συμβαίνει τώρα εκείνου κάτι οπωσδήποτε περίεργο και εκ πρώτης όψεως υπέροχο. Θα διατηρηθεί υπέροχο ως το τέλος; Όπως λέει στον ιερέα, για εξομολόγηση πηγαίνει επειδή το χωριό του δεν έχει «Ανώνυμους Αλκοολικούς». Τον λένε Σίριακιους, αλλά όλοι τον φωνάζουν Σέρκους. Τσίρκο δηλαδή, γιατί όταν έπινε γινόταν ρεντίκολο. Έχει να πιει 2 1/2 χρόνια. Τα παρατσούκλια έχουν αυτή την ιδιότητα να κολλάνε ακόμα και όταν ο χαρακτήρας σου αλλάζει. Αλλάζει όμως ο χαρακτήρας; Μερικοί άνθρωποι κωλώνουν μπροστά στην ευτυχία και ο ιερέας του επισημαίνει πως είναι ένας από αυτός. «Η δυστυχία είναι εύκολη, η ευτυχία είναι που χρειάζεται δουλειά», θα προσθέσει. Αν ο άνθρωπος ήταν λιγότερο πολύπλοκο ον, τα θέματά του θα τα είχε λυμένα, την δυστυχία θα την επέλεγαν μόνο κλινικές περιπτώσεις και την ευτυχία θα την κυνηγούσαν όλοι, οσοδήποτε δύσκολη και αν ήταν. Ωστόσο όσοι «επιλέγουν» τη δυστυχία, δεν το κάνουν ντε και καλά από μαζοχισμό, αλλά επειδή σε ένα επίπεδο περνάνε πιο άνετα μέσα της. Είτε φόβο το πει κανείς, είτε συναισθηματική τεμπελιά, είτε βόλεμα, το γεγονός είναι πως ό,τι συνηθίζεται αντέχεται: είναι γνωστό έδαφος, είναι κάτι μέσα στο οποίο έχουμε μάθει να λειτουργούμε. Αισθανόμαστε ασφάλεια μέσα σε ό,τι έχουμε συνηθίσει. Το να εγκαταλείπεις την προσπάθεια, το να αφήνεσαι, το να λες «αυτός είμαι: σκάρτος», το να θεωρείς ότι τα κρίσιμα συμβάντα στη ζωή σου συνέβησαν στο παρελθόν και όχι στο μέλλον, όλα αυτά κουβαλούν την απαράμιλλη γοητεία της ευκολίας. Και ποιός είπε ότι τελικά η ευτυχία είναι προτιμότερη από την ευκολία;

---

Ο Τζόρνταν πάντα αρεσκόταν να δείχνει πλάσματα που βρίσκονται στο ανάμεσα: μετά από ποιητικούς λυκάνθρωπους και ποιητικούς βρικόλακες, η ιστορία ενός ίσως θαλάσσιου πλάσματος, μετά από γυναίκες που ανάμεσα στα πόδια τους έκρυβαν μυστικά, μια γυναίκα που ίσως τα πόδια της είναι στα αλήθεια δέρμα ψαριού. Ο μύθος των Σέλκις (μύθος που ευδοκίμησε στη Σκωτία, την Ιρλανδία, την Ισλανδία και τα Νησιά Φαρόε) πρέπει να γεννήθηκε από ανθρώπους με περιορισμένες επιλογές, από άντρες που περιμένουν να βγουν από τη θάλασσα τα μαγικά πλάσματα που λέγονται γυναίκες. Αδιάκοπο κρύο, απομόνωση και θάλασσα είναι κακός συνδυασμός, περιμένεις τη ζεστασιά, περιμένεις να βγει μέσα από το κατεξοχήν σημείο αναφοράς σου, τη θάλασσα, ένα πλάσμα που θα σε ζεστάνει, θα σου δώσει σάρκα, ομορφιά και συντροφιά.

---

Η «Οndine» δεν φιλοδοξεί να αλλάξει την ιστορία του σινεμά, δεν θα σημαδέψει την κινηματογραφική σαιζόν, μάλλον δεν θα μνημονεύεται καν ανάμεσα στις κορυφαίες ταινίες του Νιλ Τζόρνταν. Ωστόσο είναι μια ταινία που ήξερε τι ήθελε να κάνει και το έκανε, μια ταινία μικρού μεγέθους που καταφέρνει να σου προσφέρει και μια μικρού μεγέθους ευφορία: την ευφορία που νιώθεις όταν παρακολουθείς το αποτέλεσμα της εργασίας ενός μάστορα.

(Κείμενο γραμμένο για το ελculture)

29 Comments:

At 9/15/2010 04:38:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε συ φιλαράκο, πόσο προβληματική εφηβεία πρέπει να είχες για να γράφεις δημόσια με το όνομα μιας ταινίας και του "ήρωα" σε αυτήν (oldboy - ohdaesu) που πέρασε 15 χρόνια έγκλειστος και μόνος μέσα σε ένα κλειδωμένο σπίτι; Δηλαδή ρε φιλαράκο σοβαρά τώρα ταυτίζεσαι με αυτόν τον χαρακτήρα;

Κοίτα δεν ξέρω που μένεις, αν δουλεύεις και που, σε τι αποσκοπείς στη ζωή σου, κτλ. Κάπου διάβασα σε άλλο blog να λένε ότι είσαι τριανταπεντάρης με γυναίκα και παιδί, και είπαν ότι έχεις βγει και στην TV για να εξηγήσεις τι σημαίνει blogging, αλλά εγώ σε κόβω για πολύ μικρότερο και δε μου φαίνεσαι και τόσο ώριμος.

Και κάτι ακόμα, αν δεν γράψεις κάθε μέρα δεν θα σου συμβεί κάτι κακό, δεν θα πάθεις εγκεφαλικό, δεν θα πεθάνεις, δεν είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις, αλήθεια σου λέω. Αν συνεχίσεις έτσι θα καταντήσεις να γίνεις ο Πρετεντέρης του διαδικτύου. Ξέρεις αυτός που πρέπει κάθε μέρα εδώ και δεκαετίες να γράφει κάτι για τους νταβατζήδες που τον πληρώνουν και επειδή δεν έχει τι να γράψει, αναλώνεται σε πράγματα που δεν διαβάζονται με τίποτα και μετά όλοι τον κράζουν καθημερινά.

Πάντως μιλάμε πρέπει να έχεις κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα, έχεις σκεφτεί ποτέ να πας σε ειδικό να μιλήσεις μαζί του;

 
At 9/15/2010 09:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η καλύτερη ομάδα, που έχω δει, τελικά.
Θεωρούσα αξεπέραστο τον Άγιαξ στην εποχή του Κρόϊφ, όπως και την εθνική Βραζιλίας του 70 αλλά και του 82.

Αυτό δεν ήταν ποδόσφαιρο, αλλά επίδειξη υψηλής τέχνης, που συνδύαζε μυαλό, φαντασία, ομαδικότητα και μια δόση από Νόλαν:)

όνειρο ήταν ή πραγματικότητα;
Απίστευτη η Μπάρτσα.

 
At 9/15/2010 10:28:00 μ.μ., Anonymous Τάσος said...

Τη συνέντευξη του δημάρχου της Marinalenda το πρωί στο mega την είδες. Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γίνεται εκεί. Εμένα με έβαλε σε σκέψεις για το πως θα ήταν να ζω έτσι. Γιατί κανείς δεν ξεκινάει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα;

 
At 9/16/2010 05:54:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Σπίθα, κι εγώ το ίδιο πιστεύω.
Τάσο, όχι δεν ξέρω τι γίνεται εκεί. Έχεις κανένα λινκ;

 
At 9/16/2010 06:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Στο μπάσκετ άφησε εποχή η μεγάλη dream team, με τους:
Μάτζικ, Μπερντ, Τζόρνταν, Στόκτον,Πίπεν, Μαλλόουν, Ρόμπινσον, Γιούιν, Μπάρκλευ..

Θα ήθελα αυτή η Μπάρτσα να συνεχίσει για κάνα δυο χρόνια, ακόμη, ώστε να μείνει ώς η " ποδοσφαιρική dream team."

 
At 9/17/2010 06:39:00 π.μ., Anonymous Τάσος said...

Χάνεις! Ρίξε μια ματιά εδώ κι εδώ.

 
At 9/17/2010 08:15:00 π.μ., Blogger ΑΦ said...

Ναι, ναι μακάρι να το επιχειρήσει κάποιος στην Ελλάδα! Να ικανοποιηθεί επιτέλους το απωθημένο του μέσου Έλληνα αριστερού να συμμετάσχει σε ένα κομμουνιστικό πείραμα (φυσικά ο τελευταίος που θα το επιχειρούσε θα ήταν το ΚΚΕ - δεν θα ρίσκαρε την πολυετή πολιτική παρουσία και δράση του σε τέτοιου τύπου ρεζιλίκια).

Εκμεταλλεύομαι το γεγονός της χαλαρής κουβέντας για να επισημάνω ένα ακόμα πιο ενδιαφέρον κομμουνιστικό πείραμα.

http://articles.cnn.com/2010-09-13/world/cuba.economy_1_private-taxis-private-enterprise-jobs?_s=PM:WORLD

 
At 9/17/2010 05:40:00 μ.μ., Blogger celin said...

AΦ να σε ρωτησω κατι;ποιους μισεις/απεχθανεσαι/σιχαινεσαι περισσοτερο,τους κουκουεδες,τους συριζαιους η τους εξωκοινοβουλευτικους αριστερους;κ γιατι;

Δεν ειναι εμπρηστικη ερωτηση,σοβαρολογω.Ειναι απιστευτο αυτο που συμβαινει με σενα,απο τα 10 λογια σου,τα 5 τα αφιερωνεις για να κραξεις καποιους που δε σε κυβερνησαν ποτε.Τετοια εμμονη δεν εξηγειται απλως ιδεολογικα.Οι περισσοτεροι Ελληνες αλλωστε δε γουσταρουν την Αριστερα,δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια.
Αλλα εσυ το χεις παρακανει.
Το αντιαριστερο σου μενος ειναι απιστευτο.Κ επειδη δεν εξηγειται ιδεολογικα τετοια μανια,εγω εχω εξηγηση αλλη στο μυαλο μου.Αλλα δε θα την επιχειρησω γιατι θα φανει οτι σου επιτιθεμαι.
Τελοσπαντων,
αν θες μου απαντας στην ερωτηση μου,ποιους μισεις περισσοτερο;κκκουεδες,συριζαιους η εξωκοινοβουλευτικους;κ γιατι;

 
At 9/17/2010 06:59:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Celin, μη νομίζεις ότι στη ζωή μου ξημεροβραδιάζομαι στο να βρίζω την αριστερά. Αυτός ο ρόλος κυριολεκτικά με έχει βρει εδώ γιατί πραγματικά ώρες-ώρες νοιώθω σαν τη φιλελεύθερη μύγα μέσα στο σοσιαλιστικό γάλα. Αν έρθεις λίγο στη θέση μου θα διαπιστώσεις ότι και σχετικά ο oldboy και κυρίως πολλοί από τους σχολιαστές έχουν μια εν πολλοίς απέχθεια προς την ελεύθερη αγορά, ενώ αποφεύγουν εντελώς να περιγράψουν μια εναλλακτική κατάσταση. Θα καταργηθεί εντελώς το κέρδος; Η ιδιωτική πρωτοβουλία; Οραματίζονται μια δικτατορία του προλεταριάτου ή μια δημοκρατία του; Το τελευταίο είναι εφικτό; Η δική μου άποψη είναι κρυστάλλινη και γνωστή. Στο μόνο που δεν μπορώ να δώσω απάντηση είναι πόση πρέπει να είναι η παρέμβαση του κράτους στην χρηματοπιστωτική αγορά γιατί μου λείπουν τεχνικές γνώσεις. Κατά τα άλλα ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ και πριν καν με ρωτήσεις την πολιτική φιλοσοφία μου. Ισχύει το ίδιο για τη δική σου; Μήπως με αυτό που ρωτάω προσφέρω υπηρεσία στην αριστερά, όταν είναι φανερό ότι χάνει το παιχνίδι για το προσεταιρισμό των πολύ φτωχών μαζών από την άκρα δεξιά, με την απαράδεκτη μεν, πιο ξεκάθαρη ιδεολογία δε;

Αν θες ο κύριος λόγος που γράφω εδώ είναι να μοιραστώ και να θέσω υπό κρίση, τον τρόπο που εγώ αντιλαμβάνομαι για το πως λειτουργεί ο καπιταλισμός και η αστική δημοκρατία, κάτι που θεωρώ πολλοί δεν έχουν μπει καν στο κόπο
να το κάνουν, και αρκούνται σε αυτοματοποιημένες και στερεοτυπικές αξιολογήσεις. Οπότε μπορεί εδώ να διαγνώσεις και μια αιτία της πιθανής εμπάθειάς μου - ότι και εγώ στο παρελθόν έχω πέσει θύμα αυτών των αυτοματοποιημένων αντιλήψεων. Σε κάθε περίπτωση η στάση μου έχει προκύψει αυθόρμητα. Βέβαια δεν υπάρχει πρόβλημα να μου πεις την εκδοχή σου να τη συζητήσουμε.

 
At 9/17/2010 07:00:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Τώρα το δικό μου ερώτημα είναι: Αντί να εκμεταλλευτείς πιθανώς την ευκαιρία της παρουσίας ενός τρελαμένου αντιαριστερού και να δώσεις κάποιες απαντήσεις σε αυτά που πολύ συγκεκριμένα θέτω έστω και εμπαθώς και προβοκατόρικά με εγκαλείς σαν να κάνω κάποιο αδίκημα. Γιατί; Δεν έχεις απαντήσεις; Στέκομαι εμπόδιο σε κάποιο ιερό άρα και υπεράνω κριτικής αγώνα; Μας δίνεις μια ιδέα πως αντιλαμβάνονται την ελευθερία λόγου οι ακραίοαριστεροί;

Για να απαντήσω στο ερώτημά σου τους κουκουέδες τους απεχθάνομαι πρώτα γιατί είναι βαθύτατα αντιδημοκρατικοί και αρνούνται να κάνουν την παραμικρή αυτοκριτική για τα εγκλήματα του κομμουνισμού, μετά τους εξοκοινοβουλευτικούς γιατί είναι φανατισμένοι και χρησιμοποιούν βία, και τέλος τους συριζαίους γιατί είναι χαμαιλεοντικοί υποκριτές. Βλέπω με σχετική συμπάθεια την Δημοκρατική Αριστερά, και μιας και το ανέφερα ψάξε να βρεις τη συνέτευξη του Ψαριανού στο Λάλλα (αν βρω πρώτος κανά link θα το βάλω) και έλα να μου πεις αν θεωρείς ακόμα τις δικές μου απόψεις ακραίες. Έπαθα πλάκα στο βαθμό που έχω ψηθεί τον ψηφίσω.

Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να τα πω. Πάλι με παρέσυρες να γράψω σεντόνι.

 
At 9/17/2010 11:19:00 μ.μ., Blogger celin said...

AΦ καλα κανεις κ γραφεις σεντονια,φανηκε πουθενα οτι θελω να σου στερησω τον λογο;καλως λες οσα θελεις να λες,το προβλημα δεν ειναι οι θεσεις σου,το προβλημα ειναι η ομολογουμενη απο εσενα τον ιδιο εμπαθεια κ "αντιαριστεροσυνη"

Πραγματικα νομιζεις οτι εισαι λιγοτερο φανατισμενος απο τους κουκουεδες;η μηπως νομιζεις οτι η επικρατουσα ιδεολογια σου δεν ασκει βια;
Βια δεν ειναι η κλιμακουμενη ανεργια,η φτωχεια,η εξαθλιωση;
Βια δεν ειναι η τραπεζοκινητη ολιγαρχια;Βια δεν ειναι η καταλυση του Συνταγματος;Βια δεν ειναι η ατιμωρησια των γαλαζοπρασινων ακριδων;

Νομιζεις οτι βια ειναι οταν κλεινει το ΠΑΜΕ στα λιμανια;
Η προαναφερθεισα καθεστωτικη βια ειναι χιλιες φορες πιο αντιδημοκρατη κ λυσσασμενη.

Η ακροδεξια που λες ειναι στην υπηρεσια της νεοφιλελευθερης λαιλαπας,δηλαδη στην υπηρεσια των δικων σου ιδεολογικων ταγων.Το μνημονιο το ψηφισε ο Καρατζαφερης,ασε την ακροδεξια λοιπον γιατι η ακροδεξια τσιρακι του Κεφαλαιου ηταν κ ειναι.

Μας λες συνεχεια για ελευθερια λογου στα νεοφιλελευθερα καθεστωτα.Σιγα τα αβγα.Σιγα την ελευθερια.Ενα προσχημα ειναι,μια ψευδαισθηση.Λεμε τις μαλακιες μας εδω κ νομιζουμε οτι κατι κανουμε.Τιποτα δε κανουμε.Οση "ελευθερια λογου" κ να εχουμε,τιποτα δεν αλλαζει.
Ο νεοφιλελευθερισμος δεν ειναι παρα ενας ανεστραμμενος σταλινισμος.Παντα η βουληση των 50 μπασταρδων που νεμονται τον εθνικο πλουτο,επικρατει.
Ριξε μια ματια εδω,
http://celinathens.blogspot.com/2010/09/you-can-look-but-you-cannot-touch.html
κ ελα πες μου που διαφωνεις.
Η αν δε θελεις να ερθεις,πες τα μου εδω.

ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ Κ ΤΗ ΚΙΝΑ,ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΙΝ.

ΑΦ,μεταξυ μας,κ εγω οπαδος του αστικου κοινοβουλευτικου ιδεωδους ημουν μεχρι προσφατως.Δε μεγαλωσα με μπολεκ κ λολεκ,με μπαγκς μπανυ μεγαλωσα.Αλλα δε βγαινει αδερφε.Δε βγαινει.Υπαρχει κατι σαπιο στο βασιλειο του αστικου κοινοβουλευτισμου(για να κανω κ ενα φτηνο λογοπαιγνιο)
Επειγοντως τα κρατη πρεπει να σταματησουν να αφηνουν τις αγορες να κανουν ο,τι τους καβλωσει.
Αλλα δεν ειναι ματαιο να περιμενουμε να σηκωσουν αναστημα απεναντι στους βρυκολακες Σορος-Πωλσεν,
οι ιδιοι τους οι υποτακτικοι;

 
At 9/18/2010 07:56:00 π.μ., Blogger ΑΦ said...

Celin, εγκαλείς εμένα συνεχώς για εμμονές όταν ο λόγος σου είναι μια συνεχής ανακύλωση των ίδιων και ίδιων πραγμάτων και υπερβολών.

Αγνοείς πλήρως το πως λειτουργεί ο καπιταλισμός, ποια είναι τα καίρια πλεονεκτήματά του, με ποιο τρόπο οι μεγάλες μάζες βγαίνουν κερδισμένες με το να συμμετέχουν σε αυτόν, κάτι που αποδεικνύεται καθημερινά στον πλανήτη ακόμα και εν μέσω κρίσης. Κάνε ένα πείραμα: Κάνε μια βόλτα μεσα στο σπίτι σου και δες πόσα και πόσο διαφορετικά προϊόντα κατέχεις. Είναι πράγματα τα οποία θεωρείς δεδομένα ακόμα και ευτελή. Για ρώτα έναν Αλβανό όταν ήρθε στην Ελλάδα πως αντέδρασε όταν τα πρωτοαντίκρισε και τα χρησιμοποιήσε πρώτη φορά.

Καλείς για μια κομμουνιστική επανάσταση, όταν ο κομμουνισμός ιστορικά, πρακτικά και θεωρητικά έχει εντελώς αποτύχει, όταν εκατομμύρια συνεχίζουν να υποφέρουν από αυτόν και προσπαθούν να ξεκολίσουν με φιλελεύθερα μέτρα από το 20$ το μήνα.

Θέλεις να αποτινάξεις την ιστορική εμπειρία από πάνω σου και να φέρεις μια νεραϊδένια συλλογικότητα. Δεν το κατάφεραν εμβληματικές προσωπικότητες και θα το καταφέρεις εσύ και ο Λαπαβίτσας που θα επιστρέφει τώρα από κανά πάρτυ στο Σίτυ; Όχι δεν πρόκειται, γιατί αν υπάρχει ικανός χρόνος και συνεχείς προσπάθειες, αυτό που αποτυχαίνει δεν είναι το πείραμα αλλά η ΘΕΩΡΙΑ.

 
At 9/18/2010 07:57:00 π.μ., Blogger ΑΦ said...

Για δε την Ελλάδα, είναι πραγματικά αστείο να θεωρεί κανείς ότι φταίει ο φιλελεύθερος καπιταλισμός. Ειδικά αν είσαι άνθρωπος που θυμάσαι τη δεκαετία του 80 και τα τριτοκοσμικά σοσιαλιστικά πειράματα με τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις. Με συγχωρείς για τα δικαιώματα των γαλαζοπράσινων ακρίδων του δημοσίου και των συντεχνιών δεν παλεύει τώρα το ΠΑΜΕ; Ποιος πρωτοέδωσε αυτά τα δικαιώματα, ο Στάλιν ή το καπιταλιστικό ΠΑΣΟΚ;

Τα χαρτιά της ευρωπαϊκής άκρας δεξιάς είναι δύο: Ο λαϊκισμός και ο αντικαπιταλισμός (με φόντο τον εθνικισμό). Και τα παίζει αναλόγως των συμφερόντων της. Θέλει ελάχιστη προσπάθεια να καταλάβεις ότι περισσότεροι ενδυνάμει ψηφοφόροι βρίσκονται σε αντιδυτικό-αντιφιλελεύθερο κοινό. Και ξέρεις και σε ανησυχεί, η ύπαρξη προσωπικοτήτων στην Ελλάδα που συνθέτουν εθνικισμό και αριστερά.

Το άρθρο σου θα φρίκαρε ακόμα και τον Μαρξ. Είναι εντελώς αυθαίρετο και αντιεπιστημονικό, φωσκολικού ύφους, με κοινωνικά μηνύματα της κακιάς ώρας.

Αλλα δεν ειναι ματαιο να περιμενουμε να σηκωσουν αναστημα απεναντι στους βρυκολακες Σορος-Πωλσεν,
οι ιδιοι τους οι υποτακτικοι;

Εδώ τώρα κάτι πας να ψελλίσεις, αλλά δεν το λες ευθέως, οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Αν σου έχει περάσει από το μυαλό κάτι παρανοϊκό, δεν είναι κακό να το μοιραστείς μαζί μας.

 
At 9/18/2010 08:45:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

den mporw na katalabw tipota apo th shmerinh genia. hthela na ksera ti douleies kanete kai eiste 24 wres th mera online? eiste antres h gunaikes? sthn ellada h sto eksoteriko? ti endiaferonta exete? h mana sas kai o pateras sas einai perhfanoi gia auto to katanthma sas, olh mera mprosta se mia othoni? katheste kai pianeste apo to tipota kai kanete thn trixa trixia? psifizete h sas aresei mono na tsakwneste se kseno axurwna? katalabainete oti eiste kakektupa twn politikwn sta thleparathura? kala ti diaolo dekatriaxrona grafoun edw mesa?

 
At 9/18/2010 04:24:00 μ.μ., Blogger celin said...

"Το άρθρο σου θα φρίκαρε ακόμα και τον Μαρξ. Είναι εντελώς αυθαίρετο και αντιεπιστημονικό, φωσκολικού ύφους, με κοινωνικά μηνύματα της κακιάς ώρας."


"Εδώ τώρα κάτι πας να ψελλίσεις, αλλά δεν το λες ευθέως, οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι.Αν σου έχει περάσει από το μυαλό κάτι παρανοϊκό, δεν είναι κακό να το μοιραστείς μαζί μας."

Πως μου μιλας ετσι;Σε εχω προσβαλλει ποτε εγω ετσι;Τι καταντια κ φανατισμος ειναι αυτο;
Θελω να μιλησω πολυ χειροτερα αλλα θα συγκρατηθω,απο σεβασμο σε παλιους μας διαλογους.
Θα πω μονο 2 πραγματα,
εισαι αυτο που μισεις.Εισαι ενας σταλινικος με φιλελευθερο μανδυα.
Με λες παρανοικο,αυτα εκανε κ ο Σταλιν,
οποιον δεν ασπαζοταν την αληθεια του ιστορικου διαλεκτικου υλισμου,τον χαρακτηριζαν τρελο,
(γιατι μια τετοια αληθεια δε μπορει να αμφισβητηθει απο σωφρονα ανθρωπο),
κ τον πεταγαν στα αρχιπελαγη γκουλαγκ.
Θα με πεις παρανοικο επειδη λεω τι;
ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΑΦΙΟΖΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ,ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ Κ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ;
ΟΤΙ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ;
ΞΥΠΝΑ ΑΦ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΛΩΝ ΠΙΑ.
Μονο κατι ταλιμπαν νεοφιλελευθεροι θα μπορουσαν να το αρνηθουν αυτο.

Οσον αφορα την αντιεπιστημονικοτητα κ τον φωσκολισμο μου,οκ,γνωμη σου.Αλλα επειδη με προσβαλλεις κ με απαξιωνεις,δε θα συνεχισω κανενα διαλογο.Παρεμπιπτοντως,δε ξερω τι κανεις εσυ,αλλα εγω δεν ειμαι οικονομολογος.Δε μπορω να σου κανω μαρξιστικη αναλυση του καπιταλισμου.Ουτε επιχειρησα κατι τετοιο.
Εγω ειμαι αποφοιτος Νομικης Αθηνων κ τα εξω-νομικα βιβλια που εχω διαβασει,θες 10 ζωες για να προλαβεις να τα ξεφυλλισεις.
Κ ο λογος που τσιμπαω στη προσβολη σου,δεν ειναι καποια ανασφαλεια μου,ειναι η εκπληξη μου για τη φρασεολογια σου.
Λυπαμαι



Ανωνυμε με τα γκρηγκλις,απευθυνεσαι σε μενα;τι εισαι εσυ ρε βλακα που καθεσαι σε μια οθονη κ διαβαζεις ολη μερα τα λογια "δεκατριαχρονων";ποσο περισσοτερο 13χρονο εισαι εσυ;
εσυ δεν εισαι που τρολιαζεις εδω,τη μια κατηγορωντας τον old boy k την αλλη τους σχολιαστες του;get a life ρε κακομοιρη,ο,τι καβλωνουμε θα γραφουμε.
Αντε με τον καθε τρυπιο εδω που θα μας κανει κ υποδειξεις.
Σκασμος

 
At 9/18/2010 06:12:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Celin, με το να με εξομοιώνεις με τον Στάλιν προφανώς εξυπηρετείς κάποια εσωτερική σου ανάγκη εξισορρόπησης της πραγματικότητας που δεν μπορώ να παρακολουθήσω.

Θα σου πρότεινα για να αποκτήσεις μια ιδέα περί του τι είναι φιλελευθερισμός να διαβάσεις αυτό το βιβλίο
http://e-rooster.gr/07/2009/1432

Ξεγελασμένοι και παρασυρμένοι δεν είναι μόνο αυτοί που τα βλέπουν όλα ρόδινα, μπορεί να είναι και αυτοί που τα βλέπουν όλα μαύρα. Οι τραπεζίτες είναι ένας μεγάλος πόλος εξουσίας του πλανήτη αλλά δεν είναι ο μόνος. Οι σχέσεις μεταξύ των εξουσιών είναι πολύ πιο σύνθετες από το σχήμα που παρουσιάζεις.

Πέφτεις συνεχώς σε αντιφάσεις, του στυλ ότι εγώ είμαι ακραίος και μοναδικός, όταν έχεις κατηγορήσει για νεοφιλελευθερισμό ακόμα και την Ελευθεροτυπία, και διαπιστώνεις ότι οι περισσότεροι Έλληνες δεν είναι αριστεροί.

Τα τρία πράγματα που κυρίως μου κάνουν εντύπωση είναι
α) Το αρχικό πέσιμο που όσο και να το αρνείσαι δεν έχει σχέση με την εμπάθειά μου, αλλά με την ουσία των διαπιστώσεων μου (δεν θα αντιδρούσες πχ για παράδειγμα αν έβριζα συνεχώς ΠΑΣΟΚ ή ΔΝΤ, που δεν έβρισα κιόλας) σαν να μη θέλεις να εμφανιστούν εδώ οι πολιτικές-υπαρξιακές αντιφάσεις της αριστεράς.
β) Η περιφρόνησή σου μετά για ελευθερία του λόγου που είναι τουλάχιστον ανατριχιαστική.
γ)Το ότι απαιτείς από τον άλλον, να είναι πιο ήπιος από σένα.

Μακάρι να είχα χρόνο, να ανέλυα το άρθρο σου για να τεκμηριώσω την άποψή μου για αυτό. Δέξου μόνο ότι είναι ψυχρή άποψη, όχι προσωπική επίθεση, και ότι δεν το κρίνω πάνω στις γνώσεις σου στο Μαρξισμό (που φυσικά δεν είμαι ειδικός) αλλά καθαρά στις διαπιστώσεις και τα συμπεράσματά σου.

 
At 9/18/2010 10:21:00 μ.μ., Blogger celin said...

AΦ,στο εχω ξαναπει,δεν εχω διαβασει ουτε ενα βιβλιο του Μαρξ(παρα μονο τη Μπρυμαιρ).Δε χρειαζεται να διαβασει καποιος Μαρξ για να ειναι αριστερος.Υπαρχει ο Μπαντιου,ο Ζιζεκ,ο Σαρτρ,ο Καστοριαδης,ο Ντελεζ,ο Φουκω.Ολοι αυτοι φυσικα κ δε λενε τα ιδια,οσο κ αν σου φαινεται περιεργο,εγω πιστευω στην συνθεση αποψεων,μεχρι κ Μπρυκνερ η Ντεριντα η Ανρυ-Λεβι μπορω να διαβασω.

Εμμεσα με επικρινεις για απλοποιηση αποψεων,προφανως κ δε περιμενεις βεβαια μεσα απο καποια σχολια εδω να ξεδιπλωσω ολοκληρη τη κοσμοθεωρια μου.Δειγματα της κοσμοθεωριας μου υπαρχουν στις αναρτησεις μου,οπου εκει ξετυλιγω το νημα των αποψεων μου.

"Η περιφρόνησή σου μετά για ελευθερία του λόγου που είναι τουλάχιστον ανατριχιαστική.
γ)Το ότι απαιτείς από τον άλλον, να είναι πιο ήπιος από σένα."

Απαιτω ενα επιπεδο στη συζητηση κ την απουσια προσβολων.Γιατι αν εκνευριστουμε εδω κ αρχισουμε τα μπινελικια,δε θα γινει διαλογος αλλα χαβαλες.Νευριαζω ευκολα(κ εδω κ στη προσωπικη μου ζωη πολυ περισσοτερο)αλλα παντα ειμαι καλοπροαιρετος κ ευγενικος με οσους δεν ειναι αρχιμαλακες.
Για αυτο κ ειμαι καλοπροαιρετος κ ευγενικος μαζι σου.Αν αρχισουμε τις προσβολες,θα αποσυρθω απο διαλογους γιατι,οσο κ αν με προσβαλλες,δε γουσταρω τα μπινελικια με σενα συγκεκριμενα.Δε μου παει καρδια.

Κ οσον αφορα για το νομιζομενο πεσιμο.Υπαρχουν αλλοι μπλογκερς εδω εκατο φορες πιο ακραιοι απο σενα.Μπροστα σε καποιον που δε θελω να κατονομασω,εσυ εισαι συριζαιος.Εννοω καποιον που εφτασε σε σημειο να πει οτι πρεπει να εξολοθρευτουν καποια δισεκατομμυρια μαυροσκουρων γιατι δε μας χωραει η γη.
Ο συγκεκριμενος ομως σπανια θα κατηγορησει την Αριστερα.Λεει τις libertarian αποψεις του,διχως να τον ενδιαφερει τιποτα αλλο.
Οι αποψεις του ειναι τρομακτικες.Αλλα καμια εμπαθεια δε βγαζει προς την Αριστερα.Μαλλον την εχει γραμμενη.
Ενω εσυ,ο,τι κ να λες,βγαζεις εμπαθεια κ μισος.Βγαλε ο,τι θελεις,αλλα τουλαχιστον παραδεξου το.

Κ οσον αφορα τη εσωτερικη αναγκη εξισορροπηση της πραγματικοτητας,δεν το σχολιαζω.
Γιατι θα καταληξουμε παλι στον υπορρητο σταλινισμο σου.
Ο οποιος ειναι συνεπεια του εξης δογματος σου,"οποιος δε συμφωνει με τη νεοφιλελευθερη αληθεια μου,ειναι ανισορροπος"
Εχεις σχεσεις αγαπης-μισους με τηνν Αριστερα.Μαλλον θα οφειλεται στο οτι μικρος ησουν αριστερος,οπως εχεις πει.Κατι θα σε ξενερωσε τοτε,καποια συγκεκριμενη απογοητευση,καποια διαψευση.
Κ εγω αν ειχα τριβες μικροτερος με την Αριστερα,μπορει να ξενερωνα κ να εφευγα απο κει.
Μερικες φορες,οσο μακρυτερα ειμαστε απο κατι,τοσο ευκολοτερο ειναι να το αγαπησουμε κ να το εκτιμησουμε.
Στην εγγυτητα,υπαρχει παντα ενα βαρος διαψευσης που δυσκολευομαστε,εκ των πραγματων,να σηκωσουμε

 
At 9/19/2010 07:55:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανωνυμε με τα γκρηγκλις,απευθυνεσαι σε μενα;τι εισαι εσυ ρε βλακα που καθεσαι σε μια οθονη κ διαβαζεις ολη μερα τα λογια "δεκατριαχρονων";ποσο περισσοτερο 13χρονο εισαι εσυ;
εσυ δεν εισαι που τρολιαζεις εδω,τη μια κατηγορωντας τον old boy k την αλλη τους σχολιαστες του;get a life ρε κακομοιρη,ο,τι καβλωνουμε θα γραφουμε.
Αντε με τον καθε τρυπιο εδω που θα μας κανει κ υποδειξεις.
Σκασμος

voulomeno gramma diavazeis! egw mporei na mhn exw megalh empeiria me to computer kai ta blog logw hlikias kai na mh katalavainw polla, alla esu pou exeis me katalaves amesws. kai ti tropoi! mpravo koritsi mou, etsi milas kai ston patera sou? koita na sumazepseis ta neura sou kai ase to marx. prwto kai teleutaio sxolio edw mesa, kai auto apo periergia apo mia parapomph sto tro-ma-ktiko

 
At 9/19/2010 09:32:00 π.μ., Blogger ΑΦ said...

Celin, μάλλον δεν μπορούμε να συννενοηθούμε, και χρησιμοποιείς με λάθος τρόπο αυτά που εκμηστηρεύομαι. Ποτέ δεν έμπλεξα με μαλακίες δεν πήγα ούτε καν σε συγκεντρώσεις για να έχω παιδικά τραύματα. Φυσικά έχω απογοητευτεί απο την αριστερά (όπως όλοι βασικά), αλλά δεν ήταν και κάτι τραγικό, έχω απογοητευτεί περισσότερο από το ποδόσφαιρο.

Επίσης σου τόνισα ότι έχει σχέση και το περιβάλλον. Σε επαγγελματικό χώρό, εχώ πλακωθεί στη συζήτηση με 2 φασίστες, που έλεγαν ότι οι Αλβανοί δεν είναι κανονικοί άνθρωποι, και γύρω μου αριστεροί με κοίταζαν με ύφος 'με τι ασχολείσαι τώρα εδώ μέσα δεν μας αφήνετε και να δουλέψουμε'.

Με κατηγορείς για εμπάθεια. Δηλαδή με συγχωρείς, αν ένοιωθες ότι έπρεπε τονίσεις το γεγονός ότι το ΚΚΕ είναι απαράδεκτο όταν ανακαλύπτει πίσω από τους νεκρούς της Μαρφίν, συνομωσίες των καπιταλιστών, το οποίο είναι εγκληματικά ηλίθιο και ηλίθια εγκληματικό πως θα το έκανες; Πιο ήπια; Δεν θα το έκανες καθόλου; Δεν είναι αρκετά σοβαρό θέμα να τονιστεί;

 
At 9/19/2010 09:33:00 π.μ., Blogger ΑΦ said...

Όλα ξεκίνησαν από το σχόλιό μου για την Κούβα. Να μη το πω; Το όραμα της Κούβας εξέθρεψε γενέες αριστερών και αποτέλεσε το πιο φωτεινό ιδεολογικό φάρο στον πλανήτη. Και τώρα ετοιμάζονται να πάρουν μέτρα ΔΝΤ*500 γιατί έχει διαλυθεί η οικονομία τους και δεν μπορούν να πληρώσουν τους μικροσκοπικούς μισθούς. Θες να περάσει στο ντούκου; Να το πω πιο ευγενικά;

Άρα το πρόβλημά σου συνεχίζω να πιστεύω είναι ότι οι απόψεις μου είναι καίρια επικίνδυνες για την ιδεολογία σου. Δεν θα άλλαζε τίποτα αν εμπλούτιζα τα σχόλιά μου και με λίγο Καραμανλή, σιγά τι θα πρόσθετα τον βρίζουν όλοι, μπορεί και να τον μισώ περισσότερο από σένα.

Επίσης, κάτι που αγνόησες επιδεικτικά, είναι ότι βλέπω με σχετική συμπάθεια τη Δημοκρατική Αριστερά, ενώ διαφωνώ ριζικά μαζί τους. Αλλά βλέπω ότι δέχονται κάποια αυτονόητα πράγματα. Άρα που πήγε ο δογματισμός μου σε σχέση με αυτό; Ξέρεις τι είπε ο Ψαριανός για το ΚΚΕ (ενδεικτικά, είπε και άλλα 'ακραία'); Ότι είναι σαν να έκλεισε το εργοστάσιο της Νισάν στην Ιαπωνία και να μας έχει μείνει εδώ μια αποθήκη με ανταλλακτικά. ΤΙ ΙΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕΣ, ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ ΕΓΩ;

Οπότε άσε τα περί εμπάθειας, και δώσε βάση στην ουσία των παρατηρήσεων μου και των επιχειρημάτων μου. Επαναλαμβάνω, μπορεί και να σου βγει και σε καλό.

 
At 9/19/2010 12:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ήμουν σίγουρος ότι εκτός από τον κάνε με δίχως γυρισμό και το ψυχανώμαλο, υπάρχει και άλλο ψοφίμι εδώ μέσα, με λίγο ψάξιμο ιδού και ο μπιμπίκος. Σε όποιον άλλον δεν αρέσει, ας πιεί το τσαγάκι του αλλού.

 
At 9/19/2010 06:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τα παραπάνω ιστολόγια αγαπητέ μου, γράφονται από ανθρώπους του περιθωρίου, που έχουν επί πλέον και ψυχολογικά προβλήματα. Δεν εξηγείται αλλιώς η χυδαιότητα και η ρηχότητα του περιεχομένου τους. Απλά αγνοήστε τα.
Το ερώτημα είναι ποια μπλογκς να επισκεφθεί κανείς; Στα περισσότερα διαβαζουμε πώς περάσανε την ημέρα τους, πού θα φάνε το βράδυ, πώς τα πάνε με τον προιστάμενό τους και πώς αδημονούν να έλθει η ώρα των διακοπών τους. Τόσο ενδιαφέροντα πράγματα!

 
At 9/20/2010 10:25:00 π.μ., Anonymous Τάσος said...

@Μετριοπαθής Ταλιμπάν (πρώην ΑΦ)
Διαδίδεις παραπληροφόρηση. Η ακόλουθη απάντηση του πρεσβευτή της Κούβας είναι άκρως διαφωτιστική:

«Πρόκειται για μια επιχείρηση συκοφάντησης κατά της Κούβας και το ζήτημα αφορά ουσιαστικά αλλαγές στις κρατικές επιχειρήσεις όπου τα συγκεκριμένα άτομα δεν θα απολυθούν αλλά θα μετακινηθούν σε άλλους τομείς παραγωγής και υπηρεσιών, όπου υπάρχουν ανάγκες και κενά. Στην Κούβα,δε γίνονται απολύσεις. Όταν ένας εργαζόμενος δε χρειάζεται σε συγκεκριμένη δουλειά, μετακινείται χωρίς να χάνει τις απολαβές του. Από την “ειδική” περίοδο – μετά τις ανατροπές των σοσιαλιστικών χωρών και κυρίως της ΕΣΣΔ – εξαιτίας της έλλειψης καυσίμου και άλλων υλικών, η Κούβα αναγκάστηκε να κλείσει πολλά εργοστάσια με αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς δουλειά πολλοί εργαζόμενοι. Ωστόσο, για να μη μείνουν στο δρόμο, η κυβέρνηση τους πλήρωνε το 70% των μισθών τους. Σήμερα, εκτός από όσους δεν είναι ικανοί για εργασία, οι υπόλοιποι θα μετακινηθούν σε νέους τομείς δουλειάς».

 
At 9/20/2010 07:29:00 μ.μ., Blogger celin said...

AΦ,αν με τη περιπτωσιολογια σου θες να πεις οτι οι αριστεροι ειναι ανεκτικοι με τις φασιστικες αποψεις,νομιζω οτι καταλαβαινεις κ ο ιδιος την αδυναμια της επιχειρηματολογιας σου.
Μεχρι κ βομβες εχουν πεσει σε στεκια αντιεξουσιαστων που διοργανωνουν αντιρατσιστικα φορουμ.Σε λιγο θα μου πεις οτι οι νεοφιλελευθεροι ειναι πιο ακτιβιστες στη μαχη κατα του φασισμου/ρατσισμου,ενταξει,μη τρελαθουμε κ τελειως!
Μου θυμιζεις τον ΓΑΠ οταν λεει οτι ειναι αντιεξουσιαστης στη εξουσια.
(Τα εχει πει ο Χεγκελ για τη Πανουργια του Λογου..)

Πισω απο τις δολοφονιες της Μαρφιν,ξερεις εσυ τι εγινε δηλαδη;εισαι σιγουρος για τη ταυτοτητα τους;εγω ακομα δε ξερω.Ξερεις γιατι δε γνωριζω;γιατι ακομα δε τους πιασανε.Θυμασαι τις διαβεβαιωσεις του Χρυσοχοιδη οτι θα συλληφθουν;
Πως γινεται κ δεν εχουν συλληφθει ακομα;Η αστυνομια οταν θελει,ολα τα εγκληματα εξιχνιαζει.Δεν εχει μεινει απαγωγεας εφοπλιστου που δε εχει συλληφθει!
Εδω τι γινεται;κανει τζιζ;
Μετα τη μαρφιν,τελειωσε η διαδικασια ριζοσπαστικοποιησης που ειχε ξεκινησει.Κ να μην υπηρχε η μαρφιν,επρεπε να την εφευρουμε.Μια χαρα τους βολεψε.Μακαρι να πιασουν τους δολοφονους,οποιοι κ αν ειναι.Κ εγω θα φωναζω για τη χειροτερη τιμωρισ τους

Οσον αφορα τη Δημοκρατικη Αριστερα,λογικο μου φαινεται να τη βλεπεις με συμπαθεια.Δε θα σου δωσω ευσημα αμεροληψιας για αυτο.Ολοι οι υποστηρικτες του ΠΑΣΟΚ αλλα οχι μονο,ακομα κ οι τηλεθεατες του ΣΚΑΙ,με συμπαθεια τη βλεπουν.Εχεις ακουσει τιποτα εναντιον της απο τον Μανδραβελη ας πουμε;απο τον Τελλογλου;απο τον Πρετεντερη;
Κ ουτε θα ακουσεις.Το Καθεστως αγαπαει τα δεκανικια του.

Οσο για τον Ψαριανο,οκ,σοβαρο ανθρωπο βρηκες.
Πανουτσο διαβαζεις στη sportday καθολου;πολυ θα γελασεις με οσα λεει για αυτον.
Ωραια παρομοιωση εκανε.Ε,αφου εκλεισε η Νισσαν,ας κλεισει κ το υποκαταστημα της εδω.Στη τελικη,ας το κλεισουν με το ζορι,οπως λεει κ ο Γιανναρας.
Σοβαρα τωρα,η παρομοιωση αυτη δεινει κυνισμο,αμορφωσια κ αγραμματοσυνη.Κ ειναι ενδειικτικη του πως βλεπει ο Ψαριανος τις ιδεολογιες.
Εμπορευματικα δηλαδη,σαν επιχειρησεις.Σαν οχημα που πρεπει να αλλαζουμε,πηδωντας σαν ριψασπιδες οποτε μας συμφερει.
Χιλιες φορες οι ιδεολογοι νεοφιλελευθεροι,οσο ταλιμπαν κ αν ειναι.Αυτοι τουλαχιστον δε σου λενε αλλα το πρωι αλλα το βραδυ.

 
At 9/20/2010 07:49:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Τάσο, όπως καταλαβαίνεις εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο το CNN, το BBC, το The Associated Press κλπ από τον Κουβανό Πρέσβη, και από ότι καταλαβαίνω με σένα συμβαίνει το αντίθετο.

Όλα αυτά τα μέσα λένε ότι η μετακίνηση των εργαζομένων θα γίνουν προς ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες θα επιτραπούν να λειτουργήσουν. ΑΝ συμβεί αυτό, και μετακινηθούν ακόμα και ολόκληρο το σύνολο των "απολυμένων" (που το εύχομαι) προς ιδιωτικές εταιρίες πάλι θα μιλάμε για μία καίρια και ολοκληρωτική αλλοίωση της κομμουνιστικής πολιτικής και επιδίωξης.

Προσωπικά πιστεύω, ότι νομοτελειακά η Κούβα θα προσπαθήσει να οδηγηθεί σε άνοιγμα της οικονομίας, χωρίς ταυτόχρονο άνοιγμα σε πολιτικές ελευθερίες, στο πρότυπο δηλαδή της Κίνας. Μην ξεχνάς ότι ήδη έχουν γίνει κάποια βήματα, και αυτή τη στιγμή που μιλάμε οι Κουβανοί κομμωτές βγάζουν σατανικό-τρισκατάρατο-απάνθρωπο-αλλοτριωμένο-εκμεταλλευτικό κέρδος.

Σε κάθε περίπτωση το μέλλον θα δικαιώσει έναν από τους δυο μας.

 
At 9/20/2010 08:06:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Τάσο, στα μέσα διασποράς παραπληροφόρησης θα πρέπει να προσθέσεις και το TVXS

http://tvxs.gr/node/65852

 
At 9/20/2010 11:44:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Celin, το ΚΚΕ τότε πως το ξέρει, αν κανείς δεν ξέρει; Για ποιο λόγο δίνει μια αυτοματοποιημένη απάντηση για ένα τόσο σοβαρό θέμα; Δεν είναι εγκληματική η στυγνή απόπειρα προπαγάνδισης των όποιων απόψεών μας, χρησιμοποιώντας νεκρούς; Νομίζω δε, ότι ήμουν ο ΜΟΝΟΣ εδώ που έβρισε και το ΛΑΟΣ που ανακάλυπτε νέους εμφύλιους, γιατί έτσι το βόλευε.

Οι απαγωγείς υποχρεούνται να επικοινωνούν και να εκτίθενται με διάφορους τρόπους. Οι τυπάδες απλά ρίξαν ένα μπουρλότο και εξαφανιστήκαν. Η 17Ν πιάστηκε μετά από τόσα χρόνια δράσης, κατά λάθος, και μόνο τσιράκια του κεφαλαίου δεν ήταν. Άρα δεν αποδεικνύει τίποτα αυτό που λες. Απλά όποτε σε βολεύει το παίζεις αβέβαιος και όποτε σε βολεύει εκφράζεις υπονοούμενα που καταδεικνύουν βεβαιότητες.

 
At 9/20/2010 11:45:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Σε σχέση με τη Δημοκρατική Αριστερά απλά αποδεικνύεται ότι εσύ είσαι ο ακραίος και περιχαρακωμένος. Όποιος δε συμφωνεί μαζί σου, έστω και αν αυτοπροσδιορίζεται ως αριστερός, είναι εφιάλτης, πουλημένος στο κεφάλαιο, τσιράκι του κερατά. Εσύ και το ΚΚΕ είστε μόνο οι αγνοί και αμόλυντοι αριστεροί.

Προφανώς εγώ και ο Πανούτσος έχουμε κοινή ιδεολογία. Αναζήτησε αναφορές του για το κομμουνισμό να διασκεδάσεις με την καρδιά σου.

 
At 9/21/2010 12:59:00 π.μ., Blogger celin said...

"Εσύ και το ΚΚΕ είστε μόνο οι αγνοί και αμόλυντοι αριστεροί."

Oxi,ειναι κ αλλοι.Το μεγαλυτερο κομματι του εναπομειναντος πλεον Συριζα,μια χαρα τα λεει.Οπως κ η ΑΝΤΑΡΣΥΑ,η το ΕΚΚΕ.
Καλα κ για τον Πανουτσο,ξερω ποσο σκυλοβριζει κ σαρκαζει την Αριστερα,
δε συμφωνω φυσικα εκει
αλλα για τον Ψαριανο μια χαρα τα λεει.Ειδα κ την εμφανιση του στον Χατζηνικολαου.Πιο καθεστωτικος κ απο τον Σγουρο ηταν.

"Τάσο, όπως καταλαβαίνεις εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο το CNN, το BBC, το The Associated Press κλπ από τον Κουβανό Πρέσβη, και από ότι καταλαβαίνω με σένα συμβαίνει το αντίθετο."\

Εχεις δικιο,αυτοι ειναι εγκυροι κ σοβαροι.Αποδειχτηκε αυτο με τους πολεμους των ΗΠΑ στη Μεση Ανατολη,οταν ολοι αυτοι φλομωναν στη προπαγανδα τον πλανητη,μιλωντας για οπλα μαζικης καταστροφης των Ιρακινων.Τι εγινε;τα βρηκανε;η ακομα;

Τωρα για τα περι ακραιου κ περιχαρακωμενου,κοιτα,δεν υπηρξα ποτε τετοιος,
αλλα μου φαινεται οτι σε δυσκολες εποχες,ειναι επιβεβλημενο να διαλεγεις στρατοπεδο,ακομα κ αν αυτο σημαινει περιχαρακωση.
Εγω μπορει να σου φαινομαι ακραιος αλλα κ οι δικες σου αποψεις για την Αριστερα,ηχουν ακραιες για πολλους.
Δε πειραζει,ας αποκτησουν οι αποψεις μας γωνιες.Βαρεθηκα τις στρογγυλεμενες.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home