Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 08, 2010

Που δεν θα αξιωθείτε ποτέ

Όταν η Αριστερά έρχεται στα πράγματα και δίνει δείγματα γραφής, πανικόβλητο το Κεφάλαιο ξεχνά εχθρότητες και αντιδικίες και φτάνει να κάνει πράγματα τρελά, πράγματα που αναιρούν την ίδια του τη φύση: ο Τζίγγερ δωρίζει - οι Βγενοπουλομπαμπάδες δεν αποδέχονται τη δωρεά, κι όλα αυτά γιατί; Για να τα βρουν τελικά στο μόνο πράγμα που τους καίει: την άρον άρον εκθρόνιση του παντοτινού Προέδρου της καρδιάς μας, η συντομότατη θητεία του οποίου συνοδεύτηκε απ΄ το τυχαίο δε νομίζω σπάσιμο του ρεκόρ εισιτηρίων διαρκείας όλων των εποχών. Νίκο Δεκατρία Κωνσταντόπουλε, σε ευχαριστούμε για τις μέμορις.
Όλα όμως έχουν το τίμημά τους και το κόστος τους. Μπορεί οι μεγαλοκαρχαρίες να ενώθηκαν για να φάνε τον πρόεδρο που έφερε Λουίς Γκαρσία και Μπουμσόνγκ και κατατρόπωσε τις ομάδες του Μιλάνου, αλλά βλέπεις στα μούτρα τους πως ήταν μια συμμαχία ανάγκης, μια συμμαχία απελπισίας, μια συμμαχία που δεν την έδενε ένα κοινό όραμα.
Σύγκρινε τη μουτζούφλα τους με το χαμόγελο του οραματιστή, με το χαμόγελο του αγωνιστή, με το χαμόγελο του κινηματία σοσιαλιστή.
Το φως στο πρόσωπο, τα ενωμένα χέρια, αυτά, αυτά είναι που δεν θα αξιωθείτε ποτέ μοτοροϊλομαρφινάδες. Θα σας νικήσουμε. Εμείς ο λαός. Με το κίνημά μας το πανελλήνιο.

19 Comments:

At 9/08/2010 07:28:00 μ.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

:)
Αποκατεστάθη η τάξις, ουφ.!

 
At 9/08/2010 08:51:00 μ.μ., Anonymous Τάσος said...

Όταν η Αριστερά έρθει στα πράγματα, όλοι αυτοί θα κρεμαστούν στο σύνταγμα. Μη το γελάς, ο καιρός έχει πολλά γυρίσματα...

 
At 9/08/2010 10:04:00 μ.μ., Anonymous Τελ13 said...

Ξεφύγατε κύριε, παρανοήσατε, το χάσατε, παραληρείτε, πώς να το πω αλλιώς;

:-)))))

 
At 9/08/2010 10:32:00 μ.μ., Blogger Ιστολόγα said...

Την αριστερά περιμένεις ρε Όλντ;...άϊ, καλά ξεμπερδέματα...

 
At 9/09/2010 02:55:00 π.μ., Blogger costinho said...

Ποιο είναι το ζευγάρι του versus δεν εννόησα. Από τη μία το ντεμέκ λαϊκό του ΠΑΣΟΚ -που μαζί σου κι εγώ θα το σιχτιρίζω και θα το ειρωνεύομαι μια ζωή- και από την άλλη τι;

Θαρρώ πως αυτή τη φορά η ειρωνεία δεν ήταν συμμαχός σου, αλλά ακόμα κι αν ήταν, είχε εχθρό τη σαφήνεια. Σιγά το πράμα θα μου πεις. :P

 
At 9/09/2010 03:06:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μετα απο κατι μαυρες σκεψεις που
εκανα αποψε, αυτο το ποστ ηταν ο,τι
επρεπε για να γελασει λιγο το χειλακι μου...εστω και πικρα..
Νασαι καλα ολντ μπου!

 
At 9/09/2010 11:12:00 π.μ., Anonymous Ότι να'ναι, πέρα βρέχει (η παρένθεση είναι για πλάκα) said...

Αααααααααα, μη με κρατάάάάάάάτε, αφήήήήήήήήστε με να εκφραστώώώώώώώ, θέλω να τα πωωωωωω ΌΛΑ 11™, κάθε μέρα, 3 φορές τη μέρα, πρωί μεσημέρι βράδυ, σε όλους αδιακρίτως, συνταγή γιατρού, live από το ψυχιατρείο της διπλανής πόρτας, τώρα και στη γειτονιά σας, με την ευγενική χορηγία της ανοχής σας και με την ποιότητα της compact disk club! Τα πάντα όλα λέμε, διαλέέέέχτε! Γεια σου ρε παλιόπαιδο με τα ωραία σου και συγχαρητήρια για την (εκ)πομπή σου (ρετροχιούμορ), αυτή τη φορά η ειρωνεία σου δεν έτυχε, απέτυχε! Αλλά worry not, γι'αυτό είμαι εγώ εδώ για να δώσω λύση στα προβλήματά σου. Το λοιπόν, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΕΛΟ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, και μιας και δεν βλέπω σχόλια από τη Celin Dion -we miss you, man- και τους λοιπούς γνωστούς αγνώστους PR, με τα σάλια στο στόμα, το μάτι που γυαλίζει και τα πολλά id (όχι τα φροϋδικά... τα άλλα), θα σου δώσω εγώ ένα υπέροχο παραδειγματάκι ειρωνείας σε copy-paste στυλ γραφής old-boy™, όλα μέσα αχταρμάς, χωρίς λογικό ειρμό, γιατί όπως ξέρεις είμαι ο μεγαλύτερος ανεμιστήρας σου (ναι, αυτός που όταν τα σκατά πέφτουν πάνω του, στα επιστρέφει). Έβλεπα που λες το σποτάκι/(ώ)ρεκλάμα/διαφήμιση με την ξανθιά (αντρο)γκομενάρα με το τρομακτικό φρύδι που ξύριζε το μαλλί της κι ενώ το σλόγκαν μου έλεγε κάτι για 30 χρόνια καράφλας και δάσους (εντελώς σουρεάλ συσχετισμός), σκεφτόμουν, πρώτον, ότι αν ξύριζε το μουνί της θα γκάβλωνα, δεύτερον, αν συνεχίσει έτσι σε 10 χρόνια μπορεί οι καραφλές να είναι της μόδας (όπως το ξυρισμένο μουνί) και, τρίτον, πόσο ειρωνικό είναι να μας εκφοβίζουν με ένα κούρεμα γουλί, ala μιλιτέρ, όταν αυτή η μοντέλα ΠΛΕΡΩΘΗΚΕ και με το παραπάνω για να το κάνει; ΚΑΘΟΛΟΥ, γιατί και αυτοί που καίνε τα δάση πλερώνονται κανονικά (ή αποκομίζουν κέρδη μακροπρόθεσμα). Ε, μετά από αυτό κατάλαβα ότι δεν έβλεπα ads, αλλά ντοκυμαντέρ και επειδή (δε) μου αρέσουν τα Doconair, αποφάσισα να δω λίγη Λάμψη. Ωστόσο, με απόγνωση συνειδητοποίησα ότι τελείωσε!!! How the fuck did this happen (ναι ρε, τώρα το κατάλαβα, ζούσα on the moon)? Το αυτό και για την Αγια-Βαρβάρα, αλλά ευτυχώς η Τόλμη και Δυναστεία συνεχιζόταν και αποφάσισα να σνιφάρω. Μετά από μισή ώρα ομολογώ ότι δεν είχα καταλάβει τίποτα, αλλά αυτό δεν έχει σημασία, εξάλλου πόση σχέση έχει η δασική φαμίλια Φόρεστερ με το χώρο της μόδας, αν το καλοσκεφτείς; Ακριβώς, όση έχω κι εγώ... ΚΑΜΙΑ! Μετά αναλογίστηκα τη συνεισφορά της Λατινικής Αμερικής στην ανθρωπότητα, βλέποντας μια ακατανόητη σαπουνόπερα με 20χρονα κοριτσόπουλα και μποτοξαρισμένες γριές που τσίριζαν χωρίς νόημα, αλλά και τη συνεισφορά της Ασίας με το καρατε-βαράτε στα τραμπολίνα. Στη συνέχεια, φαντασιώθηκα ότι η ξανθιά νιουσκάστερ του ΑΝΤ! περιέγραφε ατάραχη το βιασμό της ρεπόρτερ του σταθμού στη Θεσ/νίκη από εξαγριωμένους Μπαοκτζήδες που της έχωναν το μικρόφωνο που κρατούσε τον κώλο live (ελπίζω να το διαβάζεις αυτό μωρή). Το ρεσιτάλ συνεχίστηκε με ακροβατικά ανέραστων γαμιάδων (the most annoying show on earth), σαδιστικά μηχανήματα για χοντρές, εντελώς αψυχολόγητους, καλοπληρωμένους και βραβευμένους ρόλους made in USA, αυστραλιανά βλαχαδερά σε αμερικάνικα ρολάκια Gladiators και μουσικό διαλειμματάκι όπου απόλαυσα τις repeat, συνθεσάιζ (φτηνο)μελωδίες και τους (σαχλο)στίχους (όπου dance=fuck) που με νανούρισαν με σατανιστικά βιντεοκλίπ και άθλιες χορογραφίες. Έπειτα αποκοιμήθηκα και -άκου να δεις τι είδα ο πούστης-

TO BE CONTINUED...

 
At 9/09/2010 11:15:00 π.μ., Anonymous Ότι να'ναι, πέρα βρέχει (η παρένθεση είναι για πλάκα) said...

...ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ

ονειρεύτηκα ότι ο άτυχος πρώην αυτοκινητιστής (ο τζίγκερ, ντε) είχε καταντήσει λόγω κρίσης (συνείδησης) να διαφημίζει τον ΟΤΕ με καταπράσινο ταγεράκι και καλοραμμένη φόδρα στον οίκο Φόρεστερ, για να βγάλει το μεροκάματο, δηλαδή, αν είναι δυναμόν, αχαχαχαχα! Αυτά δε συμβαίνουν ούτε στη Λάμψη! Μετά από αυτό, ξύπνησα χαρούμενος και προσκύνησα τα σώβρακα και τις φανέλες ΜΟΥ στο καλάθι με τα άπλυτα, έβαλα έναν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ σατανιστικό ύμνο που κατέβασα από αληθινό site με σατανιστές (δυσκολεύτηκα πολύ να το βρω, είναι η αλήθεια), γιατί δε γουστάρω τα δήθεν 666 και ομολογώ ότι το διασκέδασα αφάνταστα (αν και άθεος) και έφτιαξα ένα κρύο νερό με 2 παγάκια για να στανιάρω και να πάει καλά η μέρα μου. Στα (NOT) TO DO LIST που διατηρώ σε encrypted (τρομάρα μου) αρχείο του υπολοληστή μου (με έχει κατακλέψει στις επισκευές) πρόσθεσα τα εξής: ∛. Να βρω δουλειά, 0. Να πάω στο στρατό, 1. Να πάω σε συναυλία, 2. Να γίνω φίλαθλος, 3. Να μάθω να οδηγώ, 4. Να (ξανα)δώ τηλεόραση, 5. Να (ξαν)ακούσω ραδιόφωνο (κατά προτίμηση Τράγκα), 6. Να (ξανα)πάω σε καφετερί (όπου ρ βλέπε γ) και 7. Να (ξανα)γίνω συστημικός (για να μη θίγω τις ευαισθησίες των ανασφαλών κομπλεξάριων). Τώρα μαγειρεύω. Φακές. Για όλη τη βδομάδα (τις βάζω στο ψυγείο με την κατσαρόλα). Όχι, δε χρησιμοποιώ πιάτα, έχω καταργήσει και το ψωμί. Τρώω παξιμαδάκια κρήτης (με άρωμα ελιοτριβείου) από το υπερμερκάτο. Γιατί να βγαίνω κάθε βδομάδα, όταν μπορώ να βγαίνω κάθε μήνα; Ο μακροπρόθεσμος στόχος μου βέβαια είναι να βγαίνω κάθε εξάμηνο. Αν και vegetarian, τρώω καλά δεν έχω παράπονο, αλλά έχω ενοχές. Είμαι 150 κιλά και δεν έχω δει ποτέ μου γυμνή γυναίκα (από κοντά) και οι πορνοταινίες μου αφήνουν ένα +αίσθημα ανεπάρκειας. Φοβάμαι ότι θα πεθάνω παρθένος (ναι, και στο ζώδιο). Άσε, που δεν έχω καταφέρει και τίποτα σημαντικό στη ζωή μου... ζω ένα δράμα. Στην ξεχασμένη Δράμα. Και να σκεφτείς ότι μόνο ένα φεστιβάλ έχουμε εδώ πάνω. Τζίφος! Ευτυχώς που είμαι εισοδηματίας, δηλαδή. Στα 15 (και μισό) μου χρόνια διαμένω ακόμα στο πατρικό, στο υπόγειο της μαμάς μου. Το ισόγειο το νοικιάζουμε. Στον πρώτο μένει ο μπαμπάς μου. Η μαμά μου αυτοκτόνησε. Μετά την αυτοκτονία της διαγνώστηκα και με τη Βούλα ψυχασθενής. Η περίοδος που έπρεπε να ανεχτώ τις γλυκαναλάτες, παρηγορητικές μαλακίες των συγγενών ήταν η χειρότερή μου. Τότε κατάλαβα ποιος είμαι και που πάω. Έγινα άντρας, σκάβοντας το λάκκο μου. Το (α)σχολείο το έκοψα, έτσι κι αλλιώς δεν τα έπαιρνα τα γράμματα, για τους βαθμούς τα έκανα όλα. Από όσα έχω μάθει, δε θυμάμαι τίποτα. Οι γονείς μου προσπαθούσαν να επιβεβαιωθούν μέσα από τις επιδόσεις μου. Ξέρω ξέρω, ανώριμοι άνθρωποι. Μου το είπε και η κοινωνική λειτουργός. Έκοψα και τους φίλους. Θα πρέπει να με ευχαριστούν που δεν τους σκότωσα με το δίκανο, "όπως αμερική" (" " <--- funny rabbit ears). Ο μπαμπάς μου τώρα (συ)ζεί με άλλη (ημι)επισήμως και με την δική μου ανοχή. Τη μισώ, αλλά με βολεύει αυτή η κατάσταση. Θα προτιμούσα να είχε πεθάνει αυτός. Καμιά φορά ονειρεύομαι ότι γυρνάω back στο χρόνο και παντρεύομαι τη μαμά μου. Μετά αυτοκτονούμε κι οι δύο. Έχω ταξιδέψει πολύ... στο μυαλό μου. Το μεσημεράκι θα δω καμιά ταινία στο λαπτοπ(ντενς). Έχω και κηπάκο με ντομάτες στο προαύλιο, αλλά δεν προκόβουν, γιατί δεν τις βλέπει πολύ ο ήλιος. Το έχω γυρίσει στο οικολογικό, αλλά, μία ντομάτα δεν φέρνει την οικολογική άνοιξη. Είπαμε Δράμα. Τις ποτίζω κάθε βράδυ. Μόνο τότε ανοίγω τα πατζούρια. Μετά τα δένω με αλυσίδα ποδηλάτου για να μη μπουν οι εβραίοι και μου κλέψουν την ιστορία και τη γλώσσα. Είχα και μια γάτα, αλλά είχε την απαίτηση να την ταΐζω κάθε μέρα. Κάθε μέρα φακές, άκου'κει; Θέλω να καθαρίσω και την τουαλέτα. Σιχαίνομαι.

 
At 9/09/2010 11:19:00 π.μ., Anonymous Ότι να'ναι, πέρα βρέχει (η παρένθεση είναι για πλάκα) said...

TO BE CONCLUDED

Ααααααααχ, πάντως, μεγάλη απόλαυση το χέσιμο...τα είπα και ξαλάφρωσα, Βαγγελίστρα μου! Και μετά σου λένε για ψυχολόγους και μπαρμπούτσαλα... τι να τους κάνεις αυτούς όταν έχεις το ιντερνέτι; Το τι έχω δει, δεν περιγράφεται, έρε τρέλα που κουβαλάει ο κόσμος... ;-) (γύρισε λοξά το κεφάλι σου και θα δεις ένα προσωπάκι). Τελικά, είναι αυτά τα απλά, μικρά πράγματα της ζωής (που δε θα αξιωθείτε ποτέ) που σε κάνουν να εκτιμάς την αυτοκτονία. Όχι ευχαριστώ, δεν καπνίζω.

Με εκτίμηση,
Τζ(ω)ον Μπάμπης από Δράμα
Το παρόν σχόλιο είναι αφιερωμένο στη μνήμη της μαμάς μου, της γυναίκας που με κατέστρεψε.

ΥΓ. Οι (ημι)αποτραβηγμένοι celebrities της ρωμιογρεκιάς, γιατί δεν έχουν ΕΠΩΝΥΜΑ μπλογκς; Μήπως νομίζουνε ότι δεν τους καταλαβαίνουμε με τα συγγραφεοθεατρινίστικα ψευδώνυμα που επιλέγουν;

 
At 9/09/2010 11:39:00 π.μ., Anonymous Ό,τι να'ναι, πέρα βρέχει, τα πάντα όλα (η παρένθεση είναι για πλάκα) said...

ΥΥΓ. Έχω προσέξει ότι το αυτί μου όχι μόνο ιδρώνει, αλλά βρωμάει κιόλας. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μόνο το αριστερό;

 
At 9/09/2010 03:45:00 μ.μ., Blogger the elf at bay said...

Ωραία τα λες αλλά το αυτί τους δεν ιδρώνει.

Ούτε και το δικό μας όμως!

 
At 9/09/2010 03:49:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Έχει αρχίσει να ξεφεύγει ο κόσμος,
Δράμα η κατάσταση.

 
At 9/09/2010 04:05:00 μ.μ., Blogger celin said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 9/09/2010 04:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

celin, παρακαλώ να προσέχετε τις εκφράσεις σας :-D

Κ.Κ.Μ.

 
At 9/09/2010 04:42:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Costinho, από την μία το αυθεντικά (και όχι ντεμέκ) λαϊκό ΠΑΣΟΚ και από την άλλη το χάος :)

 
At 9/09/2010 09:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

5 γκολακια θα χωσει σε ολους η παναθα φετος...

αρη,αρη,αρη... φουστη,λα,λα,λα,λα

 
At 9/10/2010 12:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Παλιά λέγανε ότι ανήκουμε εις την δύση, νομίζω ότι το παραπάνω σεντόνι αποδεικνύει πως επιτέλους γίναμε και εμείς αμερική.

 
At 9/10/2010 02:02:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

o kanemedixosgirismo-carboranes-matrix ksanaxtipise

 
At 9/15/2010 05:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@manos666
xaxaxaxa.. esy prepei na exeiw klhronomiko xarisma den ekseigeitai aliws.. ton arithmo to brhkes me th mia.. me to 'kalwshrthate' fagate PENTARA apo th barca xaxaxaxa.. klapse klapse!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home