Εven better than the real thing
Μεταμεσονύκτιες, αυγουστιάτικες βόλτες στο ίντερνετ. Ανάμεσα σε άρθρα μεγαλοδημοσιογράφων που επιμένουν να γράφουν για τις συνέπειες της κρίσης σε πρώτο πληθυντικό, πετυχαίνω αυτό:
«Χθες, στη θάλασσα παρατήρησα μια μητέρα να τινάζει την άμμο από τα πόδια του γιου της. Η άμμος ήταν βρεγμένη και επέμενε πεισματικά να μένει κολλημένη στο μαυρισμένο δέρμα του πιτσιρικά. Η μάχη μητέρας - άμμου τελείωσε με συντριπτική νίκη της σαρωτικής γυναικείας φύσης. Μόνο ένας κόκκος έμεινε λίγο πάνω από τον αστράγαλο να λαμπυρίζει, κοιτώντας αγέρωχος αφ΄ υψηλού όσους υπέκυψαν».
Μου ανεβάζει τη διάθεση, ετοιμάζομαι να το μπαζάρω και τότε πέφτει το μάτι μου στο σχόλιο που έκανε ένας συνάνθρωπός μας: «Τι θελετε να μας πειτε με ολα αυτο το κατεβατο, καλη μας κυρια Μπαστεα; Αν θελετε να κανετε αναλυση του θεματος "παθος" τοτε καλυτερα θα ηταν να μειωσετε την ρομαντικοποιηση και να αυξησετε την λογικη σκεψη. Το κειμενο σας δεν εχει αρχη και τελος. Μισοτελειωμενες προτασεις που ακουγονται ομορφες αλλα εχουν μηδεν περιεχομενο. Οπως οι ομιλιες σημερινων πολιτικων. Φιλοσοφικη αναλυση, αγαπητη κυρια Μπαστεα, ειναι κατι παραπανω απο την απλη εκθεση προσωπικων συναισθηματων. Αν ομως θελατε να μας δειξετε οτι μπορειτε κι εσεις να συμβαλετε με πεζα γλυκαναλατα κειμενα για αναγνωστικα δημοτiκου σχολειου, τοτε το πετυχατε. Αερολογια στο τετραγωνο».
Εν πάση περιπτώσει εκεί έξω και εδώ μέσα (στην διαδικτυακή αντανάκλαση του εκεί έξω) η ομορφιά και η χολή θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε γενναίες δόσεις αμφότερες: δεν είναι ένας κόσμος σκέτα όμορφος, δεν είναι ένας κόσμος σκέτα χολερικός. Αξίζει όμως να τις αντέξεις και τις δύο.
Μάλλον.
56 Comments:
Τι θελεις να μας πεις με ολα αυτο το κατεβατο, ρε Old boy; Αν θελεις να κανεις αναλυση του θεματος "τρολ" τοτε καλυτερα θα ηταν να μειωσεις την ρομαντικοποιηση και να αυξησεις την λογικη σκεψη. Το κειμενο σου ως συνήθως δεν εχει ουτε αρχη ουτε τελος. Μισοτελειωμενες προτασεις που ακουγονται ομορφες αλλα εχουν μηδεν περιεχομενο. Οπως οι ομιλιες σημερινων πολιτικων. Φιλοσοφικη αναλυση, αγαπητε αρχομανη, ειναι κατι παραπανω απο την απλη εκθεση προσωπικων συναισθηματων. Αν ομως θελεις να μας δειξεις οτι μπορεις κι εσυ να συμβαλεις με πεζα γλυκαναλατα κειμενα για αναγνωστικα δημοτικου σχολειου, τοτε μπραβο το πετυχες. Μονο οι γνωστοι σου χοχλιες λειπουν για να δεσει το γλυκο. Στο εχω πει χιλιες φορες, να λες πιο λιγα, δε χρειαζεται να ποσταρεις καθε μερα. Ασε τις παρλαπιπες και αρχισε να δρας. Βγες εξω, ελεος, οχι αλλη αερολογια².
ήθελα να γράψω κάτι για τα αλάτια αλλά φοβήθηκα μη με πάρει κι εμένα η χολή, εύγε οldboy, ορθώς ειπωμένα
Κ.Κ.Μ.
«είναι εξαιρετικά παρήγορο και ενθαρρυντικό να βλέπω ότι με όλες τις ήττες που έχω φάει αφήνοντας τα σχόλια ανοιχτά, υπάρχουν που και που και νίκες»
Βασικά νομίζω ότι είσαι «ρατσιστής» και αυτό το υποστηρίζω γιατί, ενώ δείχνεις «ανοιχτός», στην πραγματικότητα δε δέχεσαι καμιά άποψη που παρεκκλίνει από τη δική σου, μόνο ανέχεσαι.
«Μου ανεβάζει τη διάθεση, ετοιμάζομαι να το μπαζάρω και τότε πέφτει το μάτι μου στο σχόλιο που έκανε ένας συνάνθρωπός μας»
Ακριβώς αυτό που έγραψα πιο πάνω. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.
«λυσσάει επειδή διάβασε κάτι όμορφο»
Σου πέρασε καθόλου από το μυαλό ότι η ομορφιά (όχι η ευμορφία, με την έννοια της συμμετρίας) είναι υποκειμενική; Για'σένα είναι όμορφο, για κάποιους άλλους όχι. Δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι είναι όμορφο.
«πράγματι, το αποτέλεσμα που εμένα μου αρέσει, ίσως να αρέσει σε ελάχιστους, ίσως τελικά να είναι «αντικειμενικά» ασήμαντο. Αλλά δεν έχει αυτό σημασία.»
Όχι, αυτό έχει τη μεγαλύτερη σημασία και πρέπει να το καταλάβεις, γιατί αυτή είναι η ρίζα του προβλήματος. Πρέπει να μάθεις να δέχεσαι την άλλη άποψη όσο παράξενη και αν είναι, και όχι απλώς να ανέχεσαι.
«Αντιλαμβάνεται (ή διαισθάνεται) όμως, ότι ακόμη και αν πρόκειται για μια ομορφιά που εκείνος δεν εισπράττει, πρόκειται παράλληλα για μια ομορφιά που εκπέμπεται· εκπέμπεται μάλλον η πρόθεση της ομορφιάς»
Που το ξέρεις αυτό, είσαι στο μυαλό των άλλων; Ο ισχυρισμός σου είναι μια αυθαίρετη υπόθεση.
«Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι ζουν ανάμεσά μας άνθρωποι που βουτάνε μέσα στη χολή με μια ηδονή υπαρξιακή»
Αν έκάνες τον κόμπο να δεις τα πράγματα από τη σκοπιά των άλλων, δηλαδή αν συμμεριζόσουν τα συναισθήματά τους, τότε δεν θα χρησιμοποιούσες τη λέξη χολή. Είναι κρίμα που δεν το καταλαβαίνεις.
«η βία, ακόμη και η λεκτική βία, περιέχει ένα βαθμό αλήθειας για τον δράστη, ένα βαθμό εκτόνωσης και πιθανότατα στο τέλος και ένα βαθμό ενοχών.»
Δεν περιέχει καμιά ενοχή, σε διαβεβαιώ γι'αυτό.
«Αξίζει όμως να τις αντέξεις και τις δύο.
Μάλλον.»
Το θέμα είναι να γίνεις καλύτερος, ξεπερνώντας τις απλοϊκές διακρίσεις καλού-κακού, και να καταλάβεις, αντί να ρίχνεις τον λίθο του αναθέματος. Μπορείς; Νομίζω ότι μάλλον μπορείς.
stazeis xoli gia aytous pou stazoun xoli!!! se ti akrivws eisai kalyteros???
@Oldboy
Το φαινόμενο της κατά συρροήν συκοφαντίας που επιδεικνύουν κάποιοι κατά κανόνα ανώνυμοι, θα έπρεπε να σε ανησυχεί εξίσου με το φαινόμενο της κατά συρροήν κολακίας που επιδεικνύουν κάποιοι άλλοι κατά κανόνα ψευδώνυμοι.
wellcome back.
:-)
"Πρέπει να μάθεις να δέχεσαι την άλλη άποψη όσο παράξενη και αν είναι, και όχι απλώς να ανέχεσαι."
Προφανώς, μία αρχή που τηρείς απαρέγκλιτα
Ακόμα, για ποιο λόγο να χρειάζεται κάποιος κριτικούς φίλους όταν έχει λυσσασμένους εχθρούς; Πως γίνεται κάποιος με καθαρή, λογική και αντισυναισθηματική σκέψη να μην έχει βρει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σωστό πράγμα που έχει γράψει ο oldboy;
Μισούν την ακτινοβολούσα ομορφιά που αποδίδει ως λάμψη στους βαστάζους της η εκμετάλλευση. Η άσχημη μούρη του ΟΒ ομορφαίνει στο επάγγελμα.
@ΑΦ: αν η σκέψη μας είναι τα συναισθήματα μας, πώς κατορθώνεται σκέψη μας να γίνει "ανισυναισθηματική";
Carboranes, βγήκες από την κρύπτη σου, πως και έτσι;
Τα μαθηματικά δεν είναι σκέψη; Μία αυστηρή αξιολογική κρίση; Μία αντικειμενική τεχνική ανάλυση; Εμπεριέχουν συναίσθημα;
Δεν έχω ιδέα. Πώς πρέπει να σκεφτώ;
Όπως εσύ κρίνεις. Υπάρχει κάτι που λέγεται ελεύθερη βούληση
Σκέφτομαι: γιατί είναι αντικειμενική η τεχνική ανάλυση. Κι όμως, δεν ξέρω να πω γιατί.
Γιατί μπορεί έτσι να χρειάζεται. Ή απλά γιατί, το κεφάλι σου είναι πλατύ.
«στην πραγματικότητα δε δέχεσαι καμιά άποψη που παρεκκλίνει από τη δική σου, μόνο ανέχεσαι»
«Πρέπει να μάθεις να δέχεσαι την άλλη άποψη όσο παράξενη και αν είναι, και όχι απλώς να ανέχεσαι».
Τι ακριβώς σημαίνει «να δέχομαι»; Να δέχομαι ως ορθή;
Εν πάση περιπτώσει εκείνο που λέω στο ποστ είναι ότι το να μην άρεσε στο σχολιαστή το άρθρο είναι ένα θέμα. Ο τρόπος όμως που σχολιάζει δεν μεταφέρει απλώς την κρίση του ότι δεν του άρεσε το σχόλιο, ο τρόπος που σχολιάζει μεταφέρει χολή. Η «κριτική» του είναι το πρόσχημα για να γίνει κακός. Και αυτό είναι στα μάτια μου εντελώς -μα εντελώς- ξεκάθαρο. Οπότε όλα αυτά που γράφεις περί υποκειμενικότητας της ομορφιάς, πέραν του ότι τα γράφω και εγώ στο ποστ, είναι εκτός θέματος. Εκτός και αν το τελικό επιχείρημα είναι ότι είναι δικαίωμά του σχολιαστή να είναι όσο χολερικός θέλει αφού αυτή είναι «η άποψή του» για το άρθρο.
Αυτή λοιπόν τη διαφορετικότητα, αυτή την ελευθερία στη χολή, πράγματι θα την ανεχτώ, αλλά δεν θα την δεχτώ. Θα την καταπιώ, αλλά δεν θα τη νομιμοποιήσω μέσα μου.
Ποτέ.
«stazeis xoli gia aytous pou stazoun xoli!!! se ti akrivws eisai kalyteros???»
Δεν με ενδιαφέρει αν είμαι καλύτερος. Τους μισώ. Μισώ το δηλητήριο που εκπέμπουν συστηματικά.
ΑΦ, σε παρακαλώ μην συζητάς μαζί του, αφορμή ψάχνει.
«Το φαινόμενο της κατά συρροήν συκοφαντίας που επιδεικνύουν κάποιοι κατά κανόνα ανώνυμοι, θα έπρεπε να σε ανησυχεί εξίσου με το φαινόμενο της κατά συρροήν κολακίας που επιδεικνύουν κάποιοι άλλοι κατά κανόνα ψευδώνυμοι».
Συνήθως κολακεύουμε κάποιον ισχυρό, κάποιον από τον οποίον περιμένουμε κάτι σε αντάλλαγμα. Αλλά να δεχθώ ότι είναι κολακείες. Ας πούμε ότι το κακό που κάνουν είναι να χαλάνε ακόμη περισσότερο το ήδη χαλασμένο εγώ μου.
Εσένα τι ακριβώς σε χαλάει; Ζηλεύεις; Μην μπαίνεις εδώ, δεν σε υποχρέωσε κανένας.
Ωστόσο το ποστ ήταν για ένα άρθρο ενός άλλου ανθρώπου. Πώς δικαιολογείται η χολή; Είχε πήξει ο σχολιαστής από τις κολακείες για τα άρθρα της Μπαστέα και είπε να εξισορροπήσει καρμικά τα πράγματα;
Μα τι ωραία αυτό που περιγράφεις σε θεωρητικό επίπεδο στην ανάρτηση, να το βλέπεις να βρίσκει την πρακτική εφαρμογή του στα σχόλια (ή τουλάχιστον σε κάποια σχόλια...)! Βοηθά και όσους από εμάς δε συνηθίζουμε να σχολιάζουμε, να καταλαβαίνουμε καλύτερα τι εννοείς.
disclaimer: θεωρώ τον εαυτό μου αφόρητα ορθολογιστή: αν κάτι που διαβάσω ή ακούσω δεν μου φαίνεται λογικό, πρέπει να το αναλύσω και να το επεξεργαστώ μέχρι να το ασπαστώ. Και αν δεν μπορώ να το ασπαστώ, μπορώ να δεχτώ ακόμα και την πιο ακραία άποψη, όταν αυτή περιέχει λογικές προτάσεις, αλήθειες και συμπεράσματα. Γιατί τότε έχω φτάσει στο σημείο να ξέρω που διαφωνώ και συμφωνώ. Συμπερασματικά, ο λόγος, ακόμα και ο πιο λανθασμένος, μπορεί να έχει ποιότητα και σε κάθε περίπτωση έχει παραδόξως έχει την "αισθητική" του.
Διαβάζοντας το σχόλιο του αναγνώστη της Μπαστέα, κατάλαβα απολύτως όσα ήθελε να πει. Δεν ισχυρίζομαι ότι θα χρησιμοποιούσα το ίδιο ύφος, αλλά η τοποθέτηση του είναι εμφανώς πιο πειστική από την επιφανειακή περιγραφή του άρθρου. Πιστεύω ότι με την ουσία των γραφόμενών του δε διαφωνεί κανείς. Αν πάλι σε κάποιον άρεσε το άρθρο, ακόμα και μετά την ανάλυση του σχολιαστή, ή κατατάσσει το σχολιαστή ως στρατευμένο troll, ας μη διαβάσει παρακάτω...
Με μια ψυχαναλυτική διάθεση, υποψιάζομαι ότι ο ΟΒ ασυνείδητα πιθανόν ταυτίστηκε με το πρόσωπο του συγγραφέα και υπεραμύνθηκε της δυνατότητας του να γράψει μια ανεπεξέργαστη σκέψη, κάτι ανάλαφρο. Η πραγματικότητα είναι όμως πως ενδέχεται κάποιος αναγνώστης (με τη δυνατότητα σχολιασμού) να βρίσκεται πολλές φορές σε τελείως διαφορετική κατάσταση, διάθεση ή κοσμοθεωρία. Αυτό είναι το ρίσκο του συγγραφέα που εκτίθεται. Ή θα κερδίσει το στοίχημα της επικοινωνίας ή θα το χάσει. Η μόνη "άμυνα" του συγγραφέα είναι η απάντηση στο ύφος που επιθυμεί ή η λογοκρισία.
Στην προκειμένη περίπτωση είχαμε μια μάχη λογικής-αισθητικής (σχολιαστής-Μπαστέα) με τον πρώτο -υποκειμενικά πάντα- να "κερδίζει" στα σημεία.
ΥΓ: Βρίσκω ότι όντως έχει μαζέψει κάποιους κακοπροαίρετους εδώ. Ειλικρινά δεν ήταν στις προθέσεις μου να γίνω μέρος τους, αλλά αναλαμβάνω το ρίσκο ;-)
πραγματικά το σχόλιο του ανώνυμου ήταν χολερικό. Το κείμενο επίσης ήταν σπάνιας ομορφιά.
Το κείμενο της ήταν χάλια. Βαριέμαι να αναλύσω το γιατί.
Το σχόλιο του σχολιαστή ήταν πολύ ειρωνικό, λαϊκίστικα ειρωνικό και πικρόχολο (ενώ κατ' ουσίαν επί του κειμένου δεν έλεγε και κάτι που δεν ίσχυε εντελώς, αλλά δεν έχει σημασία)βαριέμαι να ψυχαναλύσω τον σχολιαστή αν και είναι εύκολο. Δε με ενδιαφέρει ούτε το κόστος του να διαβάστει το σχόλιο του, ούτε η αιτία που του την έδωσε στα νεύρα και θα μπορούσα να πω χίλιες κοινωνικές θεωρίες. Με ενδιαφέρει μόνο η αισθητική, αισθητικά λοιπόν έχουμε ένα ακαλαίσθητο κείμενο και ένα ακαλαίσθητο σχόλιο.
«Τι ακριβώς σημαίνει "να δέχομαι"; Να δέχομαι ως ορθή;»
Είπα εγώ ποτέ τέτοιο πράγμα. Πρώτα παρουσιάζεσαι ως υπαρξιστής (ή κάτι τέτοιο) και μετά μιλάς για ορθό; Δεν υπάρχουν ορθές απόψεις και το ξέρεις. Υπάρχουν απόψεις. Όλοι έχουν άποψη ακόμα και οι αυτιστικοί, και όλες οι απόψεις είναι εξίσου υποκειμενικές, όχι γιατί το λέω εγώ, αλλά γιατί όσο και αν προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη, άκρη δε βγάζουμε για το ποια άποψη είναι ορθή διαχρονικά, όχι μόνο εμείς, αλλά και άνθρωποι που έχουν αφιερώσει όλη τους τη ζωή στην αναζήτηση της αλήθειας. Τι σε κάνει ορθότερο; Τίποτα! Τότε γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι; Δεν το συνειδητοποιείς; Φάσκεις και αντιφάσκεις. Αυτό που σου λέω-ζητάω είναι να μπεις στη θέση του άλλου και να δεις τον κόσμο με τα δικά του μάτια. Τουλάχιστον να προσπαθήσεις. Δεν είναι δυνατόν να μην έχεις βρει ούτε ένα σωστό πράγμα από αυτά που σου καταλογίζουν όσοι σου ασκούν κριτική εδώ και χρόνια (επώνυμα/ψευδώνυμα/ανώνυμα). Γράφεις δημόσια, αποσπάσματά σου βρίσκονται παντού, συζητήσεις για αυτά που γράφεις γίνονται ακόμα και στο χώρο εργασίας μου! Είναι αναπόφευκτο να υπάρχουν ποικίλες αντιδράσεις. Δεν είναι δυνατόν να σε αγνοήσουνε και ας είσαι ένας ασήμαντος. Και μόνο που κάνουν τον κόπο να σε διαβάζουν, θα έπρεπε κάτι να σου λέει. Προφανώς δυσκολεύεσαι να βγεις από την καλοβολεμένη και περιορισμένη οπτική σου γωνία και ό,τι στο θυμίζει σε θυμώνει. Δεν υπάρχουν κακοί ή καλοί άνθρωποι, μόνο άλλοι άνθρωποι, διαφορετικοί, αλλιώτικοι. Άλλο αντιλαμβάνομαι, άλλο καταλαβαίνω, άλλο συμφωνώ. Άλλο ανέχομαι, άλλο δέχομαι, άλλο αποδέχομαι. Σκέψου το! Μισείς ότι δε σου μοιάζει, αλλά παραδόξως μοιάζεις αυτό που μισείς. Ελπίζω κάποια μέρα να το καταλάβεις. Και θα το καταλάβεις ότι το έχεις καταλάβει, τη στιγμή που θα πεις στον εαυτό σου: Α, τώρα κατάλαβα τι εννούσαν! Κοίτα να δεις τελικά που είχαν ένα δίκιο από την πλευρά τους.
Ειδικά ο mahler76 ξέρει τι σημαίνει να αφήνει κανείς "χολερικά σχόλια".
Είναι η ειδικότητά του.
Άντε ρε μεγάλε, ξέρασες επιτέλους το λόγο για τον οποίο τα κάνεις όλα αυτά! Ασχολούνται όλοι με τον oldboy, ενώ είναι ένας ασήμαντος! Σε κυνηγάει παντού ακόμα και στη δουλειά σου! Είναι δυνατον, ο ασήμαντος;! Άντε καλή αυτοκτονία, είναι η μόνη διέξοδός σου
Συγχαρητήρια στον oldboy, σε γύρισε τα μέσα έξω σαν γαντάκι.
@Ανώνυμος
και βέβαια ξέρω καλή μου φαρμακομούνα bottom.
Είναι άραγε τυχαίο που όταν εμφανίζεται ο καρμπονάρας χωρίς γυρισμό εμφανίζονται μαζί και όλοι οι χολερικοί ανώνυμοι; Δε νομίζω.
«Δεν υπάρχουν ορθές απόψεις και το ξέρεις. Υπάρχουν απόψεις».
Ας μην το ψειρίσουμε, γιατί μπορεί να διαφωνήσουμε, αλλά ας πούμε πως κατ' αρχάς συμφωνώ. Ωστόσο και στο ποστ και στο σχόλιο εξήγησα ότι το πρόβλημά μου δεν είναι πως κακώς δεν άρεσε το κείμενο της Μπαστέα στο σχολιαστή, αλλά το ότι κατ΄ εμέ το σχόλιο του σχολιαστή είναι αφορμή για να βγάλει χολή. Κάνω δίκη προθέσεων; Προφανέστατα. Θεωρώ εκ των υστέρων πως υπερέβαλα; Όχι, καθόλου.
«Αυτό που σου λέω-ζητάω είναι να μπεις στη θέση του άλλου και να δεις τον κόσμο με τα δικά του μάτια».
Μα αυτό προσπαθώ να κάνω. Μπαίνω -αυθαίρετα, το ομολογώ- στα μάτια του άλλου και διακρίνω πίσω τους όχι καλοπροαίρετη κριτική, αλλά διάθεση να «την πει».
«Δεν είναι δυνατόν να μην έχεις βρει ούτε ένα σωστό πράγμα από αυτά που σου καταλογίζουν όσοι σου ασκούν κριτική εδώ και χρόνια (επώνυμα/ψευδώνυμα/ανώνυμα)».
Α, έτσι ε; Δεν έχω βρει ένα σωστό πράγμα. Καλά.
Εν πάση περιπτώσει να δεχτώ -όχι για να σε διαψεύσω, να το δεχτώ επειδή ισχύει- ότι είμαι πολύ συχνότερα του κανονικού δύσπιστος και καχύποπτος απέναντι στην καλοπιστία της κριτικής που μου γίνεται.
Ανώνυμε των 10:41, δεν γύρισα κανέναν μέσα έξω.
Αnonymous Coward, μολονότι πρωτίστως διαφωνώ με τον τρόπο του σχολιαστή και εξαιτίας αυτού έγραψα το ποστ, φυσικά διαφωνώ και με την ουσία των όσων γράφει.
Οι μικρομπλόγκερς θέλουν να γίνουν μεγαλομπλόγκερς.
Οι μεγαλομπλόγκερς θέλουν να γίνουν μεγαλοδημοσιογράφοι.
Οι μεγαλοδημοσιογράφοι θέλουν να γίνουν μεγαλοσυγγραφείς.
Και οι μεγαλοσυγγραφείς θέλουν να γίνουν Μεγάλοι.
Με τους Μεγάλους ασχολούνται οι μεγαλοσυγγραφείς.
Με τους μεγαλοσυγγραφείς ασχολούνται οι μεγαλοδημοσιογράφοι.
Με τους μεγαλοδημοσιογράφους ασχολούνται οι μεγαλομπλόγκερς.
Με τους μεγαλομπλόγκερς ασχολούνται οι μικρομπλόγκερς.
Και με τους μικρομπλόγκερς δεν ασχολείται κανείς.
Πώς να μην νιώθουν χολωμένοι;
αν θα μπορούσαμε να προσδώσουμε στις διαδικτυακές σχέσεις μεταβιβαστικές και αντιμεταβιβαστικές ιδιότητες, μπορώ με βεβαιότητα να συμπεράνω, oldboy, ότι η "περίεργη", κακή προδιάθεση του σχολιαστή της προχθεσινής νύχτας έχει μεταφερθεί και σε αυτό το σεντόνι σχολίων.
"Οι καιροί είναι γενικά μυστήριοι, το βραδάκι παραμονής δεκαπενταύγουστου δυνάμει πιο μυστήριο, είναι κι η ζέστη έντονη..." όπως ορθά έγραψες και εσύ
Το κείμενο της Μπαστέα έχει δυο ωραίες εικόνες (στην παραλία και στο σουπερμάρκετ), μερικά γυναικεία ακαταλαβίστικα, και έναν απαίσιο τίτλο. Εντάξει, δεν είναι και Τζακ Κέρουακ, αλλά γενικώς είναι μια χαρά χαλαρό κειμενάκι.
Η χολή πάντως από κάτω δεν εξηγείται. Εκτός αν την έχουν βάλει στο μάτι από παλιότερα.
Το Εθνικό Θέατρο του Μπαραλόγου παρουσιάζει για μία και μοναδική παράσταση την Νατέα Μπάστα και τον Σαϊτάν Ασκέρ, στο κλασικό μονόπρακτο του Κόκου Τσιρικόκου, «Το αδιέξοδο», σε διασκευή Καρμπονάρα Καρούζου.
-...
-Τι με κοιτάς έτσι;
-Έχω βαρεθεί. Πάει καιρός που έπαψα να ζω, θέλω όλα αυτά που τώρα πια παρατηρώ, θέλω να ζήσω!
-Δε με ενδιαφέρει τι θέλεις.
-Σε ενδιαφέρει όμως αυτό που ξέρω...
-Άσε τις αιχμές και κάνε αυτό που σου λέω.
-Μου αρέσεις όταν παθιάζεσαι, μου θυμίζεις...
-Το καθήκον σου είναι να μου παραδόσεις το άρθρο στην ώρα του.
-Το καθήκον μου;
-Χωρίς φόβο και πάθος! (γέλια)
-Το κα-θή-κον μου;
-Μέχρι αύριο να το έχεις έτοιμο.
-Αλλιώς τι;
-Αλλιώς κόψε το λαιμό σου.
-Νομίζεις ότι σε φοβάμαι;
-...
-Γιατί δε μου απαντάς;
-Εσύ επιλέγεις.
[Οποιαδήποτε ομοιότητα με την πραγματικότητα είναι εντελώς συμπτωματική]
«Μα αυτό προσπαθώ να κάνω»
Προσπάθησε περισσότερο.
«Άντε καλή αυτοκτονία, είναι η μόνη διέξοδός σου»
Oldboy, αυτό δεν είναι χολερικό σχόλιο; Πόσο ψυχικά διαταραγμένος πρέπει να είναι κάποιος, για να παροτρύνει τον συνάνθρωπό του σε αυτοκτονία; Γιατί δε λες κάτι γι'αυτό, επειδή απευθύνεται σε'μένα; Δε με ενοχλεί το σχόλιο, απλά απορώ με τη στάση σου.
Άσε τα ψόφια, αφού ξέρεις ότι δεν ήταν κυριολεκτικό αλλά παιδαγωγικό το μήνυμα, αφού τέτοιες αναφορές σε αυτοκτονίες έχεις κάνεις εσύ στο παρελθόν. Δεν πείθεις κανένα πλέον ψοφίμι.
Bασικά μου διέφυγε. Πίστεψέ το ή μην το πιστέψεις, αλλά αλήθεια είναι.
Ξαναπατάω το λινκ και βλέπω δύο ακόμη σχόλια που έγιναν μετά από αυτό που αναφέρω στο ποστ και τα οποία μάλλον επαληθεύουν τα όσα λέω.
Τα σχόλια είναι τέτοια διότι πηγάζουν από προσωπική εμπάθεια. Είναι διαπροσωπικό το θέμα, γιαυτό βγάζει χολή ο αναγνώστης. Μπορεί να έχει φάει και καμιά χυλόπιτα. Που ξέρεις...
EVEN BETTER THAN SEX ΠΟΥ ΛΕΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ! ΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ. ΝΑ, ΒΛΗΤΟ! ΠΑΡΤΑ ΝΑ ΜΗ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΑΩ! ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ, ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΚΑ! ΡΕ ΔΕ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ, ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ. ΠΟΥ ΖΕΙΣ, ΡΕ ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ, ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ; ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΖΕΙΣ; ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΣΟΥ. ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΟΛΕΡΙΚΟΣ, ΑΝΥΠΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ; ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ, ΡΕ ΖΩΟ; ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ. ΜΟΝΟ ΖΩΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ. ΤΙ ΕΙΠΕΣ; ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΞΕΡΕΙΣ, ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ! ΑΚΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΕΙΣ; ΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ; ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΦΑΣ, ΒΛΑΜΜΕΝΟ! ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ, ΡΕ ΒΛΗΜΑ; ΤΙ ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ; ΟΛΟΙ! ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ, ΜΟΝΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΘΑ ΒΡΕΙΣ. Ο ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ, Η ΜΑΔΕΡ ΤΕΡΕΖΑ; Ο ΝΕΤΑΝΑΧΙΟΥ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ; Ο ΑΛΙ ΧΑΜΕΪΝΙ ΚΑΙ Ο ΑΧΜΑΝΤΙΝΕΤΖΑΝΤ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΠΟΥ ΕΚΤΟΠΙΣΕ ΤΟΥΣ ΒΕΔΟΥΙΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Ο ΜΑΚΝΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΦΑΞΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΟ ΒΙΕΤ-ΝΑΜ ΔΕΝ ΕΞΕΠΕΜΠΕ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ, Ο ΓΚΑΝΤΙ; ΟΙ CEO ΠΟΥ ΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ OHE ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ 65 ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΞΕΠΕΨΑΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ; ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΤΙΣΡΑΕΛΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ Ή ΕΧΘΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΙΜΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Η ΒΙΒΛΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ ΔΕΝ ΕΞΕΠΕΨΑΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Η ΤΟΡΑ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ, ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ ΔΕΝ ΕΞΕΠΕΨΑΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ, ΣΥΝΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ ΔΕΝ ΕΞΕΠΕΨΑΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΤΑ ΤΩΝ ΝΤΑΛΙΤΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΟΙ ΚΚΕΔΕΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ; Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΛΕΙ ΔΟΝΟΦΟΝΙΕΣ; Α, ΜΑΛΙΣΤΑ, ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΙ! ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΓΙΖΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ. ΑΠΟ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΜΕΧΡΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΑΙΔΑΡΕΛΙΑ. ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΟΣΟΙ ΣΤΑΖΟΥΝ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΙ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΟΥ; ΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥ, ΤΟΣΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΟΡΙΣΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ. Ο ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Η ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑΒΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Ο ΜΠΑΚΑΛΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΕ ΜΙΣΟ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Η ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ "ΣΤΟΛΙΖΟΥΝ" ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; Η ΠΡΩΗΝ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ; Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΟΪ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΦΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑΚΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ; ΤΙ ΕΙΠΕΣ; ΑΛΛΟ ΤΟ ΣΤΥΛ ΓΡΑΦΗΣ; ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΒΡΑΖΟΥΜΕ. ΑΜΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΑΜΑΡΙΤΗ, ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ. ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΡΕΚΕΙ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ. ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ ΡΕ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ, ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΠΙΜΠΙΚΟ.
Οπότε τι ακριβώς προτείνεις να κάνουμε; Να ανατινάξουμε τον πλανήτη να γλιτώσει το σύμπαν από το ανθρώπινο δηλητήριο;
ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ OLD ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΝΩΝΥΜΕ?ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΣΑ ΘΕΣ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΑ?ΑΝΤΕ ΨΟΦΑ ΠΑΡΑΣΙΤΟ,ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΧΟΛΗ,ΕΣΥ Ο ΑΡΧΙΧΟΛΕΡΙΚΟΣ
Κ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΑΓΑΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ,ΦΛΩΡΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ,
ΤΡΑΒΑ ΚΑΤΑΠΙΕ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ Κ ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Κ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΧΩΣ ΕΣΕΝΑ
ΑΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ
ποναει πολυ να μη σε εχει αγαπησει ποτε κανεις γερο ανωνυμε, ετσι δεν ειναι;
@κάνε με δίχως κόλαση στο γυρισμό να γερουφτίζω
Δε βαρέθηκες να πετάς αποτσίγαρα στο ουράνιο τόξο; Ποιον νομίζεις ότι κοροιδεύεις με την κουκούλα στη γλώσσα; Γιατί δεν ανοίγεις και τα δικά σου σχόλια, να πάρεις μια γεύση απ'τη χολή που στάζεις, φοβάσαι;
@old boy
Ρίξε μια ματιά σε αυτό πριν προλάβει το ψοφίμι και το διαγράψει:
http://carboranes.blogspot.com/2010/08/blog-post_5116.html
Είχα πάντα την υποψία πως τα κολακευτικά πλην ανώνυμα σχόλια εδώ μέσα μπορεί και να τα γράφει ο ίδιος ο old boy. Τελευταία όμως αφήνει απροσεχτα τα ίχνη του. Ένας ανώνυμος τα χώνει στον μεγαλομπλογκερα στις 11:08 το πρωί και μέσα σε 10 λεπτά,11:18 σπεύδει να τον υπερασπιστεί ένας ανώνυμος κόλακας. 11888. Τυχαίο; Δε νομίζω .
Η ίδια χολερική εικόνα και στο blog του Αλέξη Σταμάτη:
http://alexistamatis2.blogspot.com/2010/08/blog-post_07.html
Γιορτάζουμε 5 χρόνια Loucretia με επετειακό ποστ!!! Για κοπιάστε...
Πόσο σε έτσουξε το μήνυμα των 11:18, μπιμπίκο ...
"η ομορφιά και η χολή θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε γενναίες δόσεις αμφότερες"
Sad but true.
Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και άνθρωποι με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα.
Γι' αυτό δεν πρέπει να παίρνουμε στα σοβαρά όσα γράφονται στο δίκτυο. Δεν ξέρουμε ποιος είναι ο συνομιλητής μας και από τι πάσχει.
This blog is open to invited readers only
http://carboranes.blogspot.com/
το άνοιξα για να σωθείς, κουκουνάρα
Πολλά ωραίος κείμενος. For more you id no life you work and have good week. Thanks. Όλε!
Τελικά εκτός από τον Carboranes πρέπει να γράφει και αυτό το ψυχανώμαλο εδώ μέσα, γιατί αλλιώς δεν εξηγείται.
ainte ainte.. giato poutso kavala iste oloi edo mesa
Old boy, ποτε δεν περίμενα ότι ένα κείμενό μου θα προκαλούσε τόση ένταση. Το μόνο που ήθελα να πω ουσιαστικά είναι το πόσο σημαντικό θεωρώ να συμμετέχουμε στη ζωή ανά πάσα στιγμή και να μην κυλάει ερήμην μας. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ αναρωτιέμαι για την βιαιότητα του συγκεκριμένου σχολίου που σχολίασες, όπως και για πολλά άλλα εδώ μέσα. Κάποιες χορδές πάντως πρέπει ν' ακούμπησες για να προκάλεσες τέτοιου σόου!
Ν. Μπαστέα
Δημοσίευση σχολίου
<< Home