Παρασκευή, Οκτωβρίου 28, 2011

Σταματήστε να βαυκαλίζεστε

Είναι τέτοιας έκτασης και τόσης έντασης η δυσαρμονία μεταξύ της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών αφενός και των εφαρμοζόμενων πολιτικών αφετέρου,
που δεν αρκούν όλες οι τηλεοράσεις σας κι όλοι οι παπαγάλοι σας μαζί για να την καμουφλάρουν, διαστρεβλώσουν ή αγνοήσουν,
που δεν αρκούν όλες οι αστυνομικές δυνάμεις σας μαζί -κι ίσως αρχίζουν να μη θέλουν πια και οι ίδιες- για να την έχουν υπό διαρκή έλεγχο και καταστολή.
Δε νοείται να σας κράζουν πλέον οπουδήποτε και αν βρεθείτε, απ' τους Γούντυ Άλεν ως τα κοψιδάδικα, δε νοείται να μην μπορείτε πια να περπατήσετε μόνοι σας χωρίς να σας επιτεθούν φραστικά, δε νοείται όπου μαζεύεται κόσμος, από τα ποδοσφαιρικά γήπεδα ως τις παρελάσεις των εθνικών εορτών, η αντίδραση να είναι η ίδια, δε νοείται να συμβαίνουν όλα αυτά σε δημοκρατικό καθεστώς και να εξακολουθείτε να σώζετε ένα λαό που δεν θέλει να σωθεί.
Του τα είπατε ένα δισεκατομμύριο φορές, δεν παίρνει φαίνεται από λόγια και δεν καταλαβαίνει ότι τον σώζετε, προτιμάει φαίνεται να πιστεύει την πραγματικότητα από τα λόγια σας, δεν πείθεται καν φαίνεται από τον εκφοβισμό του χάους της άλλης λύσης.
Άστε τον λοιπόν αυτόν τον ανεπρόκοπο και συντεχνιακό λαό να καταστραφεί, είναι δικαίωμά του να επιλέξει τη στάση πληρωμών, την επιστροφή στη δραχμή, την επιστροφή πεντακόσιες δεκαετίες πίσω, άμα δεν καταλαβαίνει δεν καταλαβαίνει, τι να κάνουμε, δεν είσαστε μεσσίες, άνθρωποι που εκλεγήκατε σε δημοκρατία είσαστε, τι να κάνουμε ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΙΑ, δεν θέλει τόσο μεγάλη δυσκολία να το πιάσετε το υπονοούμενο,
αν και, πού ξέρετε, μπορεί να έχετε τελικά δίκιο, μπορεί να είναι μικρές μειοψηφίες εκείνες που κάνουν όλες τις φασαρίες και όλα τα ντράβαλα, μπορεί πράγματι η μεγάλη πλειοψηφία των υπεύθυνων πολιτών να κατάλαβε τα κρίματά μας τα μεταπολιτευτικά, να τα εμπέδωσε και να θέλει να ψηφίσει προκοπή, ευημερία, ευρωπαϊκή οικογένεια, σύγκλιση με τις προηγμένες κοινωνίες, ελευθερία επαγγελμάτων, ελευθερία ατομικών διαπραγματεύσεων εργαζόμενου εργοδότη, αποκρατικοποιήσεις, ταχύτερες και ουσιαστικότερες διαρθρωτικές αλλαγές,
μπορεί πράγματι να θέλει ο Έλληνας να σωθεί κι εκείνοι που μας σπρώχνουν προς το χάος να είναι οι ελάχιστοι, οι βολεμένοι του παρελθόντος που έχασαν το πελατειακό κράτος που μας έτρεφε, όλοι αυτοί που μας χρεοκόπησαν και λυσσάνε τώρα γιατί τους πήραν τα προνόμια.
Ο μόνος τρόπος να το μάθουμε είναι οι εκλογές.
Μην ονειρεύεστε πάντως αναστολές άρθρων του συντάγματος, μην ονειρεύεστε ότι οι παλιοί καλοί νοικοκυραίοι θα φοβηθούν ξανά και θα ξανάρθουν με το μέρος σας υπό το φόβο του χάους, πάνε οι παλιοί καλοί νοικοκυραίοι, πέταξαν, φοβούνται πια περισσότερο τον κόσμο που έχασαν κάτω από τα πόδια τους.
Σταματήστε να βαυκαλίζεστε: δεν υπάρχει κανένας απολύτως τρόπος να σώσετε την παρτίδα δια της φουλ μόντι συνταγματικής εκτροπής, όπως επίσης δεν υπάρχει κανένας απολύτως τρόπος να καταφέρετε με τη βοήθεια της προπαγάνδας και της καταστολής να συνεχίσετε να ελέγχετε για πολύ καιρό ακόμη εκατομμύρια ανθρώπους που βρίσκονται στα όριά τους.
Πάρτε επιτέλους τη μόνη έντιμη και ιστορικά υπεύθυνη απόφαση που έχετε μπροστά σας, οδηγήστε τώρα τη χώρα στις εκλογές.

31 Comments:

At 10/29/2011 01:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μην μπερδεύετε την δημοκρατία με την οχλοκρατία. Σε αυτό το πράγμα που λέμε σύγχρονη δημοκρατία υπάρχουν συμβάσεις. Μια σύμβαση είναι οι ελεύθερες εκλογές κάθε τέσσερα χρόνια. Όταν απαιτείς να αποχωρήσει μια κυβέρνηση επειδή 5-10-100 ή και χιλιάδες πετάνε αυγά και φωνάζουν, αρχίζεις να αμφισβητείς βασικές συμβάσεις της δημοκρατίας. Πράγμα επικίνδυνο από την στιγμή που δεν έχεις να το αντικαταστήσεις με τίποτα άλλο.

 
At 10/29/2011 01:09:00 π.μ., Blogger squarelogic said...

Συμφωνώ απόλυτα με την αναρτηση.
Διαφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο από πάνω:που το είδατε κύριε οτι Δημοκρατία είναι να ψηφίζεις κάποιον με πρόγραμμα Α μια φορά στα 4 χρόνια και μετά να πρέπει να τον φας στην μάπα για 4 χρόνια όταν απ την αρχή αυτός εφαρμόζει το αντίθετο του Α,
δηλ.σε κορόιδεψε συνειδητά?
Κι οταν δεν είναι 50 ή 100,αλλά το 80% τουλαχιστον του πάλαι ποτέ "κυρίαρχου" Λαού?
Ποθεν νομιμοποιείται το μεσσιανικό παραλήρημα του εκλεκτού σου?

 
At 10/29/2011 01:12:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν μπερδεύω τίποτα.
Ανεξάρτητα από το αν βασικές συμβάσεις της δημοκρατίας έχουν ήδη πάει περίπατο με την υπογραφή του μνημονίου, του μεσοπρόθεσμου, την επιβολή πολιτικής από την τρόικα, την εγκαθίδρυση ελεγκτών και επιτρόπων,
ανεξάρτητα από το αν βασικές συμβάσεις της δημοκρατίας έχουν ήδη πάει περίπατο όταν μια κυβέρνηση παίρνει τη λαϊκή εντολή υποσχόμενη ότι θα βαδίσει βόρεια και εκείνη βαδίζει νότια,
δυσκολεύομαι να δεχθώ πώς μπορείτε να θεωρείτε ότι δεν υπάρχει μια κραυγάζουσα δυσαρμονία αυτή τη στιγμή ανάμεσα στον κόσμο και στην κυβέρνηση η οποία τον κυβερνά και πως το θέμα είναι κάποιοι χιλιάδες που φωνάζουν.
Επίσης όταν έχουμε ξεφτιλίσει τις τετραετίες, καθώς κάνουμε τις εκλογές ανά διετία ή τριετία, όποτε βολεύει τον καθέναν για να ξαναβγεί, είναι ο ορισμός της υποκρισίας να μιλάμε για την τετραετία σαν να είναι ταμπού.
Τέλος όταν μιλάω για εκλογές και όχι για κάτι άλλο σημαίνει και ότι δεν θέλω να αντικαταστήσω τη δημοκρατία με κάτι άλλο.

 
At 10/29/2011 01:58:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"μην ονειρεύεστε ότι οι παλιοί καλοί νοικοκυραίοι θα φοβηθούν ξανά και θα ξανάρθουν με το μέρος σας υπό το φόβο του χάους"

Θέλω να επισημάνω ότι ο παραπάνω ισχυρισμός σου ισχύει χάρις και στην δημοκρατική κουλτούρα που καλλιεργήθηκε συστηματικά μέσω της εκπαίδευσης μετά τη μεταπολίτευση (απ' τα ελάχιστα καλά της).

Στα υπόλοιπα προσυπογράφω. Η οργή του κόσμου είναι απίστευτη. Οι τροικανοί έχουν τελειώσει αλλά δεν θέλουν να το πιστέψουν.

 
At 10/29/2011 03:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Παρ'ότι δεν μοιραζόμαστε την ίδια προσέγγιση , συμφωνούμε στο διά ταύτα. Πρέπει όντως να γίνουν εκλογές , προκειμένου πρώτ'απ'όλα να διασωθεί η κοινωνική και πολιτική ομαλότητα αλλά και επίσης να ανακτήσει την νομιμοποίησή του το πολιτικό σύστημα . Αν επείγοντα ζητήματα , όπως η εκταμίευση της έκτης δόσης και η απόφαση για το λεγόμενο κούρεμα του χρέους , δικαιολογούσαν την αναβολή των εκλογών , σήμερα πια που τα θέματα αυτά διευθετήθηκαν, ας το πούμε , δεν υπάρχει κανένας λόγος αναβολής. Τι να το κάνω ,από τη μια μεριά, να καίνε εγκεφαλικά κύτταρα οι ευρωπαίοι και όλος ο ντουνιάς για να ελαφρύνουν το χρέος μας και , από την άλλη, στην παραμικρή δημόσια παρουσία πολιτικού προσώπου στην ελλάδα να απειλείται επεισόδιο ...Δυστυχώς ,όντως δεν μπορείς να σώσεις έναν λαό που δεν θέλει να σωθεί ( το τελευταίο χωρίς κανένα ειρωνικό τόνο σε ό,τι με αφορά).

 
At 10/29/2011 03:47:00 π.μ., Blogger Martina said...

Ανώνυμε των 03.34 πιστεύετε πως "οι Ευρωπαίοι καίνε εγκεφαλικά κύτταρα" για να σώσουν τον λαό? Σκασίλα τους μεγάλη και δέκα παπαγάλοι και με το συμπάθειο κιόλας. Εδώ οι ίδιοι, όπου βρεθούν και όπου σταθούν, μόνο σ αυτό δεν αναφέρονται παρά μόνο σε κάτι αγορές και τραπεζικά συστήματα, εσείς ακόμα τους βλέπετε ως καλούς σαμαρείτες?

 
At 10/29/2011 04:33:00 π.μ., Anonymous μανα said...

καλε μου old boy, νομιζω πως ειναι σημαντικο να γινει σαφες και στην αντιληψη σου το οτι η κυβερνηση δεν βρησκεται μπροστα σ'ενος ειδους δυλημα τυπου "κανουμε οπως λεει ο λαος η τον σωζουμε παρα την θεληση του". Η αμεση -τωρινή-βουληση του λαου ειναι δευτερευουσας σημασιας μπροστα στις πιεσεις που δεχεται απο τους εξω -η κυβερνηση. Επισεις νομιζω οτι εκτος κι αν αναλαβουν τα ινια τις χωρας ατομα με κοινωνικη σηνειδηση και κοτσια (που αυτο θα το δω και θα το πιστψω), δεν υπαρχει λογος να κανει οτιδηποτε αλλο απο αυτα που της λεν αυτοι οι εξω. Νομιζω πως ειναι υπερβολικα σημαντικο για την ευρωπαικη -και αρα την παγκοσμια- οικονομια να την βγαλει η ελλαδα καθαρη (οικονομικα αφου για να συμβει αυτο πρεπει μια γενια να φτυσει αιμα), ωστε να αφησουν τους πολιτικους μας να κανουν τους δυσκολους και τους σοσιαλιστες. Νομιζω οτι αυτο κανει τους μεν πολιτικους μας σιχαμενα σκουλικια που γουσταρουν να εχουν το ονομα τους γραμμενο στα βιβλια πανγκοσμιας ιστοριας και αρα ακολουθουν τυφλα τις οδηγιες των "μεγαλων".
Αλλα αυτο το τελευταιο ομως το νομιζω χωρις να βασιζομαι σε αντικειμενικα γεγονοτα και εμπιρες πηγες.

 
At 10/29/2011 05:45:00 π.μ., Anonymous dio said...

Ναι, να γίνουν εκλογές να τελειώνει αυτή η υποκρισία ότι για όλα φταίνε οι... άλλοι! Να δω πόσες εκλογικές διαδικασίες πρέπει να κάνουμε για να πάρουμε επιτελούς την ευθύνη των πράξεων μας. Φαίνεται ότι 30 χρόνια με περίπου 20 (εθνικές/δημοτικές) εκλογές οι πολιτικοί δεν μας κορόιδευαν, αλλά τώρα ξαφνικά στις τελευταίες από αποφάσισαν να αθετήσουν τις υποσχέσεις τους. Και εμείς οι κακόμοιροι πολίτες τώρα το καταλάβαμε! Αντε αλλες μια...Όπως μου είπε μια προχτές, "άσχημα ζούσαν οι παππούδες μας με τα φασολάκια τους και τις φάκες τους". Μα φυσικό οχι.. εκλογές τώρα!

 
At 10/29/2011 07:23:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Martina , παρ'ότι προφανώς το ερώτημά σου είναι ρητορικό :) , η απάντηση είναι ότι δεν τους βλέπω ως σαμαρείτες και πιστευώ ότι καρφί δεν θα τους καιγόταν για μας , εάν δεν συνέβαινε , η διάσωση της ευρώπης , που κυρίως τους ενδιαφέρει ,να περνάει μέσα από τη διάσωσή μας. Α, και επίσης , δεν έβαλα εισαγωγικά στα παραπάνω , αυτό το αφήνω σε σένα και γενικά στον εκάστοτε αναγνώστη :)

 
At 10/29/2011 09:33:00 π.μ., Blogger lemon said...

Φοβάμαι πως στις εκλογές πάλι όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται θα ψηφίσουν όπως ψηφίζουν πάντα-και διατηρείται αυτή η κατάσταση
Είμαι απαισιόδοξη, δε βλέπω να υπάρχει "τέταρτος" δρόμο: είναι ή αυτοί, ή οι άλλοι (που θα κάνουν τα ίδια και χειρότερα), ή οι τρίτοι-που δεν ξέρω τι θα κάνουν (και ούτε αυτοί ξέρουν, μάλλον, δυστυχώς...).
Ειλικρινά, αν ήξερα να υπάρχει λύση (*) θα ήμουν από τους πρώτους που θα φώναζαν.

(*) Η μόνη λύση που νιώθω ότι υπάρχει είναι να αλλάξουμε εμείς, όλοι, από μέσα μας. Όταν πηγαίνουμε στη δουλειά μας να δουλεύουμε (κι όχι να παριστάνουμε ότι δουλεύουμε), να μην βάζουμε σε προτεραιότητα τις υποθέσεις των γνωστών μας, να μην παίρνουμε ότι μας δίνεται αν δεν το χρειαζόμαστε, να μην παίρνουμε δάνεια που δεν τα χρειαζόμαστε, να μην αγοράζουμε σπίτι με χωριστά υπνωδωμάτια για κάθε παιδί (εμείς δηλαδή πάθαμε τίποτα που κοιμόμασταν στο ίδιο δωμάτιο με τ αδέλφια μας?) και μετά δε φτάνει ο μισθός για τη δοση μας, να μην περνάμε τα τρία τελευατία μαθήματα της σχολής που είχαμε επι χρόνια παρατημένη επειδή είπαμε στον καθηγητή "δε θέλω να εργαστώ σ αυτό τον τομέα, δουλεύω αλλού εδω και χρόνια, θέλω μόνο το πτυχίο για να φαίνεται ότι το έχω" κι ο καθηγητής να μας κάνει τη χάρη.
Θέλω να πω, για να μην πολυλογώ άλλο, ότι ολοι στην καθημερινότητά μας έουμε ένα σωρό τέτοιες "παρανομίες", και σιγά-σιγά συνηθίσαμε να ζούμε μ αυτές, έγινε ένας πύργος απο τραπουλόχαρτα η ζωή μας, και η καταστροφή ήταν αναπόφευκτη.
Ήμουν απ αυτούς (λόγω δουλειάς) που έβλεπε την καταστροφή να έρχεται αυτών των (άμυαλων, ανήλικων θα πω) που την πρώτη φορά αγόραζαν μετοχές με το κιλό ("θέλω ΤΕΚ για 1 εκατομμύριο δραχμές"-σε μένα το ζήτησαν) και την επόμενη φορά έπαιρναν δάνεια, δάνεια και ξανά δάνεια, επειδή τους δίνονταν εύκολα.
Δε λέω, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, είναι αδιαμφησβήτητο αυτό. Μα άλλη λύση δε βλέπω-για να επανέλθω στις εκλογές, εκτός από την αλλαγή μέσα μας.

 
At 10/29/2011 10:07:00 π.μ., Blogger Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

"Περιμένετε να εκφρασθείτε στην κάλπη" είναι η νέα καραμέλα των κυβερνητικών κομματικών, που την πιπιλίζουν μεταχειρισμένη και τα θλιβερά τσιράκια τους.

Μάλιστα κυρίες και κύριοι, ό,τι πείτε. Εσείς να υποκλέπτετε με απάτη την ψήφο μας εφαρμόζοντας εκ διαμέτρου αντίθετα προγράμματα από αυτά που εξαγγέλλετε, εσείς να κόβετε από τους συνταξιούχους των 350 ευρώ και να διατηρείτε τα προνόμιά σας, τα γυμναστήριά σας, τους 16 μισθούς των διορισμένων συγγενών σας στο "μαγαζί" σας, εσείς να βαπτίζετε ως επιτυχία αυτό που χθες χαρακτηρίζατε ως "καταστροφή για την χώρα και τους πολίτες", εσείς στραγγίζετε το οικογενειακό εισόδημα αλλά να τα "καταφέρνετε" έτσι που οι δαπάνες να σημειώνουν αύξηση ενώ τα έσοδα υστέρηση, εσείς να αποδίδετε μομφές για "επικίνδυνους και ανεύθυνους" που προτείνουν μείωση του χρέους και σε λίγο να ακολουθείτε την πρότασή τους κομπάζοντας πως κάνατε και σκληρές (μου χου) διαπραγματεύσεις και "πετύχατε να ξημερώσει μια νέα μέρα για την Ελλάδα και την Ευρώπη", εσείς να καλύπτετε τους μιζαδόρους συναδέλφους σας, να διατηρείτε το ανεύθυνό σας, να ραντίζετε με χημικά τους απεργούς, να σκοτώνετε την αγορά, να, να, να...

Κι εμείς φυτά στο θερμοκήπιο των εφησυχασμένων. Να μην αντιδρούμε, νσ μην απεργούμε, να μην διαδηλώνουμε. Απλώς, να παρακολουθούμε τις εξελίξεις, να τις αποθηκεύουμε στον σκληρό μας και να τις επεξεργαζόμαστε λίγο πριν μπούμε στο παραβάν για να ψηφίσουμε.

Τι ωραία που είναι η ...δημοκρατία σας που μας προτείνετε!

 
At 10/29/2011 10:26:00 π.μ., Blogger Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Νομίζω πως η συζήτηση μπορεί να λήξει και η ανάρτηση να θεωρηθεί γούρικη. Ο πρωθυπουργός ζητά εκλογές: "Η κυβέρνηση έχει απωλέσει την εμπιστοσύνη του λαού, το μόνο που μπορεί να προσφέρει στον τόπο είναι η αποχώρηση της" είπε ο Γιώργος Παπανδρέου.

"Καλύτερα να τελειώνουμε τώρα και να αφήσουμε τον ελληνικό λαό να αποφασίσει", τόνισε.

 
At 10/29/2011 12:26:00 μ.μ., Anonymous kostas.nik said...

γιατί να πάει σε εκλογές old-boy; γιατί να σταματήσει τώρα τη μεταρρυθμιστική προσπάθεια; τώρα που και απ τα αριστερά η κυβερνητική λογική, το νόημα που έψαχνες στο προηγούμενο πόστ, γίνεται κατανοητό και κτήμα της; http://mhmadas.blogspot.com/2011/10/blog-post_9701.html?spref=fb
Anyway παίρνω το πόστ σου σαν πάσα!

 
At 10/29/2011 12:35:00 μ.μ., Blogger Χρήστος said...

Μην υπονοηθούν καν τυχόν καλά λόγια για τους Ευρωπαίους, τα κτήνη. Απαγορεύεται εδώ στην Ανατολή.

 
At 10/29/2011 01:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πρωτε ανωνυμε έχεις μπερδέψει τηνουσια του πολιτεύματος. Πολυ όμως.το πολίτευμα είναι δημοκρατία και η εξουσία εκπορεύεται εκ του λαού,

Το πολίτευμα ΔΕΝ είναι τετραετης εκλογή ρωμαϊκής συγκλητου με τον π/θ σε ρόλο roman dictator.

Αν τα έχεις μπερδέψει τόσο πολυ παρανομεις σύμφωνα μεδιαφορα αρθρατου Συντάγματος. Και τους νομούς δεν μπορεις να ισχυριστεις ότι δεν το ξέρεις,

 
At 10/29/2011 02:13:00 μ.μ., Blogger squarelogic said...

Εκλογές ΤΩΡΑ:
ειδικά που ο ξεφτιλισμένος δεν κατάφερε να εξασφαλίσει ούτε την αποπληρωμή των ομολόγων που κατέχει η ΕΚΤ στην τιμή αγοράς της δευτερογενούς αγοράς.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_2_28/10/2011_1296644

 
At 10/29/2011 02:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλέ Ανώνυμε 1.00 πού τους είδατε τους 100;Όλη η Ελλάδα έχει ξεσηκωθεί,όλη η Ελλάδα πληρώνει αντισυνταγματικούς φόρους και πεινάει.Ποιοι 100;;;Τι λέτε;

 
At 10/29/2011 03:45:00 μ.μ., Blogger kopria said...

Ο Γιωργάκης θα μείνει ως το τέλος. Βάστα Ρόμμελ να πουλήσω, είναι το σύνθημα που έχει πέσει.
Ας κάτσει όμως, καλά θα περάσουμε, καλά...Τέλος.

ΥΓ Πάγκαλε γράψε με το όνομά σου, όχι σαν ανώνυμος

 
At 10/29/2011 04:41:00 μ.μ., Blogger Ξενικός said...

δεκτό ότι διαδηλώσεις και ανυπακοή υποκινούνται από μικρές μειοψηφίες. Ποιά μεγάλη εξέγερση της ιστορίας δεν ξεκίνησε από μικρές ομάδες; Μικρές, αλλά οπωσδήποτε μεγαλύτερες σε όγκο από την παρεούλα που παριστάνει ότι κυβερνά την Ελλάδα...
Ξενικός

 
At 10/29/2011 04:52:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Εκλογές τώρα με γνήσια απλή αναλογική.

 
At 10/30/2011 12:53:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Ναι, να γίνουν εκλογές να τελειώνει αυτή η υποκρισία ότι για όλα φταίνε οι... άλλοι!».
Δεν ξέρω ποιός λέει ότι για όλα φταίνε οι άλλοι, εγώ πάντως δεν το
λέω. Το ότι πρώτοι εμείς χρεοκοπήσαμε μέσα στην Ευρωζώνη και ότι οι δημοσιονομικοί μας δείκτες ξέφυγαν περισσότερο από τους άλλους, είναι δικό μας φταίξιμο.
Από εκεί και πέρα εμένα αν όχι υποκριτικό πάντως εκ του πονηρού μου φαίνεται και το ιδεολόγημα της τρελής ελληνικής ιδιαιτερότητας, λες και την ίδια ώρα δεν είναι η ευρωζώνη στο σύνολό της που καρακλονίζεται.

«Να δω πόσες εκλογικές διαδικασίες πρέπει να κάνουμε για να πάρουμε επιτελούς την ευθύνη των πράξεων μας».
Τι εννοείς την ευθύνη των πράξεών μας; Δεν τιμωρούμαστε ήδη κοντά δυο χρόνια τώρα; Ακόμα ανεύθυνα και χαλαρά και ωραία τη βγάζουμε;

«Φαίνεται ότι 30 χρόνια με περίπου 20 (εθνικές/δημοτικές) εκλογές οι πολιτικοί δεν μας κορόιδευαν, αλλά τώρα ξαφνικά στις τελευταίες από αποφάσισαν να αθετήσουν τις υποσχέσεις τους. Και εμείς οι κακόμοιροι πολίτες τώρα το καταλάβαμε!»
Τέτοιου είδους απόσταση πάντως από την προεκλογική εξαγγελία ως την μετεκλογική πράξη είναι πρωτοφανής.

 
At 10/30/2011 01:35:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Φοβάμαι πως στις εκλογές πάλι όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται θα ψηφίσουν όπως ψηφίζουν πάντα-και διατηρείται αυτή η κατάσταση
Είμαι απαισιόδοξη, δε βλέπω να υπάρχει "τέταρτος" δρόμο: είναι ή αυτοί, ή οι άλλοι (που θα κάνουν τα ίδια και χειρότερα), ή οι τρίτοι-που δεν ξέρω τι θα κάνουν (και ούτε αυτοί ξέρουν, μάλλον, δυστυχώς...)».
Lemon μου, εγώ δεν φοβάμαι τόσο ότι θα ξαναψηφίσουν τους μεν ή τους δε, όσο ότι θα κάνουν την σχεδόν ισοδύναμη μαλακία, να μην πάνε να ψηφίσουν ή να ρίξουν άκυρο, με αποτέλεσμα το ποσοστό των μεν και των δε να ξαναμεγαλώσει. Αναφορικά με τον τρίτο δρόμο μπορεί να έχεις δίκιο και να μην ξέρουν και οι ίδιοι τι θέλουν να κάνουν, ωστόσο η απορία μου πάντα ήταν η εξής: δηλαδή τόσα χρόνια αυτούς που υποτίθεται ήξεραν δεν ψηφίζαμε;
Αναφορικά με όσα λες στη δεύτερη παράγραφο του σχολίου σου: προφανώς και η καταναλωτική υπέρβαση υπήρξε πρόβλημα. Ωστόσο αυτήν δεν καλλιεργήθηκε και από το ίδιο το σύστημα -το οποίο τη βάπτιζε και ανάπτυξη;- το οποίο έρχεται τώρα να μας δείξει με το δάκτυλο; Το καταναλώστε, αγοράστε, δανειστείτε υπήρξε ελληνική ιδιοτροπία, ενώ το σύστημα έλεγε παιδιά κάντε κράτει; Τα γράφω γιατί μόλις διάβασα και το λινκ που δίνει ο Kostas Nik σε προηγούμενο σχόλιο και πιο πολύ σε αυτά απαντάω. Πηγαίνοντας στα του χρηματιστηρίου, έχω γράψει σε παλιότερο ποστ, ότι η κερδοσκοπική ψυχή του Έλληνα το 99 υπήρξε πιο ακραία κι απ' τον πιο ακραίο σπεκουλαδόρο των διεθνών αγορών. Όπως έχω γράψει αρκετές φορές ότι το πρόβλημά μας ποτέ δεν ήταν ο καπιταλισμός, αλλά ότι τώρα βλέπουμε το κακό του πρόσωπο και δεν γουστάρουμε. Ωστόσο ακόμη και στο χρηματιστήριο που πήγε ο Έλληνας να κάνει περιουσία μέσα σε δυο μέρες χωρίς κόπο και χωρίς εργασία, πάλι δεν βρέθηκε κανείς να του πει, στοπ, δεν υπάρχουν αυτά ούτε στα παραμύθια. Πολιτικοί και οικονομικοί ταγοί τον άφησαν να πιστέψει το παραμύθι, τον τάισαν το παραμύθι και του έφαγαν τα λεφτά.
Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαστε άβουλα όντα κι ότι δεν μπορούμε να πούμε όχι σε τέτοιου είδους μοντέλα ζωής. Αλλά δεν θέλω να μην κοιτάμε και το γενικότερο μοντέλο ζωής που κυριαρχεί και να μην συνυπολογίζουμε την καθοριστική του επίδραση.
Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου ότι πριν, μετά και πέρα από τις εκλογές ο καθένας από εμάς πρέπει να επανιεραρχήσει αξίες και κανόνες και πως η έξοδος από την μαυρίλα ποτέ δεν θα είναι δυνατή χωρίς και την ενεργό συμμετοχή της κοινωνίας, και την αλλαγή σε μικροεπίπεδο.

 
At 10/30/2011 04:28:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν βρέθηκε να πει κανείς στοπ; Νομίζω αρκετοί λέγαν στοπ και δεν τους άκουγε κανένας γιατί άκουγε μόνο ότι ήθελε να ακούσει. Ήτανε οι ίδιοι που σήμερα θα σου πουν ότι εναλλακτικές και διαπραγματεύσεις και πολιτικές λύσεις, πετρέλαια κάτω απ το Αιγαίο, συμμαχίες με την Κίνα, "ανίκανοι κυβερνώντες", μούτζες, γιαούρτια, παλήκαροι απ το μεγάλο πεύκο, στοχοποίηση των 300, στοχοποίηση των 300 πλην Τσίπρα κτλ, όλα αυτά λοιπόν, είναι ένα μάτσο κολοκύθια, για ευκολόπιστους και για αυτούς που τους σέρνουν.

Αλλά και πάλι δεν θα τους ακούσει κανείς γιατί όλοι θέλουν έναν ντερμπεντέρη παληκαρά αντιδραστικό και αγανακτισμένο εθνικοαριστερό που θα μας οδηγήσει στο να λύσουμε το πρόβλημα με το να απειλούμε την ευρώπη με τα ισχυρά χαρτιά που (δεν) έχουμε (φωτογραφίζω τον Απόστολο Γκλέτσο). Νομίζουν τα λαμόγια και τα τούβλα ότι θα γίνει κάτι σαν αυτό που πέρναγαν το δικό τους με την πελατειακή ψήφο και βγάζαν 4πλες επιδοτήσεις στην ζούλα κάναν την Λάρισα πρώτη στις Πόρσε παγκοσμίως και τώρα πάει ο τίμιος και προσβεβλημένος 16χρονος και ρίχνει μούντζες!!

 
At 10/30/2011 05:24:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Α και ανακεφαλαιώνοντας το παραληρημά ποιον θα ψήφιζα στις επόμενες εκλογές; Το κόμα με τις λιγότερες πόρσε, και τις λιγότερες μούντζες, που μας οδηγεί στο παρακλάδι του σύριζα αλλά ένας θεός ξέρει αν και τι θα έκαναν στην χώρα που έχουμε μπλέξει.

 
At 10/30/2011 09:51:00 π.μ., Blogger squarelogic said...

"ότι η κερδοσκοπική ψυχή του Έλληνα το 99 υπήρξε πιο ακραία κι απ' τον πιο ακραίο σπεκουλαδόρο των διεθνών αγορών."

Εδώ κάνεις λάθος.Αν διαβάσεις βιβλία σχετικά με τις χρηματιστηριακές φούσκες(πχ.Chancellor) θα δεις οτι ήταν τυπική περίπτωση συμπεριφοράς σε κερδοσκοπική φούσκα.Στην Ολλανδία το 17ου αι.είχε γίνει το ίδιο με ...βολβούς τουλίπας!
Μην ξεχνάμε οτι Σημίτης και Παπαντωνίου είχαν βγει και ταύτιζαν την φούσκα του χρημ/ρίου με την ισχυρή οικονομία και μιλούσαν για 7000 μονάδες.Τι να κάνει ο κάθε Μήτσος που άκουγε τον διπλανό του στο καφενείο να λέει "σήμερα έβγαλα 3 εκατομ"?

 
At 10/30/2011 05:37:00 μ.μ., Blogger celin said...

Σωστος ο squarelogic στο 951 σχολιο.

 
At 10/30/2011 11:43:00 μ.μ., Blogger squarelogic said...

Το κούρεμα-κούρεμα,αλλά μην χαλάμε και τις καλές μας συνήθειες...
http://www.gazzetta.gr/article/item/236772-den-allazei-sunetheies-o-loverdos

"Υπουργός Κλαψομουνίασης" κατά πιτσιρίκο...

 
At 10/31/2011 04:29:00 π.μ., Blogger fpboy said...

Άμα αλλάζανε κάτι οι εκλογές,
θα ήταν παράνομες.

 
At 10/31/2011 06:22:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Νομίζω αρκετοί λέγαν στοπ και δεν τους άκουγε κανένας γιατί άκουγε μόνο ότι ήθελε να ακούσει. Ήτανε οι ίδιοι που σήμερα θα σου πουν ότι εναλλακτικές και διαπραγματεύσεις και πολιτικές λύσεις, πετρέλαια κάτω απ το Αιγαίο, συμμαχίες με την Κίνα, "ανίκανοι κυβερνώντες", μούτζες, γιαούρτια, παλήκαροι απ το μεγάλο πεύκο, στοχοποίηση των 300, στοχοποίηση των 300 πλην Τσίπρα κτλ, όλα αυτά λοιπόν, είναι ένα μάτσο κολοκύθια, για ευκολόπιστους και για αυτούς που τους σέρνουν.
Ποιοί είναι αυτοί; Μπορείς να μου πεις ενδεικτικά μερικούς; Εγώ νομίζω ότι το αντίθετο ισχύει. Ότι όσοι τότε προμοτάριζαν το ελντοράντο του χρηματιστηρίου είναι όσοι μιλούσαν πέρσι για το μονόδρομο του μνημονίου και τώρα για την πάση θυσία αντίσταση στον κατ' αυτούς λαϊκισμό.

 
At 10/31/2011 06:23:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Square και Celin, δεν διαφωνώ. Λέω όμως ότι αν η φούσκα δεν ήταν φούσκα δεν θα είχαν και κανένα αξιακό ενδοιασμό να έχουν βγάλει με αυτό τον τρόπο περιουσίες.

 
At 10/31/2011 06:26:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Fpboy, σε δημοκρατία μεγαλώσαμε όμως. Και σε τελική ανάλυση εμείς ψηφίζαμε αυτούς που μας κυβερνούσαν. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν μας εμποδίζει κανείς να τους αλλάξουμε. Κι όσο ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ δεν μας έχουν αναιρέσει ακόμη αυτό το δικαίωμα, νομίζω ότι δεν δικαιούμαστε να το βλέπουμε έτσι. Ας πάμε μια φορά στις κάλπες και ας ψηφίσουμε αλλιώς και μετά το ξανασυζητάμε.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home