Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2011

Κοριτσάρα Μπράβο

Για όσους έκλεισαν τα ραδιόφωνά τους κι έχουν στερητικό:





Σαν τις κατσαρίδες της χρεοκοπίας, οι διαφημίσεις του Τζάμπο δεν πεθαίνουν ποτέ και θα συνεχίσουν να παίζουν, παραμένοντας το σάουντρακ της πόλης, ακόμη κι αν αυτή μεταβληθεί σε κάτι σαν την έρημο του Μαντ Μαξ προς το αστικότερο.

Ό,τι πιο επιθετικό έχει συλλάβει ποτέ νους ανθρώπου, χρόνια τώρα μπαίνουν από κάθε πλευρά της ατμόσφαιρας στα αυτιά σου και βιάζουν τον εγκέφαλό σου πιο ασταμάτητα, πιο επώδυνα και πιο βασανιστικά, απ' ό,τι βίασαν την Μπελούτσι στο τούνελ του μετρό. Ένα διαρκές παρόν από το οποίο δεν μπορείς να ξεφύγεις και το οποίο βιώνεις μέχρι την τελευταία του νότα.

Γι' αυτό πάμε όλοι μαζί: Ρε κορούλα τι είναι αυτά που τσαμπουνάς, ιστορίες άρτσι μπούρτσι και λουλάς, θα σε πάω τζάμπο.

34 Comments:

At 9/01/2011 05:45:00 μ.μ., Blogger celin said...

O καρκινος του Ελληνικου ραδιοφωνου.
Πιο μισητες κι απο Υπουργους του πασοκ. Ενα προεδρικο διαταγμα επειγοντως να καταργηθουν, διοτι ειναι τοσο επικινδυνες ωστε να απειλουν τη διαιωνιση του ανθρωπινου ειδους..ακους τα βρυκολακο-παιδακια στη διαφημιση και σκεφτεσαι οτι μαλλον θα ειναι καλυτερα εσυ να μην αποκτησεις ποτε:)

 
At 9/01/2011 05:47:00 μ.μ., Blogger mahler76 said...

η αθλιότΕΡΗ διαφήμιση που έκαναν ποτέ.η κόρη να λέει στον πατέρα που να σε πάρει, το παραμύθι το έχεις μέσα στο πετσί θα τα πάς καλά και στην πολιτική και άλλα γραφικά. Και επειδή έχω την ατυχία να ακούω ραδιόφωνο και άρα πολλές φορές αυτή την διαφήμιση να πώ στα ζώα που την έφτιαξαν πως υπάρχουν όντως άνθρωποι που την βγάζουν με ρούχα περσινά.

 
At 9/01/2011 07:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πως λειτουργούν οι σχολές Κινηματογράφου στην Ελλάδα:

(όσοι βγαίνουν από εκεί χωρίζονται σε δύο κατηγορίες)

Οι αποτυχημένοι και ατάλαντοι τραβιούνται προς τον συγκοινωνούντα χώρο της διαφήμισης, γυρίζουν διαφημίσεις τζάμπο, και στο τέλος δίνουν βραβεία ο ένας στον άλλο.

Και μετά, όσοι η δεύτερη κατηγορία, πάλι είναι αποτυχημένοι και ατάλαντοι, απλά δεν μπορούν να το καταλάβουν, κυρίως από τα πολλά ναρκωτικά, και γρήγορα γίνονται ΚΚΕ, γυρίζουν ακροαριστερές ταινίες, και στο τέλος πάλι δίνουν βραβεία ο ένας στον άλλο.

 
At 9/01/2011 07:51:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Η τηλεοπτική διαφήμιση όμως (αυτή με το τουμπανιασμένο αυτοκίνητο) είναι πολύ έξυπνη.

Το βίντεο με τους Himba είναι καταπληκτικό. Δεν γνώριζα για τη σχέση της λειτουργίας της εκμάθησης της γλώσσας με την καθεαυτή χρωματική αντίληψή μας.

 
At 9/01/2011 08:03:00 μ.μ., Blogger "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" said...

Ηρεμήστε, κύριοι! Μια διαφήμιση και μόνο είναι! Και αν κρίνω από το θόρυβο που κάνετε για χάρη της, πέτυχε το σκοπό της!
Ή μήπως όχι;

 
At 9/01/2011 09:29:00 μ.μ., Anonymous bhoy said...

Ό,τι πιο εμετικό!

Δεν ξέρω αν η επικοινωνιακή "λύση" είναι grοup σε facebook (υπάρχει πάντως),αλλά ένα email στους ραδιοσταθμούς πως όταν τις ακούμε τις διαφημίσεις αλλάζουμε σταθμό ή κλείνουμε φωνή θα ήταν καλό...


υ.γ. κι οι κερατάδες έχουν διεισδύσει σε ποιοτικούς ραδιοσταθμούς

 
At 9/01/2011 09:55:00 μ.μ., Blogger Dead Posts Society said...

μια ερώτηση: πώς γίνεται να σπάσει κάποιος ένα στιλό για να το μοιραστεί; Σκέτη ποίηση :)

 
At 9/02/2011 12:10:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επικοινωνιακώς η διαφήμιση είναι απολύτως επιτυχημένη αφού έστω και με αρνητικό τρόπο συζητείται και διαδίδεται απο στομα σε στόμα.

Όσο για το concept έχω την αίσθηση οτι είναι αποτέλεσμα του Ζουγανέλξ που συμμετέχει κιόλας.

 
At 9/02/2011 01:04:00 π.μ., Anonymous Σωτήρης said...

-Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά πατέρα;
-Γιατί έχει τα τζάμπο πλάι του μη το ξεχνάς

 
At 9/02/2011 01:14:00 π.μ., Anonymous bhoy said...

Δεν είναι ΜΙΑ διαφήμιση...
Είναι ΜΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ που διεξάγεται εδώ και πολλά χρόνια από σοβαρούς ραδιοσταθμούς,που τα τσακάλια της διαφημιστικής τους εντόπισαν. Κάθε εποχή εισάγουν ένα ξυπνητζήδικο τζινγκλάκι που μετά από το συνεχές κι επίμονο παίξιμό του γίνεται ΕΜΕΤΙΚΑ κουραστικό{si!}.

Ποιο σκοπό έχει πετύχει;
Να γίνει group dislikers στο facebook;

Ή να πούμε για τις μεθόδους εργασιακής γαλέρας;

 
At 9/02/2011 03:23:00 π.μ., Anonymous kostas.nik said...

και να σκεφτείς old, ότι και αυτή που έγραψε τα λόγια, και αυτή που το προώθησε σε ραδιοσταθμούς σε διαβάζουν φανατικά. κακοπληρωμένες 25χρονες υπάλληλοι στον εμετικό χώρο της διαφήμισης, να πουλάνε τα 10ωρα της μέρας τους για λιγότερο από 1.000 ευρώ το μήνα και να βλέπουν τα μεγαλοστελέχη να παίρνουν ακόμα και σήμερα υπερμπόνους από το καμάρι του Ελληνικού καπιταλισμού που έχει σαρώσει με κινέζικα παιχνίδια την αγορά των Βαλκανίων...
μια ομορφιά!

 
At 9/02/2011 07:52:00 π.μ., Blogger DaisyCrazy said...

Όλα αυτά τα προϊόντα ξέρουμε αν όντως δεν περιέχουν όλα τα βλαβερά για την υγεία υλικά και τα δίνουμε στα παιδιά μας;
Πάντως η σπαστική διαφήμισή τους είναι κάτι σαν παράδοση πλέον και μια φορά είχα διαβάσει συνέντευξη αυτού που τις γράφει όπου καμάρωνε για τα 'δημιουργήματα'-τερατουργήματα του. Άρα ελπίδα να γλυτώσουμε δεν έχουμε.
Η αντίστοιχη φετινή τηλεοπτική διαφήμιση παίζει ευχάριστα στο mute :)

 
At 9/02/2011 12:59:00 μ.μ., Anonymous Vagelis said...

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω την υποψία ότι είναι concept, αισθητική και στίχοι Ζουγανέλη και με ενοχλεί διπλά

 
At 9/02/2011 03:01:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

phi4physics από τα σχόλια στο Buzz,
Το σχόλιο σου -με το οποίο συμφωνώ απόλυτα- στοχεύει στην πραγματικότητα και για τον Διαφημιστή και για το target group. Έχω όμως μία απορία. Οι γονείς, τη νοοτροπία που πολύ
ωραία περιγράφεις πως την απέκτησαν, ελέω θεού ή τους τη φύτεψαν με το ζόρι;

 
At 9/02/2011 11:35:00 μ.μ., Anonymous aerosol said...

Έχω αρκετά διαφορετική άποψη. Δεν παραβλέπω πως οι καμπάνιες του Τζάμπο ακούγονται παντού, πολύ και μπορούν να εκνευρίσουν πολλούς -εκ του αποτελέσματος κρίνω πως δεν είναι οι περισσότεροι, αλλιώς θα είχαν αλλάξει ύφος και συχνότητα.

Η πρώτη φορά που τους πρόσεξα είναι πολλά χρόνια πριν (15;) όταν είχαν το σποτ σε στυλ όπερας: "Ήτανε θαυμάσιο το καπνεργοστάσιο, ήρθε και το Τζάμπο". Από τότε νομίζω πως δημιούργησαν ένα συγκεκριμένο ύφος διαφήμισης που ακολουθούν ως τώρα. Συνήθως θεωρώ πως είναι οι εξυπνότερες ραδιοφωνικές διαφημίσεις. Έχουν χιούμορ, πλούσια παραγωγή και παίζουν πρωτότυπα με τη μουσική -έβρισκα πολύ πετυχημένες αυτές που κόπιαραν τον ήχο παλιών λούμπεν λαϊκών και ιταλικών ποπ του '60. Σκαλιά πάνω από την κλασική ελληνική διαφήμιση.

Τονίζω: διαφήμιση. Δεν είναι παρά διαφήμιση. Δεν φτιάχτηκε για να σώσει τον κόσμο ούτε για να διδάξει πολιτική. Φτιάχτηκε για να προκαλέσει το ενδιαφέρον για μια αλυσίδα καταστημάτων. Οι απόψεις μας ή οι προβολές μας για τον αν είναι "κακή" ή "καλή" επιχείρηση το Τζάμπο θα ίσχυαν ακόμα κι αν είχαν πιο αδιάφορες διαφημίσεις. Εταιρίες με διαφημιστικά που δεν προσέχεις δεν είναι εξ ορισμού ηθικότερες, καλύτερες ή σεμνότερες.

Είναι επιθετικές; Δεν καταλαβαίνω ακριβώς την έννοια της λέξης στο κείμενο. Οτιδήποτε έχει βγάλει ποτέ η κινητή τηλεφωνία, τα καταστήματα ηλεκτρικών και οι περισσότερες τράπεζες, το βρίσκω πολύ πιο επιθετικό για τα δικά μου κριτήρια -και χυδαίο επίσης. Ο ηλίθιος "Ζαφείρης" και ο μαλάκας "Γιάννης" της Vodaphone νομίζω πως είναι μια ντροπή, μπροστά στην οποία στο Τζάμπο θα έδινα Όσκαρ.

Μια λεπτομέρεια για τα -λίγα- τηλεοπτικά του Τζάμπο. Είναι ο μόνος διαφημιζόμενος στην Ελλάδα που έκανε διαφημιστικά που δεν είχαν ούτε το λογότυπο του καλά καλά. Μόνο πλάνα που έλεγαν μια ιστορία. Στη χώρα με τα ουρλιαχτά, τις κραυγές, τις τεράστιες τιμές και το όνομα του κάθε έμπορα φάτσα-κάρτα ("του Ομίλου Εταιριών Σκορδοπούτσογλου!!!") αυτά, συγκριτικά, άγγιζαν τα όρια της... τέχνης.

Στο κοινωνικό κομμάτι, το τι συμβολικά σημαίνει το να πετυχαίνεις παντού μια Τζαμποδιαφήμιση ενώ μόλις έχασες τη δουλειά σου ας πούμε, τι να πω... Τις φορές που έμεινα χωρίς δουλειά -γιατί δεν ήταν μόνο μία- δεν θα ένιωθα λιγότερη φρίκη αν άκουγα τους 29 κατασκευαστές πλυντηρίων.

 
At 9/03/2011 06:50:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Είναι επιθετικές; Δεν καταλαβαίνω ακριβώς την έννοια της λέξης στο κείμενο."

Επιθετική διαφήμιση είναι όταν ακούς το ίδιο σποτάκι 4 φορές μέσα σε μια ώρα. (Αν ακούσεις 5 ώρες ένα σταθμό θα το ακούσεις 20 φορές. Κάθε μέρα)
Επιθετική διαφήμιση είναι όταν βάζεις το συγκεκριμένο σποτακι σε ολους τους σταθμούς ακόμα και αν αυτοί δεν ταιριάζουν με την διαφήμιση όπως ο Kosmos και ο ΕνΛευκο.

Ακόμα και καλές να ήταν οι διαφημίσεις με τόση επανάληψη θα τις είχα σιχαθεί.

 
At 9/03/2011 12:52:00 μ.μ., Blogger Robopsychologist said...

Αυτές οι διαφημίσεις καθώς και οι playlists που υποχρεώνουν τους παραγωγούς να παίζουν τα ίδια και τα ίδια έχουν στοιχειώσει το μυαλό μου.. με έχουν αναγκάσει να ακούω μόνο ιντερνετικούς σταθμούς στο σπίτι. Δεν είναι διαφημήσεις, είναι κυριολεκτικά βασανιστήρια...

 
At 9/03/2011 07:04:00 μ.μ., Anonymous aerosol said...

@Ανώνυμος
Έχεις δίκιο. Η επανάληψη είναι πολύ ενοχλητική.

 
At 9/03/2011 09:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συμφωνώ σε όλα για την αθλιότητα των διαφημίσεων των jumbo, αντιλαμβάνομαι απόλυτα το πόσο ενοχλητικό είναι αλλά από την άλλη ίσως κι εμείς κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη...

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ακούτε σταθμούς που παίζουν τις ηλίθιες διαφημίσεις, έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι σταθμοί έχουν στάνταρ playlist οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να ακούτε ραδιόφωνο για τη μουσική, μπορείτε να γράψετε cd για να ακούτε στο αυτοκίνητο, με ένα mp3 player μπορείτε να ακούτε ότι θέλετε χωρίς διαφημίσεις... Στο σπίτι μπορείτε να ακούτε ιντερνετικό ραδιόφωνο (http://radiobubble.gr/) ή μουσική από sites με καταπληκτικές playlists... (http://www.stereomood.com/)

 
At 9/04/2011 05:50:00 μ.μ., Blogger "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" said...

Παραμένω με την αίσθηση ότι κάποιοι εδώ μέσα υπερβάλουν! Το (μουσικό) ραδιόφωνο αρέσει ακριβως γιατί έχει τις ολιγόλεπτες διακοπές του είτε για ένα σύντομο δελτίο ειδήσεων είτε για τις "απαραίτητες" διαφημίσεις!Για κάποιους που ταξιδεύουν συχνά ή η φύση της δουλειάς τους τους επιτρέπει να ακούνε μουσική, αυτό είναι κατανοητό!
Δε θα σταματούσα ποτέ να ακούω στα ταξίδια μου προς και από Αθήνα τον "KOSMOS", μόνο και μόνο επειδή για να διατηρηθεί στη ζωή βάζει και (ίσως) κακόγουστες διαφημίσεις των χορηγών του!
Άλλωστε η συγκεκριμμένη διαφήμιση, θεωρώ, ότι με προσβάλει λιγότερο από άλλες που μου υπόσχονται "αδυνάτισμα σε λίγες μέρες", "εξαφάνιση της κυτταρίτιδας με μαγικές αλοιφές" "μείωση της χοληστερίνης" και "καταθρυμματισμό της πέτρας του σμάλτου των δοντιών", "επιτεύγματα που όλοι γνωρίζουμε ότι δεν ισχύουν!
Αυτές οι διαφημίσεις προσβάλουν τη "διανοητική" μου αισθητική και αυτό είναι λόγος να θεωρώ ότι με προσβάλουν!

 
At 9/05/2011 01:36:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

επιτελους καποιος εγραψε για αυτο το ΑΙΣΧΟΣ.

ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΑΔΙΚΟΥ ....ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙΝΟΥ ?

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΕΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΩ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΣΚΑΝΕ ΑΛΛΑΖΩ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ.

 
At 9/05/2011 02:35:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Και φυσικά θα πρέπει να αναφερθούμε κάποτε σε όλους αυτούς που τα τελευταία 30 χρόνια διεκδικούσαν τον τίτλο του πνευματικού και σκεπτόμενου ανθρώπου. Και οι περισσότεροι ήτανε άνθρωποι της αρπαχτής και η πνευματικότητα τους ισοδυναμούσε με την λύσσα τους για γρήγορο πλουτισμό. Νομίζω πως είναι καιρός να ασχοληθούμε με όλους αυτούς που δεν είναι τόσο διαφορετικοί από τους πολιτικούς που μας έφεραν ως εδώ.

 
At 9/05/2011 04:18:00 μ.μ., Blogger "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" said...

@ Ανώνυμος 1:36
Φαντάζομαι ότι τις διαφημίσεις του λαϊκοκρατικού λαχείου, ας πούμε, τις ακούς με ευχαρίστηση και δεν τις θεωρείς "ΑΙΣΧΟΣ"!
Αλλά, προς θεού, ευτυχώς που επιλέγεις να αλλάζεις σταθμό, γιατί μια πτώση από το μπαλκόνι, όπως και να το κάνουμε, μπορεί να σε βάλει σε περιπέτειες, αν δεν είναι μοιραία!
@ Ανώνυμος, 2:35
Ε, καλά τώρα, φίλε μου! "...διεκδικούν τον τίτλο του σκεπτόμενου...", δεν τον κέρδισαν κιόλας!Πως κάνεις έτσι;

 
At 9/05/2011 05:38:00 μ.μ., Blogger Χαζούλης said...

Τα Jumbo είναι καλά γιατί μας κάνουν καλές τιμές. Φροντίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
Μονό οι αναχρονιστές κομμουνιστές θέλουν να σταματήσουν οι διαφημίσεις.
Τα Jumbo ενισχύουν την ελεύθερη αγορά και την υγειά της οικονομίας μας.
Όλοι οι αντι-jumbikoi πρέπει να εξοριστούν άμεσα στη Μακρόνησο.

Ζήτω τα jumbo. Ζήτω η Ελλάς.

 
At 9/05/2011 07:50:00 μ.μ., Anonymous aerosol said...

@Χαζούλης
Οι κομμουνιστές δεν σταμάτησαν στιγμή να χρησιμοποιούν τη διαφήμιση. Μόνο που ήταν κυρίως κοινωνική/πολιτική. Μάλιστα, από το 1967 και μετά, δοκίμασαν και τις γνωστές μας διαφημίσεις, αυτές των προϊόντων. Βέβαια, οι ιδιαιτερότητες του Υπαρκτού Σοσιαλισμού φαίνεται πως οδήγησαν σε αρκετά σουρεαλιστκές καταστάσεις: διαφημίσεις ανύπαρκτων προϊόντων, ας πούμε.

Αυτό το link έχει ένα πολύ ενδιαφέρον βιντεάκι:
http://www.retrosovietads.com

 
At 9/05/2011 08:14:00 μ.μ., Blogger "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" said...

Βρε Χαζούλη, μέσα από το παλαιολιθικό σου χιούμορ, είπες και μια αλήθεια, το κατάλαβες άραγε;
Κόντρα στη οικτρή πραγματικότητα των λουκέτων και των απολύσεων, τα JUMBO, ανοίγουν νέες μονάδες!
"Εργασιακή Γαλέρα" θα πουν κάποιοι γλωσοπλάστες, αλλά άντε να το πεις αυτό στους πενήντα -τόσους εργαζόμενους κάθε ... Γαλέρας, που με το μισθό αυτό βουλώνουν τρύπες!
Η άλλη αλήθεια, που κάποιοι δεν έχουν την τύχη να γνωρίζουν καθότι "ελίτες" είναι ότι από τα JAMBO με 20 ευρώ αγόρασα τον "εξοπλισμό παραλίας" της εγγονής μου!Εννοείται λαϊκής παραλίας, ούτε καν Γαλαξίδι! Ιτέα Βραχάκια!
Οπότε χαζούλη, τη γλύτωσα τη Μακρόνησο!

 
At 9/06/2011 01:00:00 π.μ., Blogger Χαζούλης said...

@aerosol

Τρομερό !Δεν ήξερα ότι διαφήμιζαν προϊόντα (πόσο μάλλον ψεύτικα).

@"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ"
Δεν έχω κάνα κόλλημα με τις διαφημίσεις. Ξέρω πολύ καλά οτι υπάρχει και το μαγικό κουμπάκι "off" σε περίπτωση που με κουράζουν.

Υπόσχομαι πάντως την επόμενη φορά να προσπαθήσω περισσότερο ώστε να γελάσεις.

 
At 9/06/2011 03:04:00 π.μ., Blogger Jason said...

Δεν ξέρω τι ακριβώς target group νομίζουν ότι βάζουν στο στόχο τους, αλλά έχουν διαχρονικά τις ελεεινότερες διαφημίσεις.
Αν και μάλλον δεν είναι θέμα target group, μάλλον είναι απλώς αυτό που όριζε φανατικά το αμερικάνικο μάρκετινγκ τις τελευταίες 2-3 δεκαετίες, ότι "δεν υπάρχει κακή διαφήμιση".

 
At 9/06/2011 08:12:00 μ.μ., Blogger Χριστίνα said...

το χειρότερο είναι ότι παίζεται συνέχεια και ακόμα και σε σοβαρούς σταθμούς όπως π.χ. το εν λευκώ , μέχρι και το rock fm
Αυτό που θέλουν να κάνουν είναι πλύση εγκεφάλου στα μικρά. Νομίζω ότι το καταφέρνουν μια χαρά...

 
At 9/06/2011 11:18:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Πάρα πολύ συνοπτικά και πάρα πολύ καθυστερημένα να πω ότι το βασικό μου θέμα με τις ραδιοφωνικές διαφημίσεις των τζάμπο δεν είναι αισθητικό. Το βασικό μου θέμα είναι ότι πρόκειται για πολυετή απίστευτο βομβαρδισμό σποτ που όλα είναι τραγουδημένα στη διαπασών. Το βασικό μου θέμα είναι ότι σου επιβάλλονται με το στανιό, αφού ακόμα και πεζός να είσαι, ακόμα και στο φανάρι να σταματήσεις, θα τα ακούσεις από παρακείμενο αυτοκίνητο.

 
At 9/07/2011 05:37:00 μ.μ., Blogger Auslaender said...

Σχετικά με το τελευταίο σχόλιο του Old, ως insider να πω το εξής:

Το ραδιόφωνο ως μέσο έχει πολύ πιο μικρή κάλυψη απ'την τηλεόραση - πολύ άνθρωποι δεν ακουν καθόλου ραδιόφωνο και ακόμα και αυτοί που ακουν, κατα μέσο όρο ακούν λιγότερο απ'οτι βλέπουν τηλεόραση.

Οπότε, αν έχεις, όπως το Jumbo, επιλέξει να χρησιμοποιείς μόνο ένα μέσο (ένας λόγος είναι πως τα κόστη παραγωγής του ραδιοφώνου είναι πολύ χαμηλότερα απ'ότι της τηλεόρασης) πρέπει να παίξεις πολλά, πάρα πολλά μηνύματα προκειμένου να σε ακούσουν αρκετοί άνθρωποι αρκετά συχνά ώστε να σε πάρουν χαμπάρι.

Προφανώς κάποιοι πιο συχνοί ακροατές όπως ο Old θα βαρεθούν να σ' ακούνε, κάποιοι δεν θα σε ακούσουν ποτέ. Αλλά και αυτοί οι λίγοι που θα σπαστούν, στο 90% δεν θα σταματήσουν να έρχονται στο μαγαζί σου μόνο και μόνο γιατί σπάστηκαν με τη διαφήμιση σου, όπως και δεν θα αγοράσουν πάνω απο μια φορά το προϊόν σου επειδή έχεις γουάου διαφήμιση.

Οπότε, το Jumbo είναι αθώο. Για τους ευαίσθητους υπάρχουν το radiobubble kai to vinylmicroradio

 
At 9/07/2011 08:26:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Auslaender
Αφού δηλώνεις insider πες μου αν θέλεις , πια Ρ/Φ καμπάνια – προϊόντική ή εταιρική- και πότε, είχε μεγαλύτερη πίεση από τα jumbo; Με Ο.Τ.S στο 25-54 σχεδόν 25 και κάλυψη κοντά στο 80 στην Αθήνα;

 
At 9/08/2011 10:57:00 π.μ., Anonymous ks said...

Το εξοργιστικο για μας ειναι η απουσια επιλογης: ενας σταθμος που δεν παιζει τη διαφημιση του τζαμπο, ενα καναλι που δεν επαιζε λαιβ τους γαμους του πριγκηπα. Αλλιως, ας προσελκυουν τους πελατες που επιθυμουν και ας διωχνουν τους αλλους, δικαιωμα τους.
Ευτυχως που υπαρχει το ιντερνετ.

 
At 9/20/2011 09:55:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σαν διαφημιστικό γεγονός είναι απόλυτα επιτυχημένες νομίζω.
ΟΜΩΣ, βιάζουν την καθημερινή αισθητική ...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home