Παρασκευή, Ιουνίου 24, 2011

Εντάξει, αγορίνα μου (UPDATED)

Την 20.6.2011 άτομο με τα αρχικά Γ.Α.Π, αγνώστων λοιπών στοιχείων, συνομιλεί με την Άγκελα Μέρκελ, καγκελάριο της Γερμανίας και αναφέρουν:


Γ: Κυρία Αγκέλα, καλημέρα, τι κάνετε;
Μ: Καλημέρα. Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε για την ψήφο εμπιστοσύνης.
Γ.: Ευχαριστώ πάρα πολύ. Ναι, κυρία Αγκέλα, καλά, δεν έχω κοιμηθεί τα τελευταία βράδια. Μια η συναίνεση, μια ο ανασχηματισμός, μια η συζήτηση στη βουλή.
Μ.: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ. Τόσο πολύ, κύρια Αγκέλα;
Μ: Κι όσο περισσότερη δημοσιονομική πειθαρχία επιβάλλω, τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, βλέπαμε τη συνεδρίαση με τον Βόλφανγκ και τον Μπαρόζο στο ξενοδοχείο το Sofitel. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που αγορεύει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Γιώργος», χωρίς να ξέρουνε τίποτε…. (γέλια).
Γ: Α, δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)… (γέλια)
Μ: Ολοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και από το ΠΑΣΟΚ και από τη Δεξιά. Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτήν την κορώνα στο τελευταίο δίλεπτο της ομιλίας για τη σωτηρία της πατρίδας, σηκωθήκανε οι βενιζελικοί και χοροπηδάγανε, τους έδειχνε η τηλεόραση.
Γ.: Ηρθαν και οι βλάκες από κάτω, ήρθαν να μου μιλήσουνε, αλλά εγώ έκανα τον μ…, έφυγα. Κύρια Αγκέλα, μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο να ξέρετε! Δεν θα έχω πάλι να πληρώσω μισθούς και συντάξεις.
Μ: Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Γ: Ε, τώρα θέλω την πέμπτη δόση.
Μ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Γ.: Αρχές Ιουλίου.
Μ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου. Το μεσοπρόθεσμο μόνο να έχεις ψηφίσει και τον εκτελεστικό.
Γ.: Εντάξει κύρια Αγκέλα. Φεύγετε για Φρανκφούρτη ή θα σας δούμε Βρυξέλλες;
Μ: Όχι, δεν πάω στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, να τους δώσω και την τιμή να πάω στους μπινέδες αυτούς. Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Βρυξέλλες για 1-2 μέρες για να πάω να σας πληρώσω να πούμε.
Γ.: Έγινε, θα τα πούμε.
Μ: Έγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου.

---

Νέα στοιχεία έρχονται διαρκώς στο φως της επικαιρότητας. Διάλογος ανάμεσα στα ανωτέρω πρόσωπα, ξημερώματα 17.6.2011:


Μ: Ρε Γιώργο, δεν ήθελα να σου στείλω μήνυμα αυτή τη φορά, ήθελα να σε πάρω τηλέφωνο να σου πω καλή επιτυχία.
Γ: Καλά κάνατε, είχαμε έκτακτη Κοινοβουλευτική Ομάδα, κυρία Αγκέλα. Τώρα τελειώσαμε.
Μ: Λοιπόν, Γιώργο, ένα θα σου πω αγόρι μου, ξέχασε ότι έχει γίνει την προηγούμενη μέρα, ξέχασε αν σε έχει στεναχωρήσει κανένας πρώην συμφοιτητής σου στο Χάρβαρντ και τέτοια. Παίξε για πάρτη σου σήμερα. Μ’ ακούς;
Γ: Σας ακούω, κυρία Αγκέλα.
Μ: Κυβέρνησε για σένα αγόρι μου, κυβέρνησε για πάρτη σου. Μην σκέφτεσαι το προηγούμενο φιάσκο.
Γ: Ναι, ναι έτσι είναι, έχω και το … γιατί προχθές δε πήρα τη Συναίνεση που μου είχατε πει σε επίπεδο αντιπολίτευσης αφού διαφώνησε η οικογένειά μου και θα τη πάρω σήμερα σε επίπεδο κόμματος. Έχω σχεδόν τη μισή Συναίνεση πάνω από το φακελάκι.
Μ: Κυβέρνησε για σένα αγόρι μου, μη κυβερνάς για κανένανε. Χωρίς κανένα άγχος και μη σκέφτεσαι τίποτα.
Γ: Τι γράφανε οι εφημερίδες, τι γράφανε γιατί δεν διάβασα;
Μ: Τίποτα, τι να γράψουν οι εφημερίδες; Γράψτους στα αρχ… σου. Δείξε σήμερα τα αρχ… σου και να τους τελειώνεις επί τόπου.
Γ: Θα παίξω καλά, ναι.
Μ: Πάρτον πάνω σου τον ανασχηματισμό σήμερα, εντάξει;
Γ: Έγινε, κυρία Αγκέλα.
Μ: Καλή επιτυχία, Γιώργαρε.

21 Comments:

At 6/24/2011 07:44:00 μ.μ., Blogger Τσαλαπετεινός said...

Δεν παίζεσαι!

 
At 6/24/2011 07:53:00 μ.μ., Anonymous Thrass said...

Ντάξει, γάμησε!

 
At 6/24/2011 07:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πρέπει να διαλέξεις, με ποιους θα πας και ποιους θ' αφήσεις ψηλέ. Αν και μες στην βρώμα όλα, σου άρεσαν ως θέαμα αλλά και ως οπαδική, δε λέω τα έβλεπες τα φάουλ, αλλά την πουτάνα ή την αγαπάς πουτάνα ή όχι. Δεν της αγαπάς και πας και ανάβεις κερί στη εκκλησία να σε συγχωρέσει ο θεός. Αν με αντιλαμβάνεσαι. Έπρεπε να έχεις γυρίσει και συ και πολλοί άλλοι από μας, τα μάτια αλλού έγκαιρα. Κανείς δεν τρέχει ακούραστα σαν αυτούς με μέλι και φρουτοχυμό μόνο!


gasireu

 
At 6/24/2011 07:59:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Αγαπούλα" έφυγε ο καφές απ' το στόμα με το γέλιο που μου προκάλεσες.
Βάλε ταληράκι στον γνωστό λογαριασμό για νέο laptop.
:-))))))

Boy A

 
At 6/24/2011 08:17:00 μ.μ., Anonymous the elf at bay said...

Ακόμα κατουράω απ' τα γέλια.

 
At 6/24/2011 09:32:00 μ.μ., Blogger Unknown said...

Δεν παίζεσαι!
Μάλλον εσένα δεν σου τελείωσε το ...φάρμακο!
:-D

 
At 6/24/2011 11:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Άψογο...! :D

gb

 
At 6/25/2011 12:08:00 π.μ., Anonymous Lex Luthor said...

Ουτε επι κοκαλιάρη τέτοια ποστ. Φοβερος!

 
At 6/25/2011 12:11:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Γαμιέται ο θρύλος κι ο ΔΣΑ.

 
At 6/25/2011 12:20:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Gasireu, έχεις ένα ποσοστό δίκιου, το παραδέχομαι, αλλά δεν έχεις σκέτο δίκιο. Η κουβέντα βέβαια είναι μεγάλη και εκείνο που σίγουρα ισχύει είναι ότι αναπροσαρμόζεται πάντα με βάση τα νέα δεδομένα.
Με δυο λόγια το μες στη βρώμα όλα, είναι σχετικό. Κι η Μπαρτσελόνα ενδεχομένως στη μπάλα μες στη βρώμα είναι, αυτό που προσφέρει ως θέαμα όμως είναι ανεπανάληπτο. Άρα ακόμα κι αν είναι μες στη βρώμα δεν είναι ίδια η δικιά της βρώμα με την βρώμα του Μπέου. Κι ο Παναθηναϊκός στο μπάσκετ ακόμα και αν είναι μες στη βρώμα, δεν παύει πχ να κερδίζει με μειονέκτημα έδρας την Μπαρτσελόνα του μπάσκετ ή τον Ολυμπιακό χωρίς τον Διαμαντίδη στο τελευταίο παιχνίδι. Στα ομαδικά αθλήματα με μπάλα η πιθανή ύπαρξη της ντόπας δεν μπορεί ποτέ να είναι όλη η εικόνα.
Ωστόσο ότι έχεις ένα ποσοστό δίκιου, ξαναομολογώ ότι έχεις.

 
At 6/25/2011 12:49:00 π.μ., Blogger Πολυβώτης said...

Έγραψες!

 
At 6/25/2011 07:24:00 π.μ., Anonymous nikos k said...

Δώσε μεγάλε!!!

 
At 6/25/2011 11:24:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Υποθέτω ότι σε διακατέχει ... "σκοτεινό αντιολυμπιακό πάθος" όπως αναφέρεις στο προηγούμενο post.
Εντάξει.Δεκτόν. Ας "χαθεί" και αυτό μέσα στον ορυμαγδό των ημερών.
Να σου υπενθυμίσω μόνο ότι, στην αρχαία Σπάρτη - αν δεν κάνω λάθος - επιτρέπονταν η κλεψιά. Αρκεί φυσικά να μην σ΄έπιαναν.
rs

 
At 6/25/2011 11:54:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κατοστάποντο!!!!
Τι πίνεις ρε αγορίνα; :)))

 
At 6/25/2011 12:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ότι καλύτερο έχω διαβάσει αυτό το μήνα, α ρε oldboy.. δεν γράφεις στο gaζzetta πια;

 
At 6/25/2011 05:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κάπως στο άσχετο υπόψη ότι όπως είχε πει και ο Νοβίτσκι μια φορά που του χε ξεφύγει ("αν κάναν κάτι θα έπαιρνα") στο μπάσκετ οι ντόπες δε νομίζω να έχουν και κανένα αποτέλεσμα. Στο ποδόσφαιρο είναι άλλη ιστορία, μου κάνει εντύπωση η Μπαρτσελόνα πως γίνεται πάντα σε κάθε αγώνα και με οποιονδήποτε αντίπαλο, να παίζει φουλ επίθεση, να παίζει φουλ επιθετική άμυνα σε όλο το γήπεδο 4 σε 1 κατευθείαν να μην κρατάν καν μπάλα, να στέκεται η αντίπαλη ομάδα να κάνει στατική άμυνα στα 4 μέτρα για να μην φάνε την τρίπλα, και στο τέλος του αγώνα οι αμυνόμενοι να έχουν κλατάρει από το 75 και η Μπάρτσα να είναι ακόμα ντούρασελ. Τείνει λίγο στο 1.5 δευτερόλεπτα χρόνο κάτω σε ένα χρόνο της Χαλκιά

 
At 6/25/2011 05:42:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ένας ενδιαφέρων αντίλογος για την Μπαρτσελόνα εδώ: http://www.onsports.gr/Opinion/Th-Kaisarhs/item/81997-Skepseis-gia-thn-«ntoparismenh»-Mpartselona

 
At 6/25/2011 05:43:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ανώνυμε των 12:13, όχι, έχω σταματήσει.

 
At 6/25/2011 06:05:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Αν πέσει ο Ολυμπιακός στη Β' Εθνική θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ.

 
At 6/25/2011 08:48:00 μ.μ., Anonymous kostas.nik said...

Έγραψες αγαπούλα!

 
At 6/30/2011 04:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βαθιά υπόκλιση αγαπούλα !
gs

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home