Πέμπτη, Ιουλίου 29, 2010

Επίταξη

Όταν ανακύπτει θέμα με τις τράπεζες, σε όλα τα δελτία και τις εκπομπές συνιστούν ψυχραιμία: δεν συντρέχει λόγος πανικού, όλα θα φτιάξουν, μην φερθείτε ασυλλόγιστα, μην πάτε να σηκώσετε τα λεφτά σας, γιατί αν πάμε και τα σηκώσουμε όλοι τότε είναι που το σύστημα θα καταρρεύσει.
Όταν ανακύπτει θέμα με τη βενζίνη, στα δελτία και τις εκπομπές συνιστούν πανικό: δεν συντρέχει λόγος ψυχραιμίας, η αγορά στερεύει από καύσιμα, βιαστείτε να προλάβετε, γεμίστε τα ρεζερβουάρ σας, γιατί αν πάμε και τα γεμίσουμε όλοι τότε είναι που το σύστημα θα καταρρεύσει.
Η διαφορά είναι ότι το ένα σύστημα δεν θέλουμε να καταρρεύσει, ενώ το άλλο θέλουμε να καταρρεύσει, αφού όσο πιο γρήγορα καταρρεύσει τόσο πιο γρήγορα θα έρθουν οι επιτάξεις και ο κοινωνικός αυτοματισμός.
Με το που αναγγέλεται η απεργία πρώτο θέμα η εικόνα πρατηρίου με ουρά. Con men κανονικοί και με το νόμο. Ας προσπαθήσουμε να φανταστούμε πρώτο θέμα την εικόνα τράπεζας με κοσμάκη στην ουρά να σηκώνει ό,τι έχει και δεν έχει. Σε δύο μέρες οι μισοί θα είχαν σηκώσει τα πάντα όλα και οι υπόλοιποι μισοί που θα ήταν πίσω στην ουρά θα ξεκινούσαν να σφάξουν τους μισούς που πρόλαβαν. Κι έτσι βενζίνη που θα επαρκούσε για Χ χρόνο, αφού ορμάμε όλοι μαζί να γεμίσουμε, επαρκεί για Χ/5 χρόνο. Κι έτσι βενζίνη που δίχως τη δημιουργία πανικού θα κόστιζε Χ ευρώ τώρα κοστίζει Χ επί 10 και επί 20%. Αν μιλήσουμε ειδικότερα για το δελτίο του Mega, η απάντηση δεν είναι «Μην το βλέπεις». Η σωστή απάντηση είναι «Συνέχισε να το βλέπεις για να μπεις λίγο στο κλίμα των ειδήσεων που βλέπει σήμερα ο Κινέζος τηλεθέατης, συνέχισε να το βλέπεις για να δεις πως θα έβλεπαν σήμερα ειδήσεις στη Σοβιετική Ένωση».
Μπορεί βέβαια και να τους αδικούμε επειδή δεν έχουμε την πλήρη εικόνα. Μπορεί η κυβέρνηση να έχει επιτάξει προ αμνημον(ι)εύτου χρόνου τις ειδησεογραφικές υπηρεσίες τους και να τους έχει επιδώσει φύλλα πορείας με στόχο «τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας».

32 Comments:

At 7/29/2010 04:33:00 μ.μ., Blogger ΠΕΤΕΦΡΗΣ said...

Εκ-πλη-κτι-κό!
Ευχαριστώ.

 
At 7/29/2010 05:08:00 μ.μ., Blogger Αntidrasex said...

Επίσης, να έβλεπα ανάλογη αντιμετώπιση και με τις φαρμακευτικές και να ζητούσαν επίταξη του στοκ.

 
At 7/29/2010 05:16:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Πετεφρή, εγώ ευχαριστώ πολύ.
Αntidrasi+sex, σε κάτι λεπτομέρειες που πας και κολλάς ;)

 
At 7/29/2010 06:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

:)
Καλό!

 
At 7/29/2010 06:33:00 μ.μ., Blogger celin said...

Το δελτιο του μεγκα κινειται σε οργουελιανα πλαισια.Ειναι τοσο προπαγανδιστικο,πασοκικο,δντ-ικο,κατσε καλα μαλακα λαε κ βουλωσε το,βοηθα με φτωχε να μη σου μοιασω...
...που κατανταει οχι αηδιαστικο αλλα συγκινητικο.Ανταγωνιζονται οι δημοσιογραφοι ποιος θα προσφερει τις καλυτερες υπηρεσιες στην εκαστοτε κυβερνηση.
Πραγματικα,τους τελευταιους μηνες τον εχουν περασει τον Πρετεντερη οι υπολοιποι σε Καθεστωτισμο.
Οπως βεβαια κ οι εφημεριδες τους.
Καλα,τα Νεα,το Βημα,κ το Εθνος παντα καθεστωτικες ητανε(με μια αντιδεξια εσανς)
Αλλα κ αυτη η Ελευθεροτυπια με εχει ξενερωσει απιστευτα τελευταια.
ΟLD BOY,θυμασαι τους υμνους μου προς αυτη την εφημεριδα.
Ε τωρα πιστευω οτι δε διαφερει καθολου απο τις υπολοιπες.Προσκυνησε κ αυτη.

Παντως κ τα αλλα καναλια δεν υστερουν σε οργουελιτιδα κ καθεστωτικη προπαγανδα,αν δεν το επισημανουμε,θα αδικησουμε τον αντιλαικο τους μοχθο.
Καρμπον καταντησαν ολα τα δελτια,5 υενεδ παραταγμενες την ιδια ωρα να πυροβολανε το μυαλο του θεατη,κατι σαν ενημερωτικο αναλογο της Σεχτας,
μια Σεχτα Προπαγανδιστων.

 
At 7/29/2010 06:50:00 μ.μ., Anonymous andreas said...

ΘΕΟΤΑΤΟΣ

 
At 7/29/2010 07:01:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Εύστοχη δημιουργικότητα
υψηλού επιπέδου. Μπράβο σας.

 
At 7/29/2010 08:42:00 μ.μ., Anonymous gazakas said...

Έτσι!

 
At 7/29/2010 10:46:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά:

- Η κυβέρνηση μέσω του MEGA, στέρεψε τις δεξαμενές έτσι ώστε να φέρει την επίταξη πιο γρήγορα
- Αν σχηματιζόντουσαν ουρές πανικού έξω από τις τράπεζες δεν θα είχαμε καμία κάλυψη και θα έπεφτε λογοκρισία
- Στην πρώην ΕΣΣΔ και νυν Κίνα οι διαφωνούντες και αντιδρώντες ήταν (είναι) ελεύθεροι να υπερασπίζονται τις απόψεις τους
- Η κλειστή συντεχνιακή πραγματικότητα του Μολών Λαβέ, της Ελληνικής Σημαίας, του "Θέλουν να βάλουν τους Τούρκους να δουλεύουν στη θέση μας" είναι το νέο πεδίο μάχης για τη νίκη της λαϊκής δημοκρατίας έναντι της τραπεζικού καθεστώτος

 
At 7/29/2010 11:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος Πολίτης said...

Καλά το να υποστηρίζουν οι αριστεροί τους φορτηγατζήδες είναι ένα ακόμη τραγελαφικό από αυτά που βλέπουμε τελευταία.

Τους φορτηγατζήδες που στην απεργία των λιμενεργατών ζητούσαν ασφαλιστικά μέτρα εναντίον τους για δθαφυγόντα κέρδη.

Αυτούς είναι που η κυβέρνηση δε πρέπει να επιστρατεύσει.

Επειδή κάποιοι από δαύτους δε προλάβαν να κάνουν απόσβεση της άδειας που αγόρασαν (ενώ είναι χρόνια γνωστό ότι η ΕΕ τείνει προς την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων), πρέπει να τιμωρηθεί ο αδειούχους που χει γίνει η σούφρα να όλο το χρόνο και περιμένει να ξεφύγει για δυο βδομαδούλες.

Με σαδισμό κλείνουν τις εθνικές οδούς, τα λιμάνια, εμποδίζουν τον ανεφοδιασμό στα καύσιμα.

Χρειάζεται πολλά χρόνια για να θεραπευτεί η χώρα απ την καθεστωτική αριστερή μούχλα.

 
At 7/30/2010 10:22:00 π.μ., Blogger vortex said...

Ήμαρτον! Δεν ξέρω τι λένε στο MEGA ή στα άλλα κανάλια (προσπαθώ να ενημερωνωμαι απο εφημερίδες και internet), αλλά όχι και να δώσουμε και δίκιο στην κάθε κάστα που εκβιάζει όποιον βρει. Ναι το κράτος τόσα χρόνια έκανε ότι δεν ξέρει τι γινεται και οι άδειες πωλούνταν αδρά, με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν οι τιμές μεταφοράς κλπ κλπ και ναι κάποιοι δυστυχώς αγόρασαν άδειες τα τελευταία χρόνια και δεν έχουν προλάβει ούτε να αποσβέσουν αλλά (υπάρχουν και αυτοί που βλέπουν και την άδεια σαν εφάπαξ αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα) ΑΛΛΑ όποιο δίκιο είχανε το χάσανε με τη στάση τους.Δεν μπορεί όποιος έχει κάποιο πρόβλημα να ταλαιπωρεί όλους ή έστω και μερικούς απο τους συμπολίτες τους, (βλέπε λιμάνι, αγρότες κλπ κλπ)!! Αλλά έτσι μας έχουν μάθει! Εκβίασε και οι πολιτικοί για τα λίγα ψηφαλάκια τους θα κάνουν και κωλοτούμπες. Με τον έναν εκβιασμό όμως ρίχνεις κάποιους άλλους (στη συγκεκριμένη περίπτωση ο εκβιασμός έχει τα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα που τα ζούμε όλοι και μακροπρόθεσμα τόσα χρόνια που πληρώνουμε τις μεταφορές παραπάνω από ότι αξίζουνε) και έτσι μετά θα βγουν και αυτοί με τη σειρά τους να εκβιάσουν και πάει λέγοντας. ΑΑ!! Μωρέ είναι και αυτοί που δεν μπορούν να εκβιάσουν κανέναν ΜΙΣΘΩΤΟΙ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ και μικροί ΕΛ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ε δεν πειράζει, άσε να υπάρχουν και κάποιοι να ζουν με μια θηλιά στο λαιμό πάνω σε ένα σαρακοφαγωμένο σκαμνί! Δεν πειράζει αντέχει!

 
At 7/30/2010 10:22:00 π.μ., Blogger Κωνσταντίνος Καντακουζηνός said...

Σωστός! Μου έδωσες ένα καλό επιχείρημα να δεθώ εις την πολυθρόναν για να δω Mega.

 
At 7/30/2010 12:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αν βγαλουμε ολοι 5000€ απο την Τραπεζα θα εχουμε μι πρωτης ταξεως καυσιμη υλη για το τζακι. Αν βαλουμε ολοι βενζινη θα εχουμε καυσιμη υλη για να παμε για ψωνια , για μπανια και οι ατυχοι στην δουλεια !!!
Δηλαδη το να βγαλουμε ολοι τα λεφτα μας θα τα κανει την ιδια στιγμη χωρις αξια . Αν αγορασουμε ολοι μπριζολες ισως καταρευσει το κρεοπωλικο συστημα ΑΛΛΑ εμεις το Σκ θα κανουμε μπαρμπεκιου (αν την Παρασκευη εχει καταρευσει το τραπεζικο συστημα αντι για καρβουνα θα καψουμε 20ευρα)

 
At 7/30/2010 12:46:00 μ.μ., Blogger mitsaras said...

@Μετριοπαθής Ταλιμπάν (πρώην ΑΦ)

- Η κυβέρνηση μέσω του MEGA, στέρεψε τις δεξαμενές έτσι ώστε να φέρει την επίταξη πιο γρήγορα

Και έτσι να μην είναι, το σίγουρο είναι πως το Mega και άλλα μέσα παρουσιάζουν τις ειδήσεις με τρόπο που προδίδει την πρόθεση να επηρεάσουν τις εξελίξεις κατευθύνοντας τον κόσμο. Είτε η κατεύθυνση δίνεται από την κυβέρνηση είτε από κάπου αλλού, αυτό είναι παραπληροφόρηση.

- Αν σχηματιζόντουσαν ουρές πανικού έξω από τις τράπεζες δεν θα είχαμε καμία κάλυψη και θα έπεφτε λογοκρισία

Πάντως σίγουρα δεν θα μας τις δείχνανε σε πλάνα αρχείου πριν προλάβουν να σχηματιστούν.

Τα υπόλοιπα που λες ίσως τα καταλάβαινα αν κάποιος είχε εκφραστεί υπέρ των λαϊκών δημοκρατιών. Κανείς δεν το έκανε. Το δε «τραπεζικό καθεστώς» και η ενημέρωση τύπου λαϊκής δημοκρατίας στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι σύμμαχοι, όχι αντίπαλοι. Αλλά μάλλον απλώς δεν κατάλαβα τί εννοείς. Θες να μου τα κάνεις λιανά;

 
At 7/30/2010 01:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

eimaste 11 ekatomyria kastes pou misei h mia thn allh!!!

LEKES

 
At 7/30/2010 01:38:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Σε σχέση με την καθεστωτικότητα και την ορισμένες φορές παραπληροφόρηση του MEGA συμφωνώ ότι υφίστανται. Αμφισβητώ ότι υπήρξε ένα γενικό σχέδιο διασποράς πανικού που διευκόλυνε την κυβέρνηση ως προς τη διαχείρηση της κρίσης. Ο πανικός, πιστεύω, θα είχε δημιουργηθεί, έστω και με διαφορά λίγων ωρών ακόμα και αν το νέο είχε διαδωθεί από στόμα με στόμα. Απόδειξη είναι ότι ίδιο πανικό στα βενζινάδια ή αλλού τον βλέπαμε όταν ακόμα τα μόνα ραδιοτηλεοπτικά μέσα που υπήρχαν ήταν τα κρατικά. Και ήθελα να σημειώσω ότι σε όλους τους ιδιωτικούς σταθμούς είχαμε και αντίλογο των προέδρων των θιγόμενων σωματείων.

Τι πλάνα αρχείου θα είχαμε σε σχέση με τις τράπεζες, από την κρίση του 29 ή από την Ισλανδία; Το γεγονός ότι οι δύο τύποι πανικού έχουν εντελώς διαφορετική συχνότητα και πιθανότητα να συμβούν τους καθιστά μη συγκρίσιμους μεταξύ τους. Η πλάκα είναι τώρα που το σκέφτομαι ότι θα είχαμε και τέτοια πλάνα!

Εννοούσα, και αν κάνω λάθος διόρθωσε με, ότι η αριστερά σχεδόν σε όλη της την ευρύτητα υποστηρίζει τη διατήρηση του κεθεστώτος των κλειστών επαγγελμάτων.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_30/07/2010_409791

Αλλά στο ότι ΟΛΟΙ αναλόγως των συμφερόντων τους επικαλούνται το λαό θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.

 
At 7/30/2010 02:12:00 μ.μ., Blogger xasodikis said...

Εγώ πάντως βρίσκω συγκινητική την προσπάθεια του Καψή να γίνει πρετεντερότερος του Πρετεντέρη.

 
At 7/30/2010 04:44:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε Πολίτη και Vortex, δεν νομίζω να υπερασπίστηκα σε κάποιο σημείο του ποστ τους φορτηγατζήδες. Αν θέλετε να πείτε ότι αφού αναφέρομαι στο θέμα που τους αφορά θα έπρεπε και να τους τα χώσω, ίσως να έχετε δίκιο. Αλλά τους τα χώνουν όλα τα ΜΜΕ, οπότε δε νομίζω να υπάρχει κάποια γενικότερη έλλειψη χωσίματος.

 
At 7/30/2010 04:45:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά:

- Η κυβέρνηση μέσω του MEGA, στέρεψε τις δεξαμενές έτσι ώστε να φέρει την επίταξη πιο γρήγορα
- Αν σχηματιζόντουσαν ουρές πανικού έξω από τις τράπεζες δεν θα είχαμε καμία κάλυψη και θα έπεφτε λογοκρισία
- Στην πρώην ΕΣΣΔ και νυν Κίνα οι διαφωνούντες και αντιδρώντες ήταν (είναι) ελεύθεροι να υπερασπίζονται τις απόψεις τους
- Η κλειστή συντεχνιακή πραγματικότητα του Μολών Λαβέ, της Ελληνικής Σημαίας, του "Θέλουν να βάλουν τους Τούρκους να δουλεύουν στη θέση μας" είναι το νέο πεδίο μάχης για τη νίκη της λαϊκής δημοκρατίας έναντι της τραπεζικού καθεστώτος».

Πρώην ΑΦ, όχι δεν κατάλαβες καλά ;)

 
At 7/30/2010 05:02:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Γκασπ! Τόσο έξω έπεσα ;!

Η αφίσα που είχες βάλει αρχικά ήταν σκέτη συγκίνηση

 
At 7/30/2010 05:11:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Καλά, ας σου απαντήσω και αναλυτικότερα :)

«Η κυβέρνηση μέσω του MEGA, στέρεψε τις δεξαμενές έτσι ώστε να φέρει την επίταξη πιο γρήγορα»
Όχι αλλά αφενός η κινδυνολογία και η διαχείριση της είδησης επέτεινε -αν δεν δημιούργησε και εντελώς- ένα κλίμα υστερίας που οδήγησε στο στέρεμα, ένα στέρεμα πάντως που το ακούγαμε από τη Δευτέρα, ενώ ακόμα και σήμερα μπορείς να βρεις βενζίνη (σε τιμές συγκλονιστικές είναι η αλήθεια).

«Αν σχηματιζόντουσαν ουρές πανικού έξω από τις τράπεζες δεν θα είχαμε καμία κάλυψη και θα έπεφτε λογοκρισία»
Κατ΄αρχάς γράφω για το πως θα μπορούσαν σε χρόνο dt να σχηματιστούν οι ουρές: αρκούσε ένα (1) δελτίο ειδήσεων με κεντρικό του θέμα το τραπεζικό σύστημα που δεν τα βγάζει πέρα. Όσο για την κάλυψη θα ήταν εντελώς διαφορετική από αυτή που είναι τώρα.

«Στην πρώην ΕΣΣΔ και νυν Κίνα οι διαφωνούντες και αντιδρώντες ήταν (είναι) ελεύθεροι να υπερασπίζονται τις απόψεις τους»
Όχι. Προφανώς όχι. Αλλά μίλησα για το δελτίο ειδήσεων, όχι για το καθεστώς γενικότερα.

«Η κλειστή συντεχνιακή πραγματικότητα του Μολών Λαβέ, της Ελληνικής Σημαίας, του "Θέλουν να βάλουν τους Τούρκους να δουλεύουν στη θέση μας" είναι το νέο πεδίο μάχης για τη νίκη της λαϊκής δημοκρατίας έναντι της τραπεζικού καθεστώτος».
Αυτό ούτε το πιστεύω ούτε προκύπτει άμεσα, έμμεσα ή με οποιοδήποτε τρόπο από το ποστ.

 
At 7/30/2010 05:13:00 μ.μ., Blogger mitsaras said...

@Μετριοπαθής Ταλιμπάν (πρώην ΑΦ)

Συμφωνούμε λοιπόν στα βασικά.

Αμφισβητώ ότι υπήρξε ένα γενικό σχέδιο διασποράς πανικού που διευκόλυνε την κυβέρνηση ως προς τη διαχείρηση της κρίσης.

Εντάξει, δεν φαντάζομαι κι εγώ να συναντήθηκαν σε κάνα σκοτεινό υπόγειο και να ορκίστηκαν με αίμα. Ο καθεστωτικός δημοσιογράφος όμως αντιλαμβάνεται και χωρίς να λάβει οδηγία το ρόλο που πρέπει να παίξει για να δικαιολογήσει πολιτικές και συχνά προσπαθεί να σπρώχνει τις εξελίξεις αντί να τις ακολουθεί. Δεν άδειασε το Mega τις δεξαμενές, αλλά την πρόθεση να σε κάνει να αγανακτήσεις, να τρέξεις να γεμίσεις και γενικώς να συμβάλεις στο όλο κλίμα την είχε.

Απόδειξη είναι ότι ίδιο πανικό στα βενζινάδια ή αλλού τον βλέπαμε όταν ακόμα τα μόνα ραδιοτηλεοπτικά μέσα που υπήρχαν ήταν τα κρατικά.

Δεν είμαι αρκετά μεγάλος για να θυμάμαι αν τα κρατικά κανάλια δείχνανε ουρές. Αλλά δεν μου φάνηκε να είπε και κανείς πως το Mega είναι καθεστωτικό επειδή είναι ιδιωτικό ή πως τα κρατικά κανάλια δεν είναι ή δεν ήταν καθεστωτικά.

Τι πλάνα αρχείου θα είχαμε σε σχέση με τις τράπεζες, από την κρίση του 29 ή από την Ισλανδία;

Αν ήθελαν να δείξουν ουρές στις τράπεζες θα δείχνανε μια οποιαδήποτε ουρά από μια οποιαδήποτε τράπεζα. Δεν θα χρειαζόταν καν να είναι από «αναλήπτες», θα μπορούσε να είναι από καταθέτες. Σιγά μην κωλώνανε.

 
At 7/30/2010 05:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

επίσης ΟΒ
εδώ
και σκάσε

 
At 7/30/2010 05:55:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

@oldboy

Συμφωνώ, σε σχέση με τις τράπεζες λόγω της σοβαρότητας των συνεπειών τα κανάλια δεν θα σκεφτόντουσαν να δημιουργήσουν πανικό. Αλλά για τον ίδιο ακριβώς λόγο, στην περίπτωση που ξέσπαγε ο πανικός η κάλυψη θα ήταν 10 φόρες πιο υπερβολική και ακατάπαυστη. Θα βλέπαμε το ξύλο που περιέγραψες εντελώς live και stereo.

Μα για το δελτίο ειδήσεων μιλάω και εγώ. Όσο και να έχει απόλυτη άποψη, από τη στιγμή που φιλοξενεί τους εκπροσώπους των θιγόμενων επαγγελματιών (που επικοινωνιακά μια χαρά τα πήγαν, δεν βρέθηκαν εκεί ως γλάστρες-άλλοθι) απέχει μακράν από δελτίο απολυταρχικού καθεστώτος.

Σωστά, δεν προκύπτει το τελευταίο που έγραψα απο το post. Αφορούσε τη στάση της αριστεράς

@mitsaras

Εγώ πιστεύω ότι η κάλυψη ήταν αποτέλεσμα αφενός μεν να φανούν οι φορτηγατζήδες οι κακοί (συμφωνούμε εδώ) αλλά περισσότερο το να κάνουμε ακραματικότητα και ειδησεογραφικές ώρες μέσω του εκτάκτου και της αμεσότητας της είδησης. Το έχουμε δει πολλές φορές αυτό να γίνεται, και μάλιστα με θέματα που να θίγουν ή να δυσκολεύουν την κυβέρνηση (εγκληματικότητα, πυρκαγιές που απειλούν σπίτια ή άλλες φυσικές καταστροφές, μετανάστες, πλήρης ανυπαρξία κρατικού μηχανισμού και ελέγχου, που είναι η αστυνομία, μόνο να φυλάει τους μεγάλους ξέρει (ζωντανό ρεπορτάζ) κλπ)

Ανέφερα την εποχή των κρατικών καναλιών όχι για να συγκρίνω την καθεστωτικότητά τους, αλλά για να συγκρίνω την αργοπορία στην αντίδρασή τους και την μη κανιβαλική (εως ψόφια ή ανύπαρκτη) ενημέρωσή τους. Σε περίπτωση ανεπάρκειας κάποιου προϊόντος, ή σε περίπτωση μιας επερχόμενης κρίσης μια χαρά σχηματιζόντουσαν ουρές πριν το κρατικό κανάλι προλάβει να κουνήσει συνεργείο.

Ωραία η Γενεύη;

 
At 7/30/2010 06:56:00 μ.μ., Blogger mitsaras said...

Ίσως να είναι κι έτσι. :-)

Ωραία η Γενεύη;

Ε, κάθε τόπος έχει και τα καλά του, έχει και τα κακά του. Η βενζίνη πάντως είναι φθηνότερη.

 
At 7/30/2010 08:00:00 μ.μ., Blogger celin said...

Ρε ΑΦ,βαρεθηκα καθε φορα που ο ολντ μπου ασκει κριτικη στο Καθεστως,εσυ να μιλας για τη πρωην ΕΣΣΔ .
Κ τι καλα που ειμαστε συγκριτικα με τη πρωην ΕΣΣΔ.
Λοιπον,χεσμενη την εχουμε ολοι τη πρωην ΕΣΣΔ.Κ κανεις δεν ονειρευεται να δημιουργησει ενα Καθεστως αναλογο με αυτο.
Κ στην υποθετικη περιπτωση που καποιοι ψηφιστουν απο το λαο κ θελησουν να εφαρμοσουν Καθεστως ΕΣΣΔ,θα πεσουν απο την εξουσια σε χρονο dt.
Δε θελουμε ρε παιδι μου αλλο πια ανελευθερα Καθεστωτα.Καμια Ελληνικη Αριστερα δε θελει ανελευθερα Καθεστωτα.Θελει κατι διαφορετικο απο τη σημερινη τραπεζοκινητη ολιγαρχια.Αν θα το πετυχει?Εδω θα ειμαστε κ θα το δουμε..

Οσον αφορα αυτο που λες για τη Κινα,δεν καταλαβαινω προς τι ο επικριτικος τονος.
Η Κινα ειναι το κρυφο νεοφιλελευθερο οραμα,πια το ξερουν κ οι πετρες,μονο ενας φανατικος θα αρνιοταν πως αυτος ειναι ο σκοπος της τραπεζοκινητης ολιγαρχιας,
μισθοι Κινας,μισθωτη δουλεία,εργοδοτες με το μαστιγιο στο χερι,
ο σκληροτερος καπιταλισμος (κ ταυτοχρονα το απογειο του) εφαρμοζεται στη Κινα,
βλεπεις ακομα κ η αυτορρυθμιση της ελευθερης αγορας,οταν μιλαμε για καπιταλιστες,δεν ειναι ακλονητη,
ιδιωτικοποιηση των κερδων
κοινωνικοποιηση των ζημιων
(ΤΡΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ 700 ΔΙΣ ΤΟΥ ΠωΛΣΟΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΠΙ ΜΠΟΥΣ)

Στη Κινα λοιπον ειναι ο επιγειος παραδεισος του Καπιταλισμου.
Κινα θελουν να μας κανουν.

Κ επειδη δε θελω να αποφυγω να απαντησω για την απεργια κ τα επακολουθα της,κοιτα,ουτε εμενα μου αρεσει αυτο,να κλεινουν τα παντα καποιοι οταν γουσταρουν.
Κ οι συγκεκριμενοι απεργοι δε με πειθουν οτι δεν ειναι συντεχνια,με λιγα λογια,δε μπορω να τους υποστηριξω.
Απλα δεν ειμαι σιγουρος οτι το ανοιγμα των κλειστων επαγγελματων θα ωφελησει τη χωρα οπως οι καθεστωτικες ντουντουκες μας τρυπανε τα αυτια.
Κ αν δημιουργηθουν νεα μονοπωλια,αυτη τη φορα, πολυεθνικα?με υποβαθμιση υπηρεσιων
και,ως μονοπωλιο,ουτε αυξηση του ανταγωνισμου, αλλα ουτε κ βελτιωση των τιμων?υπαρχει μια εταιρεια γερμανικη που καραδοκει στη γωνια για να φαει τη δουλεια των Ελληνων νταλικιερηδων,
τι περιμεναμε?εμεις στη θεση τους δε θα αντιδρουσαμε που βλεπουν τη περιουσια τους να απαξιωνεται?

στην Ιταλια,στην Ισπανια,στη Γαλλια πχ τα ταξι δεν ανηκουν στα κλειστα επαγγελματα,ο καθενας βγαζει αδεια οποτε θελει,εν αντιθεσει με εδω.
Κ ομως,τα ταξι εκει ειναι ακριβοτερα.Γιατι?δε θα επρεπε οι τιμες να ειναι πεσμενες κ να λειτουργει ο περιβοητος ανταγωνισμος?
Μπουρδες.Τιποτα τετοιο δε συμβαινει.
Εταιρειες ταξι εχουν δημιουργησει ολιγοπωλια,κρατανε τις τιμες ψηλα κ καθολου δεν ευνοειται ο πελατης.

Εν ολιγοις,
οπου αφηνεται ο ανταγωνισμος ελευθερος να λειτουργησει,δε συμβαινει φυσικα τιποτα απο οσα ελεγε ο Ανταμ Σμιθ.
Αντιθετως,δημιουργουνται καρτελ.
Το κρατος δε χτυπαει σχεδον ποτε τα καρτελ γιατι δεν εχει ουτε τα μεσα,ουτε τη τεχνογνωσια ισως αλλα ουτε κ τη βουληση να τα αντιμετωπισει γιατι λαδωνονται οι μηχανισμοι του.
Κ που καταληγουμε?
Στη νεοφιλελευθερη απατη.
Ο,τι λενε,ειναι ψεμματα.

Κ βρισκομαστε στη φαση που οι περισσοτεροι εχουμε αντιληφθει την απατη του Καπιταλισμου,την απατη της τραπεζοκινητης ολιγαρχιας,των γαλαζοπρασινων φιλιππινεζων των εταιρειων,
αλλα δε ξερουμε προς τα που να βαδισουμε.
Το παλιο εχει πεθαινει
κ το καινουριο διαρκως κυοφορειται αλλα δε γεννιεται.
Το καινουριο παντως ΑΦ,δε θα εχει σχεση με ΕΣΣΔ,να σαι σιγουρος.Θα ειναι μια νεα αριστερη προταση η οποια δειλα δειλα αρχιζει να αρθρωνεται μεσα απο τις προτασεις των αριστερων οικονομολογων(Καζακη,Λαπαβιτσα κτλ)για εξοδο απο το Ευρω.

 
At 7/30/2010 08:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ότι και να πεις, οτι και να πουν, οτι και να σχολιάσει οποιοσδήποτε, όσα απολυταρχολιγαρχοκαπιταλιμονοπωλιακά αραδιάζει κανείς, όλα ωχριούν μπροστά στο "είναι τρελλός ο πρόεδρος" και την εικόνα του Τζωρτζάτου περιφερόμενου επί στιβαρών ώμων, εν συνεχεία δε ευχαριστούντος όλες τις κοινωνικές τάξεις και ομάδες για την "συμπαράσταση στον αγώνα" τους

ποιό θέατρο παραλόγου, ποιό γκροτέσκ και ποιά φαιδρά πορτοκαλέα...κλαυσίγελως και τα νεύρα κρόσια

Κ.Κ.Μ.

 
At 7/30/2010 11:29:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Celin, δεν έβαλα εγώ στη συζήτηση την ΕΣΣΔ. Προσωπικά μάλλον προσπαθώ πλέον να το αποφεύγω. Δυστυχώς για σένα όμως είναι μια ιστορική πραγματικότητα, που δεν μπορείς να αποφύγεις.

Για την Κίνα πάρτο ανάποδα. Είναι μια πρώην κομμουνιστική χώρα, που άνοιξε τις αγορές όπως και οι άλλες πρώην σοσιαλιστικές χώρες, με τη διαφορά ότι η εξουσιαστική ομάδα ήταν πολύ πιο έξυπνη και κατάφερε να κρατήσει την απόλυτη πολιτική εξουσία. Ήδη όμως, έστω και χωρίς να υπάρχει κάποια πολιτική ασυνέχεια, οι ελευθερίες είναι πολυ περισσότερες από ότι ήταν πριν 20 χρόνια, είτε σου αρέσει είτε όχι, και αυτό οφείλεται στην ελεύθερη αγορά και στην ανερχόμενη αστική τάξη, είτε σου αρέσει είτε όχι.

Για την οικονομική σου ανάλυση περί καπιταλισμού, ελεύθερου ανταγωνισμού και καρτέλ δεν μπαίνω στον κόπο να απαντήσω τίποτα. Τα πάντα είναι ακριβά στον καπιταλισμό και ο ανταγωνισμός ανύπαρκτος, ok. Για αυτό όλοι έχουν αυτοκίνητο, υπολογιστή, οικοσυσκευές, 10000 διαφορετικές μάρκες ειδών supermarket να διαλέξουν και όλοι έχουν κάνει ταξιδάκια στο εξωτερικό. Έτσι και τα είχε καταφέρει ένα σοσιαλιστικό καθεστώς αυτό για τους πολίτες του θα το θεωρούσες παράδεισο.

Δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να με πείσεις ότι ο σοσιαλισμός και ο κεντρικός σχεδιασμός μπορεί να συνυπάρξει με τη δημοκρατία. Γιατί οικονομική και πολιτική ελευθερία πάνε χέρι-χέρι. Για αυτό δεν υπάρχει ιστορικό προηγούμενο δημοκρατικού κομμουνισμού και ούτε πρόκειται να υπάρξει. Εντωμεταξύ ποτέ δεν μου έχεις πει το για το πόσο απόλυτος θα είναι ο κεντρικός προγραμματισμός που θα σε ικανοποιούσε. Θα εξαφανιστεί εντελώς το κέρδος και η ιδιωτική πρωτοβουλία; Τα κομμωτήρια τα θέλεις ΔΕΚΟ; Γιατί και στην Κούβα, ξέρεις απελευθερώθηκαν πρόσφατα.

Για τον επαναστατικό αντίλογο του Λαπαβίτσα, υπάρχει αριστερός αντίλογος

http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=557:2010-07-20-08-10-07&catid=55:an-oikonomia&Itemid=283

Με όλα τα παραπάνω δεν εκφράζω καμία πεποίθηση για το αν ο καπιταλισμός είναι το καλύτερο δυνατό σύστημα ή ότι δεν έχει κάνει εγκλήματα κατά της δημοκρατίας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων, ή για το αν η παρέμβαση ΔΝΤ έχει επιτυχή αποτελέσματα. Απαντώ σε αυτούς που υπόσχονται παραδείσους και κυοφορούν κολάσεις, που μιλάνε για δημοκρατία ενώ ιστορικά ποτέ δεν τη σεβάστηκαν.

Αν η δημοκρατία και ο καπιταλισμός καταρεύσουν στην Ελλάδα είναι τρομακτικά γελασμένοι όσοι πιστεύουν ότι θα ξημερώσει μια κομμουνιστική αυγή. Δεν υπάρχει περίπτωση η ανασφάλεια και ο φόβος να μην θέσει σε συναγερμό τα εθνικιστικά αισθήματα της πλειοψηφίας των Ελλήνων. Θα κάτσει μια ωραία μαύρη χούντα.

Α, και σε σχέση με αυτό

υπαρχει μια εταιρεια γερμανικη που καραδοκει στη γωνια για να φαει τη δουλεια των Ελληνων νταλικιερηδων,
τι περιμεναμε?εμεις στη θεση τους δε θα αντιδρουσαμε που βλεπουν τη περιουσια τους να απαξιωνεται?

δικαιώνομαι απόλυτα σε σχέση με το τρίτο σημείο του πρώτου μου σχολίου. Όχι βέβαια γερμανοί να πάρουν τις δουλειές μας. Επίσης να φύγουν άμεσα και οι έλληνες μετανάστες επαγγελματίες από τη Γερμανία.

Celin, επειδή λίγο πολύ όλα αυτά τα έχουμε ήδη ξαναπεί, στο μέλλον δεν θα ξαναγράψω σχόλια - χείμαρους συνείδησης γιατί γινόμαστε και κουραστικοί.

 
At 7/31/2010 11:11:00 π.μ., Blogger cloudsinthemirror said...

Μην το λες! Μέσα σ' αυτή την κοινωνικοοικονομική εκτράχυνση, ΕΓΩ θα προτιμούσα ενα παλαιο-ΕΣΣΔ σύστημα!

 
At 7/31/2010 02:38:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

K.K.M, κορυφαία σκηνή όντως. Όπως και η άλλη που φορτηγατζήδες σπρώχνονται με ΜΑΤ έξω από το υπουργείο προσπαθώντας να κάνουν ντου και η κάμερα δείχνει έναν να σπρώχνεται με το φραπέ στο χέρι. Δεν μπόρεσα να δω αν τον έχυσε ή κατόρθωσε να τον διατηρήσει εντός ποτηριού.

 
At 7/31/2010 02:41:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«να κάνουμε ακραματικότητα και ειδησεογραφικές ώρες μέσω του εκτάκτου και της αμεσότητας της είδησης»
Δε νομίζω ότι είναι τόσο «αθώο», ΑΦ.

 
At 8/01/2010 09:39:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"φραπέ στο χέρι"...unfair...αυτά είναι βιοχημικός πόλεμος

Κ.Κ.Μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home