Σαλλό
Σόδομα κι Ομόλογα,
Σοδομόλογα - Σαδομόλογα,
δημοσιογραφόλογα,
κανάλια, ιδιωτικές επιχείρησεις πέντε νοματαίων,
τράπεζες, ιδιωτικές επιχειρήσεις πέντε νοματαίων,
σε ένα βαθμό των ίδιων νοματαίων,
οι νοματαίοι οι μεν εναντίον των νοματαίων των δε,
εφημερίδες που χρωστούν σε τράπεζες,
κανάλια που χρωστούν σε τράπεζες,
τράπεζες που αν δεν διαφημιστούν
τα ΜΜΕ φουντάρουν ακόμη παραπέρα,
κόμματα που χρωστούν σε τράπεζες,
γιατί ο ελληνικός λαός τελικά μόνο δυσκολοκυβέρνητος δεν ήταν,
γιατί ό,τι κι αν λέει ο στρόου μαν πρωθυπουργός
κανείς δεν θα τους πάρει με τις πέτρες,
τράπεζες που παίρνουν
και ένα και δύο και τρία
πακέτα στήριξης από το κράτος
πακέτα στήριξης από το κράτος
για να πάνε μετά να αγοράσουν ένα ακόμα κομμάτι του,
χρυσοπληρωμένοι δημοσιογράφοι - υπάλληλοι των ΜΜΕ,
που σφυρίζουν αδιάφορα και κραυγάζουν για όλα τα άλλα,
και φυσικά
μια εικόνα σαλή.
Το ψάρι μπορεί να βρωμάει απ' το κεφάλι,
ωστόσο οι ομιλούσες δημοσιογραφικές κεφαλές,
είναι το πρόσωπο του κεφαλιού,
είναι η εικόνα που παίρνει το κεφάλι
για να μας πει όσα πρέπει να ακούσουμε
και να αποσιωπήσει όσα δεν πρέπει.
Κι όσο αντέξει το πράγμα.
Ως τότε μόνη ελπίδα, δύναμη και παρηγοριά
Το ένα εκατομμυριοστό της ανιδιοτέλειάς της
και της προσφοράς της να είχαμε,
θα είμαστε μια άλλη χώρα,
μια χώρα που όχι μόνο θα είχε φροντίσει τα του οίκου της,
αλλά θα πρόσφερε ελπίδα και στους υπόλοιπους.
36 Comments:
ένιωσες την ανάγκη να το γράψεις αυτό το κειμενο ή είναι θέμα συνήθειας?Ή κάτι άλλο?
Eτσι ακριβως ολντ μπου,ο Παζολινι δικαιωνεται,
4th reich is rising,φοβος κ παρανοια στη χωρα του ΓΑΠ,
αλλα ενταξει,ας κανουμε κανα μπανιο τωρα που καλοκαιριασε κ η επανασταση αργοτερα,
http://celinathens.blogspot.com/2010_06_01_archive.html
Jean Couceau Rouceau, ένιωσες την ανάγκη να το γράψεις αυτό το σχόλιο ή είναι θέμα συνήθειας; Ή κάτι άλλο; Έλα, πες μου, άνοιξε μου την καρδιά σου. Μην ντρέπεσαι. Έλα. Μα μην ντρέπεσαι.
φιλική συμβουλή, προσπάθησε να γράφεις όταν έχεις να πεις κάτι, γίνεσαι κουραστικός
Eχθρική απάντηση, να πας αλλού αμά δεν σου αρέσει καραγκιοζάκο.
απλά τόση επιφάνεια με κουράζει.Σιγουρα ειναι και δικο μου θεμα.Αμα δε γουσταρω να μη σε διαβαζω(χέστηκε η φοραδα στ' άλωνι.Ο κοσμος θα συνεχισει να υπάρχει).Εξάλλου σου 'χω κάνει και αρκετα επιδοκιμαστικα σχολια στο παρελθον.Επιπλεον εσυ εγραψες σε παλαιοτερη σου αναρτηση πως καποτε εγραφες πιο αραια και πως πλεον γραφεις τοσο που δε ξερεις αν το θες ή ειναι απλα συνηθεια ή ενα τετοιο νοημα διέκρινα.
Εν κατακλειδι δε τρεχει τιποτα.
Φοβάσαι την οικονομική ολιγαρχία και καλά κάνεις. Μου εξηγείς όμως γιατί δεν ποτέ δεν φοβήθηκες την κρατική οικονομική μονοκρατορία; Γιατί όταν γίνεται μια ιδιωτικοποίηση μυρίζεσαι κομπίνα και πλιάτσικο, ενώ όταν διατηρείται ο δημόσιος χαρακτήρας μιας εταιρείας ή παλαιότερα γινόταν μια κοινωνικοποίηση, αυτό πάντα γίνεται με βάση το συμφέρον του ελληνικού λαού;
Μιλάς για τα πουλημένα μέσα, και σε κάποιο βαθμό έχεις δίκιο. Πόσα μέσα ανέφεραν ότι τα δομημένα ομόλογα μέσω των οποίων τα ασφαλιστικά ταμεία έχασαν λεφτά, είχαν ως τελικό αποδέκτη το ελληνικό δημόσιο; Πόσα μέσα αναφέρουν ότι οι κακές ελληνικές τράπεζες είναι εκτεθειμένες όχι επειδή παίζαν τοξικά, αλλά επειδή αγόρασαν ομόλογα του ελληνικού δημοσίου;
Θα ήθελα να συμπληρώσω δύο ακόμα ειδήσεις. Η μια έχει να κάνει με την ανακοίνωση του συλλόγου εργαζομένων της ΑΤΕ ότι "Αν το επιχειρήσουν, να γνωρίζουν, πως το δρομολόγιό τους θα έχει κατεύθυνση απ΄ ευθείας τον Κορυδαλλό, χωρίς να περνάει, καν, από την Ευελπίδων!", για να πάρουμε για άλλη μια φορά γεύση από το δημοκρατικό και ανιδιοτελές ήθος των ελλήνων συνδικαλιστών, και το κλείσιμο των καταστημάτων της Aldis. Μα πως είναι δυνατόν; Δεν αισχροκερδεί το ιδιωτικό εμπορικό κεφάλαιο στην Ελλάδα; Οι ακριβές τιμές των ελληνικών προϊόντων δεν είναι επειδή τα σούπερμαρκετ έχουν τρελά υπερκέρδη; Δεν βγάζει η Aldis αρκετά σούπερ υπερκέρδη στην Ελλάδα και φεύγει για να εκμεταλλευτεί τα καλύτερα γερμανικά κορόιδα;
Ξέχασα σε σχέση με τα πουλημένα ΜΜΕ, ανέφερε κανένα ότι από τους πρώτους ιδιώτες που έκαναν περικοπές ήταν ο Ριζοσπάστης; Ότι στο κόκκινο είναι απλήρωτοι οι εργαζόμενοι; Πως γίνεται αυτό αφού οι συγκεκριμένοι εργοδότες αγαπάνε τους εργαζόμενούς τους περισσότερο από τους υπόλοιπους και τα κέρδη των εργοδοτών είναι δεδομένα;
Η ανιδιοτέλεια είναι μυστήριο πράγμα. Όλοι όσοι έχουν μια μορφή εξουσίας την επικαλούνται αλλά κανένας δεν την έχει. Κανένας όμως.
Jean Couceau Rouceau, θέλω να πιστεύω -αν και μπορεί να κάνω λάθος- ότι δεν έχω πρόβλημα με την αρνητική κριτική. Το πρόβλημά μου ήταν με το στυλ του πρώτου σου σχολίου, που ήταν υπεράνω, συγκαταβατικό, πατερναλιστικό. Μιλούσες σαν ψυχίατρος σε ασθενή ή σαν πατέρας σε παιδάκι που δεν λέει να βάλει μυαλό. Οπότε δέχομαι εγώ την κριτική σου ότι ενίοτε γράφω επιφανειακά (δεν συμφωνώ ντε και καλά, αλλά σε ακούω), δέξου και εσύ τη δική μου όμως, ότι υπάρχει μια όχι και τόσο λεπτή γραμμή ανάμεσα στο «Δεν μου αρέσει αυτό που έγραψες επειδή είναι επιφανειακό» και στο «Μα γιατί τα γράφεις αυτά; Μα γιατί;».
Α και επίσης ανάποδα το έχεις καταλάβει, τα πρώτα χρόνια ποστάριζα πάρα πολύ συχνότερα.
Πρώην ΑΦ, ας τα πάρουμε ένα ένα.
- Το ότι φεύγει η ΑLDI όχι, δεν βλέπω πως αναιρεί τα υπερκέρδη των σούπερ μάρκετ, το πόσο ακριβότερα αγοράζουμε τα προϊόντα εδώ από ό,τι σε άλλες χώρες της ΕΕ και όλα τα συναφή.
- Για το θέμα των αμοιβών του Ριζοσπάστη και την παροιμιώδη απάντηση της Παπαρήγα ήθελα να γράψω. Τελικά το ξέχασα. Και είναι δυο φορές λάθος μου που το ξέχασα γιατί όντως ξεχνάω σπανιότερα να κάνω κριτική προς την άλλη πλευρά. Θα έπρεπε να είμαι συνεπέστερος.
- Το οποίο όμως ωστόσο με φέρνει σε αυτό που θέλω να πω: ζούμε σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο και σε μια ακόμη πιο συγκεκριμένη οικονομικοπολιτική συγκυρία. Τα στραβά της συγκεκριμένης συγκυρίας είναι λογικότερο να μας απασχολήσουν. Όχι τα θεωρητικά -και πρακτικά- στραβά μιας άλλης. Και είναι νομίζω μεγάλη παγίδα να μπαίνουμε στο δίπολο: Ή αυτό που συμβαίνει τώρα ή αυτό που δοκιμάστηκε και απέτυχε στο πρώην ανατολικό μπλοκ. Γιατί αυτό που συμβαίνει τώρα μπορεί κάλλιστα να αλλάξει και στο πλαίσιο του παρόντος συστήματος. Εκτός αν πράγματι το παρόν σύστημα είναι καπιταλισμός και μόνο, και η δημοκρατία είναι ένα παιχνιδάκι για να ξεγελιόμαστε. Αν η δημοκρατία δεν είναι παιχνιδάκι, μπορούν αύριο να γίνουν πέντε βασικές αλλαγές στα όρια αυτονομίας των αγορών και στα όρια στα οποία μπορεί να επεμβαίνει στην οικονομία το κράτος.
- Τέλος, για την ανιδιοτέλεια σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ.
Celin, έχω την αίσθηση ότι αν κάποτε γίνει κάποιου είδους επανάσταση, θα γίνει χωρίς προηγουμένως να έχει αποκληθεί «επανάσταση», χωρίς να έχει εξαχνωθεί σε στόματα και ατέρμονες συζητήσεις.
Έγραφα Aldis, βλέπετε σε ποιο βαθμό είμαι θεωρητικός, δεν γνώριζα καν την ύπαρξη της αλυσίδας μέχρι που έσκασε η είδηση! Στο βαθμό που έχω αντιληφθεί οι ακριβές τιμές οφείλονται κυρίως σε γενικότερα προβλήματα και δυσλειτουργίες της ελληνικής οικονομίας. Υπάρχουν πρακτικές καρτέλ, αλλά νομίζω ότι είναι μύθος ότι οι εταιρείες υπεραγορών βγάζουν παλαβά υπερκέρδη. Μπορεί κάποιος να εξετάσει τους ισολογισμούς τους και να το διαπιστώσει αυτό. Για μένα αποτελεί ένδειξη για αυτό που υποστηρίζω ότι μια μεγάλη επιχείρηση κατεβάζει ρολά, σε μια χώρα που υποτίθεται αποτελεί ελ ντοράντο για κάθε μεγάλη εμπορική επιχείρηση. Γιατί να κλείσουν δηλαδή και αυτοί και η Atlantic, ενώ οι άλλοι βρίσκουν εύκολα χρυσάφι, είναι πιο χαζοί;
Η κεντρική ιδέα της θέσης μου είναι πως η δημοκρατία είναι παγκοσμίως σήμερα ισχυρότερη από ποτέ, αλλά παρόλα αυτά παραμένει πάντα ένα ευαίσθητο πολίτευμα. Πανεύκολα πιστεύω, μπορούμε να χάσουμε την ελευθερία μας. Οπότε καταλαβαίνω απόλυτα κάποιον που ανησυχεί για την αλλοίωση της δημοκρατίας από τις αγορές. Ιστορικά όμως έχει αποδειχθεί ότι η ελεύθερη αγορά έχει προνομιακή σχέση με την δημοκρατία. Στο παρελθόν έχω αναφερθεί στο ανατολικό μπλοκ, έχουμε ξαναπεί τα ίδια πράγματα, για αυτό το λόγο στο τωρινό σχόλιο δεν αναφέρθηκα σε αυτό, αλλά γενικότερα στον κρατισμό. Όσο απειλούν την ποιότητα της δημοκρατίας οι ανεξέλεγκτες αγορές, τόσο και περισσότερο κατά την άποψή μου απειλούν τη δημοκρατία οι λαϊκίστικες, κρατικίστικες και "κοινωνικές" πολιτικές. Πάντα πρέπει να έχουμε τον ύπνο του λαγού, πάντα πρέπει να ενημερωνόμαστε σφαιρικά και παγκόσμια, πάντα να είμαστε καχύποπτοι για όποιον θέλει το καλό μας και μας χαρίζει απλόχερα.
Γιατι ο σαρκασμος?
καταρχας η φραση αυτη οπως κ ο τιτλος της αντιστοιχης αναρτησης ειναι ειρωνικη,κ ακομα περισσοτερο,κανει μπαμ οτι ειναι κ αυτοσαρκαστικη,περισσοτερο απευθυνεται σε ολους εμας που φωναζουμε για ανατροπες κ για εξεγερσεις αλλα δεν θελουμε να κανουμε τη παραμικρη θυσια για την επιτευξη τους.
Αλλα old boy,περα απο αυτο,διαφωνω κ επι της ουσιας.
Αν η οποιαδηποτε επανασταση δε περασει απο "στόματα και ατέρμονες συζητήσεις.",πως θα γινει?ετσι μια μερα θα ξυπνησουν 50-100 ατομα κ θα πουν βαμος αλανια βαμος??
το 1821 τι εγινε?ξυπνησαν μια μερα ο Κολοκοτρωνης κ ο Παπαφλεσσας κ ειπαν,μας κουρασαν οι Τουρκοι,παμε να τους τσακισουμε?
Φυσικα κ η επανασταση περναει απο στοματα κ ατερμονες συζητησεις κ διαπραγματευσεις κ υπαναχωρησεις κ συμβιβασμους μεταξυ των επαναστατουντων κ εκφυλισμους αν θελεις η αλλοιωσεις,
μεσα απο σφαλματα,απο παραδοχες,μεσα απο κουβεντες που καταντουν μεχρι κ κουραστικες προκειμενου να παραδεχτουμε οι περισσοτεροι τουλαχιστον,το αυτονοητο.
Κ το αυτονοητο σημερα ειναι οτι καμια ελπιδα δεν υπαρχει για τον λαο αν εξακολουθησουμε να πιστευουμε οτι υπαρχει καπιταλισμος με ανθρωπινο προσωπο.
Οσο γρηγοροτερα απεγκλωβιστουμε απο αυτη την αυταπατη,τοσο το καλυτερο.
Δεν ειναι ανεφικτη η αλλαγη.
Ηδη στο χωρο της Ελληνικης Αριστερας καταθετονται προτασεις μετρημενες κ πλουσιες,διαβαστε you pay your crisis,διαβαστε αριστερους οικονομολογους οπως ο Καζακης κ ο Λαπαβιτσας,
οπου αναδεικνυουν την αναγκη να βγει η χωρα απο το Ευρω κ να επιστρεψει στη δραχμη.
Διαβαστε κ κρινετε.
Μην τρομαζετε απο αυτο.Αν μεινουμε στο ευρω,εκει θα καταλαβετε τι σημαινει τρομος.
Ενα ντου να κανει η Ελλαδα κ θα ακολουθησουν κ αλλες χωρες.
Γιατι δεν εχουμε μονο εδω οικονομικη ολιγαρχια,αλλα ολοκληρη η Ευρωπη στεναζει υπο το ζυγο αυτων των νεοφασιστων που αν τους πεις νεοφιλελευθερους,
αδικεις τους νεοφιλελευθερους,
αυτο το εκτρωμα που επικρατει δε νομιζω οτι μπορει να περιγραφει με ορους κ με σημαινοντα.
Celin, δεν το έγραψα με πρόθεση σαρκασμού το σχόλιο και συγγνώμη αν το εξέλαβες έτσι.
Τώρα επί της ουσίας, ναι, ασφαλώς και έχεις δίκιο ότι οι επαναστάσεις περνάνε πρώτα από τα στόματα και το λόγο.
Εκείνο που εννοούσα είναι ότι την λέξη στην Ελλάδα την έχουμε τόσο χρησιμοποιήσει -και αυτή και περισσότερο όλες τις γειτονικές της- για ψύλλου πήδημα, τις έχουμε τόσο χρησιμοποιήσει ως σκέτες λέξεις χωρίς καμία αντιστοίχιση σε πράξεις, που έχει φθαρεί η επίκλησή τους. Οι ίδιες όντως δεν μπορούν να φθαρούν τόσο εύκολα, η επίκλησή τους όμως έχει φθαρεί εξαιτίας δεκαετιών «αγώνων».
Πρώην ΑΦ και Celin, στο Βuzz (http://buzz.reality-tape.com/) μπαίνετε; Γίνονται πολύ συχνά συζητήσεις για τα θέματα που σας ενδιαφέρουν και το κυριότερο επισημαίνονται άρθρα και ποστ που αξίζουν τον κόπο.
Mia χαρα συζητησεις γινονται κ εδω κ αλλου!οχι,δεν εχω μπει στο buzz,σε ευχαριστω παντως για την υποδειξη,αν δω οτι οντως ισχυει αυτο που λες,θα τους ζαλιζω κ εκει!
Παμε ΑΦ να κονταροχτυπηθουμε κ εκει.
"τις έχουμε τόσο χρησιμοποιήσει ως σκέτες λέξεις χωρίς καμία αντιστοίχιση σε πράξεις, που έχει φθαρεί η επίκλησή τους"
κ εγω δε μπορω να διαφωνησω σε αυτο,ετσι ειναι.Αλλα ειμαι σιγουρος,οτι οταν η αναγκη το επιτασσει,κατα καποιο τροπο,οι λεξεις ξαναβρισκουν το νοημα τους
@celin
an den to katalavate sas diwxnei me eugeniko tropo
Μπα βαριέμαι, να έρθουν αυτοί εδώ. Αμάν πια, τόσες απόψεις, τόσα blog άλλη δουλειά δεν έχουν; Και σιγά, πήξαμε στις αποχρώσεις και στις ιδαίτερες προσεγγίσεις, και όλοι στο τέλος για κανά ρουσφέτι θα ψάχνουν. Άντε να γίνει η σοσιαλιστική επανάσταση να κοπούν όλα αυτά μαχαίρι! Μία εφημερίδα και πολύ θα μας είναι.
οι e-revolutionists!...ase re file. kala soy leei o anonymous...kathe mera ta idia...ase na diavastei ke kaneis allos
"Ενα ντου να κανει η Ελλαδα κ θα ακολουθησουν κ αλλες χωρες."
Προς τα πού;
Αγαπητέ κύριε Old Boy,
Προχθές το βράδυ βρέθηκα με μια παρέα σε μια
ταβέρνα .Οκτώ άτομα ήμασταν , ήσυχο
το περιβάλλον – χωρίς κλαπατσίμπανα- ευνοούσε
τη συζήτηση. Στη παρέα υπήρχαν αρχαιογνώστες
(όχι αρχαιολάγνοι) , νομικοί και άσχετοι(όπως εγώ).
Αφού συζητήθηκαν τα επίκαιρα τεκταινόμενα τόσο
εδώ όσο και διεθνώς , φάνηκε πως η συζήτηση πήγαινε
να επικεντρωθεί στο εξής θέμα : Η αρετή της διάκρισης
και η σχέση της με την κοινωνία.
Τότε ο πολυλογάς της παρέας πρότεινε σαν βάση ,
σαν αρχή για τη συζήτηση να απαντήσουμε πρώτα στο
εξής ερώτημα . Έχουμε λέει πέντε άτομα που συζητούν
το θέμα της ασφαλούς οδήγησης αυτοκινήτου. Τη
συζήτηση τους όμως την παρακολουθεί από κάποιο
μαζικό μέσο πολύς κόσμος. Πρέπει ή δεν πρέπει στη
συζήτηση να συμμετέχει και κάποιος ( ένας από τους
πέντε ) που , δεν έχει αυτοκίνητο , δεν έχει δίπλωμα
οδήγησης , δεν έχει οδηγήσει ποτέ , δεν έχει μπει
ποτέ σε αυτοκίνητο ;
Διαβάζοντας σήμερα τα δύο τελευταία post και
όλα τα σχόλια , πρόσεξα πως εντελώς συμπτωματικά
σε ένα δικό σου σχόλιο αναφέρεσαι και εσύ στο πρώτο
σκέλος του θέματος της συζήτησης που
παρακολούθησα προχθές, την αρετή της διάκρισης.
Σκέφθηκα λοιπόν πως αφού εσύ (ως οικοδεσπότης )
αναφέρεσαι σ’αυτό το θέμα δεν θα ήταν άσχημο
να μεταφέρω και εδώ αυτό το ερώτημα.
Σωτήρη, με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να ψηφίζουν μόνο οι πολιτικοί επιστήμονες, να χειρουργούν μόνο οι χειρουργοί, να μαγειρεύουν μόνο οι μάγειροι, και ούτω κάθε εξής... και σε ρωτάω, εμείς τι θα κάνουμε, κλέφτες θα γίνουμε;
Ανώνυμε 02:09:00 μμ
Σαφώς και πρέπει να χειρουργούν μόνο οι χειρούργοι,
να μαγειρεύουν όλοι οι άνθρωποι, να ψηφίζουν όλοι
οι πολίτες. «Εμείς» όμως που δεν θέλουμε και
δεν πρέπει να γίνουμε κλέφτες , ποιοι είμαστε ;
Σωτηράκη, το ερώτημα ήταν ρητορικό, αν έχεις υπαρξιακές ανησυχίες για το ποιος είσαι, τι κάνεις, που πας κτλ, σου προτείνω να δεις είτε έναν πνευματικό, είτε έναν ψυχολόγο, είτε την ίδια σου τη μάνα που σε γέννησε μιας και είναι η καθ'ύλην αρμόδια για εσένα και τη διαπαιδαγώγησή σου. Εγώ grosso modo ξέρω ποιος είμαι και ποιος δεν είμαι, αλλά σε ένα σχόλιο τι να προλάβω να σου εξηγήσω. Εσείς απ'την άλλη είστε οι ανώνυμοι, ευπειθείς βαστάζοι της κοινωνίας που περιμένετε κάποιον να σας απενοχοποιήσει για το μπάχαλο που θέλοντας και μη συμμετέχετε. Ρίξε μια ματιά στα πρωτοσέλιδα και θα δεις πόσοι αναρμόδιοι υπάρχουν γύρω σου, θα εκπλαγείς. Την επόμενη φορά που θα πάτε για κρασάκι, να πεις του φαφλατά της παρέας ότι τα αυγά δε βάφονται με παίγνια.
@aerosol
Προς τα μυαλά, Μάνο!
Σωτήρη, εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο θα συμμετείχε στη συζήτηση. Αν προσέφερε μια απ' έξω ματιά, φαντάζομαι δεν θα με πείραζε. Αν μιλούσε σαν ειδήμονας ή ισότιμα ή χωρίς να είναι συνεχώς ξεκάθαρο ότι είναι άσχετος, τότε αλλάζει το πράγμα.
Ανωνυμάκη 03:10:00 μμ
Ο φαφλατάς είναι ένας καλός κύριος ( έτσι λένε
οι άλλοι γι’αυτόν ) που εργάζεται ως εργάτης
30 χρόνια στη χαλυβουργία. Γι’αυτό και όταν
η συζήτηση ήρθε στο θέμα της διάκρισης των
εννοιών ευπραξία και ευβουλία - με τη σύμφωνη
γνώμη όλων -πήρε τη συζήτηση πάνω του.
Γιατί αποτελεί κλασικό παράδειγμα ευβουλίας .
Αν βάφεις κόκκινα αυγά στο δρόμο (με αίμα
όμως)θα τον ξέρεις.
Εσύ, που grosso modo ξέρεις ποιος είσαι ,
όταν κατεβαίνεις στο δρόμο , βάφεις αυγά
με αίμα ή απλώς ρίχνεις κόκκινη μπογιά
δεξιά αριστερά για να φοβηθεί ο κόσμος ;
Έχεις δίκιο , πράγματι έχω ανησυχίες για το
που πάω, που να βρω όμως τώρα τη μάνα μου
για να της αποδώσω ευθύνες , έχει πεθάνει.
Η δική σου όμως ζει ;
“Αν προσέφερε μια απ' έξω ματιά,
φαντάζομαι δεν θα με πείραζε.”
Ποια ματιά αγαπητέ κύριε Old Boy ;
Αυτή που προσφέρουν εμβόλιμα στις
τηλεοπτικές συζητήσεις ως «Την άποψη
των πολιτών»; Καυλωμένα ανθρωπάκια
με το μαρκούτσι στο στόμα γιατί θα
τους δείξει η τελεόραση ;
“που ποτέ δεν μπορούν να είναι ίδιες όταν
τις ζουν δύο διαφορετικοί άνθρωποι”
Εσύ το λες , φρέσκο πράγμα μάλιστα.
Είπαμε τη συζήτηση την παρακολουθεί
πολύς κόσμος. Εκτός εάν την παρακολουθούν
λίγοι. Τότε συμφωνώ , ας πει ότι θέλει
ο άσχετος. Καλό θα κάνει , οπωσδήποτε
στον ίδιο , οπωσδήποτε και στους άλλους.
προς τα που?προς μια Ευρωπη απαλλαγμενη απο τη τραπεζοκινητη ολιγαρχια, τους moody's,τους fitch,τους Στρος Καν,τους Τρισε,τις ακροδεξιες γαμωκυβερνησεις τους που διαφυλαττουν τα συμφεροντα αποκλειστικα των ολιγων
κ το Ευρω,που οπως αποδεικνυεται,μονο τη κωλο-Γερμανια βοηθησε να ισχυροποιηθει,
τα ελλειμματα του Νοτου οφειλονται στα πλεονασματα του Βορρα.Το Ευρω εβλαψε χωρες οπως η Ελλαδα,η Ιταλια,η Ισπανια,η Πορτογαλλια.
Προς τα εκει λοιπον
ΑΦ Διαβαζεις καθολου εφημεριδες τελευταια?
επειδη εγω διαβαζω κ μαλιστα πολλες,να σε ενημερωσω οτι αυτο που κ καλα σαρκαζεις,εχει ηδη συμβει.
Ολες οι εφημεριδες λενε τα ιδια,ολες ειναι η ιδια,η πραβντα των ολιγαρχων.
Σοβαρολογω,ακομα κ η Ελευθεροτυπια λεει εμμεσα βγαλτε τον σκασμο κ αφηστε τις μαλακιες,ολοι διπλα στον Γιωργο να μας σωσει.
Για αυτο κ εγω,που εχω γραψει τα καλυτερα λογια γι ατην Ελευθεροτυπια στο μπλογκ του old boy,δηλωνω εδω τη θλιψη μου για τη καταντια κ τη ξεφτιλα της.
Τι να κανουμε,ειναι χρεωμενα παντου τα ΜΜΕ,χρωστανε πολλα στο Καθεστως,δεν τα πληρωνουν για αυτο κ του γλειφουν τα παπαρια ολη μερα κ ολη νυχτα,για να ξεχρεωσουν με προπαγανδα.
Celin, εγώ μόνο την Καθημερινή διάβασα σήμερα και είδα για όλα τα θέματα πολλές και διαφορετικές απόψεις. Όπως και αρκετές από τις απόψεις που εκφράζεις τις έχω συναντήσει σε μεγάλα μέσα, και άλλες εύκολα τις βλέπεις στα περίπτερα.
Φυσικά το πιθανότερο να μη δεις σε mainstream μέσα ακραίες απόψεις, αλλά η δημοκρατία παρέχει τη δυνατότητα να εκφράζει κανείς τις απόψεις του ελεύθερα, όσο ακραίες και να είναι αυτές. Και μερικές, το ξέρεις και εσύ, είναι εγκληματικά ακραίες.
Να φανταστώ ότι θεωρείς τον Αυτιά, που έχει κηρύξει ανένδοτο στο ΔΝΤ, αγνό δημοσιογράφο; Να θεωρήσω ότι ο εργοδότης του δεν χρωστάει σε κανένα;
ωπα,με προσβαλλεις κ με ειρωνευεσαι τωρα κ αν αρχισουμε τις προσβολες κ τις ειρωνειες....
Δε μπορει να μου λες για τον Αυτια,τι με περασες,για καναν αγραμματο με αλτσχαιμερ?
Επισης,οι Αυτιαδες δεν εχουν κηρυξει κανεναν ανενδοτο σε κανενα ΔΝΤ.Αν δε μπορεις να διαβασεις πισω απο τις γραμμες,προσπαθησε το,δεν ειναι δυσκολο.Η τελικη καταληξη του δεξιοστροφου λαικισμου τυπου Αυτια κ Παπαδακη δεν ειναι να βγουμε απο το ΔΝΤ,σε λιγο θα μας πεις τον Αυτια αριστερο!!
Να ξερουμε τι λεμε,
οι Αυτιαδες στηριζουν με τα χιλια τον δικομματισμο.Ποτε δε λενε να βγουμε απο ΤΟ ΔΝΤ,(Παντα ειναι εναντιον της Αριστερας).
απλα κραζουνε το ΔΝΤ αλλα με μετρο.κραζουνε για να απορροφησουν κ να εκτονωσουν την οργη των λαικων στρωματων που τους παρακολουθουν.
Τη Καθημερινη διαβασες?ε δεν το περιμενα αυτο απο σενα,εισαι τελειως απροβλεπτος!
φυσικα κ κοροιδευεις τον κοσμο οταν λες οτι η Καθημερινη εχει πολλες διαφορετικες αποψεις μεσα.
Κ εγω εχω διαβασει Καθημερινη της Κυριακης,πολλες κυριακες.
Ολες της οι σελιδες ειναι μια σελιδα,η σελιδα του νεοφιλελευθερισμου,της κ καλα οικολογιας,του Παπαχελα κ τοΥ ποσο επιζημια ειναι η Αριστερα.
Μονο η Ζεζα Ζηκου ξεχωριζε οταν εγραφε εκει.
ΑΦ,μια νεοφιλελευθερη πραβντα διαβαζεις,δεν το εχεις παρει χαμπαρι?κ νομιζεις οτι εισαι φιλελευθερος?με τοση εμπαθεια για την Αριστερα?
"Άντε να γίνει η σοσιαλιστική επανάσταση να κοπούν όλα αυτά μαχαίρι! Μία εφημερίδα και πολύ θα μας είναι."
Ειλικρινα,δεν το λεω για να σε θυμωσω.Σκεψου το λιγο αυτο που θα σου πω.Δεν εισαι παρα ενας σταλινικος απο την αναποδη.Απλα η ιδεολογια σου δεν επικρατει με δολοφονιες αντιφρονουντων αλλα με οικονομικη εξοντωση οχι μονο αντιφρονουντων αλλα κ συμπαθουντων!
Τον Αυτιά τον ανέφερα ως αντιπαράδειγμα. Εγώ ξέρω ότι βρίζει τους πολιτικούς και το ΔΝΤ. Αν αυτό το κάνει για το καλό του λαού ή για το δικό του είναι θέμα ερμηνείας. Το ίδιο λοιπόν ισχύει για μένα για πολλούς που βρίζουν το ΔΝΤ. Είναι είτε γιατί χάνουν τα κεκτημένα, είτε γιατί είναι ιδεολογικός μονόδρομος για αυτούς, είτε γιατί τους βοηθάει στους επαγγελματικούς ή πολιτικούς σχεδιασμούς τους. Άρα για το ποιοι είναι ειλικρινείς είτε είναι υπέρ το ΔΝΤ, είτε κατά, μόνο ο καθένας με το φτωχό του το μυαλό μπορεί να το κρίνει. Τώρα από εκεί που ξεκινήσαμε λοιπόν, η θεώρηση ότι αυτή τη στιγμή ζούμε μια χούντα των ΜΜΕ που προπαγανδίζει υπέρ της πολιτικής του ΔΝΤ, πιστεύω ότι είναι φαντασίωση.
Μάλλον την έννοια νεοφιλελευθερισμός την έχεις απλώσει πάρα πολύ. Σε βαθμό που χαρακτηρίζεις νεοφιλελεύθερο καθένα που τολμά να κατηγορήσει την Αριστερά. Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν είναι. Στην Καθημερινή υπάρχουν οι περισσότεροι φιλελεύθεροι αλλά υπάρχουν και πολλοί που δεν είναι, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψιν μας και τον ΣΚΑΙ που τον έβαλες έμμεσα στην κουβέντα. Ονοματολογία μην κάνω, όποιος μας διαβάζει, κρίνει αυτά που λέμε. Τι γίνεται με τις άλλες εφημερίδες; Που αλλού έχει νεοφιλελεύθερους, αν θεωρήσει κανείς ότι είναι η κυρίαρχη ιδεολογία;
Για να στο αντιστρέψω λοιπόν, το γεγονός ότι βλέπεις ΠΑΝΤΟΥ νεοφιλελεύθερους που ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ τυχαίνει να είναι μια ακραία ιδεολογία, μήπως μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι εσύ εχείς γίνει δογματικός και έχει περιχαρακωθεί ιδεολογικά; Μήπως θεωρείς ότι ανήκεις σε ένα μικρό εκλεκτό πολιτικό σώμα που μόνο εκείνο ξέρει το καλό όλων μας και όλοι οι υπόλοιποι γύρω σας είναι πουλημένοι ή αλλοτριωμένοι; Μήπως όλα αυτά ενισχύονται από το γεγονός ότι δεν αφήνεις ούτε ένα αστειάκι να περάσει έτσι;
μια επανάσταση προϋποθέτει ελεύθερους ανθρώπους
ελεύθερους όμως με την έννοια την ψυχολογική της ελευθερίας
που είναι άλλωστε και η μοναδική υπαρχτή της ως βαθιά και ανθρώπινη.
καμιά επανάσταση δεν μπορεί να διαμορφώσει ελεύθερους ανθρώπους. τούτο συμβαίνει επειδή ο άνθρωπος γεννιέται ευφυής και ελεύθερος. δεν γεννιέται επαγγελματίας. μια επανάσταση με ολόγυρα την εκμετάλλευση διαμορφώνει επαγγελματίες. το επαναστατικό αυγό δεν το γεννάει η εκμεταλλευτική κότα.
μιλάμε σε παγκόσμια κλίμακα
@δίχως γυρισμό στην κόλαση
"ο άνθρωπος γεννιέται ευφυής και ελεύθερος. δεν γεννιέται επαγγελματίας"
αυτή είναι μια αυθαίρετη υπόθεση
"το επαναστατικό αυγό δεν το γεννάει η εκμεταλλευτική κότα."
ανάγκα και οι θεοί πείθονται
εξακολουθεί να μην είναι φασιστική όμως
-νναι,βασικά Οβ ήθελα να σου μεταφέρω τις ευχές και τα ευχαριστήριά μου για ένα ακόμη καταπληκτικό ποστ.ομολογώ δε,πως τα περισσότερα σχόλια,δεν κατάλαβα καν τι ρόλο βαράνε.
ελπίζω να 'σαι καλα όπως και να'χει.
meshuggener
Δημοσίευση σχολίου
<< Home