Το εύκολο
Είτε πρόκειται για τρομοκρατικό χτύπημα και ο Γκιόλιας χτυπήθηκε ως σύμβολο, είτε πρόκειται για μαφιόζικο χτύπημα και ο Γκιόλιας χτυπήθηκε ως αποδέκτης πληροφοριών και διαχειριστής μυστικών, το σίγουρο είναι πως πρόκειται για την επίσημη πρώτη των ελληνικών social media στο φονικό καρναβάλι: τώρα πια, αναβαπτισμένα στο αίμα, δικαιούνται να λένε ότι παίζουν κι αυτά στην ίδια κατηγορία με τους μεγάλους.
Ακαπέλωτη και χωρίς να οφείλεται σε κάποια επιτυχημένη διαφημιστική προώθηση, η μεγάλη επιτυχία του Τρωκτικού δεν καλλιεργήθηκε από τα πάνω, αλλά προήλθε αυθεντικά από τα κάτω: το Τρωκτικό είναι ο ορισμός του λαϊκού. Ποτέ άλλοτε η φράση «αυτά θέλει ο κόσμος» δεν θα μπορούσε να έχει περισσότερο δίκιο.
Ο λαός είδε το πρόσωπό του να καθρεφτίζεται στην αισθητική του Τρωκτικού, είδε το πρόσωπό του να καθρεφτίζεται στην ηθική του Τρωκτικού και φυσικά στον -ευρύ εκείνο- χώρο που η αισθητική είναι ταυτόχρονα ηθική και η ηθική είναι ταυτόχρονα αισθητική.
Η λατρεία για το εύκολο, η έλλειψη κρίσης για τους ιθύνοντες νόες του μπλογκ, η έλλειψη κρίσης γενικά, ένας λαός ακαταμάχητα ανοχύρωτος πνευματικά, που μετά από μια εικοσαετία ιδιωτικής τηλεόρασης θα ερχόταν η εποχή που θα του φαινόταν ακόμη και αυτή δύσκολη.
Αν ο δικομματισμός υπήρξε σε ένα βαθμό λύση ανάγκης και απόρροια της έλλειψης κατάλληλα μακιγιαρισμένων εναλλακτικών, ο θρίαμβος των ειδησεογραφικών μπλογκ μαρτυρά πολύ πειστικότερα το πολιτικό επίπεδο του μέσου ψηφοφόρου.
Σε κάθε περίπτωση, το «πατέρας ενός αγοριού δύο ετών» βάζει τα πράγματα σε μια άλλη διάσταση, στη σωστή τους δηλαδή διάσταση, μια διάσταση που δεν ήταν όμως η πρώτη που ήρθε στο νου, εξ ου και το ποστ.
62 Comments:
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Το πανηγύρι ξεκινά από σήμερα πιο θηρίο από πριν, ωστόσο.
Αλλη μια αποδειξη γιατι δεν πρεπει να υπαρχει ανωνυμια στα blogs, και δη σε αυτα που ανηκουν στη κατηγορια των ειδησεογραφικων. Οτι ειναι δημοσιογραφοι το εχουμε καταλαβει ηδη εδω και πολυ καιρο αφου δεν κοιμουνται ποτε οι κακομοιροι γιατι ανανεωνουν τα blogs τους συνεχεια για 24 ωρες. Το οτι καποια αυτα εχουν συγκεκριμενο σκοπο, δηλαδη να κατευθυνουν τη κριση του μη επαγγελματια χρηστη του ιντερνετ, του πολιτη, επισης το εχουμε καταλαβει. Και οπως πολυ σωστα γραφεις επειδη ειμαστε ενας "ένας λαός ακαταμάχητα ανοχύρωτος πνευματικά," και συμπληρωνω ενας λαος που κουβαλαει στο dna του τη συνομωσια και τη προβοκατσια, θα επιμεινω λοιπον κι εγω βαζοντας σε μια αλλη διασταση τη δολοφονια του Γκιολια, οτι πρεπει να καταργηθει η ανωνυμια στο διαδικτυο. Η ανωνυμια εξυπηρετει μονο σκοπους και τιποτα αλλο. Αν θελουμε πραγματικα να αλλαξει νοοτροπια αυτη η χωρα σε ΟΛΟΥΣ τους ΤΟΜΕΙΣ. Κατα τα αλλα ουτε λυπηθηκα αλλα και ουτε χαρηκα. Τον συγκεκριμενο δημοσιογραφο δεν τον γνωριζα. Τωρα πια τον γνωριζω. Και οπως λεει και ο λαος «Ο αποθανών δεδικαίωται» τουλαχιστον απο τη σιχαμενη και πουλημενη κατ' εμε καστα του και κλικα του αυτη των δημοσιογραφων. Απο αυτη την αποψη θα ελεγα οτι χαρηκα. Και επισης απο την πλευρα του γνησιου ελληνα που κοιταει τα του οικου του επι τω λαικοτερον τη παρτη του, ενας ακομα λογος περισσοτερης χαρας, χωρις αυτο να σημαινει οτι επικροτω τετοιες μεθοδους. Αλλα, σε μια χωρα που λειτουργει στο σκοταδι απο την ιδια την κρατικη οργανωση ως το ιντερνετ, τοτε χαιρομαι πραγματικα αν θα γινει αιτια η δολοφονια του Γκιολια, να ανοιξουν και να αποκαλυφθουν ολοι αυτοι που κρυβονται πισω απο τα ενημερωτικα blogs. Οποτε ο καιρος γαρ εγγυς για την ελληνικη ιντερνετικη πραγματικοτητα. Με την ελπιδα παντα της μεγαλης ΑΛΛΑΓΗΣ της παρακμιακης σημερα ιντερνετικης νοοτροπιας του μεσου ελληνα.
oldboy, πιθανώς να μη σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα, αλλα θα σου το πω: ειναι η πρώτη φορά που δεν καταλαβαίνω καθόλου το πνευμα του κειμένου σου. Δηλαδή δεν καταλαβαίνω την τελευταία παράγραφο, κυρίως.
εννοεί ότι το πιο σημαντικό πράγμα μας είναι η φυσική μας παρουσία στην συντροφιά που κρατάμε ο ένας στον άλλο μέσα στην ύπαρξη όσο είμαστε εδώ, και όχι το τι κάνει ο καθένας από εμάς στην άλλη ζωή του
Απόσπασμα συνέντευξης του Σωκράτη Γκιόλια.
http://www.greektube.org/content/view/100861/2/
Όλοι οι δημοκρατικοί λαοί είναι ανοχύρωτοι πνευματικά, Old Boy, και για αυτό ακριβώς τούς επιτρέπεται να είναι δημοκρατικοί.
Jomarch, φυσικά και με ενδιαφέρει. Η τελευταία παράγραφος έχει το εξής νόημα: εγώ προσωπικά δεν μπορώ να πατάω ένα κουμπάκι και ανθρώπους που προσωποποίησαν -σωστά ή λάθος- στα μάτια μου ένα χώρο που σιχαίνομαι (και δεν αναφέρομαι μόνο στο Τρωκτικό, αναφέρομαι και στην περίοδο Ζούγκλας)να τους βλέπω αυτόματα με αγάπη επειδή τους σκότωσαν. Δεν είναι η φτιαξιά μου τέτοια. Πες με κυνικό, πες με ελεεινό, πες με όπως θες, αλλά έτσι είμαι. Λέω λοιπόν ότι στο άκουσμα της είδησης η πρώτη μου αντίδραση δεν ήταν η θλίψη που ένιωσα για τον 15χρονο Αφγανό, τους νεκρούς της Μαρφίν ή ακόμα και τον υπασπιστή του Χρυσοχοϊδη. Προς Θεού δεν εννοώ ότι ήταν χαρά, αλλά λέω ότι δεν ένιωσα την ίδια θλίψη με τις άλλες περιπτώσεις. Η τελευταία παράγραφος λοιπόν λέει ότι πριν και πέρα από τις αναλύσεις για το τι είναι ή τι δεν είναι τα ειδησεογραφικά μπλογκ, εκείνο που έχει σημασία είναι ότι δολοφόνησαν έναν άνθρωπο που τυχαίνει μάλιστα να είχε ένα αγοράκι συνομήλικο με το δικό μου, γεγονός που μου επέτρεψε να βγω από την εικόνα «Γκιόλιας» και να σκεφτώ έναν πατέρα και ένα αγοράκι.
ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΕ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ; "ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΩΤΗ", "ΑΝΑΒΑΠΤΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΙΜΑ".. ΟΛΟ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΒΕΡΜΑΛΙΣΜΟΥΣ ΕΙΣΑΙ. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΕΤΡΗΤΗΡΙ ΤΗΑ Α'ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΜΕ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ; ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ; ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ; ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΤΟ ΛΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ; ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ; ΤΑ 11.000.000; ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ PC ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ; ΟΥΤΕ 2.000.000! ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΓΚ; ΟΥΤΕ 50.000. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΙΝΚΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΚΤΙΚΟ; ΟΥΤΕ 1000. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΥΤΕ 100. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ; ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ. ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΣΟΥΞΕ; ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΧΗ ΡΟΗ ΦΗΜΩΝ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. ΕΝΩ ΕΣΥ, ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΑΝΑΜΑΣΑΤΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΠΟΥ ΦΤΥΝΟΥΝ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ, ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΕΙ. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΝΕΙ Ο JAGO, ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΠΟΣΑ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΑ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΝΑΧΙΚΩΝ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΙΝ ΠΑΘΕΙ OVERDOSE, ΠΟΣΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΑ ΔΕΙ, ΠΟΣΑ ΒΛΑΚΩΔΗ VIDEO ΣΤΟ YOUTUBE, ΠΟΣΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΗ WIKIPEDIA; ΠΟΣΑ FLASHGAMES; ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΕΟ. ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ, ΚΟΒΕΙΣ Η/ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ, ΕΣΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '90 ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΑ GEEKΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ, ΤΟ MIRC ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ. ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ '90 ΤΟ STARTPOINT ΗΤΑΝ ΚΟΡΥΦΗ. ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ Ο ΠΟΡΝΟ "ΕΥΤΑΞΙΑΣ" ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΗ SITE ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΗ ΦΙΡΜΑ. ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΡΩΤΗ ΦΙΡΜΑ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΥΘΥΜΟΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ. ΤΟΤΕ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΣΤΟ ΝΕΤ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΕΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ. ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Η ΑΜΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ; ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΗΜΕΡΑ "καὶ ἰδοὺ εἰσὶν ἔσχατοι οἳ ἔσονται πρῶτοι, καὶ εἰσὶν πρῶτοι οἳ ἔσονται ἔσχατοι". ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ; ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟ. ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΙΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΤΟ PUBLISS, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ. ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΕΚΜΑΙΡΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗΣ ΑΛΕΞΑΣ; ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΟΣ. ΔΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΚΙΟΛΙΑ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΞΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΗΜΙΜΑΘΗΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΦΤΥΑΡΙΖΕ ΤΙΣ ΣΒΟΥΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΗ, ΤΟΝ ΣΑΚΗ, ΤΟΝ ΜΠΑΚΗ, ΤΟΝ ΛΑΚΗ, ΤΟΝ ΘΕΜΟ, ΤΟΝ ΚΟΥΡΗ... ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΜΕ ΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΤΟΝ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥΣ. ΟΠΩΣ ΔΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΦΑΤΣΟ ΤΟΝ ΚΟΡΚΟΝΕΑ. ΟΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΛΥΠΗΘΩ ΑΝ ΜΑΘΩ ΟΤΙ Ο G.W.BUSH ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΣΦΙΓΓΕΙ Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑΤΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΕΡΕΖΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΣΗΜΑΝΤΟΣ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΩ. ΣΙΓΑ ΜΗ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ. ΕΓΩ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.
προσυπογράφω.
@Εν αρχή ην ο ήχος
Αφού νομίζεις ότι η «δημοκρατία» που ζεις θα λειτουργήσει καλύτερα χωρίς ανωνυμία, τότε πριν αλλάξεις το ανώνυμο προφιλ σου και μας αποκαλυφτείς, ξεκίνα από την πεμπτουσία της δημοκρατίας, απαιτώντας από τους εκλεγμένους σου αντιπροσώπους να ψηφίζεις επώνυμα. Τι λες, τολμάς;
Ανώνυμος
den ksero an eniosa kati me olo ayto pou ginetai oldboy, fovamai oti arxizo na suni8izo epikindyna akoma to 8anato
prin er8oun stin blogosfaira ta sygkinonounta doxeia tou press-gr nomizo oti eimastan mia xara
protino na kanoume mia ban-list me olo to synafi kai na min tous ksanaepiskeptoume
ego to exo efarmosei me epityxia stin TV kai se arketa site opos to in.gr emeis tous kaname ayto pou einai
ΟΒ, νομιζεις οτι εισαι καλυτερος;
τελικά αυτή η πατρότητα είναι αντίβαρο ψύχραιμης σκέψης και σχεδόν πάντα κακός σύμβουλος
(μου συμβαίνει καθημερινά)
Κ.Κ.Μ.
Oldboy,
όσο κι αν σιχαίνεσαι αυτό το χώρο - που κι εγω σιχαίνομαι - νομίζω πως έχει μεγάλη διαφορά το αν ο Γκιόλιας δολοφονήθηκε γιατί έθιξε ή θα έθιγε συμφέροντα (που μου φαίνεται και η μόνη λογική εκδοχή)ή η δολοφονία του ήταν τρομοκρατική πράξη. Στην πρώτη ερίπτωση έχουμε ένα τρομακτικό και απειλητικό και ανυπόκριτο πια παρακράτος και στη δεύτερη μια ηλίθια και άστοχη τρομοκρατική οργάνωση. Στ αλήθεια πιστεύω ότι δεν είναι το ίδιο, μπορει όμως οι δύο εκδοχές να ταυτίζονται σε μία. Επίσης πιστεύω πως ο εκλειπών (που πρωτη φορα χτες τον ακουσα) στην πρωτη περίπτωση αποκτά μια αξία ως κάποιος που τα βαλε με το σύστημα και μάλιστα χωρίς καμία προστασία, ενώ στη δεύτερη περίπτωση θελω να πω στους τρομοκράτες "γιατι αυτόν; γιατί δεν φαγατε εναν απο αυτους που ολοι καθε μερα ευχόμαστε να σκάσουν επιτέλους;"
Εν ολίγοις πολλοί άνθρωποι που πεθαίνουν καθημερινά έχουν παιδιά, γονείς, συντρόφους, αλλα το πως και το γιατι του θανατου τους ειναι καθοριστικό για την αντιδραση που προκαλεί στην "κοινη γνωμη". Η δυστυχία γύρω μας περισσεύει, τα δάκρυα δεν φτανουν για όλους, η προσωπική/ ιδιωτική διάσταση του θανατου ενός αγνωστου δεν ειναι κύρια για μένα.
Ανωνυμε που αναφερεσαι στο σχολιο σου σε εμενα, οι εκλεγμενοι αντιπροσωποι μου δεν υπαρχουν γιατι δεν εκλεχτηκαν. Και μιας και ευαγγελιζεσαι τη φραση πεμπτουσια της δημοκρατιας, θεωρω οτι ειναι πολυ πιο δημοκρατικο στην ελλαδα να ψηφιζουμε επωνυμα, γιατι θεωρω οτι τελικα η ανωνυμη ψηφος στην ελλαδα μας εφερε εδω που μας εφερε. Ειναι π.χ. οπως προεκλογικα που κανενας πολιτης δεν ψηφιζει κανεναν απο τα 2 κομματα και πως γινεται ρε παιδι μου να βγαιναι τελικα το ΠΑΣΟΚ με πλειοψηφια 40%. Κοροιδευομαστε δηλαδη. Αρα υπαρχει συμφερον στην ανωνυμια. Αρα δεν υπαρχει αξιοκρατια. Αρα η ανωνυμια ειδικα στην ελλαδα ειναι η τροφη της προβοκατσιας και συνομωσιας. ΑΡΑ θεωρω πιο τιμιο και βεβαιως τολμαω να θελω επωνυμη ψηφο. Η ανωνυμια ειναι σαν τους κουκουλοφορους. Και οπως ξερουμε ιστορικα κουκουλες στη κατοχη και στον εμφυλιο φοραγαν οι ρουφιανοι και οι μειοδοτες εθνικοι και μη. Τελικα ειναι πολυ παρεξηγημενη η λεξη "δημοκρατια" στην ελλαδα. Ασε που τοσα χρονια που ζω δεν την εχω δει πουθενα. Μηπως την εχεις δει εσυ γιατι την ψαχνω;
Επισης το προφιλ μου το εκανα ανωνυμο προσφατα, αφου ειχα απο την αρχη το ονομα μου, πραγμα ομως που δεν αρεσε απ' οτι φαινεται στους αλλους συνμπλογκερς που σχολιαζα, αφου με προσφωνουσαν "ηχο". Ηχε αυτο, ηχε το αλλο κ.λ.π.
Επισης η πεμπτουσια της δημοκρατιας ειναι να ειμαστε ολοι επωνυμοι. Και επισης υπαρχουν πολλοι λογοι που ειμαι κατα της ανωνυμιας στο διαδικτυο και τπους εχω ξαναγραψει σε μερικες αναρτησεις του old boy λιγο πιο κατω και συγκεκριμενα στην αναρτηση με τιτλο: "Του εφικτού απέναντι, πείτε του πως πεθαίνω." αν δεν βαριεσαι να διαβασεις, γιατι εγω βαριεμαι να σου πω την αληθεια να ξαναγραφω τα ιδια. Αν δεν σου κανει λοιπον κοπο διαβασε τα σχολια μου σε αυτη την αναρτηση περι ανωνυμιας.
«γιατι θεωρω οτι τελικα η ανωνυμη ψηφος στην ελλαδα μας εφερε εδω που μας εφερε»
Ξέρεις κράτη όπου στις εκλογές ψηφίζουν επώνυμα;
Jomarch, εάν όμως ισχύει η πρώτη περίπτωση, τότε πάλι υπάρχουν δύο πιθανές υποκατηγορίες:
- 1ο ενδεχόμενο: ένας δημοσιογράφος που βρίσκεται στα πρόθυρα μεγάλης ανακάλυψης και προσπαθεί να τη «δέσει» πριν τη δημοσιοποιήσει. Δεν προλαβαίνει επειδή τον δολοφονούν.
- 2ο ενδεχόμενο: το να ξέρουμε βρώμικα μυστικά για κάποιον δεν σημαίνει και ότι τα δημοσιοποιούμε αυτόματα. Τα διαχειριζόμαστε. Είτε εκβιάζοντας με την έννοια του ποινικού δικαίου, είτε π.χ. για να έχουμε άσους στο μανίκι μας για ασφάλεια, είτε για να τα ανταλλάξουμε με άλλα ακόμη πιο πιασιάρικα μυστικά.
Οποιαδήποτε από τις δύο υποθετικές υποπεριπτώσεις ισχύει (εάν δεν ισχύει η τρομοκρατική εκδοχή) οι δολοφόνοι είναι όντως στην τελευταία σκάλα του κακού. Αλλά η πρώτη από τη δεύτερη υποθετική υποπερίπτωση διαφοροποιούν την εικόνα του θύματος: στην πρώτη είναι ένας μάρτυρας της δημοσιογραφίας, στην δεύτερη κάτι διαφορετικό.
Οχι old boy δεν γνωριζω κανενα τετοιο κρατος. Αλλα δεν ξερω κι αλλο κρατος στο κοσμο σαν την ελλαδα που η ρουφιανια και η προβοκατσια παει συννεφο. Η αντιφαση και η υποκρισια επισης. Με κομματικο συνδικαλισμο πρωτοπορος η ελλαδα και μοναδικη στο κοσμο. Αν συνεχισω να απαριθμω το τι γινεται στην ελλαδα θα τελειωσουμε σε κανενα χρονο το σχολιασμο...
Πολιτικη και κοινωνικη ανωριμοτητα. Πολιτικη και κοινωνικη παρακμη.
Μπορω να γραφω μεχρι αυριο...
Η μη πραγματοποιηση βιομηχανικης επαναστασης, το εκπληκτικο δικτυο πελατειακων και οικογενειακων σχεσεων, η απουσια μεγαλης αγροτικης ιδιοκτησιας, σε συνδιασμο με μια κουλτουρα (επισημη και μη) μιγμα αρχαιολατρειας, χριστιανισμου και εθνικοαπελευθερωτικου αγωνα (μπορεις αν θελεις να βαλεις αμπελοφιλοσοφιας, κοινοκτημωσυνης και πλατσικου), εχει οδηγησει οχι μονο σε μια νεφελωδη ταξικη συνθεση, αλλα και σε μια εκπληκτικη ψυχογεωγραφια στον ελλαδικο χωρο. Και τελος η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ. Αυτη η ατιμη η μικροαστικη συντεχνια. Μας εχει καταστρεψει. Τα εχω χιλιογραψει.
Παω να βουτηξω στο κυμα που μου γαργαλαει τα δαχτυλα και που μου γνεφει το ετερον ημισυ να ακολουθησω.
Ανωνυμοι και μη καλο σας απογευμα.
Άσε μόλις χθες έμαθα ότι ο μπαμπάς μου διαβάζει το τρωκτικό και σοκαρίστικα.
Και για μένα έχει διαφορά ποιό ήταν τελικά το ποιόν του θύματος. Συγγνώμη γι' αυτήν τη μη πολιτικά ορθή στάση, αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Αν έχεις μαθητεύσει κοντά σε θέμους και Μάκηδες, δύσκολο να μην έχεις διδαχθεί την δεύτερη εκδοχή που δίνει ο ολντ. Και πάλι όμως γιατί να μην είναι στη θέση του αυτοί;
@ ήχος, ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί ενώ υποστηρίζεις την επωνυμία δεν κυκλοφορείς με το όνομά σου. Λίγο μπερδεμένα τα λες.
Το τί έχω διαβάσει τις τελευταίες ώρες για Γκόλια, Τριανταφυλλόπουλο, τρωκτικό, ζούγκλα κλπ δεν λέγεται. Νομίζω ότι το πιο αποκαλυπτικό απ' όλα για να λύνονται γρήγορα οι απορίες είναι το γράμμα του συγχωρεμένου στον Μάκη όταν τα έσπασαν. Το λινκ εδώ:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15460&subid=2&pubid=4587102
Ο ίδιος μας ενημέρωσε ότι έχει βάλει "τον πύχη της ηθικής πολύ χαμηλά και τον περνάει"
Έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα.
Επίσης διάβασα και το άρθρο της Βαγιάνη στο πρόταγκον:
http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=70&smid=382&ArticleID=3225&reftab=61&t=%CE%88%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CF%82
Πολύ ενδιαφέρον. Αλλά πιο ενδιαφέρον το σχόλιο που ψάρεψα:
re: Ένας από μας
20/7/2010 9:34:28 πμ
Γιώργος Καραχάλιος
Τον Μάιο-Ιούνιο 1995 ένας παλιός συνάδελφος κάμεραμάν με ενοικαζόμενα τηλεοπτικά συνεργεία μου ζήτησε να τον στηρίξω στο ξεκίνημά του στον τηλεοπτικό σταθμό Star, καθώς εγώ ήμουν πρόσφατα απολυμένος απο την τηλεόραση του ΣΚΑΙ.
Μία εκ των εκπομπών που εξυπηρετούνταν ήταν και ο Κίτρινος Τύπος.
Μία μέρα πάμε με τον Σωκράτη σε μία πολυκατοικία, μπαίνουμε μέσα και αδιάκριτα χτυπάει πόρτες και όποιος μας ανοίγει τον 'τραβάμε' με αφορμή κάποια φάρσα του Τριανταφυλλόπουλου για να 'αποδείξει' (όπως έλεγε) ότι οι έλληνες είναι ηλίθιοι..
Ένας ηλικιωμένος που μας άνοιξε μας παρακάλεσε να μην τραβήξουμε διότι μόλις είχε πεθάνει η αδερφή του. Είπα λοιπόν στον νεαρό ρεπόρτερ τότε Σωκράτη ότι δεν τραβάω. Αντέδρασε έντονα και καθόλου δημοκρατικά λέγοντάς μου ότι θα 'πάρω πόδι' αν δεν τραβήξω!!
Το ίδιο απόγευμα συναντήθηκα με τον Μάκη στο εστιατόριο του σταθμού και του είπα ότι δεν μπορώ να πηγαίνω σε τέτοιου είδους ρεπορτάζ αλλά ωστόσο προκειμένου να καλύψω τον συνάδελφο που ξεκίναγε την συνεργασία του, είπα ότι θα βάλω κάποιον άλλο στην θέση μου. Ο Μάκης συμφώνησε λέγοντάς μου ότι δεν τρέχει τίποτα και σέβεται τον επαγγελματισμό μου. Δεν είχε συναντηθεί ακόμα με τον 'ταλιμπάν' ρεπόρτερ..
Την επόμενη μέρα με κάλεσε ο Τριανταφυλλόπουλος στο γραφείο της εκπομπής και μιλώντας μου στον πληθυντικό σαν να μην με γνώριζε με κατηγόρησε ότι..υποτιμώ την εκπομπή του!!!! Ο Σωκράτης χαμογελούσε σαρκαστικά καθώς αποχωρούσα και φυσικά έχανα τα μεροκάματα που είχα ανάγκη..
Ρίκα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..
Και όταν πρωτοξεκινήσαμε την πρωινή ζώνη στο Μέγκα με εσένα πριν 20 χρόνια είχαμε πιό ουσιαστική δημοσιογραφία παρά με οποιαδήποτε μικροκάμερα..
Kάπως έτσι.
Επειδή έπεσε αρκετή δουλειά ( επιτέλους )
και δεν προλαβαίνω να εκφράσω την άποψη
μου αναλυτικά ,
- Ξαφνιάστηκα με το ποστ, αναμένω Το δύσκολο.
- Συμφωνώ με την jomarch
- Συμφωνώ με τη apologia
- Συμφωνώ με τα σχόλια του οικοδεσπότη.
Και κάτι προσωπικό για σένα apologia.
Αν το « ο μπαμπάς μου στην εντατική» που είχες
γράψει παλιότερα ήταν αληθινό και το «μόλις χθες
έμαθα ότι ο μπαμπάς μου διαβάζει…» είναι επίσης
αληθινό, χαίρομαι ιδιαίτερα που ο πατέρας σου
είναι τώρα καλά.
@Σωτήρη
με την καλή μνήμη. Είναι και τα δύο αληθινά και σ' ευχαριστώ πολύ. Τριπλό μπαιπάς το θηρίο κι αντέχει να διαβάζει τρωκτικό. Αυτό το "δεν το εκτιμώ αλλά το διαβάζω" εγώ δεν το καταλαβαίνω. Τώρα βέβαια μπορεί να φταίει κι η απέραντη βαρεμάρα αφού είναι κλεισμένος μες στο σπίτι, αλλά και πάλι δεν το δικαιολογώ. Να ξαναδιαβάσει τον Μαρξ του άμα βαριέται.
@Εν αρχή ην ο ήχος
Το διάβασα το σχόλιο σου στην προηγούμενη ανάρτηση. Όπως διάβασα και την απάντηση ενός άλλου ανώνυμου που σε αποστόμωσε. Επαναλαμβάνεσαι. Ήχε, 'ποίηση δεν θα πει να γράφεις μα να ΖΕΙΣ', αλλά 'να ΖΕΙΣ δεν θα πει να γραφεις μα να ποιείς'. Τα παραθέτω και τα δυο σχόλια για την ιστορία:
"Ισως ειμαι και ο μοναδικος στην ελλαδα χρηστης του διαδικτυου που ειμαι ΚΑΤΑ της ανωνυμιας στο διαδικτυο και οχι υπερ. Ο κυριωτερος και σημαντικοτερος λογος ειναι και πολυ απλος. Η εξουσια και η καθε ειδους εξουσια τρομαζει στην σκεψη της ΕΠΩΝΥΜΗΣ καταγγελιας. Αυτο φοβαται πιο πολυ. Η ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελια ειναι ο τρομος και η καταστροφη της. Θεωρω λοιπον οτι η ανωνυμια στο ιντερνετ βοηθαει την εξουσια και κανει το διαδικτυο το σημαντικοτερο εργαλειο της για την "εκτονωση" των πολιτων. Ειμαστε ανυπαρχτοι για αυτην οσο καταγγελουμε, πολιτικολογουμε, εκφραζομαστε ανωνυμα. Και φυσικα ειναι και ενας τροπος να προβοκαρει και να χρησιμοποιει επιτηδειες κατευθυνσεις μεσω πολλων τροπων χρησιμοποιωντας και η ιδια η εξουσια το διαδικτυο.
Εχει αποδειχθει οτι η ανωνυμια των μπλογκερ εξυπηρετει τελικα το ιδιο και αυτο σαθρο συστημα. Αφου αναπαραγουν και κριτικαρουν αυτο που κατηγορουν. Ειναι το βημα του πολιτη για την εκτονωση. Αλλα μεχρι εκει. Τιποτα αλλο. Και αυτο το γνωριζουν πολυ καλα οι εγκεφαλοι της εκαστοτε εξουσιας, δινοντας μας την ψευδαισθηση οτι εχουμε λογο, ανυπαρχτο ομως οταν ειναι ανωνυμος.
Αυτο ειναι και το προβλημα γενικοτερα της ελληνικης παρακμιακης κοινωνιας, και στο ιντερνετ και εξω απο αυτο."
"Όπως τρέμει και τις επώνυμες καταγγελίες στον Αυτια;
Ανώνυμος
Και τι θα κάνεις; θα νομοθετήσεις; ποιος θα σε εκλέξει;"
apologia
να είναι πάντα καλά.
Και εγώ που τώρα είμαι 55 , μετά τα πενήντα
άρχισα το "δεν το εκτιμώ αλλά το διαβάζω"
και μάλιστα θέλω κυρίως να διαβάζω
ότι δεν εκτιμώ, γιατί μάλλον τώρα αυτό
που δεν εκτιμώ , δεν το φοβάμαι .
apologia, ευχαριστώ για τα διαφωτιστικά λινκς. Επίσης, συμφωνώ με το Σωτήρη, το θέμα δεν είναι τι διαβαζεις και τι βλέπεις αλλα πως το φιλτράρεις.
oldboy "Πες με κυνικό, πες με ελεεινό, πες με όπως θες, αλλά έτσι είμαι" νομίζω πως σε ξεπερνάω σε κυνισμό, απλώς δεν ήξερα και πολλα για το θύμα και προσπαθούσα να καταλάβω τι παίζεται, δεδομένου ότι διάβαζα και άκουγα αντικρουόμενες απόψεις. Τωρα νομίζω πως σχημάτισα μια άποψη που εν πολλοίς συμφωνεί με τη δική σου, και χωρίς την τελευταία παράγραφο.
Και κάτι για τους εκλιπόντες γενικά.
Δεν συμφωνώ με το
« ο αποθανών δεδικαίωται»
αλλά με το
« ο διάγων βίο εν δικαίω
αποθανών δεδικαίωται»
old boy,εγω την εγραψα τη γνωμη μου αλλα ειναι πολυ μακροσκελης για να τη μεταφερω εδω.
η χθεσινη δολοφονια τεινει να μου καταρριψει καποιες βεβαιοτητες για το ποιοι βρισκονται πισω απο τα χτυπηματα.
ειναι πιθανο τελικα η Σεχτα να ειναι τελικα αυτο που ακριβως δηλωνει οτι ειναι.Ουτε παρακρατος ουτε τιποτα.
Ναροντναγια βολια κ αγιος ο Θεος.
Στη περιπτωση αυτη,δεν αλλαζει κατι βεβαια στο αποτελεσμα των πραξεων τους.
οτι κανουν,δε καταριπτει το Καθεστως,αντιθετως το ενισχυει.
Στα κωλοκαναλα τα εχουν βαλει τωρα με το indymedia κ το ασυλο.
Για το ΤΡΩΚΤΙΚΟ ειχα κ εχω τη χειροτερη γνωμη.
Αλλα οι δολοφονιες ακομα κ τετοιου ειδους δημοσιογραφων ειναι απαραδεκτες,αστοχες κ καταδικαστεες.Κριμα για τα παιδια του που μενουν διχως πατερα.
Κριμα κ για χιλιαδες αλλα παιδια που ο πατερας τους μενει χωρις δουλεια για να συνεχιζουν οι γαλαζοπρασινες ακριδες μαζι με τις κουφαλες-κεφαλαιοκρατες να ρημαζουν τον τοπο.
ΥΓ Αυτος που ζηταγε να ειναι η ψηφος φανερη κ οχι μυστικη,ηταν ο Μοντεσκιε.Ο Μοντεσκιε ηταν απο τους οπαδους του αριστοκρατικου πολιτευματος.
"Η ΠΕΙΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Η ΦΑΝΕΡΗ ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗ ΟΣΩΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΡΑΜΜΗ.Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΟΚΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ.Κ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ"
συμφωνα με τον Καθηγητη Συνταγματικου Δικαιου,Α.Παντελη.
Κ θεωρω οτι αυτη η αποψη δε μπορει να αμφισβητηθει.
Ακούω αυτή τη στιγμή ιταλικο δελτίο ειδήσεων, ο τρόπος που παρουσιάζουν τον Γκιόλια είναι απίστευτος, σαν να μιλάνε για ήρωα, ενώ εδώ όλοι γνωρίζουμε καλά τι σόι ήταν. Αύτα ακούνε οι ιταλοί και "ενημερώνονται" αντικειμενικά. Τι να πει κανείς, απίστευτο!
βάλε
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/radio3/
koufala pretenderh*, pali th glitwses
*generic name gia kathe alhth-roufiano-dhmosiokafro
Eίσαι μαλάκας. Μεγάλος.
Πολύ εύστοχο το κείμενό σου. Κάπως έτσι τοποθετήθηκα κι εγώ αλλά πιο σκόρπια.Στο σημείο που φτάσαμε ότι μα κυριολεκτικά ότι "επιτυχημένο" έχουμε μας αξίζει."Επιτυχημένες" εκπομπές, "επιτυχημένα" βιβλία τώρα και "επιτυχημένα" μπλογκς.Κατά τον λαό και τα μέσα!
Καλώς σε βρήκα :)
Μάγισσα Κίρκη, μιλάς εσύ για ποιότητα και επικρίνεις τα "επιτυχημενα"; Εσύ που εκστασιάζεσαι με Βέρτη και άλλα ευτελή; Εσύ που έχεις ουκ ολίγες φορές χυδαιολογήσει σε δικά σου ποστ; Αφού αυτά σου αξίζουν καλή μου, μη με αναγκάζεις τώρα να τα βρω... έλεος πια! Τι άλλο θα ακούσω, θεέ μου;
Νίνα
Ανωνυμε επαναλαμβανομαι πανω σε τι? οπως δεν καταλαβα τα σχολια του ανωνυμου σε εκεινο το ποστ ετσι δεν καταλαβαινω και εσυ τι εννοεις. Διαφωνεις με αυτα που λεω? Συμφωνεις? Εν πασει περιπτωσει οταν βρεις το δρομο στο κεφαλι σου γραψε μου.
Ακομα δεν εχεις πει την αποψη σου και ισως τελικα να μην εχει και κανενα νοημα απο τη στιγμη που εισαι ανυπαρχτος(ανωνυμος). Εγω θα συνεχισω να επιμενω πως ανωνυμια σημαινει ανυπαρξια.
apologia δεν επιμενω σε καμια ανωνυμια. Τωρα για το ποσο γραφω ανωνυμα, ας πατησεις ή οποιος θελει το λινκ(username) που εχω σε αυτο το σχολιο.
Καληνυχτα σας εμμονικοι ανωνυμοι επωνυμοι και γενικως
:)
Α, και κατι ακομα. Μαθετε καποιοι απο εσας να μην εχετε 500 προσωπικοτητες αλλα μια οπως και το θαρρος της αποψης σας ΕΠΩΝΥΜΑ.
Τολμας ανωνυμε?
@Εν αρχή ην ο ήχος
Ηρέμησε, χάνεις τον ειρμό σου.
Κατάλαβα πολύ καλά τι εννοείς, μη το κουράζεις.
Επαναλαμβάνεσαι σε όσα λες. Οπότε καλόν είναι να λες πιο λίγα.
Ανωνυμία δε σημαίνει ανυπαρξία. Είμαι τόσο υπαρκτός, όσο και ο "Deep Throat" στην υπόθεση Watergate.
Αν ήθελα να δημοσιολογώ με το δελτίο αστυνομικής μου ταυτότητας, θα το έκανα ήδη.
Υπάρχει λόγος που επιλέγω την ανωνυμία από εδώ που βρίσκομαι και δε σε αφορά.
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις το ύφος κάθε σχολιαστή, πρόβλημά σου. Εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα, διαβάζω πίσω από τα ινδιάνικα ονόματα.
Επί της ουσίας τώρα, δημητράκη, το σύστημα δεν φοβάται τις επώνυμες καταγγελίες, φοβάται την εκλογική ακυβερνησία και τους "άπλυτους" που κάνουν νταβαντούρι στους δρόμους. Γι'αυτό και φροντίζει να πείθει με επιδόματα και ΜΑΤ.
Φιλική συμβουλή, άσε την μελέτη και την παρατήρηση των άλλων και ασχολήσου με τη μουσική σου.
Ανώνυμος
@Εν αρχή ην ο ήχος
Με τον Άδωνη Γεωργιάδη τι σχέση έχεις, είναι συγγενής σου;
Ανώνυμος
Καλα Κωστακη... σορρυ ανωνυμε ηθελα να πω. Αφου εχεις τους λογους σου λοιπον και δεν με αφορα, ασε να εχω και εγω τους δικους μου λογους να επαναλαμβανομαι.
Προς το παρον εισαι ανυπαρχτος και μαλλον θα συνεχιζεις να εισαι. Επι της της ουσιας σου φαιας ή μη δεν διαφωνω μαζι σου και ισως ειμαι πολυ περισσοτερο ηρεμος απ' οτι πιστευεις ή διαισθανεσαι λαθος.
Υποδειξεις ή συμβουλες οπως τις λες εσυ, μπορεις να κανει στους υφισταμενους σου ή αλλιως στα φιλαρακια σου απο τα party στις παραλιες. Καταλαβες πολυ καλα τι εννοω ... ΑΝΩΝΥΜΕ.
Καληνυχτα μικρε μου ανυπαρχτε.
ξαδερφος μου ειναι αχαχααααα :p
Ακομα δεν εγραψες.
Τολμας?
Μπα σε ξερ.. σορρυ σε κοβω πολυ καλα. Καλο παιχνιδι με τους φιλους σου.
Παω για ψαρακι με το κοριτσι μου.
Φιλουμπες.
@ολντ προσωπικά
μετά απ' όλον αυτό τον εμετό που διάβασα σήμερα, θυμάμαι το ποστάκι και τα σχόλια που καταρρακωμένος μεμφόσουν τον εαυτό σου και με πιάνει μια τρελλή χαρά.
@ Σωτήρης. "ο διάγων βίο εν δικαίω
αποθανών δεδικαίωται"
Πολύ φοβάμαι ότι λίγοι από μας θα τα καταφέρουμε. Ήδη έχω αδικήσει.
@ jomarch
παρακαλώ, ευχαρίστησή μου. Με το γραμμα ομολογώ ότι με έπιασε μια αναγούλα, αλλά δε βαριέσαι. Οβερόλ ευχαρίστηση είναι να μαθαίνεις την αλήθεια
@ολντ
το είσαι μαλάκας μεγάλος που απευθυνόταν;
Σέχτα-Χέστα
«το είσαι μαλάκας μεγάλος που απευθυνόταν;»
Σε αυτόν που λέει
«koufala pretenderh*, pali th glitwses
*generic name gia kathe alhth-roufiano-dhmosiokafro».
Mάγισσα Κίρκη, συμφωνώ κι εγώ με τα περισσότερα που λες στο ποστ σου.
Σωτήρη, συμφωνώ. Αντιλαμβάνομαι ότι όταν πεθαίνει κάποιος είναι μη πολιτισμένο να συνεχίζεις να του επιτίθεσαι, αντιλαμβάνομαι επίσης ότι ο άμεσος μετά τον θάνατο χρόνος απαιτεί σεβασμό, αλλά τη δικαίωση, όχι, δεν την αντιλαμβάνομαι.
@OldBoy
vre vlima pou 8a me peis kai malaka, den to lew egw auto, sun8uma grameno ston toixo einai fresko fresko, bges kai ligo eksw, ti 8es na sou steilw kai fwto?
Όχι, είχα φωτογραφία συνθήματος τοίχου στο αμέσως προηγούμενο ποστ, οπότε είμαι καλυμμένος.
Old Boy,
θυμίζω (φορτικώς) την εύστοχη άποψη του George Bernard Shaw περί Δημοσιογράφων, που διατυπώθηκε το 1906 και παραμένει οδυνηρά επίκαιρη:
http://filboid-studge.blogspot.com/2006/07/blog-post.html
:)
Ευτυχώς που διασώζουν την τιμή της ελληνικής γιουροβιζιονικής δημοσιογραφίας κάποιες προσωπικότητες σαν την κ. Βαγιάνη.
Κάθε φορά που αναφέρεται στην ίδια πρόταση ο "λαός" και το "dna", καταλαβαίνεις ότι στην Ελλάδα η Παιδεία είναι κάτι άγνωστο. Εξωγήινο.
Τὸ Τρωκτικό, ὅπως καὶ τὸ 90% τῶν πάντων παντοῦ (νόμος τοῦ Στάργκον), συμπεριλαμβανομένων τῶν ἐπικριτῶν του (τοῦ 90%, εἴπαμε), ἦταν χαμηλοῦ ἐπιπέδου, καὶ ἐν προκειμένῳ ἀντιπροσωπευτικὸν τοῦ μέσου τσιφτετέλληνα. Ἐπειδή, ὅμως, δημοσίευε ἀνεξέλεγκτα ὅ,τι τοῦ κατέβαινε καὶ ὅ,τι τοῦ ἐρχόταν, ποῦ καὶ ποῦ, κατὰ τύχην, ἔβλεπε τὸ φῶς καὶ κάτι σωστὸ καὶ ὡραῖο. Ἐξ οὗ καὶ ἡ δημοφιλία του (ἀπὸ κόσμο ποὺ ἔβρισκε ἐκεῖ διέξοδο στὴν ἀγανάκτησί του, ἀλλὰ ἐνίοτε -ἔστω κατὰ τύχην- καὶ πληροφόρησιν) ἀλλὰ καὶ ἡ ἀντιπάθεια, ὑποψιάζομαι, ποὺ προκαλοῦσε σὲ πολλοὺς δῆθεν σοβαρούς. Καθ᾿ ὅτι ἀριστοκράτης ἐκ πεποιθήσεως, δὲν ἦταν τῆς ἀρεσκείας μου, ἀλλὰ μέχρις ἐκεῖ· τὴν Ἑλλάδα βλάπτουν πολλοὶ πολὺ περισσότερο.
Δύο αντιδιαμετρικές απόψεις, από τις λίγες που διάβασα για το θέμα αυτό, είναι του ΟΒ και αυτή:
http://aphroditescomments.blogspot.com/2010/07/blog-post_20.html
Aνώνυμε, διάβασα το ποστ που επισημαίνεις. Είναι αλήθεια ότι το δικό μου είναι μονομερές, αφού εστιάζει μόνο στην αρνητική όψη του φαινομένου των ειδησεογραφικών μπλογκ. Για την αρνητική όψη των παραδοσιακών ΜΜΕ και των δημοσιογράφων τους μιλάω δυο ποστ παρακάτω στο ποστ με τίτλο «Σαλλό». Πράγματι το ίντερνετ μπορεί να λειτουργήσει και προς την κατεύθυνση του να βγαίνουν στο φως ειδήσεις που δύσκολα θα έβγαιναν αλλιώς. Ωστόσο είμαι κάτι περισσότερο από επιφυλακτικός όταν διαβάζω στο ποστ που επισημαίνεις:
«μόνο και μόνο που δημοσίευε αυτές τις αποκαλύψεις με τα ονοματεπώνυμα, που δεν τολμούσαν άλλοι στα "έγκριτα" μέσα (πέραν του "Θέματος" με αρχικά ονομάτων), αρκούσε».
Από τα καθεστωτικά μέσα λοιπόν, την παρτίδα διασώζει το Θέμα. Θεωρώ την περίπτωση της διάσπασης του Θέματος εντελώς χαρακτηριστική του πόσο αδιαφορούμε για τη διαφθορά, πόσο την επιβραβεύουμε, πόσο τελικά την θεωρούμε μαγκιά. Ο λαός που ζητά τώρα να επιστραφούν τα κλεμμένα πώς ακριβώς θύμωσε με τον Θέμο, πώς ακριβώς τον τιμώρησε;
Δεν θέλω να με σώσει ο Θέμος, ο Μάκης, ο Γκιόλιας και ο Παπαγιάννης, όπως ακριβώς δεν θέλω να με σώσει ο Χατζηνικολάου απ' το κανάλι του Κουρή και ο Πρετεντέρης με τον Τσίμα από το κανάλι του Μπόμπολα και της πρέσβειρας της Ουνέσκο.
Η αποκαλυπτική δημοσιογραφία είναι ο χώρος που σε κάθε μία Μπουγάτσου αντιστοιχούν δέκα Σπίνοι και Καρατζαφέρηδες.
Η κουστουμάτη δημοσιογραφία είναι ο χώρος που σε κάθε αγύριστο δημοσιογραφικό κεφάλι αντιστοιχούν χίλιοι άνθρωποι που δεν θα τα έβαζαν ποτέ με το αφεντικό.
Fliboid, να θυμήσω κι εγώ τι έλεγε το Βαθύ Λαρύγγι σ΄ όλους τους ανθρώπους του Προέδρου:
"I don't like newspapers. I don't care for inexactitude and shallowness" :)
Η ανωνυμία είναι ο αέρας της ελευθερίας του διαδικτύου. Όπως ο πολίτης δεν ψηφίζει επώνυμα, έτσι και κανείς νόμος δεν μπορεί να τον υποχρεώσει να μιλά και να εκφράζει την άποψη του μόνο επώνυμα! Η ανωνυμία στα blogs είναι η καθημερινή ψήφος του πολίτη. Είναι η ελευθερία του απέναντι στη διαπλεκόμενη δημοσιογραφία και στην παντοκρατορία των παραδοσιακών μίντια. Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πολίτη, σε οποιαδήποτε γωνιά του πλανήτη, να χρησιμοποιεί άμεσα την επικοινωνία και να μιλά ελεύθερα για όλους και για όλα. Ποιος ανόητος νομίζει ότι μπορεί να του αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα;
τα συναισθήματα μας δεν είναι μοναδικά επειδή ειναι επώνυμα
"Η ανωνυμια ειναι ο αερας της ελευθεριας του διαδικτυου."
Οπωσδηποτε και ισως οπουδηποτε εκτος του ελληνικου διαδικτυου. Στην ελλαδα ειναι συνυφασμενο με τη ρουφιανια τη συνομωσια και την εμμονη και στο τομεα της πολιτικης με την ανυπαρξια.
Η διαφορα μας ειναι οτι εγω νιωθω ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ γραφοντας επωνυμα, ενω εσυ, εσεις, εχεις, εχετε, τη ψευδαισθηση της ελευθεριας γραφοντας ανωνυμα. Οταν καποτε οι ελληνες διεκδικησουν την ελευθερια τους ΕΠΩΝΥΜΑ, και οχι κρυμμενα οπως στη τουρκοκρατια, τοτε πραγματικα θα εχει αλλαξει η ελλαδα.
Προς το παρον...
Καληνυχτα σας.
Αν οι παραπολιτικοί ανακήρυξαν τον Γιώλια Νεομάρτυρα, τότε εμείς πρέπει να ανακηρύξουμε την Αμαλία Αγία.
@jomarch Γράφεις: ενώ στη δεύτερη περίπτωση θελω να πω στους τρομοκράτες "γιατι αυτόν; γιατί δεν φαγατε εναν απο αυτους που ολοι καθε μερα ευχόμαστε να σκάσουν επιτέλους;"
Είναι η πρώτη φορά που θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου. Άξιζαν δηλαδή κάποιοι άλλοι να δολοφονηθούν στη θέση του Γκόλια; Αποδέχεσαι δηλαδή σαν αναγκαίο κακό την πραγματοποίηση μιας θυσίας και έχεις αντίρρηση μόνο ως προς το θύμα;
Επιπλέον, προσωπικά δεν εύχομαι να σκάσει κανένας. Όποιον δεν μου ταιριάζει απλά δεν τον ακούω. Ή (όπως προτιμώ) τον ακούω και τον δουλεύω από μέσα μου.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home