Πέμπτη, Φεβρουαρίου 11, 2010

Οι μέρες της κοροϊδίας σας είναι μετρημένες

To γεγονός ότι ζούμε σε μέρες που βλέπουμε το περίφημο «Μπορείς να κοροϊδεύεις κάποιους για πάντα, μπορείς να κοροϊδεύεις τους πάντες για ένα διάστημα, αλλά δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τους πάντες για πάντα» να επαληθεύεται ως προς την οικονομία της Ελλάδας,
ενισχύει την πεποίθηση ότι θα ζήσουμε και σε μέρες που θα το δούμε να επαληθεύεται και ως προς αυτήν την αεριτζήδικη, τζογαδόρικη και καρκινογόνα χρηματιστηριακή εκδοχή της παγκόσμιας οικονομίας.

23 Comments:

At 2/11/2010 05:34:00 π.μ., Blogger celin said...

ο τιτλος φανταζομαι ειναι παραφραση της γερμανικης ταινιας,ισως νοηματικα δεν ειναι καν παραφραση,γιατι αν το σκεφτεις,ολη αυτη η αφθονια που βιωσαμε οχι μονο εμεις αλλα ολοκληρος ο δυτικος κοσμος δεν ηταν παρα κοροιδια,αυταπατη.
οσον αφορα τη χωρα μας,δε χρειαζοταν να εισαι οικονομολογος για να καταλαβεις οτι η φουσκα θα σκασει,χωρα που δεν παραγει ουτε τα καλαμακια για τους φραπεδες που πινει,χωρα που ζει με δανεικα,χωρα που οι μισοι πολιτικοι ειναι λαμογια κ οι αλλοι ανικανοι[πολλες φορες μαλιστα με το ενα να μην αποκλειει το αλλο],αυτη η χωρα λοιπον ηταν προδιαγεγραμμενο οτι θα βρεθει στην τωρινη κατασταση κ το προβλημα ειναι οτι δεν τη γνωριζουμε ακομα αυτη τη κατασταση στην οποια εχει περιελθει,δε ξερουμε τι ξημερωνει
φιλε oldboy,στα λεχθεντα σου διακρινω κατι που μοιαζει με αισιοδοξια.αλλα περισσοτερο απο πεποιθηση,μοιαζει με ελπιδα,δε μπορει,αυτος ο ακρατος μονεταρισμος εχει ισοπεδωσει πολλα πραγματα,σε κοινωνικο,πολιτικο αλλα κ ηθικο επιπεδο,κοντευουμε να γυρισουμε στην προβιομηχανικη εποχη οσον αφορα τα δικαιωματα των εργαζομενων
κ η εννοια του κρατους,η δυναμη του κρατους εχει εξασθενισει.κουμαντο κανουν οι πολυεθνικες πασης φυσεως,ολο αυτο το χαλι πρεπει να αλλαξει.πρεπει...
πιστευει κανεις οτι θα αλλαξει ετσι ευκολα?
μπορω να γραφω επι μηνες για αυτο το ζητημα
η κυβερνηση απαιτει θυσιες απο τους εργαζομενους.κ ολοι λενε με ενα στομα,μια φωνη,απο εμενα θα τα παρεις?η γενικευμενη κατασταση ανομιας εχει οδηγησει σε μια προκαταβολικη μας αυτοαθωωση για το οτι δεν ειμαστε συνεπεις στις υποχρεωσεις μας εναντι του κρατους,προσπαθουμε να το κλεψουμε ανα παση στιγμη ειτε φοροδιαφευγοντας ειτε με καθε αλλο τροπο.κ η μονιμη επωδος ειναι η ιδια,να κλεισετε φυλακη τα λαμογια τους πολιτικους κ μετα να ασχοληθειτε με τη δικη μου μικροπαρανομια
οκ.ειναι δικαιολογια για τη δικη μας παραβατικοτητα
απο την αλλη ομως,δικιο δεν εχουν?κατι δε πρεπει να γινει κ με τους επιορκους πολιτικους?
το τελικο συμπερασμα ειναι για μενα το εξης,εστω για συμβολικους λογους,πρεπει να κλεισουν εναν πολιτικο φυλακη.κ παραπανω απο εναν.δε με νοιαζει ποιον κ γιατι,πρεπει να χωσουν καποιους ισχυρους μεσα.για να πουν ετσι,τερμα η συγκαλυψη,τερμα η κοροιδια,σιγα μη τερματιστει η κοροιδια,αλλα ετσι πρεπει να κανουν.για να νιωσε ο πολιτης οτι ζει σε ενα συντεταγμενο κρατους δικαιου.για να νιωσει οτι οι κανονες του παιχνιδιου ισχυουν για ολους.για να συμμορφωθει,για να αρχισει να πιστευει οτι κατι αλλαζει προς το καλυτερο
ενας κλεφτης πολιτικος,ενας ιδιοκτητης νυχτερινου κεντρου που φοροδιαφευγει προκλητικα,ενας δημαρχος,ενας μεγαλογιατρος ενας μεγαλοοτιδηποτε,να τους πεταξουν φυλακη.για συμβολικους λογους.για να δειξουν οτι η δικαιοσυνη αποκαθισταται.
αλλιως δε παμε πουθενα.κ να θυμουνται οι πολιτικοι οτι η βαστιλλη δε πεφτει κ τοσο μακρυα
κ οτι νεοι ροβεσπιεροι κ σαιντ ζυστ,ισως αυτη τη στιγμη να ακονιζουν τη γκιλοτινα τους

 
At 2/11/2010 04:04:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Αγαπητέ κύριε ΟldBoy,
Έχω την εντύπωση ότι το ρητό πρώτα άρχισε να
επαληθεύεται στην παγκόσμια εκδοχή του (leeman-τοξικά)
και μετά στην Ελλάδα.
Εκτός αν εννοείς τα χειρότερα που έπονται.

 
At 2/11/2010 06:37:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Σωτήρη, εννοώ αυτά που έπονται. Αυτά που προηγήθηκαν ήταν, αντίθετα, το αποκορύφωμα της κοροϊδίας (εννοώ με τα μέτρα στήριξης, δίχως θέσπιση απαγορευτικών κανόνων, δίχως κυρώσεις).

 
At 2/11/2010 06:50:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Celin, σε αυτά τα θέματα ήμουν πάντα από απαισιόδοξος έως κυνικός.
Ωστόσο, αν ας πούμε μπορεί να έχει κανείς ένα σωρό ενστάσεις για τον Μπιλ Γκέιτς ή τον Κόκα Κόλα, αυτό πάντως είναι ένα επίπεδο καπιταλισμού που έχει επαφή με την πραγματικότητα και την αληθινή οικονομία: οι εταιρίες αυτές κάτι παράγουν και το κέρδος τους οσοδήποτε εξωπραγματικό και τεράστιο πάντως προέρχεται από μια υπαρκτή παραγωγή.
Τα διάφορα short selling, τα παιχνίδια κερδοσκοπίας εναντί των ομολόγων ενός κράτους, τα derivatives, όλο αυτό το χαώδες σύστημα χάρη στο οποίο κάποιοι γίνονται πάμπλουτοι σε μια ώρα μέσα τζογάροντας εις βάρος εθνικών οικονομιών, όλο αυτό δεν συνιστά παραγωγή αλλά το ακριβώς αντίθετο. Και όλα αυτά γίνονται στο όνομα ποιάς υψηλής αρχής;
Δεν ξέρω λοιπόν αν ο καπιταλισμός ζήσει χιλιετίες ακόμη, αλλά αυτό το ανεξέλεγκτο, αποκομμένο από την πραγματικότητα πράγμα, που όταν σκάει το ξεχρεώνει το κράτος, για να ξαναπάρει αμέσως μετά τα πάνω του και να επιτεθεί σε κράτη, μισθούς, συντάξεις κλπ, δεν μπορεί να κρατήσει για πολύ ακόμη.
Όσο για τα χάλια της ελληνικής οικονομίας είναι αναμφισβήτητα, ανεξαρτήτως των αιτιών.

 
At 2/12/2010 02:52:00 π.μ., Blogger celin said...

για να ειμαι ειλικρινης απο οικονομικα,δε σκαμπαζω κ πολλα αλλα πανω κατω καταλαβαινω τι λες κ συμφωνω.λες οτι δε μπορει να κρατησει για πολυ ακομη,μακαρι,βλεπω τον σαρκοζι,τον θαπατερο κ αλλους ευρωπαιους πρωθυπουργους να αντιδρανε στους τζογαδορους-βρυκολακες,θα τα καταφερουν?ο χρονος θα δειξει
παντως ειναι δυσκολο με ολα οσα βλεπεις να ΜΗΝ εισαι απαισιοδοξος κ κυνικος
μιλωντας τωρα σε τοπικο επιπεδο,χιλια δικια να εχει η κυβερνηση,δε γινεται να μη καταγγειλεις το διαιρει κ βασιλευε που εφαρμοζει.βλεπεις τι γινεται,ολες οι επαγγελματικες ταξεις τα βαζει η μια με την αλλη,κ ολοι μαζι εναντιον των δημοσιων υπαλληλων.η κυβερνηση νομιζει οτι ετσι απαξιωνει τις διεκδικησεις της καθε ταξης στα ματια των υπολοιπων κ τις ακυρωνει ηθικα επικαλουμενη την ενδεχομενη χρεωκοπια,αυτο που δε καταλαβαινει[?] ομως ειναι οτι ετσι διαρρηγνυεται καθε κοινωνικος δεσμος μεταξυ των πολιτων αυτης της χωρας.κ ενα ελαχιστο ποσοστο αλληλεγγυης μεταξυ των πολιτων ειναι απαραιτητο για να συνεχισει να υπαρχει ενα κρατος,το λεει κ η νομικη επιστημη αυτο.

 
At 2/12/2010 07:26:00 μ.μ., Blogger celin said...

δε ξερω αν διαβασες ολοκληρο το πρωτο κειμενο μου,αλλα η απαιτηση της τελευταιας παραγραφου ειναι αυτη που ζηταει κι ο κουλογλου στη lifo της πεμπτης[το εγραψα πριν τον διαβασω]η οποια ειναι η εξης,επειγοντως πρεπει να οδηγηθει καποιος πολιτικος στη φυλακη,εστω για συμβολικους λογους.τους λογους τους εγραψα,μη τους ξαναγραψω
θα ηθελα πολυ να ακουσω κ τη δικη σου αποψη

 
At 2/12/2010 09:15:00 μ.μ., Anonymous Delenda est Cartago said...

Η ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥ ΘΕΩΡΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ Ως ΠΡΟϊΟΝ.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΣ ΨΑΛΛΟΥΜΕ ΧΑΡΩΠΑ:


Μάνθανε δή, Μουσαίε, θυηπολίην περισέμνην,
ευχήν, ή δή τοι προφερεστέρη εστίν απασέων.
Ζεύ βασιλεύ καί Γαία καί ουράνιαι φλόγες αγναί
'Ηελίου, Μήνης θ' ιερόν σέλας ''Αστρα τε πάντα:
καί σύ, Ποσείδαον γαιήοχε, κυανοχαίτα,
Φερσεφόνη θ' αγνή Δημήτηρ τ' αγλαόκαρπε

 
At 2/12/2010 09:43:00 μ.μ., Anonymous nestorpatou said...

τι πα να πει πρεπει να παει καποιος πολιτικος στην φυλακη, εστω για συμβολικους λογους...;;;


μου θυμιζει ''δικη των εξι''

τεσπα... ας μην πω πολλα και ας προσπαθησω να συνοψισω την σκεψη μου:

πιστεύω πως ένας από τους κυριώτερους λόγους για τα δεινά της χώρας τούτης,
είναι το γεγονός ότι ουδέποτε κάναμε ρεαλιστική αυτοκριτική για το παρελθόν μας
και όσα σημαντικά ή ασήμαντα το καθόρισαν

ποτέ δεν είπαμε την αλήθεια ή έστω το 90% της αλήθειας στον ''εαυτό'' μας

πάντα δικαιολογίες και κρυμμένα και ανείπωτα και λόγοι εθνικού συμφέροντος και και και

πάντα οι ''άλλοι'' αμερικάνοι-άγγλοι-γάλλοι-πορτογάλοι-τούρκοι-αλβανοί-ρουμάνοι-βούλγαροι-εβραίοι-σκοπιανοί ...

πάντα ''εμείς'' δεξιοί - αριστεροί - πιο αριστεροί - πιο δεξιοί - σοσιαλιστές - κεντρώοι - αναρχικοί - εθνομηδενιστές - φασίστες - βασιλικοί - ορθόδοξοι - μασώνοι - παλαιοημερολογίτες - ελ ... αλ - αλαμέιν

ποτέ έλληνες

"γιατί η διαφορά η τρομερή εστάθηκε ότι οι ποιητές, που μοιάζαν την αλήθεια, είπανε ψέματα. Εγώ όμως, που μοιάζει με τα ψέματα, έζησα την αλήθεια"
νομιζω πως αυτο το εχει πει ο λιαντινης

 
At 2/12/2010 10:16:00 μ.μ., Anonymous nestorpatou said...

και όσον αφορά τα τωρινά, πέρι κρίσης, χρεών, spread, δντ, περικοπές μισθών, φοροείσπραξη κλπ:

ναι πρέπει να βάλουμε μια τάξη στα οικονομικά μας ως χώρα
ναι πρέπει να κατανεμηθούν δίκαια οι φόροι
ναι πρέπει να καταναλώνουμε λιγότερα από όσο παράγουμε
ναι πρέπει να παράγουμε περισσότερα
ναι πρέπει να πέσουν οι μάσκες
ναι πρέπει και πολλά άλλα...

αυτό είναι ΕΝΑ θέμα


ΑΛΛΟ όμως θέμα είναι τα πέρι επιτήρησης κλπ

δείτε για παράδειγμα το άρθρο του Γιώργου Δελαστίκ στην εφημερίδα Έθνος:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=10202891 μοανα


θα αναρωτηθεί κανείς ίσως τι κάνουν αυτοί που μας κυβερνάνε ...
θα δούμε ...

..... αν υποψιαστώ όμως ότι προσπαθούν να ''χρησιμοποιήσουν''
την Ε.Ε. για να εφαρμοστούν πράγματα στην χώρα μας,
που ούτως οι άλλως θα έπρεπε να γίνουν, όπως τα παραπάνω ''ναι πρέπει''....

... δεν θα αλλάξει τίποτα σε αυτή τη χώρα,
και ας βγούμε σύντομα από την κρίση
και ας αρχίσουμε να παράγουμε περισσότερα
κα ας γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί ...


τίποτα δεν θα αλλάξει

όπως δεν άλλαξαν και πολλά μετά τον εμφύλιο
όπως δεν άλλαξαν και πολλά με την μεταπολίτευση
όπως δεν άλλαξαν και πολλά με την ένταξη στην ΟΝΕ

 
At 2/13/2010 04:03:00 π.μ., Blogger celin said...

τι παει να πει?απλο ειναι,αντε αλλη μια φορα
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ
αν το ελεγα μονο εγω,καμια σημασια δεν θα ειχε,τη φραση του βρωμικου χαρι για τις γνωμες,ολοι τη γνωριζουμε,ολοι εχουν κ απο μια
δεν το λεω ομως μονο εγω,το βροντοφωναζει ολη η ελλαδα.εκτος απο λαικη απαιτηση,εκτος απο ηθικη επιταγη[ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ,ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ Κ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΘΕΙΡΞΗ],εκτος απο ολα αυτα ειναι αναγκαιο κ για πολλους λογους.για να επικρατησει η ευρυθμια στη χωρα.για να εμπεδωθει στους πολιτες η αισθηση οτι ζουμε σε δικαιοκρατουμενη κοινωνια.για να παψουν να αισθανονται οτι τα εγκληματα των ισχυρων[white collar crimes κ οχι μονο]δεν τιμωρουνται.για να αποκατασταθει το κυρος της δικαιοσυνης που τοσο εχει τρωθει
εγω δε λεω οτι θα συμβουν ολα αυτα κατευθειαν με εναν πολιτικο στη φυλακη.για αυτο κοτσαρω κ τον συμβολισμο.θα ειναι μια καλη αρχη.την οποια βεβαια θα πρεπει να ακολουθησουν πολλες κινησεις,να επελθει αξιοκρατια
ισοτητα ποτε δε θα εχουμε
ας εχουμε ισονομια
αυτη τη στιγμη ολοι οι ελληνες ειναι ημιπαρανομοι.αυτα τους μαθαν οι πολιτικες ηγεσιες,αυτα κανουν,φοροδιαφυγη,αυθαιρετα,οικοδομικες παραβασεις,μαυρη εργασια,πολεοδομια,εφοριακοι,ταξιτζηδες,γιατροι,δικηγοροι,ολοι κλεβουν ο ενας τον αλλον,ολοι μαζι κλεβουν το κρατος κ ολων μαζι των φορολογουμενων τα λεφτα τα βουτηξαν απατεωνες πολιτικοι
αυτοι μας εθισαν στην απατεωνια
αυτοι μας καναν να μισουμε τη χωρα κ κατεπεκταση τους εαυτους μας
ποια ατομικη ευθυνη κ σαχλαμαρες?
αν τον αφησεις ελευθερο τον ανθρωπο ειναι το πιο επικινδυνο ζωο
αν τον εθισεις στην αρπαχτη θα γινει το χειροτερο αρπακτικο
αν τον πεταξεις σε μια ζουγκλα χωρις κανονες,χωρις νορμες κ κοινωνικες επιταγες,θα βγαλει νυχια,δοντια κ θα κατασπαραξει ο ενας τον αλλον
ειναι ευθυνη της πολιτειας η τηρηση των νομων
ειναι ευθυνη της πολιτειας να μη γινουμε ζουγκλα
κ τελικα γιναμε.η χωρα εγινε ζουγκλα,διχως αισθηση αλληλεγγυης,διχως εμπιστοσυνη στους θεσμους
για αυτη τη ζουγκλα καποιος πρεπει να πληρωσει
γιαττι αν δε πληρωσουν κ καποιοι ισχυροι,οι αδυναμοι δε θα δεχτουν να πληρωσουν εκεινοι,κ η χωρα θα πλημμυριστει στις απεργιες,στις διαδηλωσεις,στη πληρη αρρυθμια
στο χαος
με κουρασαν οι χλιαρες φωνες,οι απολογητες του σημιτη,του καραμανλη,του μητσοτακη.ολων αυτων που λεηλατησαν τη χωρα κ αντι να απαιτουμε τη καθειρξη τους,μαθαινουμε οτι χρηματοδοτουνται με εκατονταδες χιλιαδες ευρω τα αχρηστα ιδρυματα τους κ δε κουνιεται φυλλο
εγω πασοκ ποτε μου δε ψηφισα.αλλα θα περιμενω μπας κ ο ΓΑΠ αποδειχτει πολιτικος μακρας πνοης
αν το πιστευω?φοβαμαι πως οχι,το ελπιζω ομως.κ δεν πρεπει να χαθει η ελπιδα μας.γιατι,παραφραζοντας το ντοστογιεφσκυ,αν δεν υπαρχει ελπιδα,τοτε ολα επιτρεπονται
καθε ταπεινο κ αγριο μας ενστικτο θα βγει στην επιφανεια
κ η ζουγκλα που θα ερθει,θα μας κανει να νοσταλγησουμε την υπαρχουσα

 
At 2/13/2010 01:38:00 μ.μ., Blogger Άβατον said...

"You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time."

*Bob Marley*

 
At 2/13/2010 11:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

θέλεις μουνί να πεις για τις εκμεταλλευτικές πράξεις πάνω στην οικονομία

αλλά μέχρι την οικονομία φτάνεις σιχαμένε
γιατί κατά πως εξυφαίνεται ανθρώπους αποκλείεται να υποψιαστείς

 
At 2/14/2010 01:36:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Νestorpatou, πολύ ενδιαφέρον το άρθρο του Δελαστίκ. Πάντως τα πράγματα αλλάζουν. Και μετά τον εμφύλιο άλλαξαν και μετά την μεταπολίτευση άλλαξαν και με βάση άλλα χρονικά σημεία έχουν αλλάξει. Και τώρα είμαστε μάλλον πάλι σε φάση αλλαγών, αλλαγών που στο βαθμό που βοηθήσουν να αποκτήσουμε ως κοινωνία μια μεγαλύτερη αυτογνωσία και στο να διορθώσουμε μερικές από τις ολοφάνερες δυσαρμονίες της οικονομίας μας, θα είναι θετικές. Στο βαθμό όμως που απλώς οδηγήσουν σε μονόπλευρη αφαίμαξη και σε εργασιακό πισωγύρισμα θα είναι αρνητικές. Και εν πάση περιπτώσει εκείνο που λέω με το ποστ είναι ότι ωραία εμείς κοροϊδεύαμε και μας έπιασαν. Αλλά κατ΄εξοχήν κοροϊδία και απάτη και φούσκα είναι η ασυδοσία των hedge funds, εκείνων που τζογάρουν με έπαθλο τη κατάρρευση νομισμάτων κλπ. Μακάρι λοιπόν οι αλλαγές να έρθουν και προς αυτήν την κατεύθυνση.

 
At 2/14/2010 01:39:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Celin, δεν διαφωνώ στο συμβολικό ρόλο που θα είχε ένα τέτοιο γεγονός. Από την άλλη όμως θα υπηρετούσε και μια λογική αποδιοπομπαίου τράγου και θυσία ενός στο όνομα πάμπολλων άλλων σαν αυτόν. Το θέμα θα έπρεπε να ήταν ότι ο οποιοσδήποτε πολιτικός ή μη, πλούσιος ή μη, με επιρροές ή μη, να έχει τις ίδιες πιθανότητες να πάει φυλακή αναλόγως του αδικήματος το οποίο έκανε. Μόνο έτσι δεν είναι όμως.

 
At 2/14/2010 01:40:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Άβατον, η φράση αποδίδεται στον Λίνκολν, αν και -απ' όσο κατάλαβα τουλάχιστον- δεν είναι και σίγουρο ότι την έχει πει αυτός.

 
At 2/14/2010 02:21:00 π.μ., Blogger celin said...

εννοειται οτι η λογικη αποδιοπομπαιου τραγου που λες ειναι αδικη κ εννοειται οτι θα ηταν καλυτερα ο καθε παραβατης να τιμωρειται βασει του δικου του εγκληματος,δεν βαλλω εναντιον των ισχυρων αποκλειστικα
επειδη ομως ειναι αδυνατον να συμβει αυτο,μιλαω τελειως πρακτικα,ψυχρα κ ωφελιμιστικα[κ οχι εν θερμω οπως πιθανως να ακουγεται αυτο που λεω]

ενας πολιτικος[κ περισσοτεροι] στη ψυρρου για να πειστει ο κοσμος οτι κατι αλλαζει
να εισαι σιγουρος οτι θα συμβαλλει στο να αποκατασταθει ο τρωθεις θεσμος της δικαιοσυνης κ ο πολιτης,απο τον πιο αδυνατο μεχρι τον πιο ισχυρο θα συμμορφωνεται ευκολοτερα κ περισσοτερο στις υποχρεωσεις του
καταλαβαινω οτι αυτο ακουγεται λιγο λαικιστικο κ ακραιο
ισως κ να υπερτιμω την ενδεχομενη σημασια του
αλλα το πιστευω ακραδαντα

 
At 2/15/2010 01:39:00 μ.μ., Blogger xomeritis said...

boy check this, σήμερα στην ΙΗΤ

 
At 2/15/2010 09:59:00 μ.μ., Anonymous nestorpatou said...

ναι, διάφορα άλλαξαν
κατά καιρούς...

αλλά νιώθω ότι δεν έχουμε ακόμη αποκτήσει ''κοινό τόπο''
ποιοί είμαστε...;

βλέπεις πόσο εύκολα κατηγορούμε ο ένας τον άλλον;
οι ιδιωτικοί υπάλληλοι τους δημόσιους, οι υπάλληλοι γενικά τους ελεύθερους επαγγελματίες, όλοι οι προηγούμενοι τους αγρότες, όλοι οι προηγούμενοι τους εμπόρους,
όλοι μαζί με μια φωνή το ''κράτος''

οι δεξιοί τους αριστερούς, οι αριστεροί τους ακροδεξιούς, οι ακροδεξιοί τους εθνομηδενιστές, οι εθνομηδενιστές τους φασίστες, οι φασίστες τους αριστερούς, οι αριστεροί τους ... καλά βαρέθηκα... συγνώμη!

είμαστε (ακόμη) Χατζηαβάτηδες που θαυμάζουμε (κρυφά) τον Καραγκιόζη!

... ή μήπως πιστεύει κανείς ότι είμαστε Καραγκιόζηδες;

ΜΑΚΑΡΙ να είχαμε υπάρξει!


συνφωνώ με τα όσα λες στις 2/14/2010 01:36:00 πμ

 
At 2/15/2010 10:07:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 2/15/2010 10:35:00 μ.μ., Anonymous nestorpatou said...

@ υγρόν υμάτιον

έχεις δίκιο

δεν μπορώ να σκεφτώ περισσότερο
να μην σε ζαλίζω άλλο
έχω εξαντληθεί από το σφουγγάρισμα

(με τις μαρμάρινες σκάλες κάτι καταφέρνω,
αλλά είναι κάτι πλακάκια που δεν καθαρίζουν με τίποτα)

 
At 2/15/2010 10:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 2/15/2010 11:07:00 μ.μ., Anonymous nestorpatou said...

εγώ μιλούσα στο υγρόν υ(ποκριτικόν)-μάτιον

είστε το ίδιο πρόσωπο?

αν ναι,

το ξέρεις αυτό που υποστηρίζεις σίγουρα;
δηλ. έχεις ιδίαν εμπειρίαν ή μιλάς για κάτι που προσδοκάς ότι θα είναι βέλτιστος τρόπος καθαρισμού;

 
At 2/16/2010 12:16:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Θωμά, πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Δες κι αυτό: (από εδώ http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=129283)

«Το συμβόλαιο του δανείου έπρεπε να μετατραπεί σε ένα παράγωγο, που επέτρεπε σε αυτόν που δάνειζε να αντλεί διαρκώς κέρδος. Δεν μπορείτε να πληρώσετε τις δόσεις του δανείου σας; Μην ανησυχείτε. Διαφορετικά από εκείνα τα λίγο κακά παλιομοδίτικα άτομα, που ανυπομονούσαν να εισπράξουν τις δόσεις μέσα σε προκαθορισμένες προθεσμίες, εμείς οι μοντέρνοι δανειστές δεν θέλουμε πίσω τα λεφτά μας. Αντίθετα μάλιστα προσφερόμαστε να σας δανείσουμε και άλλα λεφτά, για να πληρώσετε τα χρέη σας και όχι μόνον, αλλά ακόμη και για να έχετε περισσότερα μετρητά. Πράγματι, αυτό που κανείς δεν δήλωνε, αφήνοντας στις βαθιές και σκοτεινές προαισθήσεις των οφειλετών το καθήκον να αντιληφθούν την αλήθεια, είναι το ότι οι τράπεζες που δανείζουν στην πραγματικότητα δεν θέλουν οι οφειλέτες τους να εξοφλούν τις υποχρεώσεις τους. Αν οι οφειλέτες πλήρωναν όσα δανείστηκαν δεν θα υπήρχε πλέον χρέος, ενώ είναι ακριβώς τα χρέη τους (τον τόκο που πληρώνεται μηνιαία) εκείνα που οι δανειστές αποφάσισαν να μετατρέψουν σε κύρια πληγή του διαρκούς τους κέρδους.
Οι πελάτες που επιστρέφουν με επιμέλεια τα χρήματα που έχουν δανειστεί είναι ο εφιάλτης αυτών που χορηγούν δάνεια. Και αυτό γιατί τα κέρδη των μετόχων των τραπεζών βασίζονται κυρίως στη συνεχή «εξυπηρέτηση» των χρεών παρά στην έγκαιρη εξόφλησή τους».

Αν ισχύει κάτι αντίστοιχο και για τα κράτη - οφειλέτες, τότε ειμαστε ιδανικός οφειλέτης.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home