Κυριακή, Μαρτίου 22, 2009

Mεταστρουθοκαμηλισμός

Υπάρχει το Ισλάμ -ισλαμικά κράτη και ισλαμικές κοινωνίες- όπου είναι υποχρεωτικό οι γυναίκες να κρύβουν το πρόσωπό τους, υπάρχει και το Ελλαδάμ, όπου φαίνεται ότι πλέον θα είναι υποχρεωτικό οι παραβάτες των ποινικών νόμων να τους παραβαίνουν χωρίς να κρύβουν το πρόσωπό τους, ειδάλλως τα πράγματα σκουραίνουν πολύ για την αφεντιά τους, αφού θα έχουν να κάνουν με τη νέα -ενισχυμένη με ισχυρές δόσεις νομικού σουρεαλισμού- έννομη τάξη μας.
Το ανεπανάληπτο, πυρωμένο φινάλε της πρώτης τετραετίας της Νέας Δημοκρατίας, ήταν μόνο ο προάγγελος για το συγκλονιστικό μπάσιμο που έκανε στη δεύτερη της θητεία. Έχει περάσει μόνο 1 ½ χρόνος από την επανεκλογή της και έχει ήδη προσφέρει σε όλα σχεδόν τα επίπεδα ένα κυβερνητικό υπερθέαμα που άλλοι θα ‘θελαν πενήντα χρόνια για να πουν ότι προσέγγισαν. Ανικανοποίητη από τις άλλες επιτυχίες της και ψάχνοντας συνεχώς το διαφορετικό, κάνει τώρα το μπαμ εφευρίσκοντας και αναγάγοντας σε μείζονος σημασίας ένα καινούριο έννομο αγαθό, το οποίο ας το ονομάσουμε πρόχειρα «παλικαροσύνη των δραστών».
Η έννομη τάξη μας στρέφει έτσι την προσοχή της από την εγκληματικότητα και την εστιάζει στο αν ο παραβάτης έχει καλυμμένο το πρόσωπό του. Το θεωρεί προφανώς προσβλητικό. Τι φοβάσαι; Το εντελώς πιθανότερο δεν ήταν να μου ξεφύγεις και με ακάλυπτο πρόσωπο; Σε έπιασα πολλές φορές και μου κρύβεσαι; Τότε γιατί κρύβεσαι; Αν απ’ όλες τις έννομες τάξεις του κόσμου φοβάσαι εμένα, αυτό είναι μέγιστο δείγμα αχαριστίας. Τέτοια δειλία από τους πολίτες μου που βιαιοπραγούν, σπάνε, καίνε, καταστρέφουν δεν είμαι διατεθειμένη να ανεχτώ. Εγώ αυτόν που σπάει βιτρίνες και καίει τράπεζες τον θέλω άντρα, να μη φοράει ούτε φουστάνια ούτε κουκούλες, τον θέλω να αναλαμβάνει την ευθύνη του προσώπου του, να μη φοβάται να σπάσει με ακάλυπτο πρόσωπο. Όπως η αγορά πλημμύρισε με ακάλυπτες επιταγές, έτσι επιταγή της Πολιτείας είναι εφεξής τα αστικά μας μπάχαλα να γεμίσουν με δράστες που θα έχουν τα προσωπάκια τους ακάλυπτα.
Έτσι, θα έχεις πλέον διαφορετική μεταχείριση όταν απλώς σπας ένα μαγαζί και εντελώς διαφορετική αν το σπας κρύβοντας το πρόσωπό σου. Η έννομη τάξη μπορεί να κατανοήσει την πράξη βίας, αλλά την πράξη προφύλαξης του προσώπου σου; Με τίποτα. Το πρόβλημα παύει να είναι το χέρι που οπλίζεται και γίνεται το πρόσωπο που κρύβεται.
Όπως οι χούλιγκαν παίζουν πόλεμο αναλόγως του χρώματος των κασκόλ τους, έτσι και η έννομη τάξη σου κηρύσσει τον πόλεμο σε συνάρτηση όχι πια αποκλειστικά με την πράξη σου, αλλά με το αν την ώρα που παρανομείς κρύβεις τη φάτσα σου. Δικαίωμα να κρύβουν τα πρόσωπά τους στα κράνη τους έχουν μόνο τα όργανά της τάξης. Φορώντας την κουκούλα γίνεσαι εχθρός, μετατρέπεσαι σε επάρατο «κουκουλοφόρο». Μολονότι το θέμα της εγκληματικότητας θα έπρεπε να έχει να κάνει με το αν συλλαμβάνονται ή όχι όσοι βιαιοπραγούν, φτάσαμε σε τέτοιο επίπεδο επικοινωνιακού παραλογισμού, που αντί να εστιάσουμε στο γιατί δεν συλλαμβάνεται κάποιος την ώρα που καταστρέφει, εστιάζουμε στην κουκούλα που φοράει. Υπήρχε κανένα «κουκουλικό άσυλο» που να εμποδίζει την αστυνομία να συλλάβει τον οποιοδήποτε εγκληματεί με το πρόσωπό του κρυμμένο; Έκανε η κουκούλα τον κουκουλοφόρο αόρατο; Πηγαίνοντας τον στρουθοκαμηλισμό ένα βήμα πιο πέρα, η Ελληνική Πολιτεία προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν μπορούσε να πιάσει τις μπαχαλάκισσες στρουθοκαμήλους επειδή αυτές έκρυβαν το πρόσωπό τους στην άμμο. Να συλληφθεί η άμμος.
Εν τω μεταξύ σπίτι του, ολοένα και πιο φοβισμένος από την οικονομική κρίση και την εγκληματικότητα, κουκουλώνεται κάθε βράδυ στα σκεπάσματά του, κρύβοντας στην ασφάλειά τους το δικό του πρόσωπο ο μέσος πολίτης, μαθημένος να μην αντιδρά στο άκρο της οικονομικής βίας εις βάρος του κι ανακουφισμένος που τουλάχιστον έχει στο άκρο της εγκληματικότητας απέναντί του έναν «ορατό», κατηγοριοποιημένο εχθρό μιας εύληπτης μιντιακής αφήγησης: τον κουκουλοφόρο.
Και μέσα από το κουκούλια των άκρων βγαίνουν οι δυσοίωνες πεταλούδες: από το κουκούλι κάτω από τις κουβέρτες του φιλήσυχου πολίτη βγαίνει η πεταλούδα του αυταρχισμού και της έκπτωσης των ατομικών δικαιωμάτων, όπως από το κουκούλι της κουκούλας του μπαχαλάκια βγήκε η πεταλούδα της βίας πάνω απ’ το λόγο, της άρνησης πάνω απ’ την πρόταση, της καταστροφής πάνω απ’ τη δημιουργία.
(Κείμενο γραμμένο για το «SMS» της «SportDay»)

22 Comments:

At 3/22/2009 09:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

« Οι πραγματικοί επαναστάτες δεν κυκλοφορούν με κουκούλες, για έναν επιπλέον λόγο: Γιατί τον καιρό της επανάστασης ο λαός θα πρέπει να αναγνωρίζει στα πρόσωπα των επαναστατών την πρωτοπορία του. Ο λαός δε θεωρεί τιμή του να συναναστρέφεται με κουκουλοφόρους»
Ερνέστο Τσε Γκεβάρα

(σου πρότεινα όμως να γράψεις κάτι πιο χαλαρό, δεν με ακούς)

 
At 3/22/2009 10:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μήπως θα μπορούσες να μου αναφέρεις ανώνυμε, που το λέει αυτό ο Τσε Γκεβάρα?Γιατί αν εξαιρέσουμε ένα άρθρο του κ.Μπογιόπουλου στο Ριζοσπάστη το 2003, δεν φαίνεται να υπάρχει άλλη πηγή.

@Old Boy
Φοβερό το άρθρο!

 
At 3/22/2009 11:24:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε 10:20:00μμ
νιώσε τί θέλω να πω, ακόμα και ψευδής να είναι η δήλωση, αλλού βρίσκεται το νόημα.

 
At 3/23/2009 01:33:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος των 10:20 said...

Μα στο νόημα βρίσκονται όλες οι αντιρρήσεις μου.Κρίνουμε μια επανάσταση για το κατά πόσον υπήρξε δίκαιη και όχι από τα μέσα τα οποία χρησιμοποιήθηκαν.
Αν η επανάσταση ή ο απλός αγώνας αν θες, είναι δίκαιη, τότε δεν στεκόμαστε στον τρόπο με τον οποίο έγινε.Γιατί ο τρόπος διαμορφώνεται από τις περιστάσεις και από τα μέσα που χρησιμοποιεί ο "εχθρός".

Οι περισσότερες επαναστάσεις έγιναν με όπλα, βια και δολοφονίες.Δηλαδή με ότι πιο ανήθικο θα μπορούσε να πράξει ένας άνθρωπος.
Και όμως κανένας δεν σκέφτηκε να θεωρήσει ανήθικο τον Τσε Γκεβάρα, τον Λένιν ή τον Κολοκοτρώνη.

Αν λοιπόν οι περιστάσεις επιβάλλουν ως μέσο και την κουκούλα, όπως πχ στην περίπτωση των Ζαπατίστας δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα τους κρίνει.

Φυσικά, για να μην παρεξηγηθώ, ο Δεκέμβρης στην Ελλάδα δεν ήταν επανάσταση.Οι "κουκουλοφόροι", προβοκάτορες ή όχι, έπαιξαν αρνητικό ρόλο καθώς έδωσαν πάτημα στην εξουσία για πιο σκληρά μέτρα.

Όπως και μπορεί στο μέλλον άλλοι "κουκουλοφόροι" να παίξουν θετικό ρόλο.

Αν ο αγώνας είναι δίκαιος, ο λαός θα θεωρεί τιμή του να συναναστρέφεται με τους πρωτοστάτες είτε αυτοί κρατούσαν όπλα, κουκούλες ή τριαντάφυλλα.

 
At 3/23/2009 03:09:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Και μέσα από το κουκούλια των άκρων βγαίνουν οι δυσοίωνες πεταλούδες: από το κουκούλι κάτω από τις κουβέρτες του φιλήσυχου πολίτη βγαίνει η πεταλούδα του αυταρχισμού και της έκπτωσης των ατομικών δικαιωμάτων, όπως από το κουκούλι της κουκούλας του μπαχαλάκια βγήκε η πεταλούδα της βίας πάνω απ’ το λόγο, της άρνησης πάνω απ’ την πρόταση, της καταστροφής πάνω απ’ τη δημιουργία."

Έξοχο..

Ένας φίλος

 
At 3/23/2009 06:25:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Ωραίο ποστ, μα την αλήθεια! Καιρό είχα να περάσω και αποζημιώθηκα :)

Δεν θυμάμαι τον τίτλο του παραμυθιού όπου το παληκαράκι φορούσε την κουκούλα που το έκανε αόρατο και ακολουθούσε τις 12 βασιλοπούλες χωρίς να το παίρνουν πρέφα και έβλεπε πού πηγαίναν τις νύχτες και χόρευαν...

Και ο Μπάτμαν φοράει κουκούλα και ο Σπάιντερμαν και ο Ζορρό μάσκα που κρύβει το πρόσωπο. Ο κ. Δένδιας όμως μάλλον, καθώς φαίνεται, προτιμάει το Σούπερμαν! :) χαχαχα

 
At 3/23/2009 09:14:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Ανώνυμος 09:08:00 μμ

Ανώνυμε των 10:20, ένας επαναστάστης δεν φοράει ποτέ κουκούλα. Στην αρχή ίσως, αλλά στην πορεία και καθ' οδόν την βγάζει. Αναγκαστικά. Επειδή αυτό που διάλεξε ισοδυναμεί με την ίδια την σύγκρουση με τον θάνατο. Η κουκούλα ίσως για λίγο να καθυστερήσει τον ερχομό του. Αλλά δεν θα τον αποφύγει.
Είναι αδύνατο και μάταιο...

και κάτι που σκεφτόμουν...γιατί υπογράφουμε σαν ανώνυμοι;...:-)

 
At 3/23/2009 09:15:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συγχαρητήρια Old Boy!

Η γελοιότητα του νομοθετήματος αποκαλύπτεται και από μια άλλη - απρόσμενη (;) - πλευρά, στην κριτική που του κάνει στη χτεσινή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ άρθρο της κ. Μαραγκοπούλου-Γιωτοπούλου! Πώς;

Λοιπόν, η καθηγήτρια παραπέμπει στο ήδη υπάρχον άρθρο 167 παρ. 2 του Ποινικού Κώδικα. Παραθέτω εδώ όλο το άρθρο:

"ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Άρθρο 167

Αντίσταση

1. Όποιος μεταχειρίζεται βία ή απειλή βίας για να εξαναγκάσει κάποια αρχή ή υπάλληλο να ενεργήσουν πράξη που ανάγεται στα καθήκοντά τους ή να παραλείψουν νόμιμη πράξη, καθώς και όποιος βιαιοπραγεί κατά υπαλλήλου ή προσώπου που έχει προσληφθεί ή άλλου υπαλλήλου που έχει προστρέξει για να τον υποστηρίξει ενώ διαρκεί η νόμιμη ενέργειά του, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους. Σε κάθε περίπτωση αποκλείεται η μετατροπή ή η αναστολή της ποινής.

2. Αν οι πράξεις που προβλέπει η προηγούμενη παράγραφος έγιναν από πρόσωπο που οπλοφορεί ή φέρει αντικείμενα με τα οποία μπορεί να προκληθεί σωματική βλάβη ή έχει καλυμμένα ή αλλοιωμένα τα χαρακτηριστικά του ή έγιναν από περισσότερους, καθώς και αν το πρόσωπο κατά του οποίου στράφηκε η πράξη διέτρεξε σοβαρό προσωπικό κίνδυνο επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών εφόσον η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη."

Και λέει η κα Μαραγκο-Γιωτο: το νομοθέτημα αυτό υπάρχει ήδη αλλά έχει αποδειχτεί πρακτικά ανεφάρμοστο και πλήρως αποτυχημένο!!!

Κόκκαλο ο Δένδιας!

Φυσικά η καλή καθηγήτρια καταλήγει ότι το νομοθέτημα θα είναι εφαρμόσιμο και πετυχημένο ΜΟΝΟ ΕΑΝ η "κουκουλοφορία" ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ (ιδιώνυμο) ΑΔΙΚΗΜΑ...

Δηλαδή: η "γάζα", λέει, δεν αρκεί, χρειάζεται "γύψος"!!!

Αλλά και έτσι, από τα δεξιότερα, φανερώνεται η γελοιότητα του πράγματος.

 
At 3/23/2009 09:35:00 π.μ., Blogger Μιχάλης Τσαντίλας said...

Καλημέρα! Πολύ ωραίο το κείμενο! Επιτρέψτε μου εμένα να μην έχω πρόβλημα με τις κουκούλες και να με ενδιαφέρουν μόνο οι πράξεις αυτών που τις φορούν. Επιτρέψτε μου επίσης να μην έχω σαν ευαγγέλιο το οτιδήποτε είπε ο Γκεβάρα (αν το είπε), ο Ιησούς ή ο οποισδήποτε.

 
At 3/23/2009 10:03:00 π.μ., Blogger Polykarpos said...

Πέρα από όλα αυτά το σουρεαλιστικό είναι ότι δεν τιμωρείσαι βάση της σοβαρότητας του αδικήματος αλλά βάση αμφίεσης.
Τραγικά δείγματα πανικού!!!

 
At 3/23/2009 01:00:00 μ.μ., Blogger xasodikis said...

Νομικός σουρεαλισμός, πολύ σωστά το λες. Και για όποιον είχε αμφιβολίες, απόδειξη οι μετέπειτα ανακοινώσεις του Δένδια, ότι το μέτρο θα επεκταθεί και στο αδίκημα της ληστείας.
Γιατί όχι και στην απαγωγή; Την ξεχάσανε μάλλον...

Οπότε έχεις δίκιο, παρακολουθούμε τη δημιουργία ενός καινούργιου εννόμου αγαθού, της "παλικαροσύνης των δραστών".

 
At 3/23/2009 03:01:00 μ.μ., Blogger zonekros said...

Ένα ακόμη τυπικά φασιστικό κείμενο. Λέει ο ανώμαλος συγγρα-φεύ πόσο είναι σημαντικό να έχει μια ωραία πεποίθηση: η ύπαρξη αντιπολιτεύεται το κόμμα με γενικό τίτλο Νέα Δημοκρατία.

 
At 3/23/2009 03:09:00 μ.μ., Blogger Συνοδοιπορος said...

Oldboy, βρίσκω την υπόγεια ειρωνεία σου, εξαιρετική.

Νομίζω ότι η εξουσία απλώς προσπαθεί να παίξει έναν διδακτικό ρόλο. Σου λέει, αιώνες τώρα σε αδικώ, σε πολεμώ και εγκληματώ με κάθε τρόπο εις βάρος σου. Με είδες ποτέ να κρύβω το πρόσωπό μου; Εγώ δεν σε φοβάμαι, εσύ γιατί με φοβάσαι;

Λες, "Μολονότι το θέμα της εγκληματικότητας θα έπρεπε να έχει να κάνει με το αν συλλαμβάνονται ή όχι όσοι βιαιοπραγούν, φτάσαμε σε τέτοιο επίπεδο επικοινωνιακού παραλογισμού, που αντί να εστιάσουμε στο γιατί δεν συλλαμβάνεται κάποιος την ώρα που καταστρέφει, εστιάζουμε στην κουκούλα που φοράει." - Αυτό είναι το θέμα...

 
At 3/23/2009 04:52:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε των 9:15, κατά τη γνώμη μου από το άρθρο της Μαραγκοπούλου δεν προκύπτει η γελοιότητα του νομοθετήματος αλλά η πιθανότατη αναποτελεσματικότητά του.
Κατ΄εμέ γελοία είναι όλη η συλλογιστική πίσω από το νομοθέτημα. Παλιά τους λέγαμε αναρχικούς και γνωστούς αγνώστους. Εδώ και κάτι χρόνια τους λέμε κουκουλοφόρους. Λέγοντάς τους και λέγοντάς τους πειστήκαμε ότι αυτοί αποτελούν πλέον μια ξεχωριστή κατηγορία ταραξιών. Εξαγγέλλοντας το μέτρο δεν κάνουμε κάτι άλλο παρά να μετατρέπουμε έναν μιντιακό όρο σε νομικά σημαντική έννοια.

 
At 3/23/2009 05:44:00 μ.μ., Blogger Γνωμοδότης said...

Εξαγγέλλοντας το μέτρο δεν κάνουμε κάτι άλλο παρά να μετατρέπουμε έναν μιντιακό όρο σε νομικά σημαντική έννοια.

Και, εφόσον δεν έχουν απομείνει και πολλά άλλα κοινωνικά πεδία, από που, αν όχι από τα μήντια θα αντλήσει ο σύγχρονος νομοθέτης της νομικά σημαντικές έννοιες;

 
At 3/23/2009 06:08:00 μ.μ., Blogger Nomad said...

Αν και τα ξαναείπαμε, περαν του αστείου της σκέψης, να προσθέσω ότι εστω πως συλλαμβάνεται 17χρονος να σπαει βιτρίνα κουκουλωμένος. Εμείς ως κοινωνία του ρίχνουμε 10 χρονάκια φυλακή να διορθωθεί ο αληταμπουρας που εσπασε τη βιτρίνα;

Θαθελα να ηξερα αν αυτοί οι ανθρωποι που νομοθετούν εκ του προχείρου και της συγκυρίας μπορούν να προεκτείνουν μια σκέψη στην εφαρμογή της, η αν τους νοιάζει μονο η επομενη δημοσκόπηση και η συσπείρωση του κοπαδιού στο μαντρί.

Οτι οι δημοσκοπήσεις δείχνουν οτι η πλειοψηφία των πολιτών συμφωνεί με το μέτρο με τρομάζει περισσότερο, γιατί δείχνει πόσο εύκολα μπορεί να διολισθήσουμε σε ολοκληρωτικές σκέψεις υπερβασης των ορίων αμύνης μας, του τύπου "μου σπας τη βιτρίνα, σε πυροβολώ ρε πουστη"

δεν μπορώ να δεχθώ ότι η ποινή για την καταστροφή μιας περιουσίας με βαριοπούλα και πετρα μπορεί να είναι δεκαετής καθειρξη κι οτι υποκείμενος τετοιας ποινικής μεταχείρισης μπορεί να είναι εφηβος. Ειναι περίπου σα να αντιμετωπίζουμε με σφαίρα τη μολότοφ του, σα να δικαιώνουμε τον Καλτεζά.

 
At 3/23/2009 06:09:00 μ.μ., Blogger Nomad said...

τον Μελίστα, συγνωμη.

 
At 3/24/2009 01:26:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

και ύστερα.......ήρθαν οι μέλισσες!

Εξωτερικότητες.
-η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ωφέλεια μιας κοινωνίας μετράται από το άθροισμα των πλεονασμάτων των καταναλωτών & των παραγωγών.
-η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ωφέλεια μεγιστοποιείται στις παραπάνω αγορές
-όταν η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ μιας αγορας επηρεάζει άτομα έξω από την αγορά, τότε δημιουργούνται παρενέργειες που ονομάζονται ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΕΣ
-η παρουσία ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΩΝ κάνει τις αγορές αναποτελεσματικές και έτσι ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ
-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ είναι η επίπτωση των πράξεων ενός ατόμου στην ευημερία ενός άλλου ατόμου
-οι ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΕΣ μπορεί να ειναι είτε θετικές είτε αρνητικές

ΕΣΩτερίκευση ΕΞΩτερικοτήτων.
Επιτυγχάνεται με την μεταβολή των κινήτρων με τέτοιο τρόπο ώστε τα άτομα να λαμβάνουν υπόψη τους τις εξωτερικές επιδράσεις των πράξεων τους


Όμως τελικά σύντροφοι, το μόνο που κάνουν πάντα αυτοί που "εκλέχθηκαν", "ορίστηκαν", "κληρονόμησαν" την εξουσία είναι να μην εσωτερικεύουν το κόστος των πράξεων τους αλλά μονόδρομα, αδιάλειπτα, αέναα να μας το εξωτερικεύουν.
Και εμείς μονόδρομα, αδιάλειπτα, αέναα το εσωτερικεύουμε γιατί έχουμε πιστεί ότι αυτός είναι ο σκοπός μας σε αυτό τον μάταιο κόσμο, έτσι είναι το συστημα τι να κάνουμε ρε αδερφέ, τώρα να το αλλάξουμε?

και όπως έγραψε ο ποιητής παλιότερα (νομίζω ο xasidikis ήταν).....
τελευταία έξοδος....Τζούλια Αλεξανδράτου

 
At 3/24/2009 01:28:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επίσεις, περιμένω να πεις κάτι για τον Θοδωρη Τενέζο

 
At 3/24/2009 03:02:00 π.μ., Blogger zonekros said...

Κοινωνική ωφέλεια και κοινωνία ελεύθερων ανθρώπων δεν μπορούν να γίνουν κάτω από εκμεταλλευτικές συνθήκες επιβίωσης.

 
At 3/25/2009 11:19:00 π.μ., Anonymous anasthod said...

Περιγραφή: Φθάνει σε ύψος τα 2-2,5 μέτρα και ζυγίζει από 50 ως 80 κιλά. Το σώμα της έχει φτέρωμα που είναι γυμνό και το χρώμα του είναι ασπρόμαυρο στα αρσενικά και γκρι στα θηλυκά. Ο λαιμός και το κεφάλι της καλύπτονται από χνούδι. Έχει μικρό κεφάλι σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα της και μεγάλα μάτια με βλεφαρίδες. Το ράμφος της καταλήγει σε ονυχοειδή απόφυση και καλύπτεται από κερατίνη. Τα πόδια της είναι ψηλά, δυνατά και καταλήγουν σε δύο δάκτυλα. Από αυτά, το εξωτερικό δάκτυλο είναι πιο αναπτυγμένο από το εξωτερικό και καταλήγει σε ένα σκληρό νύχι. Στο εμπρόσθιο τμήμα των ταρσών βρίσκονται φολίδες από κερατίνη. Τρέχει πολύ γρήγορα χρησιμοποιώντας τις δυνατές κνήμες της και εξασφαλίζει την ισορροπία στο σώμα της με τις φτερούγες της. Με τον ίδιο τρόπο μειώνει την ταχύτητα και αλλάζει κατεύθυνση. Η ταχύτητά της φθάνει τα 60 χιλιόμετρα την ώρα.

Περισσότερα: http://el.wikipedia.org/wiki/Στρουθοκάμηλος

 
At 1/27/2010 09:36:00 π.μ., Blogger sa said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,AV女優,聊天室,情色,性愛

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home