Κυριακή, Σεπτεμβρίου 23, 2007

Αμάντρωτη Τέχνη

Η τέχνη δεν έχει όρια· πόσο μάλλον οι εικαστικές τέχνες. Ολοκληρώνοντας την περιήγηση στην εντός Τεχνοπόλεως Μπιενάλε ένιωσα έτοιμος για μια νέα αντίληψη του χώρου, έτοιμος για μια ξεχωριστή διαδρομή απρόοπτων εικαστικών συναντήσεων, έτοιμος για να επεκτείνω την Μπιενάλε έξω από τα ασφυκτικά πλαίσια του θεσπισμένου θεάματος, μετατρέποντας ολόκληρη την πόλη σε αληθινή «Τεχνόπολη».
Οld Boy*
«Destroy Parkiking», 2007
Αυθεντική επιγραφή μαντρόπορτας στην οδό Ιάκχου, λίγα μέτρα πριν την είσοδο της Τεχνόπολης.
Φωτογραφία άνευ λούπας.
Παραχώρηση του καλλιτέχνη.

*1972, AΘΗΝΑ. ΖΕΙ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ) ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

12 Comments:

At 9/24/2007 12:49:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Don't destroy our minds. Please, tell us your opinion about the exhibition!

 
At 9/24/2007 01:33:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε, ο καλλιτέχνης μίλησε. "Τέλος"!

Respect στην συνεισφορά σου.

Δύο πράγματα στο έργο και την ζωή σου με προβληματίζουν.

α') «Μη παρκάρετε». Μη παρκάρετε... Γιατί ο καλλιτέχνης θέλησε να εκφραστεί δίχως «νι»; Μήπως έχει να κάνει με την ελλειπτικότητα με την οποία προσέγγισε την συγκεκριμένη δημιουργία; Μήπως απηχεί τη μέση οδό (ούτε Γιωργάκης, ούτε Μπέννης, αλλά Αννούλα); Μήπως στέλνει μνμ στον Βύντρα ("Μη ρε Βύντρα!"); Μήπως έχει να κάνει με τον "δηθενικό προοδευτισμό" του εν λόγω καλλιτέχνη;
Το έργο παραμένει ανοιχτό στις ερμηνείες, ίδιον σπουδαίων δημιουργιών.

β') Το άλλο το μαγικό πως το καταφέρνεις;

:D :P

 
At 9/24/2007 01:34:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

My dear not - Greek reader, I am anything but an expert. Aλλά αφού ρωτάς τη γνώμη μου, κάποια λίγα μου άρεσαν, η πλειοψηφία με άφησε παντελώς ασυγκίνητο (χωρίς να φταίει απαραίτητα αυτή - είμαι ξένος με το συγκεκριμένο είδος τέχνης εντός ή εκτός εισαγωγικών), ενώ το έργο που πραγματικά απόλαυσα ήταν του Τότσικα. Μπράβο του.

 
At 9/24/2007 01:39:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Αχ, Νοvalis, είδες λοιπόν πώς το προκατειλημμένο βλέμμα δεν είναι παρά το τυφλό βλέμμα; Είδες που «παρκάρετε» περίμενες να δεις και «παρκάρετε» είδες, ενώ το «παρκαράρετε» βγάζει μάτια; Ντιστρόι ορθόγκραφι.

 
At 9/24/2007 01:48:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αφού είσαι μεγάλη ταναπού, τα 'χουμε ξαναπεί :PPPPP

Προσκυνώ.

 
At 9/24/2007 03:26:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Ο Novalis παρατηρεί εκείνα που λείπουν, όσα υπεραφθονούν περνούν απαρατήρητα. :-ΡΡΡ
Για το θέμα, παρατηρώ ότι ολόκληρη η Αθήνα (μη πω και όλες οι πόλεις της χώρας και κολαστώ γιατί δεν τις ξέρω όλες, ε) είναι μια Τεχνόπολη. Το γιατί περιορίστηκε σε ένα κομματάκι γης ένα δείγμα και μάλιστα τεχνητό, αυτό είναι αλλουνού παπά βαγγέλιο.

 
At 9/24/2007 10:58:00 π.μ., Blogger gasireu said...

ντεμέκ ολτερνατίβ καλλιτέχνη,
το 'παρκαραρέτε'
είναι νομίζω το έργο στροφή σου,
με χειρόφρενο!
οι όποιες ερμηνείες, θα φανούν, τολμώ να πω λίγες, μπροστά στο ρεαλιστικό του μήνυμα. μια κορυφαία στιγμή arte povera....
ο Τότσικας ότι μεγαλείο είχε να καταθέσει, το έδωσε στο 'καρπούζι'
τέλος.....
το '72 ήταν κορυφαία χρονιά στα κόκκινα....

 
At 9/24/2007 01:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

α ρε πορδιά του συναγελασμού, έχασες το χιούμορ σου και δε με κάνεις να γελώ πια..

 
At 9/24/2007 05:17:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Gasireu, αν δεν έχεις δει τον καινούριο Τότσικα μην μου μιλάς για καρπούζια, για καλοκαίρια, για ακρογιαλιές και αστέρια.

 
At 9/24/2007 05:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ανωνυμε....συμφωνω μαζι σου

εμενα η εκθεση μου φανηκε πολυ φτωχη και facile που λενε και οι Γαλλοι

εσυ τι εχεις να πεις?

 
At 9/27/2007 06:19:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μέχρι στιγμής έχω δεί μόνο την Τεχνόπολη. Λίγα πράγματα θα χαρακτήριζα αξιόλογα. Πρωτότυπα ή πρωτοποριακά, ακόμα λιγότερα.
Δεν είμαι ξένος ως προς τα εικαστικά, δεν είμαι ειδικός.

Προσεγγίζω και με τη νόηση και με το συναίσθημα.Κρίμα που δεν κινητοποιήθηκε αρκετά κανένα από τα δυό.

Πτυχίο αγγλικών απαραίτητο. Αυτά που ξέρατε περί παγκόσμιας γλώσσας της Τέχνης ξεχάστε τα.

Βγαίνοντας σιωπηλοί και θλιμένοι κάποιος απ τη παρέα μίλησε :

" Δε μας χέζεις ρε Ζενάκο"

Ούτε που ξαναμιλήσαμε για το χαμένο απομεσήμερο

 
At 10/09/2007 07:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σήμερα πήγα κι εγώ στην Τεχνόπολη...αφού λέω με τόση διαφήμιση κάτι καλό θα υπάρχει!
Λοιπόν, δεν κατάλαβα και πολλά..
Πάντως η ελληνική μου αξιοπρέπεια θίχτηκε όταν ο τύπος με τη φουστανέλα χόρευε σε ρυθμούς house και κατέστρεφε πάστες, για να μη σχολιάσω καν τον άλλο με το κόκκινο string..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home