Αμάντρωτη Τέχνη
Η τέχνη δεν έχει όρια· πόσο μάλλον οι εικαστικές τέχνες. Ολοκληρώνοντας την περιήγηση στην εντός Τεχνοπόλεως Μπιενάλε ένιωσα έτοιμος για μια νέα αντίληψη του χώρου, έτοιμος για μια ξεχωριστή διαδρομή απρόοπτων εικαστικών συναντήσεων, έτοιμος για να επεκτείνω την Μπιενάλε έξω από τα ασφυκτικά πλαίσια του θεσπισμένου θεάματος, μετατρέποντας ολόκληρη την πόλη σε αληθινή «Τεχνόπολη».
Αυθεντική επιγραφή μαντρόπορτας στην οδό Ιάκχου, λίγα μέτρα πριν την είσοδο της Τεχνόπολης.
Φωτογραφία άνευ λούπας.
Παραχώρηση του καλλιτέχνη.
*1972, AΘΗΝΑ. ΖΕΙ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ) ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
12 Comments:
Don't destroy our minds. Please, tell us your opinion about the exhibition!
Ανώνυμε, ο καλλιτέχνης μίλησε. "Τέλος"!
Respect στην συνεισφορά σου.
Δύο πράγματα στο έργο και την ζωή σου με προβληματίζουν.
α') «Μη παρκάρετε». Μη παρκάρετε... Γιατί ο καλλιτέχνης θέλησε να εκφραστεί δίχως «νι»; Μήπως έχει να κάνει με την ελλειπτικότητα με την οποία προσέγγισε την συγκεκριμένη δημιουργία; Μήπως απηχεί τη μέση οδό (ούτε Γιωργάκης, ούτε Μπέννης, αλλά Αννούλα); Μήπως στέλνει μνμ στον Βύντρα ("Μη ρε Βύντρα!"); Μήπως έχει να κάνει με τον "δηθενικό προοδευτισμό" του εν λόγω καλλιτέχνη;
Το έργο παραμένει ανοιχτό στις ερμηνείες, ίδιον σπουδαίων δημιουργιών.
β') Το άλλο το μαγικό πως το καταφέρνεις;
:D :P
My dear not - Greek reader, I am anything but an expert. Aλλά αφού ρωτάς τη γνώμη μου, κάποια λίγα μου άρεσαν, η πλειοψηφία με άφησε παντελώς ασυγκίνητο (χωρίς να φταίει απαραίτητα αυτή - είμαι ξένος με το συγκεκριμένο είδος τέχνης εντός ή εκτός εισαγωγικών), ενώ το έργο που πραγματικά απόλαυσα ήταν του Τότσικα. Μπράβο του.
Αχ, Νοvalis, είδες λοιπόν πώς το προκατειλημμένο βλέμμα δεν είναι παρά το τυφλό βλέμμα; Είδες που «παρκάρετε» περίμενες να δεις και «παρκάρετε» είδες, ενώ το «παρκαράρετε» βγάζει μάτια; Ντιστρόι ορθόγκραφι.
Αφού είσαι μεγάλη ταναπού, τα 'χουμε ξαναπεί :PPPPP
Προσκυνώ.
Ο Novalis παρατηρεί εκείνα που λείπουν, όσα υπεραφθονούν περνούν απαρατήρητα. :-ΡΡΡ
Για το θέμα, παρατηρώ ότι ολόκληρη η Αθήνα (μη πω και όλες οι πόλεις της χώρας και κολαστώ γιατί δεν τις ξέρω όλες, ε) είναι μια Τεχνόπολη. Το γιατί περιορίστηκε σε ένα κομματάκι γης ένα δείγμα και μάλιστα τεχνητό, αυτό είναι αλλουνού παπά βαγγέλιο.
ντεμέκ ολτερνατίβ καλλιτέχνη,
το 'παρκαραρέτε'
είναι νομίζω το έργο στροφή σου,
με χειρόφρενο!
οι όποιες ερμηνείες, θα φανούν, τολμώ να πω λίγες, μπροστά στο ρεαλιστικό του μήνυμα. μια κορυφαία στιγμή arte povera....
ο Τότσικας ότι μεγαλείο είχε να καταθέσει, το έδωσε στο 'καρπούζι'
τέλος.....
το '72 ήταν κορυφαία χρονιά στα κόκκινα....
α ρε πορδιά του συναγελασμού, έχασες το χιούμορ σου και δε με κάνεις να γελώ πια..
Gasireu, αν δεν έχεις δει τον καινούριο Τότσικα μην μου μιλάς για καρπούζια, για καλοκαίρια, για ακρογιαλιές και αστέρια.
ανωνυμε....συμφωνω μαζι σου
εμενα η εκθεση μου φανηκε πολυ φτωχη και facile που λενε και οι Γαλλοι
εσυ τι εχεις να πεις?
Μέχρι στιγμής έχω δεί μόνο την Τεχνόπολη. Λίγα πράγματα θα χαρακτήριζα αξιόλογα. Πρωτότυπα ή πρωτοποριακά, ακόμα λιγότερα.
Δεν είμαι ξένος ως προς τα εικαστικά, δεν είμαι ειδικός.
Προσεγγίζω και με τη νόηση και με το συναίσθημα.Κρίμα που δεν κινητοποιήθηκε αρκετά κανένα από τα δυό.
Πτυχίο αγγλικών απαραίτητο. Αυτά που ξέρατε περί παγκόσμιας γλώσσας της Τέχνης ξεχάστε τα.
Βγαίνοντας σιωπηλοί και θλιμένοι κάποιος απ τη παρέα μίλησε :
" Δε μας χέζεις ρε Ζενάκο"
Ούτε που ξαναμιλήσαμε για το χαμένο απομεσήμερο
Σήμερα πήγα κι εγώ στην Τεχνόπολη...αφού λέω με τόση διαφήμιση κάτι καλό θα υπάρχει!
Λοιπόν, δεν κατάλαβα και πολλά..
Πάντως η ελληνική μου αξιοπρέπεια θίχτηκε όταν ο τύπος με τη φουστανέλα χόρευε σε ρυθμούς house και κατέστρεφε πάστες, για να μη σχολιάσω καν τον άλλο με το κόκκινο string..
Δημοσίευση σχολίου
<< Home