Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

Μουγουθού

Βασικό χαρακτηριστικό της Μέσης Γλάστρας Θέμου (Μουγουθού) είναι ότι θεωρεί πως έχει καικαταγαμώ τα χιούμορ (όπως όλοι ανεξαιρέτως οι άνθρωποι από καταβολής της πλάσεως, εδώ που τα λέμε) και προκειμένου να το αποδείξει (αποδεικνύοντας ταυτόχρονα ότι τα βυζιά της υποστηρίζονται από ένα οξυτατότατο πνεύμα) βρίσκεται σε πρωτοφανή χιουμοριστική εγρήγορση καταβάλλοντας συγκινητική υπερπροσπάθεια να πιάνει στον αέρα (όχι πριν πέσει κάτω, αλλά πριν καλά καλά εξέλθει από το στόμα του Θέμου ή του Περρή) κάθε -μα κάθε- πείραγμα, αστείο, υπονοούμενο. Συνηθέστατα δε και φράσεις που δεν συνιστούν πείραγμα, αστείο, υπονοούμενο. Η Μουγουθού δεν πτοείται από τέτοιες λεπτομέρειες, η Μουγουθού τα πιάνει όλα, η Μουγουθού πιάνει και τα άπιαστα και πιο υπέροχη από ποτέ δεν σταματά να ξεκαρδίζεται. Εκρηκτικό κοκτέιλ με το χιουμοριστικό πανηγύρι της Μουγουθού φτιάχνουν τα εκστατικά βλέμματα των δυο παρουσιαστών, οι οποίοι διατελούν παγίως ξελιγωμένοι, θυμίζοντας εντόνως εντεκάχρονους μπόμπους που έχουν μόλις ανακαλύψει τον (απρόσιτο σε αυτούς λόγω ηλικίας) πλανήτη γυναίκα και τις βαθιές συγκινήσεις της μαλακίας συνάμα, και δημιουργώντας σου την αίσθηση ότι αν η Μουγουθού τους ζητούσε να κατέβουν από τις καρέκλες τους, να συρθούν στα τέσσερα και να γαβγίσουν ενώπιον των τηλεοπτικών καμερών, θα το έκαναν με χαρά -με ευτυχία καλύτερα- με σάλια να τρέχουν ακανόνιστα από το στόμα τους και την ουρά τους να πηγαίνει πέρα δώθε.

42 Comments:

At 1/17/2007 02:40:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Tα βιντεάκια πάντως του «ΟΛΑ» είναι μια χαρά.

 
At 1/17/2007 04:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Έχω να δω τηλεόραση και Θέμο, από τότε που μουγουθού ήταν αυτή που τώρα έχει γίνει μάνα του παιδιού του Ζαγοράκη.

Τα βιντεάκια είναι όντως καταπληκτικά, ευτυχώς κυκλοφορούν με mail...

 
At 1/17/2007 08:00:00 μ.μ., Blogger Πληρωμένη πένα said...

Καλά ξεκίνησε ο Θέμος αλλά πολύ σκουπίδι κατέληξε. Και αυτός και τα βιντάκια του.

 
At 1/17/2007 08:49:00 μ.μ., Blogger Αταίριαστος said...

Μα είναι στα καθήκοντα της σωστής γλάστρας να είναι χαρούμενη σε βαθμό χαζομάρας! Γλάστρα μαραμένη δεν αποτελεί ευχάριστο θέαμα. Και γιατί να είναι σκυθρωπή ή σκεφτική έστω; Την συνοφρύωσαν αυτά που σκέφτεται; Νέα είναι, ωραία είναι, οι άντρες μόλις τη βλέπουν κάνουν σαν σκυλάκια, γιατί να μην αναζητά σε κάθε μαλακιούλα ευκαιρία για γέλιο;

 
At 1/17/2007 09:02:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ, πάντως, αναπολώ την εποχή τού 3-2-1...

(ειδικά τα πλατσουρίσματα στην πισίνα...)

 
At 1/17/2007 09:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μεσα σε ενα μηνα καταφερα να διαβασω ολα οσα εχεις γραψει στο πολυ πετυχημενο μπλογκ σου απο την πρωτη μερα.ειμαι ενα κοριτσακι 22χρονο που νιωθει πως ζει σε λαθος εποχη. σπουδαζω κ εργαζομαι.με οτι προσπαθησα να ασχοληθω σοβαρα μου δημιουργουσε προβλημα η εμφανιση μου(σχεση=ζηλια,φιλια=κομπλεξ, δουλεια=ζηλια απο συναδελφους κ κανεις δεν νοιαζεται αν εχω κατι να δωσω σαν ανθρωπος ολοι μενουν στην εικονα μου)την χειροτερη ατακα την ακουσα στη σχολη,καθηγητρια μου ειπε ΄΄εισαι πολυ ομορφη γι'αυτο πρεπει να μας αποδειξεις οτι αξιζεις΄΄... κ σου κανω μερικες ερωτησεις που με βαζουν σε σκεψεις, αν ημουν ασχημη δεν θα χρειαζοταν να αποδειξω οτι αξιζω? αυτοματα το αγορι μου θα με εμπιστευοταν κ θα ειχα πολλες φιλες(αντι για μια που εχω)? γιατι ολοι απαιτουν απο μενα να ειμαι χαζη? γιατι κανεις δεν εστιαζει στο οτι παω γηπεδο, εχω διαβασει απειρα βιβλια,ειμαι σινεφιλ,μ'αρεσει η μουσικη κλπ κλπ κλπ? οταν βλεπω τα κοριτσια του θεμου δεν καταλαβαινω αν αυτες ειναι χαζες που εκμεταλευονται την εμφανιση τους (γιατι μονο αυτο εχουν η τουλαχιστον ετσι δειχνουν) η εγω που εχω αποψη κ την λεω ελευθερα κ ασ τσαλακωνει την εικονα μου? αφου αυτες τελικα παιρνουν αυτο που θελουν ενω εγω μια ζωη προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.... ουφ στον ειπα τον προβληματισμο μου κ τωρα θα σ'φησω γιατι μαλλον εγινα κουραστικη.

 
At 1/18/2007 01:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Άσε τα ανασφαλή αγοράκια και έλα στο θείο...
:)

 
At 1/18/2007 01:27:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@Προς ανωνυμη 22χρονη καλλονη

Συμβουλη οχι απο μενα ή μαλλον απο μενα μεσω φιλης που πανω κατω αντιμετωπισε τα ιδια προβληματα (αλλα τελικως εκανε λαθος επιλογη):

οι γλαστρες εχουν εν μερει δικιο. Πιο ευκολα (και γρηγορα) θα βγαλεις κανα φραγκο εκει παρα απο την δουλεια σου. Τωρα βεβαια δεν λεμε να γινεις πουτανα (εννοω προφανως αμα δεν θελεις, αμα θελεις αναλαμβανω προωθηση / διεκπεραιωση κτλ -πλακα κανω ε;-) ή κοτα σε καναν λεφτα. Αλλα αν πχ κανεις κανα διαφημιστικο ή κανα μοντελλινγκ ή τιποτις τετοιο για οσο χρονο θα "πουλας" (και θα εχεις ορεξη), θα εχεις ευκολα λεφτα (κ' νομιμα)με τα οποια μπορεις να πηγαινεις τα ταξιδια (ή να τα δινεις σε μενα αν τελικα αποφασισεις να κανεις αυτο που λεμε παραπανω).

Απο εκει και περα, δυστυχως, αν οντως εισαι τοσο ομορφη (γιατι μπορει κ' να μας λες ψεμματα), ξεχνα τις φιλιες. Η φιλη μου δεν μπορεσε να βρει καμμια και με λυπη θα παραδεχθω οτι και εγω της φερθηκα σαν μαλακας. Ή μαλλον σαν ανδρας, και ας νομιζε η δυσμοιρη οτι ημουν διαφορετικος.

Οπως βλεπεις ο καθενας εχει και τον σταυρο του.

 
At 1/18/2007 01:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

> ειμαι ενα κοριτσακι 22χρονο που νιωθει πως ζει σε λαθος εποχη


Ερωτω ευθεως: Ποια 22χρονη μπορει να γραψει χωρις να ανατριχιασει "ειμαι ενα κοριτσακι" ;

(Και ηδη ειναι 6 χρονια μεγαλυτερη απο το Μ.Ο. ηλικιας ολων των υπολοιπων μας που γραφουμε εδω!)

Λετε εκεινος ο πιτσιρικας που ειχε γραψει την επιστολη-πρωτοσελιδο στην "Ε" να εγινε σχολιαστης του Oldboy με female περσονα;

--
e.

 
At 1/18/2007 01:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγορακι 35 χρονο ενα ειμαι που μουφα οτι σχολια διαβαζει νιωθει διαφορα.

--
e.

 
At 1/18/2007 02:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε ε (υποθετω οτι εισαι ο γνωστος ε και οχι ο αγνωστος ε, ε;)

η κοπελα εννοει κοριτσακι συναισθηματικα /ψυχολογικα το ποστ το κανει ξεκαθαρο αυτο.

Το καταλαβες, ε;

 
At 1/18/2007 02:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ακου πως ακουγεσαι ...


(μουσικη υποκρουση Ζετεμ -Γκινσμπουργκ και Μπιρκιν, βαθια φωνη ομιλητριας)

Θελω να σου κανω κατι ξεκαθαρο: 22χρονο κοριτσακι ειμαι μονο στον συναισθηματικο/ψυχολογικο τομεα.


--
e.

 
At 1/18/2007 03:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

E ε, τωρα γινεσαι αναιτια κακος και μικροπρεπης. Φανταζομαι δεν εισαι ομορφος αρκετα ωστε να καταλαβεις τι προβληματα θα σου δημιουργουσε αυτο.

--
f.

 
At 1/18/2007 03:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ειμαι αρκετα εξυπνος (δηλαδη 22 χρονων) ωστε να μου φτανουν οσα μου δημιουργει αυτο :-)

Γιατι δεν μενουμε ομως στις κοπελες του Θεμου. Εσκασε μια και εδω και σας αποσυντονισε ολους με τον ιδιο ακριβως τροπο που ελεγε ο Old Boy.
--
e.

 
At 1/18/2007 03:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πρώτον, κάτω τα χέρια απο τις γλάστρες του Θέμου.
Δεύτερον, δε κατάλαβα γιατί δηλαδή είναι κακό το να πέσουν (Θέμος και Περρής) στα γόνατα και να αρχίσουν να γαβγίζουν ;
Τρίτον, μήπως ζηλεύουμε λιγουλάκι ;
Τέταρτον, πήρατε τη μικρή από τα μούτρα και τη σέρνετε δώθε - κείθε. Το κακόμοιρο μια απορία είχε και τώρα έχει 500 και όσο θα περνά η ώρα θα αυξάνει ο αριθμός των αποριών με γεωμετρική πρόοδο.
Πέμπτον, άκου παιδί μου. Κοίτα να χαρείς και τα νιάτα σου και την ομορφία σου και μη φοβάσαι να κάνεις μαλακίες. Επίσης να μη φοβάσαι να λες ελεύθερα αυτό θες και αυτο που αισθάνεσαι.
gs

 
At 1/18/2007 04:25:00 μ.μ., Blogger discolata said...

Δυο μέρες κάνω να πατήσω εδώ μέσα και χαμός γίνεται...χάνω τα καλύτερα...

ένα θα πω, οι δόλιες οι μουγουθούδες, που διόλου δόλιες τελικά είναι, ήταν εξαπανέκαθεν συστατικό της τιβί.

τρώνε και εκείνες απο αυτό, και οι καναλάρχες τους, αλλά και ο κάθε λιγωμένος απο την πολυθρόνα του.

τίποτε δεν πάει χαμένο σε αυτή τη χώρα, όλοι κερδισμένοι.

σμούτσεν

υ.γ. θα έδινα ακόμα και μια μου βλεφαρίδα (και ξέρεις τι αξία έχουν με τις ευχές και τα φού), να δω το θέμο να σέρνεται μπροστά στα πόδια της γουφ γουφ...

 
At 1/18/2007 04:54:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Αγαπητό 22χρονο κοριτσάκι, ξέρω ακριβώς τι εννοείς, έχω αντιμετωπίσει κι εγώ ακριβώς τα ίδια προβλήματα όντας πανέξυπνος και πανέμορφος αντάμα. Μια ζωή ο κόσμος (γυναίκες, γκέι και στρέιτ που πάθαιναν κρίση ταυτότητας μόλις με αντίκριζαν) με αντιμετώπιζε ως εικόνα και μόνο. Πάσχιζα να αποδείξω σε όλους ότι μέσα σ΄ αυτό το πρόσωπο, μέσα σ' αυτό το κορμί κρύβεται ένα ανήσυχο πνεύμα. Μάταια όμως. Όλοι κολλούσαν στο έξω μου. Και τότε άνοιξα το μπλογκ. Και απελευθέρωσα από μέσα μου πνευματικά ποτάμια που επί δεκαετίες ασφυκτιούσαν στην φυλακή της εικόνας και της ομορφιάς μου. Επιτέλους ο κόσμος μπορούσε να καταλάβει ποιός ήμουν στ' αλήθεια.

 
At 1/18/2007 04:55:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

M' άλλα λόγια, είμαι κάπως ειρωνικός γιατί έχω την ίδια υπόνοια με τον e. Aν κάνω λάθος και με το σχόλιο σου δεν κάνεις πλάκα, ζητάω συγγνώμη.

 
At 1/18/2007 05:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αν οντως εχεις *υπονοια* πρεπει να ευγνωμονεις τον Θεο που τουλαχιστον σε εκανε ομορφο!
--
e.

 
At 1/18/2007 06:07:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Τώρα να με λέει βλάκα ένας άνθρωπος που δεν μπορεί να βάλει τόνους όταν γράφει είναι κάπως, δεν είναι;

 
At 1/18/2007 06:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

κατω οι τονοι

 
At 1/18/2007 06:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πολυ θαραλλεο εκ μερους σου. Προκαλεις σε τσαμπουκα ανθρωπο που αποδεδειγμενα πασχει απο ατονια;

--
e.

 
At 1/18/2007 06:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"M' άλλα λόγια, είμαι κάπως ειρωνικός γιατί έχω την ίδια υπόνοια με τον e. Aν κάνω λάθος και με το σχόλιο σου δεν κάνεις πλάκα, ζητάω συγγνώμη"
Αν το σχόλιο είναι αληθινό και αποκαλεί τον εαυτό της κοριτσάκι,και γράφει ότι γράφει τότε λίγα είναι τα σχόλια που έγιναν παραπάνω.

 
At 1/18/2007 06:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με αυτά που γράφει κερδίζει μία θέση στο Θέμο.
ο ανώνυμος από πάνω.

 
At 1/18/2007 07:01:00 μ.μ., Blogger heba said...

Λετε εκεινος ο πιτσιρικας που ειχε γραψει την επιστολη-πρωτοσελιδο στην "Ε" να εγινε σχολιαστης του Oldboy με female περσονα;

--
e.

χα χα χα!Μετά το απίθανο ποστ και απίθανα σχόλια!

 
At 1/18/2007 07:10:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε evris,

Ασε τους κλακαδορους σου να ξεκουραστουνε καμμια μερα ρε ανθρωπε.

 
At 1/18/2007 07:25:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ή οι μισοί σχολιαστές βαριούνται να βάλουν τόνους ή ο e τσακώνεται με τον εαυτό του.
Ηeba, κάνε τον δικό μου κλακαδόρο για να μην σου την λέει κανείς :)

 
At 1/18/2007 07:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ειδες τελικα, αυτη η σιγουρια θα σε φαει: θεωρεις οτι δεν υπαρχει περιπτωση να το κανουμε συνειδητα και απο ιδεολογικη αποψη;

Δεκτο οτι το κινημα το οποιο ιδρυσε ο evris (και του οποιου απλο και ταπεινο μελος ειμαι και εγω) δεν εει ακομη απηχηση στις μαζες αλλα μια μερα θα δειτε ολοι σας οι παλιοτονακηδες.

 
At 1/18/2007 11:21:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι ο Θου εμπαίζει τις Μου Γου..?
Αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι οι Μου Γου είναι πανέξυπνες -σοβαρά το γράφω- μοστράροντας λίγο δερματάκι διαλύουν τους εκπομπάτορες! Γιατί να κουράζονται να μιλούν κιόλας, όταν μιλά ΤΟ κορμί;

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΟΥΣ

 
At 1/19/2007 12:22:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το θέμα είναι οι γλάστρες, αλλά το περιεχόμενο μετράει. Και πρέπει να ήταν καπνίσιμο. Και δεν ήταν καθόλου μέσες γλάστρες, Θεέ μου. Πάω να ξεσκίσω κανένα καταΐφι.

 
At 1/19/2007 12:31:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

e,

ειμαι ενα 19χρονω (με δοτικη, και ουριτσα απο κατω για να μη λες οτι ειμαστε αγγραματες εμεις οι ομορφες) κοριτσακι που σε παρακολουθω καιρο τωρα στις ιντερνετικες σου ας τις πω μπουρδελοτσαρκες. Δε ξερω τι δουλεια κανεις, αμα εισαι παντρεμενος η οχι η γκευ αλλα εχω να σου πω οτι

ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ

αχ το ευχαριστηθηκα

 
At 1/19/2007 12:43:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο πόλεμος των γλάστρων εκτυλίσσεται εδώ μέσα;

 
At 1/19/2007 12:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πόσο ζηλεύετε που δεν έχετε μία τέτοια γλάστρα στο κρεββάτι σας; Πόσο μισείτε μία τέτοια γλάστρα επειδή θα σας φάει το γκόμενο; Πόσο; Πόσο μισείτε και το Θέμο και τη γλάστρα; Για σας παρακαλώ, να φρικάρετε λίγο με τον ευατό σας και να αφήσετε το Θέμο και τις γλάστρες να απολαμβάνουν το σεξ και το χρήμα. Με το να τους φθονείτε χώνεστε όλο και περισσότερο στο έδαφος.

 
At 1/19/2007 03:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν το πιστευω. Ο 8 και να τσουρουφλαει λεει οτι υπαρχουν ανθρωποι που ζηλευουν την ομορφια και τα πλουτη!

--
e.

 
At 1/19/2007 05:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Υπάρχουν δύο συστήματα γραφής στο πληκτρολόγιο. Το τυφλό και του αετού.
Το τυφλό είναι το γνωστό...τυφλό, του αετού όμως είναι νέο και το πλασάρει ο e. Όπως ο αετός κόβει βόλτες πάνω απο το θήραμα πριν του χυμήξει, έτσι και το δάκτυλο του e, κόβει βόλτε πάνω από το πληκτρολόγιο μέχρι να βρει αυτό που ψάχνει και να του...χυμήξει.
Όπότε old-boy προς τι οι υποδείξεις για τους τόνους ;
Ο e, ανοίγει δρόμους και εσύ τον τραβάς πίσω.
By the way, η μικρούλα χάθηκε από το post ;
Με τόσους σάτυρους....

 
At 1/19/2007 05:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νταξ, παιδια σας καταλαβαμε.

Ειναι η σκηνη πριν το καψονι, που ερχεται ο νεοπας στην μοναδα και αρχιζουν ολοι οι συνενοημενοι τις καλοσυνες: "τσιγαρακι;", "να σου φερω εναν καφε", "να κουβαλησω τα πραγματα σου να μην κουραζεσαι;", "ρε τι καλο παιδι τουτος εδω" κλπ...

Αντε, ορμηξτε λοιπον
--
e.

 
At 1/19/2007 07:33:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ποστ μοντέλο
το κάνατε μπουρδέλο.

 
At 1/19/2007 11:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

superb!!!πολυ μ'αρεσουν τα ματς old boy-e!!!

 
At 1/20/2007 04:48:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι καύλα...

Πόση από δαύτη έχει πάει χαμένη, και τι να απόγινε τόσος όρθιος κόσμος...

 
At 1/22/2007 08:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αποκαλω τον εαυτο μου κοριτσακι γιατι ετσι νιωθω. δεν προβληματιζομαι για το αν θα πρεπει να γινω μια μουγουθου ακομα η οτιδηποτε θα με κανει ενα ανθρωπακι σαν αυτα που κοροιδευω.. ξερω πολυ καλα ποια ειμαι κ τι θελω απο τη ζωη μου.
αυτα που ειπα ηταν για να καταληξω στο συμπερασμα οτι μερικοι ανθρωποι ειναι πολυ επιφανιακοι. αλλοι απλα συμβιβαζονται με το μετριο κ αλλοι δεν επαναπαυονται ποτε. οτι κ να γινει εγω θα επιμενω να πιστευω σε πραγματα που στην εποχη μας εχουν χασει την αξια τους,οπως η ανιδιοτελη φιλια,ο αγνος ερωτας κ αλλα τετοια κουλα.μπορει να ακουγομαι αφελης η κ ηλιθια αλλα εμενα ολες αυτες οι αξιες(κατα την σεβαστη γνωμη πολλων μαλακιες)με κανουν να νιωθω ευτυχισμενη κ η προσμονη τους αισιοδοξη. δεν τα παω καλα με την τεχνολογια γιαυτο δεν βαζω τονους.... καταλαβες γλυκε μου ε γιατι αποκαλω τον εαυτο μου κοριτσακι? κ οχι old boy δεν ηταν φαρσα. δεν μπαινω πολυ συχνα γιατι τρεχω. αλλα οποτε εχω χρονο διαβαζω οτι γραφεις.

 
At 1/28/2007 03:01:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τα κοριτσάκια όπως περιγράφεις τον εαυτό σου δεν εκφράζονται έτσι:<< .... καταλαβες γλυκε μου ε γιατι αποκαλω τον εαυτο μου κοριτσακι?>>.
Αν αυτοαποκαλούμαστε όλοι όπως αισθανόμαστε θα γεμίσει ο τόπος αγοράκια και κοριτσάκια.

ένα εικοσιοκτάχρονο πανέμορφο αγοράκι

ΥΓ το κακό είναι που λες αυτά που λες και δεν είναι αστείο(και δεν εννοώ τα περί αξιών της ζωής).

 
At 1/30/2007 11:37:00 μ.μ., Blogger adaeus said...

Αναρωτήθηκε κανείς γιατί οι περισσότεροι κάνουν σχόλια που αφορούν τον εαυτό τους (22χρονη, 28χρονος, 40χρονος, άτονος e, κλπ.) και όχι το θέμα που σχολίασε ο ποιητής? [και καλά επί τη ευκαιρία (εδώ κολλάει η δοτική) να σας πω τον πόνο μου?]
Ακόμη δεν το πήρατε χαμπάρι?
Ο ομφαλός της γης είναι αλλού. Στους Δελφούς ή ακόμη παραπέρα.
Και γιατί όλοι ανώνυμοι?
Με μπερδεύετε...
Εγώ πάντως μια απορία έχω: Μπορεί ο Θέμος να πει το μου-γου-θου χωρίς να γλωσσέψει τη μπέρδα του?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home