Παρασκευή, Ιουλίου 01, 2005

Όταν Γέλασε ο Γιάλομ

Η συνέντευξη του Ίρβιν Γιάλομ στον Θανάση Λάλα που δημοσιεύθηκε στο τελευταίο "ΒΗΜΑGAZINO" διακόπηκε ούτε μία, ούτε δύο, αλλά είκοσι φορές από γέλια των δύο ανδρών. Κάθε φορά που ένας από τους δύο ή και οι δύο -δεν διευκρινίζεται- γελούσαν, το περιοδικό το σημειώνει με την ένδειξη: (γέλια). Να τονισθεί στο σημείο αυτό, ότι στην ξεκαρδιστική αυτή συνέντευξη συζητήθηκαν κυρίως θέματα ζωής και θανάτου, όπως τί είναι η ζωή, τί είναι ο θάνατος και τί είναι ο "οντολογικός θρήνος" (φλέγον θέμα των ημερών, άλλωστε). Ακολουθούν δυο χαρακτηριστικά αποσπάσματα:
Πρώτο απόσπασμα.
Θανάσης: Οι επιλογές ή οι επιρροές παίζουν μεγαλύτερο ρόλο στη ζωή;
Ίρβιν: Δύσκολη ερώτηση, Θα μπορούσα, αντί γι' αυτό, να σας ρωτήσω εγώ σε ποιόν βαθμό είναι σημαντικό το καθένα απ' αυτά τα δύο για σας;" (γέλια).
Δεύτερο απόσπασμα.
Θανάσης: Τι είναι αυτό που λέμε "ψυχή";
Ίρβιν: Ιδέα δεν έχω. Είναι μια λέξη που εγώ τουλάχιστον δεν τη χρησιμοποιώ ποτέ (γέλια).
Τώρα που το αντέγραφα δεν κρατήθηκα, έπεσα στο πάτωμα και με έπιασαν σπασμοί από τα γέλια. Σε καλό να μας βγει, παιδιά.

4 Comments:

At 7/01/2005 07:08:00 μ.μ., Blogger Γιώργος said...

Μου θυμίζει τα ηχογραφημένα γέλια που έβαζε ο ηχολήπτης, σε κάτι αμερικάνικες τηλεοπτικές σκηνές, στα σημεία που -κατά την κρίση του σκηνοθέτη - έπεφτε κάποια αστεία ατάκα.

 
At 7/01/2005 07:12:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kι εμένα.

 
At 7/02/2005 04:24:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Eπιτέλους, λίγη σοβαρότητα, κύριε Vague!

 
At 6/22/2007 04:20:00 μ.μ., Blogger Niemandsrose said...

Κι όμως εγώ γέλασα! Με το post σου βέβαια Old Boy. Ότι θυμάμαι χαίρομαι θα μου πεις. Απλά έψαχνα για τον Γιάλομ και το κύμα με ξέβρασε εδώ. Τι πρωτότυπη έκφραση! (γέλια)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home