Παρασκευή, Ιουνίου 24, 2005

Καλλιτέχνες του δρόμου

Aπό τ' αγαπημένα μου σημεία της πόλης, μια κολώνα μπροστά στο "Beauty Shop" της Πατησίων, λίγο πριν την Ομόνοια. Ζωγραφισμένο πάνω της ένα πέος και δίπλα του η φράση "ΣΤΙΣ ΜΟΥΝΑΡΕΣ ΤΟΥ HONDOS ΚΑΙ ΤΟΥ CAPITALISM".
Ποίηση, επανάσταση, σουρρεαλισμός, αποδόμηση, φελλινισμός, αναρχία, τεστοστερονισμός, ο καπιταλισμός ως capitalism, το Βeauty Shop ως Ηondos, οι πωλήτριες μέσα ως ουρί του παραδείσου, τα μαγαζιά καλλυντικών ως σεξουαλικός παράδεισος και ταυτόχρονα ως σύμβολο του παγκοσμιοποιημένου οικονομικού συστήματος, ο φαλλός ως τιμωρός.

5 Comments:

At 6/24/2005 02:32:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

τίνος;

 
At 6/24/2005 03:49:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Του capitalism KAI των πωλητριών.

 
At 6/24/2005 06:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Οκ- Εντάξει. Εμένα όμως μου φάνηκε ως τιμωρός του εαυτού του.
Ισως επειδή τόν καπιταλισμό και τους σεξουαλικους παραδείσους (τίνος; ...θά με φάει αυτη η ερωτηση τελικά) δεν μου μοιάζει να τον έφτιαξαν οι πωλήτριες (λέω τώρα εγώ....)

 
At 6/26/2005 03:09:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aυτά τα λες Σούλα επειδή δεν μπορείς να μπεις στο μυαλό του τιτάνα αυτού. Αν έμπαινες, όλα θα αποκτούσαν ένα διαφορετικό νόημα.
Πάντως και το τιμωρός του εαυτού του εξαιρετικό μου φαίνεται.

 
At 6/27/2005 01:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

άσε δε αυτό καθαυτό τό τιμωρός ώς συμβολικό νόημα....(είπα να το δω αξιωματικά και να το περάσω ντούκου)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home