Παρασκευή, Μαρτίου 02, 2007

Ο τρίτος τρόπος

Υπάρχουν τρεις τρόποι προσέγγισης της αποψινής «Ζούγκλας», στην οποία αναδείχθηκε το μέγα θέμα του ταξίαρχου με το κόκκινο στριγκάκι, εκείνο που τον κάνει να μοιάζει πυρκαγιά:
α) η ευθεία ανάλυση και σημειολογία της εκπομπής και των μεθοδεύσεών της, του τρόπου παρουσίασης του θέματος, των όσων λέει ο ίδιος ο παρουσιαστής, των όσων λένε οι καλεσμένοι,
β) η ειρωνική και
γ) η θυμική, την οποία και επιλέγω να ακολουθήσω, γράφοντας για να ξεσπάσω:
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ.
UPDATE: Ο Lazopolis αναρωτιέται: «Ο Μάκης διαμορφώνει το κοινό του ή το κοινό περιμένει τον μεσσία Μάκη να εκφράσει την αμφίβολη και μπερδεμένη ηθική του; Η άποψή μου είναι πως ο Μάκης αρθρώνει τις πιο κατάπτυστες, αλλά υπαρκτές, μύχιες σκέψεις μιας ολόκληρης γενιάς που νιώθει οτι χάνει τον έλεγχο των πραγμάτων και γι αυτό επιστρέφει στον συντηρητισμό. Όμως είναι ο Μάκης που οργανώνει τη χυδαιότητα εντός τους».
Εν είδει απάντησης:
Για να μιλήσουμε ανυπόκριτα, ένας άντρας που φωτογραφίζεται με κόκκινο στριγκάκι είναι ένα θέαμα που θα προξενήσει αισθήματα θυμηδίας σε πολλή μεγάλη μερίδα της κοινής γνώμης. Εμού συμπεριλαμβανομένου. Εγώ το παραδέχομαι. Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος όχι. Εγώ όμως αναγνωρίζω το δικαίωμα του οποιουδήποτε ανθρώπου να φοράει στριγκ και να ψωνίζεται στο ίντερνετ (όπως ίσως ψωνίζομαι κι εγώ, φορώντας απλά μεγαλύτερο μέγεθος σλιπ). Εξίσου και περισσότερο αναγνωρίζει το δικαίωμα αυτό ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος· και την στιγμή ακριβώς που θα το αναγνωρίζει με τα λόγια, θα στήνει επάνω του πρωτοσέλιδα και εκπομπές, προσπαθώντας να καμουφλάρει το μοναδικό πραγματικό θέμα της εκπομπής του (πούστης αξιωματικός φορά κουραδοκόφτη) πίσω από διαγωνισμούς σινούκ, πίσω από το γεγονός ότι ο ταξίαρχος φέρεται να συμπεριφέρεται στους υφισταμένους του σαν τον Μουσολίνι, πίσω από το γεγονός ότι δηλώνει στην γκέι ιστοσελίδα περιστασιακός χρήστης ναρκωτικών, πίσω από το ενδεχόμενο να είναι ευάλωτος σε πιέσεις που θα αποβούν καταστροφικές για την εθνική άμυνα της χώρας· και ο εμετός φτάνει στο αποκορύφωμά του όταν λέει πως ΟΧΙ, εμείς δεν διακρίνουμε ανάμεσα σε γκέι και σε στρέιτ, πως και στρέιτ να ήταν το ίδιο σμπαράλια θα κάναμε την ιδιωτική του ζωή βάζοντας συνεργάτη μας να τον «ψωνίσει», όταν λέει πως, κοιτάξτε, αποτάσσονται αξιωματικοί από το στράτευμα επειδή κοιμήθηκαν με σύζυγο συναδέλφου τους, άρα τα ίδια συμβαίνουν και στους στρέιτ, λες και το θέμα δεν είναι το πώς θα γίνει πιο φιλελεύθερη και ανεκτική η νομοθεσία για τους υπηρετούντες στις ένοπλες δυνάμεις, αλλά, αντίθετα, το ότι κάθε αξιωματικός και υπαξιωματικός θα πρέπει να αποδεχθεί πως μπαίνοντας στο στρατό η ιδιωτική του ζωή θα είναι στο έλεος όχι πλέον μόνο των ανωτέρων του (στο πλαίσιο μιας παρωχημένης και εν τέλει αντισυνταγματικής συντηρητικής αντίληψης), αλλά και των κοριών του Μάκη, προς τον σκοπό της εξαιρετικά προσοδοφόρας δημόσιας διαπόμπευσής του, διαπόμπευσης που θα συνοδεύεται όμως από διακήρυξη του πλήρους σεβασμού στη σεξουαλικότητα του διαπομπευομένου.
Κι αυτή η διακήρυξη είναι -όπως και να το κάνουμε- μια κατάκτηση της εποχής μας.

51 Comments:

At 3/02/2007 02:12:00 π.μ., Blogger μαριάννα said...

Γελάω...Βρε τί χάνουμε κι εμείς τα ξενιτεμένα! Πάντως συμφωνώ απόλυτα με τον τρόπο της θυμικής εκτόνωσης. Σωστό σε βρίσκω. Όχι μόνο γιατί έτσι ακριβώς αντιδρώ κι εγώ, αλλά και γιατί σε καμαρώνω πραγματικά για τον τρόπο που γράφεις. Σε παρακολουθώ περίπου ένα χρόνο και πραγματικά σου χρωστώ πολύ καλές στιγμές και ώρες. Ξέρεις όσοι ζούμε εκτός Ελλάδας το έχουμε ανάγκη αυτό. Να διαβάζουμε στη γλώσσα μας γραφές που εκτιμάμε. Να 'σαι καλά!

 
At 3/02/2007 02:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο τέταρτος τρόπος είναι η ευ-θυμικη ανάλυση old boy.
KAI ΠOΙΟΣ ΤΟΝ ΓΑΜΕΙ ;

 
At 3/02/2007 02:47:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Σ΄ευχαριστώ πολύ, Γητεύτρια, χάρηκα για το σχόλιό σου.
Αnonymous, ο Τριανταφυλλόπουλος έχει δύναμη και μάλιστα μεγάλη, οπότε και να γυρίσουμε εμείς αλλού το κεφάλι θα είναι κατά τη γνώμη μου εθελοτυφλία.

 
At 3/02/2007 03:31:00 π.μ., Blogger Greek Reporter Seymour M. Hersh said...

Μπορεί να το 'χεις βαρεθεί αλλά από το να βλέπεις τον Ταρζαν χίλιες φορε΄ς το Goodfellas.

 
At 3/02/2007 04:16:00 π.μ., Blogger Jason said...

Ο Μάκης είναι, κατά τη γνώμη μου, από τα πιο γλειώδη υποκείμενα που κυκλοφορούν εκτός φυλακής.

Το ότι έχει όντως μεγάλη δύναμη είναι μία θλιβερή διαπίστωση.

Το ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να ανάγουμε ως έθνος τύπους σαν το Μάκη σε θεματοφύλακες της ηθικής είναι μία τουλάχιστον αποκρουστική κατάντια.

 
At 3/02/2007 11:17:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ.

 
At 3/02/2007 11:38:00 π.μ., Blogger Η Κουρούνα said...

Όπως το΄πε ο Greek Reporter. Δέκα λεπτά Τριανταφυλλόπουλου ήταν αρκετά. Έπειτα τράβηξα κατά Goodfellas μεριά, που ξέρω και τις ατάκες απέξω.

 
At 3/02/2007 12:07:00 μ.μ., Blogger Αταίριαστος said...

Όταν το είδα κι εγώ έτσι αντέδρασα τελείως αυθόρμητα. Είναι δύσκολο να αντιδράσεις αλλιώς. Επομένως:
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ

 
At 3/02/2007 12:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μιλαει για στριγκ ο Μακης,που τα φορουσε ο ιδιος για να αποφυγει το Στρατο!!!

η θρασυδειλια ως υπερτατη αρετη!

 
At 3/02/2007 12:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρσ.
Και λίγα λέτε.
Οι μόνοι που διασώθηκαν επίσης από το πάνελ ήταν για μία ακόμη φορά ο Βαλλιανάτος που του έτριψε τη μούρη και αυτός του Πασόκ που ήταν στον απόδημο, αντε και ο Χατζηστεφάνου (δεν την είδα ως το τέλος)
Με τέτοιες εκπομπές σε κάνει να συμπαθείς τον Κούγια.
Καλό ΠΣΚ

 
At 3/02/2007 12:56:00 μ.μ., Blogger adaeus said...

Εδώ και κάνα χρόνο δεν μπορώ απλά να παρακολουθήσω τον Δημοσιογράφο (sic) όσο κι αν προσπάθησα. Μου προκαλεί τέτοια αποστροφή που αποκλείεται να τον ξαναδώ πια.
Βέβαια το να πάει να γαμηθεί είναι ευχή μάλλον (με τέτοια γυναίκα που πήρε), οπότε:
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ MACHO MAN.

 
At 3/02/2007 01:14:00 μ.μ., Blogger kerasia said...

Με την ψυχή στο στόμα σε βλέπω Old Boy!

 
At 3/02/2007 01:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Mοιάζει πολύ με ινδικό μαντρα αυτό το "ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ.."
Αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν αποφασίζαμε να το ψαλλουμε δυνατά μια προκαθορισμένη ημερομηνία και ωρα.
Ισως να μεταμορφωνόταν παλι σε αρουραίο η εστω να του ισιωνε η περμανάτ.

 
At 3/02/2007 02:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σας βγάζω το καπέλλο που αντέξατε να δείτε αυτή τη ξεφτίλα.
Εγώ δε τα κατάφερα.
Μόλις είδα το θέμα και το πάνελ, στο πρώτο brake δηλαδή, την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια και συνέχισα το ωραιότατο διάβασμα της ιστορίας του νεοελληνικού κράτους του Βουρνά.
Αλλά θα επιθυμούσα να μην είμαστε υποκριτές, διότι επιλέγοντας Μάκη ξέρουμε τι θα δούμε και υπο αυτή την έννοια δεν θα πρέπει να τρομάζουμε.
Επίσης, αυτό που με ανησυχεί περισσότερο δεν είναι τόσο ο Μάκης, ο οποίος είναι αυτός που είναι, αλλά οι μερικοί χιλιάδες μαλάκες που καρφώθηκαν χθες το βράδυ στη κλειδαρότρυπα και τους έτρεχαν τα σάλια.
Gs

 
At 3/02/2007 03:29:00 μ.μ., Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Ταινιάρα το Goodfellas.

κάθε φορά που τη βλέπω, νιώθω το ίδιο.

;-)

 
At 3/02/2007 04:13:00 μ.μ., Blogger hopkins said...

Δεν παρακολούθησα καθόλου το θέμα, αλλά ο Τριανταφυλλόπουλος μου δίνει την εντύπωση ότι μερικές φορές βγάζει θέματα, για να ξορκίζει δικούς του δαίμονες.

 
At 3/02/2007 04:18:00 μ.μ., Blogger basik-ly said...

Από δω το έφερες, από εκεί το πήγες, τελικά επιβεβαίωσες τη διαπίστωση πως η Ελλάδα είναι χώρα του κώλου!

 
At 3/02/2007 05:04:00 μ.μ., Blogger Man on the moon said...

και το παιζει και αριστερος ομως ετσι... αλλα στη ρουφιανια εχει κανει ειδικευση. παραδειγματα; πολλα... δεν πηγε φανταρος αλλα βγαζει στη φορα οσους αλλους δεν εχουν παει... πριν καποιο καιρο διαβαζε στον αερα το προσωπικο ημερολογιο του ασλανη και μας μιλαγε για τα ΄σουσελ'...

ειναι να αναρωτιεται κανεις πως εγινε εκδοτης ο συγκεκριμενος...

αν μου επιτρεπεις λοιπον να σε παραφρασω

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ.


υγ1. το οτι περιμενω το τι θα δω απο τον συγκεκριμενο δεν σημαινει πως θα πρεπει να τον αποφυγω. το θεμα δεν ειμαι εγω. το θεμα ειναι οτι δημοσιοκαφροι + ρουφιανοι σαν αυτον διαμορφωνουν συνειδησεις στην ελλαδα.
υγ2. ασε δε την υποκρισια πολλων καλεσμενων του. "δεν εχω προβλημα με τους ομοφυλοφιλους αλλα.... " η "δεν με ενδιαφερει τι κανει ο/η καθενας/μια στο κρεββατι του/της"... απο ποτε η σεξουαλικοτητα μας περιοριζεται μονο στο κρεββατι;

παμε αλλη μια

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ.

 
At 3/02/2007 05:07:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Απ' ό,τι βλέπω παρασύρθηκε κι ο Lazopolis: http://gr.yet.anotherblog.net/?p=277
Bαγγέλη, o Bαλλιανάτος είναι πάντα εντάξει. Αλλά σου άρεσε ο Χατζηστεφάνου;;; Εξαρτάται βέβαια και απ΄ το πόση εκπομπή δεν είδες. Μου αρέσει πάντως που κάποιοι έλεγαν ότι ο θλιβερός τραγέλαφος Χατζηστεφάνου είναι επαναστατική φιγούρα της τηλεόρασης και κάτι τέτοια.
GS, πώς να μην τον ακολουθήσουν και οι τηλεθεατές, όταν τις πρακτικές του και τα ψωνιστήρια που κάνει, κάθονται και τα βλέπουν και δεν τον παίρνουν με τις ροχάλες οι καλεσμένοι του;

 
At 3/02/2007 05:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Old γι αυτό έκανα τη διευκρίνηση ότι δεν την είδα όλη !
Αλλά γέλασα όταν ο δήμαρχος Π.Φαλήρου τόνισε ότι στην περιοχή του δεν υπάρχουν γκει και ο Χατζηστεφάνου του απάντησε ότι "εγώ μόνο έχω γ.... 500 στο Π. Φάληρο". Δεν είναι μια απολύτως ταιριαστή απάντηση στο σουρρελιστικό απόφθεγμα του δημάρχου ? Μου θύμισε αυτές τις πινακίδες τύπου " Η Αργυρούπολη είναι αποπυρηνικοποιμένη ζώνη" !

 
At 3/02/2007 05:29:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

ΟΚ, η ατάκα για το Παλαιό Φάληρο ήταν καλή :)

 
At 3/02/2007 05:49:00 μ.μ., Blogger μαριάννα said...

Παιδιά ο Βαλλιανάτος,είναι γαμώ τα άτομα και γαμώ τα μυαλά, δε χρειάζεται συστάσεις. Αλλά απορώ γιατί συμμετέχουν σε τέτοιες εκπομπές. Προφανώς πήγε γιατί θα έπρεπε να ακουστεί και η άλλη φωνή.
Τον ξεφτίλα τον Τριανταφυλλόπουλο τον σιχάθηκα εντελώς, από την περίπτωση του Σταύρου του Μπένου, τότε με τα φρουτάκια. Τυχαίνει να γνωρίζω τον Σταύρο και πού είναι το γραφείο του στην Καλαμάτα κτλ. Και κάποτε στο μπιλιαρδάδικο που ήταν κάτω από το γραφείο του, έπαιξε μια παρτίδα μπιλιάρδο με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Μπιλιάρδου, δε θυμάμαι το όνομά του. Ο Τριανταφυλλόπουλος χρέωσε στο Μπένο ότι συντηρεί τέτοια μαγαζιά με φρουτάκια και ότι αφού βρίσκεται στο ισόγειο του κτηρίου που ο Μπένος έχει το γραφείο του, σίγουρα τα παίρνει από τον τύπο που έχει το μαγαζί! Αυτό όμως είναι πάγια τακτική Μάκειος. Να σπιλώνει ανθρώπους. Το κουφό είναι ότι ο φουκαράς ο Μπένος που πήγε για να εξηγήσει τη διαστρέβλωση και τον έβγαλε από τα ρούχα του, εντός του δικαίου, οπότε είχε θυμική περίπου old boy αντίδραση, αλλά με κόσμιο για τα ΜΜΕ λεξιλόγιο, την άλλη μέρα ο πολύς ο κόσμος κατηγορούσε τον Μπένο που έχασε λέει την ψυχραιμία του!!!! Αυτό σε τρελαίνει ή όχι και πώς να εκτονωθείς; Και ποιός να σε πιστέψει ειδικά αν είσαι πολιτικός. Στην έχει φορέσει τη ρετσινιά κι άντε να τη βγάλεις. Γι αυτό δεν ξέρω πραγματικά αν είναι καλύτερο, να εξηγείς και να μπαίνεις σε διαδικασία απολογίας όταν σε κατηγορούν από το πουθενά ή να τους γράφεις εκεί που όλοι ξέρουμε; Ή όπου ευκαιρεί ο καθένας μας τέλος πάντων. :)

 
At 3/02/2007 06:31:00 μ.μ., Blogger μαριάννα said...

Για να είμαι και δίκαιη όμως, κατανοώ και τους ανθρώπους που πήγαν σ' αυτόν για να υποκαταστήσει με τις κρυφές κάμερες, αυτά που δεν αναζητά η διακαιοσύνη και η αστυνομία. Ή που ενίοτε συγκαλύπτονται. Κατανοώ απόλυτα τον αδερφό του ενός από τα δυο παλικάρια με τη μηχανή που σκότωσε ο βουλευτής...κτλ. Όταν δεν μπορεί να βρει το δίκιο του ο κάθε απεγνωσμένος, καταφεύγει σε Μάκηδες και τους κάνει ήρωες. Δεν είδαμε όμως ποτέ ρε παιδί μου έναν δημοσιογράφο που να είναι αληθινός Ρομπέν των Δασών. Όσοι πήγαν να το κάνουν αποδείχτηκαν μούφες. Τί σόι σύστημα είναι αυτό που διαβρώνει και αλλοτριώνει τόσο συνειδήσεις;

 
At 3/02/2007 07:19:00 μ.μ., Blogger Helix Nebulae said...

ΜΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ
ΜΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ
ΜΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ
ΜΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ
ΜΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ

Της διαφθοράς που υποτίθεται στηλιτεύεις, του κιτρινισμού που και καλά αντιμάχεσαι, της σάπιας νεοχουντικής συντήρησης που δήθεν αμφισβητείς.

Άει σιχτίρ μωρή κουράδα (διχασμένη λόγω στρινγκ). Που να γεράσεις και να μη σου σηκώνεται πια και να σου πηδάει τη γυναίκα ο Κορκολής μαλάκα.

 
At 3/02/2007 07:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

H αλήθεια είναι ότι με τόσα εύστοχα σχόλια, στο ήδη έξοχο κείμενο, δεν απομένει κάνει που να μην έχει ειπωθεί.

Θα συμφωνήσω ότι το χειρότερο δεν είναι η ίδια η ύπαρξη και παρουσία του Μ.(άρκτικόλεξο διττής σημασίας), αλλά οι ορδές των Ελλήνων που αναγάγουν τέτοια θλιβερά υποκείμενα σε απόλυτους θεματοφύλακες της ηθικής και δικαίου...

Και το χειρότερο; Ότι ακόμη κι αν προσπαθήσεις να τους εξηγήσεις αυτό που ο κάθε νοήμων πολίτης θα έπρεπε να αντιλαμβάνεται από μονος του, διαπιστώνεις πως δεν υπάρχει γέφυρα επικοινωνίας - και συνεπώς δεν υπάρχει ελπίδα. Λυπάμαι, αλλά αυτή η χώρα θα έχει την τύχη που της αξίζει...

(θα απομείνουν μόνο λίγοι bloggers να τα λένε - μέσα από ένα κανάλι που αρχίζω να υποψιάζομαι πως μάλλον λειτουργεί υπέρ του συστήματος, αφού η προσωρινή εκτόνωση της μπλογκόσφαιρας, αδυνατίζει την αγανάκτηση που διαφορετικά θα μας έβγαζε -επαναστάτες- στους δρόμους

 
At 3/02/2007 08:07:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θα συμφωνήσω με το πρώτο ποστ, το αρχικό της γητεύτριας, που με εκφράζει απόλυτα.

 
At 3/02/2007 08:55:00 μ.μ., Blogger neutrino said...

πολλακις σε σχετικες συζητησεις εχω πει: ο τηλεθεατης δεν ειναι λοβοτομημενο ζομπι, ας παρει το τηλεκοντρολ να αλλαξει καναλι.
δυστυχως ομως, συνειδητοποιω πως αυτος που φταιει πρωταρχικα ειναι αυτος που προβαλλει. γιατι συνειδητα και υπουλα απευθυνεται στο θυμικο μερος του τηλεθεατη, εξαπτοντας την περιεργεια του και εκμεταλλευομενος την αναγκη του να ξεφυγει απο την δικη του καθημερινοτητα και προβληματα με το να κοιταει απο την κλειδαροτρυπα τα ρεζιλια των αλλων.. κατι που θα το κανει σε στιγμη "αδυναμιας", ανεξαρτητα απο το μορφωτικο και πνευματικο του επιπεδο. εστω και εν ειδει "πλακας", δηθεν με συνειδηση του τι ειναι αυτο που παρακολουθει, το βλεπει απενοχοποιωντας υποσυνειδητα τον εαυτο του.

γι'αυτο ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ. που ακομα και απο εχεφρονες ανθρωπους εχω ακουσει πως "..ναι, ειναι μαλακας κλπ κλπ, αλλα αποκαλυπτει με τον εναν η με τον αλλον τροπο σκανδαλα. ο σκοπος αγαιζει τα μεσα".
μα, ειμαστε σοβαροι; ΟΧΙ, Ο ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ και χιλιες φορες να παραμεινουν κρυφα τα "σκανδαλα" παρα ανθρωποι σαν τον Μ. με τα γλοιωδη και εντελως παρανομα και ανηθικα μεσα του να τα προβαλλουν στην οθονη και με τα δικα του ηθικα μετρα και σταθμα να κρινει και να κατακρινει.

..και οσο το ΕΣΡ θα φοβαται να κανει το δεον, θα πρεπει οι τηλεθεατες να σκεφτουν σοβαρα τη φραση-σλογκαν της ταινιας του Οικονομιδη, "η ψυχη στο στομα", ως τροπο αντιμετωπισης του Μ (πολυ μαρεσε το δισημο αρκτικολεξο).

 
At 3/02/2007 09:18:00 μ.μ., Blogger Urfurslaag said...

;)

 
At 3/02/2007 10:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Μάκης θέλει τρία καράβια ξύλο...

Οσο για το Βαλιανάτο που είπε η Γητεύτρια, μεγάλο ψώνιο και μαιντανός. Προσπαθεί και καλά να προκαλέσει πετώντας κάτι ομοφυλοφιλικά σεξιστικά εκεί για να δηλώσει τη διαφορετικότητά του...

Κατακλιζεται αυτή η χώρα από ψώνια...

 
At 3/02/2007 10:50:00 μ.μ., Blogger Γιώργος said...

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ TΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ.
ο μάκης είναι ένα κάθαρμα χωρίς ψυχή, αλλά είναι απλώς ο δήμιος που κάνει δημόσιες εκτελέσεις προς τέρψιν των νυκοκυραίων.Από αποκεφαλισμούς υψηλά ισταμένων, μέχρι κάψιμο μαγισσών.Κι ο υποκριτικός του λόγος, οι ηθικολογίες του , η ιερή του αγανάκτηση έχουν σαν σκοπό-πέρα από την αυτοηρωοποίηση του ίδιου- την αποενοχοποίηση του κοινού, που γνωρίζει ότι οι διαπομπεύσεις γίνονται αποκλειστικά για την τέρψη του και όχι για "να αποδοθεί δικαιοσύνη", ή για "να παταχθεί η διαφθορά".

@Γητεύτρια
Η φάση με τον Μπένο είχε μεν στηθεί πάνω στο γνωστό υποκριτικό ηθικολογικό μοτίβο του μάκη με τα φρουτάκια που καταστρέφουν τους απελπισμένους κλπ., αλλά επί της ουσίας δεν ήταν κάτι ανάλογο με την χτεσινή περίπτωση.Δεν ήταν κάψιμο μάγισσας.
Το θέμα ήταν αν του είχε δοθεί "δωρεάν & στο φιλικό" το κτίριο για εκλογικό κέντρο.Ο Μπένος απάντησε -όχι πολύ πειστικά- ότι το κτίριο ήταν μεν του "φρουτάκια", αλλά του το παραχώρησε ο μηχανικός που εκείνο τον καιρό είχε αναλάβει την επισκευή, και στη συνέχεια έβαλε τη γνωστή "κασσέτα" περί "αισθητικής και συναισθήματος" στην πολιτική.
Η ατιμία του μάκη έγκειται στο ότι -σκόπιμα, εν γνώσει του και εκμεταλλευόμενος την αμηχανία του Μπένου- παρουσίασε το θέμα σαν ύποπτη συναλλαγή με τον υπόκοσμο,ενώ μάλλον επρόκειτο απλώς για απόκρυψη από την πλευρά του βουλευτή -λόγω του ανώτατου ορίου που ίσχυε για τις προεκλογικής δαπάνες των υποψηφίων- του κονδυλίου που "πήγε" για το ενοίκιο.

 
At 3/03/2007 12:04:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΜΑΚΗΣ ΣΤΡΙΝΓΚΟΠΟΥΛΟΣ
Αναλαμβανουμε βιντεοσκοπήσεις φωτογραφήσεις, ηχογραφήσεις πάσης φύσεως θεμάτων που έχουν σχέση με κρεββατοκάμαρα, μπουντουάρ, αποχωρητήριο, με χρήμα πάνω από το τραπέζι, κάτω από το τραπέζι,χρήμα δεξιά, χρήμα αριστερά,ρουφιανιές, πουτανιές, πισωκολλητό, καρεκλάτο, ροζ,κίτρινο, μαύρο κλπ. Εργασία σοβαρή και επιμελημένη. Παραδίδεται σε δημοσιογραφικό περιτύλιγμα όπου εσείς επιθυμείτε (στη ζούγκλα ή κατ¨ οίκον).

 
At 3/03/2007 12:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για πρώτη φορά συμφωνώ μέχρι τόνου με το κείμενο σου. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ. Να μην σου ξανασηκωθεί ποτέ. Να συμφωνήσω όμως και σε κάτι με τους προλαλήσαντες: κλείστε την τηλεόραση, ή απλώς αλλάξτε κανάλι. Δεν υπάρχει λόγος να αυξάνουμε τα ποσοστά τηλεθέασης του αλήτη. Θα βλέπει ο old boy και θα μας τα λέει. Και εμείς θα βρίζουμε όλοι εν χορώ.
Η αλήθεια είναι πάντως ότι όταν είσαι στα σώματα ασφαλείας, ή σε άλλη αντίστοιχη θέση, οφείλεις να είσαι υποδειγματικός. Διαφορετικά διαιωνίζεις το σύνθημα που ήταν γραμμένο στη Φοντάνα: Οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη.

 
At 3/03/2007 01:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν είδα την εκπομπή, όπως δεν έχω δει εκπομπή του Μ. εδώ και μήνες (γενικώς δεν βλέπω τηλεόραση, με εξαίρεση τα ματς και τις προπονήσεις της Juventus, στο κανάλι της).
Είσαι το 3ο, 4ο, 5ο, έχασα το λογαριασμό, blog που γράφει για αυτή τη (νέα) αθλιότητα του Μ. και έτσι αποφάσισα να γράψω ένα σχόλιο: Θα έλεγα να λανσάρουμε μια καμπάνια: Να κλείνουν οι τηλεόρασεις όταν έχει εκπομπή ο Μ. και -ταυτόχρονη καμπάνια- να δημιουργηθεί μαύρη λίστα με τους πολιτικούς που πάνε στις εκπομπές του, ασχέτως τι λένε. Μόνον όταν ξεμείνει από κοινό και από επώνυμους καλεσμένους, θα καταφέρουμε να στείλουμε στη χωματερή αυτό το σκουπίδι, να του στερήσουμε την, δυστυχώς μεγάλη, ισχύ που έχει αποκτήσει.

 
At 3/03/2007 02:55:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Mια πρώτη παρατήρηση είναι ότι τελικά η μπλογκόσφαιρα είναι γεμάτη από ματαιωμένους υβριστές που βρίσκουν πάτημα και χυδαιολογούν κατά του Δημοσιογράφου, καθώς η χυδαιότητα υποκαθιστά τα επιχειρήματα ;)
Αnonymous των 7:29:00 μμ, μην φοβάσαι, τα λέμε εδώ και αντί να εκτονωνόμαστε, στην ουσία προετοιμάζουμε την μεγάλη επανάσταση του αύριο ;)
Νeutrino, δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες. Έχω γράψει διάφορα ποστ για τον Τριανταφυλλόπουλο κι ένα από αυτά έλεγε ότι τελικά είναι προτιμότερο που υπάρχει η εκπομπή του, παρόλο το κακό που κάνει. Βέβαια οι απόψεις όλων μας μπορεί και να αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου, αλλά δεν μπορούμε να δούμε το φαινόμενο Μάκη μονοδιάστατα. Δηλαδή παρά τα μύρια όσα κακά του, η αλήθεια είναι ότι έχουν αναδειχθεί και υπαρκτά φαινόμενα διαφθοράς από τις εκπομπές του, φαινόμενα που είναι αμφίβολο αν θα έβγαιναν στην φόρα αλλιώς.

 
At 3/03/2007 03:44:00 π.μ., Blogger μαριάννα said...

alberich o Μπένος τότε δεν ήταν αμήχανος. Έξαλλος ήταν. Ζήτησε λοιπόν από τον Βρεττό να δώσει στους δημοσιογράφους το φάκελλο των προεκλογικών του δαπανών, παρά την ρητή απαγόρευση του κανονισμού της Βουλής. Μόνο έτσι μπορούσε ο άνθρωπος να αποδείξει την πλήρη νομιμότητα με την οποία έγιναν όλες του οι εκλογικές δαπάνες, συμπεριλαμβανομένου και του εκλογικού του κέντρου στην Καλαμάτα, που του παραχωρήθηκε από τον αδελφικό του φίλο, μηχανικό του κτηρίου όπου βρίσκεται, τον Περικλή Νικολακόπουλο, κι ενώ βρισκόταν υπό κατασκευή και υπό κατασκευή ήταν ακόμα και όταν έγιναν αυτά.
Το χρησιμοποίησε για 20 μέρες με δικά του έξοδα όπως φαίνεται στη δήλωσή του, και δηλώθηκε με απόλυτα νόμιμο τρόπο, όπως πάλι φαίνεται στη δήλωσή του (τριπλάσιο της αντικειμενικής του αξίας).
Αυτό ήταν το ένα σκέλος. Το άλλο ήταν αυτό που είπα για το μπιλιάρδο. Εμφάνισε το Μπένο να παίζει μπιλιάρδο χωρίς να πει ότι ήταν με τον Πρωταθλητή του μπιλιάρδου και καλλιεργώντας την εντύπωση ότι ούτε λίγο ούτε πολύ, ο Μπένος κάνει τα στραβά μάτια σε φρουτάκια κτλ οδηγώντας τον κόσμο στον τζόγο και στην καταστροφή, ενώ ως μπροστάρης πολιτικός άλλα όφειλε να κάνει. Και με το δακρύβρεχτο στυλάκι έδειχνε τη φωτό. Παιδιά συγνώμη για τη δευτερολογία και την πολυλογία, αλλά ηθικό είναι να ξεκαθαρίζονται μερικά πράγματα. Ελπίζω στην κατανόησή σας και κυρίως του Old Boy.Υπόσχομαι να είμαι πιο λακωνική στο μέλλον, αλλά τώρα δεν είχα χρόνο, που λέει κι ο ποιητής... :)

 
At 3/03/2007 01:43:00 μ.μ., Blogger desiderius said...

Old Boy,

Θέτεις το θέμα στις σωστές του διαστάσεις.

Θα τονίσω εδώ, όπως κι αλλού, μόνο το εξής: Έχει μεγάλη σημασία να ακούγονται και "μη γκέι" φωνές εναντίον τέτοιων φαινομένων. Στο πρόσωπο αυτού του ανθρώπου δεν θίγονται τα "συντεχνιακά", ας πούμε, συμφέροντα μιας μειονότητας: θίγονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Για να το πω αλλιώς, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι κάθε προοδευτική, δημοκρατική φωνή πρέπει να περιλαμβάνει στην ατζέντα της και τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, όπως κι όλων των άλλων μειονοτήτων. Πέρα από το ομοφυλοφιλικό κίνημα, που διεκδικεί τη συγκεκριμένη αξίωση να μην υπάρχουν διακρίσεις βάσει σεξουλικής ταυτότητας, κάθε διεκδίκηση ατομικών πολιτικών δικαιωμάτων - μα και κάθε φωνή κοινής λογικής - οφείλει να θυμάται τέτοιες υποθέσεις.

Γι' αυτό πρέπει να παλέψουμε κι εμείς οι ομοφυλόφιλοι βέβαια: Να ανοιχτούμε στην κοινωνία, να δείξουμε ότι είμαστε συστατικό κομμάτι της, κι όχι γκροτέσκο περιθώριο, που έχει δικαίωμα να εκφράζεται με τη δική του αισθητική. Έτσι ώστε κάθε μέρα και σε λιγότερους άνθρωπους θα προκαλεί θυμηδία ένας άντρας με στρινγκ.

Τέλος, εξαιρετικά εύστοχα και τα λόγια του Lazopolis. Ο Τριανταφυλλόπουλος απλώς δίνει φωνή - και παράλληλα οργανώνει και δίνει μια λογικοφανή επίφαση - σ' ό,τι έχει μέσα του ο μέσος έλληνας, αυτή η συντηρητική, ομοφοβική, υποκριτική περίπτωση ανθρώπου. Σας αντιγράφω χαρακτηριστική ατάκα σχολιαστή στο δικό μου ποστ για το θέμα: "παλι το γυρισες το θεμα στους γκει. τοσοι γκει ειναι στην τηλεοραση και κανεις δε λεει τιποτα. ηθοποιοι τραγουδιστες και δημοσιογραφοι και πολιτικοι κανεις δεν τους κανει θεμα. εδω δε λενε για το γκει λενε για τα ναρκωτικα και τις φωτογραφιες με τα στριγκακια. τα στριγκακια ειναι γυναικειο εσωρουχο . καθηγητες παπαδες στρατιωτικοι που βαζουνε στο ιντερνετ φωτογραφιες του πισινου τους με στριγκακια και φτερα ειναι για πολλες φαπες. "

 
At 3/03/2007 03:37:00 μ.μ., Blogger melanhappy said...

δεν επιθυμώ να απευθυνθώ προσωπικά, μα αν ασκούσα επάγγελμα δημοσιογραφίας και πληρωνόμουν για να ασχολούμαι με τα άνωθι, θα ντρεπόμουν πολύ. θα προτιμούσα να καταχώνιαζα τα μορφωτικά διαπιστευτήρια στη βιβλιοθήκη και να έκανα κάποια άλλη δουλειά, ας ήταν να μη με συνέφερε από οικονομικής άποψης ή "κύρους". περί ενασχόλησης σε blog όπως διαπιστώνω, ελπίζω οι άνθρωποι που σας νοιάζονται να σας γλιτ΄ψσουν με κάποιο τρόπο.

 
At 3/03/2007 03:40:00 μ.μ., Blogger melanhappy said...

αφήστε τον κο Μάκη&Σία να καταγράψουν ό,τι αγαπούν να βλέπουν. δεν είναι κακό. δε θα ζήσουν και για πάντα άλλωστε για να υπάρχει τέτοια ανησυχία

 
At 3/03/2007 05:44:00 μ.μ., Blogger faidonas said...

Γιατί, μήπως θα ζήσουμε εμείς για πάντα;

 
At 3/03/2007 06:26:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Μelanhappy, μπορεί και να με γλιτώσουν, μπορεί πάλι και να με φάει το μαύρο φίδι. Δεν θα ζήσω και για πάντα άλλωστε.

 
At 3/04/2007 01:10:00 μ.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Ο Τριανταφυλλόπουλος έχει την ψυχολογία της κλασικής Κατίνας.
Κουτσομπολεύει τα πάντα.
Μέσα σ' όλα φυσικά θα μάθεις και "αλήθειες" από την Κατίνα.
Κι αυτηνής εξάλλου δεν της έρχονται ουρανοκατέβατες οι "αλήθειες"... κάνει κι αυτή ολημερίς κι ολονυχτίς τις έρευνές της...
Και όλα θα τα περάσει απ' την κρισάρα της μικροαστικής ηθικής της, πριν στα σερβίρει στο πιάτο.
Μιλάμε δηλ. απλά για μεγαλύτερη πίστα του ίδιου παιχνιδιού.

 
At 3/04/2007 02:55:00 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος said...

Ικζάκτλυ.

ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΒΑ ΦΑΚΟΥΛΟ ΜΑΚΙΣ

 
At 3/04/2007 03:34:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ, είναι το σωστό!

;-)

 
At 3/04/2007 05:35:00 μ.μ., Blogger Yellow Kid said...

Old Boy,
Είχα ενα χρόνο να δώ Εληνική τηλεόραση (έχει γίνει τόσ μαλακισμένη που της κρατούσα μούτρα) και οταν είπα το "δε γαμιεται", επεσα και εγω πάνω στην εκπομπή του παλιανθρώπου.
Σοκαρίστηκα όταν είδα ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ή ΠΟΣΟ ΧΟΝΤΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ.
Σκέφτηκα να μην απάσχολήσω το blog μου για ενα καθαρά τηλεοπτικό σούρσιμο ωστε να το αποδυναμώσω. Το θέμα οπως το προσέγγισα δεν είναι αν είναι απειλή του ελληνικού έθνους η εκδήλωση σεξουαλικότητας ή η βλακεία ενος στρατιωτικού. Μα τον Τουτάτη υπάρχουν αφθονα και τα δύο σε όλους τους τομείς, οχι μόνο στον ενα χαμένο χρόνο της ζωής των αντρών.
Προσωπικά είπα " σιγα την είδηση, θα μου καούν τα λάχανα"!
Δεν μπορεί ο ανθρωπάκος να είναι και καλός στρατιωτικός (αν μπορούμε να δεχτούμε τον όρο καλός σε αυτό το χώρο) και να δείχνει τον κώλο του σε gay sites;(οπουδήποτε γουστάρει το παιδί, δεν τον gettoποιώ.)
Ποιούς ενοχλεί αλήθεια; Ολους εκείνους που δατηρουν κάποια στερεότυπα για τον στρατό και τους άντρες; Που γυρνάν το κέφάλι στην πολύσύνθετη σεξουαλικά πραγματικότητα;
Αναρωτιέμαι παγματικά: Αφού ο παλίανθρωπος το έκανε οπως το "κάλυψε" μετα απο επιθέσεις εναντιόν του, για να δείξει πόσο ευάλωτοι είναι οι στρατιωτικοί σε εκβιασμούς, γιατί έκανε το ίδιο; Ποιος είναι ο εκβιαστής εδω πέρα; Φταίει το θύμα για το μοιαλό και τον κώλο του, ή θύτης του; Τι σκατά γίνεται με τα ανθρώπινα δικαιώματα σε αυτή την χώρα;
Ευχαριστώ, αν διάβασες το παραλληρηματικό σεντόνι μου, ξέρω ήταν μεγάλο,

Yelow Kid

 
At 3/05/2007 12:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

VA TE FAIRE ENCULER,
MAKIS TRIANTAFYLLOPOULOS.

 
At 3/07/2007 12:33:00 π.μ., Blogger gay super hero said...

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Το "άντε γαμήσου" είναι ευχή για ένα τόσο άθλιο υποκείμενο. Το "άντε πνίξου" ή "άντε πυρπολήσου" νομίζω ταιριάζουν πολύ καλύτερα. Και κάτι άσχετο αλλά σχετικό: χθες έβλεπα στο Σκάϊ το ντοκιμαντέρ για την υπόθεση Σορίν Ματέϊ, καθώς όταν διαδραματίστηκε ήμουν εκτός Ελλάδος. Ο Ευαγγελάτος λιμπιζόμενος τα φράγκα και τις θεαματικότητες έστειλε με την ασχετοσύνη του στον τάφο τέσσερις ανθρώπους. Και ακόμα κυκλοφορεί ελεύθερος, αχαλίνωτος και ατσαλάκωτος. Ελλάς το μεγαλείο σου.

 
At 3/07/2007 02:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΧΑΤΖΙΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΑΚΗ TΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΧΑΤΖΙΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΑΚΗ TΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΧΑΤΖΙΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΑΚΗ TΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΧΑΤΖΙΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΑΚΗ TΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΧΑΤΖΙΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΑΚΗ TΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ

Αυτό μου βγήκε εμένα στην εκπομπή αυτή. Γιατί βρίσκεται (σχεδόν) στο απυρόβλητο ο Χατζηστεφάνου ; Επειδή είναι gay ; Δεν είδατε με τι βλαστήμιες επιτέθηκε στην μοναδική (μαζί με τον Βαλιανάτο) ανθρώπινη φωνή εκεί μέσα (ξεχνάω το όνομά του ) που καταδίκασε ευθέως τον Τριανταφυλλόπoυλο ; Δεν είδατε πως υπερασπίστηκε το αφεντικό του τον Μάκη? Δεν ξέρετε οτι γράφει στην εφημερίδα του? χθες βοηθούσε το άλλο του αφεντικό (Θέμο) να αυξήσει την θεαματικότητα της εκπομπής του. Δεν είδατε πόσο ηδονικά ο Τριανταφυλλόπουλος τον άφησε να βλαστημά χυδαιότατα για χάριν της AGB? Τα πρόβλημα του Χατζιστεφάνου είναι: "Γιατί όλοι οι gay δεν είναι σαν εμένα ως όφειλαν ;" "Πως τολμούν να παντρεύονται και να κάνουν παιδιά ;" Με δυσκολία έκρυβε την ηδονή του, για το ψυχικό γδάρσιμο του Ταξίαρχου. Το σκεπτικό του ήταν :Αφού δεν ήταν δηλωμένος αλλά κρυφαδερφή και αφού μου ήθελε και οικογένεια……. καλά να πάθει" Αναρωτιέμαι ποιοι είναι χειρότεροι οι ρατσιστοφασίστες (Τριανταφυλλόπουλος) ή τα θύματα του Ρατσιστοφασισμού που γλείφουν τους παραπάνω και επιτίθενται σε άλλα θύματα.
Ευχαριστώ για την Φιλοξενία
Μάνος Ηράκλειο

 
At 3/07/2007 04:42:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν διαφωνώ Μάνο, αλλά το κυρίαρχο συναίσθημα που εισπράττω εγώ από τον Χατζηστεφάνου είναι η απόγνωση. Ο άνθρωπος αυτός δίνει την εικόνα ενός ανθρώπου που είναι ένα στάδιο πριν την ψυχική κατάρρευση. Μπορεί και να κάνω λάθος. Αυτό μου μεταδίδει όμως.

 
At 3/09/2007 02:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

katanohta ola auta, all giati blepete oloi eseis thleorash? de thn pianw th fash me thn tv. giati blepete? ti sas prosferei? exete toso polu eleu8ero xrono? as mou pei kapoios...

 
At 3/09/2007 07:01:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Εσύ δεν έχεις καθόλου ελεύθερο χρόνο; Εσύ δεν βλέπεις ποτέ τηλεόραση;

 
At 3/20/2007 08:44:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΠΟΛΕΜΗΣΤΕ ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ
ΔΙΑΔΗΛΩΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home