Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007

Το μονοπώλιο της βίας

Aς αντιστρέψουμε για μια στιγμή τους όρους και ας υποθέσουμε ότι τα όργανα της τάξεως πετούσαν μολότωφ και οι ταραξίες δακρυγόνα. Ας συγκρίνουμε επίσης για μια στιγμή το αποτέλεσμα της δράσης των μολότωφ με το αποτέλεσμα της δράσης των δακρυγόνων· να βάλουμε δηλαδή στη ζυγαριά της τελευταίας εικοσαετίας από την μία πόσα καταστήματα, τράπεζες και αυτοκίνητα έχουν καεί και από την άλλη πόσες χιλιάδες ανθρώπων, που είτε διαδήλωναν ειρηνικά είτε απλώς έτυχε να περπατάνε εκεί γύρω, έχουν φάει δακρυγόνα στην μάπα. Κι ας πούμε (να μην το πούμε δηλαδή, αλλά έστω) ότι οι διαδηλωτές αναδέχονται κι έναν κίνδυνο. Οι περαστικοί όμως;
Αντιστρέφοντας λοιπόν τους όρους ας φανταστούμε μια εικοσαετία όπου οι αναρχικοί, οι γνωστοί άγνωστοι κι όλοι αυτοί ψεκάζουν με δακρυγόνα τον κόσμο. Τότε αίφνης τα δακρυγόνα θα μετατρέπονταν στα δελτία ειδήσεων σε αποτρόπαιο και απάνθρωπο όπλο, η ρητορική περί αθώων και ανυπεράσπιστων πολιτών που φοβούνται να βγουν έξω χωρίς να γίνουν πεδίο βολής για τα χημικά θα έδινε και θα έπαιρνε, ενώ οι μολότωφ θα αποτελούσαν το καθαγιασμένο μέσο άμυνας του κράτους.

43 Comments:

At 2/22/2007 07:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Λογικό το ερώτημα, αλλά μήπως οι συμψηφισμοί δε μας βοηθούν να καταλήξουμε σε ασφαλή συμπεράσματα ;
gs

 
At 2/22/2007 07:40:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν συμψηφίζω τίποτα, φίλε gs, ούτε υπεραμύνομαι των μολότωφ. Ξέρω όμως ότι σήμερα το απόγευμα έκλαιγα με μαύρο δάκρυ και δεν συμμετείχα καν στην πορεία. Κι έχω ξανακλάψει στο παρελθόν χωρίς να έχω κάνει τίποτα. Δηλαδή τα δακρυγόνα είναι το έσχατο μέσο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΑΤ, αφού έχουν αποκλειστεί όλα τα άλλα ως δυσανάλογα και αναποτελεσματικά ή αντιθέτως είναι το πρώτο, το μέσο που χρησιμοποιείται με απόλυτη ευκολία γιατί έτσι έχει καθιερωθεί, γιατί αυτό είναι το εθιμικό των συγκρούσεων σε κάθε διαδήλωση;

 
At 2/22/2007 07:44:00 μ.μ., Blogger holidays in the sun said...

αστα αυτα...πες οτι εισαι συνασπισμος και αιγιδα των κουκουλοφορων

 
At 2/23/2007 01:39:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Old Boy συμφωνώ μαζί σου και συμπάσχω αφού και εγώ περαστικός ήμουν και πέρα απο το κλάμα δε μπορούσα να αναπνεύσω. Φοβόμουνα να μη μου σπάσουν ή κάψουν και το τοο-τοο μου τα παιδιά με τις κουκούλες το οποίο πλήρωσα τίμια και μετα κόπων πολλών. Υπάρχει όμως λύση. Αποψή μου είναι μάζεμα και στον εισαγγελέα τα κακά παιδιά με τις αξιόποινες πράξεις. Και στο κλουβάκι μετά για πολλά χρόνια. Για να ζούμε όλοι οι άλλοι, εμείς οι πολλοί δηλαδή καλύτερα.

 
At 2/23/2007 01:48:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Saggat, ειρωνεύσου με όση κακοήθεια θέλεις. Γράφω όμως ως Οld Βoy σ' αυτό το μπλογκ δυο χρόνια τώρα και όποιος θέλει μπορεί να ελέγξει αν με ειρωνεύεσαι δικαίως ή αν διαστρεβλώνεις το νόημα του ποστ. Γι' αυτό και δεν καταδέχομαι να σου απαντήσω επί της ουσίας.

 
At 2/23/2007 03:03:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

οκ και γω έχω θυμώσει χιλιάδες φορές όταν είμαι στο γήπεδο ή περναω στο δρόμο και πνίγομαι κυριολεκτικά από τα διάφορα δακρυγόνα. Όμως έλεος τι να κάνουν και οι μπάτσοι, να κάτσουν να τους κάψουν ζωντανούς. Ούτε οι χήρες στην Ινδία δεν κάθονται πλέον. Και σίγουρα παραγίνεται χρήση δακρυγόνων όμως από ποιόν θα ζητήσει αύριο τον λογαριασμό αυτός που υπέστει ζημιές αν η αστυνομία δεν έκανε τίποτα. Και δεν υπάρχει λογική τού εγώ δεν συμμετείχα στην πορεία. Αντί να γράψεις για τον παραλογισμό 50 ατόμων γράφεις για παραλογισμό της αστυνομίας που στο κάτω κάτω κάνει τη δουλειά της. Πάντως ήδη αυτοί που πετάν τις μολώτοφ σε κάνα συνένοχο τους και συ διαμαρτυσαι μονόπλευρα για βία από τους αστυνομικούς. 50 βλάκες κάνουν ότι θέλουν μια χώρα και μαζι με άλλους 10000 την παραλύουν κάθε βδομάδα για μία μέρα. Δεν παέι άλλο.

 
At 2/23/2007 03:41:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Τι να πω, αφού με κάναν και συνένοχό τους. Κατά το προηγούμενο σχόλιο είμαι συνένοχος των φιλήσυχων νοικοκυραίων, οπότε υπάρχει μια ισορροπία τουλάχιστον. Πάντως κι επειδή το δικό σου σχόλιο δεν είναι κακοήθες, όχι δεν είναι δουλειά της αστυνομίας να πετάει δακρυγόνα με τόση ευκολία. Αν η χώρα παραλύει κάθε βδομάδα είναι άλλο θέμα, όπως άλλο θέμα είναι και αυτοί που ηδονίζονται με τα επεισοδιάκιά τους. Αλλά η γνώμη μου είναι ότι το παιχνίδι των επεισοδιάκιων παίζεται με την ίδια χαρά κι από τις δύο πλευρές, οι κουκκούληδες και οι κρανούληδες παίζουν κλέφτες κι αστυνόμους, καουμπόηδες κι ινδιάνους και οι κανόνες είναι λίγο πολύ προσυμφωνημένοι, βασικός δε κανόνας είναι ότι εγώ, η αστυνομία, θα αμολήσω όσο χημικό θέλω στην ατμόσφαιρα κι όποιον πάρει ο χάρος, γιατί κανείς δεν θα μου ζητήσει το λόγο, γιατί οι ειδήσεις θα δείξουν 659 φορές την μολότωφ και θα κάνουν απλή αναφορά στα δακρυγόνα.

 
At 2/23/2007 04:06:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μα το είπα. Και γω έχω βαρεθεί να τρώω στη μάπα τη μαλακία του κάθε μπάτσου χωρίς λόγο. Έιδιαίτερα στη Λεοφώρο ακόμα και τώρα θυμαμαι που 2-3 χρονια πριν για πλάκα να πετούσαν δακρυγόνα για να διευκολύνουν την έξοδο των φιλοξενούμεων από την 7 και κάθε φορά να γυρίζω σπίτι χάλια. όμως μπες στη θέση τους. Εδώ μιλάμε για παιχνίδι εντυπόσεων ξεκάθαρα. Αν δεν απαντήσουν θα τους βγάζουν βιντεάκια στο youtube για το πως δείραν τους μπάτσους κλπ. Ήδη υπάρχουν πολλά. Να τους κυνηγούν να τους δέρνουν. Φαντάσου τώρα την ποιότητα της κάμερας του συναδέλφου μπρος στο home-made. Τεράστια. Και για να μην παρεξηγηθώ, το συνένοχος δεν το πα για να σε κατηγορήσω αλλά για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου για τον ποιον εξυπηρετούν όλες αυτές οι ηρωικές μάχες. Οι μεν θεωρούν εαυτούς dirty Harry οι δε εννίοτε μάγκες που δέρνουν και άλλωτε αθώα παιδάκια.

 
At 2/23/2007 10:27:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν ήθελα να σε ειρωνευτώ φίλε. Ούτε κακός ήθελα να γίνω. Ούτε comment στο ποστ σου έκανα. Νεύρα είχα και εγω για τα δακρυγόνα και έγραψα κάτι για να μου περάσουν. Αν φαίνομαι ειρωνικός για το θέμα μάλλον θα πρέπει να έχω χάσει κάποια απο τα προηγούμενα σου posts.

 
At 2/23/2007 01:16:00 μ.μ., Blogger gasireu said...

μπορεί απλά τότε οι φιλήσυχοι πολίτες να αναφωνήσουν ......«Την μάνα σου, τον πατέρα σου και την Πανάθα σου μέσα»......

 
At 2/23/2007 01:55:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Saggat, απολογούμαι που σε είπα κακοήθη. Έχω την μύγα της ειρωνείας μέσα μου και μυγιάζομαι.

 
At 2/23/2007 02:23:00 μ.μ., Blogger ΦΑΝΤΙ said...

Αντί για δακρυγόνα θα μπορούσαν να τους περιβρέχουν με τις μάνικες! Πολλά τα οφέλη:

1. Ξεβρωμίζουν οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια από την σκο΄νη και την βρώμα

2. Σβήνουν τις μολότωφ πριν πέσουν στα καταστήματα

3. Τους μουσκεύουν τα ρούχα ώστε να πάθουν πνευμονία και να μην βγούν στους δρόμους για καμιά βδομάδα.

Απ΄ότι φαίνεται η αστυνομία έχει μεγάλο στοκ απο δακρυγόνα και κοιτάει να το σπρώξει ;)

 
At 2/23/2007 02:53:00 μ.μ., Blogger holidays in the sun said...

reporter συγγνωμη κιολας αλλα μαθε ορθογραφια asap!ή γραψε greeklish

δεδομενου οτι οι ζημιες εγιναν παρα τα δακρυγονα,αυτοι που επαθαν ζημιες χθες(κατι διαμερισματα,ενα εκδοτηριο και ενα καταστημα ηλεκτρικων αν δεν απατωμαι)παλι λογαριασμο θα ζητησουν.τα δακρυγονα δε καθολου δεν τις απετρεψαν καθως αυτοι που τις προκαλεσαν φορουν καιρο τωρα αντιασφυξιογονες μασκες τις ιδιες με των ματατζηδων.ποιος τα τρωει λοιπον τα δακρυγονα?μεγαλο παιδι εισαι κι εσυ και αλλοι καθηστε σκεφτειτε...

επισης για το αν η αστυνομια κανει τη δουλεια της εδω χωρα πολλη συζητηση.δουλεια της ειναι να διατηρει την ταξη και δεν βλεπω να το κανει.ποσες συλληψεις θα επρεπε να γινουν χθες?πολλες φανταζομαι.αλλα καποιοι επιμενουν στις φυσουνες και τα χημικα αντι σωμα με σωμα να κανουν καμμια συλληψη.τι σκατα εκπαιδευση εχουν λαβει?δεν ξερουν να συλλαμβανουν καποιο που παρουσιαζει παραβατικη συμπεριφορα?τον κυπριο ειδα στη θεσσαλονικη με νυχια και με δοντια τον καταφεραν,παλεψαν με μοτοποδηλατα και ζαρντινιερες,και καταφεραν με κινδυνο σωματικης ακεραιοτητας(μην πω ζωης)να τον βαλουν κατω σιδηροδεσμιο.αλλα οι ιδιοι ομολογουν οτι εχουν σαφεις εντολες...να μην κανουν τη δουλεια τους.εχουν σαφεις εντολες να πνιγουν στα χημικα ολο το γυρω χωρο του πολυτεχνειου με αποτελεσμα να τρεχουν ολοι στη μονη διεξοδο,μεσα δηλαδη.σπανε οι αλυσιδες των φοιτητων,μπαινει μεσα ο,τι να 'ναι και μετα πνιγεται και ολο το κτιριο στα χημικα και λυπαμαι αλλα αργα ή γρηγορα θα θρηνησουμε θυμα(τα)[αν και προσπαθουν να αποφυγουν κατι τετοιο(η κυβερνηση φερεται να ειπε "οχι αλλος τεμπονερας")γιατι μοιραια θα δημιουργηθουν και ηρωες].
old boy τους κρανουληδες μην τους πολυκατηγορεις γιατι δεν πετανε απαραιτητα μολοτωφ.ειδα και στα δελτια εικονες με πουλμαν απο τα οποια εβγαιναν κρανη μηχανων.οταν οι μπατσοι κανουν τειχος,και καποιοι πρεπει να μπουν πρωτοι στην πορεια και θα βρεθουν μπροστα σε πανοπλους σαν αστακους,οι οποιοι εχουν περα απο χημικα,γκλομπς,ασπιδες,κρανη,δεν ξερω κι εγω τι αλλο περιλαμβανει η εξαρτυση τους,αοπλοι ουσιαστικα,λογικο ειναι να φορανε κρανη για να μη φανε ξυλο και να μη φανε στη μαπα ολοκληρες φυσουνες και να ριχνουν και καμμια με τα καδρονια απ'τις σημαιες τους.

επιπλεον δεν αναρωτηθηκατε ποτε γιατι τα ματ αφου τελοσπαντων εχουν στοχο να διαλυουν τις συγκεντρωσεις,γιατι τα χημικα οπλα γι'αυτο προοριζονται,ριχνουν στους διαδηλωτες απο μηδενικες αποστασεις?εχω την αισθηση οτι για να αποφευχθει ο κινδυνος βλαβων στην υγεια του στοχου πρεπει η ριψη να γινεται απο συγκεκριμενη αποσταση.αφου θα ριξουν που θα ριξουν δεν το κανουν οταν καποιοι ειναι στα 20-30 μετρα αλλα στα 20-50 εκατοστα.

υ.γ. εικονες απο την πορεια ειδα μονο στη νετ

 
At 2/23/2007 05:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Holiday in the sun ήταν εντελώς unfair το σχόλιο για την ορθογραφία. Και τα δύο τσέκαρε πως γράφτηκαν 4 τη νύχτα, βιαστικά και μετά από πίκρα για την ομάδα. Αλλά ούτως ή άλλως δεν γράφουμε και πανελλήνιες, που με κάνεις τώρα να κάθομαι να σκέφτομαι τη κάθε λέξη. Πάντως αν είναι έτσι και ‘συ μάθε να βάζεις τόνους. Τέλος πάντων. Το reporter δεν το ‘γραψα για πλάκα (στο πανεπιστήμιο είμαι ακόμα αλλά έχω προλάβει να εργαστώ και κανονικά και γι’ αυτό έχει τύχει να μιλήσω με ανθρώπους του χώρου μάλλον και από τους δύο – αστυνομία, αναρχικούς/αριστερούς) για να καταλήξω σε αυτά που είπα για παιχνίδι εντυπώσεων που παίζεται για το οποίο βέβαια δεν κάνεις κανένα σχόλιο. Λοιπόν θα σου πω κάτι που δεν ξέρεις. Όταν πάρεις εντολές τις ακολουθείς και αυτές μπορεί να μην έρχονται απαραίτητα από την αστυνομία αλλά ακόμα απευθείας τον υπουργό Byron. Το ζητούμενο εδώ είναι να παιχτεί ένα παιχνίδι για τα δελτία των 8. Οι μολότοφ και τα δακρυγόνα είναι τα ειδικά εφέ. Οι συλλήψεις κάνουν την κυβέρνηση να φαίνεται μόνο σκληρή κακή δεξιά και είναι συνάμα και αναποτελεσματικές αφού με τις πλάτες «αριστερών σχηματισμών» είναι έξω το βράδυ ή έστω αργά το πρωί. Αν είναι να σε πιάσουν στα σοβαρά και δεν έχεις στήριξη να κάνεις αυτά που κάνουν την έχεις άσχημα γιατί μπορούν να σου φορτώσουν μέχρι και σύσταση τρομοκρατικής οργάνωσης. Σήμερα για παράδειγμα δικαζόταν φοιτητής του Παντείου και ‘γω δεν ξέρω γιατί με τον τρομοκρατικό επειδή έφερε σε μία συνέλευση (όχι πανεπιστημιακή) πλακάτ που στηρίζονταν φυσικά σε παλούκια που θεωρήθηκαν φονικό όπλο. Αυτός δύσκολα θα την γλιτώσει ενώ άλλοι το έχουν κάνει τέχνη. Μην μου πεις ότι μόνο εγώ είμαι μεγάλο παιδί και εσύ δεν έχεις ακούσει τίποτα από αυτά. Αλλά το πας και παρακάτω με την όποια ιδεολογία φέρεις και πολύ καλά κάνεις. Πως δηλαδή αυτός που κυκλοφορεί μέρα μεσημέρι με κράνος το κάνει για λόγους μόδας. Γιατί είναι τέρας και τον ομορφαίνει βρε αδερφέ. Όχι γιατί πάει προετοιμασμένος να παίξει ξύλο, να τις δώσει και να τις φάει και για να μην είναι αναγνωρίσιμος. Και ωραία να δεχθώ ότι το κάνουν για να μπουν μπροστά στην πορεία που έχουν για να διαμαρτυρηθούν για τα ιδανικά τους τα πιστεύω τους κλπ. Ποιος τους νομιμοποιεί όμως με το έτσι θέλω να πάνε να περάσουν για να μπουν τάδε υπουργείο ή στη βουλή. Εδώ δεν έγινε ολόκληρος χαμός με τους αστυνομικού που κατέλαβαν τη Ρηγίλλης; Δηλαδή πρέπει τον κάθε κατά φαντασία Τσε να τον αφήνουμε να περνάει όπου θέλει να κάνει ότι θέλει για να ‘χει την καλοσύνη να μας δείχνει το προσωπάκι του όταν κατεβαίνει στις πορείες. Λογικευτείτε. Δεν γίνονται τα πάντα με τον τσαμπουκά, ιδιαίτερα αν αυτός προέρχεται κυρίως από μειοψηφικές ομάδες. Διάβασε το τελευταίο κείμενο του Μιχαηλίδη στη Lifo για να καταλάβεις πως όταν είσαι πιο ειρηνικός και στα σοβαρά συζητάς τα αιτήματα και συγκεντρώνεσαι καθαυτό σε εκείνα και όχι σε δευτερεύοντες μαγκιές. Oh Dae-su sorry για το χώρο που σου εκμεταλλευτικά αλλά είμαι της ειρηνικής νοοτροπίας και συζήτησης αλλά μην κάνουμε ότι δεν ξέρουμε τι γίνεται.

Υ.Γ Δεν κάνω πλάκα για τα βιντεάκια μεταξύ τους, του ποιος και πως τις ρίχνει καλύτερα. Κυκλοφορούν αθρόα και γίνεται διαγωνισμός παλικαριάς. Τα πιο απίστευτα τα ανεβάζουν μάλιστα οι ακραίοι μα@!$@$ από συνδέσμους, χρυσές α(β)υγές κλπ

 
At 2/23/2007 05:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Holiday in the sun ήταν εντελώς unfair το σχόλιο για την ορθογραφία. Και τα δύο τσέκαρε πως γράφτηκαν 4 τη νύχτα, βιαστικά και μετά από πίκρα για την ομάδα. Αλλά ούτως ή άλλως δεν γράφουμε και πανελλήνιες, που με κάνεις τώρα να κάθομαι να σκέφτομαι τη κάθε λέξη. Πάντως αν είναι έτσι και ‘συ μάθε να βάζεις τόνους. Τέλος πάντων. Το reporter δεν το ‘γραψα για πλάκα (στο πανεπιστήμιο είμαι ακόμα αλλά έχω προλάβει να εργαστώ και κανονικά και γι’ αυτό έχει τύχει να μιλήσω με ανθρώπους του χώρου μάλλον και από τους δύο – αστυνομία, αναρχικούς/αριστερούς) για να καταλήξω σε αυτά που είπα για παιχνίδι εντυπώσεων που παίζεται για το οποίο βέβαια δεν κάνεις κανένα σχόλιο. Λοιπόν θα σου πω κάτι που δεν ξέρεις. Όταν πάρεις εντολές τις ακολουθείς και αυτές μπορεί να μην έρχονται απαραίτητα από την αστυνομία αλλά ακόμα απευθείας τον υπουργό Byron. Το ζητούμενο εδώ είναι να παιχτεί ένα παιχνίδι για τα δελτία των 8. Οι μολότοφ και τα δακρυγόνα είναι τα ειδικά εφέ. Οι συλλήψεις κάνουν την κυβέρνηση να φαίνεται μόνο σκληρή κακή δεξιά και είναι συνάμα και αναποτελεσματικές αφού με τις πλάτες «αριστερών σχηματισμών» είναι έξω το βράδυ ή έστω αργά το πρωί. Αν είναι να σε πιάσουν στα σοβαρά και δεν έχεις στήριξη να κάνεις αυτά που κάνουν την έχεις άσχημα γιατί μπορούν να σου φορτώσουν μέχρι και σύσταση τρομοκρατικής οργάνωσης. Σήμερα για παράδειγμα δικαζόταν φοιτητής του Παντείου και ‘γω δεν ξέρω γιατί με τον τρομοκρατικό επειδή έφερε σε μία συνέλευση (όχι πανεπιστημιακή) πλακάτ που στηρίζονταν φυσικά σε παλούκια που θεωρήθηκαν φονικό όπλο. Αυτός δύσκολα θα την γλιτώσει ενώ άλλοι το έχουν κάνει τέχνη. Μην μου πεις ότι μόνο εγώ είμαι μεγάλο παιδί και εσύ δεν έχεις ακούσει τίποτα από αυτά. Αλλά το πας και παρακάτω με την όποια ιδεολογία φέρεις και πολύ καλά κάνεις. Πως δηλαδή αυτός που κυκλοφορεί μέρα μεσημέρι με κράνος το κάνει για λόγους μόδας. Γιατί είναι τέρας και τον ομορφαίνει βρε αδερφέ. Όχι γιατί πάει προετοιμασμένος να παίξει ξύλο, να τις δώσει και να τις φάει και για να μην είναι αναγνωρίσιμος. Και ωραία να δεχθώ ότι το κάνουν για να μπουν μπροστά στην πορεία που έχουν για να διαμαρτυρηθούν για τα ιδανικά τους τα πιστεύω τους κλπ. Ποιος τους νομιμοποιεί όμως με το έτσι θέλω να πάνε να περάσουν για να μπουν τάδε υπουργείο ή στη βουλή. Εδώ δεν έγινε ολόκληρος χαμός με τους αστυνομικού που κατέλαβαν τη Ρηγίλλης; Δηλαδή πρέπει τον κάθε κατά φαντασία Τσε να τον αφήνουμε να περνάει όπου θέλει να κάνει ότι θέλει για να ‘χει την καλοσύνη να μας δείχνει το προσωπάκι του όταν κατεβαίνει στις πορείες. Λογικευτείτε. Δεν γίνονται τα πάντα με τον τσαμπουκά, ιδιαίτερα αν αυτός προέρχεται κυρίως από μειοψηφικές ομάδες. Διάβασε το τελευταίο κείμενο του Μιχαηλίδη στη Lifo για να καταλάβεις πως όταν είσαι πιο ειρηνικός και στα σοβαρά συζητάς τα αιτήματα και συγκεντρώνεσαι καθαυτό σε εκείνα και όχι σε δευτερεύοντες μαγκιές. Oh Dae-su sorry για το χώρο που σου εκμεταλλευτικά αλλά είμαι της ειρηνικής νοοτροπίας και συζήτησης αλλά μην κάνουμε ότι δεν ξέρουμε τι γίνεται.

Υ.Γ Δεν κάνω πλάκα για τα βιντεάκια μεταξύ τους, του ποιος και πως τις ρίχνει καλύτερα. Κυκλοφορούν αθρόα και γίνεται διαγωνισμός παλικαριάς. Τα πιο απίστευτα τα ανεβάζουν μάλιστα οι ακραίοι μα@!$@$ από συνδέσμους, χρυσές α(β)υγές κλπ

 
At 2/23/2007 06:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κοίτα, έχω την εξής ιδέα, την οποία παιδεύω εδώ και καιρό και νομίζω ότι έφτασε η ώρα να την προβάρω λιγουλάκι.
Αφού ο Καραμανλής είναι σαλονικιός, γιατί δεν μεταφέρει την πρωθυπουργία του με όλα τα συμπράγκαλα της μαζί στη κόρη του Θερμαϊκού να πέφτουν εκει πάνω οι φάπες και τα δακρυγόνα ;
Κατά την ίδια λογική :
Βγήκες κύριε Πρωθυπουργός ;Μάλιστα.
Και απο που είσαι παιδάκι μου ; Από το Λιανοκλάδι.
Ωραία, βουρ για Λιανοκλάδι κ.ο.κ.
Έτσι νομίζω ότι θα ησυχάσουμε και αν προσέξουμε και τι Πρωθυπουργούς βγάζουμε, σου εγγυώμαι ότι θα κάνουμε την Αθήνα μια κουκλίτσα.
Άσε δε που θα πάρουν και οι άλλοι μια «γεύση» απο το Αθηνοκεντρικό κράτος, γαμώτο κερατό μου.
gs

 
At 2/23/2007 08:52:00 μ.μ., Blogger osela said...

έχω να πω δύο πράγματα:

1. Το μονοπώλιο της βίας old boy δεν είναι απλά προνόμιο του κράτους, αλλά βασικό συστατικό του. Από την άλλη πλευρά βέβαια, δεν ξέρουμε τι αστυνομία θέλουμε. Ο,τι κι αν κάνει βγαίνει φάουλ. Δεν μας αρέσουν οι μαζικές συλλήψεις, η χρήση βίας, αλλά παραπονιόμαστε κι όταν μένει θεατής. Ωστόσο πιστεύω οτι το πρόβλημα δεν είναι (μόνο) η αστυνομία. Είναι πολύ βαθύτερο κι έχει να κάνει με το τι κοινωνία είμαστε και τι κοινωνία θέλουμε να είμαστε.

2. Μα ΟΛΟΙ οι bloggers είναι βάζελοι???

 
At 2/23/2007 10:14:00 μ.μ., Blogger holidays in the sun said...

το σχολιο για την ορθογραφια ηταν για αστειο,καλυτερα ανορθογραφα παρα γκρικλις.τονους δε βαζω απο κεκτημενη,σορι.
φυσικα παιζεται παιχνιδι εντυπωσεων δεν το αρνειται κανεις πιστευω.αλλωστε την κοινη γνωμη ολοι μαζι τους τη θελουν.το θεμα ειναι οτι μιλαμε για το μονοπωλιο της βιας.και θεωρω εντελως καιρια τη φραση που αναφερεται στην κρατικη καταστολη,οχι γιατι η ιδεολογια μου(...λεμε τωρα)ταυτιζεται με μολοτωφ ή κρανη ή καδρονια,αλλα πως να το κανουμε με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου ο ρολος της αστυνομιας που ειναι ο προβοκατορας ηθικος αυτουργος.κι αυτο σημαινει στην ποινικη γλωσσα οτι προκαλεις καποιον να πραξει κατι παρανομο ωστε να τον σταματησεις εσυ(για ευνοητους λογους).εγω να δεχτω οτι οι φοιτητες πιτσιρικια ειναι που βραζει το αιμα τους και νιωθουν αδικια και βγαινουν στους δρομους.γιατι ομως ο ματας που ειναι εκπαιδευμενος ανθρωπος και πληρωνεται και στην τελικη γι'αυτο εγινε ματας,για να διατηρει την ψυχραιμια του και να ανταπεξερχεται σε δυσκολες συνθηκες(κι οχι αυτα τα οι αστυνομικοι ειναι ανθρωποι,τα ανεκδιηγητα...αμα εχουν ευαισθητο στομαχι σπιτι τους),γιατι λοιπον να προβοκαρει ετσι και να βριζει και να ριχνει τα δακρυγονα μεσα στη μεση του πληθους?γιατι ετσι εγινε.εσκαγαν μεσα στα συγκεντρωμενα παιδια.γιατι η αστυνομια να κλεινει με κλουβες και ανθρωπινα τειχη τη βασ.σοφιας?δεν εχουμε ελευθερια του συνερχεσθαι?συντονιστικα δημοκρατικοτατα εχουν λαβει αποφαση να διαδηλωνουν απο αυτη τη διαδρομη,γιατι να τους το στερεις και συλληβδην να θεωρεις αναιτια 25 ή 30.000 κοσμο εγκληματιες?ολοι δηλαδη δυναμει εκνομοι ειμαστε...δεν δικαιολογω λοιπον(μονο και μονο γιατι η αντιληψη μου για την πολιτικη και τον αγωνα ειναι διαφορετικη)τυπους με κρανη,αλλα τους κατανοω.η πορεια θελει να παει προς τα εκει,και εμποδιζεται χωρις λογο.θελει,γουσταρει και θα παει προς τα εκει.κανενας λογος να σφιγγει ετσι ο κλοιος της αστυνομιας.ας παει να στηθει εξω απο την πορτα της βουλης αν νομιζει οτι θα μπουνε μεσα,ξερω γω?σκασιλα μου μεγαλη,εγω θα τους κανω το επιχειρησιακο σχεδιο?το θεμα ειναι οτι ειναι προκλητικο και αδικο να υπαρχει τετοια αστυνομικη παρουσια,τετοιες παραπλευρες απωλειες απο τις ενεργειες της μονο και μονο για να καρπωνεται καθε κυβερνηση πολιτικα οφελη

 
At 2/24/2007 12:00:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Holiday in the sun, νομίζω ότι εξανίστασαι εναντίον της λάθος πλευράς. Αυτό που κάνει η αστυνομία είναι αντίδραση. Το παιγχνίδι ξεκινάνε οι διαδηλωτές. Δηλαδή τι θέλεις να κάνει το κράτος, όταν οι ανέραστοι φοιτητές βγαίνουν στο δρόμο για να κάψουν και να λεηλατήσουν; Δεν βγαίνουν, δεν βγαίνει η αστυνομία. As simple as that. Νισάφι πια, όλα αυτά τα χρόνια. Και δεν μιλάω για την προάσπιση της ατομικής ιδιοκτησίας του μικρού καταστηματάρχη (αν υπάρχει τέτοιος στη Σταδίου), που και αυτό μέσα στη συζήτηση είναι. Ούτε για την προστασία του φιλτάτου old boy, και οποιουδήποτε άλλου φιλειρηνιστή περαστικού αρχίζει να κλαίει ή να ανησυχεί για το με δόσεις αγορασμένο αυτοκίνητό του. Μιλάω για τη δημόσια συζήτηση που πρέπει επιτέλους να αντικαταστήσει το κλέφτες και αστυνόμοι και σου ρίχνα στα μάτια δακρυγόνα να πονάς. Συμφωνώ με τον reporter (α! και στην τελική καλύτερα δύο ορθογραφικά, παρά κείμενα χωρίς τόνους). Ολα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν μέσα από συζήτηση. Δεν υπάρχει πουθενά το φαινόμενο αυτό στην Ευρώπη, αν ακόμη ανήκουμε εκεί ή αν ανήκαμε ποτέ. Δηλαδή όλα τα καθ' ημάς αναρχόνια κόπτονται περισσότερο από τους γάλλους και γερμανούς συναδέλφους τους για τη βελτίωση της κοινωνίας; Τουναντίον, μάγκες της Στουρνάρα, τα ευρωπαϊκά καρντάσια είναι πολύ πιο κατατοπισμένα από εσάς στις θεωρίες του Μπακούνιν και στις πρακτικές της Κομμούνας. Και η πολιτική τους παρέμβαση δεν είναι υποκατάστατο, αλλά πολιτικός λόγος που αποσκοπεί στο να αλλάξει τον κόσμο. Το δυστύχημα στην Ελλάδα είναι ότι, εδώ και δεκαετίες, πέρα από τα ανέγκεφαλα παιδάκια που θα μπουν πίσω από μια πορεία προς την αμερικανική πρεσβεία, χωρίς να γνωρίζουν τι σημαίνει ιμπεριαλισμός, μόνο για το χαβαλέ της κόντρας μολότωφ-δακρυγόνο, τα δύο μεγάλα μαγαζιά, το πράσινο και το μπλε, έχουν βρει αυτό το παιγχνιδάκι για να απαξιώνουν την Αριστερά στα μάτια του μέσου ψηφοφόρου (και υποχρεωτικά τηλεθεατή) και γι' αυτό δεν συλλαμβάνουν ή/και υποδαυλίζουν. Ποιός θα μας βγάλει από αυτόν τον φαύλο κύκλο;

 
At 2/24/2007 01:44:00 μ.μ., Blogger holidays in the sun said...

δεν εξανισταμαι υπερ των μολοτωφ τονιζω.παιζω τον δικηγορο του διαβολου της αλλης πλευρας ισως,αλλα ο μονος μου στοχος ειναι να καταδειξω τη βια της κρατικης καταστολης.μια μειοψηφια που ψηφιζει συγκρουση δεν ειναι δικο μου προβλημα,ειναι της αστυνομιας η οποια ομως δεν μπορει να περιστελλει ετσι τα δικαιωματα ολων εμας των υπολοιπων.
επισης θα μου επιτρεψεις να εχω την αισθηση οτι το παιχνιδι δεν το ξεκινανε οι διαδηλωτες.δε με ενδιαφερει αν μια μεριδα ταραξιων πεταει 1 ή 5 ή 25 μολοτωφ στους μπατσους.ας πανε να τους πιασουν.αλλα οι διαδηλωτες,επειδη ειμαι κι εγω μερος,ειναι ειρηνικοτατοι.δεχονται εντονες προκλησεις,βρισιες,χειρονομιες κλπ. και παλι δεν απαντουν με βια,αλλα με τα συνθηματα τους.
οσο για το ανεραστοι...τι θες να μετρησουμε?ποσες φορες κανουν σεξ οι φοιτητες και οι υπολοιποι?

αυτο ομως που προσπαθει να κανει η κυβερνηση ειναι να ψησει τους παντες οτι οι φοιτητες βγαινουν να καψουν και να λεηλατησουν.να στρεψει την κοινη γνωμη εναντιον τους αφηνοντας μια ομαδα να κανει ο,τι γουσταρει,να τους πνιξει στα χημικα και να μην ξαναβγουν στο δρομο,ενω στην πραγματικοτητα οι φοιτητες παλευουν απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου και απο πιο παλια ακομα για δημοσια και δωρεαν παιδεια.και θελουν δε θελουν καποιοι δε θα σταματησουν ωσπου να το πετυχουν,γιατι ειναι νεοι,εχουν αντοχες και δεν το βαζουν κατω.

πιστευω κι εγω στη δημοσια συζητηση,οχι ομως στο δημοσιο μονολογο.η μονη δημοσια συζητηση που ειδα να πραγματοποιειται ειναι μεσα στα αμφιθεατρα και μεσα στις κατειλλημενες σχολες αλλα δυστυχως αυτο δεν το ξερουν οι απεξω.
οσο για την ευρωπη δεν τη ζηλευω καθολου.τα γαλλακια φαγανε τοσο ξυλο μεσα στη σορβοννη το μαη που θα το θυμουνται για καιρο.στα γερμανακια απαγορευθηκαν τα συνθηματα και τους βαλανε καμερες παντου.οχι δε ζηλευω,θελω να μπορω να βγαινω κι εγω κι ο καθενας στη μεση της πλατειας συνταγματος και να φωναζω οτι ο καραμανλης/παπανδρεου/αλαβανος/παπαρηγα/μπακουνιν/ζωη(εγω) ειναι μαλακας (διαλεγεις και παιρνεις) και κανεις να μην μπορει να μου κανει τιποτα αλλο παρα μηνυση.
οσο δε για θεωρητικους του αναρχισμου και του κομμουνισμου κι ο,τι θες,καρφι δε μου καιγεται γιατι σε αυθεντιες δεν πιστευω.τα συν και τα πλην τους εχουν ολοι.

τελος,αποψη μου ειναι οτι η εθνικοτητα δεν εχει να κανει με ικανοτητα στην πολιτικη τεχνη ή τη φιλοσοφια.το ατομο εχει να κανει.οποτε μη μου λες για οποιονδηποτε ευρωπαικο λαο οτι κατεχει ή οχι την πολιτικη.και η αριστερα απαξιωνεται αρκετα μονη της.

αυτο που βλεπετε
ολοι καθημερινα δεν ειναι η αριστερα ομως.ειναι το φοιτητικο κινημα και μην το καπελωνει κανεις γιατι εχει μεσα πολλους ανενταχτους.κι αμα δεν κερδισουμε τωρα τη μαχη,δε χανουμε τις ελπιδες μας για τον πολεμο.παντως οι φοιτητες δε θελουν να δημιουργουν εχθρους,αλλα θελουμε να ειναι ολοι μαζι μας,γονεις,εργαζομενοι,συνταξιουχοι γιατι οχι,για να μην αναγκαστουμε στο μελλον να πληρωσουμε για να εχουν τα παιδια μας μορφωση καλη ουτε σεντ.αρκετα πληρωνουν οι γονεις μας.μια χαμενη εξεταστικη ή μια δυσκολη πεμπτη δεν ειναι τιποτα μπροστα σε ολη τη ζωη μας.ο,τι γινεται δε γινεται για κανεναν αλλο παρα για μας και για σας,καμμια κυβερνηση ακομα δεν εχει ενδιαφερθει παραπανω απο οσο εμεις κι εσεις.

μη μου λετε σας παρακαλω οτι δε θελω να αλλαξω τον κοσμο.θελω παρα πολυ και μαλιστα ξερω οτι δε γινεται σε μια νυχτα.και κανω αυτα που πιστευω οτι βοηθουν.αν ξερετε αλλο τροπο να μου τον πειτε.αλλα να ειναι περισσοτερο αποτελεσματικος απο τις συνελευσεις-καταληψεις-διαδηλωσεις.κι αν υπαρχει δεκτος...

 
At 2/24/2007 03:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Οι τελευταίες τρεις παράγραφοι από το συγκλονιστικό κείμενο του Μιχαηλίδη στη LiFO της περασμένης Πέμπτης για τη μεταρρύθμιση στη παιδεία και την αξία του διαλόγου:

Αρχή αποσπάσματος ----(Ήταν παιδιά πολύ πιο προοδευτικά από εκείνα που φώναζαν εδώ. Σπούδαζαν και δούλευαν συνάμα. Και συμμετείχαν σε εκδηλώσεις που «ανέβαζαν την Ελλάδα ψηλά». Ήταν παιδιά, θυμάμαι, που έκαναν βάρδιες στην Πλατεία Τραφάλγκαρ, έξω από την πρεσβεία της Νότιας Αφρικής, μερόνυχτα ολόκληρα, για να πέσει το εκεί ρατσιστικό καθεστώς των λευκών. Μιλούσαν σε αμφιθέατρα για τους αγώνες του ΙRΑ, οργάνωναν συναυλίες και συλλαλητήρια για την Κύπρο (ιδίως τότε που ο Ντενκτάς ανακήρυξε το κατεχόμενο βόρειο τμήμα του νησιού «ανεξάρτητο κράτος»).
Κανείς μας τότε δεν αισθάνθηκε υποτιμημένος που η αστυνομία μάς περιόριζε στα πεζοδρόμια του Λονδίνου. Αντιθέτως, σταματούσε ο κόσμος, μιλούσε μαζί μας, έπαιρνε τα φυλλάδιά μας, ήρθαν και τα κανάλια δυο τρεις φορές, και μας πήραν και δηλώσεις. Εκεί, τότε, συνειδητοποιήσαμε ότι ο συντηρητισμός και η αληθινή τρομοκρατία ήταν εδώ – εδώ, απ’ όπου είχαμε περάσει κάποτε. Υπήρχε σύγκριση, βλέπετε. Και αυτό βοηθάει την κριτική.
Όταν γυρίσαμε, λοιπόν, από… τα εξωτερικά, πολλοί από τους παλαιούς συμφοιτητές μας ήταν ακόμα «μέσα» και φώναζαν για «τα χάλια της Παιδείας», περνώντας όμως μια χαρά ταυτόχρονα, αφού και τα ωραία ιδιαίτερά τους έκαναν, και τις γκομενίτσες τους είχαν, και στα νησιά πετάγονταν κάθε λίγο και λιγάκι, όπως τότε που… σπουδάζαμε.
Γι’ αυτό είχα κάτσει κι εγώ 8 χρόνια στο Μαθηματικό. Γιατί μια χαρά περνούσα. Και ας φώναζα στους δρόμους. Η, μάλλον, γι’ αυτό ακριβώς φώναζα «κάτω τα χέρια από τα ΑΕΙ». Γιατί μου άρεσαν όπως ήταν, και δεν ήθελα κανείς να αλλάξει τίποτα. Μέχρι που είδα πόσο πιο ωραίο –και πιο μάγκικο, τελικά– είναι το άλλο. Το πανεπιστήμιο που σε φέρνει πιο κοντά στη γνώση και πιο μακριά από δογματισμούς και στερεότυπα.)---τέλος

Τίποτα άλλο. Τώρα όποιος πιστεύει πως με τσαμπουκάδες κράνη και ξύλο με τους επίσης υπεύθυνους ματατζήδες αλλάζει τον κόσμο μάλλον αυτός είναι ο πραγματικός συντηρητικός αφού δεν φαίνεται να θέλει να αλλάξει τίποτα.

Υ.Γ. Το σχόλιο για την ορθογραφία και τους τόνους το έγραψα μισο-πειραγμένος για πλάκα. Αλλά δυστυχώς μπορεί έτσι να δημιουργηθεί παρεξήγηση ανεξάρτητα των προθέσεων που έχουν αυτοί που γράφου.

 
At 2/24/2007 04:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νομίζω τελικά ότι συμφωνούμε σε περισσότερα σημεία απ' ότι διαφωνούμε. Λες ότι δεν είσαι με τους ταραξίες. ΟΚ. Δεκτό και σωστό. Ως διαδηλωτής, λοιπόν, έκανες ποτέ κάτι για να τους περιορίσεις; Αν όχι, γιατί; Αν ναι, μπράβο. Η αστυνομία είπαμε γιατί δεν το κάνει. Για να στρέψει την κοινή γνώμη εναντίον τους και εναντίον του εγγύτερου σε αυτούς πολιτικού χώρου. Εσύ, όμως, και όσοι νοιάζονται γι' αυτόν τον χώρο δεν πρέπει να απομονώσουν τα προβοκατόρικα τσογλάνια;
Συμφωνώ και για τη δημόσια και δωρεάν παιδεία, αν και η νομιμοποίηση της ιδιωτικής δεν σημαίνει κατάργηση της δημόσιας. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα της συζήτησης, στην οποία πολλά επιχειρήματα υπέρ και κατά μπορούν να προβληθούν εκατέρωθεν. Σε κάθε περίπτωση, δεν πιστεύω στις απαγορεύσεις, άρα ούτε και σε αυτόν τον τομέα. Εάν η ιδιωτική τριτοβάθμια είναι όπως όλα τα άλλα πράγματα στην Ελλάδα, ας την αφήσουμε να γίνει και σε λίγο καιρό θα είναι θέμα για τις καλοκαιρινές επιθεωρήσεις. Οπως έγινε στη Γαλλία, με ένα πανεπιστημιάκι που ίδρυσε ο πρώην ακροδεξιός υπουργός δημόσιας τάξης, ο Σαρλ Πασκουά. Το έφαγε η μαρμάγκα μέσα στη μαρμίτα.
Ωστόσο, φίλε "συνομιλητή", επίτρεψε μου να διαφωνήσω για όσα λες επί της Ευρώπης.
Δεν είμαι ευρωλιγούρης, και δεν ζηλεύω τους Ευρωπαίους. Δεν απορρίπτω, όμως, και συλλήβδην οτιδήποτε μη ελληνικό ως κουτοφραγκικό. Είμαι σε θέση να βλέπω τα καλώς και τα κακώς κείμενα στη χώρα μας και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Και θα προτιμούσα τα ελληνικά πανεπιστήμια να μοιάζουν στη Σορβόννη, κτιριακά και ακαδημαϊκά, παρά στον τεκέ του Σιδέρη (συνθήματα περί Μελιγαλά κλπ). Θα προτιμούσα να μη χάνονται άπειρα εξάμηνα για να βρούμε τη δημοκρατία στις καταλήψεις, και να τη βρίσκουμε μέσα στη διανόηση των πτυχιακών εργασιών, που δεν θα γίνονται με copy paste. Θα προτιμούσα να έχουμε αντιπανεπιστήμια που να διδάσκουν την κριτική ικανότητα και όχι να βγάζουν παπαγαλάκια. Δεν άκουσα ποτέ τους φοιτητές να διαμαρτύρονται για να αλλάξουν τα πράγματα προς μια καλύτερη κατεύθυνση. Οταν πριν από λίγο καιρό προτάθηκε (δεν θυμάμαι από ποια κομματική κυβέρνηση) η κατάργηση των αιώνιων φοιτητών (όπως στην Ευρώπη που τόσο εύκολα λοιδωρούμε), βρήκαν νέες αφορμές για καταλήψεις και πορείες.
Δεν μίλησα για εθνικότητες, βέβαια. Αλλά για συνειδητοποιημένα άτομα, που απλώς εδώ εκλείπουν.
Ενας από τους πολλούς τρόπους για να αλλάξουμε τον κόσμο είναι και αυτό που κάνει ο old boy. Δημιουργεί ένα φόρουμ προβληματισμού. Είναι και αυτό που κάνουμε εμείς. Ανταλλάσουμε ιδέες και εμπειρίες. Ενας άλλος τρόπος είναι να αλλάζουμε τον εαυτό μας καθημερινά και αυτό που θέλουμε να κάνουνε οι άλλοι, αυτό που τους διακηρύττουμε εξ άμβωνος, να το κάνουμε εμείς πρώτοι.

 
At 2/24/2007 04:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Υ.Γ. Σωστός ο Μιχαηλίδης. Οπως τις περισσότερες φορές.

Για το ανέραστοι όμως το υστερόγραφο. Δεν είπα τους φοιτητές, holiday in the sun. Αλλά τους ταραξίες. Εκτός εάν ταυτίζεις τις δύο κατηγορίες.
Οταν εκεί στα τέλη της δεκαετίας του '70 και στις αρχές των eighties, η ΟΑΠ αποφάσισε να αλλάξει τακτική και θέλησε να αποσύρει τους μεγαλύτερους τρομοκράτες της από το κουρμπέτι, τους έριξε στο πλευρό τις πιο ωραίες παλαιστίνιες γκόμενες. Και άφησαν τον ένοπλο αγώνα. Γιατί όταν έχεις κάποιον για τον οποίο αξίζει να ζεις, δεν πεθαίνεις για το τίποτα.
Για όλα τα παιδάκια λοιπόν που πετάνε πετρούλες και αύριο θα είναι συμβολαιογράφοι, un mot d΄ordre:

Make love.
And this will change the world.

 
At 2/24/2007 07:16:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Garine, σε λίγο θα μας πεις και ότι τα δακρυγόνα ρίχνονται με βαριά καρδιά και ότι οι ματατζήδες θα προτιμούσαν να μην γίνονταν επεισόδια. Παραδέχομαι ότι η αστυνομία όπως και να αντιδράσει θα τα ακούσει. Παραδέχομαι επίσης ότι υπάρχει και μια τάση ωραιοποίησης των επεισοδίων. Ωστόσο όπως είπα και σε προηγούμενο σχόλιο κατά τη γνώμη μου με το παιχνίδι των επεισοδίων την βρίσκουν και οι δυο πλευρές εξίσου.
Επίσης Garine αφού ερμηνεύεις με ψυχοσεξουαλικά κριτήρια την επιθετικότητα των κουκουλοφόρων, ερμήνευσέ μου σε παρακαλώ με ποιά κριτήρια γίνεται κάποιος όχι απλός αστυνομικός αλλά ματατζής.
ΟΚ τα επιδόματα να δεχθώ ότι είναι το ένα.
Άλλα πιο παράξενα κριτήρια παίζουν κατά τη γνώμη σου ή όχι και όποιος επιλέγει να γίνει ματατζής χαίρει ψυχοσεξουαλικοσυναισθηματικής υγείας;

 
At 2/24/2007 08:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επαναλαμβάνω ότι εάν δεν έχουμε ταραξίες, δεν έχουμε προβλήματα με την αστυνομία. Και πρέπει να το παραδεχτείς αυτό. Εάν ήταν μόνη της η αστυνομία στο δρόμο, θα έριχνε δακρυγόνα για να εκτονωθεί; Δεν υπερασπίζομαι την αστυνομία. Αδυνατώ, όμως, να καταλάβω πως στην ευχή τα βάζετε με την αστυνομία τη στιγμή που δεν ξεκινά τίποτε αυτή. Ποιός ήρξατο χείρων αδίκων; Εχεις μιλήσει με ματατζή, old boy? Εγώ έχω μιλήσει και στο είπα όταν έγινε. Και όχι δεν το διασκέδαζε κάθολου. Και είναι ένας απόλυτα φυσιολογικός άνθρωπος. Μα πως είναι δυνατό να επαναλάμβανονται ανερυθρίαστα αυτά τα στερεότυπα; Πως είναι δυνατόν να νομίζεις ότι η αστυνομία τη βρίσκει με τα επεισόδια; Επειδή ένας ηλίθιος κράταγε έναν κρίκο; Μπορεί να υπάρχουν κομπλεξικοί ακροδεξιοί που έχουν παρεισφρύσει στα σώματα ασφαλείας και ενίοτε να καλλιεργείται εκεί μια λανθασμένη νοοτροπία, αλλά δεν μπορούμε να γενικεύουμε από μια ισχνή μειοψηφία. Δεν γίνεται από τη μια να φωνάζουμε που η αστυνομία δεν υπεράσπισε στη Θεσσαλονίκη τους βάζελους μετά την άξια κατάκτηση του ευρωπαϊκού και από την άλλη γιατί επεμβαίνει με τους ταραξίες.
Οσο για το ότι η βία είναι υποκατάστατο του σεξ, δεν είναι δική μου επινόηση αλλά του Σιγμούνδου (τρία δοκίμια επί της σεξουαλικής θεωρίας). Δες λ.χ. τον πιτσιρικά που βγήκε να υπερασπιστεί τα επεισόδια στο σημερινό κεντρικό δελτίο των οκτώ του μεγάλου καναλιού. Και εάν θες να υποστηρίξεις ότι υπάρχουν αντίστοιχης στέρησης άνθρωποι και πίσω από τις ασπίδες, δεκτό. Δεν υπερασπίζομαι, όμως, αυτούς. Αλλά το έννομο αγαθό που πλήττεται κάθε φορά που πενήντα άνθρωποι κλείνουν τη Βασιλίσσης Σοφίας και σπάνε το αυτοκίνητό σου.

 
At 2/25/2007 12:45:00 π.μ., Blogger holidays in the sun said...

με στενοχωρει που δε σε απασχολει περισσοτερο το εννομο αγαθο που πληττεται οταν 3 κλουβες και εκατονταδες μπατσοι κλεινουν δρομους χωρις προφανη αιτια και αφηνουν ατομα να σπανε το αυτοκινητο σου

υ.γ.φιλη συνομιλητρια ειμαι και ελαχιστα κανω για τετοιες ομαδες για τεχνικους λογους

 
At 2/25/2007 04:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μερικοί δεν έχετε φάει γκλοπιές και δακρυγόνα 'γιατί έτσι τους αρέσει' η γιατι 'εδώ είναι βουλγαρία' και για αυτό μιλάτε με βάση ότι έχετε δει στην τηλεόραση.

 
At 2/25/2007 01:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Φίλη συνομιλήτρια, σαφώς και με απασχολεί το οιοδήποτε έννομο αγαθό παραβιάζεται, και κατά μείζονα λόγο, αυτά που γίνονται στο σκοτάδι μιας κλούβας, μιας αίθουσας ανάκρισης ή ένος τμήματος μεταγωγών. Το Κράτος έχει μια έφεση να αποκλίνει από την νομιμότητα. Γι' αυτό και δεν πρέπει να του δίνουμε λαβές. Γι' αυτό και πρέπει να διαδηλώνουμε στα πεζοδρόμια, όπως λέει ο Μιχαηλίδης. Και μόνο στην περίπτωση μαζικών κινητοποιήσεων (μία φορά τη δεκαετία, και όχι μία φορά τη μέρα, όπως γίνεται τώρα) να κατεβαίνουμε στους δρόμους. Για τους εργαζόμενους στο Σύνταγμα και στους γύρω δρόμους, οι διαδηλώσεις έχουν γίνει ένα είδος ανέκδοτου και κατά συνέπεια δεν θα μπορέσουν ποτέ να τους πείσουν οι διαδηλωτές για το δίκαιο των αιτημάτων τους. Η μόνη διαδήλωση που άξιζε, σύμφωνα με εμένα, ήταν αυτή που έγινε το 2003 κατά του πολέμου στο Ιράκ. Εκεί είδα ανθρώπους να κατεβαίνουν από τα γραφεία τους και να μπαίνουν με τα κοστούμια και τα ταγιέρ μέσα στη διαδήλωση. Αυτός πρέπει να είναι ο σκοπός μιας διαδήλωσης και αυτό δεν θέλει η κάθε κυβέρνηση: να κερδίζει έδαφος μέσα στους αδρανείς πολίτες.
Counter sniper, και δακρυγόνα και γκλομπιές.

 
At 2/25/2007 06:22:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Nα ξεκινήσω με ένα βασικό ερώτημα της συζήτησης που μου είχε διαφύγει: «Μα ΟΛΟΙ οι bloggers είναι βάζελοι???»
Όχι βέβαια. Μόνο οι εκλεκτότεροι αυτών. Όπως ακριβώς συμβαίνει και στη ζωή ;)

 
At 2/25/2007 06:45:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Garine, για τη δημοκρατία των τριών λωρίδων έχω γράψει στο παρελθόν, άρα η θέση μου είναι ξεκάθαρη: http://old-boy.blogspot.com/2006/08/blog-post_18.html. Από εκεί και πέρα όμως η ένσταση του Counter Sniper μου φαίνεται βάσιμη και τα σχόλια σου στο σκέλος που μιλάνε για τα ματ είναι σαν να είναι ανταποκρίσεις από το σύννεφο εννέα. Μιλάς για στερεότυπα τη στιγμή που ανάγεις όλα τα κίνητρα των ταραξιών στο σεξουαλικό; Με τους αστυνομικούς δεν έχω τίποτα και πέραν των αστείων πάντα με χάλαγε η λέξη «μπάτσος». Εδώ μιλάμε για ΜΑΤ όμως, για ανθρώπους που το επάγγελμά τους είναι να δέρνουν. Μιλώντας για έννομα αγαθά και διαμαρτυρία μας όταν προσβάλλονται, αυτό ακριβώς λέει το ποστ. Ότι η κρατούσα ρητορική ξεχνάει το έννομο αγαθό της προστασίας της ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ υγείας που έχει προσβληθεί επανειλημμένως από τα δακρυγόνα. Αυτό το έννομο αγαθό από που κι ως που είναι αμελητέο; Έχω εγώ παραχωρήσει σε κανέναν το δικαίωμα να με γεμίζει δακρυγόνα ενώ πηγαίνω στο γραφείο μου; Υπάρχει στα νομικά κάτι που λέγεται «αρχή της αναλογικότητας». Είναι η ρίψη δακρυγόνων το τελευταίο και έσχατο και μη δυσανάλογο μέσο που έχει η αστυνομία για να διαφυλάξει την τάξη; Αμφιβάλλω. Επαναλαμβάνω και δεν αρνούμαι ότι η αστυνομία τα ακούει και έτσι και αλλιώς. Αν γίνουν συλλήψεις και πέσει ξύλο πάλι θα τα ακούσει. Τα επεισόδια γίνονται υπό ιδεολογική ανοχή μεγάλου μέρους της κοινωνίας. Ωστόσο επίσης επαναλαμβάνω ότι το αέναο παιχνιδάκι των επεισοδίων φαίνεται εν πολλοίς σικέ. Εμείς θα γαμήσουμε τη διαδήλωση κατά το εθιμικό κι εσείς θα αντεπιτεθείτε. Σαν γατιά που κάνουν σεξ.
Τέλος η φράση «Το Κράτος έχει μια έφεση να αποκλίνει από την νομιμότητα. Γι' αυτό και δεν πρέπει να του δίνουμε λαβές» είναι ιδεολογικά εντελώς επικίνδυνη. Αν το κράτος έχει έφεση να αποκλίνει από τη νομιμότητα εκείνο που πρέπει να κάνουμε δεν είναι να μην του δίνουμε λαβές, αλλά κάθε φορά που αποκλίνει, γεμίζοντας λ.χ. με δακρυγόνα το κέντρο, να αντιδρούμε και να διαμαρτυρόμαστε και να σταματήσουμε να το αποδεχόμαστε ως οιονεί κεκτημένο δικαίωμα της κρατικής βίας.

 
At 2/25/2007 11:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε old boy, γράφεις, γράφεις και τίποτα για την ταμπακιέρα. Γιατί ρίχνουν τα δακρυγόνα; Γιατί τα βάζεις με αυτόν που αμύνεται; Λες ότι η αστυνομία θα τα ακούσει ότι και να κάνει. Γιατί δεν λες ότι δεν ξεκινάει αυτή τίποτα; Δεν υπάρχουν μολώτωφ, δεν υπάρχουν δακρυγόνα. Και τελικά, απάντησε με ένα ναι ή όχι: Είναι απαραίτητα σε μια κοινωνία τα ΜΑΤ;

 
At 2/25/2007 11:59:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Α, και κάτι ακόμα, αφού ο c.s. μίλησε για Βουλγαρία: Θα ήταν δικαιολογημένα τα δακρυγόνα όταν σπάγανε τα καρντάσια τα βαζελοαυτοκίνητα στη Θεσσαλονίκη; Και αναφορικά με την αναλογικότητα: Νομίζω ότι είμαστε συγκάτοικοι στο σύννεφο 21, αν νομίζεις ότι ο άνθρωπος που βλέπει τον συνάδελφό του να καίγεται που του πέταξαν μια μολότωφ, θα πει: πρέπει να είμαι αναλογικός, τώρα θα πετάξω λίγο νεράκι με τη μάνικα.
Αδικο έχει αυτός που ξεκινάει. Τελεία.

 
At 2/26/2007 02:51:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

garine, κάποια πράγματα για να τα καταλάβεις και για να βρεις μια λύση στο μέτρο του δυνατού θα πρέπει πρώτα να τα βιώσεις. Το λέω αυτό γιατί αυτά που γράφεις μου δείχνουν ότι δεν έχεις έρθει ποτέ αντιμέτωπη με τα ΜΑΤ. Έτσι κάποια από τα επιχειρήματα που γράφονται είναι λογικό να σου φαίνονται "κάπως", όπως "κάπως" μου φαίνονται και τα δικά σου.
Τα δακρυγόνα και το ξύλο είναι η έσχατη λύση και πρέπει να είναι η έσχατη λύση. Μπορώ να θυμηθώ αρκετές περιπτώσεις που η αστυνομία δε φέρθηκε έξυπνα με αποτέλεσμα να καταλήξει για ακόμα μια φορά να χρισημοποιεί χημικά.

 
At 2/26/2007 01:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πρώτον, αντιμέτωπος και όχι αντιμέτωπη. Δεύτερον, έχω έρθει αντιμέτωπος πολλές φορές. Και έχω και "ενθύμια" από αυτές τις συνάντησεις. Απλώς έχει περάσει πολύς καιρός. Άλλα κάποια πράγματα δεν άλλαζουν. Όπως η απλή αλήθεια, ότι δεν έχεις μολότωφ και ταραξίες, δεν έχεις δακρυγόνα. Δεν φταίνε οι μπασκίνες που πετάνε τα δακρυγόνα, αλλά όποιος τους προκαλεί. Τείνουμε να ξεχάσουμε ότι η αστυνομία είναι εκεί για να μας προστάτεψει. Από ποιόν θα μου πείτε; Από αυτόν που θα σπάσει τα βαζελοαυτοκίνητο στη Θεσ/νίκη, από αυτόν που θα κατεβάσει μια βιτρίνα αντί να διαβάσει το Civil Disobedience, από αυτούς που έχουν κάνει τα επεισόδια υποκατάστατο και άθλημα. Πρέπει επιτέλους κάποιος να εξηγήσει σε αυτούς ότι οι κοινωνικές ανατροπές δεν επιτυγχάνονται με το κλείσιμο της Πανεπιστημίου. Όταν κάνουν λοιπόν αυτά που δεν πρέπει, τότε δίνουν το έναυσμα στην αστυνομία για ασυδοσία.

 
At 2/26/2007 07:38:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Και τελικά, απάντησε με ένα ναι ή όχι: Είναι απαραίτητα σε μια κοινωνία τα ΜΑΤ;»
Είναι. Αλλά και οι φυλακές είναι λ.χ. απαραίτητες. Να τις εξυμνήσω; Τα αναγκαία κακά, δεν παύουν να είναι κακά.

 
At 2/28/2007 03:50:00 π.μ., Blogger talos said...

Όπως η απλή αλήθεια, ότι δεν έχεις μολότωφ και ταραξίες, δεν έχεις δακρυγόνα.

Δεν έχεις πάει τελευταία σε πορεία έτσι; Γιατί το καλοκαίρι είδα να ρίχνουν σε φοιτητές (ψιλοκυριλέ γυναικόπαιδα όχι τίποτα ούμπερ-φρίκοι) και περαστικούς, *στην ψύχρα* έξω από την Νομική χωρίς κανέναν λόγο. Κανέναν.

Δεν θέλω επίσης να σας πω ότι έχω δει και εγώ με τα ματάκια μου όχι και τόσο πάλαι ποτέ (και υπάρχουν αξιόπιστες μαρτυρίες από καθηγητές ΑΕΙ στα πρόσφατα) ότι ικανός αριθμός των ριπτών μολότωφ είναι συνάδελφοι των ριπτών δακρυγόνων, γιατί δεν θα με πιστέψετε - αλλά είναι εμπειρικά επιβεβαιωμένη παρατήρηση.

Αν πιστεύετε ότι πέφτει χημικό παντού και πάντα σε πορείες απλώς επειδή κάποιοι ΜΑΤατζήδες χάνουν την ψυχραιμία τους έχετε συνολικά μια αξιοζήλευτα αθώα εικόνα για τον ρόλο της Αστυνομίας στην αντιμετώπιση οποιασδήποτε μαζικής κοινωνικής διαμαρτυρίας - που μια βασική του αρχή είναι η όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη δυσφήμηση των διαμαρτυρομένων (εξού και συνήθως τα μπάχαλα, όταν δεν είναι έμμισθα, είναι οι καλύτεροι εργάτες του ΥΔΤ).

 
At 2/28/2007 11:42:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συνέντευξη Τύπου θα δοθεί την Τετάρτη,28/2, στις 12.00 το μεσημέρι στο ΔΣΑ, από εκπροσώπους της ΠΟΣΔΕΠ,ΟΛΜΕ,ΔΟΕ,ΕΠ.ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ,ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ και ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ σχετικά με την αγωγή που κατατέθηκε γιά την εγκληματική και παράνομη χρήση χημικών αερίων και ουσιών κατά διαδηλωτών.

garine, σου απάντησε ο Τάλος και για μένα.

 
At 3/01/2007 02:11:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εάν λοιπόν αυτή είναι μια αθώα αξιοζήλευτή εικόνα της Αστυνομίας που έχουμε, το οποίο δεν έχω και κανένα πρόβλημα να το δεχθώ, απάντησε μου σε παρακαλώ Ταλώς, ποιά είναι η πραγματική εικόνα των διαδηλωτών και των καταληψιών. Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που κλείνουν δρόμους και οι φίλοι που κάνουν μπάχαλο την ωραία πόλη μας, κόπτονται για τη δημόσια παιδεία. Κόπτονται για να μην κάνουν μάθημα και να μείνουν αιώνιοι φοιτητές. Και όσο και εάν έχεις δίκιο ότι και οι μπάτσοι ρίχνουν μολότωφ, μήπως την καλύτερη δυσφήμιση δεν την πετυχαίνουν οι διαδηλωτές συνεργάτες της Αστυνομίας;

 
At 3/01/2007 02:45:00 π.μ., Blogger talos said...

ποιά είναι η πραγματική εικόνα των διαδηλωτών και των καταληψιών

Τώρα τι να πω: πάντως δεν πετάνε μολότωφ. Ο μέσος διαδηλωτής δεν πετάει μολότωφ. Ο μέσος διαδηλωτής διαδηλώνει, κάτι που, είτε συμφωνείς με τους λόγους που το κάνει είτε όχι, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Και προφανώς δεν κοπτονται να μην κάνουν μάθημα και να "μείνουν αιώνιοι φοιτητες". Το ποσοστό των "αιώνιων φοιτητών", νοουμένων ως οι φοιτητές εκείνοι που δεν σκοπεύουν να παρουν πτυχίο ΚΑΙ συνεχίζουν να συχνάζουν στο πανεπιστήμιο (δεν έχουν δηλαδή απλά εγκαταλείψει τις σπουδές τους), είναι αμελητέα μικρό σύμφωνα με κάθε στατιστική που έχω δει.

Η εικόνα των διαδηλωτών που έχω είναι η πάγια και διαχρονική: από τους αριστούχους μέχρι τους άσχετους. Σε ίσες αναλογίες με τους μη-διαδηλώτές τουλάχιστον. Δηάδή εκ της πολύ παλαιότερης δικιάς μου εμπειρίας (επί πασοκαίνου) οι καταληψίες τελικά πρόκοψαν ή δεν πρόκοψαν σε ίσες περίπου αναλογίες με τους μη-καταληψίες (σε μερικές μάλιστα σχολές τύπου Νομικής πρόκοψαν περισσότερο...)

Όλη αυτή η εικόνα "τεράτων" έχει να κάνει με την δυσφήμηση των διαδηλωτών που λέγαμε... Πιάνει.

 
At 3/01/2007 12:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

OK. Αλλά διαφωνείς ότι όταν κατεβαίνεις στο δρόμο κάθε τρείς και μία, γιατί π.χ. είναι κρύες οι τυρόπιτες στο κυλικείο, ότι ουσιαστικά αποδυναμώνεις τη διαπραγματευτική σου θέση και είναι αδύνατο να κερδίσεις την κοινή γνώμη;
Οι αγώνες πρέπει να γίνονται όχι για να γλιτώνουμε μια μέρα δουλειάς την εβδομάδα, αλλά για να προσπαθούμε να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα. Διαφορετικά, ο εκφυλισμός του κινήματος περιμένει στην επόμενη γωνία.

 
At 3/01/2007 02:36:00 μ.μ., Blogger talos said...

Κοίτα ανοίγεις μεγάλο θέμα και αυτό το thread έχει φάει τα ψωμιά του. Ομολογώ ότι τα παίρνω στο κρανίο με το γεγονός ότι το μόνο μέσο που έχει σκεφτεί το ΦΚ είναι πορείες και καταλήψεις εναλλάξ - και καταλήψεις με την πρώτη στραβή... Δείχνει έλλειψη φαντασίας και τόλμης. Παρόλα αυτά η διαδήλωση είναι δικαίωμά τους.

Επιφυλάσσομαι για ποστ, αλλά αν π.χ. ομάδες φοιτητών έβρισκαν τρόπο να μπλοκάρουν τους ειδικούς λογαριασμούς έρευνας (που είναι εστία εξοργιστικής διαφθοράς) μέχρι να έρθουν ορκωτοί λογιστές *που να οριστούν από την Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία* ή/και μέχρι να γίνει υποχρεωτικό το "πόθεν έσχες" όλων εκείνων που χρηματοδοτούνται από αυτά (για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις - η πλειοψηφία δεν τρώει αλλά τρώνε λαμπρές μειοψηφίες), θα τους πήγαινα φαΐ και φάρμακα στην κατάληψη. Ένα παράδειγμα λέω.

 
At 3/02/2007 01:15:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μαζί σου.

 
At 2/24/2009 09:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ti na kanis, to dhehomeno pleon ke sti kini gnomi monopolion tis vias apo to kratos, automata se kani gnosto-agnosto koukouloforo, omos to telefteo kairo to kratos afini elefthera ta xnaria ke dhixni oti diapragmatevete ti via, tote fitronoun i organosis tipou epanastatikou agona ke ala, san manitaria meta apo ti vroxi

O Max Webber ixe dhikio, to monopolio tis vias ine ena kostos pou to kratos prepi na plirosi gja tin iparksi tou, omos osi ine enantia sto sistima prepi na prospathisoun na spasoun to kanona!dhen iparxi sosto ke kako gja olous, ekstartate pios ise ke pia ine ta simferonta sou

xeretizmata apo ta tirana!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home