Κυριακή, Μαρτίου 13, 2011

Κι όλοι πως γίνονται εγώ

7 Comments:

At 3/14/2011 03:58:00 μ.μ., Blogger DaisyCrazy said...

Αιωνία του η μνήμη!
Καταπλητικός δημιουργός.

 
At 3/14/2011 04:55:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Είπε πολλά, όλα καλά και με ωραίο νόημα.
Το καλύτερο όμως τo άφησε για το τέλος.
Δεν τόπε όμως, μας τό κανε πάσα.
Για νάχουμε να παίζουμε. Κι αυτός να ψιθυρίζει.
Νιώσε με, κι ό,τι θες στο προσφέρω.

 
At 3/16/2011 12:52:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Συνήθως οι μπλοκεράδες και οι μπλοκερούδες γράφουν πολύ.
Γράφουν συνέχεια και για τα πάντα. Το ομολογούν και οι ίδιοι.
Με την παραμικρή αφορμή αρχίζουν να γράφουν και μάλιστα
με χίλιους δυο τρόπους. Ένα πέσιμο φύλλου από ένα δέντρο
μπορούν να το δουν και σαν μαρασμό της οικονομίας.
Μου έκανε λοιπόν μεγάλη εντύπωση , μεγάλη όμως,
που για το θάνατο του Ρασούλη έπεσε μούγκα στη στρούγκα.
Και βέβαια τον Οδυσσέα Ιωάννου και κάποιους άλλους
δημοσιογράφους που έγραψαν άμεσα, δεν μπορώ να τους
θεωρήσω μπλοκεράδες, ούτε και ένα στραγαλάκι μπορώ να
το πω γράψιμο για το θάνατο του Ρασούλη.
Γιατί αυτή η απόσταση από ένα πραγματικό γεγονός;
Κάποιοι λόγοι θα υπάρχουν βέβαια, αλλά ποιοι;

 
At 3/16/2011 10:45:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν συμφωνώ. Εγώ είδα ότι έκανε αίσθηση ο θάνατός του και στα μπλογκ. Αν ρωτάς για μένα ειδικά, δεν έγραψα κάτι περισσότερο, επειδή κρατήθηκα μήπως και μπορέσω να γράψω κάτι που να μην είναι της στιγμής.

 
At 3/17/2011 01:18:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Δεν λέω για σένα, εσύ άμεσα και έντιμα είπες με δικά του λόγια “δεν ξέρω αλήθεια τι να πω”.
Και δεν έχω εικόνα από όλους τους μπλοκεράδες. Δεν μπορώ να τους παρακολουθήσω όλους.
Αν όμως μέσω του buzz μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα για το ποιοι είναι οι δέκα μπλογκεράδες που διαβάζονται περισσότερο–δεν λέω καλύτεροι γατί εμένα μπορεί να μου
αρέσει κάποιος που τον διαβάζει μόνο η μάνα του κι εγώ- τότε μόνο δύο έγραψαν άμεσα για
το γεγονός. Ναι, αλλά αν εγώ διαβάζω μόνο κάποιον από τους οκτώ που δεν έγραψαν , εικόνα
για το γεγονός αναγκαστικά διαμόρφωσα από άλλα διαβάσματα. Αυτό είναι που μου έκανε εντύπωση και με έβαλε σε σκέψεις. Ποια δηλαδή είναι η σχέση των “Δέκα” με την διαμόρφωση
της πραγματικότητας. Γιατί για μένα τον απλό αναγνώστη ,το να διαβάσω κάτι πολύ ωραίο για το θάνατο του Ρασούλη, αλλά πολύ μετά το θάνατο του , θα είναι το ίδιο σαν να διαβάζω κάτι πολύ ωραίο για το θάνατο του Καραϊσκάκη.

 
At 3/18/2011 08:08:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Thas Kas: κατέγραψε μια εκδοχή της ελληνικότητας- δεν ξέρω αν την άντλησε ή την εφηύρε- την οποία αντιλαμβάνεσαι (ενστικτωδώς) γνήσια και λυτρωτική.

http://tovytio.wordpress.com/2011/03/17/v_selas/

http://ouden-amiges.blogspot.com/2011/03/blog-post_14.html

http://pitsirikos.net/2011/03/%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%8e%ce%bb%ce%b7%cf%82-%cf%81%ce%b1%cf%83%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b7%cf%82-1945-2011/


http://niemandsrose-niemandsrose.blogspot.com/2011/03/blog-post_13.html

http://sraosha2.blogspot.com/2011/03/blog-post_14.html

 
At 3/19/2011 01:29:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Άκυρο, λάθος, συγνώμη. Και σε ευχαριστώ για τις διευθύνσεις
γιατί ετοιμαζόμουν να διπλασιάσω το λάθος μου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home