Οέο (UPDATED)
Φαίνεται ότι η παρέμβαση της Κατερίνας Ακριβοπούλου στο δελτίο ειδήσεων του Σκάι της Παρασκευής κρίθηκε ήπια, κρίθηκε απλά επιπέδου ασέλωτου Άδωνι με δίχως χαλινάρι,
οπότε στο δελτίο ειδήσεων του Σαββάτου ανεβήκαμε πίστα με την παρέμβαση του Νίκου Υποφάντη, για να φτάσουμε σε επίπεδο λόγου Μιχαλολιάκου Νίκου.
Για να μη νιώθει ο Σκάι μοναξιά, ο Γιώργος Παπαχρήστος από τα Νέα, αφού πρώτα ρωτάει με το κέφι και το στυλ που επιβάλλουν οι συνθήκες «πόσοι ήταν οι απεργοί οέο;», περνάει λίγο μετά στο τερατολογικό ψητό: «Σε κάποια φάση µάλιστα, η κυβερνηση έτρεµε ότι µπορούσε να της προκύψει από το πουθενά... ένας νεκρός, χωρίς να είναι από τους έγκλειστους. Αυτό µου εξοµολογήθηκε την Τετάρτη ένας υπουργός (συναρµόδιος µάλιστα): «τρέµω στην ιδέα ότι µια µέρα θα βρεθεί κάποιος εκεί µέσα νεκρός. Και όχι κατ’ ανάγκην από τους ίδιους τους λαθροµετανάστες». Αλλά, τον ρώτησα, «µεταφερόµενος»; «Γιατί, το αποκλείεις; υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν στον δρόµο, δεν υπάρχουν;» µου ανταπάντησε. «Εντυπώσεις θέλουν, γιατί να µην τις επιδιώξουν; ο σκοπός αγιάζει τα µέσα». Ανατρίχιασα. Αλήθεια...».
Δεν την παλεύουμε.
---
UPDATE: Το δεύτερο λινκ (του δελτίου ειδήσεων του Σαββάτου) δεν δούλευε τις τελευταίες μέρες, αλλά βρέθηκε άλλο στη θέση του και τώρα πια λειτουργεί.
51 Comments:
Ενώ αυτό, το παλεύουμε;
Οι άνεργοι θα "χάνουν" το επίδομα με αντάλλαγμα θέση εργασίας και μέρος του επιδόματος θα πηγαίνει στον εργοδότη για να πληρώσει τις ασφαλιστικές εισφορές και να έχει κίνητρο να προσλάβει τον εργαζόμενο.
Ο υφυπουργός Εργασίας επαναλαμβάνοντας τις χθεσινές δηλώσεις της Λούκας Κατσέλη τόνισε «Αυτό που εμείς διαβεβαιώνουμε είναι ότι κανείς άνεργος στο τόπο μας, δεν θα βρεθεί χωρίς επίδομα».
Στη συνέχεια πρόσθεσε πως η υπόσχεση της κυβέρνησης στην τρόικα για εξοικονόμηση 500 εκατ. ευρώ μέσω επιδομάτων ανεργίας θα γίνει με την παραπάνω μέθοδο.
«Μέρος των χρημάτων που σήμερα διατίθενται σε ανέργους θα οδηγηθούν με την επιταγή επανένταξης ως επιδότηση εργασίας. Μέσα στο 2011 ξεκινάει το πρόγραμμα για 10.000 ανέργους που λαμβάνουν επίδομα ανεργίας με την επιταγή επανένταξης και την επιδότηση των εργοδοτικών εισφορών προκειμένου να εργασθούν σε επιχειρήσεις».
Όσον αφορά σε ζευγάρια που το ένα μέλος είναι άνεργο και το άλλο έχει εισοδήματα διέψευσε μεν ότι θα κοπεί το επίδομα ανεργίας προσθέτωντας δε ότι αν υπάρχουν υψηλά εισοδήματα σε μια οικογένεια δεν μπορεί να δίδονται επιδόματα ανεργίας.
(Πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Επίσης, ενώ γίνεται διαβούλευση για το θέμα της χρηματοδότησης του θεάτρου και του χορού, όπου πολλοί εκ των διαβουλευόμενων γράφουν να καταργηθεί η επιχορήγηση προς όλους και χωρίς εξαιρέσεις αφού περνάμε κρίση, ξαφνικά διαβάζω ότι (χωρίς διαβούλευση φυσικά) τα χρήματα που θα δοθούν στα κόμματα είναι...τα ταν! 13,5 εκατομμύρια ευρώ.
Είναι λογικό. Προωθούν την δημιουργική λογιστική.
(δεν ανήκω στους επιχορηγούμενους)
Ερώτηση. Εσείς πού θα θέλατε να διαθέσετε τα λεφτά που παρακρατούνται από την εφορία; Στο ΠΑΣΟΚ, στη ΝΔ, το ΛΑΟΣ, το ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ; Ή σε 20 θεατρικά σχήματα; Ή σε 5 φεστιβάλ χορου και θεάτρου; Ή σε 100 παραστάσεις που θα μπορείτε να δείτε με 5 ευρώ; Οι εναλλακτικές είναι πολλές. Και τα 13,5 εκατομμύρια ευρώ για όσους μας έχουν οδηγήσει ως εδώ ακόμα πιο πολλά. Μας δουλεύουν κανονικά. Και έχω πολλά νεύρα για να το πάρω στ' αστεία.
Συγγνώμη για τα απανωτά σχόλια. Χθες ένα σχόλιο μου που ζήταγα συγγνώμη στον ΑΦ για την παρεξήγηση, μπλόκαρε από το μπλογκποστ και δεν είχα χρόνο να το ξαναγράψω. Αλλά στο τέλος του είχε κάτι σημαντικό. Που πρέπει να το ξαναγράψω όσο κουρασμένη κι αν είμαι. Μόλις γύρισα από τη δουλειά.
Στην Υπατία υπάρχει μεγάλη ανάγκη για δυο πράγματα.
1. Τα παιδιά που κάνουν απεργία πείνας πέφτουν σε κώμα ή είναι σε άθλια κατάσταση. Όταν έρχεται το ασθενοφορο να τους πάρει χρειάζεται συνοδός.
2. Όταν είναι στο νοσοκομείο (διασκορπισμένοι σε πολλά) χρειάzονται κάποιοι άνθρωποι να τους ξενυχτήσουν σε βάρδιες.
Όποιος έχει λίγο χρόνο και πολύ κουράγιο, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο apologiaprosuavita@gmail.com
Η κυβέρνηση, και ειδικά ο Φύρερ Ραγκούσης, έχει αρχίσει να χάνει τη μπάλα φαίνεται. Αντί να δώσει μια σοβαρή λύση, στη γραμμή που προτείνει η ΕΕΔΑ για παράδειγμα, έχει βάλει μπρός την πλέον ελλεινή προπαγάνδα. Εκεί στο ΠΑΣΟΚ νομίζουν ότι έτσι θα γλυτώσουν, αλλα βάζουν πλέον τόσο βούτυρο στο ψωμί της Ακροδεξιάς που δεν γλυτώνει κανένας... Οποιος αντέξει να δει λίγο αυτά τα δελτία ειδήσεων που παραθέτεις θα καταλάβει (προσοχή: προμηθευτείτε χαρτοσακούλες!)
Εγω παντως τους πηγα μια κατσαρολα γιουβαρλακια και δεν εμεινε ουτε η κατσαρολα.
Καλημερα και καλα κουλουμα.
Καλά τα λες και συμφωνώ, αλλά,
επειδή το blog σου το παρακολουθώ όχι “για να ακούω αυτά που μου αρέσει να λέω και να λέω αυτά που μου αρέσει να ακούω”,
επειδή, απόψεις για το θέμα διάβασα και άκουσα πολλές , εκατέρωθεν, αλλά δεν θέλω να υιοθετήσω καμιά άποψη “κονσέρβα”, όχι γιατί οι κονσέρβες περιέχουν πολλά Ε που είναι επικίνδυνα, αλλά γιατί θέλω να συγκροτήσω δική μου άποψη βασισμένη μόνο σε στοιχεία,
επειδή όμως ο κόμπος έφρασε στο χτένι και με πιέζει η συνείδηση μου να πάρω θέση,
έψαξα και βρήκα πως η διαφορά τελικά έγκειται σε δύο προτάσεις, την πρόταση της κυβέρνησης που τη διάβασα ολόκληρη και έχει τον τίτλο “καθεστώς ανοχής” και την πρόταση των μεταναστών που τη διάβασα ολόκληρη και έχει τον τίτλο “ανθρωπιστικό καθεστώς”.
Επειδή όμως δεν είμαι πολιτικός, ούτε δημοσιογράφος, ούτε “κάποιος”, αλλά ένας απλός πολίτης ,είμαι υποχρεωμένος να ρωτήσω (ζητάω βοήθεια δηλαδή),
υπάρχουν και άλλα στοιχεία που πρέπει να ψάξω να βρω ή αρκούν οι δύο αυτές προτάσεις για να αποφασίσω;
Apologia, κρίμα που χάθηκε το σχόλιό σου, από όπου θα καταλάβαινα τι δεν κατανόησα σωστά για να γίνει η παρεξήγηση. Συγγνώμη και από μένα.
Δηλαδή, oldboy, θα συμφωνούσες ότι οι καθοδηγητές και των δύο πλευρών στην πραγματικότητα ερμηνεύουν και χειρίζονται την επικείμενη τραγωδία, με αποκλειστικά επικοινωνιακούς υπολογισμούς;
Πραγματικό γεγονός,1975 χρονολογία κοινή. Υπάλληλος με μισθό 1.800 ευρω μικτά ( με αναγωγή αγοραστικής δύναμης ), απολύεται και εγγράφεται στο ταμείο ανεργίας. Την ίδια στιγμή όμως ο ίδιος νοίκιαζε δύο μαγαζιά και έπαιρνε 4.000 ευρω το μήνα.
Πραγματικό γεγονός,1986 χρονολογία κοινή. Υπάλληλος με μισθό 3.000 ευρω μικτά ( με αναγωγή ), απολύεται και εγγράφεται στο ταμείο ανεργίας. Την ίδια στιγμή ο ίδιος είχε καταθέσεις σε τράπεζες 300.000 ευρω
Πραγματικό γεγονός,1998χρονολογία κοινή. Υπάλληλος με μισθό 5.000 ευρω μικτά , απολύεται και εγγράφεται στο ταμείο ανεργίας. Την ίδια στιγμή ο ίδιος πήρε από την εταιρία που τον απέλυσε βάση του συμβολαίου που είχε, 50.000 ευρώ αποζημίωση.
Πραγματικό γεγονός, 2011 χρονολογία κοινή.Υπάλληλος με μισθό 9.000 ευρω μικτά, απολύεται και εγγράφεται στο ταμείο ανεργίας. Την ίδια στιγμή ο ίδιος πήρε αποζημίωση 150.000 ευρω , έχει εισόδημα 4.500 ευρω το μήνα από ακίνητα που νοικιάζει και 600.000 ευρώ καταθέσεις σε τράπεζες.
Ερώτηση. Καλώς πήραν όλοι αυτοί επίδομα ανεργίας ή όχι ;
Και εάν όχι που θα θέλατε να είχαν διατεθεί αυτά τα χρήματα που πήραν , σε τριπλασιασμό του επιδόματος των άνεργων που πραγματικά είχαν ανάγκη , σε πολιτιστικούς συλλόγους , ή στα πολιτικά κόμματα ( σε όλα ) ως επιδότηση ;
«Εγω παντως τους πηγα μια κατσαρολα γιουβαρλακια και δεν εμεινε ουτε η κατσαρολα».
Στους απεργούς πείνας αναφέρεσαι φαντάζομαι. Μπράβο, καταπληκτικό το αστείο σου. Ξεπέρασες σε κέφι και τον Παπαχρήστο.
ΑΦ, το σχόλιο σου αναφέρεται στο προηγούμενο ποστ; Αν αναφέρεται στο προηγούμενο ποστ, όχι, δεν μιλάω για καθοδηγητές και όχι, δεν μιλάω για επικοινωνιακούς υπολογισμούς. Μιλάω για ανθρώπους που βλέπουν τους εαυτούς τους ενταγμένους σε μια από τις δύο πλευρές της κοινωνίας (αλλά αυτό δεν είναι από μόνο του κακό) με αποτέλεσμα ό,τι κι αν συμβαίνει στην κοινωνία να το ερμηνεύουν πλέον με όρους εμείς - εσείς. Έτσι όταν ένα γεγονός που θα έπρεπε να μην είναι μια ακόμα αιτία εκτόξευσης δηλητηρίου, αλλά κάτι που θα προξενούσε σε όλους παραπλήσια ή πάντως συγγενή συναισθήματα, όπως η δολοφονία δύο αστυνομικών από κακοποιούς, μετατρέπεται σε μια ακόμη αφορμή να διεκδικήσει η μια πλευρά τους νεκρούς αυτούς για το λογαριασμό της και να ενοχοποιήσει την άλλη (να την ενοχοποιήσει ίσως όχι άμεσα, αλλά του στυλ, ορίστε τους βρίζετε, τώρα έγινε αυτό που θέλατε) και η άλλη πλευρά (είτε αμυντικά είτε επειδή αυθεντικά αυτόν που φοράει στολή και κουβαλάει όπλο δεν μπορεί να τον δει σαν συνάνθρωπο ακόμη και όταν σκοτώνεται) να αρχίσει να λέει διάφορα κουλά. Οπότε δεν είναι ντε και καλά καθοδηγητές, είναι απλά φανατικοί του συνειδησιακού εμφυλίου. Και δεν είναι απαραίτητα επικοινωνιακοί υπολογισμοί, όσο αυτό που περιγράφω στο προηγούμενο ποστ, μια ακόμη δηλαδή αφορμή για να πούνε σας μισώ.
Επικοινωνιακός υπολογισμός όμως μου φαίνεται πως είναι αυτό που περιγράφω σε αυτό εδώ το ποστ.
Μα ναι, τους καθοδηγητές και του υπολογισμούς τους έβαλα στο σχόλιό μου εξαιτίας του παρόντος ποστ. Επειδή όμως τα δύο ποστ έχουν κοινή αναφορά στις πλευρές, το πράγμα το σκέφτηκα ως εξής: Ότι στο πρώτο λες αυτά που λες και πολύ σωστά (και να αναφέρω εδώ ότι αυτός ο διαχωρισμός των πλευρών, παρότι ήταν στα μυαλά και στη συμπεριφορά όλων μας, εσύ τόλμησες και το διατύπωσες με σαφήνεια), στο δεύτερο αναφέρεσαι μόνο στους καθοδηγητές της μίας πλευράς και την υπολογιστική προσέγγιση των συνεπειών του εν λόγω γεγονότος. Οπότε μοιραία το δικό μου ερώτημα έχει να κάνει με τις ευθύνες και τα κίνητρα της καθοδήγησης της άλλης πλευράς· μήπως, έστω και σε καθαρά υπολογιστικό επίπεδο, οι καθοδηγητές της πρώτης πλευράς έχουν δίκιο όταν φοβούνται, ότι οι καθοδηγητές της δεύτερης πλευράς, ζητούνε ένα νεκρό;
Σωτήρη και ΑΦ, δεν προλαβαίνω τώρα, χρωστάω απαντήσεις που θα εξοφλήσω αργότερα.*
* πάντα μου την έδινε για μια σειρά από λόγους αυτού του είδος το σχόλιο όταν το διάβαζα σε άλλους μπλόγκερ, αλλά να που το κάνω κι εγώ ;)
Ευτυχώς, και εγώ στο φευγιό είμαι, και θα ήμουν εγώ αυτός που χρωστάει :)
Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά νομίζω ότι τα δύο κείμενα έχουν άμεση σχέση.
Γιατί πράγματι στο προηγούμενο κείμενο είναι ξεκάθαρο πως μιλάς για “συνειδησιακό εμφύλιο” , που όμως έχει δημιουργηθεί από “επικοινωνιακούς υπολογισμούς” κάποιων decision makers. Σ αυτό το κείμενο, πράγματι μιλάς για “επικοινωνιακούς υπολογισμούς” και σωστά ξεφωνίζεις κάποιους decision makers.
Της μιας πλευράς όμως.
Πέρα όμως απ'την Ακριβοπούλου, τον Υποφάντη και τον Παπαχρήστο, υπάρχει ο δυναμικός άνκορμαν-εκδότης και πανελάρχης Χατζηνικολάου. Ο άνθρωπος που ΤΟΛΜΑΕΙ! Τολμάει να πει όσα ο μίζερος συντηρητικούλης ψελλίζει. Οι απεργοί πείνας τρώνε! Τρώνε και μας κοροϊδεύουν! http://3.bp.blogspot.com/-XalM9nxIg9w/TXPFc0deiXI/AAAAAAAAB1o/WrmBgmww5is/s1600/viewer365.jpg
Η απεργία πείνας των λαθρομεταναστών (όπως και κάθε απεργία πείνας) συμβαίνει επειδή επικοινωνείται. Όχι με την έννοια πως οι μετανάστες είναι πιόνια της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης αλλά ότι μια απεργία πείνας είναι εξ'ορισμού ένα έσχατο μήνυμα προς την κοινωνία, μια επικοινωνιακή πράξη. Από εκεί και πέρα, οι 2 πλευρές έχουν τις αφηγήσεις τους. Ο Σκάι το τροπάρι πως τα δεινά της Ελλάδας πηγάζουν από την ανομία και πρέπει να αρχίσει να εφαρμόζεται ο νόμος άνευ εξαιρέσεων όπως στην Ευρώπη, η αριστερά πως νόμιμο είναι ότι είναι ηθικό και η ηθική προστάζει τη νομιμοποίηση των μεταναστών-συνανθρώπων. Προσπαθούν και οι 2 να εεπιβάλουν την ερμηνεία τους και να χρησιμοποιήσουν το συμβάν για δικαίωση των θέσεων τους, προσπάθεια άσκοπη γιατί και οι 2 πλευρές είναι πλήρως αυτοϊκανοποιημένες. Υπ'αυτη την έννοια στα δικά μου αυτιά το ανέμπνευστο και λαϊκίστικο λογίδριο του Υποφάντη δεν ακούγεται περισσότερο ή λιγότερο παρωπιδικό από τις δηλώσεις πχ του Αλαβάνου με αφορμή το ίδιο γεγονός πως όποιος δεν θέλει το πανεπιστημιακό άσυλο δεν είναι Έλληνας.
καλα ρε, ένας δεν είδε ότι 2ο βίντεο δε λειτουργει; δε τη παλεύουμε.
γ.ν.κόσμος.
«καλα ρε, ένας δεν είδε ότι 2ο βίντεο δε λειτουργει; δε τη παλεύουμε».
Δούλευε μέχρι χθες βράδυ, αλλά προφανώς οι ειδήσεις μένουν στο σάιτ μόνο μια μέρα και μετά μπαίνουν στη θέση τους οι επόμενες. Για αυτό δεν είχα μπορέσει να βρω το κανονικό λινκ με τις ειδήσεις από το δελτίο της Παρασκευής και βρήκα το απόσπασμα από το you tube. Απόσπασμα του δελτίου του Σαββάτου δυστυχώς δεν μπορώ να βρω. Αν μπορεί να βρει κανείς, ας στείλει το λινκ.
http://artfullyonsaturday.wordpress.com/2011/03/07/%CE%B7-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%81/
«Η συστηματικότητα του κόσμου. Από τη Σρεμπρένιτσα στην Υπατία»
από Theophilos Tramboulis
«Πολιτικοί, δημόσιοι λειτουργοί, δημοσιογράφοι, αρκετοί διανοούμενοι που εκφράζονται μέσω του τύπου, υποστηρίζουν πως η συμπαράσταση, η υποστήριξη, η έμπρακτη ή ηθική αλληλεγγύη στους μετανάστες απεργούς πείνας της βίλας Υπατία και του Εργατικού κέντρου Θεσσαλονίκης δεν είναι μια πολιτική πράξη, δεν είναι μια πολιτική δήλωση, αλλά αντίθετα μια πράξη εκτός των ορίων της συνταγματικής νομιμότητας, μια κίνηση σχεδόν εθνικής προδοσίας. Ο Μουσιώνης δηλώνει ρητά πως «οι συνοδοί απεργών πείνας» τους εξαναγκάζουν στην ασιτία (με ποιον αλήθεια τρόπο εξαναγκάζεις έναν άνθρωπο μέσα στο νοσοκομείο, περιτριγυρισμένο από γιατρούς, νοσοκόμους, ασφαλίτες και περιφερειάρχες Υγείας να μην φάει; Έχει απαγάγει ο Σύριζα την αδελφή του στο Αλγέρι και τον απειλεί πως αν διακόψει την απεργία θα την σφάξει;). Άλλοι πάλι, όπως ο Παπαχρήστος στα Νέα, αφήνουν υπονοούμενα πως οι βυσοδομούντες συνοδοί είναι έτοιμοι να επισπεύσουν τη στιγμή της κρίσης, ακόμη και εισαγάγοντας στη βίλα Υπατία νεκρούς (φαντάζομαι κρυμένους μέσα σε χαλιά, για να μην αντιληφθούν οι ασφαλίτες που είναι απ’έξω τη μεταφορά της σωρού). Οι συζητήσεις αυτές κάνουν μια διπλή κίνηση.
Αφενός, μεταθέτουν τον πυρήνα της ίδιας της απεργίας. Αποσιωπούν τα αιτήματά της, τους λόγους για τους οποίους έφτασαν οι άνθρωποι αυτοί στα έσχατα όρια της απόγνωσης, τα απάνθρωπα μεροκάματά τους, την εκμετάλλευση με την οποία τους υποδέχτηκε η ελληνική κοινωνία και πολιτεία. Αντικαθιστούν τους απεργούς με τις πολιτικές δυνάμεις (συντεταγμένες και μη, συστημικές και μη) οι οποίες τους υποστηρίζουν. Με αυτόν τον τρόπο, τους καθιστούν αόρατους για μια ακόμη φορά, όπως αόρατοι ήταν όταν πέρναγαν τα σύνορα, όταν αναζητούσαν δουλειά, όταν στοιβάζονταν σε στάβλους, όταν πληρώνονταν χωρίς δικαίωμα διεκδίκησης της ζωής τους.
Αφετέρου, στερούν από τις πολιτικές δυνάμεις οι οποίες τους υποστηρίζουν αυτή τους ακριβώς τη δυνατότητα: να είναι πολιτικές δυνάμεις. Εννοούν πως η θέση η οποία υποστηρίζει πως οι μετανάστες στην Ελλάδα έχουν δικαίωμα διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους, που υποστηρίζει πως το δικαίωμα αυτής της διεκδίκησης μπορεί να έχει ριζοσπαστικό χαρακτήρα, που υποστηρίζει πως ο ριζοσπαστικός χαρακτήρας είναι μέρος του πολιτικού οπλοστασίου δεν είναι μια πολιτική θέση. Είναι μια θέση, λένε, που καταργεί ουσιωδώς την πολιτεία, που βρίσκεται εκτός των ορίων της σύλληψης του πολιτικού χώρου.
Πρόκειται για μια συγκεκριμένη ιδεολογία η οποία αντιλαμβάνεται τον πολιτικό χώρο ως μια συμπαγή κοινότητα στο εσωτερικό της οποίας είναι δυνατές μόνον ορισμένες ρήξεις και συγκρούσεις, συνήθως οι πιο ανώδυνες. Οποιαδήποτε ρήξη εκτός αυτού του πλαισίου κανονικότητας, σχεδόν κοσμιότητας, όπου οι συγκρούσεις είναι νοητές μόνον εάν είναι θεσμοποιημένες, καταδικάζεται ως οντολογικά μη αποδεκτή».
«Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά νομίζω ότι τα δύο κείμενα έχουν άμεση σχέση. Γιατί πράγματι στο προηγούμενο κείμενο είναι ξεκάθαρο πως μιλάς για “συνειδησιακό εμφύλιο” , που όμως έχει δημιουργηθεί από “επικοινωνιακούς υπολογισμούς” κάποιων decision makers. Σ αυτό το κείμενο, πράγματι μιλάς για “επικοινωνιακούς υπολογισμούς” και σωστά ξεφωνίζεις κάποιους decision makers.
Της μιας πλευράς όμως».
«Μα ναι, τους καθοδηγητές και του υπολογισμούς τους έβαλα στο σχόλιό μου εξαιτίας του παρόντος ποστ. Επειδή όμως τα δύο ποστ έχουν κοινή αναφορά στις πλευρές, το πράγμα το σκέφτηκα ως εξής: Ότι στο πρώτο λες αυτά που λες και πολύ σωστά (και να αναφέρω εδώ ότι αυτός ο διαχωρισμός των πλευρών, παρότι ήταν στα μυαλά και στη συμπεριφορά όλων μας, εσύ τόλμησες και το διατύπωσες με σαφήνεια), στο δεύτερο αναφέρεσαι μόνο στους καθοδηγητές της μίας πλευράς και την υπολογιστική προσέγγιση των συνεπειών του εν λόγω γεγονότος».
Σωτήρη & ΑΦ, στο σχόλιο που έκανα στις 5:53, λέω πως το προηγούμενο ποστ δεν μιλούσε για επικοινωνιακούς υπολογισμούς αλλά για κάτι βαθύτερο (και μάλλον και ανησυχητικότερο).
Από εκεί και πέρα σε αυτό το ποστ που πράγματι βλέπω την επικοινωνία να κρύβεται από πίσω την κατονομάζω.
Η ερώτηση γιατί δεν κόβω το καρπούζι στην μέση και εδώ είναι αφενός επειδή δεν ισχυρίστηκα ότι βρίσκομαι στη μέση των πραγμάτων ή ότι γενικά μιλώντας δεν βρίσκομαι πολύ κοντύτερα στη μία από τις δύο πλευρές. Το προηγούμενο ποστ μετέφερε πίκρα για τον παρατηρούμενο εκατέρωθεν φανατισμό και πόρωση, όχι γιατί υπάρχουν αυτές καθαυτές οι πλευρές και οι διαφωνίες τους.
Και για να έρθω εδώ σε αυτό που ρωτάει ο Αuslaender: «Υπ'αυτη την έννοια στα δικά μου αυτιά το ανέμπνευστο και λαϊκίστικο λογίδριο του Υποφάντη δεν ακούγεται περισσότερο ή λιγότερο παρωπιδικό από τις δηλώσεις πχ του Αλαβάνου με αφορμή το ίδιο γεγονός πως όποιος δεν θέλει το πανεπιστημιακό άσυλο δεν είναι Έλληνας».
Υπάρχει όμως μια ριζική διαφορά ανάμεσα στις παρωπίδες: η μια παρωπίδα μετέρχεται λόγο που τρομάζει με τη συγγένεια των επιχειρημάτων του με τα χρυσαυγίτικα κηρύγματα, η άλλη μετέρχεται λόγο που ονειρεύεται ουτοπίες.
«Οπότε μοιραία το δικό μου ερώτημα έχει να κάνει με τις ευθύνες και τα κίνητρα της καθοδήγησης της άλλης πλευράς· μήπως, έστω και σε καθαρά υπολογιστικό επίπεδο, οι καθοδηγητές της πρώτης πλευράς έχουν δίκιο όταν φοβούνται, ότι οι καθοδηγητές της δεύτερης πλευράς, ζητούνε ένα νεκρό;».
Τι να σου πω. Δυσκολεύομαι πολύ να το φανταστώ, αλλά δεν μου είναι και εντελώς αδύνατο.
Σωτήρη, σε σχέση με την ερώτηση που έκανες στις 12:38, με εκφράζει το κείμενο και το λινκ που παρέθεσα τρια σχόλια πιο πάνω. Επίσης ακόμα και αν δεχτεί κανείς ότι τα αιτήματα των απεργών είναι υπερβολικά (υποθετικά το λέω) και η πρόταση της κυβέρνησης γενναιόδωρη, στην πράξη δεν τους προσφέρει και τίποτα το εντυπωσιακό, πέραν από μια μικρή περίοδο παράτασης.
Σωτήρη, γενικά μιλώντας σε όσα λες για το επίδομα ανεργίας θα συμφωνούσα. Αλλά δες πάντως και αυτό: http://buzz.reality-tape.com/story.php?title=%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%28vrypan%7Cnet%7Cweblog%29
Kostas nik., οι γραμμές άμυνας είναι πολλές και αλληλοαναιρούμενες:
- Τρώνε αλλά και τους εμποδίζουν οι καθοδηγητές τους να φάνε.
- Αν υπάρχει νεκρός μπορεί να είναι μεταφερόμενος από αλλού, αλλά και από την Υπατία να είναι τον σκότωσαν οι καθοδηγητές τους που τους χρησιμοποίησαν ως άβουλα υποχείρια για να εκπληρώσουν τους σατανικά αριστερίστικους σκοπούς τους.
- Σε τελική ανάλυση και εμάς της από εδώ πλευράς πέθαναν προχθές δύο νέα παιδιά, αστυνομικοί. Βουλώστε το.
Αγαπητέ OldBoy
Βάζεις πολλά θέματα μαζί σε έναν ηλικιωμένο, δεν πειράζει όμως θα σου απαντήσω σε όλα γιατί σίγουρα, ο νέος είναι ωραίος αλλά και ο παλιός είναι αλλιώς.
Θέλω όμως πρώτα μια διευκρίνιση. Το κείμενο του Βρυώνη γιατί μου το έστειλες ;
Προσωπικά άκουσα σήμερα το παρακάτω σχόλιο στον (δεν) ΣΚΑΪ (επιτέλους να ησυχάσουμε;) :
"Ακόμη μια φορά η κυβέρνηση γίνεται ισότιμος συνομιλιτής παράνομων μεταναστών..."
και μου σηκώθηκε η τρίχα. Είμαι και εγώ της άποψης ότι κανείς δεν μπορεί να σε καθοδηγήσει να πεθάνεις αργά και βασανιστικ΄σα εκτός από την απόλυτη αίσθηση αδικίας και ανάγκης.
πρωτίστως το πρόβλημα δεν μπορώ παρά να το δω από ανθρωπιστική΄-ηθική σκοπιά και έκανα το σχόλιο που έκανα στο blog μου.
Σωτήρη, για τα σχόλια στο buzz το έστειλα. Άσε που δεν βλέπω κανέναν ηλικιωμένο ;)
Επίσης, κάτι που παρέλειψα να πω πριν στα σχόλια περί κοψίματος του καρπουζιού: ο τηλεοπτικός ειδησεογραφικός (εντός όλων των εισαγωγικών του κόσμου) λόγος μονοπωλείται από την μία πλευρά. Οπότε σχολιάζω ένα καρπούζι ήδη κομμένο με λεόντειο τρόπο.
«Υπάρχει όμως μια ριζική διαφορά ανάμεσα στις παρωπίδες: η μια παρωπίδα μετέρχεται λόγο που τρομάζει με τη συγγένεια των επιχειρημάτων του με τα χρυσαυγίτικα κηρύγματα, η άλλη μετέρχεται λόγο που ονειρεύεται ουτοπίες.»
Για την πρώτη παρωπίδα συμφωνούμε απόλυτα , τελειώσαμε.
Για τη δεύτερη τώρα, πρώτα στη θεωρητικής της πλευρά, όχι δεν θέλω φιλόσοφους και ποιητές στην εξουσία , αλλά ούτε και στυγνούς ορθολογιστές. Θέλω επιστήμονες που έχουν εναρμονίσει μέσα τους τον ορθό λόγο και το συναίσθημα και έχουν πιστέψει πως η έννοια της προόδου – και της υλικής και της ηθικοπνευματικής- δεν είναι δυνατόν να συγκροτηθεί αν δεν υπάρξει πρώτα πρόοδος στους πολλούς , στη μάζα των ανθρώπων.
Στη πράξη τώρα. Το θέμα της “Υπατίας” το έψαξα όσο μπορούσα όχι μόνο γιατί με πιέζει η συνείδηση μου να πάρω θέση και να πράξω, αλλά και γιατί μπορεί να εγκατέλειψα την εφηρμοσμένη πολιτική γιατί τη σιχάθηκα , διατηρώ όμως ακέραιο το δικαίωμα να σκέφτομαι ελεύθερα , να ψάχνω τα πάντα , να διαμορφώνω τη συνείδηση μου ελεύθερα ( χωρίς παρωπίδες ) και να ενεργώ ως ελεύθερος πολίτης πάντα με σκοπό τη πρόοδο των πολλών.
Ξέρεις ποιο είναι το συμπέρασμα που έβγαλα; Τους σιχάθηκα όλους. Όλους όμως. Και αυτούς που διαχειρίζονται το θέμα από την κυβέρνηση και αυτούς που διαχειρίζονται το θέμα από την “Αριστερά” και τους μετανάστες-όχι όλους προς θεού- αυτούς ,της “Υπατίας”. Γιατί όλοι τους, μα όλοι τους, ενδιαφέρονται να προωθήσουν μόνο το συμφέρον του δικού τους μαγαζιού, κανένας τους δεν ενδιαφέρεται να διαχειριστεί το θέμα με σκοπό την πρόοδο του συμφέροντος των πολλών. Γιατί τότε θίγεται το συμφέρον του δικού τους μαγαζιού. Άσε που απ ότι κατάλαβα τον “νεκρό” μάλλον τον θέλουν και οι τρείς πλευρές, άμα κατορθώσουν την ευθύνη να την ρίξουν στην άλλη πλευρά και να προωθηθεί το δικό τους συμφέρον. Γι αυτό κατέληξα πως το θέμα αυτό , της Υπατίας , δεν με αφορά , όπως δεν αφορά και όλους τους μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα.
Για τα “χρυσαυγίτικα κηρύγματα” τώρα. Όσο σιχαμένο και φασιστικό είναι για μένα το “δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ Αλβανέ” εξίσου σιχαμένο και φασιστικό είναι και το “ αν δεν συμφωνείς με τη δική μας πρόταση για νομιμοποίηση τότε δεν είσαι αριστερός”. Και μάλιστα επειδή αυτοί που λένε το πρώτο είναι ξεφωνημένοι φασίστες , αυτοί που λένε το δεύτερο είναι για μένα πολύ πιο επικίνδυνοι.
Και κάτι ακόμα. Λυπάμαι, πραγματικά λυπάμαι όταν με καλούν να πάω στο νοσοκομείο για να βοηθήσω τους απεργούς πείνας της Υπατίας, όταν οι ίδιοι άνθρωποι ποτέ δεν με κάλεσαν να πάω, μόνο στον Άγιο Σάββα όπου κάθε βράδυ , μα κάθε βράδυ τουλάχιστον πενήντα άνθρωποι αργοπεθαίνουν μόνοι τους , χωρίς κανέναν δίπλα τους.
Αλλά βλέπεις άμα πάω για την “Υπατία” θα είμαι “ανθρωπιστής” και θα έχω και ετικέτα και δεν θα είμαι μόνος θα ανήκω κάπου , ενώ άμα πάω στον Άγιο Σάββα θα είμαι ένας απλός άνθρωπος και μόνος, μαζί με έναν μόνο , που δεν ανήκει κάπου, που σίγουρα θα πεθάνει σε λίγο, χωρίς δημοσιότητα, ένα τίποτα δηλαδή.
Βρε Σωτήρη, να πας όπου θες. Άγιο Σάββα, Μεταξά, στις φυλακές της Θήβας, στο γηροκομείο Αθηνών. Όπου μπορέσεις. Και για να το ξεκαθαρίσουμε εγώ δεν κάλεσα κανένα εξ' ονόματος κανενός. Με πήρε ένας φίλος δάσκαλος την Παρασκευή και με παρακάλεσε αν μπορώ εγώ να πάω και μου έδωσε ένα τηλέφωνο. Κι είπα μήπως κι από δω ήταν κάποιος ελέυθερος. Άμα το ήξερα ότι έχεις τέτοιες ανθρωπιστικές προθέσεις, θα στο έλεγα και για τη θεία μου που αναγκαστικά μπήκε σ' ένα ιδιωτικό με Αλτσχάιμερ και φυσικά δεν άντεξε. Μην δαιμονοποιούμε και ενα χέρι βοηθείας που ζητάει κάποιος. Έλεος.
Τελευταία το "αριστερά" όποιος το εκστομίζει ακούγεται σα βρισιά. Το κοινό λαικό αίσθημα. Το αλάνθαστο.
Που αντί να βλέπει ανθρωπιά βλέπει εχθρούς παντού. Δεν σου είπε κανείς να υποστηρίξεις τα αιτήματα κανενός. Να καθήσεις στο προσκεφάλι κάποιου άγνωστου σου ζήτησε.
Το μετάνιωσα και που ρώτησα. Συγγνώμη. Και ειλικρινά ντρέπομαι.
Έχοντας μια εικόνα από την "καθοδήγηση" της άλλης πλευράς, θα προσπαθήσω, όσο αντέχει η ψυχραιμία μου, να διευκρινίσω μερικά πράγματα:
1. Αν αναφέρεται κανείς στον ΣΥΡΙΖΑ τότε θα πρέπει να γνωρίζει μερικά βασικά πράγματα: Ότι δεν υφίσταται ενιαίο καθοδηγητικό κέντρο. Ότι και τα υποκέντρα που υφίστανται δεν πολυκαθοδηγούν κανέναν - πχ ο ΣΥΝ δεν καθοδηγεί την νεολαία του κατά καμία εύλογη ερμηνεία της λέξης. Ότι όσα βασικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ γνώριζαν καν την πρωτοβουλία ή συνειδητοποιούσαν τις δυνητικές επιπτώσεις της ήταν κατά (και είχαν φρικάρει με τους μικρούς που συμμετείχαν) και της επιλογής της Νομικής και της επιλογής της απεργίας πείνας με ένα τόσο γενικό αίτημα (θεωρώντας - μαθαίνω - πως η κυβέρνηση θα τους αφήσει να πεθάνουν μια και θα ήταν δημοσκοπικά καλό για αυτήν). Εν πάση περιπτώσει δεν υπήρχε καμία δυνατότητα και να ήθελαν, παρέμβασης στις αποφάσεις των μεταναστών στα Χανιά - ούτε βέβαια στην Υπατία. Επίσης θα πρέπει να πω ότι ήδη από πολύ νωρίς η εκτίμηση ήταν πως κάθε εξέλιξη στο θέμα θα ήταν μάλλον αρνητική για τους ίδιους τους μετανάστες, αλλά σίγουρα αρνητική για τον ΣΥΡΙΖΑ σε μια συγκυρία που το 85% ήταν εναντίον των μεταναστών από χέρι. Δεν υπήρχε και δεν υπάρχει τρόπος να εκμεταλλευτεί το θέμα ο ΣΥΡΙΖΑ εκλογικά, ακόμα και αν υποθέσει κανείς το τερατώδες, πως δηλαδή άνθρωποι σαν τον Μανόλη Γλέζο και τον Θοδωρή τον Δρίτσα π.χ. *θέλουν νεκρό μετανάστη* για να... ανεβάσουν τα ποσοστά της σπαρασσόμενης παράταξης. Και δεν υπάρχει καμία παρόμοια "προσδοκία"... Η στήριξη στους απεργούς έγινε λοιπόν παρά την βέβαιη "δημοσκοπική φθορά".
2. Αν αναφέρεται κανείς στον Α/Α χώρο (που γενικά είναι ο πολυαριθμότερος στην συμμετοχή τους τα της Υπατίας αν έχω καταλάβει καλά), επίσης έχει βαθιά μεσάνυχτα από την πρακτική και την ηθική του χώρου. Ακόμα και αν υπήρχε *ένας* που να είχε κατά νου το μοχθηρό σχέδιο της επαναστάσεως δια της καθοδήγησης στο θάνατο μερικών, απολύτως αδιάφορων για την συντριπτική πλειονότητα του κόσμου, μεταναστών, είναι τέτοια η πολυμορφία και το ατομικό ηθικό πρόταγμα των μελών του χώρου που, για να το πω κομψά, θα το είχατε ακούσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τώρα.
3. Αν αναφέρεται κανείς στα φυσικά πρόσωπα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, τους ανθρώπους του στεκιού στα Χανιά π.χ. , το πράγμα γίνεται τερατωδέστερο μια και πρόκειται για ανθρώπους που (σε αντίθεση με την συντριπτική πλειονότητα των επικριτών τους) έχουν συμπαρασταθεί και βοηθήσει νομικά, εκπαιδευτικά και υλικά του μετανάστες, έχουν προσωπικές φιλικές σχέσεις με αυτούς και εν γένει όποιος διακινεί την ιδέα πως θα πρόδιδαν αυτήν την εμπιστοσύνη για κάποια νεφελώδη επαναστατικά ή κομματικά οφέλη, ή δεν το έχει σκεφτεί καλά ή είναι κοινός συκοφάντης ή προβάλλει το δικό του κενό ηθικής πάνω σε τρίτους. Ειλικρινά δεν διακρίνω κανένα άλλο εναλλακτικό ενδεχόμενο. Η εικόνα που έχω είναι πως παρακαλούν π.χ. κι αυτοί τους νοσηλευόμενους να δεχθούν να βάλουν ορούς για να μην καταστραφούν τα νεφρά τους.
3. Η διαφορά των απεργών πείνας με τους ασθενείς του Αγίου Σάββα, αν είναι πράγματι απαραίτητο να καταδειχθεί, είναι πως οι καρκινοπαθείς ζουν μια προσωπική και οικογενειακή τραγωδία χωρίς ανεξάρτητη από την βούλησή τους. Οι απεργοί πείνας δηλώνουν δημόσια πως προκειμένου να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους και να δουλεύουν νόμιμα είναι έτοιμοι να πεθάνουν. Είναι δηλαδή κάτι που αφορά την κοινωνία, αν μη τι άλλο σαν δήλωση αρχών, σαν σύνολο.
4. Είναι τόσο πρόστυχη και βαθιά ρατσιστική η ιδέα ότι οι άνθρωποι αυτοί (οι μαυριδεροί βεβαίως) καθοδηγούνται στον θάνατο σαν άβουλα πιόνια, τόσο μηδενιστική της απελπισίας τους και της θυσίας τους που πραγματικά δεν μπορεί κανείς ούτε να την συζητήσει χωρίς να νιώθει πως τους προσβάλλει...
«θεωρώντας - μαθαίνω - πως η κυβέρνηση θα τους αφήσει να πεθάνουν μια και θα ήταν δημοσκοπικά καλό για αυτήν»
Το «ωραίο» είναι πως δεν είχα δει το σχόλιό σου, όταν έγραφα το επόμενο ποστ.
Συμφωνώ με όλα όσα λες (όπως συμβαίνει άλλωστε σε ποσοστά δικτατορικά). Να διευκρινίσω μόνο τι εννοούσα εγώ στο σχόλιο που έκανα παραπάνω λέγοντας ότι δυσκολεύομαι πολύ να φανταστώ, αλλά δεν μου είναι αδιανόητο πως μπορεί να υπάρχουν και κάποιοι της από εδώ πλευράς που να θέλουν ένα νεκρό. Δεν εννοώ κανενός μα κανενός είδους συλλογικότητα, εννοώ όμως πως στην ακραία κατάσταση που έχουν φτάσει τα πράγματα, δεν αποκλείω μεμονωμένα άτομα να σκέφτονται πως αν είναι να θυσιασθούν κάποιοι (εννοώ βέβαια αυτοβούλως, όχι ως υποχείρια) όσο επώδυνο και οδυνηρό να είναι, μπορεί να είναι μια θυσία που θα οδηγήσει στο γενικότερο καλό.
Αν σου φαίνεται εξωπραγματική η σκέψη μου, πες την μου δίχως αναστολές.
Αpologia, o Σωτήρης μου είχε στείλει με μέιλ το σχόλιό του και όταν τον ρώτησα γιατί δεν το βάζει στο μπλογκ, μου είπε πως δεν ήθελε να το πάρεις στραβά. Κι εγώ του είπα, όχι, να το βάλει. Οπότε ίσως τελικά είναι δικό μου το λάθος και ζητάω συγγνώμη κι από τους δυο σας.
Talos, να δεχθώ απόλυτα αυτά που λες. Γνωρίζοντας λοιπόν τα πράγματα πολύ καλά, εγγυάσαι (σε εισαγωγικά, με την έννοια του αν είσαι σίγουρος) ότι δεν επιδιώκεται, μέσω των απεργών πείνας ένος νέος Δεκέμβρης (ακόμα και ως μια γενική συνισταμένη επιδίωξη ενός κατακερματισμένου χώρου); Εφόσων μπορείς και κρίνεις τις διάφορες προσεγγίσεις και ερμηνείες του γεγονότος καλύτερα από τους περισσότερους, σε τι νομίζεις αναφέρεται η Ακριβοπούλου όταν μιλάει για ξένα κέντρα, πάει κάπου το μυαλό σου ή είναι απλά η κλασσική τερατολογική συνομοσιολογία χωρίς καμία δόση αλήθειας; Πραγματικά, θα πιστέψω ότι μου πεις.
Oldboy, προς άρση παρεξηγήσεων, δεν πρόκειται ποτέ να σου ζητήσω τι να γράψεις και τι όχι στα ποστ (αν και υπήρξε μια περίπτωση στο παρελθόν :) ) γιατί εννοείται ότι εκεί υπάρχουν κριτήρια καθαρά προσωπικά, και αν μη τι άλλο αυτές οι επιλογές σου είναι που συνιστούν το blog (άντε να ζητήσω κάτι σε επίπεδο σχολιασμού). Τα σχόλιά μου είχαν να κάνουν και μόνο με την ειλικρινή απορία, αν όλοι όσοι εμπλέκονται στο γεγονός έχουν ως βάση καθαρά ανθρωπιστικά κίνητρα ή επιδιώκουν παράπλευρα πολιτικά ή επικοινωνιακά οφέλη.
Σωτήρη και όλντ, με μπερδέψατε.
Δηλαδή αυτό ήταν κάτι που δεν έπρεπε να διαβάσω αλλά αφορούσε εμένα ("οι ίδιοι άνθρωποι");
Αν αφορούσε εμένα δεν το πήρα στραβά. Ίσα ίσα εξήγησα ότι δεν εκπροσωπώ κανέναν και ότι την ανθρωπιά του ο Σωτήρης μπορεί να την δείξει όπου μπορεί και θα τον έχω και στα υπόψιν. Μεγαλώνουν κι οι γονείς μου, είμαι και μοναχοκόρη.
Αν πάλι δεν αφορούσε εμένα, λυπάμαι που έκανα αυτή την προσωπική έκκληση, γιατί εκλήφθηκε ότι η "αριστερά" μας ζητάει να νομιμοποιήσουμε τους απεργούς πέινας με το να σταθούμε στο προσκεφάλι τους σε ένα νοσοκομείο. Πράγμα που δεν συμβαίνει.
Εξάλλου, αν αποφασίσει κάποιος να πάει στον Άγιο Σάββα και να ξενυχτήσει πάνω από έναν άγνωστο άρρωστο μόνο άνθρωπο, δεν θα τσεκάρει πρώτα αν ήταν καλός άνθρωπος στη ζωή, αν ήταν τίμιος, δίκαιος με τα παιδιά και τη γυναίκα του κλπ κλπ.
Ένας άνθρωπος που υποφέρει θα είναι. Χωρίς πιστοποιητικό.
Στραβό είναι το κλίμα. Το έφαγε κι ο γάιδαρος.
@apologia pro sua vita:
Άσ'τα αυτά. Καθισμένη στο προσκεφάλι κάποιου αγνώστου που, αντί να νοιάζεται για το κοινό καλό, επιδιώκει εγωιστικά ένα νεκρό (τον εαυτό του) γίνεσαι κι εσύ συνένοχή του. Μάλλον θες κι εσύ νεκρό, για να προωθήσεις τα ιδιοτελή σου συμφέροντα. Και πας να στρατολογήσεις και κόσμο. Ε λοιπόν, όχι.
Εκτός αν πηγαίνεις και στον Άγιο Σάββα. Τότε εντάξει, μπορεί και να πείθεις για την αγνότητα των προθέσεων σου. Εγώ πάλι δεν πήγα ποτέ στον Άγιο Σάββα, οπότε και πάλι όχι. Συν τοις άλλοις θα ήταν και υποκριτικό εκ μέρους μου, καταλαβαίνεις.
Α και μην το πάρεις στραβά, να'χαμε να λέγαμε είναι αυτα, ΟΚ; Δεν φαντάζομαι να στράβωσε κανεις.
Χάθηκε το σχόλιο που έκανα προ ώρας ή το έφαγε το σπαμόφιλτρο;
Φοβάμαι πως χάθηκε.
Άλλη μια φορά, ταχύτερα
@Old Boy: Σίγουρα θα υπάρχουν, αλλά δεν ανήκουν στον κύκλο των ανθρώπων που έχουν καθημερινή επαφή με τους απεργούς πείνας, στην συντριπτική πλειονότητα όσων συμπαρίστανται καθημερινά και στις ηγεσίες της αριστεράς (ΣΥΝ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ).
@ΑΦ: Δεν τα ξέρω από πρώτο χέρι, δεν συνομιλώ δηλαδή με την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από έγκυρο δεύτερο. Για το επί της ουσίας: για τον Α/Α χώρο δεν είμαι σίγουρος τι ανάλυση κάνει. Για τον ΣΥΡΙΖΑ, η ανάλυση έχω την αίσθηση πως είναι ότι τυχόν θάνατος θα ήταν καταστροφή και πως σε μια τέτοια περίπτωση η κυβέρνηση θα εκμεταλλευτεί την αναταραχή που θα προκληθεί για αντιμεταναστευτικό ποργκρόμ και ως ξενοφοβική ασπίδα προστασίας της. Εξού και υπάρχει, πέρα από την ηθική/ανθρωπιστική, και πολιτική αγωνία να προφυλαχθεί η κατάσταση από τα χειρότερα, για αυτό και στήριξε εύλογες και μετριοπαθείς προτάσεις (από ΕΕΔΑ και ΓΣΕΕ) για τις οποίες ήλπιζε πως μπορεί να βρεθεί συναίνεση (βρέθηκε, αλλά από λάθος υπουργούς...).
Η Ακριβοπούλου δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το τι εννοεί. Ειλικρινά. Εικάζω ούτε η ίδια: ποια μπορεί να είναι τα ξένα κέντρα και από πού ως πού και για ποιο λόγο προθυμοποιούνται βορειοαφρικανοί μετανάστες να παίξουν την ζωή τους κορώνα γράμματα για χάρη τους. Ποιους μπορεί να εννοεί; Τους Τούρκους; Την CIA; Τους Γερμανούς; Τον Καντάφι; Την ΝΔ; Την Παγκόσμια Σιωνιστική Συνωμοσία; Τους Ελ; Ειλικρινά μου θυμίζει Μπακογιάννη μετά τις πυρκαγιές του 2007... Αυτό όλο δείχνει πως και τα κυριλέ ΜΜΕ στην Ελλάδα μετέρχονται τη συνωμοσιολογία όταν βρεθούν προσδεδεμένα σε πολιτικά project...
talos
Δεν έχεις καταλάβει τίποτα από το νόημα του σχολίου μου και σου ζητώ συγνώμη γι αυτό. Θεωρώ θετικό όμως ότι διαταράχθηκε η ψυχραιμία σου αν πράγματι είσαι αριστερός όπως αφήνεις να εννοηθεί.
apologia
Ειλικρινά σου λέω και θέλω να με πιστέψεις , πως ο μόνος λόγος που αποφάσισα να γράψω έτσι τη συγκεκριμένη παράγραφο ήταν γιατί περίμενα πως ειδικά εσύ θα καταλάβαινες το συμβολισμό της και θα κατανοούσες πως με αφορμή “εσένα” στην ουσία μιλάω για “μένα”. Για μένα που όταν διάβασα την πρόσκληση σου, αυθόρμητα μου γεννήθηκε η επιθυμία να πάω ένα βράδυ και να βοηθήσω. Ταυτόχρονα όμως ξεπετάχτηκαν μπροστά μου και όλες οι εικόνες που έχω από την εμπειρία μου στον Άγιο Σάββα( είναι προφανές ότι ο talos δεν γνωρίζει τι συμβαίνει εκεί πέρα). Τότε κατάλαβα ότι η ανθρωπιά μου πάνω στην οποία νόμιζα ότι είναι χτισμένη η αριστερή μου συνείδηση, δεν ήταν πανανθρώπινη. Τότε κατάλαβα πως το ενδιαφέρον μου για τους μετανάστες δεν ήταν διαχρονικό και ουσιαστικό. Τότε κατάλαβα πως το ενδιαφέρον μου και για τους εργάτες, δεν ήταν διαχρονικό και ουσιαστικό. Γιατί κεντριζόταν μόνο από “συσκευασμένα προϊόντα” που στην ετικέτα τους έχουν γραμμένες τις λέξεις “εργάτης”, “μετανάστης”, “εργατικό ατύχημα”. Τότε κατάλαβα πως αν τελικά πάω μια βραδιά να βοηθήσω έναν απεργό πείνας ( που δεν το βλέπω), κατά βάθος μέσα μου αυτό θα λειτουργήσει ακριβώς το ίδιο σαν να έχω παρακολουθήσει από τον καναπέ μου μια εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου φωνάζοντας “πες τα μεγάλε , ξεσκέπαστους , βγάλτα όλα στη φόρα”. Τότε κατάλαβα ότι αυθόρμητα ήθελα να “πάω” μόνο και μόνο για να απενοχοποιήσω μέσα μου την έλλειψη πανανθρώπινης ανθρωπιάς που δεν έχω, ίσως και για να προσθέσω ένα ακόμη τεκμήριο στην αριστερή τυπική μου ιδιότητα. Τότε κατάλαβα ότι κατ ουσία δεν είμαι αριστερός, κι ας έχω ένα κάρο τυπικά τεκμήρια. Ποτέ δεν ήμουν , τώρα το κατάλαβα. Γιατί ποτέ δεν πήγα στον Άγιο Σάββα ,ούτε τώρα θα πάω στον απεργό πείνας.
Γι αυτό λυπάμαι , για μένα λυπάμαι που δεν είμαι αριστερός. Και πιο πολύ λυπάμαι που θα συνεχίσω να λέω πως είμαι αριστερός και να παραπλανώ την κοινωνία. Γιατί τώρα πια είναι πολύ αργά για μένα, δεν μπορώ να αλλάξω. Δεν μπορώ να γίνω πραγματικός αριστερός.
Σωτήρη: Ίσως να μην κατάλαβα, πράγματι. Πιθανόν να μην κατάλαβες κι εσύ τι είπα εγώ. Δυστυχώς ξέρω τι συμβαίνει (συνέβαινε προ ολίγων ετών) στον Αγ.Σάββα. Και ακόμα παραπέρα. Η ψυχραιμία μου διαταράχθηκε κυρίως από το άρθρο του κ.Παπαχρήστου που μου είχε διαφύγει, όχι από εσένα.
@Talos
Όντως αν έχει τσίπα, θα έπρεπε να δώσει περισσότερες πληροφορίες ή εξηγήσεις, γιατί αυτά που υπονοούσε το έκανε με τον τρόπο ότι είναι λίγο πολύ γνωστά. Και επειδή εγώ δεν κατάλαβα για το τι μίλουσε, υπέθεσα ότι κάτι αγνοούσα, και έκανα εδώ την ερώτηση. Είναι δε εκπληκτική η μεταστροφή της, γιατί τουλάχιστον εγώ την είχα κατατάξει στους δημοσιογράφους με κεντροαριστερή φιλοσοφία, από την εικόνα που είχα πριν κανά δύο χρόνια, όταν άκουγα το μεσημεριανό δελτίο του ραδιοφωνικού ΣΚΑΙ.
Ακόμα, η απορία που σου εξέφρασα, εξαρχής δεν αφορούσε την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, αφού μάλλον μου δίνεται η αίσθηση ότι βρέθηκε προ τετελεσμένων σε σχέση με την άνοδο των μεταναστών από την Κρήτη.
ypofantis http://www.youtube.com/watch?v=55qLug3W9rk
Σ' ευχαριστώ πολύ. Το έβαλα.
Σωτήρη μου, μην συγχέεις την ανθρωπιά με την αγιοσύνη. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τα όρια τους. Επειδή δεν έχω βοηθήσει τους πάντες δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να δώσω έστω κι ένα χέρι βοηθείας. Δεν με κάνει αυτό υποκριτή.
Ούτε με κάνει υποκριτή το να νιώθω καλύτερα, όταν έχω βοηθήσει κάποιον. Η ανιδιοτελής προσφορά είναι δώρο στον εαυτό μας. Κι άμα δεν κάνουμε συχνά αυτό το δώρο στον εαυτό μας τόσο πιο πολύτιμο γίνεται όταν το κάνουμε.
Αυτός ο φίλος που σου λέω, ο δάσκαλος, που με ρώτησε αν μπορώ να πάω στο νοσοκομείο, χρόνια τώρα κάνει δωρεάν μαθήματα ελληνικών τα βράδια. Δεν θα είχα το κουράγιο του. Τον θαυμάζω. Γι' αυτό και αντί για τις βολικές ενοχές μου, προτιμώ να κάνω κάτι όποτε μου το ζητάει, αν μπορώ, ό,τι μπορώ.
το σχόλιο παλιόπαιδο ήταν δηκτικό για όλους όσους πιθανώς είχαν σχολιάσει χωρίς να έχουν δει ότι το λινκ δε δούλευε. πιθανώς βέβαια αφού στην αρχή δούλευε εγώ να ήμουν ο 1ος που του κατσε το άκυρο. δεν πήγαινε σε εσένα. συμβαίνουν αυτά.
γ.ν.κόσμος.
Apologia
Δες το βιντεάκι, έχει τον τίτλο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ.
Μετά δες το πάλι αλλά με τίτλο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ
Έτσι νοιώθω.
Γιατί δυστυχώς πιστεύω ότι η κατά μόνας ευπραξία οδηγεί σε μαζικό φασισμό,
ενώ αντίθετα η μαζική ευβουλία οδηγεί σε κοινωνία με ανθρωπιά.
Αλλά δυστυχώς δεν…
http://video.bugun.com.tr/bugunPlayer.swf?file=dagilfilm.flv
Συγγνώμη αλλά αυτό που κάνει η κοπέλα στο βίντεο δεν είναι αυτό που θα αποκαλούσα "κατά μόνας ευπραξία". Υπέρμετρη φιλοδοξία ίσως.
Αν λοιπόν ο Σωτήρης ενώ μπορεί να βοηθήσει,οδηγεί στο βέβαιο θάνατο-καταστροφή κάποιον, για να πάρει μια προαγωγή (ή να κερδίσει κάτι) καλώς κάνει και αισθάνεται χάλια.
Αλλά δεν νομίζω ότι μιλάς γι' αυτό. λάθος παράδειγμα, λοιπόν.
Αν το βλέπεις πια συμβολικά και θεωρείς ότι η Τέχνη της Φωτογραφίας είναι οι "ιδέες μας", η φωτογράφος ο κάθε ιδεολόγος, και το κοριτσάκι της φωτογραφίας όλοι οι αναξιοπαθούντες, τότε πίστεψέ με: Η ανθρωπότητα ολόκληρη έχει εγληματίσει. Η έρμη ελληνική αριστερά είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Αν θες να βάλεις ένα τίτλο στο βιντεάκι βάλε λοιπόν καλύτερα: "Βραβείο καλύτερου Δυτικού" ή "Βραβείο Φιλανθρωπίας Δυτικού τύπου" ή "Βραβείο Δυτικού τύπου Ανθρωπισμού"
Eγώ πάλι βάζω στο βιντεάκι τον τίτλο «Βραβείο κραυγαλεότερου διδακτισμού» ;)
Γιώργο Νέο Κόσμο, δεν το έκανα το update επειδή είχες κάνει το σχόλιο. Ούτως ή άλλως επειδή λέω κάτι αρκετά έως πολύ χοντρό στο ποστ έπρεπε να υπάρχει λινκ, για να μπορεί ο καθένας να αξιολογήσει από μόνος του αυτό που κριτικάρω. Οπότε τώρα που διορθώθηκε νιώθω πιο καλυμμένος.
οκ. ολα καλά. αλλά σε εμένα γιατί απαντάς για κάτι που δεν είπα (έγραψα);
γ.ν.κόσμος.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home