Πέμπτη, Ιουλίου 30, 2009

γλωσσόφιλο

γάμησέ τα είπε αυτός
κάμινγκσέ τα είπε αυτή
δεν ξέρω πώς είπε αυτός
νά κάπως έτσι είπε αυτή
--
δεν είν' ώρα είπε αυτός
τώρα τώρα είπε αυτή
μα δεν το ΄χω είπε αυτός
τότε ούτε μένα είπε αυτή
--
δεν είσαι εντάξει είπε αυτός
κάνε με εντάξει είπε αυτή
τί μόνο έτσι είπε αυτός
μόνο έτσι είπε αυτή
--
ψάχνεις άλλον είπε αυτός
να αλλάξεις είπε αυτή
ποιός θα είμαι τότε είπε αυτός
αυτός που θέλω είπε αυτή
--
και ποιός είμαι τώρα είπε αυτός
αυτός που με θέλει είπε αυτή
μέχρι ενός σημείου είπε αυτός
να το πας πιο πέρα είπε αυτή
--
αρνούμαι είπε αυτός
κι εγώ αρνούμαι είπε αυτή
δυο αρνήσεις είπε αυτός
η κατάφασή μας είπε αυτή
--
δοκιμάζουμε κάτι είπε αυτός
γιατί όχι είπε αυτή
να μιλάω μέσα απ΄το στόμα σου είπε αυτός
κι εσύ μέσα απ' το δικό μου είπε αυτή
--
κάμινγκσέ τα είπε αυτός
γάμησέ με είπε αυτή
μπερδεύτηκες είπε αυτός
η γλώσσα μου είπε αυτή
--
στη δική μου είπε αυτός
είναι δική μου είπε αυτή
ποίημα το γλωσσόφιλό σου είπε αυτός
γλωσσόφιλο το ποίημά σου είπε αυτή
--
δεν είναι ποίημα είπε αυτός
δεν με νοιάζει είπε αυτή
δυο αρνήσεις είπε αυτός
ναι σε θέλω είπε αυτή

10 Comments:

At 7/30/2009 02:42:00 π.μ., Blogger vague said...

Αναταράξεις... (;!)

:)

 
At 7/30/2009 05:52:00 π.μ., Anonymous Φοίβος said...

μιλάμε η γκόμενα έχει altitude. Θέλω κι εγω!

 
At 7/30/2009 10:42:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μα, τιγράφεις? θα με τρελάνεις

Ναιμου

 
At 7/30/2009 01:03:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

μην ψάχνεις άλλον
πάλι εγώ θα είμαι
και μην αλλάξεις
πάλι εσύ θα είσαι
βγάλε την προσδοκία
κράτα την ευτυχία
άλλο νταλάρας
άλλο φραγκούλης
το αντίστροφο τους σύνδρομο
μη γίνει δικό σου

 
At 7/30/2009 03:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτός, δεν θα αλλάξει.-
Αυτή, εάν άλλαξε τυχόν στο μεσοδιάστημα, ας ξαναλλάξει και να γίνει όπως ήταν πριν όταν γουστάριζε τον εΑυτόν της.-
Τεντόπανος

 
At 7/30/2009 08:01:00 μ.μ., Anonymous Θεόδωρος Αναστασίου said...

Εμένα ούτε φέτος κατάφεραν να με απολύσουν, ούτε παραιτήθηκα. Ούτε ο Τάσος, ούτε η Venus, ούτε ο nuAngel, ούτε ο berghof, ούτε η συντακτική "ομάδα" και οι ιστολόγοι στο Lifo και στην AV, ούτε οι συντάκτες στο περιοδικό RAM, στο ένθετο "Ε" της Ελευθεροτυπίας, ούτε ο Ανδρέας στο ράδιο "Ε", ούτε η "Μυρτώ Κοντοβά", ούτε ανήλικοι μαθητές σχολείων, ούτε ο ανώνυμος στο παρόν ιστολόγιο, ούτε εργαζόμενοι στον bestradio.gr, ούτε συνωμοσιολόγοι, ούτε οι συντάκτες στο vlemma.wordpress.com (σύμφωνα με τους οποίους το γράψιμο είναι δουλειά, κι εγώ γράφω δεν με πληρώνει κανείς, γιατί έτσι γουστάρω γράφω). Αναμονή, δεν αποκλείεται να τα καταφέρουν την προσεχή επαγγελματική σεζόν από Σεπτέμβριο..

 
At 7/30/2009 10:54:00 μ.μ., Blogger Filboid Studge said...

ε.ε.εξοχο!

 
At 8/01/2009 11:31:00 μ.μ., Anonymous niemands said...

"Οι βλάκες αντιγράφουν, οι έξυπνοι κλέβουν". (αγνώστου πατρότητας)

Respect, παλιόπαιδο.

 
At 8/03/2009 10:33:00 μ.μ., Blogger jean couceau rouceau said...

πολυ καλο.Θενκς

 
At 8/20/2009 01:06:00 π.μ., Blogger tosio morphy said...

γκαμιζε τα, λιγκο αλλοδαπο ακουγκεται.

"Οι βλάκες αντιγράφουν, οι έξυπνοι κλέβουν".

ο οσκαρ ουάϊλντ το ειπε

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home