Τρίτη, Οκτωβρίου 14, 2008

Το αγόρι με τα χρυσά αυγά

To αληθινό golden boy μεγάλου ποσοστού του μιντιακού μας στερεώματος.

44 Comments:

At 10/14/2008 08:18:00 μ.μ., Blogger e-Lawyer said...

Μπράβο, πολύ εύστοχη και πετυχημένη ειρωνική παρέμβαση σε αυτό που σήμερα ονομάζεται δημόσιος λόγος.
Πάντα τέτοια να ευχηθώ.

 
At 10/14/2008 11:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

δεν πάτε καθόλου καλά στα μυαλά σας, ούτε ο ιστολόγος, ούτε όσοι δημιουργείτε παρόμοιες αφορμές στα ΜΜΕ προς τι άραγε; Ούτε εσείς γνωρίζετε. Καθόλου καλά.

 
At 10/14/2008 11:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Από τον "Ποιησού" (για να φέρω ένα από τα πολλά παραδείγματα) μέχρι την ανέμπνευστη, μπανάλ και αυτονόητη λεζαντούλα, υπάρχει μεγάλη (κατωφερής) απόσταση. Πολύ φιλικά σ' το λέω: αν δεν έχεις τι να πεις, δεν είναι ανάγκη να μιλάς. Τι ψυχαναγκασμός κι αυτός! Κι όχι τίποτ' άλλο, αλλά σου 'ρχεται μετά κι όλο αυτό το κορακοσύννεφο των σχολίων (όχι που θα χάναν την ευκαιρία), με πρώτον και καλύτερο τον ανεκδιήγητο, ηλεκτρονικό δικηγοράκο.
Ένιγουέι, έχεις υπάρξει πολύ ενδιαφέρων...

 
At 10/15/2008 01:01:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χμ, ο gay Πρετεντέρης του "νομικού διαδικτύου", ε; Πώς γλυτώνεις από έναν τέτοιο τύπο;

Και πώς γλυτώνει κανείς απ' όλους εσάς, που έχετε την πίκρα στο στόμα, πρώτη κουβέντα;

Εντάξει ανώνυμε, σαφώς δεν είναι και το πιο εμπνευσμένο post του old boy. To λίγο πιο κάτω όμως "Οννεδίστας" έγραψε...

Δεν καταλαβαίνω κάτι: Άμα δεν σας αρέσει κάτι ή δεν σας ενδιαφέρει, γιατί ασχολείστε; Δεν εννοώ οτι τα σχόλια πρέπει να είναι σώνει και καλά θετικά - αντιθέτως είναι πολύ ωραία και χρήσιμη η διαφωνία, η κριτική με καλή προαίρεση κλπ.

Δεν μπορώ να φανταστώ όμως νορμάλ άνθρωπο, που δεν έχει τι άλλο να κάνει και "τη λέει" στο internet. Η απάντηση στον αδιάφορο, μέτριο κλπ. είναι απλά το κενό , η αδιαφορία. Εκτός αν μου πείτε, οτι για σας ο old boy είναι "δημόσιο πρόσωπο" - και άρα οι ρήσεις του επηρεάζουν τις ζωές σας, οπότε οφείλετε να του κάνετε "κριτική"...

Ένας φίλος

 
At 10/15/2008 01:44:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Δεν καταλαβαίνω κάτι: Άμα δεν σας αρέσει κάτι ή δεν σας ενδιαφέρει, γιατί ασχολείστε; Δεν εννοώ οτι τα σχόλια πρέπει να είναι σώνει και καλά θετικά - αντιθέτως είναι πολύ ωραία και χρήσιμη η διαφωνία, η κριτική με καλή προαίρεση κλπ" Ανώνυμος

 
At 10/15/2008 05:26:00 π.μ., Blogger Τζο said...

Ανώνυμος Νο1 + Old Boy = L.F.E. Αυτό εισπράττω τουλάχιστον...Μερικοί άνθρωποι γίνονται βάναυσοι με ότι αγαπούν.Είναι επειδή έχουν απαιτήσεις και μια υποβόσκουσα ζήλια να τους τρώει την ψυχή.Ίσως κατά βάθος ο ανώνυμος θα ήθελε να είναι ο Old Boy...

 
At 10/15/2008 06:50:00 π.μ., Blogger Filboid Studge said...

Old Boy,
Public Death, Private Murder.
Ιδού ένα απόσπασμα από την αυτοβιογραφική νουβέλα "Cider with Rosie" (1959) του Laurie Lee.
http://filboid-studge.blogspot.com/2006/06/1995-2006.html
Απλά πράγματα χωρίς συνέχεια.
:(

 
At 10/15/2008 08:04:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

απογοητευτικο ποστ, τι μας νοιαζει εαν πλουτισανε οι καναλαρχες απο το δραμα αυτο, το διαβαζεις δηλαδη σε ενα επιπεδο που ειναι σχεδον προσβλητικο για το σοβαρο της υποθεσης

εδω λεμε παιδια βαρεσανε μεχρι θανατου παιδακι και μετα τον πεταξανε στο ποταμι λες και ειναι σκουπιδακι...

ας βγαλανε λεφτα οι καναλαρχες, στην πορεια βγαλανε και την αληθεια...

 
At 10/15/2008 10:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Υπάρχει μια ωραία παλιά ιστορία... Κάποτε, λέει, ο διάβολος είχε βγει περίπατο μ’ ένα γκαρδιακό του φίλο κ’ εκεί που πήγαιναν ένας αμέριμνος διαβάτης έσκυψε να πάρει κάτι απ’ το δρόμο. Μήπως είδες τι βρήκε; - ρωτά το διάβολο ο φίλος του. Τίποτα, λέει ο διάβολος, τίποτα το σπουδαίο, μια μικρή αλήθεια βρήκε. Μα αυτό, του λέει ο φίλος, είν’ άσχημο για σένα. Μπα, καθόλου, λέει ο διάβολος, θα τον βάλω να την οργανώσει...

Δίχως οργάνωση δεν έχουμε τους κοινωνικούς, πολιτικούς και μύριους άλλους λαβύρινθους που κατά κύριο αποτέλεσμα δυναστεύουν τη ζωή μας. Το γεγονός είν’ ολοφάνερο. Μα όμως η σώτειρα ελευθερία, όσο κι αν δεν είναι μπορετό να βλαστήσει στην υπερφαλάγγιση της Ιστορίας, που δίδαξε δείχνοντας τα πουλιά και τ’ αγριολούλουδα ο Ιησούς, η ελευθερία εκείνη που φανερώνεται στις επιταγές του Πνεύματος, είν’ η μόνη υποστασιακή δύναμη η ικανή να περιορίσει τ’ αναρίθμητα δεινά, τα συνεχώς αυξανόμενα, της ανθρωπότητας, που ολοένα επισωρεύει η οργάνωση, η διαβολική αυτή πραγματικότητα.

 
At 10/15/2008 03:22:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Άτη-χέστα-το.

 
At 10/15/2008 04:56:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε των 11:46, εξ όσων θυμάμαι ο Ποιησούς δεν κατακλύστηκε ακριβώς από επαινετικά σχόλια. Τώρα γιατί το γράφω αυτό; Να σου πω γιατί το γράφω. Γιατί είναι μερικές σπάνιες στιγμές που θεωρείς ότι έχεις γράψει κάτι όντως όμορφο. Και μετά βλέπεις ότι η ανταπόκριση είναι υποπολλαπλάσια των όσων εσύ ένιωσες γράφοντάς το. Και στεναχωριέσαι λίγο. Και μετά σου περνάει. Και μετά συνεχίζεις τον -ομολογημένο άλλωστε- ψυχαναγκασμό σου. Και μετά από μήνες βλέπεις τον Ποιησού να επιστρέφει ως φάντασμα, μόνο και μόνο για να σου πουν ότι κάποτε έγραφες ωραία και τώρα σε πήρε η κάτω βόλτα.
Μπορεί και να με ξαναπάρει η πάνω. Αν στο μέλλον όμως σου ξανααρέσει κάτι σαν τον Ποιησού, γράψε μου ότι σου άρεσε τότε που θα το έχω ανάγκη.
Γιατί από ένα σημείο και ύστερα, αν εσύ θεωρείς ότι έγραψες κάτι πολύ ωραίο και δεν διαπιστώνεις ανταπόκριση, σου περνάει από το μυαλό η ιδέα ότι τελικά γράφεις παπαριές.

 
At 10/15/2008 06:08:00 μ.μ., Blogger Niemandsrose said...

Φάουλ, Ολντ Μπόυ. Αλλά -ευτυχώς μάλλον- δεν υπάρχει διαιτητής να στο σφυρίξει.

 
At 10/15/2008 06:15:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι, δεν είναι φάουλ: όταν μια βαθύτατη ανθρώπινη τραγωδία μετατρέπεται σε νον στοπ μιντιακό κανιβαλισμό, με αριθμό επεισοδίων αντίστοιχο της «Τόλμης και της Γοητείας», δεν ακυρώνεται - ευτελίζεται - αναιρείται - διαλύεται μόνο η συγκεκριμένη τραγωδία, αλλά από ένα σημείο και ύστερα (ας πούμε μετά την εκατοστή εκπομπή με νέες αποκαλύψεις) μετατρέπεται στα μάτια μου και σε ύβρη, καθώς ο Άλεξ δεν είναι το μόνο παιδί που εξαφανίστηκε σε αυτόν τον πλανήτη και η μάνα του δεν είναι το μόνο άτομο στον πλανήτη που πονάει.

 
At 10/15/2008 06:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κι εσύ ρε Boy ποιος είσαι; Ο τα πάντα πληρών;

 
At 10/15/2008 06:30:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Το ζήτημα είναι ποιός είμαι εγώ; Ο χειρότερος είμαι. Αλλάζει κάτι σε αυτό που λέω;

 
At 10/15/2008 06:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είστε όλοι μεγάλα ψαράκια (sic). Και οι υβριστές του ή οι επικριτές του είστε τα μεγαλύτερα ψαράκια (sic) απ' όλους. Ο Ολδ λειτουργεί ως σιτσουασιονιστής, με την έννοια της δημιουργίας καταστάσεων, μέσα από την πρόκληση.
Αυτός ρίχνει το δόλωμα κι εσείς ψάρακες (sic) τσιμπάτε. Κι αυτός, ικανοποιημένος, ψαρεύει και μελετά αντιδράσεις, υλικό για τα επόμενα post του.

 
At 10/15/2008 06:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ούτε να μελετήσει ούτε να ψαρέψει ενδιαφέρεται

απλώς έρχεται για να μου παρουσιάσει τη φασιστική προπαγανδα και να με κατηγορήσει όπως τον κατηγορεί μόνο του μπροστά δέκτη ο τηλεπαρουσιαστής

βλέπεις ότι τα 'χει παίξει από την τηλεθέαση: έχει αρχίσει να ενοχλείται με αυτήν
χωρίς όμως να καταλαβαίνει ότι δεν είναι σοβαρά πράγματα οι ειδήσεις

πιο έρημος από τη μάνα με το χαμένο παιδί

 
At 10/15/2008 06:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σαχλαμάρα, ψάρακά μου κι εσύ, με τα τρεις χιλιάδες ψευδώνυμα, που το παίζεις φωνή βοώντος εν τη ερήμω: Ασε το σπορ σου. Ακόμη κι αν είχες δίκιο, η εμμονή σου πλέον σε κατατάσσει στην ίδια κατηγορία με τηλεοπτικούς γραφικούς εμμονοληπτικούς τύπους, με μανία καταδιώξεως.
Εσύ είσαι η ίδια η έρημος.
Κι αυτό μην το πάρεις ως κοπλιμέντο.

 
At 10/15/2008 06:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Φαν ει
θα με πεφάνεις, Φαν ει

 
At 10/15/2008 07:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η θεωρία της μάζας λέει ότι αυτό τον καιρό κράζουμε τον Όλντ μπόι οπότε μην περιμένεις καλές κουβέντες.Βασικά μην περιμένεις καθόλου κουβέντες.Θα έλεγα περίμενε περισσότερη μιζέρια,ήθελα να το πω εδώ και καιρό,απλά από ένα σημείο και μετά είπα δεν μπορεί κάπου εδώ θα σταματήσει.Παραδόξως είναι ακόμα εδώ και αυξάνεται. Αλλά εγώ ελπίζω.

 
At 10/15/2008 07:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι απίστευτη εσωστρέφεια... Και ατελέσφορη "ανάλυση" των πάντων.. + οι μπουρδολόγοι με τα διάφορα nick...

Ας ασχοληθούμε με όσους προσπαθούν να αρθρώσουν κάτι σοβαρό: Τι σημαίνει L.F.E. αγαπητέ, βοηθείστε με γιατί δεν γνωρίζω..

Έκανε ένα σχόλιο ο άνθρωπος (του οποίου το blog επισκεπτόμαστε όλοι εδώ). Πιθανώς ατυχές - ένα σχόλιο της μιας αράδας (μερικές φορές αυτά είναι τα πιο εύστοχα, άλλες φορές δεν έχουν τον ίδιο "κόπο"με άλλα)...

Από πού προκύπτει αγαπητέ φαν εις οτι όσοι σχολιάζουν είναι "ψαράκια"; Τι ακριβώς εννοείτε "φάουλ" αγαπητέ niemandrose; Κι εσείς ανώνυμοι των 3.22 και των 6.27 από πού αντλείτε την ευκολία των "αφορισμών" σας;

Ο μόνος που βλέπω να παραθέτει με δημιουργική διάθεση κάποια επιχειρήματα είναι ο ars ellinisti - τουλάχιστον θεμελιώνει τη θέση του.

Θέλω να πω τελικά, έχετε όλοι εθιστεί στην "ατάκα" - αλλά θα κατηγορούσατε με σφοδρότητα, είμαι βέβαιος, όλους τους πολιτικούς που "διαγκωνίζονται" ακριβώς σ' αυτό το πλαίσιο. Ίσως έδωσε την αφορμή o old boy με τη δική του "ατάκα"...

Όμως, αναλογιστείτε: Υποτίθεται οτι εκπροσωπείτε (όλοι σας) ένα νέο μέσο φρέσκο, απαλλαγμένο από τις "παθογένειες" της ελληνικής κοινωνίας μπλα, μπλα, μπλα.. Κι αυτό που διαπιστώνει, όποιος "καινούργιος" μπαίνει εδώ μέσα είναι οτι αντανακλάται εδώ το χειρότερο κομμάτι αυτών των παθογενειών. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς ζείτε μέσα σε τόσες "μπηχτές"...

Ένας φίλος

 
At 10/15/2008 09:10:00 μ.μ., Blogger Τζο said...

"Τι σημαίνει L.F.E. αγαπητέ, βοηθείστε με γιατί δεν γνωρίζω.."

Love For Ever.Aν δεν είχες απαιτήσεις από τον Old Boy δεν θα τον έκρινες.

"Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς ζείτε μέσα σε τόσες "μπηχτές"... "

Δες το όσο πιο ψύχραιμα μπορείς.Μήπως το περιεχόμενο του αρχικού σου σχόλιου ήταν λίγο προκλητικό?Είναι εντελώς καθαρό από "μπηχτές"?Όσο λάθος και αν είναι κάτι,πάντα υπάρχει ένας πιο πολιτικά ορθός τρόπος να το υποδείξεις.Εν ολίγοις...την επόμενη φορά που δεν θα σου αρέσει κάτι,προσπάθησε να είσαι πιο ευγενικός.Εκτός και αν ο σκοπός σου είναι να δημιουργήσεις θόρυβο και όχι να συζητήσεις.

 
At 10/16/2008 01:45:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συγνώμη αγαπητέ gio, δεν έχω καμία διάθεση ειρωνίας ή επιθετικότητας.

Χαίρομαι πάρα πολύ που μου απαντάτε και επιδιώκω ακριβώς τη συζήτηση και όχι το θόρυβο - μάρτυρας μου και τα σχόλια μου σε προηγούμενα posts.

Εξηγώ πιο καθαρά τη θέση μου: Είμαι νέος σχετικά αναγνώστης, δεν ξέρω τα κόλπα του ιντερνετ, δεν έχω μπλογκ ούτε νικ. Μπαίνω λοιπόν το τελευταίο διάστημα και αυτό που βλέπω είναι τα εξής:

Ένα ενδιαφέρον blog, που θίγει θέματα με μια προσέγγιση που μ' ενδιαφέρει.
Σε κάθε (μα σε κάθε) post, έναν ορυμαγδό αρνητικών, πικρόχολων σχολίων - σπανίως πάνω στο θέμα του post. Αό την ακραία περίπτωση του e-lawyer και του nevergoneoff, πώς λέγεται (που είναι το λιγότερο σπαζαρχίδικα ανάγωγοι) μέχρι την "παπαρολογία" του καθενός.

Αντί λοιπόν να βλέπω ένα δημιουργικό διάλογο, ένα χιούμορ, μια πλάκα, μια καλή διάθεση, βλέπω όλα τα κομπλεξικά και πικρόχολα μαζεμένα.

Ερωτώ ξανά: Αν δεν σου γουστάρει ο old boy ή μέρος της δουλειάς του, γιατί ασχολείσαι; Δεν βαριέσαι; Μπες να τον επιβραβεύσεις όπου νομίζεις. Αν διαφωνείς, πεστο με επιχειρήματα, να βγεί κάτι παραγωγικό για τη σκέψη. Τι είναι o old boy, ο υπουργός που πρέπει να κράξουμε, γιατί "πηδάει" τις ζωές μας;

Μου είχαν φάει το κεφάλι, οτι η μπλογκόσφαιρα είναι η σύγχρονη απάντηση στα "ξεπερασμένα" και "παθογενή" παραδοσιακά ΜΜΕ. Δεν το βλέπω, να με συγχωρέσεις, με τόση επιθετικότητα και ανωριμότητα...

Πού είναι η δημιουργική σκέψη; Μη μου πεις οτι είναι η ακατάσχετη "τσιτατολογία" που βλέπω; Άκοπα, απαίδευτα και ανώνυμα...

Έχεις καμιά απάντηση γι αυτό, σε παρακαλώ, μ' ενδιαφέρει πραγματικά..

Η ερώτηση βεβαίως απευθύνεται και σε σένα old boy, με όλη την εκτίμηση που έχω στην προσπάθεια σου..

Ένας φίλος

 
At 10/16/2008 02:19:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ελπίζω να έγινε σαφές αγαπητέ gio, οτι η κριτική μου δεν αναφέρεται στο δικό σου σχόλιο - που δεν έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφω.

Ενδεχομένως δεν ξέρω ακόμα να εκφράζομαι εδώ μέσα ή να χρησιμοποιώ σωστά το μέσο. Ζητώ συγνώμη γι αυτό.

Αλλά μη μου πεις οτι αυτό αλλάζει την ουσία των διαπιστώσεων μου...

Ένας φίλος

 
At 10/16/2008 03:16:00 π.μ., Blogger e-Lawyer said...

"Xμ, ο gay Πρετεντέρης του "νομικού διαδικτύου", ε;"

"Συγνώμη αγαπητέ gio, δεν έχω καμία διάθεση ειρωνίας ή επιθετικότητας."

"Χμ, ο gay Πρετεντέρης του "νομικού διαδικτύου",ε;"

"Χαίρομαι πάρα πολύ που μου απαντάτε και επιδιώκω ακριβώς τη συζήτηση και όχι το θόρυβο - μάρτυρας μου και τα σχόλια μου σε προηγούμενα posts."

"Χμ, ο gay Πρετεντέρης του "νομικού διαδικτύου",ε;"

"Είμαι σχετικά νέος αναγνώστης, δεν ξέρω τα κόλπα του ίντερνετ"

"του "νομικού διαδικτύου, ε;"

"Αντί λοιπόν να βλέπω ένα δημιουργικό διάλογο, ένα χιούμορ, μια πλάκα, μια καλή διάθεση, βλέπω όλα τα κομπλεξικά και πικρόχολα μαζεμένα."

"ο gay Πρετεντέρης"

"Μου είχαν φάει το κεφάλι, οτι η μπλογκόσφαιρα είναι η σύγχρονη απάντηση στα "ξεπερασμένα" και "παθογενή" παραδοσιακά ΜΜΕ. Δεν το βλέπω, να με συγχωρέσεις, με τόση επιθετικότητα και ανωριμότητα..."

"Χμ, ο gay Πρετεντέρης"

"Πού είναι η δημιουργική σκέψη; Μη μου πεις οτι είναι η ακατάσχετη "τσιτατολογία" που βλέπω; Άκοπα, απαίδευτα και ανώνυμα..."

"Χμ, ο gay"





Ένας straight Τσίμας.

 
At 10/16/2008 03:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλέ πως τα λές!
Χμ..

 
At 10/16/2008 10:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Αν στο μέλλον όμως σου ξανααρέσει κάτι σαν τον Ποιησού, γράψε μου ότι σου άρεσε τότε που θα το έχω ανάγκη.
Γιατί από ένα σημείο και ύστερα, αν εσύ θεωρείς ότι έγραψες κάτι πολύ ωραίο και δεν διαπιστώνεις ανταπόκριση, σου περνάει από το μυαλό η ιδέα ότι τελικά γράφεις παπαριές".

Αχ βρε Old Boy, και για τον "Ποιησού" είχα γράψει και για τον "Μάτια" και για ένα σωρό αστραφτερά κείμενα. Δυο φορές έχω τσαντιστεί, τη μία με ένα σου σχόλιο επιθετικό, απολύτως δικαιολογημένο στην οργή του γι' αυτόν που σου είχε προκαλέσει την αντίδραση, απολύτως ανακόλουθο στο ύφος του με το λυρικό και ευαίσθητο ποστ που προηγείτο, και άλλη μια τώρα, με τη φωτογραφία του Άλεξ και τη συνοδευτική "λεζάντα".
Τούτη εδώ η τελευταία ξινίλα που μου βγήκε με τον Άλεξ οφείλεται ίσως στο γεγονός ότι περιμένω σ' αυτό το μπλογκ την πιο "πλάγια" μάτια, την πιο υπαινικτική, αυτή που θα με μετατοπίσει, συν-κινήσει (πιο πίσω, πιο μπρος, δεν έχει σημασία) και δεν θα με τρατάρει χιλιομασημένη τσίχλα.
Εν ολίγοις, ποσώς διαφώνησα με το περιεχόμενο του σχολίου σου για το "χρυσό αγόρι" των μίντια. Εννοείται πως έχεις δίκιο. Είναι έτσι τα πράγματα. Και είναι τόσο έτσι, τόσο χυδαία και ανεπίστρεπτα έτσι, τόσο οδυνηρά έτσι, τόσο σκατο-έτσι, τόσο ολοκληρωτικά έτσι, που περιμένεις, σε κάτι χώρους σαν κι αυτόν εδώ, είτε να πειστείς ότι δεν είναι έτσι (πράγμα αδύνατο!) είτε ότι είναι έτσι, αλλά για κάποιο λόγο που δεν έχεις φανταστεί. Πώς να το πω; Άσε άλλους να διατρανώνουν τα αυτονόητα. Εσύ προκάλεσε τη θαυμάσια και "αγία αμηχανία" που πολλές φορές προκαλούν τα κείμενά σου.
"Πολλά ζητάς" θα μου πεις.
"Ευτυχώς" θα σου πω. Ένα ασφαλές τεκμήριο δυνατής γραφής είναι η καλλιέργεια ενός ευρέος ορίζοντα προσδοκιών:)
Όσο για τα σχόλια, η εκάστοτε ποσότητά τους δεν πιστοποιεί την ποιότητα τού ποστ στο οποίο αναφέρονται. Μη σου πω ότι, έτσι όπως πάνε τα πράγματα, για καλύτερα θα λογαριάζονται τα ποστ με τα λιγότερα σχόλια και τα καθόλου σβησμένα. Τι να τις κάνεις τις εκατοσταριές των σχολίων, όταν μετατρέπουν τον χώρο σου σε κλουβί με τις τρελές;
Τέλος πάντων, για να μην σε ζαλίζω κι άλλο, να σου πω ότι έχω καμιά δεκαριά μπλογκς στα "αγαπημένα μου" εκ των οποίων σχεδόν καθημερινά ανοίγω το δικό σου, του Σραόσα και του Θας (του τελευταίου, έτσι, για το γούρι, εφόσον ξέρω ότι είναι ακριβοθώρητες οι αναρτήσεις του!).
Από τα κείμενά σου έχω πάρει πολύ περισσότερες χαρές και συγκινήσεις απ' όσο λύπες και απογοητεύσεις, και θα 'ταν κρίμα να μείνει κάποια άλλη εντύπωση.
Με ειλικρινή εκτίμηση,
Μαρία
(Παραλίγο να γράψω "Μία φίλη", αλλά θα φαινόταν κλεμμένο από τον "Ένα φίλο" σου, κι είπα Άσε... :Ρ)

 
At 10/16/2008 04:30:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Mαρία, τώρα αισθάνομαι άσχημα για την προηγούμενη απάντησή μου και ζητάω συγγνώμη για τον τόνο της. Σε ευχαριστώ πολύ για όσα γράφεις και θα προσπαθώ στο μέλλον να αποφεύγω τα αυτονόητα (αν και η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν γράφω συνειδητά κάτι αυτονόητο, οπότε ίσως δεν αποδειχθεί τόσο εύκολο) :)
Πιθανότατα όλο αυτό το μπουρδελοκλίμα στα σχόλια που επικρατεί τους τελευταίους μήνες με έχει κάνει μυγιάγγιχτο και να πιστεύω ότι όλοι θέλουν να μουν την πουν, με αποτέλεσμα να αντιδρώ δυσανάλογα στην κριτική.
Μια φιλική συμβουλή μόνο: άσε τους Σραόσες και τους Θάσηδες, δεν έχουν να πουν τίποτα αξιόλογο ;)))
Φίλε, δεν ήταν πάντα αυτό το κλίμα στα σχόλια, αλλά δυστυχώς οι λίγοι -ειδικά όταν ακροβατούν μεταξύ ψυχικών διαταραχών οι μεν και προσωπικών συμπλεγμάτων οι δε- είναι ικανοί να διαμορφώνουν την ατμόσφαιρα και να διώχνουν και τους υπόλοιπους.
Εννοείται ότι έχω μεγάλο μέρος της ευθύνης, γιατί άφησα αυτήν την κατάσταση να διαμορφωθεί.
Απλά οι εναλλακτικές λύσεις μου είναι τόσο δύσκολες, που τους αντιστέκομαι ακόμα, αλλά μάλλον οι αντιστάσεις μου τελειώνουν.

 
At 10/16/2008 05:17:00 μ.μ., Blogger Niemandsrose said...

"δεν ήταν πάντα αυτό το κλίμα στα σχόλια, αλλά δυστυχώς οι λίγοι -ειδικά όταν ακροβατούν μεταξύ ψυχικών διαταραχών οι μεν και προσωπικών συμπλεγμάτων οι δε- είναι ικανοί να διαμορφώνουν την ατμόσφαιρα και να διώχνουν και τους υπόλοιπους"

Έτσι όπως το θέτεις όμως όποιος σου ασκεί την παραμικρή κριτική είναι παλαβός ή κομπλεξάρα. Αν είναι έτσι θα πρέπει να με βοηθήσεις να βγω από το δίλημμα τι να διαλέξω να είμαι.:b

Κάποιος ρώτησε τι είναι φάουλ. Δε ρωτάει κανένας παίχτης τι είναι. Το πολύ να ρωτήσει "γιου φάουλ; Μπηκόουζ;"

 
At 10/16/2008 05:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ενδέχεται να μην επιθυμούνε να στην πουν. Ίσως να σου την ισχυρίττονται. Πού να ξέρεις! Τι να είναι όμως η ψυχική διαταραχή (λέω τώρα αν ορίσουμε την ψυχή σαν αναπνοή ή αν ορίσουμε την ψυχή σαν το σύνολο των πεποιθήσεων τ' ανθρώπου - γίνεται διαταραχή πεποιθήσεων: έχω διαταραχή αν εγώ καταλαβαίνω ότι εσύ μιλάς φασιστικά; ε;). Δεν θα μάθουμε η ψυχική διαταραχή είναι στα εν τέλει; Ούτε η διαταραχή θα μας ειπωθεί ούτε το σύμπλεγμα. Και η φωνή να λέει: και κλειδωνιά δεν έχει!

 
At 10/16/2008 05:22:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Έτσι όπως το θέτεις όμως όποιος σου ασκεί την παραμικρή κριτική είναι παλαβός ή κομπλεξάρα».
Όχι, δεν το θέτω διαζευτικά.
Υπάρχουν κι αυτοί που είναι σωρευτικά και παλαβοί και κομπλεξικοί :)

 
At 10/16/2008 05:25:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Μην περνάς, ψυχική διαταραχή είναι να κάνεις σχόλιο όπου αναφέρεις τι θέλεις να κάνεις στον Άλεξ και μετά σε επόμενο σχόλιο να κάνεις κριτική για το ποιός είναι το αληθινό θύμα στην υπόθεση.

 
At 10/16/2008 05:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

σφάλμα. εγώ είπα πως ναι, τον γάμησα. με τον παναγιώτη βασιλέλη, τον κωνσταντίνο από βόλο (ο πρώτος στον εμφύλιο, ο δεύτερος στο τρίτο αντάρτικο, χάθηκαν). οντολογικά και υπαρκτικά. όχι όμως συγγραφικά και με βαπτιστικά ενδύματα. είναι άλλης τάξως πράμα, με καταλαβαίνεις, νομίζω.

 
At 10/16/2008 06:49:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Μην βαράς τόσο δυνατά την πένα Oldboy, λερώνεις.

 
At 10/16/2008 07:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ old boy,

Εγώ είμαι πάντως στο τσακ να τα παρατήσω, έχω να σου πω. Γιατί αντί να συζητάμε τα ενδιαφέροντα που θέτεις, τσακωνόμαστε με τα διάφορα ψώνια - όχι γιατί δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά μεταξύ Τσίμα και Πρετεντέρη (αυτό είναι απολύτως θεμιτό και θα μπορούσε να είναι αντικείμενο συζήτησης), αλλά γιατί είναι σαφές οτι ο χώρος σου έχει γίνει "γήπεδο για κακιασμένες και Σαρτζετάκηδες"...

Ακόμα και το σχόλιο της Μαρίας (που κατά τα άλλα πολύ ωραία τα λέει μετά) "παρεξηγήθηκε", γιατί φαινόταν πολύ πιο επιθετικό ενδεχομένως απ' ότι ήταν. Το copyright δεν το έχω αγαπητή Μαρία, ελεύθερα...:-)

Σβήνε τα λοιπόν τα ρημάδια τα "σαχλαμαριστάν" των ανεπιθυμήτων... Για να μπορούμε κάτι να διαβάζουμε οι υπόλοιποι.
Και σε παρακαλώ μην διανοηθείς να ξαναμπλέξεις την κριτική με την κακία...

Ένας φίλος

 
At 10/16/2008 08:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κι ο Αλέξης τα λέει πολύ ώραία, ξέψασα να παρατηρήσω. Μιζέρια ρε γμτ, μιζέρια... Γιατί? Δεν αξίζεις (ουμε) κάτι καλύτερο?

Ένας φίλος

 
At 10/18/2008 02:18:00 π.μ., Blogger Χρήστος Μίχος / Christos Michos said...

Ασε, χτυπα ασχημα φιλε,αυτο το ποστ ! !Η βια πανω στα παιδια ειναι οτι πιο απεχθες.Ακομη και οι φυλακοβιοι ειναι ετοιμοι να σκοτωσουν οσους πειραζουν παιδια.Ας παρει τη μεγιστη δημοσιοτητα δε με νοιαζει .Αρκει αυτα τα μουνια που ειναι πισω απο αυτο το δραμα να βρουν την τιμωρια που τους αξιζει .Και αυτη δεν ειναι ουτε ισοβια ουτε θανατος φιλε..
Για αυτο ασε να παρει διαστασεις..Ολο και κατι θα βγει ,ολο και καποιοι θα καταλαβουν σε τι υποκριτικη κοινωνια ζουμε.Αλλa αυτο το ποστ δειχνει ελλειψη ευαισθησιας απο μερους σου.Αν εισαι ευαισθητος αυτο το ποστ σου αφαιρει παρα πολλους ποντους.Οποιος εχει παιδια σου εχει ριξει καντηλια , τουλαχιστον και μαλλον εχει δικιο.Κατεβασε το καλυτερα..

 
At 10/18/2008 07:01:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Xρήστο, έχω κι εγώ παιδί. Και το ποστ δεν το ανέβασα από αναισθησία. Ίσως από διαφορετικού τύπου ευαισθησία από τη δική σου.

 
At 10/24/2008 01:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αγαπητε ολντ μπερδευτηκα λιγακι,
νομιζω οτι καταλαβα το ποστ και(σχεδον)συμφωνω με την αποψη σου.
αλλα ο τιτλος?

 
At 10/24/2008 02:17:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Όπως λέμε η κότα με τα χρυσά αυγά.

 
At 10/25/2008 04:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τοσο απλο, αλλα με επηρεασαν καποια σχολια...
Το...(σχεδον) μου αφορα στις τελευταιες τρεις γραμμες της απαντησης σου στον niemansdrose.
Ειναι απ οτι ξερω πρωτη φορα που συμβαινει διπλα μας περιστατικο ωμης βιας με πρωταγωνιστες ανηλικους και με τοσο τραγικη καταληξη!
Δυστυχως το -ξεκατινιασαν-το θεμα τα περισσοτερα καναλια κι ακομα δεν εχω δει μια εκπομπη της προκοπης που θα αναλυσει τα αιτια που προκαλεσαν αυτο το θλιβερο περιστατικο!

Και κατι αλλο,για οσους σου καταλογισαν ελλειψη ευαισθησιας.

ΔΙΑΦΩΝΩ.

Ισως λιγο λιγοτερη ανοχη στον τροπο που μας βομβαρδισαν τα καναλια,αλλο ειναι ομως αυτο κι αλλο η ελλειψη ευαισθησιας...

Ολντ μπόυ,εχω διαβασει πολλα ποστ σου,οχι ολα ακομη μιας και δεν εχω τοσο πολυ χρονο(μιλαω για τα πριν το μαρτη)και ομολογω οτι απο την πρωτη στιγμη ενιωσα οτι χτυπησα φλεβα χρυσου
Αυτη η καθημερινη επικοινωνια ειναι πολυτιμη για μενα και νομιζω και για ολους σχεδον τους επισκεπτες σου.Και τα σχολια ειναι ενδιαφεροντα γιατι -γνωριζεις- ενα σωρο τυπους και την τρελλα που κουβαλανε καμια φορα, αναγκαιο κακο μεν,αλλα αν ενα πολυ καλο μπλογκ ειναι σαν ενα πολυ καλο βιβλιο που χαιρεσαι να το διαβαζεις,τα σχολια ειναι σαν να συζητας γι αυτο με αλλους η και με το συγγραφεα ακομα...
Αυτο κατα τη γνωμη μου κανει τη διαφορα...Βεβαια διαβαζω οτι καποιοι σου προτεινουν να κλεισεις τα σχολια, δεν ξερω, ειναι δικη σου η αποφαση.Ηθελα καιρο να σου πω αυτα τα..λιγα (χα χα)διαλεξα περασμενο ποστ που δεν θα διαβαστει ωστε να μη κουρασει και τους αλλους οπως εσενα,ξερω οτι δεν -γραφω-καλα οπως αλλοι αλλα σου -αποκαλυφθηκα-γιατι ισως σε ενδιαφερει να καταλαβεις ποιοι και ποιοι σε διαβαζουν- η -ισως γιατι θελω εγω τοσο πολυ να σε ενδιαφερει..

Λυπαμαι για την καταχρηση,
Γ.Α.

 
At 10/25/2008 07:06:00 μ.μ., Blogger μαριάννα said...

Έπεσα τυχαία πάνω στο ποστ και τελικά διάβασα όλα τα σχόλια.
Και πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω πού ήταν το φάουλ. Γιατί όσοι έχουμε παιδιά θα πρέπει να εξαγριωθούμε και γιατί δείχνει έλλειψη ευαισθησίας;
Το εντελώς αντίθετο εισέπραξα εγώ και συμφωνώ.
Πικρή διαπίστωση μιας φριχτής αλήθειας. Ότι στο βωμό της τηλεθέασης κανένας δε σεβάστηκε την ψυχή αυτού του παιδιού που δεν μπορεί ν' αναπαυτεί εν ειρήνη. Το ίδιο και η μάνα. Και η κάθε μάνα. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς ενόχλησε. Η έκφραση χρυσά αυγά; Και όχι η εκμετάλλευση του δράματος;

 
At 10/25/2008 07:42:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Γ.Α, σ' ευχαριστώ πολύ.

 
At 11/07/2008 12:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

isos an to golden boy briskotan mesa se "" gia na katalabei o kosmos to ironiko sxoleio na min ginotan tosos ntoros
endiaferousa sizitisi-antiparathesi... alitheia an anti gia ton alex to paliopaido ekane sxolio gia ena alodapo paidi pou den to ixan anakalipsei ta media tha ipirxan teties antidraseis?
diabaza ola ta parapano posts kai mou thimize tileoptiko plato oloi eixate mia apopsi.na omos pou petaksa kai ego to tilekontrol tou tiletheati kai mpika mesa sto plato gia na po kai ego tin malakia mou..
bloggers skefteste san sigrafis den iparxoun ekdotikoi oikoi edo pou tha sou aporipsoun ta siggrama
o kathenas einai eleytheros na ekfrastei opos thelei kai se opion den aresei anti na ginete enas diadiktiakos-parathirakias as apantisei sto diko tou blog
eksalou kai i malakia pigi empneysis einai........
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/90/DaliGreatMasturbator.jpg

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home