Πέμπτη, Απριλίου 24, 2008

Ανθίμια κι Ανθιμάκια μου

UPDATE: Το ποστ είναι άκυρο γιατί, όπως εξηγεί ο Άνεμος, πρόκειται για παρεξήγηση και το λινκ προς το ποστ μου δεν είχε το νόημα που νόμιζα ότι είχε. Απολογούμαι αν βιάστηκα, αλλά δεν θεωρώ ότι παρεξήγησα επειδή ήθελα να παρεξηγηθώ, μα επειδή το ποστ δεν μου άφηνε κανένα άλλο περιθώριο από το να παρεξηγήσω. Δεν έχω σβήσει ποτέ ποστ, οπότε δεν σβήνω ούτε αυτό. Αν μη τι άλλο, μέσα από τον άκυρο καυγά, μπόρεσα και μίλησα για την ταύτιση μορφής περιεχομένου και την μεγάλη αγάπη που έχω για τα παιδιά ;)
---
Ακολουθούν λέξεις σε όχι ακριβώς μεγαλοβδομαδιάτικο κλίμα.
Έγραψα πριν μια εβδομάδα αυτό το ποστ για την φωτογράφιση της Βάνας Μπάρμπα με την κόρη της στο «Down Τown» και διαβάζω σήμερα αυτό το ποστ που λινκάρει στο δικό μου και στο οποίο δεν προλαβαίνω να μετράω κοσμητικά επίθετα και χαρακτηρισμούς. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν: «η ατμόσφαιρα μυρίζει μασχάλη και άπλυτα πέη», «Σκυλιά με προχωρημένο καλαζάρ γαυγίζουν», «τα φίδια… Η τσογλανοπαρέα των αυτόκλητων θεματοφυλάκων…», «διεστραμμένοι φαρισαίοι», «υστερικοί φλώροι», «υπερασπιστές της πιο υποκριτικής ηθικολογίας», «Ανθιμάκια του κερατά».
Καιρό είχα να στεναχωρηθώ για μπλογκικά ζητήματα και καυγάδες, θεωρούσα ότι έχω ωριμάσει και τα ΄χω ξεπεράσει αυτά, αλλά να που έκανα λάθος.
Περισσότερο από την μανία των εκφράσεων με σοκάρει ότι δεν υπάρχει πουθενά μια υποσημείωση ότι εν πάση περιπτώσει οι χαρακτηρισμοί αυτοί αφορούν τη θέση μου για ένα συγκεκριμένο ζήτημα.
Δηλαδή θα μπορούσα να κατανοήσω ακόμη και κατά λέξη το συγκεκριμένο κατηγορώ, αρκεί να έλεγε ότι «Γενικά δεν είσαι έτσι, αλλά σ΄αυτό το θέμα ξέφυγες». Αν πάντως ο Άνεμος έχει για μένα την εικόνα του ηθικολόγου υποκριτή της μπλογκόσφαιρας ομολογώ ότι δεν μου το είχε δώσει να το καταλάβω. Πίστευα ότι με εκτιμούσε, όπως τον εκτιμούσα κι εγώ.
Τέλος πάντων. Δεν θα μείνω στους χαρακτηρισμούς, αλλά θα απαντήσω επί της ουσίας στο ποστ:
Εδώ εντοπίζεται πραγματικά η ρίζα του φαρισαϊσμού του δικού μου και όσων σχολίασαν στο ποστ μου: με ποιό δικαίωμα μπορούμε να σχολιάζουμε τις γυμνές φωτογραφίες της κόρης αφού δεν είμαστε και εμείς αναμάρτητοι, αφού έχουμε κι εμείς μαλακιστεί στην εικόνα της μάνας;
Άπαξ και τον έχεις παίξει με την μάνα δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς για το ξεγύμνωμα της κόρης: ο με την Μπάρμπα αμαλάκιστος πρώτος τον λίθον βαλέτω.
Εδώ εντοπίζεται το υποσυνείδητο κίνητρό μας, το οποίο είναι εν τέλει εκδικητικό: στο πρόσωπο της Βάνας εκδικούμαστε όλες τις Βάνες της ζωής που μας απέρριψαν, με αποτέλεσμα να συμβιβαστούμε με τα μπάζα της ζωής. Απ΄τα ολότελα καλή κι η μπιμπικιώταινα, καλή κι η μουστακιώταινα.
Σκατιάρης λοιπόν είναι εκείνος για τον οποίον αδιαφόρησαν οι κάμερες, οι φακοί και τα μικρόφωνα. Συνιστά γενναιότητα το να βιάζεσαι από τις κάμερες, αφού είναι το αναγκαίο τίμημα για να βγεις έξω από τον βόθρο και να πέσεις στην αγκαλιά των φώτων της δημοσιότητας.
Η αλήθεια είναι ότι σωστά με διάβασε ο Άνεμος. Το βλέμμα μου είναι εξασκημένο. Η δε συλλογή μου από φώτο εφτάχρονων είναι ιλιγγιώδης, αλλά με το συμπάθειο κιόλας, άμα είναι να καυλώσω με δωδεκάχρονο, ας καυλώσω και με ενήλικη. Τα εννέα χρόνια είναι το όριο μου. Πιο πάνω δεν βγαίνω. Δεν μου σηκώνεται, πώς να το πω;
Ε; Οπότε όλα τα υπόλοιπα που κολλάνε;
Α, οκ, τώρα εξηγήθηκαν όλα.
Καταληκτικά και επαναλαμβάνοντας τα αυτονόητα: αν η αντίδραση ΟΧΙ στις γυμνές φωτογραφίες ενός παιδιού από μόνες τους, ΑΛΛΑ στο πλαίσιο στο οποίο σχεδιάστηκαν, τραβήχτηκαν και προβλήθηκαν (στις γυμνές φωτογραφίες της κόρης μαζί με την μάνα για να πουληθούν λίγα τεύχη παραπάνω και να ξαναθυμηθεί ο κόσμος ότι υπάρχει η Βάνα Μπάρμπα) συνιστά ηθικολογία, ανθιμισμό και φαρισαϊσμό, τότε δηλώνω ένοχος.
Διάβαζα τις προάλλες αυτό: «Η μορφή είναι το περιεχόμενο, το περιεχόμενο είναι μορφή. Τα κείμενα ενός συγγραφέα δεν αναφέρονται σε κάτι· είναι αυτό το κάτι καθεαυτό». Ό,τι ισχύει για τον Φλομπέρ, τον Μπέκετ και τον Τζόις, μπορεί να ισχύει κατ΄αναλογία για έναν μπλόγκερ (μην γελάς ειρωνικά, κατ΄αναλογία είπα). Στο μπλογκ μου δεν γράφω μανιφέστα ούτε «εκφράζω την άποψή μου». Στο μπλογκ μου γράφω ποστ. Που σημαίνει ότι η μορφή του κάθε ποστ είναι και το περιεχόμενό του. Αν ήθελα να καταγγείλω ευθέως για κάτι την Βάνα Μπάρμπα θα το έκανα. Το ποστ μου όμως ήταν σαφώς ειρωνικό και η ειρωνική του μορφή είναι και το περιεχόμενό του. Είδα τις φωτογραφίες σε συνδυασμό με τη λεζάντα και μου την βάρεσε. Θέλησα να γράψω κάτι. Αν δεν έβρισκα τον τρόπο με τον οποίο θα το έγραφα δεν θα το έγραφα. Εκτός από την ευθεία ανάγνωση και μεταγραφή της ζωής υπάρχει και η πλάγια, η αναποδογυρισμένη και πολλές φορές αυτή αναζητώ και ο τρόπος που χειρίζομαι ένα θέμα δεν είναι για μένα λιγότερο σημαντικός από το ίδιο το θέμα. Αν έβλεπα τις φωτογραφίες αυτές στο οικογενειακό άλμπουμ της Βάνας Μπάρμπα, στο κομοδίνο του σπιτιού της ή σε ένα σάιτ στο ίντερνετ μαζί με άλλες πενήντα δικές της και της κόρης της ντυμένες, ούτε κατά διάνοια δεν θα μου φαίνονταν περίεργες. Περίεργη δεν είναι η γύμνια. Περίεργο είναι το όλο πλαίσιο της φωτογράφισης. Το φτιασίδωμα της μικρής, το «μόνες στο σπίτι», τα κρυμμένα και τα φανερά βυζιά, το υπονοούμενο του κώλου. Που η βασική διαστροφή του δεν είναι για τους δέκα άρρωστους που θα φτιαχτούν, αλλά είναι η διαστροφή του να κάνω μια φωτογράφιση διαφορετική ώστε να συζητηθεί πάση θυσία. Πώς θα γίνει να ξαναγίνουμε θέμα; Εκεί είναι το σκάνδαλο, εκεί η κατάντια. Εκεί και η προαγωγή της κόρης, η μεταφορική. Εκεί και ο εκβιασμός του βλέμματος. Η κόρη γυμνώνεται όχι για τους ηδονοβλεψίες, αλλά για την ηδονή της δημοσιότητας της μαμάς και της επανεπικαιροποίησης του περιοδικού. Αυτό είναι το ζητούμενο βλέμμα και όχι το άλλο. Αλλά αν με ενδιέφερε να γράψω δοκίμιο θα έγραφα δοκίμιο. Αν με ενδιέφερε η σοβαροφάνεια θα έγραφα σοβαροφανώς. Εγώ ποστ ήθελα να γράψω και ποστ έγραψα.
Ορίστε, τώρα που τα ΄γραψα όλα αυτά ξεθύμωσα κάπως.
Πάω τώρα να κατεβάσω και τις φωτογραφίες με τα τρίχρονα να απογίνω.
Καλή μου διασκέδαση.

70 Comments:

At 4/24/2008 03:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για δες λοιπόν σύμπτωση! Και το δικό μου βλέμα εξασκημένο θά'ναι [αν θες ανταλλάζουμε συλλογές old boy].
Δεν υπάρχει καμμία -μα καμμία- άλλη εξήγηση για το ότι θεωρώ το κοριτσάκι του εξωφύλλου φωτογραφημένο σαν πορνίδιο, ασχέτως του ποιά είναι η μαμά του.
Βέβαια, λόγω προχωρημένου σχιζοειδούς πουριτανισμού, στέκομαι εξίσου και στο όνομα του παιδιού -σχεδόν το φαντάζομαι πάνω στο λευκό του πόνυ να χαιρετά συγκινημένο :"Adieu, papa! Adieu, papa!".
Αλλά εγώ είμαι τελειωμένη περίπτωση και δεν έχω σωτηρία. Κάνε κάτι εσύ να ξεφύγεις, φίλε.

 
At 4/24/2008 08:08:00 π.μ., Blogger ε said...

ξυπνησα ολο χαρα να παω να μαζεψω λουλουδακια για τον επιταφιο,παω στο μπανιο να ριξω λιγο νερο στα μουτρα μου, βλεπω δυο μπιμπικια εκει στο μετωπο.. φακ. μου κοπηκε ολη η διαθεση. ετσι μου ρχεται να ακυρωσω το κομμωτηριο της μικρης,αλλά απο την αλλη σκεφτομαι οτι δεν ειναι σωστο να της κοψω την τυχη της κι ας ειναι μονο δεκα χρονων, αμα δεν δουλεψω τωρα σκληρα πανω στην εικονα αυτου του αχαρου πιτσιρικιου πως θα εχει μια καλυτερη τυχη στη ζωη της, οχι σα κι εμενα που με τοσα μουστακια και με αυτο το παχυ μπιμπικι περασα τρομους που δεν εχει διανοηθει κανείς (μα κανείς) με μεγαλυτερο το τρομο της στερησης του βιασμου απο μια καμερα, απο ενα φακο εστω.
σκατα.
δεν ξερω που να ριξω το βλεμμα μου πια.


αντε καλε ολντμποι, που στεναχωρεθηκες κιολας.
:)

 
At 4/24/2008 10:16:00 π.μ., Blogger gerasimos said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/24/2008 10:36:00 π.μ., Blogger scarface said...

old boy , έχεις δοκιμάσει να τη βρεις με φωτογραφίες αγέννητων ακόμα μωρών.

Ξέρεις από υπέρηχο , τώρα βγαίνουν και έγχρωμες.

Τέλος πάντων νομίζω ότι παρόλο ότι μας πρόσφερες ένα ακόμα απολαυστικό ποστ έκανες μαλακία που ασχολήθηκες.

Μου είχε συμβεί μία ανάλογη περίπτωση και τον αγνόησα εντελώς.
Τρωγώμουν να απαντήσω βέβαια αλλά τώρα που πέρασε καιρός θεωρώ ότι καλώς δεν του έδωσα αξία. Μπορεί να κάνω και λάθος.

Αλλά νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αποδεινύεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

 
At 4/24/2008 10:56:00 π.μ., Blogger Nomad said...

Ορισμένα πράγματα με ξεπερνούν.

Καλο Πασχα να'χεις.

 
At 4/24/2008 11:09:00 π.μ., Blogger Thrass said...

Το ποστ σου ήταν πολύ χαριτωμένο και καθόλου πουριτανικό, έτσι όπως είχε γραφεί, μη στενοχωριέσαι. Ο Άνεμος αντέδρασε κάπως υστερικά, όχι εσύ.

Στην ουσία τώρα, η Μπάρμπα πούλησε το γυμνό κορμί τής κόρης της, δεν υπάρχει αμφιβολία. Ανεξάρτητα από το αν μια τέτοια πράξη είναι κατακριτέα, αυτό ακριβώς συνέβει.

Κάποιοι θα σχολιάσουν υπέρ ή κατά με χιούμορ, κάποιοι θα σχολιάσουν υστερικά, κάποιοιι άλλοι με επιχειρήματα, ο καθένας θα διαλέξει το στρατόπεδό του (είτε με βάση το περιεχόμενο είτε με βάση τη μορφή, που για μένα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ), κι εγώ θα κόψω τα αυτιά τής γυναίκας μου, αν διανοηθεί ποτέ να κάνει το ίδιο με την Μπάρμπα. Αλλά, το τονίζω αυτό, θα το κάνω χαριτωμένα και όχι υστερικά. Τσοπ-τσοπ.

 
At 4/24/2008 12:32:00 μ.μ., Blogger Κώστας said...

Τον Άνεμο δεν τον έχω διαβάσει ποτέ. Τον 'γνωρίζω' μόνο μέσα από τα καντήλια του Μακμάνους και επομένως κράταγα μία πισινή να είναι όλα εκείνα που του έσερνε ο Μακ υπερβολές. Αλλά αυτά που διαβάζω εδώ είναι απίθανα. Ο τύπος είναι κλινική περίπτωση και λάθος σου που ασχολήθηκες και μας τον σύστησες περισσότερο.
Αντιπαθώ εξ'αρχής αυτούς που απαντούν για λογαρισμό άλλων. Εάν τα ίδια λόγια σου τα είχε αφήσει η κα. Μπάρμπα αυτοπροσώπως στο μπλόγκ σου, τότε θα ήταν δικαιολογημένη η απάντησή σου, αλλά για αυτόκλητους υπερασπιστές τρίτων και για μουτζαχεντίν της ηθικής (τους) τάξης γενικώς και αορίστως να μην χαραμίζεις την σπουδαία σου φαιά ουσιά.
Επίσης, το ποιός είναι ο καταπιεσμένος σεξουαλικά φάνηκε ξεκάθαρα ανάμεσα στις γραμμές των κειμένων.
Καλό Πάσχα. Το πρώτο σας ως τρίο θα είναι ιδιαίτερο.
Μην μασάς.

 
At 4/24/2008 12:45:00 μ.μ., Blogger €lisavet said...

Είναι αναμφίβολο ότι έκανε εντύπωση και συζητήθηκε το εξώφυλλο. Αυτός ήταν ο στόχος εξάλλου.

Από θέμα ηθικής, ενόχλησε ίσως η έκθεση ενός παιδιού προς άγραν δημοσιότητας κι από άποψη αισθητικής, ίσως το μακιγιάζ στη μικρή.

Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.

Γιατί τόσο πάθος όμως στην υπεράσπιση της Μπάρμπα;
Η Βάνα σίγουρα θα ένιωθε ενοχλημένη αν δεν έκανε ντόρο το εξώφυλλο...

 
At 4/24/2008 01:05:00 μ.μ., Blogger gasireu said...

1.(μην γελάς ειρωνικά, κατ΄αναλογία είπα), ε ναι ρε γέλασα, το παρακάνεις με τους παραλληλισμούς σου, με βγάζεις έξω από το ρούχα μου και μετά έχω τα ανθιμάκια να με κατακρίνουν!

2.''opinions are like assholes, everybody has one'' με βάση αυτή τη θεωρία, όντως ο καθένας στην μπλογγοκενωνία is entitled να λέει την έστω σκληρή και άδικη άποψη του αλλά...

3. πόσο πουτάνα είναι ή δεν είναι η κάθε ''Βάνα'' είναι γνωστό και αδιάφορο, ενδιαφέρον είναι πως το κάθε έντυπο αγοράζει και πουλάει αυτή την φθήνια.

4. η Βάνα ποτέ δεν ήταν θεά από κοντά. άσχετα με αυτό όμως, άσχετα με το αν ήθελες να γαμήσεις ότι κινείται στον πλανήτη γη, μπορείς να έχεις άποψη καταγγελτική για το γεγονός μεμονωμένα ή για το ποιόν των εμπλεκομένων, σε κάθε aspect του κοινωνικά θες, οικονομικά θες, όπως θες.

5. είναι άσχημο να κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια, δηλαδή να θεωρείς ότι η καταγγελία κρύβει κομπλεξιλίκι εξ' ορισμού. πίσω από κάθε καταγγελία υπάρχει μια ιδεολογία που μπορεί να κρύβει αξίες, όπως η αντίθεση στη φτήνια, το ξεπούλημα, την πουτανιά, την ευκολία.

6. είναι αισχρό κάποιος να εξάγει συμπεράσματα για τη σεξουαλική ζωή του άλλου από γενικές του ιδέες και δη για την προσωπική, τι γυναίκα έχει δίπλα του. ρε αδερφέ είναι υποτιμητικό σχόλιο για τις ίδιες τις γυναίκες και δείχνει μισανθρωπισμό και μικρότητα, ζύγισμα της ζωής και των ανθρώπων με μοναδικό κριτήριο την ποπ ιλουστρασιόν ομορφιά.

το σατιρικό χιούμορ, είχε μεγάλη πετυχεσία!!
αν και ''παρεξήγησες'' το πνεύμα του λινκ, κατά δήλωση και όπως ξέρεις στην ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις...
δηλαδή παρεξηγημένος και συ και εσύ ντε και εγώ και η θεά Βάνα...
''αυτό μόνο. τίποτ΄αλλό.''

 
At 4/24/2008 01:05:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πόρρω απέχω από το να είμαι ηθικολόγος, αλλά το εξώφυλλο ήταν ότι το πιο πρόστυχο έχω δει εδώ και χρόνια (και αν το ανεμάκι έβλεπε αυτά που έχω δει, ούτε εκκλησιαστικά κείμενα copy paste δεν θα μπορούσε να κάνει) για τους λόγους που τόσο εύστοχα παρέθεσες.
Ωστόσο, δύο σημεία με ενοχλούν:
πρώτον, γιατί απολογείσαι;
δεύτερον, από πηγάζει τόσο μένος
εναντίον σου; Στην πρώτη απορία θα απαντήσεις εσύ στον εαυτό σου. Στη δεύτερη μπορώ να υποθέσω. Είτε θέλει να τραβήξει τη δημοσιότητα επάνω, αναφερόμενος σ'ένα διάσημο (σλουρπ!) μπλόγκερ, είτε έχει γραμμάτια για Κωστόπουλο και την κα περι ης ο λόγος. Αλήθεια, θα ήθελε η κόρη του να ποζάρει γυμνή σ' ένα lifestyle περιoδικo;

Down Town Girolamo

 
At 4/24/2008 01:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτός ο Άνεμος μου θυμίζει τον Κουναλάκη. Πασοκικός υπερπροοδευτισμός. Σε όλα μέσα. Ακόμα και σε αυτά που έρχονται σε 100 χρόνια. Μη μας πει κανείς βλάχους και κολλημένους. Όλα τα μωρά στην πίστα, κυριολεκτικά αυτή τη φορά. Και τα αγέννητα σε καλαθάκια με γαρδιένες στα σκυλάδικα. Να βλέπουν και να γουστάρουν οι Άνεμοι και οι καραμπουζουκλήδες. Απελευθερωμένα, χωρίς κόμπλεξ όπως εσύ old boy.

 
At 4/24/2008 02:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

(Ανώνυμος, μόνο και μόνο γιατί δεν είμαι blogger)
Σου γράφω γιατί αγανάκτησα με την χυδαία επίθεση εναντίον σου. Ο δήθεν προοδευτισμός περισσεύει σ' αυτή τη χώρα. Έχουμε καταντήσει, να θεωρείται συντηρητικός και κομπλεξικός όποιος κατακρίνει την ευτέλεια, και στηρίζει κάποιες θεμελιώδεις για τον δυτικό πολιτισμό ηθικές αξίες. ΦΥΣΙΚΑ και είναι γεμάτο σεξουαλικά υπονοούμενα το εξώφυλλο, στο οποίο αν η Βάνα ήταν μόνη της δεν θα ασχολιόταν κανείς, ούτε κι εσύ. Για την φωτογράφιση του παιδιού μιλάμε και για τα δικά του δικαιώματα, όχι για της μάνας του. Γιατί "Μόνες στο σπίτι"; Γιατί το παιδάκι είναι γυμνό από τη μέση και πάνω με ΜΑΚΙΓΙΑΖ και κρύβει τα βυζιά της μαμάς από τα οποία έχει χρόνια σταματήσει να ΘΗΛΑΖΕΙ; Για να μην πούμε βέβαια, ότι και μόνο που το περιοδικό το εκδίδει ο νονός του "πώς να πασάρεις σοφτ-πορνό για προχωρημένο life style" το κάνει από μόνο του ύποπτο. Μην στενοχωριέσαι καλέ μου. Εσύ μια χαρά τα λες. Καλό Πάσχα.

 
At 4/24/2008 03:03:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Old-boy: Αυτό που συμβαίνει μου είναι εντελώς αδιανόητο. Το γράφω εδώ, το έγραψα σε σχόλιο, στο έγραψα και με mail.
Όπως μου είναι και αδιανόητο το ότι θεώρησες εαυτόν ως αφορμή για το ποστ μου. Καταλαβαίνω ότι ίσως είναι από το ακροτελεύτιο λινκ σε δικό σου ποστ χωρίς την απαιτούμενη διευκρίνιση (η οποία και μπήκε τώρα, δυστυχώς με καθυστέρηση, και πριν ανοίξει ο ασκός…). Αλλά και πάλι, ΠΩΣ θα μπορούσε το δικό σου ποστ να είναι η αφορμή; Εσύ σατιρίζεις με ένα και στο καρφί και στο πέταλο κείμενο. Και το κάνεις μια χαρά. Κι αν διαφωνούσα στο καρφί, συμφωνώ στο πέταλο («Όλοι είναι ευτυχισμένοι: ο παιδέρας με την φωτογραφία - η αστυνομία που τον έπιασε πριν κάνει κακό - η Βάνα Μπάρμπα με τη δημοσιότητα - ο Πέτρος Κωστόπουλος με τις πωλήσεις - εγώ με ένα ακόμα καταγγελτικό ποστ.»). Ούτε τα ιμάτιά σου έσκισες, ούτε κήρυγμα έκανες ούτε ηθικολογείς, απλούστατα γιατί ποτέ δεν το έχεις κάνει. Προτεστάντης εσύ από πού κι ως που και πως ξαφνικά; Δεν έχω τρελαθεί εντελώς ούτε εγώ ούτε εσύ…
Απορώ πως δεν είναι εντελώς σαφές –μα πόσο πιο σαφές να ήταν- στα κουσκουρελάδικα ηθικοπλαστικά, τηλεοπτικά αλλά και ιστολογικά.
Όταν είδα σήμερα το πρωί το σχόλιό σου πράγματα έμεινα άναυδος. (Λέω και πάλι ότι μπορεί να φταίει το λινκ, αλλά για όνομα του Θεού, επί της ουσίας πως θα μπορούσε να υποδεικνύει την αφορμή; Δεν στέκει…)
Μετά είδα το ποστ! Δεν το λογαριάζω καν αφού απαντά σε κάτι που δεν έχει περάσει ούτε σε απόσταση χιλίων μέτρων από το μυαλό μου…
Γράφεις: «Δηλαδή θα μπορούσα να κατανοήσω ακόμη και κατά λέξη το συγκεκριμένο κατηγορώ, αρκεί να έλεγε ότι «Γενικά δεν είσαι έτσι, αλλά σ΄αυτό το θέμα ξέφυγες». Αν πάντως ο Άνεμος έχει για μένα την εικόνα του ηθικολόγου υποκριτή της μπλογκόσφαιρας ομολογώ ότι δεν μου το είχε δώσει να το καταλάβω. Πίστευα ότι με εκτιμούσε, όπως τον εκτιμούσα κι εγώ.»
Δεν θεωρώ καν ότι ξέφυγες…
Δεν είχα και δεν έχω τέτοια εικόνα…
Απολογούμαι μόνο για το αδέσποτο λινκ/αφορμή αυτής της αδιανόητης παρεξήγησης…
Λυπάμαι που δόθηκε αφορμή για τα σχόλια που προηγούνται του δικού μου σε τούτο το ποστ, αλλά αυτό είναι το λιγότερο… (Τόσο μένος, «σύντροφοι»; Χωρίς καν να μπείτε στον κόπο να κατανοήσετε ή να υποπτευθείτε ότι κάτι δεν στέκει καλά στην όλη ιστορία;)
Και κλείνω επαναλαμβάνοντας: ένας λίβελος ήταν απέναντι σε αυτούς που βρήκαν «Βάνα» να βαράνε στα σοβαρά. Απέναντι στους συστηματικά ηθικολογούντες πουριτανούς που πρώτα ξερογλείφονται και μετά καταγγέλλουν. Ούτε τη Βάνα υπερασπίζομαι ούτε το περιοδικό που την πούλησε.
Τι σχέση μπορούσες να έχεις εσύ μ’ αυτούς;

 
At 4/24/2008 03:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν με πειθεις ρε ανεμε. Οπου φυσα ο ανεμος πας. Αποφασισε πρωτα.

 
At 4/24/2008 03:47:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Τι να αποφασίσω; Οτι δεν είμαι ελέφαντας; Αυτό εσείς το αποφασίζεται.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι ο Old-Boy δεν είναι ελέφαντας! Γιατί ούτε που μου πέρασε από το μυαλό οτι είναι...

 
At 4/24/2008 03:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ωραία εικόνα.
Όμορφη η μάνα. Όμορφη και η κόρη.
Γυμνή βρεφοκρατούσα γυνή. Ο έρωτας της αμαρτίας.
Ο καθένας βλέπει σε μια εικόνα, αυτό που θέλει να δει. Βλέπει αυτό που έχει μέσα του. Σε τελευταία ανάλυση, αυτό που του έχει βάλει μέσα του το περιρρέον αξιακό σύστημα. Η εικόνα είναι διαφορετική για τον καθένα, που την βλέπει, που την φτιάχνει ή τη χρησιμοποιεί και εξαρτάται από τη διαδικασία νόησης, που είναι η ανώτερη των αισθήσεων.
" ο Δημόκριτος αναιρεί μερικές φορές αυτά που φαίνονται στις αισθήσεις και λέγει ότι κανένα από αυτά δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια, παρά μόνο στη φαντασία των ανθρώπων". (Δημόκριτος, απόσπ.9, Σέξτος, Προς Μαθηματικούς VII,135)
Πειράζει που δεν βλέπω τον βιασμό ενός παιδιού, σε μια εικόνα; Νομίζω ότι μπορεί και να πειράξει.
Δεν βλέπουμε όλοι τα ίδια πράγματα, ούτε πρέπει υποχρεωτικά να βλέπουμε τα ίδια πράγματα. Δεν είναι όλοι "παιδεραστές".

 
At 4/24/2008 03:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/24/2008 03:59:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Mα, Άνεμε, αυτό ακριβώς με έστειλε, ότι δεν θεωρώ ότι έχω σχέση με αυτούς. Αν όμως δεν μιλούσες με αφορμή το ποστ μου, στο οποίο είναι και το μόνο που λινκάρεις, έπρεπε να δω με ποιά αφορμή μιλούσες. Και στο πρώτο σχόλιο που σου κάνουν απαντάς: «Ποιες είναι αδυναμίες;
Αυτή είναι η χειρότερη δυνατή άσκηση εξουσίας. Ιδια με της τηλεόρασης. Σουσουρελάς! Γκεμπελισμός! Είναι η υποκριτική ηθική των παπάδων περασμένη μέσα από το «μεταμοντέρνο» ίντερνετ. Καθαρό δηλητήριο»
Τι άλλο να υποθέσω λοιπόν;
Όταν στο ναι, ειρωνικό ποστ μου, ειρωνεύομαι όμως σαφώς και την Μπάρμπα και χρησιμοποιώ τις λέξεις παιδοφιλία και παιδεραστής;
Και από κάτω η εβριθής σχολιάστριά σου σού ανταπαντά καπάκι:
«Εγω δε διαφωνώ ότι οι συγκεκριμένες απόψεις είναι ένα χάλι μαύρο,αλλά προτιμώ να λέω "απόψεις για γέλια". Και μιλάς για άσκηση εξουσίας. Ασκηση εξουσίας σε ποιον; Σε αυτόν που θα διαβάσει για το βυζί της Μπάρμπα (σπουδαίο θέμα) και έχοντας τα ιδια ακριβώς μυαλά θα ξινίσει τη μούρη του με αποστροφή, θα ξύσει τη μύτη του ή τα αρχίδια του και θα μουρμουρίσει "χάλι, αισχος" και μετά θα επιστρέψει στο δικό του βλακώδη κόσμο; Άσκηση εξουσίας σε αυτόν; Στον τύπο που ηδονίζεται να εξουσιάζεται κατα αυτόν τον τρόπο και την καταβρίσκει γιατι είναι και αυτός μια απο τα ίδια σκατα; Μα αυτός ειναι ηδη εξουσιασμένος και εξουσιαστής και ο ίδιος, νομιζω πως ειναι πεντακάθαρο»
Και λέω, ρε πούστη μου, ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΡΗΤΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ, ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΣΤ ΛΙΝΚΑΡΕΙ, ΑΠΟ ΚΑΤΩ Η ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΓΙΑ ΒΥΖΙΑ, ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΕΣ - ΕΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ;
Και σκέφτομαι και αναρωτιέμαι και πικραίνομαι: έχω γίνει τόσο γρήγορα αυτό που σιχαινόμουν και κατηγορούσα; το μπλογκ μου έχει γίνει τόσο γρήγορα χώρος όπου αναφέρονται οι άλλοι απαξιωτικά και με τέτοιους χαρακτηρισμούς;
Τέλος πάντων, με την ουσία του ποστ σου ούτως ή άλλως διαφωνώ, και ελαφρυντικά στην Μπάρμπα δεν βρίσκω.
Όπως και να 'χει τέλος καλό όλα καλά (αν εξαιρέσεις τη χθεσινή δική μου στεναχώρια και τη σημερινή δική σου).

 
At 4/24/2008 04:16:00 μ.μ., Blogger scarface said...

ρε παιδιά τι ανατροπές ζούμε αυτές τις μέρες?
Μία του Τζίγγερ προχθές ,μία του άνεμου σήμερα.
οκ εγώ το δέχομαι , καλοπροαίρετος γαρ, κανείς δεν είναι ελέφαντας.

καλά χριστούγεννα.

 
At 4/24/2008 04:20:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Old-boy, με ξέρεις και σε ξέρω μέσα από τα κείμενά μας.
Θα ήθελα πολύ να μου αναγνωρίσεις ένα πράγμα –πέρα από τις διαφωνίες μας: δεν θα μπορούσα ποτέ να επιτεθώ σε ένα «λοξό βλέμμα», σε κάποιον που μπορεί να περιγράφει την πραγματικότητα από μια απροσδόκητη, προκλητική, αόρατη στους άλλους πλευρά. Και μόνο ότι διαλέγει να σταθεί σε μια γωνιά πέρα από αυτή που μας επιβάλλει η σχέση τηλεόρασης-καναπέ. Η δύναμη των κειμένων σου ακόμη κι αν κάποιος διαφωνεί μαζί σου είναι αυτή. Βλέπεις λοξά. Ούτε στην ειρωνεία ούτε στη σάτιρα θα αντιπαρατεθώ. Αλλά εκεί ψάχνω τα όρια. (Πρόσφατα είχα γράψει για τα όρια, όρια θανάτου της σάτιρας με αφορμή κάτι που ειπώθηκε «ως σάτιρα» για την Παπαρήγα!).
Γι αυτό δεν υπήρχε περίπτωση να σταθείς αφορμή για την –για κάποιους- «υστερία» μου.
Λυσσάω με τους καταγγέλλοντες, άμεσα, εισαγγελικά, από τον άμβωνα.
Δεν είμαι αναμάρτητος ούτε σ’ αυτό. Το έχω κάνει. Σηκώνω παντιέρες. Είναι ανοησία. Όταν μου σηκώνεται το δαχτυλάκι του «δασκάλου» θέλω να το κόψω από τη ρίζα. Γιατί σε έναν κόσμο που είμαστε όλοι «πουτάνες» δεν μπορείς να λιθοβολείς τις άλλες «πουτάνες» για να τον καθαρίσεις, υποτίθεται…
Ολοι πάνω στον ντάκο είμαστε ή θέλουμε να είμαστε. Ο αναμάρτητος ας ρίξει όσες πέτρες θέλει. Εγώ πάντως δεν είμαι…
Και κάτι ακόμη:
Κι εγώ έκανα «τσκ τσκ τσκ» όταν είδα το εξώφυλλο. Θα έπρεπε όμως να μου περισσεύει υποκρισία για να κάνω αυτό το «τσκ τσκ» δημόσιο λόγο.
Εσύ, είπαμε, το έκανες «λοξή ματιά» και ως τέτοια παρέπεμψα σε σένα.
Καλό Πάσχα!

 
At 4/24/2008 04:20:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Scarface, η ανατροπή θα ολοκληρωθεί μόλις πάρει το 40% της ΠΑΕ ο Άνεμος :)
Και ευτυχισμένο το νέο έτος.

 
At 4/24/2008 04:21:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Και όχι, δεν έχεις γίνει αυτό που σιχαίνεσαι. Σε διαβεβαιώ!

 
At 4/24/2008 04:23:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Από ΠΑΕ που τρέχει στα δικαστήρια για να πάρει πρωτάθλημα, όσο Ολυμπιακός κι αν είμαι, δεν θέλω ούτε το 0,5%, ούτε μαξιλαράκι να κάτσω...

 
At 4/24/2008 04:27:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Oπότε η μόνη απορία που μένει είναι τι στο διάολο είναι αυτό το «καλαζάρ»; Αναγραμματισμός του Αλκαζάρ;

 
At 4/24/2008 04:36:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Κακιά αρρώστια (κάτι σαν καρκίνος του δέρματος) για κάτι παλιόσκυλα…

 
At 4/24/2008 04:38:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Ακου να με πει "Κουναλάκη"!!!

Αυτό με πλήγωσε πιο πολύ απ όλα!

 
At 4/24/2008 05:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τον Άνεμο δεν τον έχω διαβάσει ποτέ. Τον 'γνωρίζω' μόνο μέσα από τα καντήλια του Μακμάνους και επομένως κράταγα μία πισινή να είναι όλα εκείνα που του έσερνε ο Μακ υπερβολές. Αλλά αυτά που διαβάζω εδώ είναι απίθανα. Ο τύπος είναι κλινική περίπτωση και λάθος σου που ασχολήθηκες και μας τον σύστησες περισσότερο.

Και κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε γι αυτό το χυδαίο κείμενο κάποιου "Κώστα". Θα κρίνουμε τους μπλόγκερς μέσα από τα καντήλια του Μακμάνους χωρίς να γνωρίζουμε τα μπλογκ τους;

Η αποθέωση του φασισμού και της αλητείας.

Μπράβο OldBoy. Οι πουστοέλληνες σε χειροκροτούν.

 
At 4/24/2008 05:24:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kαλώς και τον Λαπούτα. Πώς απ' τα μέρη μας;

 
At 4/24/2008 05:24:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

dhladh to post "Home Alone" htan "Ένα «καταγγελτικό» κείμενο που σατιρίζει τα έμΠΥΡα καταγγελτικά κείμενα όσων έφριξαν για το ίδιο θέμα"
ki oxi ena "σαφώς ειρωνικό και η ειρωνική του μορφή είναι και το περιεχόμενό του. Είδα τις φωτογραφίες σε συνδυασμό με τη λεζάντα και μου την βάρεσε."

kata t'alla, sumfwnw me gasireu

*tous tzogadorous omws mporoume akoma na tous kataggeloume afova (xwris na mas parei o anemos kai na mas shkwsei dhladh), nai?

 
At 4/24/2008 05:28:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Divebomb, όπως αποδεικνύεται η παρεξήγηση ήταν διπλή. Πρώτα παρεξήγησε ο Άνεμος το πνεύμα του δικού μου ποστ και μετά εγώ του δικού του. Κατά κάποιο τρόπο η πρώτη παρεξήγηση εξηγεί και οδηγεί και στη δεύτερη.
Όσο για το τζόγο η Μπάγερν διπλώνει σήμερα :)

 
At 4/24/2008 05:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Kαλώς και τον Λαπούτα. Πώς απ' τα μέρη μας;

Αυτό πώς λέγεται; Ψυχωσική διαταραχή ή καρφί του γερμανοτσολιά;

Αποφάσισε μόνος σου κομπλεξικέ Oldboy. Εκτός αν ο ΜακΜάνους πάρει αμπάριζα την κορυφαία ατάκα σου των 100 Νόμπελ και ξεκινήσει ένα καινούριο γύρο συκοφαντιών όπου θα αναατευτούν άλλοι διακόσιοι μπλόγκερς στο κυνήγι μαγισσών μπλόγκερ που ελπίζεις να ξεκινήσει.

Στην περίπτωση αυτή, ο κουτσομπόλης δεν είναι ο ΜακΜάνους, αλλά εσύ. Πράγμα που μας δείχνει ότι ΕΣΥ κύριε Oldboy μαγειρεύεις κι εσύ με τη σειρά σου τις ψυχωσικές αηδίες με λυντάρισμα κατά αυτών που δεν συμπαθείς.

Σιγανοπουστοπαπαδίτσα. Ποιό είναι είπαμε το άλλο σου nickname;

 
At 4/24/2008 05:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

divebomb djingle μήπως;

 
At 4/24/2008 05:42:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kαλά όλα αυτά, αλλά για την Μπάγερν συμφωνείς;

 
At 4/24/2008 05:48:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/24/2008 05:52:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Mαζί με την Διαδικτυακή Αλητεία διαβάζατε. Απίστευτη σύμπτωση. Η αλήθεια είναι ότι ξενέρωσα με την εξέλιξη της υπόθεσης με τον Άνεμο και είπα να συνεχίσω να τσαώνομαι. Θα τσακωθούμε μαζί για άλλα είκοσι σχόλια και μετά θα έρθει ο επόμενος.

Υπόγραφη ψευδώνυμου ιστολόγου:
Όλντ -ον χις ίστερν γουέι του χελ- Μπόι

 
At 4/24/2008 05:57:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αποδεικνύεις ότι είσαι δειλός.

Κρύβεσαι πίσω από το νικ σου για να κατηγορείς και να ξεσκεπάζεις (τάχα) όσους δεν σου είναι αρεστοί. Διαβάζω πολύ, μα πάρα πολύ. Αν είναι δυνατόν να στηθεί σε δικαστήριο (δικηγόρος δεν είσαι;) ότι η "διαδικτυακή αλητεία" είμαι εγώ.

Να μου αερίσεις τη μάντρα μου.

 
At 4/24/2008 06:06:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/24/2008 06:21:00 μ.μ., Blogger Thrass said...

Παραπάνω έγραψα "ο Άνεμος αντέδρασε κάπως υστερικά, όχι εσύ". Δεδομένου όμως ότι τώρα ξέρω πως το ποστ τού Ανέμου δεν ήταν για το κείμενο του Old Boy, ανακαλώ το σχόλιό μου για για την αντίδραση του Ανέμου, καθώς δε γνωρίζω σε ποιούς αναφέρεται και συνεπώς δεν είμαι σε θέση να το κρίνω.

 
At 4/24/2008 06:24:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Και η απίστευτη πλάκα είναι ότι ακόμα και τώρα θεωρώ τρισμέγιστο μαλάκα τον Άνεμο παρόλα τα δίκια που έχει κατά καιρούς... Θα έσκαγα τώρα να τον υπερασπιστώ;

Όταν η μαλακία του Oldboy δεν έχει όρια, καλύτερα να το γυρίσει στις τσόντες. Προσφέρουν μια πρώτης τάξης εκτόνωση, κι αν ακολουθηθεί με σύστημα, η μισή μπλογκόσφαιρα θα απαλλαχτεί από τα αυτιστικά κόμπλεξ της.

 
At 4/24/2008 06:26:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Γαμώτο, πάλι ξέχασα την υπογραφή μου!
Βαγγέλης Δαρδαντάκης
Εσείς όλοι οι σούπερ-κριτές των πάντων, ποιοί είσαστε;

 
At 4/24/2008 06:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

χαχαχαχαχα

μιλά τώρα για δειλία και ο κατσαριδολαπούτας, που όταν μαθεύτηκε ποιος κρυβόταν πίσω από το κατσαριδομπλόγκ το κατέβασε άρον άρον ωσάν μάγκας και λεβέντης που είναι

γεια σου ρε βαγγέλη δαρδαντάκη με τα ωραία σου!

 
At 4/24/2008 06:38:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Γειά σου ρε μάγκα!

Μηνυσούλα παίζει;

 
At 4/24/2008 06:40:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

...με την προϋπόθεση ότι θα βγεις με το αληθινό σου όνομα, αλλιώς θα καλέσω τον Oldboy.

 
At 4/24/2008 06:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

γεια σου ρε βαγγέλαρε, φάρε του Ωραίου, του Μεγάλου και του Αληθινού!

Για τι μηνύσεις μου μιλάς καρντιά μου;

 
At 4/24/2008 06:43:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Μόνο ο χαρακτηρισμός "κατσαρίδα" σε συνδυασμό με το ότι δεν έκρυψα ποτέ το επώνυμό μου αρκεί για να γαμηθεί η μισή μπλογκόσφαιρα από τις συκοφαντίες των "ανώνυμων".

Έτσι δεν είναι κύριε δικηγόρε Oldboy;;;

Ποιός θα δώσει την αφορμή για μπλογκονόμους;;;

 
At 4/24/2008 06:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

όταν η κατσαρίδα ξέρναγε τη λάσπη της δε σε είδα να πας να της τραβήξεις το αυτάκι και να την προκαλέσεις να ασχημονεί επωνύμως

πωπωπω συνέπεια...

 
At 4/24/2008 06:56:00 μ.μ., Blogger pasaenas said...

Old boy, προφανώς άρεσε το concept της φωτογράφισης! Ήσουν λίγο υπερβολικός! Και όταν είχε πάει με το OK στα καμένα η κυρία Μπάρμπα ήταν πολύ ωραία! Και μετά δικαίως κατηγορούσε όσους δεν πήγαν ή τους υπόλοιπους υποκριτές της Showbiz! Το μήνυμα της ήταν να βγούμε από τον μικρόκοσμό μας! Εκείνη άργησε πολύ! Τώρα, αφού την ερωτεύτηκαν διάφοροι άντρες που τώρα λυπάται για τον τρόπο που τους φέρθηκε, η Μαγδαληνή εκφράζει λόγο καταγγελτικό και δημόσιο(κάτι σαν τον δικό σου)!Το πέρασμα στην πολιτική δεν είναι μακριά!Άσε που είναι και της τηλεόρασης!Μη μιλάς καθόλου!Η τηλεόραση δίνει αξία στον άνθρωπο. Με την βεβαιότητα ότι όλοι θα κάναμε τα ίδια, οποιαδήποτε υποψία κριτικής ρίχνεται στον Καιάδα! Είσαι υποκριτής αν σκέφτεσαι ότι κάπως διαφορετικά θα το έκανες. Αν στο ζητούσε ευγενικά το Downtown, τώρα που έγινες και μπαμπάς; Έλα τώρα, παραδέξου το, πόσα θες; Δικαιούμαι να μιλάω γιατί ποτέ δεν εντόπισα τον ερωτισμό της Βάνας...Και Αφού λοιπόν μείναμε ορφανά και από την κριτική, όχι την φαρισαϊκή, όχι του Άνθιμου(μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε), ας καθίσουμε στο γιορτινό τραπέζι...Είμαστε σκουπίδια όπως λέει ο Αμβρόσιος στο προφίλ του! Άλλωστε, δεν αναφερόταν σε σένα, τι ευτυχία!Σαν τους πολιτικούς που φωνάζουν για τα νούμερα και στα διαφημιστικά κάνουν hi-5; Κάτι τέτοιο...Ηθικολόγοι(ίσως), στερημένοι(αναμφισβήτητα, για να μας το λένε), αλλά φαγωμένοι!Καλό Πάσχα Old Boy!Κουράγιο!

 
At 4/24/2008 07:41:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/24/2008 07:43:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Μετά από όλο αυτό, μόνο ένα συμπέρασμα βγαίνει, κάτι που το υποψιαζόμουν εδώ και καιρό.

Ότι οι χολερικοί κουτσομπόληδες που γάμησαν τη μισή μπλογκόσφαιρα, είναι όλοι τους ανεξαιρέτως αναγνώστες του Oldboy.

Και το χειρότερο, δεν είναι περιστασιακοί αναγνώστες, οι άμεσες αντιδράσεις τούς πρόδωσαν. Είναι τακτικοί αναγνώστες του Oldboy, του Χάνου και των λοιπών κολλητών τους.

Ευχαριστώ από βάθους καρδιάς τον Oldboy που πρόσθεσε ακόμα ένα λιθαράκι στο ξεμασκάρεμα των χολερικών.

Γιατί, τι άλλο μπορεί να συμβαίνει όταν αυτοί ανασύρονται μόλις αναδύθηκα σήμερα;

Εσείς οι τακτικοί σχολιαστές είστε οι άρρωστοι, οι ύποπτοι μόλις περιορίστηκαν.

Και στο Buzz.reality-tape γελάμε με τα "άπαντα του Oldboy". Πάλι αυτός ο μαλάκας; Ναι ρε μαλάκα, τόσες θαυμάστριες έχει. Δηλαδή, ο Τσαγκαρουσιάνος τι έκανε τόσο καιρό που τον προμοτάριζε;

Θάνατος στους υπόλοιπους ιστολόγους, σε όσους δεν ανήκουν στον κύκλο του Oldboy και του Χάνου.

Ποιός είναι ο Άνθιμος και ποιός το ανθιμάκι τώρα;

 
At 4/24/2008 07:52:00 μ.μ., Blogger pasaenas said...

Είναι σφάλμα να πιστεύουμε ότι η κριτική είναι παρούσα για να έχει δίκιο. Υπάρχει για να συζητάει. Όπου δεν μπορεί να γίνει συζήτηση, δεν μπορεί να διαμορφωθεί καμία άποψη που να έχει αξία.
Βίλχελμ Φούρτβενγκλερ...
Άλλαξε το αυτό από το Blog σου και ξαναβάλτο όταν το καταλάβεις!

 
At 4/24/2008 07:54:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εντάξει αγαπούλα, ηρέμησε, δίκιο έχεις, θα πάμε να αυτοκτονήσουμε ομαδικά τώρα που κατάλαβες το πυώδες ποιόν μας

αλλά απάντησέ μου σε ένα μόνο ερώτημα:

βρίσκεις κάτι μεμπτό στην επιλογή της κατσαρίδας (προς θεού, δεν υπονοώ ότι ήσουν εσύ η κατσαρίδα! όλοι ξέρουμε ότι δεν ήσουν! χαχαχαχαχαχαχαχααααα) να ξερνάει τον οχετό της ανώνυμα και όχι με το όνομα που αναγράφεται στην αστυνομική της ταυτότητα;

μόνο σε αυτό απάντα μου αν θες και δε θα σε ξαναενοχλήσω

 
At 4/24/2008 08:35:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Ποιοί είσαστε όλοι εσείς οι ανύπαρκτοι που θα σας δώσω λογαριασμό;

Χολερικοί κουτσομπόληδες που βρήκατε τώρα να κρυφτείτε κάτω από τη φούστα του Oldboy.

 
At 4/24/2008 08:38:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Κατά τα άλλα, εσείς είσαστε που κάνετε το δεξιό ψάλτη στον Άνεμο όταν μιλάει για επώνυμη μπλογκογραφία.

Χολερικοί κουτσομπόληδες. Το πύον της μπλογκόσφαιρας.

 
At 4/24/2008 08:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά-αζάρ: προκαλείται από το παράσιτο λεϊσμάνια - και πράγματι σημαίνει "κακή ασθένεια".

(συνεχίστε να ξεκατινιάζεστε, παρακαλώ)

 
At 4/24/2008 08:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

βρε γλυκιά μου, αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ δικαίωμα να επικρίνεις ΚΑΝΕΝΑΝ επί τη βάσει της ανωνυμίας του τη στιγμή που έχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΡΥΜΕΝΟ παρελθόν στην ανώνυμη λασπολογία (βλ. κατσαρίδα)

τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;

 
At 4/24/2008 08:48:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Δεν συνομιλώ με φαντάσματα. Έβγα με το κανονικό σου νικ και θα σου απαντήσω.

 
At 4/24/2008 08:49:00 μ.μ., Blogger pasaenas said...

Έλα μου ντε! Ποιοι να 'ναι;

 
At 4/24/2008 08:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Κρύβεσαι πίσω από το νικ σου"
"Εσύ Oldboy ποιός είσαι και μοιράζεις κουτσομπολιά;"

JustAnotherGoneOff
κατα τη γνωμη μου ειναι μλκ να λες σε εναν ανθρωπο που εχει δειξει το προσωπο του στην τηλεοραση οτι κρυβεται.

καλο πασχα σε οσες κι οσους το γιορταζουν.

 
At 4/24/2008 08:55:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/24/2008 08:57:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

"κατα τη γνωμη μου ειναι μλκ να λες σε εναν ανθρωπο που εχει δειξει το προσωπο του στην τηλεοραση οτι κρυβεται."

Είναι αυτό που λέμε, άλλος έχει τη χάρη (στο γυαλί) κι άλλος το όνομα (το ποιό;)

 
At 4/24/2008 09:11:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αλλά βέβαια, οι μοναδικοί που μιλάνε μέχρι τώρα φροντίζουν να υιοθετούν "ανώνυμα" προσωπεία, ακριβώς αμέσως μετά μόλις εμφανίστηκα.
Υπάρχει καλύτερη απόδειξη για την θρασύδειλη ελεεινότητά σας;
Κάντε τη χάρη μου κι άντε να πάτε να γαμηθείτε γλοιώδη σκουλήκια.

 
At 4/24/2008 09:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το όνομά μου είναι "δεν ξεχνώ", και αν σ' αρέσει

βλέπεις, εγώ δε συμφωνώ με τις μαλακίες του Ελύτη ότι "το όνομά μας είναι η ψυχή μας" όταν κλαψομουνίαζε για το "Μακεδονικό"

ΑΛΛΟ το όνομα και ΑΛΛΟ η ουσία

το όνομα είναι μία σύμβαση και μόνο

δεν προσδίδει σε αυτόν που το φέρει (το όνομα) κάποιες ιδιότητες πέρα από αυτές που αποκτά με τις πράξεις και τις σκέψεις του

όταν κάποιος επικαλείται το αστυνομικό του όνομα για να προσδώσει ένα έξτρα κύρος στα λεγόμενά του δεν κάνει τίποτα παρά πάνω από το να λέει κάτι του στιλ "ξέρεις ποιος είμαι 'γω ρε;"

ωραία, είσαι ο Βαγγέλης Δαρδαντάκης, τώρα νιώθεις σούπερ γαμάω τύπος ε;

μπράβο μεγάλε, respect που είσαι ο Βαγγέλης Δαρδαντάκης

από δω και πέρα όταν ακούω "Βαγγέλης Δαρδαντάκης" θα δακρύζω από το δέος

Βαγγέλης Δαρδαντάκης λοιπόν

μάλιστα

 
At 4/24/2008 10:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/24/2008 10:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

δηλαδη ο Βαγγελης που τα λεει χυμα ως επωνυμος εχει αναγκη να μιλαει με νικ κατσαριδα; Ειστε σοβαροι; Κλασικες μαλακιες του μακακα μανους απο αυτες που διχασαν μπλογκερς περυσι. Ευχαριστω δεν θα παρω αυτη τη φορα καλα σας λεει ελεεινους κουτσομποληδες και γερμανοτσολιαδες. Αρρωστοι τσαγκαρουσιανοι.

 
At 4/24/2008 10:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Ευχαριστω δεν θα παρω"

τότε τι πετάγεσαι σαν πορδή;

 
At 4/24/2008 11:09:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Old boy, κακώς ασχολείσαι με τις αηδίες και τα σεξιστικά σχόλια του συνήγορου του εν λόγω γύναιου. Το ότι επέλεξε να αναλάβει το ρόλο του συνηγόρου της αρκεί. Άστον να επωμισθεί αυτόν τον θλιβερό ρόλο και να πάει στο καλό. Χειρότερη μοίρα από το να είσαι ο συνήγορος και ο υπερασπιστής της Βάνας Μπάρμπα δεν υπάρχει!

 
At 4/25/2008 12:39:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Tελικά δεν δίπλωσε η Μπάγερν. Παρά λίγο. Το 5,50 άξιζε πάντως.
Λαπούτα, για άλλα είκοσι σχόλια είπα. Έχεις υπερβεί το ποσοστό σου.

 
At 4/25/2008 10:00:00 π.μ., Blogger Nomad said...

Με συγχωρείτε που αγνοώ την προιστορία των διαταραχών της δικτύωσης στην ψυχοσύνθεση των χρηστών.

Σκέπτομαι μήπως είναι σαν τα κινητά και η ακτινοβολία προκαλεί ανακατατάξεις νευρώνων.

Καλη σας ανασταση.

 
At 4/28/2008 06:36:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Διαταραχών στην ψυχοσύνθεση;
Ανακατατάξεις νευρώνων;
Μα τι είναι αυτά που λέτε;
Πώς σας πέρασαν από το μυαλό;
:)

 
At 5/04/2008 11:23:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δαρδαντάκη είσαι πολύ .....
Έτσι ανώνυμα για να γουστάρουμε

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home