Τετάρτη, Απριλίου 16, 2008

Ζιγκ Χάιλ στις Νερατζιές

«Σήμερα, διαστρέφονται και οι μεγαλύτερες ιστορικές αλήθειες και αποσιωπούνται πανθομολογούμενες πραγματικότητες, όπως επί παραδείγματι, μαθαίνουν τα παιδιά ότι τους Γερμανούς, οι οποίοι μόνοι τους, πολέμαγαν γενναία με όλο τον κόσμο, τους νίκησαν οι Αγγλοαμερικάνοι, οι οποίοι και στο άκουσμα της λέξεως «Γερμανοί» τρεπόντουσαν σε φυγή, ενώ η αναμφισβήτητη πραγματικότητα είναι ότι εάν δεν υπήρχε το «ΣΤΑΛΙΝΓΚΡΑΝΤ» θα ήταν ακόμη εδώ οι Γερμανοί».«Σήμερα παίζονται κινηματογραφικές ταινίες για τα εγκλήματα των Γερμανών κατά των Εβραίων, αλλά αποκρύπτονται και αποσιωπούνται τα εγκλήματα των Εβραίων κατά των Παλαιστινίων, και τα εγκλήματα των «συμμάχων» κατά των Γερμανών, όπως πχ. στη Δρέσδη, όπου οι σύμμαχοι βομβάρδισαν και έκαψαν χιλιάδες γυναικόπαιδα».
Διατάσσει προσωρινά -προς τον σκοπό της αποκατάστασης των πανθομολογούμενων ιστορικών αληθειών- την αντικατάστασή του με το κάτωθι εικονιζόμενο βιβλίο του αιτούντος.

22 Comments:

At 4/16/2008 01:12:00 π.μ., Blogger gerasimos said...

Άστα να πάνε... δεν τους πείραξε η Μπάρμπα που έβγαλε γυμνή στα εξώφυλλα των περιοδικών την πεντάχρονη κόρη της, η Έρση Σωτηροπούλου και οι νούμερο ένα αποδιοπομπαίοι τράγοι των απανταχού της γης συνωμοσιολόγων Εβραίοι τους έθιξαν.

 
At 4/16/2008 01:18:00 π.μ., Blogger Lucy of wild flowers said...

Ξέρουμε, ξέρουμε...
Το ολοκαύτωμα δεν υπήρξε ποτέ, όλα είναι συνωμοσίες των εβραίων, οι φασιστο-ναζιστικές κορώνες καλά κρατούν
και δυστυΧΕΣΤΑτα, το ίντερνετ φασιστοκρατείται!
Άντε να δούμε, ως πού θα φτάσει η ιστορική στρέβλωση για να ικανοποιηθούν σκοπιμότητες...

Πολύ καλή ανάρτηση!

 
At 4/16/2008 01:36:00 π.μ., Blogger ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/16/2008 01:41:00 π.μ., Blogger ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ said...

Άμα μπουν και οι γυμνές φωτογραφίες της Βάνας Μπάρμπα (άστε την κόρη της) στις σχολικές βιβλιοθήκες, κύριε Γεράσιμε, πείτε μου να ενδιαφερθώ. Το σεξ της Έρσης δεν μού λέει τίποτα.

 
At 4/16/2008 01:58:00 π.μ., Blogger gerasimos said...

κύριε καλλίμαχε, έχουν ήδη μπει στα εφηβικά και νεανικά δωμάτια δεκάδες περιοδικά με γυμνές φωτογραφίες και με «αρθρογραφία» που διαρκώς κινείται με γεωμετρική ακρίβεια γύρω από το ένα και το αυτό ζήτημα: το σεξ. Περιοδικά τύπου Down Town, KΛΙΚ, Max και άλλα που δεν ξέρω διότι... γερνάμε. Κι ας μη μιλήσω για το τι βλέπουν καθημερινά παιδιά και έφηβοι στις τηλεοράσεις και το ίδιο το ίντερνετ. Δεν ξέρω λοιπόν για το σεξ της Έρσης - άλλωστε προσωπικά ποτέ δεν ήταν του γούστου μου ως συγγραφέας - αλλά ασχέτως αυτού, ας μην είναι ΤΟΣΟ διπρόσωπη η «ηθική» μας. Κι ας μην ξεχνάμε τέλος ότι δυο στους τρεις νεοέλληνες (όπως έδειξε η τελευταία σχετική έρευνα της VPRC) δεν... ανοίγουν βιβλίο ετησίως αλλά απ' την άλλη όλοι τους βλέπουν πάνω από τέσσερις ώρες τηλεόραση καθημερινά (όπως έδειξαν έρευνες της AGB). Θα μπορούσα να πω και διάφορα άλλα, αλλά τα 'χω πει αλλού και άλλοτε και ειλικρινά με βαριέμαι να με βλέπω να επαναλαμβάνομαι. Έχω γίνει γραφικός τύπος. Καλό βραδάκι.

 
At 4/16/2008 02:06:00 π.μ., Blogger gerasimos said...

ΥΓ: Tώρα που ξαναείδα το σχόλιο του Καλλίμαχου φάνηκε άλλο να εννοούσε, αλλά μάλλον έχω όντως γίνει γραφικός τύπος.:P

 
At 4/16/2008 08:07:00 π.μ., Blogger GASIREU said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 4/16/2008 08:18:00 π.μ., Blogger GASIREU said...

Γιατί διαλέγεις δύο χωρία που περιέχουν στοιχεία αμφισβήτησης εκατέρωθεν, to make your point; εξηγούμαι, πιστεύω ότι στη σύγχρονη ιστορία και ειδησεογραφία έχει όντως κατάφωρα υποβιβαστεί η σοβαρότητα των γεγονότων και των σφαγών στην Παλαιστίνη.
Από την άλλη ποιός ξέρει τι θα είχε ακολουθήσει ακριβώς αν δεν υπήρχαν μάχες όπως αυτή του Στάλινγκραντ;
Το ''Ζικ ζακ στις νερατζιές'' μου ακούγεται ύποπτο, πορνογραφικό και αρκούντως συνομωσιολογικό θα έλεγα.

 
At 4/16/2008 09:54:00 π.μ., Blogger xasodikis said...

@Gasireu

Εξαρτάται τι θεωρείς ως point. Οι σκέψεις που αντιγράφει ο Old boy, όπως και οι περισσότερες άλλες που περιλαμβάνονται στο κείμενο της απόφασης, είναι ολωσδιόλου άσχετες με το υπό ρύθμιση αντικείμενο της δίκης.

Οι δικαστικές αποφάσεις δεν είναι εκθέσεις ιδεών (οποιωνδήποτε ιδεών), και δεν είναι ούτε σκόπιμο ούτε επιθυμητό ούτε νομικώς δέον να αναπτύσσει ο δικαστής ολόκληρη την κοσμοθεωρία του για να αιτιολογήσει μία κρίση.

Κατά τη γνώμη μου, το σκεπτικό της συγκεκριμένης απόφασης αποτελεί επαρκή λόγο πειθαρχικού ελέγχου του δικαστή (που όταν δίκαζε τροχαία και πάλι ούφο ήτανε, αλλά τουλάχιστον δεν είχε περιθώρια να γράφει τέτοιες μπαρούφες).

 
At 4/16/2008 12:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χασοδίκη που δικάζει τώρα αυτός για να τον αποφεύγουμε ? προσωρινές ? Πρόεδρος είναι ? Μη γράψεις όνομα ξέρω ποιος είναι
Vagelis

 
At 4/16/2008 01:26:00 μ.μ., Blogger talos said...

Συγγνώμη, δεν δημιουργεί πρόβλημα στην διατήρησή του σε δημόσια θέση οι απόψεις που περιλαμβάνει η "εισαγωγική σκέψη" του εν λόγω δημοσίου λειτουργού; Δεν είναι ζήτημα προσωπικών απόψεων, περιλαμβάνονται σε δημόσιο σκεπτικό...

 
At 4/16/2008 01:40:00 μ.μ., Blogger GASIREU said...

@xasodikis
αν θεωρεί ο γράφων ως κεντρική ιδέα την άσχετη με το αντικείμενο της δίκης επιχειρηματολογία, εντάξει θα ήταν ότι επιχείρημα του εν λόγω δικαστή και να έβαζε.
θα μπορούσε να επισημάνει, αντί αυτές τις απόψεις του δικαστή, τις άλλες άσχετες και παράλογες για τη βασιλεία, για τη θρησκεία, για τις babysitter ή τα κορίτσια των οίκων ανοχής!
αν επισημαίνει όμως αυτές τις τοποθετήσεις, μεμονωμένα, για να δείξει το ποιόν του δικαστή, μάλλον η υπόλοιπη παραληρηματική ανάλυση της απόφασης βοηθάει καλύτερα. κοντολογίς εγώ από το όλο κείμενο καταλαβαίνω τι σόι μυαλά κουβαλάει ο αγορεύων (πόσο φασιστοφέρνει με απλά λόγια), αλλά οι δύο αυτές παραπομπές, μεμονωμένα υπογραμμίζω, δεν είναι άτοπες.

 
At 4/16/2008 01:59:00 μ.μ., Blogger gerasimos said...

Επειδή έχει τύχει να κάνω παρέα με δικαστές, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι πρόκειται για συνηθισμένους ανθρώπους, με συνηθισμένη μόρφωση και καλλιέργεια. Δηλαδή για δικηγόρους που κάποια στιγμή μπάφιασαν, το έριξαν στη μελέτη, έδωσαν εξετάσεις και πέρασαν στην Εθνική Σχολή Δικαστών, απ' όπου αποφοίτησαν κι έγιναν δικαστές. Αυτά δεν τα λέω για να 'δικαιολογήσω' τα όσα αδιαικολόγητα φέρεται να είπε ο εν λόγω δικαστής. Απλώς, υπενθυμίζω ότι καλό θα ήταν να μην έχουμε υπερβολικά υψηλές απαιτήσεις από ανθρώπους που... ζουν ανάμεσά μας. Δυστυχώς.

 
At 4/16/2008 02:06:00 μ.μ., Blogger xasodikis said...

Gasireu, όλο το ποστ λινκάρει στο πλήρες κείμενο της απόφασης. Αν κάποιος το διαβάσει μεμονωμένα, ε τι να πω, ας καταλάβει ό,τι καταλάβει (προφανώς δεν το λέω για σένα, έτσι;).

Υποθέτω ότι ο οικοδεσπότης διάλεξε τα συγκεκριμένα χωρία για να τα κολλήσει με το εξώφυλλο που έβαλε κάτω-κάτω... αλλά αυτό, ας το εξηγήσει ο ίδιος.
Κατά τα άλλα, όπως τα λέει ο talos. Όχι μόνο πρόκειται για δημόσιο λειτουργό, αλλά και με πρώτιστο καθήκον την αμεροληψία και την έλλειψη προκαταλήψεων.

@Vagelis

Εγώ να γράψω όνομα; Το διαλαλούν οι εφημερίδες και οι τηλεοράσεις στους πέντε ανέμους! Πρόεδρος είναι ο γίγας, πού δικάζει τώρα δεν ξέρω, στα αυτοκίνητα έχω καιρό να τον δω...

 
At 4/16/2008 03:08:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Συμφωνω απολυτως. Στηριζω την υπαρξη (και τη λειτουργια) του μοναδικου γονιδιου των ΕΛ. Του γονιδιου της εγγενους αντιφασεως.
..χιχιχι.. (κλαυσιγελως)

 
At 4/16/2008 05:52:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Gasireu, πράγματι, θα μπορούσα να είχα επιλέξει άλλα σημεία της απόφασης. Θα μπορούσα να είχα γράψει ένα ποστ πάνω στο αμείλικτο ερωτήμα: «Αυτό είναι πρόοδος;». Αλλά αποφάσισα να μην το κάνω αφενός υπό τον φόβο της αποκάλυψης ότι οι «baisiter» έχουν δικέφαλα μπέι και αφετέρου επειδή πράγματι το άλλο κομμάτι το ναζιστοεβραϊκό κολλούσε καλύτερα για οπτική σύνθεση όπως σωστά επισημαίνει ο αναγιγνώσκων το μυαλό μου Χασοδίκης :)
Τα σημεία όμως που επέλεξα, ναι, και άτοπα είναι και αντικείμενο ειρωνείας: είναι άλλο να γράφεις ότι χωρίς τη Σοβιετική Ένωση και το Στάλινγκραντ μπορεί η έκβαση του πολέμου να ήταν διαφορετική και είναι εντελώς άλλο να χρησιμοποιείς αυτήν την ορολογία για πανθομολογούμενες πραγματικότητες και για διαστροφή των μεγαλύτερων ιστορικών αληθειών ως προς το ότι οι Γερμανοί πολεμούσαν μόνοι τους γενναία με όλον τον κόσμο. Εγώ δεν θα πω ότι δεν πολεμούσαν γενναία. Γενναία πολεμούσαν. Αλλά γενναία πολεμούσε και ο στρατός του Τζένγκις Χαν και του Αττίλα. Όταν γράφεις ότι «στο άκουσμα της λέξεως Γερμανοί» τρέπονταν σε φύγη μπορείς ανετότατα να περιλάβεις αυτά τα χωρία της δικαστικής σου απόφασης σε μανιφέστο της Χρυσής Αυγής. Αν δηλαδή αυτή η ορολογία και αυτή η επιλογή από όλων των ιστορικών παραδειγμάτων του συγκεκριμένου δεν είναι ενδεικτική -συνειδητού ή υποσυνείδητου- δέους και θαυμασμού για τα στρατεύματα του Φύρερ τότε δεν ξέρω ποιά θα μπορούσε να είναι.
Και έπειτα: το ότι αποσιωπούνται τα εγκλήματα του Ισραήλ στην Παλαιστίνη μπορεί να είναι εντελώς ορθό για τις ΗΠΑ δεν είναι όμως καθόλου ορθό για την Ελλάδα: εδώ προβάλλονται κατά κόρον. Και επίσης όταν αιτών τα ασφαλιστικά μέτρα είναι ο Πλεύρης, ε όχι, δεν αναφέρεις τη συγκεκριμένη -ούτως ή άλλως παντελώς άσχετη με τη δικαζόμενη υπόθεση- θέση στο κείμενο της απόφασης γιατί οι συνειρμοί είναι αναπόφευκτοι δικαίως ή -και πιθανώς- αδίκως.
Τάλω, προς το παρόν οι πειθαρχικοί έλεγχοι περιορίζονται στον Μπάγια :(
Γενικά πάντως ο δικαστής στην κρίση του και στις αποφάσεις του είναι εντελώς ελεύθερος και δεν πρέπει να υπόκειται σε πειθαρχικό έλεγχο, αλλά από την άλλη θα πρέπει και οι αποφάσεις του να είναι δικαστικές αποφάσεις και μόνο, και όχι στο κείμενο της απόφασης να συμπεριλαμβάνεται «το πιστεύω του» και «ο αγών του» κατά της στρεβλής έννοιας της προόδου.

 
At 4/16/2008 06:05:00 μ.μ., Blogger Carmo Mendonça said...

:)

 
At 4/16/2008 08:15:00 μ.μ., Blogger talos said...

Ειλικρινής απορία: δεν υπόκεινται οι κρίσεις του σε πειθαρχικό έλγχο σημαίνει π.χ. πως αν παραφρονήσει και αρχίζει και γράφει αρλούμπες για εξωγήινους και Βριλ κανένας δεν θα επέμβει; Σημαίνει πως αν αρχίσει να παραθέτει στο σκεπτικό εδάφια από το Αγών μου και να επικαλείται την καθαρότητα της Αρείας φυλής, είναι ΟΚ, κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει;

 
At 4/16/2008 09:15:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Προφανώς και όχι(αλλά και πάλι δεν είναι θα τόσο σοβαρό παράπτωμα όσο οι δηλώσεις Μπάγια) ;)

 
At 4/24/2008 12:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Οκ, μετά από αυτή τη συγκινητική ανάλυση άλλαξα γνώμη και κατάλαβα πόσο στενά αντιμετωπίζω το θέμα.

Προτείνω να προσθέσετε και τον Μεγάλο Ανατολικό του Εμπειρίκου, τον Εραστή της Ντυράς, τη Λολίτα του Ναμπόκοφ, Το καλοκαίρι που χάθηκε στο χειμώνα του Ξανθούλη, το Ερωτική μαθητεία του καθηγητή Κανάι Σιζούκα του Μόρι Ογκάι, το Περσινή αρραβωνιαστικιά της Ζατέλη και το "Οι 120 ημέρες των Σοδόμων" του Σαντ.

Παράλληλα, πιστεύω οτι στα σχολεία θα πρέπει να διδάσκονται τα: "Οι 11.000 βέργες" του Απολλυναίρ, "Η ιστορία του ματιού" του Μπατάϊγ και το American Psycho του Έλλις.
Γιατί; γιατί μου άρεσαν όταν τα διάβασα και θα ήταν και ένα ενδιαφέρων κοινωνικό-εκπαιδευτικό-ψυχολογικό πείραμα.

Προς το παρόν αυτά θυμήθηκα, αλλά μέχρι να εμπλουτίσω τις προτάσεις μου ξεκινήστε με αυτά.

Είναι ότι πρέπει για να αποκτήσουν τα παιδιά μια υγιή οπτική και σχέση με το σεξ και να μην προκληθούν φοβικά σύνδρομα στα ανήλικα!


Άλλωστε όλοι εσείς οι παραπάνω
"άνετοι" δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να πείτε στο 15 ετών παιδί σας "πετάξου ρε μαλακα στο videoclub να νοικιάσεις την καινούρια τσόντα που έφερε,να δούμε καμια αλλαξοκωλιά να περάσει η ώρα".

Αφού 15 ετών παιδιά και τσόντα έχουν δει και μπινελίκια έχουν ρίξει,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...

 
At 4/24/2008 12:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Διαβάστε και την απίθανη συνέντευξή της στα 'ΝΕΑ' 19/4/2008


-Παιδιά έχετε;

-Ο γιος μου ο Μάρκελλος είναι ήδη 35 και η κόρη μου η Καρολίνα είναι 22. Η Καρολίνα διάβαζε το βιβλίο ενώ γραφόταν. Θυμάμαι ήμασταν διακοπές με σκάφος στο Ιόνιο, ήταν τότε 13 και ήθελα να δω αν βαριέται. (Ε, αφού το διάβασε χωρίς να βαρεθεί και το ενέκρινε η Καρολίνα, εμάς δεν μας πέφτει λόγος, 'ντάξει? Άντε και στη βιβλιοθήκη του Κογκρέσου!)


-Τα παιδιά πρέπει να έχουν πρόσβαση σε όλα τα βιβλία;

-Νομίζω ναι. Κατ΄ αρχήν το πρόβλημα δεν είναι τι διαβάζουν, είναι να διαβάζουν. Σε λίγο δεν θα διαβάζει κανείς τίποτα...(Εδώ κολλάει και το ταντρικό σεξ με το αλφαβητάρι των οινοπνευματωδών αντάμα)


-Δεν θα πρέπει να υπάρχουν ειδικά βιβλία για τα παιδιά;

-Νεανική λογοτεχνία; Εγώ δεν πιστεύω σε αυτό το πράγμα. Δηλαδή τα παιδιά γιατί να μη διαβάσουν κατ΄ ευθείαν Ντοστογιέφσκι; Δεν το καταλαβαίνω. (Μπα, εσύ έτσι ξεκίνησες?) Τα όρια μεταξύ πορνογραφίας και λογοτεχνίας είναι εύληπτα. Αν στέκεται κανείς σε μια κακή λέξη, ένα «γαμώτο» ή «άει γαμήσου», δεν κάνει σωστά.(για το σεξ με την φρυγανιέρα, τουμπεκί η δικιά σου...)


-«Μέγα Ανατολικό»,δηλαδή,πρέπει να διαβάζουν τα παιδιά;

-Αν δεν βαριούνται, γιατί να μη διαβάσουν; Δηλαδή ο φόβος είναι να μην αυνανιστούν με Εμπειρίκο; Καλύτερα να αυνανιστούν (να αυνανιστούν όμως έτσι, γιατί αυτό θέλεις ... Στερημένη!)με Εμπειρίκο παρά με κάτι άλλο... Θα τους μείνουν και δυο δυνατές εικόνες. (Να και το kama-sutra!) Οι λέξεις από μόνες τους δεν είναι ούτε καλές ούτε κακές. Η λέξη «μουνί» σκέτη σημαίνει τίποτε; (φυσικά όχι. Εγώ λέω να τη φωνάζουμε στην λαική, αντί του 'σκουμπρί')


-Ευτυχώς που δεν πήγατε στο δικαστήριο. Θα υπέφερε ο δικαστής.

-Όλη αυτή η αγωνία για «ηθική διαπαιδαγώγηση» κρύβει μια αρρωστημένη δίψα για οτιδήποτε μοιάζει ή είναι πραγματικά πορνογραφικό. Κατά περίεργο τρόπο, ηθικολογία και πορνογραφία πηγαίνουν χέρι χέρι. Η ηθικολογία χρειάζεται το πορνό και το πορνό συμβαδίζει με τη σαπουνόπερα, σε μια προσπάθεια να ισοπεδωθεί μια σύνθετη πραγματικότητα.
Το θέμα είναι από πού αντλεί τη δύναμη ένας δικαστής,ένας παπάς ή ένας υπουργός και λέει «αυτό το βιβλίο να αποσυρθεί».(Υπάρχουν νόμοι madame, αν δεν σας αρέσουν η Κίνα δεν είναι μακριά!)
Ναι, τι είναι όλη αυτή η λύσσα, δηλαδή; Βγήκε ο Πλεύρης στην τηλεόραση και φώναζε για ένα απόσπασμα του βιβλίου που έχει μεγάλη πλάκα. Είναι μια νέα κοπέλα που πεθαίνει και, μέσα σε όλη αυτή την τραγωδία που ζει, έχει μια τρομερή αίσθηση του χιούμορ, δεν τα βλέπει όλα μαύρα και διηγείται ότι μια φορά μέσα στην Εντατική είχε δει ένα δικέφαλο πέος... (τότε μιλάμε για βλακ χιούμορ!) Ε, αυτό τους εξόργισε. Ίσως το «δικέφαλο» τους θύμισε τίποτε άλλο και τους τάραξε (ναι, την Μπαοκάρα!), αλλά εγώ πιστεύω ότι ένας συγγραφέας πρέπει να είναι ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΣ. Χρειάζεται ειρωνεία, χιούμορ και ΔΙΑΛΥΣΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ.(Μοντεσσόρι μου, εσυ!)


-Η πρώτη απόφαση του κ.Στυλιανίδη ήταν η απόσυρση του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού.Νομίζετε ότι αυτό έδωσε έναν αέρα στους «βιβλιοφάγους»;

-Ε, το ένα σπρώχνει το άλλο. Ναι, τελικά ίσως όλα αυτά να μην τα ζούσαμε πριν από μερικά χρόνια. Τώρα έχει αρχίσει να φαίνεται ένας βαθύς συντηρητισμός. Άσχετα αν είναι τα βυζιά έξω και χορεύουν τσιφτετέλια στην τηλεόραση. Στο Ίντερνετ μπαίνετε καθόλου;(Ρεσιταλ υποκριτικής: Για τις σχολικές βιβλιοθήκες μιλάμε!) Μήπως όμως είναι ένας νέος τρόπος,κάτι που εμείς δεν μπορούμε να κατανοήσουμε γιατί είμαστε η προηγούμενη γενιά;
ΜySpace, Facebook και τέτοια; Νομίζω ότι είναι μια ψευδαίσθηση σε έναν λαβύρινθο μοναξιάς. Είμαστε δήθεν σε ένα συνεχές πάρτι, ο τάδε έχει 43 φίλους στο Facebook, κόλλα κι εσύ να γίνεις ο 44ος. Ένα φάουλ είναι όλο αυτό. Όλοι διασκεδάζουμε, αλλά εγώ διακρίνω έναν μεγάλο φόβο για την επικοινωνία, για την ερωτική επαφή... (Ελάτε, ελάτε να γίνουμε ένα...)
Δεν ξέρω. Πάντως παλιότερα άκουγες κάτι διαφορετικό, μπορεί να μη συμφωνούσες αλλά άκουγες μια τρέλα, μια φωνή ανεξάρτητη. Σήμερα οι μόνες δυνατές φωνές είναι οι φωνές της Ακροδεξιάς. Αυτές έχουν απήχηση...(δεν ακούγεται δηλαδη ο Αλέξης, ο Αλέκος, η Αλέκα και ο Λάκης? Μα τι λέει? Θα λαλήσουμε εντελώς!)


-Δεν ξέρω αν έχουν μεγαλύτερη απήχηση. Ίσως και να υπερεκπροσωπούνται στα Μέσα;

-Έχουν ένα βήμα, λοιπόν. Τους παίρνουν στα σοβαρά, τους ακούνε, κάνουν ντόρο.(Έχουμε δημοκρατία, είπαμε. Η Κούβα είναι δυό βήματα!) Φαντάζομαι πριν από μερικά χρόνια αυτά θα πέρναγαν στο ντούκου. (Για την χούντα μιλάτε?)


-Πώς είναι να μένεις κοντά στη Μητρόπολη;Τις Κυριακές ξυπνάτε με τις καμπάνες;

-Συνέχεια ακούγονται και είναι από τα λίγα πράγματα που ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΥΝ τον σκύλο... Δεν ξέρω γιατί, αλλά ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ με τις κωδωνοκρουσίες.(Γιατί δεν μαζεύεις υπογραφές να ... απομακρυνθεί η Μητρόπολη και αφήνεις το σκυλάκι να βασανίζεται? Ο Vargas είσαι?) Το ξέρετε ότι τα σκυλιά δεν επιτρέπεται να μπουν σε εκκλησία; (Όλοι, εκτός από σένα που έχεις να πατήσεις από τότε που βαφτίστηκες, αν βαφτίστηκες...) Πάντρευα έναν φίλο στην Τήνο, σε ένα πολύ μικρό εκκλησάκι, και από μια τρύπα προσπαθούσε να μπει ένα σκυλί και του φωνάζανε «ξουτ! ουστ!». Δεν ήξερα ότι δεν επιτρέπονται τα σκυλιά.(Τα ιγκουάνα αιτούνται επανεξέτασης!)
Φαντάζομαι ισχύει για όλα τα ζώα...(Διάνοια!) Πώς γίνεται όμως να έχω μια εικόνα με γάτες να κυκλοφορούν ανάμεσα στους πιστούς; Φαντασία μου είναι; Μια γάτα να λιάζεται, να μπαίνει, να βγαίνει...(να ξαναμπαίνει, να ξαναβγαίνει... άσε, το πιάσαμε το υπονοούμενο!)

 
At 5/02/2008 12:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"ο πυρετός φτιάχνει την καλύτερη μαστούρα".



Πολύ φασαρία για την απόφαση του δικαστηρίου να αποσυρθεί το "βιβλίο" της Έρση Σωτηροπούλου "Ζιγκ-Ζαγκ...." από τις σχολικές βιβλιοθήκες κατόπιν μήνυσης του κ. Κ. Πλεύρη.

Όλη η αριστερά καμαρίλα ξεσηκώθηκε ουρλιάζοντας λογοκρισία. Φωνακλάδικη σαν υστερική πουτάνα, αφήνοντας στριγκλιές προσπαθεί να μας πείσει ότι η ελευθερία του λόγου και της καλλιτεχνική έκφρασης απειλείται. Εδώ γελάνε. Ο Πέτρος Μαρκάκης επιδοτούμενος πρόεδρος του δ.σ. του ΕΚΕΒΙ είναι λαλίστατος ως προς τις ανοησίες που εκτοξεύει΄αλλά δεν μπορεί να δει πέρα από την μύτη του. ούτε λίγο ούτε πολύ μας λέει: "Όταν ένας δικαστής φτάνει στο σημείο μέσα σε μία απόφαση να κάνει ακόμη και υποδείξεις παιδαγωγικού χαρακτήρα με σφαλιάρες, δεν θα πρέπει να απορεί κανείς που δίνει εντός εισαγωγικών σφαλιάρα σ' ένα βιβλίο που τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος". Τιμήθηκε με κρατικό βραβείο σιγά μη στάξει η ουρά του ποντικού ή ακόμη καλύτερα, για να μπούμε και στο πνεύμα της συγγραφέας, χέστηκε η φοράδα στο αλώνι. Τα κρατικά βραβεία, όπως όλοι οι φωνακλάδες γνωρίζουν πολύ καλά, είναι γεμάτα αγκυλώσεις, διαπλοκές, παραιτήσεις, μαγειρέματα,κάστες, κύκλους, κλίκες και επετηρίδα! Σήμερα η δική μου σειρά αύριο η δικιά σου και πάει λέγοντας.
Ο δε ανεκδιήγητος Δημήτρης Χριστόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, μιλάει για λογοκρισία προσπαθώντας να βάλει στο ίδιο τσουβάλι τονΠλεύρη με την Έρση. Ο κ. Πλευρης δικάστηκε και καταδικάστηκε για την ελευθερία του λόγου. Η Έρση δεν καταδικάστηκε για την ελευθερία της καλλιτεχνικής δημιουργίας της. Δεν απαγορεύτηκε στην μανδαμ να ρίχνει στο χαρτί τα αποξέσματα των εντέρων της, τις εκκρίσεις του μουνιού της. Αν της αρέσει να ονειρεύται διπλοκέφαλες ψωλές σωματεμπορίστικες είναι απόλυτο δικαίωμα της. Μπορεί να θέλει να βλέπει τον εαυτό της "καρφωμένο απο τα καυλιά σαν πεταλούδα" και όλες τις τρύπες της μπουκωμένες και αυτό όμορφο και δεχτό. Απλά και σταράτα δεν είναι δυνατό τα λεφτά του Έλληνα φορολογουμένου να επιδοτούν τις σεξουαλικές φαντασιώσεις που τροφοδοτούν τους αυνανισμούς της οποιασδήποτε ανοργασμικής αριστερής Σταχτοπούτας που μισεί τον εαυτό της και την κοινωνία.

Πρέπει να ευχαριστήσουμε τον κ. Πλεύρη. Με την αγωγή του μας δίνεται η ευκαιρία να δούμε την κατάντια της προοδευτικής διανόησης. Από τους γίγαντες Βάρναλη, Ρίτσο και τόσους άλλους, ξέπεσε στα εξογκωμένα από την ασέλγεια και το πολύ φαϊ πισινά της νεοταξίτικης αριστεράς, που φαντασιώνεται και ελπίζει για τον πολλαπλό οργασμό. Μίας αριστεράς που βγάζει την κιλότα της και πέφτει στα τέσσερα για να δεχθεί το ορθωμένο καυλί της Νέες Τάξης και βλέπει το χύσι να κυλάει από το μουνί της περιμένοντας να της δώσει το χαρτομάντιλο για να σκουπιστεί και μετά να αφήσει διακριτικά την αμοιβή, για τις καλές υπηρεσίες, στο κομοδίνο. Ξύλινη μαριονέττα που αφήνεις να πέσει κατάχαμα, με χέρια και πόδια ανοιχτά, άκαμπτα, ανίκανη να κινηθεί μόνη της.

Κάποτε τα παιδιά διάβαζαν Λουντέμη και ονειρευόντουσαν ένα καλύτερο κόσμο. Σήμερα τα παιδιά, τα θέλουνε να διαβάζουνε Ζιγκ-Ζαγκ και να αναρωτιούνται γιατί "ο πυρετός φτιάχνει την καλύτερη μαστούρα".

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home