Το Σύνδρομο Ουρμπίνο
Kατέθεσε σήμερα σε ανακριτή και εισαγγελέα ο Κώστας Κουκοδήμος. Εξερχόμενος από τα ανακριτοεισαγγελικά γραφεία ανακοίνωσε στους δημοσιογράφους την οδύνη του για τον χαμό του αρχιεπισκόπου, του οποίου δήλωσε και παλαιός συνεργάτης, ενισχύοντας έτσι τις έντονες φήμες που είχαν διαρρεύσει, ότι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο εξετάστηκε από τη δικαιοσύνη είναι η εμπλοκή του στον θάνατο Χριστόδουλου.
Αφού ολοκλήρωσε την αναφορά του στο θέμα μακαριστού, ο Κουκοδήμος με μια δήλωση βόμβα, που ανατρέπει όλα τα έως σήμερα δεδομένα στην υπόθεση Ζαχόπουλου, ούτε λίγο ούτε πολύ αποκάλυψε ότι: «Τύχη αγαθή ικανότητος ένεκα και ήθους αμέμπτου καλής παιδείας άμα». Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις το ρητό αυτό εξουδετερώνει πλήρως την προσπάθεια του καλού του φίλου, Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, να πιέσει περαιτέρω την κυβέρνηση παίζοντας στην εκπομπή του την παγιδευμένη συνομιλία του με τον άλτη με τα περισσότερα άκυρα άλματα στην ιστορία του παγκόσμιου κλασσικού αθλητισμού, καθώς φυλάττοντας τα νώτα του ο άλτης είχε προτείνει στον καλό του φίλο την παράνομη συναλλαγή σε άπταιστα αρχαία ελληνικά, με αποτέλεσμα από την απομαγνητοφώνηση να μην βγάζει άκρη κανένας, πλην ίσως του Κώστα Γεωργουσόπουλου.
Στο πλαίσιο αυτό ο Θοδωρής Ρουσόπουλος δήλωσε στο πρες ρουμ ότι η κυβέρνηση στηρίζει τον βουλευτή, εκτός βέβαια αν προκύψει κάτι διαφορετικό από την ανεξάρτητη επιτροπή αρχαιομαθών και φιλολόγων στην οποία έχει παραπέμψει το θέμα.
Εν συνεχεία δήλωσε ότι η κυβέρνηση έχει μελετήσει πολύ καλά το χωρίο στον «Έρωτα στα Χρόνια της Χολέρας», στο οποίο η Φερμίνα Δάσα ρωτά τον σύζυγό της, γιατρό Χουβενάλ Ουρμπίνο, αν την απατά, εκείνος το ομολογεί και εκείνη «αρχίζει να κλαίει όχι με δειλά αναφιλήτά, αλλά με κάτι χοντρά κι αλμυρά δάκρυα που έτρεχαν στο πρόσωπό της, την έκαιγαν πάνω από τη νυχτικιά της και την έκαναν μπαρούτι, που αυτός δεν έκανε εκείνο που περίμενε με την ψυχή στο στόμα, να τ' αρνηθεί δηλαδή όλα ως το θάνατο, ν' αγανακτήσει για την κατηγορία, να χέσει με φωνές αυτήν την κοινωνία που δεν δίσταζε να τσαλαπατήσει την ξένη τιμή και να παραμείνει ατάραχος, ακόμα και μπροστά στις πιο συντριπτικές αποδείξεις της απιστίας του: σαν ένας άντρας», ξεκαθαρίζοντας ότι αυτή η κυβέρνηση δεν πάσχει από το σύνδρομο Ουρμπίνο, ότι αυτή η κυβέρνηση δεν αποτελείται από Ουρμπίνους αλλά από άνδρες, για αυτό θα συνεχίσει να αρνείται τα πάντα, θα συνεχίσει να αρνείται ότι είδε το dvd, ότι απέλυσε βάσει του dvd, ότι ο Κουκοδήμος έκανε το βαποράκι του Κλαδά, κι αν ακόμη αποδειχθεί ότι πήγε εκ μέρους του Κλαδά, θα αρνηθεί ότι ο Καραμανλής ήξερε τίποτα, τίποτα δεν ήξερε, τίποτα δεν ήξερε για το dvd και για την συναλλαγή για τα 5,5 εκατομμύρια ευρώ Αναστασιάδη, και θα χέσει με φωνές αυτήν την κοινωνία, που δεν διστάζει να τσαλαπατήσει την ξένη τιμή, παραμένοντας ατάραχος και καταλληλότερος για πρωθυπουργός.
Μέσα σε αυτό το κλίμα Έρωτα στα Χρόνια του Ζαχόπουλου, ο δικομματισμός εξακολουθεί να υποχωρεί από γκάλοπ σε γκάλοπ. Αλλά δεν ανησυχεί. Είναι κάτι παροδικό είπε και μας καληνύχτισε.
Και με αυτό το πλευρό εκοιμήθη.
8 Comments:
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν όταν αποτελεί τρόπο ζωής και όχι όταν προσπαθείς να αποφύγεις τους μαρκουτσοφόρους, έχοντας εδώ και μέρες, εκτεθεί ηθικά και πολιτικά με τις πράξεις σου.
Διαμαρτύρομαι: ο ποσταδόρος κάνει αριστοτεχνικές ντρίπλες και πάσα δε δίνει. Η μπάλα δική του.
Αυτοί που τον στείλανε τον βουλευτή, θα ήταν και υποκριτικό να τον τιμωρήσουν από πάνω. Αν και για όλα είναι ικανοί.
Ma den ehoune kanena takt. Oi tropoi pou hrisimopoioun einai teleios paidiastikoi. Tsaba egrafe o Makiavelitous Igemones tou.
Πως λέγετε ο μλκς στα αρχαία;
έτσι ακριβώς. έχουν κάνει ενέσεις σερνικιλίνης, στην αρχή της πρώτης τετραετίας, τώρα και να κωλοχτυπηθείς κάτω δεν αλλάζει κάτι. what is done is done!χα
Αυτό μάλιστα. Είναι post της προκοπής. Μην είσαι τεμπέλης.
gs
Ο μαλάκας σε όλες τις αρχαίες και νέες γλώσσες λέγεται πάντα μαλάκας. Ο μαλάκας όμως για την μαλακία του -γούστο, τιμή και καμάρι του τέλος πάντων και κανένα δεν ενδιαφέρει, ντάξει? Ένας άλλος, οποιοσδήποτε, που θέλει να χρησιμοποιεί τη μαλακία του μαλάκα, πώς λέγεται?
Δημοσίευση σχολίου
<< Home