Εγκεφαλικό
Ήταν συγγραφέας, ήταν μιας σχετικής μόδας, έγραφε και τα κειμενάκια του σε εφημερίδες και περιοδικά, εμφανιζόταν και σε κανένα τωκ σόου ως πολιτιστικό άλλοθι, γενικά ήταν η καλύτερή του ώρα: προχθές δεν ήξερε τι επάγγελμα θα ακολουθούσε, χθες δεν τον ήξερε κανείς, αύριο θα ήταν ξεπερασμένος, μεθαύριο δεν θα τον θυμόταν κανείς. Σήμερα όμως το είχε, σήμερα είχε το πολύ που προσφέρει η ζωή σε όσους διαχειρίζονται συμπαθητικά τις ευκολίες κάθε εποχής ξανασερβίροντάς τες με διαφορετικό ντρέσινγκ.
Εκείνη πάλι τον ερωτεύτηκε από το δεύτερο μυθιστόρημά του· τόσο από αυτό καθαυτό το μυθιστόρημα, όσο και από την επιτηδευμένα θολή φωτογραφία του στο οπισθόφυλλο του βιβλίου. Δεν μπορούσε να διακρίνει καθαρά τα χαρακτηριστικά του προσώπου του και άρχισε να τον ταυτίζει με τον ήρωα του μυθιστορήματος, ο οποίος ήταν λίγο μοιραίος, λιγο επιπόλαιος, λίγο βαθύς, λίγο παιδί. Όταν τον πρωτοείδε στην τηλεόραση είχε ήδη διαβάσει και το πρώτο του μυθιστόρημα και τα διηγήματά του και τα κείμενά του στον Τύπο, με την ίδια πάντα μυστηριώδη φωτογραφία ως συνοδευτικό των λέξεών του. Όταν τον πρωτοείδε στην τηλεόραση τον είχε ήδη ερωτευτεί και όσο κι αν δεν ταίριαζε αυτό που είχε φανταστεί με αυτό που έβλεπε, καλούπωσε και επαναδιαμόρφωσε τα συναισθήματά της, ώστε να χωρέσουν στο καινούριο - απροσδόκητο αυτό πρόσωπο.
Στα άρθρα του στον Τύπο είχε μια ηλεκτρονική διεύθυνση κάτω από το όνομά του. Άρχισε να του γράφει, να του γράφει, να του γράφει. Πέντε μήνες μετά, κι ενώ είχε χάσει κάθε ελπίδα επικοινωνίας, όταν του έγραψε: «Δεν θα σε ξανανενοχλήσω. Να ξέρεις όμως ότι μου γαμάς τον εγκέφαλο», της απάντησε. Βγήκαν, πήγαν για ποτό, του έκανε τόσο ως παρουσία όσο και ως θαυμασμός, και την πήγε στο διαμέρισμά του.
Όταν έκαναν έρωτα της έπιασε και με τα δυο χέρια το κρανίο και άρχισε να πιέζει με τους αντίχειρες τους κροτάφους της. Ένιωθε τις φλέβες της να τεντώνονται και τους πίεζε ακόμη περισσότερο. Έκλεισε τα μάτια και θυμήθηκε τη σκηνή στο «Ηannibal» με τον Άντονι Χόπκινς που είχε ανοίξει το κρανίο του Ρέι Λιότα και γευμάτιζε με τον εγκέφαλό του.
Έχυσε.
Της ζήτησε να κοιμηθεί εκεί. Εκείνη είχε τρομάξει και πονέσει από την πίεση στο κεφάλι της και ούτως ή άλλως της φαινόταν υπερβολικό να μείνει. Αλλά δεν ήθελε να κάνει κάτι για το οποίο θα μετάνιωνε μια ζωή. Ούτως ή άλλως τον είχε ερωτευτεί, δεν τον είχε ερωτευτεί;
Κοιμήθηκε και την ξαναξύπνησε εκείνος χαϊδεύοντάς την. Της ξανάπιασε το κεφάλι, άρχισε να το κουνά πάνω - κάτω και να της ξαναπιέζει τους κροτάφους, αυτή την φορά ακόμη δυνατότερα. Έβαλε τις φωνές ζητώντας του να την αφήσει, αλλά εκείνος πήρε το σφυρί που είχε φέρει όσο αυτή κοιμόταν και την χτύπησε στο κεφάλι.
Στη συνέχεια της άνοιξε το κρανίο ακριβώς όπως και στην ταινία, της έβγαλε τον εγκέφαλο και άρχισε να τον χαϊδεύει, να τον φωτογραφίζει, να τον μυρίζει, να τον κοιτά.
Για πρώτη φορά στη ζωή του ένιωθε ότι κοιτούσε σαν ποιητής.
Μετά άρχισε να της γαμά τον εγκέφαλο, τον εγκέφαλο ως ύλη, τον εγκέφαλο ως σώμα.
Η μεταφορά είχε γίνει κυριολεξία, κι εκείνος από σαγηνευτής φονιάς.
Αποκοιμήθηκε εξαντλημένος. Ξύπνησε νωρίς το πρωί γιατί έπρεπε να γράψει. Όταν ώρες μετά τελείωσε, έκανε ντους, τσίμπησε κάτι από το ψυγείο και βγήκε να περπατήσει για να καθαρίσει το κεφάλι του.
Γυρίζοντας άρχισε να διαβάζει αυτά που είχε γράψει και δεν του πήρε πολύ για να συνειδητοποιήσει ότι δεν έφταιγε η έλλειψη ακραίων εμπειριών που δεν ήταν κάτι παραπάνω από αυτό που ήταν, αλλά η έλλειψη ακραίου βλέμματος.
Αν μη τι άλλο είχε αυτογνωσία, αν μη τι άλλο μετά τα όσα είχαν γίνει χθες δεν επρόκειτο να τον ξεχάσει κανείς ούτε αύριο ούτε μεθαύριο, αφού το έργο του θα το φώτιζε πια ένα διαφορετικό φως, φως εξωγενές, φως σκοτεινό, πάντως φως.
44 Comments:
!!!!!!
συμφωνω με τον πετεφρη και επαυξανω !!!!!!!!
ok, αγριεύτηκα.
Αλλά μου άρεσε το κείμενο.
-Κύριε δικαστά, τη σκότωσα για να πάρετε στα σοβαρά το ρηχό έργο μου!
-Ακόμα και το μάρκετινγκ έχει τα όρια του κατηγορούμενε. Ισόβια
Το επόμενο του θα είναι το «ανταποκρίσεις από ένα κελί»
Το μεθεπόμενο το «Δεν ξανακάνω φυλακή (με τον Καπετανάκη)»
μάλλον θύμα της μυθολογίας πως οι καλλιτέχνες πρέπει να είναι ξεχωριστοί κλπ ακόμη και να εγκληματήσουν μπορούν για να το πετύχουν. γιατί όμως " φως εξωγενές, φως σκοτεινό, πάντως φως "??
εξαιρετικο κατά τα λοιπά, όπως πάντα.
καλή φάση.
Ανατρίχιασα......
Ιδίως με το σκοτεινό φως !!
Μα όλοι στο τέλος γινόμαστε ένας σωρός κοπριά....
Υπάρχει όμορφη και άσχημη κοπριά ;;
ακριβολογος!
εισαι παραφρων!
Ό,τι πρέπει για να διαβάσει κανείς μαζί με τον πρωινό καφέ
(το τέλος θυμίζει λιγάκι Sev7n, ε;)
Για ποιο φως μιλάς;Θα μπορούσε ποτέ ο κανιβαλισμός να εκπέμψεις φως;!Να δώσει λάμψη σε τι;Να πάρει λάμψη από πού;Σήμερα,αδυνατώ να σε παρακολουθήσω...
α)αυτος ηταν δολοφονος copycat,δεν αυτοσχεδιασε.
β)δεν εκανε ντους αμεσως μετα το σεξ με το μυαλο(ο βρωμιαρης).
γ)αυτος ηταν τελικα "εγκεφαλικος τυπος".
δ)τελικα ναι...εχεις δικιο...μονο οι γυναικες την πατανε ετσι.
o kaimenos kyrios talepori8ike toso poly gia to tipota.
dystixos gia ayton kai akoma pio poly gia tin despinis me ton gamimeno eggefalo, 8a 3exastei.Mporei ligo argotera alla 8a 3exastei; kai 8a skoteiniazei to fos olo k perissotero merxi pou mia mera, 8a svisei.
Οταν μου λέει κάποια για εγκεφαλικό γαμήσι ξέρω ότι δεν εχει ωραίο κώλο.
Εις υγείαν.
:)
Το σωμα της υπαρχει ακομα? Καλη κατασταση? Ενδιαφερομαι.
--
ε.
στη πυρά οι παράφρονες
στη πυρά
:-D
mindfuck
Για ποιο φως μιλάς;Θα μπορούσε ποτέ ο κανιβαλισμός να εκπέμψεις φως;!Να δώσει λάμψη σε τι;Να πάρει λάμψη από πού;Σήμερα,αδυνατώ να σε παρακολουθήσω...
Φυσικά και εκπέμπει φως. Είναι αυτό που φωτίζει πέρα από εκεί που οι άλλοι συνήθως κοιτούν.
Γενναίο κείμενο, Old Boy.
Εγώ τι να πω που επίσης ερωτεύτηκα από τα γραπτά κάποιου; Πάω να κάνω εμετό. Θα ξεράσω τον εγκέφαλό μου...
"Είναι αυτό (το φως) που φωτίζει πέρα από εκεί που οι άλλοι συνήθως κοιτούν"
Ποιοι άλλοι; Πόσο συνήθως; Καθ' εκάστην; Μία στις τόσες; Συγγνώμην κύριε, (μα) ποιος είστε (τέλος πάντων!);
Ξεφεύγετε απο τον στόχο, κύριοι...
Απευθύνεσαι και σ' εμένα, Medman; Δε νομίζω ότι ξεφεύγω από το στόχο, όταν στο κείμενο ο πρωταγωνιστής μιλάει για "ακραίο βλέμμα", πιστεύω πως εννοεί κάτι σαν αυτό που είπα. Είναι ο κουντερικός Πέπλος, οι περισσότεροι κοιτούν ως αυτόν, κάποιοι λίγοι τον σκίζουν.
Ανώνυμε, οι άλλοι = οι άλλοι.
Κύριε ανώνυμε, θα ήτο ενδιαφέρον διά την κοινήν γνώμην να είχατε υπογράψει...
@thrass,Προφωανώς εσύ είσαι από εκείνους που έχουν δει αυτό το φως του κανιβαλισμού..Σε μας τους ανίκανους να το αντιληφθούμε,μπορείς να κάνεις τη χάρη και να μας ξεστραβώσεις;Θα βρεις τον τρόπο να εκλαϊκεύσεις το φαινόμενο,φαντάζομαι!
Γιατί ξέρεις υπάρχει και η άλλη ερμηνεία που επίσης δεν είναι ικανοί πολλοί να αντιληφθούν:η παραπλάνηση!Παρουσιάζω ως σπουδαίο,μοναδικό,ιδιαίτερο το τίποτα,το κενό,τη μαλακία...με έντεχνο τρόπο.
Υ.Γ.:Τι εννοεί ο γράφων μ' αυτά που λέει,άσε να μας ξεστραβώσει ο ίδιος,αν μπορεί ή έχει τη διάθεση.
:-)
Γιατί άραγε πονάει σήμερα το κεφάλι μου;
:-)
Εξαιρετικό.
Επίσης, θα ήθελα να προτείνω (ανεπιφύλακτα) στη σύζυγο σου να μετακομίσει...όσο είναι καιρός.
Αν τώρα σου λείπει ένα κεφάλι για να ολοκληρώσεις το παζλ, μπορώ να σου στείλω τη δική μου σύζυγο ;
gs
Υ.Γ. : Θα τα πούμε σύντομα.
Κύριε Medman, με συγκινεί το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης δια την ταπεινότητά μου. Υπογράφω λοιπόν ψευδωνύμως, ως ΑΠΑΝΤΕΣ άλλως τε ώδε, με το πρωτότυπον Μαρία Παπαδοπούλου.
Thrass: "οι άλλοι=οι άλλοι". Εμ μίλα έτσι καθαρά απ' την αρχή να μην μπερδεύομαι! :)))
Fight Back, επιτέλους κάποιος που με καταλαβαίνει :)
Τώρα αποκρούω μετά βδελυγμίας την κατηγορία περί κανιβαλισμού που αποδόθηκε στον ήρωα μας. Ο ήρως έμεινε νηστικός και όπως ρητά τονίσθηκε στο ποστ μόνο από το ψυγείο τσίμπησε κάτι. Από εκεί και πέρα αν κάποιος γράφει έργα του συρμού και αύριο ο συρμός απομακρυνθεί, το έργο του δεν θα το διαβάζει κανείς και θα παραμείνει στο σκοτάδι. Το φως όμως της αποκρυπτογράφησης του σκοτεινού του χαρακτήρα, το φως που μετατρέπει τη λογοτεχνία από αυτοτελή σε αξία σε εγχειρίδιο ψυχανάλυσης ενός διαταραγμένου μυαλού, παραμένει φως. Πώς αλλιώς να το πεις; Πρωταθλητή; Ντέρμπυ; Ώρα για Σπορ;
H ψυχή μου το ξέρει, τι δηλαδή, δεν μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας μόνο και μόνο επειδή ο συγγραφέας είναι ζωντανός; Δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη να εκλαϊκεύω, btw.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
@thrass,τη γνώμη σου ασφαλώς και μπορείς να τη λες,όχι όμως να μιλάς για λογαριασμό άλλου..Εκτός φυσικά αν το κάνεις με την άδειά του.
Όσο για την εκλαΐκευση,καμμιά φορά οι αλαζόνες την αδυναμία τους την καλύπτουν πίσω από τη διάθεσή τους :-)
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δεν ξέρω, αλλά εγώ θα προτημούσα κάτι άλλο να μου γαμάνε...
Η ψυχή μου κλπ, ατυχώς υπέθεσα ότι επιτρεπόταν να πάρω θέση στο θέμα που έθεσες. Δε θα επαναληφθεί.
Η ψυχή μου κ.λπ.:Συμφωνώ ότι ο Thrass είναι μεγάλη ψωνάρα, αλλά θα πρέπει να του αναγνωρίσεις ότι βρήκε καλή συντομογραφία στο nick σου.
Anasthe: Άσχετο!!! (αλλά ευγενές)
Ανώνυμε/η: Σχετικό!!! (αλλά αγενές)
Thrass: Να επαναληφθεί, να επαναληφθεί. Μπι τι ντάμπλγιου, με ολίγες εκλαϊκεύσεις για τους αδαείς. Θενκς.
Παύλο: Πλάκα έχει, πάμε όμως τώρα για ποτάκια. Γειααα
@thrass, θα μπορούσες και καλύτερα!...Μάλλον όχι!:-)))
Δεν υπάρχει απόλυτη ομορφιά, ούτε απόλυτη ασχήμια. Έτσι, όπως σε κάτι άσχημο μπορεί να βρει κάποιος κάτι όμορφο, μπορεί να βρει και κάτι όμορφο μέσα στην ασχήμια. Ανάλογα με το τι ψάχνει κανείς...
ΥΓ: Πιθανολογώ ότι ο παλιός σου συμμαθητής Κ.Ζουράρις δε θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με την εισαγωγή εις την ελληνικήν γλώσσαν, ακριβών μεταφράσεων αγγλόγωνων φράσεων (You're fucking my brain (out))
πως κοιτά ένας ποιητής?
Ουγκ!Τι ηταν τούτο?
Συναγωνιζεσαι τον σεναριογραφο του Seven ή του Hannibal,και με την ευκολια που ο Auster σε εισαγει στον σουρεάλ κοσμο του...
exairetiko keimeno!!!
@x
είσαι ο γνωστός x;
Γαϊδάρα, διαφορετικά. Σαν να κοιτάζει για πρώτη φορά.
Spooky, man!
πριν σχολιάσω για το κείμενο σου, να ομολογήσω ότι η διαμάχη thrass και της ψυχής που το ξέρει μου απέσπασε την προσοχή. Φοβάμαι ότι η ψυχή μου κλπ επηρεάστηκε ασυνείδητα από το σαδιστικό και σοκαριστικό (αλλά τόσο νόστιμο!) κείμενο διότι διέκρινα μια κάποια επιθετικότητα της σε ένα απλό σχόλιο του thrass.
αυτό που παίρνω εγώ από το ποστ είναι ότι η συγγραφή δεν έχει σχέση με την ιστορία ή τις λέξεις μόνο, αλλά με τη ματιά πίσω από τις λέξεις, αυτό που ονομάζεις φως.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home