Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007

Ψευδαισθήσεις

Στον διάδρομο κάποιου αστυνομικού τμήματος κρύβουν τα πρόσωπά τους από τον φακό.
Τα πιθανότατα πανέμορφα πρόσωπά τους.
Ντρέπονται ακόμα.
Πόσοι άντρες να έχουν τελειώσει κοιτάζοντας αυτά ακριβώς τα πέντε πρόσωπα;
Αυτά τα πέντε πρόσωπα να είναι υπεύθυνα για την πρόκληση πόσων συνολικά οργασμών;
Πόσοι άντρες να έχουν ερωτευθεί αυτά ακριβώς τα πέντε πρόσωπα;
Αυτά τα πέντε πρόσωπα να είναι υπεύθυνα για την πρόκληση πόσων συνολικά ερώτων;
Αυτά τα πέντε πρόσωπα στην ζωή πόσων ανθρώπων πρόσφεραν αντίδωρο ομορφιάς;
Ποιό λόγο έχει να κρύβεται η ομορφιά;
Ποιό λόγο έχει να ντρέπεται η ομορφιά για τον εαυτό της;
(Βρήκα την φωτογραφία εδώ και το άρθρο συνεχίστηκε εδώ και μετά εδώ, όπου διαβάζω: «Τα θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης, επειδή κερδίζουν χρήματα από τους διακινητές τους, ζουν με την ψευδαίσθηση ότι δεν αποτελούν θύματα εκμετάλλευσης!»
κι αναρωτιέμαι μήπως η με το ζόρι θυματοποίηση όσων τυχόν δεν αισθάνονται θύματα συνιστά μιαν άλλης τάξεως ψευδαίσθηση,
όπως αναρωτιέμαι για το βάθος και την ποιότητα της διαφοράς αυτού του είδους της εκμετάλλευσης από την ηθική και νόμιμη εργασιακή εκμετάλλευση,
όπως αναρωτιέμαι σε ποιό χρώμα του Κισλόφσκι, στο Μπλε ή το Κόκκινο, ήταν η σκηνή όπου η πόρνη γυρνά και απαντά στη φίλη της που σκανδαλισμένη την ρωτά, μα γιατί επιτέλους κάνει αυτή τη δουλειά: «Επειδή μου αρέσει»).
Δεν μοιάζουν τόσο με πέντε αγκαλιασμένες γυναίκες, αλλά με ένα ενιαίο πλάσμα, δεν μοιάζουν τόσο με πέντε σώματα, αλλά με πέντε σώματα ενωμένα σε ένα, σε ένα σύμπλεγμα προσώπων που κρύβονται ενοχικά κάτω από φυσικά πέπλα μαύρων μακριών μαλλιών, σε ένα σύμπλεγμα που σου δίνει την εντύπωση ότι θα στρέψει το κορμί του φανερώνοντας τα πέντε κεφάλια του, τα οποία θα σε κοιτάξουν όλα μαζί στα μάτια και θα σου πουν «Ντροπή δεν είναι η ηθική διαφορά της πόρνης από την μη πόρνη, ντροπή είναι η οικονομική διαφορά της πατρίδας μου από την πατρίδα σου, και το κορμί που χρησιμοποιώ είναι το ίδιο κορμί που χρησιμοποιεί κάθε ποδοσφαιριστής χώρας του τρίτου κόσμου, είναι το ίδιο κορμί που χρησιμοποιεί κάθε μετανάστης χτίζοντας και σκάβοντας, και το πρόσωπο που τώρα κρύβω απ' τον φακό είναι το πρόσωπο του ποδοσφαιριστή που σκοράρει και δεκάδες φακοί το καταγράφουν καθώς σηκώνει το κεφάλι ψηλά κι ευχαριστεί τον Θεό, είναι το πρόσωπο του μετανάστη που κανείς φακός δεν θα νοιαστεί για αυτό, είναι το πρόσωπο το δικό σου που έτυχε να γεννηθείς στον πρώτο κόσμο, είναι το πρόσωπο της κολλητής μου που επέλεξε να μείνει στην τίμια φτώχεια της πατρίδας μας και άριστα έκανε κι αυτή, όπως ίσως καλά έκανα κι εγώ, κι ας ντρέπομαι τώρα να σας δω, ενώ θα έπρεπε να ντρέπεστε εσείς να με δείτε, αλλά να ντρέπεστε όχι επειδή μια νύχτα με γαμήσατε, αλλά επειδή την επόμενη μέρα επιστρέψατε στις δουλειές σας με την ψευδαίσθηση ότι εσάς δεν σας εκμεταλλεύεται κανείς, με την ψευδαίσθηση ότι αυτός ο κόσμος είναι καλά καμωμένος, με την ψευδαίσθηση ότι το κακό σε αυτόν τον κόσμο είναι σεξουαλικό, με την ισχυρότερη δηλαδή ψευδαίσθηση όλων των εποχών».

35 Comments:

At 7/17/2007 03:58:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μπλε πάντως

 
At 7/17/2007 07:35:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το human trafficing είναι από τις σύγχρονες μάστιγες και δυστυχώς, όσο θα υπάρχει η οικονομική-κοινωνική-πολιτισμική (με την έννοια που δίνουν οι δυτικοί) ανισότητα τόσο θα προσφέρονται σε αδαείς και μη γυναίκες οι ευκαιρίες της καλύτερης ζωής. Μέσα σ' αυτό το πλέγμα υποκρισίας, τελικά αυτό που κάνουμε είναι να ασελγούμε περισσότερο στην ψυχή των γυναικών αυτών, βάζοντάς τους το σπόρο της ηθικής και κοινωνικής ενοχής, εμείς οι νοικοκυραίοι, οι καλοβολεμένοι που ένα βράδυ που θα πιούμε κάτι παραπάνω ή θα μαλώσουμε με τη γυναίκα μας θα πάμε να ξε-δώσουμε τον οβολό μας στις "γυναίκες".

Υγ. Από τα εξαιρετικά σου κείμενα.

 
At 7/17/2007 08:58:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ντρέπονται ακόμα.
Ποιό λόγο έχει να ντρέπεται η ομορφιά για τον εαυτό της;
κλπ.

Ε, δε νομίζω ότι ντρέπονται. Απλή αντίδραση να μην πάρει ο φακός τα πρόσωπά τους για να μην αναγνωρίζονται. Κάθε κατηγορούμενος μέσα σε ένα αστυνομικό τμήμα το κάνει, σαν άμεση αντίδραση στην εμφάνιση φακών και δημοσιογράφων.

Πόσοι άντρες να έχουν ερωτευθεί αυτά ακριβώς τα πέντε πρόσωπα;
Αυτά τα πέντε πρόσωπα να είναι υπεύθυνα για την πρόκληση πόσων συνολικά ερώτων;

Η πράξη που γίνεται μεταξύ της πόρνης και ενός "πελάτη" της, δε νομίζω ότι είναι αυτό που ονομάζουμε έρωτας. Είναι μόνο σεξ, ή καλύτερα το λες εδώ:
Αυτά τα πέντε πρόσωπα να είναι υπεύθυνα για την πρόκληση πόσων συνολικά οργασμών;
Οργασμούς προκαλούν και τίποτα παραπάνω.

η πόρνη γυρνά και απαντά στη φίλη της που σκανδαλισμένη την ρωτά, μα γιατί επιτέλους κάνει αυτή τη δουλειά: «Επειδή μου αρέσει»
Και όμως πιστεύω ότι τους αρέσει. Όχι σε όλες, όχι σε όσες ίσως το κάνουν εξ ανάγκης, αλλά σε μια μερίδα, όντως αρέσει αυτό που κάνουν. Όποιους και να ρωτήσεις άλλωστε για την δουλειά τους, λίγοι είναι αυτοί που σου λένε ότι τους αρέσει. Έτσι και σε αυτόν τον "κλάδο". Υπάρχουν κάποιες που ταυτίζονται με αυτό που λέμε εργασία και χαρά. Και αυτό που λέω δεν είναι ειρωνικό.

«Τα θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης, επειδή κερδίζουν χρήματα από τους διακινητές τους, ζουν με την ψευδαίσθηση ότι δεν αποτελούν θύματα εκμετάλλευσης!»
Θύματα εκμεταλλεύσης αποτελούν όσες έχουν προαγωγό και τις εκμεταλλεύεται. Ως προς τον επονομαζόμενο "πέλάτη" σίγουρα δεν αποτελούν θύματα.
Γενικά θα έλεγα όλη μας η ζωή είναι έτσι. Κάποιοι εκμεταλλεύονται κάποιους άλλους σε όλους τους τομείς, κυρίως τους εργασιακούς. Φυσικά σε ένα τέτοιο "οριακό" επάγγελμα, πρέπει απαραίτητα να υπάρχει αυτοδιάθεση και ο νόμος να προστατεύει, καταρχήν τις γυναίκες που είναι αποφασισμένες να κάνουν αυτήν τη δουλειά, αλλά και τους πελάτες τους, ελέγχοντας υγειονομικά τις εργαζόμενες αυτές.

Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει λόγος ντροπής για κάποια που ασκεί ένα τέτοιο επάγγελμα. Αρκεί πιστεύω ο τρόπος ζωής της να συνάδει με το επάγγελμα που έχει διαλέξει να κάνει. Άλλωστε χαριτολογώντας όλοι λένε ότι πρόκειται για το αρχαιότερο επάγγελμα. Γιατί κάποια να ντρέπεται; Απλά η κοινωνία μας πιστεύω ότι είναι πολύ "σοβαρή" και δεν υπολογίζει καθόλου την ζωώδη υπόσταση των όντων που λέγονται άνθρωποι. Γιατί υπάρχει αυτή η ζωώδης υπόσταση, όσα κουστούμια αρμάνι και να φοράμε και όσα ρόλεξ. Στο τέλος θα γαμηθούμε και όπως τα σκυλιά στο δρόμο, γιατί αυτό υπαγορεύει το ένστικτό μας και ας το κρύβουμε μέσα σε ξενοδοχεία, ροζ ή γαλάζια.

 
At 7/17/2007 10:34:00 π.μ., Blogger Περαστικός said...

Υπενθυμίζω ότι μεγάλο ποσοστό αυτών των γυναικών έρχεται στη χώρα μας με ψεύτικες, παραπλανητικές υποσχέσεις και οδηγείται σε αυτό το επάγγελμα με εκβιασμούς και με την απειλή ή και την άσκηση βίας. Ας μη γίνεται σύγχυση μεταξύ της ευρύτερης συζήτησης για την πορνεία και της κάθε μορφής ανθρώπινης δουλείας. Εξάλλου, ο όρος trafficking νομίζω ότι δεν περιορίζεται στην πορνεία αλλά περιλαμβάνει κάθε παράνομη διακίνηση και εκμετάλλευση ανθρώπων. Δεν θα διαφωνήσω ότι οι εργασιακές σχέσεις πολλές φορές δεν διαφέρουν σημαντικά από αυτές ης δουλείας. Η πιο συνηθισμένη εκμετάλλευση στο πλαίσιο της μίσθιας εργασίας είναι οι εκβιαστικές (με συγκαλυμμένο τρόπο) και απλήρωτες υπερωρίες, κατά παράβαση κάθε νομοθεσίας, που όμως έχουν γίνει κανόνας. Ωστόσο, όπως και να το κάνουμε, αλλιώς είναι να έχεις το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και της παραίτησης από την εργασία σου και αλλιώς είναι το να σε κρατάει κλειδωμένο το αφεντικό σου σε μια αποθήκη μαζί με άλλους και αν θέλεις να παραιτηθείς να σε σπάει στο ξύλο. Με το κείμενό σου επιτυγχάνεις στο στόχο να δείξεις κάποια σημεία όπου η κοινωνία δείχνει κάποια υποκρισία και επιλεκτική ευαισθησία, αλλά νομίζω ότι και κάποιες διακρίσεις είναι αναγκαίες.

 
At 7/17/2007 10:38:00 π.μ., Blogger Περαστικός said...

Α, και καλό θα ήταν όσοι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αυτών των γυναικών να προσπαθούν να βεβαιώνονται ότι απευθύνονται σε γυναίκες των οποίων το επάγγελμα είναι δική τους επιλογή και που κρατούν οι ίδιες τον καρπό των κόπων τους ή που τουλάχιστον δεν είναι θύματα της απαράδεκτης κατάστασης που περιγράφω. Είπαμε, καταναλώνουμε ηθικά.

 
At 7/17/2007 11:29:00 π.μ., Blogger ggl said...

Ο πελάτης είναι ίδιος με την εκδιδόμενη. Απλώς ο πελάτης αγνοεί ότι εκδίδεται. Νομίζω ότι αυτό είναι το πιο ουσιαστικό στο παρόν κείμενο.

Αν στη θέση των πέντε γυναικών υπήρχαν οι τελευταίοι πέντε τους πελάτες θα είχαν την ίδια αντίδραση με τις κοπέλες γιατί η αντίδραση αυτή είναι υποσυνείδητη.

 
At 7/17/2007 01:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θα σας πω μια πραγματική ιστορία: σε ένα χωριό έξω από την Καβάλα είχαν βρει πριν από μερικά χρόνια μια κοπέλα(από τη Ρωσία) αλυσοδεμένη σε έναν στάβλο. Την κρατούσε φυλακισμένη εκεί ο έλληνας προαγωγός της. Οι κάτοικοι του μικρού χωριού με αρχηγό τον κοινοτάρχη δήλωσαν άγνοια για την ύπαρξη της κοπέλας στον στάβλο. Ομως, όπως διαπιστώθηκε από τις καταθέσεις της, τη γνώριζαν οι περισσότεροι καθώς την εκμεταλλεύονταν με διάφορους τρόπους. Κάποιος τη γάμαγε, κάποιος την έβαζε να κάνει δουλειές στα χωράφια και άλλα διάφορα. Στο δικαστήριο που έγινε λίγο καιρό μετά όλο το χωριό-με αρχηγό τον κοινοτάρχη-είχαν πάει ως μάρτυρες υπεράσπισης του έλληνα προαγωγού-συγχωριανός τους φυσικά. Από την πλευρά της κοπέλας ο μόνος μάρτυρας υπεράσπισης ήταν ο αστυνομικός που τη βρήκε στο στάβλο.
Αυτό είναι ντροπή για την κοινωνία μας.
Σε ότι αφορά την πορνεία, η αλήθεια είναι ότι πολλές το κάνουν γιατί τους αρέσει. Οχι, όμως, όσες είναι πραγματικά θύματα trafficking. Αυτό έχει δείξει η πραγματικότητα.
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα, όλοι γουστάρουμε να γαμιόμαστε σα σκυλιά και την επόμενη ημέρα να υποκρινόμαστε ότι η ηθική μας επιβάλλει μια ιδιότυπη κοινωνικά αποδεκτή μονογαμία. Αυτό, επίσης, είναι ντροπή.
Τέλος, αναρωτιέμαι μήπως τελικά το θύμα είμαστε όλοι εμείς που κρυβόμαστε από τον ίδιο μας τον εαυτό και όχι κάποιες κοπέλες που γαμιούνται-και δεν το κρύβουν-επειδή το γουστάρουν ή επειδή θέλουν να βγάλουν πολλά λεφτά.

 
At 7/17/2007 04:21:00 μ.μ., Blogger Niemandsrose said...

Το μόνο ψεγάδι που βρήκα στο κείμενό σου ήταν που ξέχασε να κλείσεις τα εισαγωγικά στο τέλος.
old boy, ούτε τη δική σου ομορφιά μπορείς να κρύψεις. Όλα τα λεφτά που θα μπορούσα να ακουμπήσω στο κομοδίνο, είναι για τον εγκέφαλο. Και σκέψου, δε ζητάς φράγκο.

 
At 7/17/2007 05:24:00 μ.μ., Blogger ζέλιγκ said...

με πρόλαβε η niemandsrose: τέτοια γράφεις και μας έχεις κολλημένους στο μόνιτορ.
Θα με ενδιέφερε όμως να μάθω αν το κείμενο γεννήθηκε από τη φωτογραφία, ή διάλεξες τη φωτογραφία να συνοδέψει το κείμενο.

 
At 7/17/2007 05:50:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Zelig, η φωτογραφία γέννησε το κείμενο. Σχεδόν πάντα έτσι γίνεται.
Νiemandsrose, αν υποθέσουμε ότι γράφουμε με πρώτο μέλημα την φροντίδα για την μορφή, αν υποθέσουμε ότι δεν γράφουμε απλά για να πούμε κάτι, αλλά (τουλάχιστον εξίσου) και για το πώς θα το πούμε (κι εγώ εν πάση περιπτώσει έτσι κάνω), τότε η έλλειψη εισαγωγικών δεν είναι και τόσο μικρό ψεγάδι: το κείμενο είχε μια εξωτερική ατέλεια εκπέμποντας μια τσαπατσουλοσύνη που θα μπορούσε άνετα να είχε αποφευχθεί. Όσο για τα φράγκα, θα αρχίσουν να μου προσφέρουν λεφτά όταν θα πατήσω τα εξήντα κι όσα θα γράφω θα έχουν προ πολλού ξεθυμάνει.
Νοvalis, το Μπλε ήταν, ε; Άμα αρχίσω να ξεχνάω και σε ποιά ταινία έχει ειπωθεί η κάθε ατάκα, πάει η μνήμη μου πήρε οριστικά τον κατήφορο :)

 
At 7/17/2007 05:55:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Oscar, λες:
«Ε, δε νομίζω ότι ντρέπονται. Απλή αντίδραση να μην πάρει ο φακός τα πρόσωπά τους για να μην αναγνωρίζονται. Κάθε κατηγορούμενος μέσα σε ένα αστυνομικό τμήμα το κάνει, σαν άμεση αντίδραση στην εμφάνιση φακών και δημοσιογράφων».
Ε ναι, αλλά επειδή ντρέπεται.


«Η πράξη που γίνεται μεταξύ της πόρνης και ενός "πελάτη" της, δε νομίζω ότι είναι αυτό που ονομάζουμε έρωτας. Είναι μόνο σεξ ...
Οργασμούς προκαλούν και τίποτα παραπάνω».
Δηλαδή νομίζεις ότι τις πόρνες τις ερωτεύονται μόνο στις ταινίες και στα βιβλία και όχι και στην αληθινή ζωή; Διαφωνώ.

 
At 7/17/2007 06:08:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

G.lin, το συμβάν που αναφέρεις είναι εντελώς κατάπτυστο, πέραν κάθε δικαιολογίας και ασφαλώς συνιστά ντροπή για την κοινωνία μας.
Ωστόσο, γράφει ο Περαστικός ότι «μεγάλο ποσοστό αυτών των γυναικών έρχεται στη χώρα μας με ψεύτικες, παραπλανητικές υποσχέσεις και οδηγείται σε αυτό το επάγγελμα με εκβιασμούς και με την απειλή ή και την άσκηση βίας». Δεν ξέρω αν είναι έτσι. Όχι ότι δεν συμβαίνει κι αυτό (και βέβαια συμβαίνει) αλλά δεν ξέρω πόσο μεγάλο είναι αυτό το ποσοστό. Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό κάνει αυτό που κάνει επειδή το επιλέγει. Αλλά εδώ είναι το θέμα. Επιλέγει ανάμεσα σε μια δύσκολη οικονομικά ζωή και σε μια πολύ πιο εύκολη, αρκεί να αποδεχθεί το τίμημα να κάνει την πουτάνα και να λέγεται πουτάνα.
Δηλαδή όταν λες Περαστικέ: «Ωστόσο, όπως και να το κάνουμε, αλλιώς είναι να έχεις το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και της παραίτησης από την εργασία σου και αλλιώς είναι το να σε κρατάει κλειδωμένο το αφεντικό σου σε μια αποθήκη μαζί με άλλους και αν θέλεις να παραιτηθείς να σε σπάει στο ξύλο».
Προφανέστατα. Απλά θέλω να αμφισβητώ (και μακάρι να έχω δίκιο και να μην εξωραϊζω την πραγματικότητα) ότι μια τέτοια σκηνή είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας αναφορικά με τις εκδιδόμενες αλλοδαπές.

 
At 7/17/2007 07:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι πρόβλημα κι αυτό με τη μνήμη. Κόψε το τσιγάρο. Ή άρχισε να κρατάς σημειώσεις. Για να μην χαθούν οι σημειώσεις, λέω να τις δημοσιεύεις στο δίκτυο :))

 
At 7/17/2007 07:03:00 μ.μ., Blogger Άβατον said...

Η τελευταία παράγραφος ήταν το κάτι άλλο.

 
At 7/17/2007 07:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δλδ, πόσο επιλογή είναι να σου λένε: ζήσε εδώ και πέθανε, ή πήγαινε έξω, γίνε πουτάνα και θα ζήσεις; Τίθεται ποτέ ζήτημα τέτοιας επιλογής; Αυτό που κάνεις, δεν το κάνεις από ανάγκη;

Το "να σου λένε" το εννοώ μεταφορικά.

 
At 7/17/2007 07:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

να φανταστεις πως ισως το θυμα που ακουει στο χαρακτηρισμο πδοσφαιστης του τριτου κοσμου μπορει να βγαλει και αρκετα για να ζησει τα χρωστουμενα καλα χρονια που του αναλογουν. Το θυμα που λεγεται αλλοδαπη πορνη θα εχει ποτε αυτην δυνατοτητα?

Δε θελω να διαχωρισω το ποσο καποιο θυμα γαμιεται περισσοτερο απο καποιο αλλο σε αυτη τη ζωη αλλα πραγματικα νιωθω οτι η εκμεταλευση αυτων των κοριτσιων ξεπερναει καθε φαντασια. Εχω διαβασει σχετικα αρθρα απο μαρτυριες και εχω συγκλονιστει κατι που δε το παθαινω και ευκολα.

 
At 7/17/2007 08:16:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Δλδ, πόσο επιλογή είναι να σου λένε: ζήσε εδώ και πέθανε, ή πήγαινε έξω, γίνε πουτάνα και θα ζήσεις; Τίθεται ποτέ ζήτημα τέτοιας επιλογής; Αυτό που κάνεις, δεν το κάνεις από ανάγκη;»
Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές αυτό είναι και η κεντρική ιδέα του ποστ. Ότι η προστυχιά δεν βρίσκεται στο τι θα επιλέξεις αλλά στα δεδομένα ανάμεσα στα οποία καλείσαι να επιλέξεις. Αλλά τελικά δεν νομίζω πως ακυρώνεται (στις περισσότερες περιπτώσεις) αυτό το δικαίωμα της επιλογής.
Ιdimon, νομίζω ότι τελικά βγάζουν χρήματα, συγκριτικά μιλώντας πάντα.
Στο δεύτερο λινκ που παραπέμπω μια κοπέλα καταθέτει: «Μέσα σε ένα μήνα μάζεψα 11.000 για το χρέος μου στον "Πάσα", για το διαβατήριο»

 
At 7/17/2007 09:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

«Ότι η προστυχιά δεν βρίσκεται στο τι θα επιλέξεις αλλά στα δεδομένα ανάμεσα στα οποία καλείσαι να επιλέξεις».

Σ' αυτό συμφωνούμε. Ακριβώς γι' αυτό δεν μπορώ να μιλήσω για επιλογή. Ο όρος μου μοιάζει ευφημισμός. Εξάλλου, εσύ δεν μίλαγες χτες-προχτές για τυχαιότητα ή μοίρα;

 
At 7/17/2007 10:38:00 μ.μ., Blogger gasireu said...

να που το Dogville δεν ήταν τόσο φανταστικό!
επίσης αν και μου μυρίζει ρομαντικός, συμφωνώ με έκπληξη με τον κύριο GGL, κυρίως αλλά και με άλλους κυρίους κατά σημεία!
να προσθέσω ότι τα κορίτσια φαίνονται πολύ trendy με όρους greek white youngsters, γεγονός που με προβληματίζει για την φωτογραφία. εκτός αν εκτός δουλειάς το βινύλιο δωδεκάποντο δίνει θέση στο τελευταίο Vans ή Puma snicker!

 
At 7/17/2007 11:05:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αναρωτιέμαι ρε Gasireu, τί περίμενες περίπου να φοράνε;

 
At 7/17/2007 11:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Bγάζουν χρήματα αλλά επίσης πηδάνε από παράθυρα.
Γιατί κάποιοι "ευυπόληπτοι κύριοι" ψάχνουν την ψευδαίσθηση ότι γαμάνε γενικώς.



ταινία1
ταινία 2

 
At 7/17/2007 11:16:00 μ.μ., Blogger gasireu said...

εσύ novalis από βόλτες στο baby o και σε άλλους παρόμοιους ναούς,
στην πλατεία θεάτρου,την παλαιά Φυλής, τους αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη, το δάσος της Βουλώνης,τις βιτρίνες του Άμστερνταμ,τον παγκόσμιο κινηματογράφο ως απεικόνιση της ζωής τους,
έχεις να σημειώσεις ότι στυλιστικά τις βρίσκεις σύμφωνες με την ιδίοτητα τους;

 
At 7/17/2007 11:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για την Ευρώπη δεν ξέρω. Ένας φίλος μου 'χε πει για το Βέγκας, παλιότερα, ότι εκτός δρόμου ντύνονταν συμβατικά, εώς μικροαστικά, αν θυμάμαι καλά.

 
At 7/17/2007 11:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί οι γυναίκες δεν έχουν ανάλογη πρόσβαση σε νεαρούς άνδρες για οργασμούς ή έρωτες έναντι αμοιβής; Είναι θέμα ζήτησης; Ή προσφοράς; Φταίει το διπλό Χ χρωμόσωμα; Η φαλλοκρατική μας κοινωνία; Τι;

 
At 7/17/2007 11:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ή we can get it for free όποτε θέλουμε;

 
At 7/18/2007 02:07:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Novalis, όταν μίλαγα για τύχη και συμπτώσεις δεν εννοούσα ότι δεν παίζουμε και εμείς ρόλο με τις επιλογές μας. Αντίθετα πάει: αν δεχθούμε τα περί μοίρας, απαλασσόμαστε από την ευθύνη των επιλογών. Τέλος πάντων, τελικά δεν νομίζω ότι διαφωνούμε, μάλλον θέμα διατύπωσης είναι.
Τaraxacom, κάπου διάβασα τελευταία ότι είχε ανοίξει ένα αντρικό στριπ σόου και έκλεισε επειδή κατά τον μαγαζάτορα «Οι γυναίκες δεν έχουν συνηθίσει να πληρώνουν τον άντρα».

 
At 7/18/2007 08:32:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί οι γυναίκες δεν έχουν ανάλογη πρόσβαση σε νεαρούς άνδρες για οργασμούς ή έρωτες έναντι αμοιβής; Είναι θέμα ζήτησης; Ή προσφοράς; Φταίει το διπλό Χ χρωμόσωμα; Η φαλλοκρατική μας κοινωνία; Τι;
«Οι γυναίκες δεν έχουν συνηθίσει να πληρώνουν τον άντρα»


Νομίζω ότι δεν είναι θέμα συνήθειας, αλλά τρόπου δόμησης της κοινωνίας. Γυναίκες με την λογική του άντρα "βγάζω φράγκα και κάνω ότι γουστάρω" ή γενικά "μπορώ και έχω την ελαστική ηθική να κάνω ότι θέλω στο σεξ" υπάρχουν λίγες στην κοινωνία μας, αλλά και στις άλλες κοινωνίες. Σε αυτό οφείλεται και η μη ύπαρξη πορνείων για γυναίκες, αλλά εν μέρει και σε πρακτικούς λόγους (ο άντρας αν δεν του αρέσει η πελάτισα δεν θα έχει στύση κλπ).
Παρόλα αυτά πάντοτε υπήρχαν έστω και σε μικρό βαθμό κάποιοι άντρες που διέθεταν τον εαυτό τους προς πληρωμή και αυτός ο αριθμός σιγά σιγά με την ας την πούμε ισότητα και την απελευθέρωση των γυναικών τείνει να μεγαλώνει.

Δηλαδή νομίζεις ότι τις πόρνες τις ερωτεύονται μόνο στις ταινίες και στα βιβλία και όχι και στην αληθινή ζωή; Διαφωνώ.
Ναι πιστεύω ότι τέτοιυς έρωτες βλέπουμε βασικά μόνο στις ταινίες. Οι εξαιρέσεις που μπορεί να υπάρξουν - αν υπάρχουν - επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Βγάζω φυσικά έξω την περίπτωση όπου ο πλούσιος και μόνος 60χρονος, βρίσκει μια μικρή πόρνη (σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αλλοδαπή) και την βάζει σαν γυναίκα στο σπίτι του. Δεν μου κάνει για έρωτας αυτό, αλλά για συνέχεια της συναλλαγής σε άλλο επίπεδο. Νεαρό να έχει έχει ερωτευτεί νεαρή πόρνη και να συνεχίσουν μαζί την ζωή τους, έστω και για το διάστημα που κρατάει ο έρωτάς τους δεν έχω δει και δεν έχω δει και λίγα γενικώς.

 
At 7/18/2007 10:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ως προς τους πρακτικούς λόγους: Viagra (οι πόρνες τάχα δεν χρησιμοποιούν λιπαντικό;). "Ελαστική" ηθική; Τι πάει να πει; Ό,τι και να εννοείς, δεν νομίζω ότι είναι "προνόμιο" των ανδρών. Για το βγάζω φράγκα και κάνω ότι γουστάρω δεν ξέρω. Δηλαδή τα μπουρδέλα έχουν φραγκάτους για πελάτες; Δεν νομίζω! Προσπαθώ να σκεφτώ με όρους της οικονομίας της αγοράς (γιατί το ξέρουμε, το αρχαιότερο επάγγελμα δεν είναι της πόρνης αλλά του νταβατζή)- για να μην βγάζει κάποιος στο κλαρί ωραία αγόρια (παρά μόνο για την ευχαρίστηση κυρίων και όχι κυριών)δεν θα συμφέρει οικονομικά (όπως δηλώνει και ο επιχειρηματίας του Oldboy). Ίσως ομως εδώ να κρύβεται μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία! Περιμένω τώρα κάποιος να πει ότι ο άνδρας είναι πολυγαμικός κυνηγός και η γυναίκα μονογαμική νοικοκυρά.

 
At 7/18/2007 10:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ή ότι θα έρθει η ώρα των Gigolo Joe.

 
At 7/18/2007 10:30:00 π.μ., Blogger Sraosha said...

Γενικά μου αρέσει πώς το έπιασες το θέμα, όχι ότι συμφωνώ σε όλα (αλλά αυτό δεν είναι και τόσο σημαντικό). Στέκομαι σε δύο σου σημεία:

[η] ψευδαίσθηση ότι εσάς δεν σας εκμεταλλεύεται κανείς, [η] ψευδαίσθηση ότι αυτός ο κόσμος είναι καλά καμωμένος, [η] ψευδαίσθηση ότι το κακό σε αυτόν τον κόσμο είναι σεξουαλικό, [η] ισχυρότερη δηλαδή ψευδαίσθηση όλων των εποχών.

και

Ντροπή δεν είναι η ηθική διαφορά της πόρνης από την μη πόρνη, ντροπή είναι η οικονομική διαφορά της πατρίδας μου από την πατρίδα σου

 
At 7/18/2007 10:55:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ως προς τους πρακτικούς λόγους: Viagra (οι πόρνες τάχα δεν χρησιμοποιούν λιπαντικό;). "Ελαστική" ηθική; Τι πάει να πει; Ό,τι και να εννοείς, δεν νομίζω ότι είναι "προνόμιο" των ανδρών.

Το viagra ήθελα να το γράψω αλλά δεν το έβαλα γιατί είναι σημείο της εποχής μας. Όταν θα εμφανιστούν αντρικά μπουρδέλα θα γίνεται σίγουρα χρήση φαντάζομαι.

Περί ελαστικής ηθικής κλπ, προσπάθησα να πω ότι διαφορετικά μεγαλώνουν οι γυναίκες στην κοινωνία μας και διαφορετικά οι άντρες. Μεγάλωναν τουλάχιστον, αλλά νομίζω ακόμα συμβαίνει.
Πολύ εύκολα το καταλαβαίνει κανείς, αν δει κάθε πατέρα και κάθε μάνα πως σκέφτεται για τον γιο και πως για την κόρη. Πες του ο γιός σου θα γνωρίσει μία μόνο στην ζωή του, ή η κόρη του θα έχει πλούσια σεξουαλική ζωή, θα περάσουν καμιά 50αριά από πάνω της να δεις αντιδράσεις. :)
Αλλιώς μεγαλώνουν τα αγόρια και η "ηθική" τους, είναι ανάλογη.
Τελευταία πιστεύω, λόγω κυρίως της οικονομικής τους ανεξαρτησίας και οι γυναίκες αρχίζουν και αποκτούν παρόμοια ηθική και λογική. Σιγά σιγά. Δεν γίνονται γρήγορα τέτοιες αλλαγές.

Αρχαιότερο επάγγελμα το λέμε χαριτολογώντας. Υπάρχουν πολλά επαγγέλματα που θα μπορούσαν να δηλωθούν σαν αρχαιότερα, μην κολλάμε στις πουτάνες. πχ πολιτικοί και πολλοί άλλοι φυσικά.

 
At 7/18/2007 01:34:00 μ.μ., Blogger gasireu said...

novalis μπορεί,
δεν σκέφτηκα ότι ήταν πιθανό, να τις μπουζουριάσανε από το σπίτι τους.
και πάλι, είναι πολύ trendy πιπίνια, δεν είπα συντηρητικά και αυτό μου φαίνεται περίεργο.
''Περιμένω τώρα κάποιος να πει ότι ο άνδρας είναι πολυγαμικός κυνηγός και η γυναίκα μονογαμική νοικοκυρά.''
μπα μην περίμένεις. από τη ''Μαρία με τα καρώ'' και ένθεν ο φαλλοκρατισμός του κλίματος των σχολίων του μπλόγκ τούτου, τέθηκε ευτυχώς υπό έλεγχο!
χαχα

 
At 7/18/2007 02:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

«Ο άνδρας είναι πολυγαμικός κυνηγός και η γυναίκα μονογαμική νοικοκυρά».

Ίνα πληρωθεί το ρηθέν ύπο των προφητών (και ν' αποκτήσει λίγο γούστο η συζήτηση ;)

 
At 7/18/2007 10:46:00 μ.μ., Blogger ΔΙΟΝΥΣΟΣ said...

Παλληκάρι μου συγχαρητήρια, πολύ ζωντανός συμβολισμός, πιάσιμο του θέματος από τα μαλλιά, και άψογη επέκταση από το ειδικό στο γενικό.

 
At 7/21/2007 09:02:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

προ αρκετού καιρού περπατούσα βράδυ Σαβ/κου στην Ομόνοια, χάζευα τις εφημερίδες ενώ κατευθυνόμουν σε ένα event στο bios στην Πειραιώς. Με σταμάτησε ένα ραμολιμέντο - ήταν η εποχή που η σπουδαία Ελευθεροτυπία "μετέτρεπε" τους πολίτες σε νταβατζήδες - και με ρώτησε αν θέλω ένα κοριτσάκι για μια ωρίτσα να περάσω καλά. Απόρησα κι εξεπλάγην με την άνεσή του και δίχως να μιλήσω συνέχισα στον προορισμό μου. Σκέφτηκα εκ των υστέρων κάμποσους μήνες μετά και με λογής δημοσιεύματα πώς θα αντιδρούσε ένας δημοσιογράφος προκειμένου να αρθρογραφήσει και να ερευνήσει και αντιλήφθηκα πως δίχως να φταίνε τα τεχνολογικά μέσα, ένα από τα χείριστα αυτού του κόσμου καλείται πλέον το δημοσιογραφικό.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home