Η πνιγηρή γλυκύτητα
Η υπόγεια αποθήκη ήταν γεμάτη με ένα υλικό που έμοιαζε επικίνδυνα με μέλι. Ήταν χωμένος μέσα του. Η στάθμη έφτανε μέχρι λίγο πάνω από το πηγούνι του. Δεν μπορούσε να κουνήσει τα βυθισμένα χέρια και πόδια του, ενώ εκατοντάδες μύγες κάθονταν πάνω στο πρόσωπό του και πετούσαν κάτω από τη γυμνή λάμπα που μισοφώτιζε τον χώρο. Η πόρτα ήταν κλειστή και ο αέρας ελάχιστος. Ανέπνεε με μεγάλη δυσκολία. Δοκίμασε να φωνάξει και παρατήρησε ότι η σταθμή του κολλώδους υλικού ανέβηκε λίγο παραπάνω, αγγίζοντας πια τα χείλια του. Κατάλαβε ότι το υλικό έβγαινε από τη φωνή του, οπότε θυμήθηκε ότι είναι ραδιοφωνικός παραγωγός σταθμού που παίζει «έντεχνη μουσική», έπιασε το υπονοούμενο και κατόρθωσε έτσι να ξυπνήσει κάθιδρος. Την επόμενη μέρα έκανε κανονικά το τρίωρό του με μουσική που δεν είχε διαλέξει ο ίδιος και όταν τελείωσε βγήκε σχεδόν τρέχοντας έξω από τον σταθμό, προκειμένου να απαλλαγεί από τη πνιγηρή γλυκύτητα που είχε εκπέμψει και πάλι στην ατμόσφαιρα και να αναπνεύσει παγωμένο δεκεμβριανό αέρα. Η θερμοκρασία άγγιζε τους είκοσι και άρχισε να φοβάται ότι αυτό δεν είναι εφιάλτης, ότι ήταν συνεργός στο φαινόμενο του αισθητικού θερμοκηπίου, το οποίο οδηγούσε στην υπεργλύκανση του πλανήτη δια της υποκατάστασης της ασταθούς θερμοκρασίας των ανθρωπίνων συναισθημάτων με ένα πάγιο ζαχαρώδες κέλυφος, το οποίο υπεραναπλήρωνε την πάγια κατάθλιψη κάποιου που δεν μπορούσε να εκφράσει τα αληθινά του συναισθήματα ούτε με την μουσική του ούτε με τη φωνή του .
22 Comments:
Πέρασαν 6 μέρες και ακόμα δεν με πήρες! Περιμένω...
Kάνε λίγο υπομονή ακόμα.
...when the music's over
turn out the lights
geia sou.se parakalo epikinonise mazi mou.
alxd90@hotmail.com.
euxaristo.
nicole
Έχεις δίκιο, όχι άλλη μελωδία.
Έχεις δίκιο, όχι άλλη μελωδία.
Όχι άλλη ηχώ.
Όχι άλλη ηχώ.
Καλά σου, ε
Εμένα πότε θα με πάρεις..? ε..?
;-)χαχαχα
(πολύ μέλι βρε παιδί μου, ζαχαρώσαμε λέμε)
Και μετά φαντάζομαι το γύρισε σε Καζαντζίδη και Σακελλαρίου.
I.P.Poti, ο «Μελωδία» δεν έχει play list ούτε υποχρεωτικά γλυκερές φωνές.
Renton, δεν θα το λεγα.
Rodia, πνιγηρή γλυκύτητα, ε;
ακριβώς έτσι...
Ζούμε στην απόλυτη φαινομενικότητα, ζούμε την μέγιστη σοφιστία. Μια πραγματικότητα Reality Show, μια ζοφερή γλυκύτητα που πρέπει να σκεπάζει τις πληγές μια και αυτές ανοίγουν και βαθαίνουν ...
Όταν τις πληγές δεν μπορεί να τις επουλώσει ή καλύτερα να τις αποφύγει κανείς, τότε μόνο μια λύση μένει, μόνο μια δυνατότητα ... να τις γλυκάνει!!!
Εύγε! τα σέβη μου για το post.
Mπράβο σου για ακόμα μια φορά
Η σκηνή από το OLD BOY είναι σαν ένα είδος αυτοκάθαρσης;
Τα τελευταία σου ποστς μου δίνουν την αίσθηση ενός πηχτού υγρού που κοχλάζει έτοιμο να σε καταπιεί και να σε κάνει ένα από τα μόριά του.
Γι αυτό σε έλκει και το W?
Συνειδητό Gothic mood?
Πολύ εύστοχο κείμενο.Μάς ζαλίσανε οι ζαχαρωτές φώνές με τα μελό τραγούδια που καμιά σχέση δεν έχουν με δομημένο ρομαντισμό.
Αφιέρωσέ τους μιά ΄Ιεροτελεστία τής Ανοιξης΄υπο τήν διεύθυνση τού Pierre Boulez μπάς και καταλάβουν ή ακόμα καλύτερα κάτι απο Luigi Nono.
«Η σκηνή από το OLD BOY είναι σαν ένα είδος αυτοκάθαρσης;»
Όχι, είναι μια φαντασίωση που έχω όταν ακούω τέτοιου είδους φωνές στο ραδιόφωνο. Θα μπορούσε να είναι και ο εφιάλτης που είδε το επόμενο βράδυ ο παραγωγός.
«Γι αυτό σε έλκει και το W?»
Το W;
Θα κάνω, Old boy.
Το W boson εννοούσα που ζει πιο λίγο από μια νότα που εκτοξεύεται μέσα στον ενισχυτή του πομπού του ραδιοφωνικού σταθμού και μετά την ξανασυναντάμε κομματιασμένη στα φίλτρα του μυαλού μας.
Αυτοκάθαρση; Εμένα μου φαίνεται σαν υποταγή.
OldBoy, μαθαίνω το Time σ' έκανε πρόσωπο της χρονιάς! Τα συγχαρητήριά μου!
Α, αυτό το W; Δηλαδή εσύ διαβάζεις ΚΑΙ το περιεχόμενο των ποστς του Lazopolis; Χαρά στο κουράγιο σου ;)
Λογοπαίγνιο έκανα, δεν αναφερόμουν στο σταθμό.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home