Πέμπτη, Δεκεμβρίου 14, 2006

Αφαιρέθηκα

Λευκή οθόνη και κινητό κλειστό. Με ψάχνεις; Δεν είμαι εδώ.
Στο Λύκειο γυρνούσα σπίτι με το λεωφορείο (τη «φυσαρμόνικα»), αλλά καμιά φορά ερχόταν ο πατέρας ενός συμμαθητή μου και μας έπαιρνε αυτός με το αυτοκίνητό του. Γλίτωνα χρόνο και ταλαιπωρία έτσι, ωστόσο αγχωνόμουν όποτε ερχόταν, γιατί το να μας κατέβαζε αυτός σήμαινε ότι θα έπρεπε να είμαι συγκεντρωμένος και να συμμετέχω σε μια στοιχειώδη συζήτηση, ενώ εγώ δεν ήθελα τίποτε άλλο από το να είμαι βυθισμένος στις σκέψεις μου ή, λιγότερο βαρύγδουπα, από το να είμαι αφηρημένος.
Από παιδί αφαιρούμουν κατά κόρον (σε βαθμό που μόνο θραύσματα της παιδικής μου ηλικίας να έχουν διασωθεί στην μνήμη μου, ωσάν να μην ήμουν παρών κατά τη διάρκειά της), αλλά μάλλον όλα τα παιδιά αφαιρούνται πολύ και όταν μεγαλώνουν το ελαττώνουν.
Τελείωσα όμως και το Λύκειο, έπαψα να πρέπει να μετακινούμαι με τίμημα τη συγκέντρωση, και στα επόμενα χρόνια συνέχισα να αφαιρούμαι, να αφαιρούμαι, να αφαιρούμαι, με αποτέλεσμα να φτάσω ως εδώ, ως το σημείο που αφαιρέθηκε και το τελευταίο κομμάτι μου, ως το σημείο που δεν έμεινε τίποτα άλλο από μένα να αφαιρεθεί, άρα ματαίως ψάχνεις να με βρεις στο τηλέφωνο, δεν υπάρχω εκεί, αφαιρέθηκα ολόκληρος και ό,τι αφαιρέθηκε μέσα στα χρόνια από μένα ήρθε εδώ και μετατράπηκε σε λέξεις και εικόνες, γιατί ό,τι θα βρεις εδώ έχει το κόστος του, ό,τι θα βρεις εδώ δεν γράφτηκε στον ελεύθερο χρόνο μου, ό,τι θα βρεις εδώ σκλάβωσε τον χρόνο μου, σκλάβωσε τη ψυχή μου και μου ζητά να μην μοιράζομαι, να πάψω να μοιράζομαι, και το ζητά χαμογελώντας σαρδόνια, αφού ξέρει ότι στην πραγματικότητα έληξε ο διχασμός και η αμφιταλάντευση, αφού αφαιρέθηκα τελείως και δεν είμαι πια εδώ.
Μην με ψάχνεις στο κινητό. Bρίσκομαι στο http://old-boy.blogspot.com κι έχω γίνει κομμάτια.
Εφτακόσια τριάντα δύο.

22 Comments:

At 12/14/2006 08:24:00 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Σε διαβάζω συχνά.
Δε συμφωνώ πάντα μαζί σου αλλά κάτι με κάνει να συνεχίζω να σε διαβάζω.
Τώρα βρήκα τι είναι αυτό.

Τα blog μας είναι αποτέλεσμα της ίδιας διαδικασίας. Της αφηρημάδας.

Γιατί 732; Τόσα είναι το posts σου;

Καλησπέρα

 
At 12/14/2006 08:28:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kαλησπέρα. Ναι, τόσα είναι.

 
At 12/14/2006 08:47:00 μ.μ., Blogger just me said...

Δεν θέλω να φανώ προπέτις, γιατί ενώ είμαι τακτική αναγνώστριά σου δεν σε σχολιάζω τακτικά _σχεδόν ποτέ (κι αυτό γιατί προσπαθώ να αντισταθώ σε αυτό το επικίνδυνα γοητευτικό παιγνίδι, που αν του παραδοθείς αντιλαμβάνομαι ότι όντως μπορεί να σε απορροφήσει ολόκληρο, διανοητικά, συναισθηματικά, κοινωνικά, βιολογικά).
Αν μπορώ να πάρω το θάρρος, από το σημερινό σου ποστ που μου φάνηκε συγκλονιστικό, θα σου πω: τύπωσε τα 732 ποστ σου και παράτα το μπλογκ τώρα. Αν θες έκδωσέ τα (το καλύτερο για τους αναγνώστες σου), μοίρασε τα στους φίλους σου, στείλ’ τα στα μέλη της mail-list σου, σκόρπισέ τα από την ταράτσα του σπιτιού σου, κάφτα, ό,τι νομίζεις κάνε, αλλά μην επιτρέψεις άλλη σκλαβιά της ψυχής σου, αν είναι έτσι όπως την περιγράφεις.

Άνοιξα μπλογκ απλώς για να απαντήσω σε ένα συγκεκριμένο σχόλιο, συνέχισα μέσα σε ακραία αμφιθυμία από περιέργεια, και βρίσκομαι σήμερα εμπλεγμένη σε μια περίεργη σχέση εξάρτησης με την μπλογκοπαρέα μου, να την πω έτσι, που συχνά με κάνει να νιώθω λειψή αν δεν υπάρξει επικοινωνία μέσα στη μέρα (γράφω περισσότερο για να επικοινωνώ παρά για να πω ό,τι ασήμαντο λέω συνήθως, που έτσι κι αλλιώς μπορώ να το μοιραστώ με «ζωντανούς» ανθρώπους γύρω μου). Αλλά και τους συν-μπλόγκερ, «ζωντανούς» τους νιώθω πια.
Το ποστ σου μου χτυπάει καμπανάκι, πολύ επιτακτικά. Γιατί τα γράφω όλα αυτά, αντί να πάρω τηλέφωνο τη Σ., που έχω να της μιλήσω πέντε μέρες; Σε ποιους τα λέω; Είναι τρελό, κι όμως δεν έχω τη δύναμη να πατήσω delete και να στείλω αυτό το χαζό comment στο άπειρο. Μια δύναμη πέρα από μένα με σπρώχνει να πατήσω το login and publish και να το στείλω στο blog σου.

 
At 12/14/2006 08:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να τα χιλιάσεις.

 
At 12/14/2006 08:54:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Just me, ξεκίνησα να γράφω πριν 4-5 χρόνια. Το μπλογκ το έχω λιγότερο από 2. Πριν το ανοίξω έγραφα κι έστελνα μέιλ σε τρεις φίλους. Δεν είναι το μπλογκ που με έχει καταπιεί. Το μπλογκ είναι το στόμα αυτού που με έχει καταπιεί.

 
At 12/14/2006 09:19:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

Diladi, i moni periptwsi na ksanagineis kanonikos kai analafra asimantos anthrwpos einai na se kserasei i logotexnia.

Yparxei vevaia kai i pithanotita na se xwnepsei i logotexnia (kai ksereis pws apovalletai auto pou exei xwneutei).

(greeklish apology + paratirisi: eksw apo to parathuro mou emfanistike ena lepto alla terastio ouranio tokso, polu konta, mprosta apo ton apenanti lofo. Mexri na teleiwsw to comment eksafanistike. --->>> ta sxolia blaptoun sovara tin enatenisi)

 
At 12/15/2006 02:31:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Κασσιανέ, περίπου σαν να εύχεσαι σε ενενηνταοχτάχρονο να τα εκατοστήσει ;)
Lazopolis, το έχω δουλέψει αρκετά αυτό με τον Μεγαλοδύναμο και όποτε κάποιος διαβάζει ποστ μου σε Χαβάη, Σεούλ, Βελιγράδι και Βρυξέλλες, εμφανίζεται από πίσω του ένα Ι.Χ. ουράνιο τόξο.

 
At 12/15/2006 02:57:00 π.μ., Blogger Thrass said...

σήμαινε ότι θα έπρεπε να είμαι συγκεντρωμένος και να συμμετέχω σε μια στοιχειώδη συζήτηση

Είναι θρασύτατοι όλοι αυτοί τριγύρω, δεν είναι;

Να τα...χμ. Εκατομμυριάσεις;

 
At 12/15/2006 03:19:00 π.μ., Blogger kamenidis said...

"Αλήθεια, σκέφτομαι καμμιά φορά πώς μόνο το τεμάχισμα
μπορεί να μας κρατήσει ακέριους -αρκεί να το ξέρουμε.
Και πως μπορεί να μην το ξέρουμε μια κ'η γνώση μας είναι
εκείνη που μας τεμαχίζει και μας επανασυνδέει μ'αυτά που αρνηθήκαμε.
[...]
Γι αυτό διαλέγουμε συχνά ένα χώρο στενό που να μας προστατεύει
απ'το ίδιο μας το απέραντο".

Γιάννης Ρίτσος

[αφιερωμένο εξαιρετικά σε ένα από τα πιο σπουδαία και όμορφα blog ever, το δικό σου, και συγκεκριμένα σε τούτο το post που έρχεται (εμένα τουλάχιστον) να μου δώσει μια πολύ σοβαρή απάντηση σχετικά με το πραγματικό νόημα ύπαρξης των blogs -το οποίο πολύ με είχε απασχολήσει και προβληματίσει τελευταία. να'σαι καλά.]

 
At 12/15/2006 12:22:00 μ.μ., Blogger kerasia said...

Στο τέλος τα κομματάκια σου θα μοιραστούν στο αδηφάγο αναγνωστικό σου κοινό, θα σε φάμε ολόκληρο, και θα ησυχάσεις και εσύ και εμείς! :PPPP

 
At 12/15/2006 12:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ωστε γι΄αυτό δεν μπορώ πια να σε βρω στο τηλέφωνο...τώρα εξηγούνται όλα :-Ρ

 
At 12/15/2006 05:50:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kamenidis, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ.
Τhrass, είναι όντως thrassύτατοι.
Formerly Known, αίμα, ρίζες και το ριζότο του πιδιού :)
Κoolkiller-ess, ούτως ή άλλως έχω αλλάξει νούμερο για να σε αποφεύγω :)
Κερασιά, αρκεί να περάσω τους αγορανομικούς ελέγχους.

 
At 12/15/2006 06:57:00 μ.μ., Blogger s_k said...

cheers...

στους ελαχιστους με τους οποιους μοιραζομαστε την εποικοδομητικη σιωπη

(οχι πια μπουρου μπουρου σε κινητο και αυτοκινητο)

 
At 12/15/2006 07:25:00 μ.μ., Blogger kerasia said...

:)

 
At 12/15/2006 08:12:00 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Pe?i και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
Φιλικά Ν.Ago

 
At 12/15/2006 08:24:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Περισσότερο για διαίρεση μου μοιάζει, παρά για αφαίρεση.

 
At 12/15/2006 09:44:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

I.P.Poti, δεν έχεις κι άδικο.
Ν. Αgo, τι ακριβώς ήταν αυτή η Ακαδημία; Πες αν θες κάτι παραπάνω.

 
At 12/15/2006 11:16:00 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Ελα ξανα μια βολτα στην Κλειδαροτρυπα μου!

 
At 12/16/2006 07:21:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Βλέπω ότι έχουν κάνει ήδη αρκετά μπλογκ αναφορά. Το σχετικό ποστ του Ν. Αgo πάντως, για κάθε ενδιαφερόμενο, είναι : http://agonek.blogspot.com/2006/12/blog-post_15.html#links

 
At 12/28/2006 04:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

old boy --- i'm spinning
i'm spinning

 
At 12/28/2006 04:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

old boy --- i'm spinning
i'm spinning

 
At 12/28/2006 04:05:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

? anonymous?
i'm pin

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home