Τρίτη, Νοεμβρίου 21, 2006

Απαράδεκτο

Υπάρχει η αστυνομική βία, για την οποία αντιδρούν κάποιοι ελάχιστοι γραφικοί (και όχι, εγώ δεν συγκαταλέγομαι ανάμεσά τους).
Υπάρχει και η αστυνομική βία που θα τύχει να καταγραφεί από τις κάμερες, για την οποία αντιδρούν και εξανίστανται σχεδόν όλοι.
Άριστα κάνουν και αντιδρούν και εξανίστανται. Η αγανάκτησή τους είναι γνήσια και δεν αποτελεί υποκρισία, ενώ παράλληλα λειτουργεί -σε ένα βαθμό- αποτρεπτικά για παρόμοια μελλοντικά περιστατικά.
Ωστόσο, το γεγονός παραμένει πως μια βιντεοσκοπημένη κλωτσιά μάς εξοργίζει περισσότερο από εκατό μη βιντεοσκοπημένες.
Υπό μία έννοια δηλαδή, δεν θεωρούμε απαράδεκτο να χτυπάνε οι αστυνομικοί, θεωρούμε απαράδεκτο να χτυπάνε και να το βλέπουμε.

31 Comments:

At 11/21/2006 07:12:00 μ.μ., Blogger ou ming said...

Και ακόμη πιο απαράδεκτο να χτυπάνε και να τις τρώμε, Old Boy.

 
At 11/21/2006 07:22:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Σωστό κι αυτό.

 
At 11/21/2006 07:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Υπάρχει η αστυνομική βία, για την οποία αντιδρούν κάποιοι ελάχιστοι γραφικοί (και όχι, εγώ δεν συγκαταλέγομαι ανάμεσά τους)."

poia h poies antidraseis exete upopsh sas? an katalava kala, apokaleite grafikous osous den arkountai sto na ekfrazoun ton apotropiasmo tous gia thn astunomikh via, alla provainoun kai se antapodosh twn viaiwn energeiwn twn swmatwn asfaleias?

 
At 11/21/2006 08:00:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι, δεν αναφέρομαι σε όσους αντιδρούν βίαια, αναφέρομαι σε ακτιβιστές υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κλπ. Το «γραφικοί» το γράφω ειρωνικά για όλους εμάς τους υπόλοιπους που αντιδρούμε μόνο όταν κάτι το δούμε στην τηλεόραση, ενώ αν ας πούμε διαβάσουμε παρόμοιες καταγγελίες σε ένα μονόστηλο στις εφημερίδες δεν θα δώσουμε σημασία.

 
At 11/21/2006 08:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο ηθοποιος και αδελφος του υπευθυνου του γραφειου Τυπου του Αλογοσκουφη Θανος Τοκακης σε συνεντευξη του στο ON OFF της Ε ειπε:
"Με ειχαν πλακωσει στο ξυλο μια φορα οι αστυνομικοι το 1999. Με εβγαλαν απο το αυτοκινητο και αρχισαν να με βαρανε. Ειχα παει και το ειχα καταγγειλει, αλλα δεν... Εγινε σε εναν αγωνα μπασκετ Ολυμπιακου-Παναθηναϊκου, που αρχισαν οι οπαδοι να πετανε πετρες. Φυγαμε με τους φιλους μου και πηγαμε στο αυτοκινητο να περιμενουμε τον αδελφο μου. Ξαφνικα ηρθε μια διμοιρια των ΜΑΤ, μας εβγαλε εξω και μας πλακωσε. Ειχα και μακρια μαλλια τοτε... Αφου τελειωσαν, μας ειπαν και καληνυχτα, παιδια. Ειχα σοκαριστει τοτε παρα πολυ. Μετα ειχα φοβια με τους μπατσους οποτε τους εβλεπα στο δρομο."

καταγγελιες για καταχρηση εξουσιας και ασκηση βιας απο αστυνομικους δεν περνανε απαρατηρητες σε ολους. πώς πρεπει να αντιδρασουμε σε αυτα τα φαινομενα; δεν εχω ιδεα τι πρεπει να κανω. περα απο το να τους κοιταω με μισο ματι καθε που τους ανταμωνω και να βαζω στη διαπασων Tool και Kyuss οταν ο μπατσος της πολυκατοικιας κοιμαται, δεν ξερω τι μετραει σαν αντιδραση εναντια στους βρομοαστυνομικους.

 
At 11/22/2006 12:22:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΕΚ

 
At 11/22/2006 03:06:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

O καλύτερος ήταν ο Οργανος,που δήλωσε ότι ο Κυπριος φοιτητής χτύπησε πρώτα σε ζαρντινιέρα και μετά σε μηχανάκι.
Απο αύριο λοιπόν γκρεμίστε προληπτικά όλες τίς ζαρντινιέρες-βλάπτουν τήν υγεία τών πολιτών-και μήν ξαναπαρκάρετε τα μηχανακια σας έξω απο Αστυνομικό Τμήμα.Χτυπάνε τούς περαστικούς τα άτιμα................

 
At 11/22/2006 05:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

" Ηταν μια απλη συλληψη " ( Φοβερη ατακα )

" Ηταν μια απλη συλληψη " ειπε χθες ο Σ.Μπαλασκας αντιπρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής ,για τον βαναυσο,σκληροτατο και απανθρωπο
ξυλοδαρμο του 24χρονου φοιτητη στη θεσσαλονικη.Αν αυτο που ειδαμε ηταν μια απλη συλληψη τοτε αλοιμονο μας οταν συλληφθουμε απο την αστυνομια για καποιο λογο.
θα βρεθουμε ,οχι μπροστα στο δικαστη αλλα μεσα στην εντατικη και στο χειρουργειο.Βλεπετε,η αστυνομια τελευταια,εφαρμοζει καινουργιες τακτικες συλληψης.
Πρωτα σε συλλαμβανει ,μετα σε ριχνει κατω και μετα σε κλωτσα και σε δερνει μεχρι να αποκτησεις μωλωπες και μαυρισματα παντου.Σε αρπαζει και σου δινει
μπουνιες και κλωτσιες μεχρι να γεμισει το πεζοδρομιο με τα αιματα σου.και δεν ηταν ενας ή δυο που εδερναν.Ηταν 5,6, μεχρι και 8 ατομα. 8 ατομα χρειαστηκαν
για να συλλαβουν τον πιο αδιστακτο,σκληρο,ψυχοπαθη,διεστραμμενο κακοποιο που τυχαινε να περνα απο το σημειο που ηταν οι τοσο Σκληροι Ελληνες Αστυνομικοι.
Βεβαια !! οι Ελληνες " Αστυνομικοι " δε σηκωνουν αστεια.Ειναι Ανδρες και δερνουν.Δερνουν Φοιτητες,Πανεπιστημιακους καθηγητες, γενικα οτι κινειται σε ακτινα 100
μετρων απο αυτους ,πρεπει να το σκοτωσουν στο ξυλο για να νιωσουν ηδονη .Ε, να μην αναπτερωσουν και οι " αστυνομικοι " το ηθικο τους ??? κατα τα λεγομενα του Μπαλασκα. Να μη νιωσουν και αυτοι λιγο ανδρες??? Μα εφαγε μια κλωτσια ειπε ο Μπαλασκας.και τι εγινε? λοιπον απο μια κλωτσια ο φοιτητης ως δια μαγειας
εσπασε τη μυτη του,μαυρισαν και τα δυο του ματια φουσκωσαν τα χειλη του.απεκτησε μωλωπες παντου.Ηταν φαινεται τοσο ισχυρο το λακτισμα του " Αστυνομικου ".

"Ωστόσο, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης εξακολουθεί να αμφισβητεί την ιδιότητα των δραστών, αναφέροντας σε χθεσινές δηλώσεις του ότι «οι ενέργειες αυτές είναι έξω
από τη λογική της σύγχρονης Αστυνομίας, από το πνεύμα της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας του υπουργείου και από τον κανονισμό του Σώματος."Σε περίπτωση που οι υπαίτιοι είναι αστυνομικοί, θα επιβληθούν κυρώσεις». Ο κ. Πολύδωρας προσέθεσε ότι «δεν μπορούμε να δεχθούμε τη βιαιοπραγία από το όργανο της τάξεως σε καμία περίπτωση. Από την ώρα που είχαν την εικόνα, λέω εξετάστε το θέμα, δεν μου αρέσει καθόλου».
ΤΑ ΝΕΑ , 21/11/2006 , Σελ.: N12
Κωδικός άρθρου: A18696N121

Μα τι ωραια λογια απο τον κ.Υπουργο Δημοσιας Ταξης.Δηλαδη πρωτα φορα ακουω υπουργο να μιλαει τοσο ειλικρινα.Μα τοσο ευθυ,αληθινο και ειλικρινη υπουργο,δε
θα ξαναεχει ποτε πια στο μελλον η κυβερνηση.Αυτος ο ανθρωπος ειναι ενα διαμαντι της πολιτικης,ενας αρχοντας του δημοσιου βιου.Αυτα τα λογια τα ΄χουμε ακουσει,τρια
δισεκατομμυρια φορες.Προσεξτε !!! «οι ενέργειες αυτές είναι έξω από τη λογική της σύγχρονης Αστυνομίας, από το πνεύμα της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας του υπουργείου και από τον κανονισμό του Σώματος» Μα τι ομορφα λογια !!! Εχω μαγευτει.Τι ποιηση θεε μου !!! Τι υπεροχα λογια !! Ειμαι καταγοητευμενος !!!

"Μάλιστα επιδοκίμασε την αρχική δήλωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης που απέδωσε τα τραύματα του Δημητρίου σε μια ζαρντινιέρα και ένα μηχανάκι, ενώ είπε ειρωνικά ότι θα... στείλει λουλούδια στον τραυματισμένο φοιτητή. "
ΤΑ ΝΕΑ , 21/11/2006 , Σελ.: N12
Κωδικός άρθρου: A18696N121

Ε,βεβαια !! Αφου τις φας και καταληξεις στην εντατικη του Νοσοκομειυ μετα σου στελνουν λουλουδια.Τα λουλουδια να τα βαλεις εκει που ξερεις κ.Μπαλασκα.Κυριε Μπαλασκα οι " Αστυνομικοι " σου εχω την εντυπωση οτι ηταν με πολιτικα ρουχα.Πως δηλαδη επρεπε ο φοιτητης να καταλαβει οτι αυτοι που υποστηριζαν οτι ηταν " Αστυνομικοι " ( γιατι κρινοντας απο αυτα που κανανε μαλλον ΖΩΑ ηταν παρα αστυνομικοι ) ηταν πραγματι αστυνομικοι.Ειναι αυτο που ελεγε ο Freud.Αμα δε μπορεις να εκφρασεις τις καταπιεσμενες σου ορμες ξεσπας αλλου για να τις ικανοποιησεις.
Δωρεαν σεμιναρια της διαδικασιας της συλληψης μας εκαναν οι δηθεν αστυνομικοι.Και δωρεαν ξυλο.Με την ευγενικη χορηγεια του Ελληνικου Δημοσιου.Αν αυτο που υπαρχει στην Ελλαδα λεγεται κρατος,τοτε οι Νεοελληνες κατοικοι του, ζουν με ψευδαισθησεις.Νομιζουν οτι εχουν κρατος.κοιμουνται και ξυπνουν με την εντυπωση οτι υπαρχει συγκροτημενο και υγιες Ελληνικο Κρατος.Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ.

---spooki--- http://spooki21.blogspot.com/

 
At 11/22/2006 05:51:00 π.μ., Blogger Mh Xeirotera said...

Yparxun ke xeirotera... tha mporusame na to vlepume ke na to apolamvanume :) Pali kala na leme pu otan to vlepume to fenomeno, aganaktume.

 
At 11/22/2006 09:17:00 π.μ., Blogger Τζιτζίκος said...

θα άξιζε να συγκρίναμε λίγο το παρόν βίντεο του ξυλοδαρμού (και των απόψεών μας) με το βίντεο και τις απόψεις μας σχετικά με τις πίπες στα σχολεία.

 
At 11/22/2006 10:14:00 π.μ., Blogger lazopolis said...

Δε συμμετείχα στη συζήτηση για τις πίπες, σε ένδειξη διαμαρτυρίας προς τον old boy που αρνήθηκε να δημοσιεύσει τα πρωτότυπα video, αλλά τί σχέση έχουν οι πίπες με τις κλωτσές; Η μέρα με τη νύχτα...

Old Boy μια βιντεοσκοπημένη κλωτσιά μας εξοργίζει περισσότερο γιατί είμαστε σίγουροι οτι συνέβει. Θες να πείς οτι μας εξοργίζει περισσότερο γιατί συνέβει μπροστά μας και δε μπορούμε να την αγνοήσουμε. Αλλά δεν είμαι σίγουρος.

 
At 11/22/2006 10:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι σαν τους βιντεοσκοπημένους βιασμούς.

 
At 11/22/2006 10:44:00 π.μ., Blogger Fight Back said...

Old boy οτι δεν το πιανει η καμερα ειναι σα να μην εγινε. Υποθετικα διαδηλωνουν 30 στην Αθηνα και το προβαλει η τηλεοραση και γινεται 8εμα. Διαδηλωνουν 5000 στη Βεροια, αμα δεν το πιασουν καμερες, δεν εγινε ποτε.

 
At 11/22/2006 11:55:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ναι, η δύναμη της κάμερας. Ας μην γελιόμαστε όμως, ακόμα και σ΄αυτήν την περίπτωση συναντάμε κάτι από το βλέμμα του ηδονοβλεψία. Δεν είναι σκέτη αγανάκτηση, αλλά και μια ελαφρώς διεστραμμένη απόλαυση να παρακολουθούμε το γεγονός με τον ίδιο τρόπο που βλέπουμε "ταινίες με ξυλίκι"...εξ ου και σ΄αυτήν την περίπτωση ακόμα οι γραφικές αντιδράσεις.
δεν ξέρω αν συμφωνείται.
Πάντως η δικιά μου αντίδραση όταν ένας καλός φίλος μου εξιστόρησε πως τις έφαγε τις προάλλες στην πορεία απ¨τους μπάτσους ήταν η σκέψη "αχ, να βρισκόμουν κι εγώ εκεί να του χώσω μερικές του κωλόμπατσου" to give them some of their own medicine

 
At 11/22/2006 12:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δυστυχώς αναγορεύσαμε τα τσιράκια των ίδιων ωσάν κριτές τους, γι'αυτό και δεν είχαν τον παραμικρό ενδοιασμό να βαράνε μπροστά στις ΔΙΚΕΣ τους κάμερες που πάντα θα μας δείχνουν αυτό που θέλει η εξουσία για να μας εξουσιάζει διαρκώς και κάθε δευτερόλεπτο μέσω της ψυχολογικής κακοποίησης.
Αυτοί λένε:
-Νά δείτε, ούτε νόμοι, ούτε δικαιοσύνη, ούτε καν δημοσιοσχετίστικες δηλώσεις περι καταδίκης, εδέ, τιμωρίας, μαχαιριού στο κόκαλο υπάρχουν στην πραγματικότητα. ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ μην σκέφτεσαι εξεγέρσεις, απεργίες, καταλήψεις, επαναστάσεις, γκιλοτίνες...πήγενε στο μαλμώλ και γίνε τρεντοφύτουλας να σε γαμάμε όποτε γουστάρουμε.
Την ψυχή σου στην πήραμε διασκέδασέ το δεν σου μένει τίποτα άλλο.

 
At 11/22/2006 01:42:00 μ.μ., Blogger jaded man said...

''Υπό μία έννοια δηλαδή, δεν θεωρούμε απαράδεκτο να χτυπάνε οι αστυνομικοί, θεωρούμε απαράδεκτο να χτυπάνε και να το βλέπουμε.''

Απαράδεκτο το θεωρούμε σε όλες τις περιπτώσεις. Απλώς είναι διαφορετικό να ακούς ότι έγινε και διαφορετικό να το βλέπεις.

 
At 11/22/2006 02:16:00 μ.μ., Blogger basik-ly said...

Φαίνεται πως η κάθε χώρα έχει και την Αστυνομία που της αξίζει!

 
At 11/22/2006 02:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Basik μαζί σου.

Καλημέρα παλιόπαιδο.

 
At 11/22/2006 04:51:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Gilletina και Def in Purpose, δεν συμφωνώ ότι το ξύλο έπεσε εν γνώσει της ύπαρξης κάμερας. Ούτε κατ΄επέκταση συμφωνώ ότι χτυπάνε ανενδοίαστα όταν υπάρχουν κάμερες για να μας τρομάζουν. Το ακριβώς αντίθετο πιστεύω, ότι δηλαδή το ξύλο πέφτει εκτός κάμερας και ότι η κάμερα λειτουργεί αποτρεπτικά για αυτούς.

 
At 11/22/2006 04:59:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Old Boy μια βιντεοσκοπημένη κλωτσιά μας εξοργίζει περισσότερο γιατί είμαστε σίγουροι οτι συνέβει. Θες να πείς οτι μας εξοργίζει περισσότερο γιατί συνέβει μπροστά μας και δε μπορούμε να την αγνοήσουμε. Αλλά δεν είμαι σίγουρος».
Όχι, δεν είναι τόσο θέμα σιγουριάς και αμφιβολίας. Ας πούμε και για το ότι μεγάλο τμήμα της Αφρικής λιμοκτονεί ή πεθαίνει από πολέμους και AIDS είμαστε σίγουροι. Αλλά ό,τι δεν βλέπουμε, ό,τι δεν μπαίνει στο σαλόνι μας, ό,τι ξέρουμε πως υπάρχει θεωρητικά δεν σημαίνει ότι μας ταράζει. Αν οι τηλεοράσεις έδειχναν κάθε μέρα εικόνες από την Αφρική ίσως ήταν διαφορετική και η αντίδρασή μας. Δεν είναι μυστικό ότι η αστυνομία βαράει. Oι περισσότεροι έχουμε ακούσει ιστορίες όπως αυτή της ΚoolKiller-ess. Ξύλο όμως που δεν θα καταγραφεί σε κάμερα, δεν είναι ένα ξύλο που θα συγκινήσει εύκολα ούτε εμάς ούτε τη Δικαιοσύνη. 9 στους 10 που τις τρώνε θα φοβηθούν να κάνουν μήνυση και ο δέκατος είναι αμφίβολο αν θα βρει το δίκιο του.

 
At 11/22/2006 05:02:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

Ιsaac Davis-:Has anybody read that the Praetorians are gonna march in New Jersey? Y’know, I read this in the newspaper. We should go down there, get some guys together, y’know, get some bricks and baseball bats and really explain things to them.

Party guest-: There is this devastating satirical piece on that on the Op Ed page of the Times, it is devastating.

Isaac Davis-: Well, a satirical piece in the Times is one thing, but bricks and baseball bats really gets right to the point.

 
At 11/22/2006 05:05:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Στο θέμα βιντεοσκοπημένες σχολικές πίπες - βιντεοσκοπημένοι βιασμοί - βιντεοσκοπημένη αστυνομική βία, στις μεν πίπες και βιασμούς η κάμερα λειτουργεί κατ΄εξοχήν ηδονοβλεπτικά, ενώ στη βία η κάμερα λειτουργεί βασικά ως μηχανή αποτύπωσης της αλήθειας. Ηδονοβλεπτικά ίσως λειτουργεί σε δεύτερο επίπεδο, αν και όντως μπορούμε ακόμη να κάνουμε τη διάκριση ψεύτικου κινηματογραφικού ξύλου και αληθινού αστυνομικού. Η ουσία όμως είναι ότι η πραγματικότητα πια -όπως λέει και ο Fight Back- τείνει να χωριστεί σε δύο βασικές κατηγορίες: στην πραγματικότητα που έχει καταγραφεί σε μια κάμερα και σε αυτήν που δεν έχει.

 
At 11/22/2006 05:07:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Divebomb Djingle, δεν ξέρω πώς πρέπει να αντιδράσουμε σε αυτά τα φαινόμενα. Να ενώσουμε και εμείς τη φωνή μας με τη φωνή των γραφικών είναι μια λύση, να γράφουμε στα μπλογκς μας και για καταγγελίες ξυλοδαρμών που δεν δείχνουν οι ειδήσεις είναι μια άλλη.

 
At 11/22/2006 06:08:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

Θα δέσω την ζαρντινέρια στον ορειβατικό κρίκο και θα την τραβήξω ως το γήπεδο του Κρίκετ για να την απονείμω ως έπαθλο στον νικητή στο τελικό των απαγωγών...

(συνεχίζεται)

 
At 11/22/2006 06:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η πρώτη ανάγνωση του ποστ, Oldboy, μου 'δωσε την αίσθηση της ειρωνείας επί της παλιάς καλής υποκριτικής αγανάκτησης - αγανάκτησης που μας χτυπά όταν αντιλαμβανόμαστε κάτι που ήδη γνωρίζουμε, αλλά το έχουμε απωθήσει. Συνηθισμένα πράγματα δηλαδή.

Η ουσία όμως είναι ότι η πραγματικότητα πια -όπως λέει και ο Fight Back- τείνει να χωριστεί σε δύο βασικές κατηγορίες: στην πραγματικότητα που έχει καταγραφεί σε μια κάμερα και σε αυτήν που δεν έχει.

Αυτό το πρόβλημα δεν είναι σύγχρονο. Πάντοτε ο κόσμος χωριζόταν σ' αυτά που αντιλαμβανόμαστε και σ' αυτά που δεν αντιλαμβανόμαστε. Ας πούμε, άμα πέσει ένα δέντρο σ' ένα δάσος, έχει όντως πέσει, αν δεν το γνωρίζεις; Το θέμα επιτείνεται από την φύση των μέσων.

 
At 11/22/2006 06:58:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Σκιές, ο Πολύδωρας πρέπει να πάει σπίτι του γιατί φέρει ακέραια την πολιτική ευθύνη και αν ο Καραμανλής συνεχίσει να τον στηρίζει τότε η πολιτική ευθύνη μεταβιβάζεται και σ΄αυτόν.
«Ας πούμε, άμα πέσει ένα δέντρο σ' ένα δάσος, έχει όντως πέσει, αν δεν το γνωρίζεις»; Novalis, δεν έχω φτάσει ακόμη σε τέτοιο επίπεδο εγωκεντρισμού ώστε να υποστηρίξω πως δεν έχει πέσει ;)

 
At 11/22/2006 11:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Vre old boy, lyse mou mia aporia.......ston agwna ths Valencia FC (pou einai sklhrh, aftarxikh kai anhlehs), h kamera leitourgei hdonovleptika 'h ou??? ;h empiptei sthn periptwsh ths vias opou leitourgei ws mhxanh apotypwshs ths alh8eias??? oti dhladh aftos den einai gia Evrwph????

 
At 11/23/2006 01:31:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Φίλε, με ποιόν έπαιζε η Βαλένθια; Δεν τα πολυπαρακολουθώ τα ποδοσφαιρικά ;)

 
At 11/23/2006 02:49:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Με έβαλες στην πρίζα αγαπητέ και ρώτησα γνωστούς και φίλους με ποιόν έπαιζε η Βαλένθια απόψε. Ψάχνοντας, η μια πληροφορία με οδήγησε στην άλλη και να που κατέληξα: http://panathinaikoi.blogspot.com/2006/11/blog-post_116424165313313606.html

 
At 11/23/2006 09:49:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αναφερόμουν στην πλευρά του τηλεθεατή. Η τεχνητή αγανάκτηση ισχύει και στις δύο περιπτώσεις. Η ηδονοβλεψία είναι δευτερεύουσα.

 
At 11/23/2006 06:04:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aγαπητέ Ι.P.Poti, για τη βία είμαι σίγουρος ότι η αγανάκτηση του τηλεθεατή δεν είναι τεχνητή. Είναι βέβαια παράδοξο να κολλάει το βλέμμα σε κάτι που μας εξοργίζει, αλλά όπως έγραφα σε ένα προηγούμενο ποστ «Τελικά πρέπει να είναι θέμα ενστίκτων. Ο τσακωμός, το μανούριασμα, το ξεμάλλιασμα, η αγριότητα, πάντα θα μας τραβάνε κοντά τους και θα μας κάνουν να κολλάμε».

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home