Τρίτη, Ιουνίου 20, 2006

Ως συνήθως

Έχει περάσει ένας χρόνος και ακόμα να ξεπεράσει το γεγονός του θανάτου του. Του δικού του θανάτου. Ένα χρόνο τώρα καθημερινά μουρμουράει, καθημερινά μεμψιμοιρεί, καθημερινά τρώγεται με τα ρούχα του. Οι φίλοι του τον παίρνουν με το κακό («Λες και είσαι ο πρώτος που πέθανε. Λες κι είσαι ο τελευταίος. Τόσος εγωισμός πια;»), τον παίρνουν με το καλό («Κλαψομουνιάζεις τόσο πολύ για το θάνατό σου, που αφήνεις τη ζωή να κυλά μέσα απ’ τα χέρια σου»), αλλά ματαιοπονούν· έχει πάντα κάτι να αντείπει. Ισχυρίζεται ότι δεν είναι και τόσο άνευ σημασίας το να είσαι νεκρός, ισχυρίζεται ότι δεν πρόκειται για κάποια ασήμαντη μικροενόχληση.

Παύση.

Ως εδώ οι γελοίοι ισχυρισμοί του.
Τον αποσπώ βιαίως από την συντροφιά των φίλων του και τον κατουράω. Εγώ τον σκέφτηκα, δικός μου είναι, έρμαιό μου είναι, ό,τι θέλω θα τον κάνω. Θα ‘θελα να τον αναπτύξω, να τον κάνω ιστορία, να πάψω να μπορώ να τον κάνω ό,τι θέλω, να μπορεί να κάνει κι εκείνος το δικό του. Θα ‘θελα αλλά δεν μπορώ.
Γι’ αυτό και τον εκδικούμαι, γι' αυτό και τον ξεφτιλίζω, γι’ αυτό και σταματάω εδώ να γράφω γι’ αυτόν.
Μείνε τώρα έτσι, αγαπητέ μου.
Κατουρημένος και νεκρός.
Χωρίς ιστορία να φιλοξενήσει τις εγωκεντρικές σου γκρίνιες.
Ήσουν ένα σπέρμα ιστορίας που ως συνήθως χύθηκε έξω.
Πάλι καλά να λες που έγινες ποστάκι.
Πάλι καλά να λέω κι εγώ.

18 Comments:

At 6/20/2006 08:15:00 μ.μ., Blogger candyblue said...

Πάλι καλά!!!!
Αν και γω τον είδα να ανοιγοκλείνει τα μάτια του.Σίγουρα είναι νεκρός?

 
At 6/20/2006 10:04:00 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος said...

Θεός σχωρέσμε.

Αλλά τί και ποιόν να συγχωρέσει, ποιός.

Αφού δεν υπάρχουμε, ούτε εγώ, ούτε αυτός.

 
At 6/20/2006 11:56:00 μ.μ., Blogger mirelen said...

Έχω κι εγώ κάτι τέτοιους ήρωες και σκέφτομαι να τους σκοτώσω.

 
At 6/21/2006 04:11:00 π.μ., Blogger Charlie Alexandra said...

εισαι το συνολο των ηρώων σου. μαλλον κατουρησες ένα μέρος του εαυτού σου. νιώθεις πιο ταπεινός ή παντοκράτορας;

 
At 6/21/2006 07:23:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλημέρα
χθές το απογευμα σκεφτόμουν πολύ έντονα πως θα ενοιωθα αν ανακαλυπτα ότι έχω καρκίνο και ότι πεθαίνω.το μεσημέρι είχα μάθει ότι η αρρώστια επισκεφθήκε τον πατέρα ενός φιλου μου.
Αυτό που με ενοχλησε περισσότερο ειναι η συνειδητοποίηση ότι δεν έχω ζήσει σχεδόν τίποτα,και αυτό που με ανακούφισε είναι η σκέψη ότι αν συμβει κάτι τέτοιο τα παρατάω όλα και αρχίζω να ταξιδευω για να γνωρίσω το κόσμο.
ΚατεριναΚ

 
At 6/21/2006 07:48:00 π.μ., Blogger €lisavet said...

Ε αφού το έληξες έτσι το θέμα, πάλι καλά!

Πάλι καλά που σε διαβάζω, πάλι καλά!

 
At 6/21/2006 04:21:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Candyblue, νεκρός είναι, αλλά τα ανοιγοκλείνει λόγω του υπέρμετρου εγώ του.
Μαύρε Γάτε, εσύ και να μην υπάρχεις έχεις καβάτζα έξι ζωές ακόμη.
Μirelen, δεν τους δίνεις μια ευκαιρία ακόμη; Kι αν την χάσουν κι αυτή, εξολόθρευσέ τους.
Charlie Alexandra, νιώθω πιο μηδενοκράτορας.
ΚατερίναΚ, αν ήμουν Αμερικάνος θα σου έλεγα κάτι αμερικάνικο, αισιόδοξο, πρόσχαρο, δυναμικό. Αλλά δεν είμαι.
Εlisavet, πάλι καλά.

 
At 6/21/2006 05:35:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μόλις ανακάλυψα το blog σου... και δηλώνω μαγεμένη... άξιο blog του Οld boy... που με μάγεψε επίσης... η ταινία-αριστούργημα.

 
At 6/22/2006 03:40:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Χμμμ... "Ανόητα Μαδριγάλια";

 
At 6/22/2006 04:17:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Αnonymous, σ' ευχαριστώ πολύ.
Justanothergoneoff, τι εννοείς;

 
At 6/22/2006 04:33:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Justanothergoneoff, τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Πίστεψέ με, αν κάτι απεχθάνομαι, είναι να κλέβω ιδέες άλλων. Δεν το είχα δει το ποστ, μόλις τώρα το είδα. H λογοκλοπή - άμεση ή έμμεση- είναι το χειρότερό μου.

 
At 6/25/2006 02:38:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Δεν σε κατηγόρησα βρε για λογοκλοπή! Τα είπαμε και τις προάλλες, απλά αναρωτήθηκα αν το ποστ σου ήταν συνέχεια/συμπλήρωμα αυτού.

 
At 6/26/2006 02:49:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Σόρυ Justanothergoneoff, απλά έχω μια -πιθανότατα υπέρμετρη- ευαισθησία σ' αυτό το θέμα. Αν ήταν συνέχεια ή συμπλήρωμα άλλου ποστ, θα παρέπεμπα σ' αυτό.

 
At 6/26/2006 02:26:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Ε εντάξει, είχατε ταύτιση απόψεων, αυτό επισημάνθηκε ήδη. Μην χαλιέσαι τώρα.

 
At 6/26/2006 04:37:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν χαλιέμαι - δεν χαλιέμαι :)

 
At 8/12/2006 04:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 
At 8/17/2006 10:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 
At 3/07/2007 12:33:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Movefree joint supplement Aten cpu switch 15 lcd monitor sony Where to tadalafil online Atx clips xxx Panasonic dvd player review hair dryer cpi diester 150

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home