Παρασκευή, Ιουλίου 29, 2005

Ιούλιος

- Για που το 'βαλες, Ιούλιε;
- Πρέπει να φύγω, δεν γίνεται αλλιώς.
- Από τώρα;
- Τι από τώρα; Δεν έκατσα και λίγο.
- Εμένα λίγο μου φάνηκε.
- Δικό σου πρόβλημα, όχι δικό μου. Δεν μπορώ ν' ασχολούμαι με τον τρόπο πρόσληψης της πραγματικότητας του καθενός.
- Καλά, μην φωνάζεις. Θα μείνεις τουλάχιστον και το σαββατοκύριακο;
- Άντε, εντάξει. Ούτε στιγμή παραπάνω όμως. Μεσάνυχτα Κυριακής προς Δευτέρα την έκανα.
(Ήταν ένα απόσπασμα από τα απομνημονεύματα του Ιούλιου Καίσαρα. Στο συγκεκριμένο απόσπασμα ο Καίσαρ συνομιλεί με το τέκνο του τον Βρούτο, ο οποίος κατορθώνοντας να πείσει τον Καίσαρα να μείνει το σουκού, τον παγιδεύει και τον δολοφονεί μέσα στο επίμαχο σουκού, σχηματίζοντας έτσι φήμη "κακού", πάνω στην οποία στηρίχθηκε στη συνέχεια, ώστε να προσληφθεί στο περιοδικό "Ποπάυ").

3 Comments:

At 7/29/2005 09:25:00 μ.μ., Blogger mindstripper said...

Αν ο Βρούτος χρειάζεται συνένοχο, εγώ είμαι 'μέσα' πάντως. ;)

 
At 8/01/2005 01:18:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι μου θύμησες.. Στο τεύχος του Αστερίξ "Ο Μάντης", σχετικά με την εγκυρότητα των προβλέψεων των μάντηδων έχει ένα πυρομάντη που λέει :

"... και όσο ο Βρούτος είναι στο πλευρό σου, ώ Καίσαρα, δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς."

Ο Βρούτος στο φόντο παίζει με ένα μαχαιράκι και χασκογελάει!

Αγύριστος να είναι ο Ιούλιος που πέρασε! Διπλωματική όλη την ώρα... Άει στο καλό πια.. Καλά του έκανες, Βρούτε!

 
At 8/01/2005 10:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κι εμένα τα ίδια μου είπε ο Ιούλιος. Είρθε κι έφυγε αθόρυβα και γρήγορα σαν κλέφτης. Εεεε φέρε πίσω το χρόνο μου!!!
Μωρέ καλά του έκανε ο Βρούτος

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home