Παρασκευή, Ιουλίου 29, 2005

I 'm talking to you

Ανοικτή Επιστολή προς τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο.

Αθήνα (η διαμαντόπετρα - όχι η της Γεωργίας), 29.7.05

Αγαπητέ Μπόμπυ,

Επιτέλους τι έχεις πάθει; Επιτέλους τι έχεις πάθει; Επιτέλους τι έχεις πάθει; Και για να το πω και πιο απλά: επιτέλους τι έχεις πάθει; Μήπως σε απήγαγαν οι εξωγήινοι πριν καμιά δεκαετία, πραγματοποίησαν αποτρόπαια σεξουαλικά πειράματα επί του κορμιού σου και όταν σε ξαναγύρισαν πίσω δεν ήσουν παρά ένα κουρέλι του παλιού σου εαυτού; Είναι δυνατόν Μπόμπυ -ας μου επιτραπεί το χαϊδευτικό, αλλά ούτως ή άλλως πάντα έτσι μιλούσαμε μεταξύ μας- είναι δυνατόν να εξακολουθείς αυτό το χάλι; Πόσα χρόνια έχεις να παίξεις σε ταινία της προκοπής; Σε αυτές που παίζεις, έστω, είναι δυνατόν να επαναλαμβάνεις αδιάκοπα την ίδια και την αυτή μούτα; Εσύ, Μπόμπυ; Εσύ; Τι σου συμβαίνει αγόρι μου; Γιατί ο Πατσίνο μεγαλώνει τόσο όμορφα και οι ερμηνείες του είναι τόσο δυνατές και τόσο διαφορετικές; Τι είναι Μπόμπυ; Μίλα μου ελεύθερα. Είναι καλαμπόρτζος ο ατζέντης σου; Κι εσύ δεν έχεις ευθύνη δηλαδή; Ο Ντε Νίρο είσαι, δεν είσαι ο Πασχάλης Τσαρούχας. Θα έπρεπε να έχεις τις καλύτερες προτάσεις.
Μπόμπυ, σε θερμοπαρακαλώ να επανεξετάσεις ΑΜΕΣΑ την πορεία της καριέρας σου και -συγχώρεσέ μου την αυθάδεια- της υποκριτικής σου.
Θα περιμένω σχόλιο σου εντός της σήμερον.
Σινσίερλι Γιόρς
Ολντ Μπόι

4 Comments:

At 7/29/2005 09:28:00 μ.μ., Blogger mindstripper said...

Αν ήμουν ο Μπόμπυ, αυτό με τον Πατσίνο θα με πόναγε πάντως...

 
At 7/30/2005 02:03:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Πρέπει να τον πόνεσε γιατί δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο ακόμη.

 
At 7/30/2005 02:21:00 μ.μ., Blogger evee said...

lolololl

Θεός!

 
At 7/19/2006 12:31:00 μ.μ., Blogger Annabooklover said...

Αυτό σημαίνει long-seller: να σου αφήνουν σχόλιο ένα χρόνο μετά!
Έχω κι εγώ τις ίδιες απορίες εδώ και χρόνια!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home