Δευτέρα, Ιουλίου 18, 2005

Φαν

"Διεκδικούν οι γκέι το δικαίωμα να υιοθετούν παιδιά; Δεν βλέπουν πόσο υποφέρουν οι στρέιτ να μεγαλώσουν ένα παιδί; Να το βάζουν στο κρεβάτι μέχρι τα τρία του χρόνια, να αγχώνονται και να στραγγίζονται οικονομικά μέχρι το Μωρό να φτάσει τα 21 και στο ενδιάμεσο να φοβούνται μήπως πέσει στα ναρκωτικά ή μήπως σκοτωθεί σε τροχαίο ... Σε αυτή τη διαδικασία παραμονεύει η τρέλα, το διαζύγιο και πολύς λίγος χρόνος για πήδημα. Εκτός κι αν υιοθετείς ένα παιδί σαν pet. Η ύπαρξη των παιδιών στο πλάι μας κατά τη διάρκεια των καλύτερων χρόνων μας όχι μόνο καταστρέφει το φαν που θέλουμε να έχουμε με άλλους ενηλίκους, αλλά και των ίδιων των παιδιών επίσης. Δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα για ένα παιδί από το να έχει ένα "μάτι" να το παρακολουθεί συνεχώς. Το να μεγαλώνεις ένα παιδί δεν εξ-ανθρωπίζει, όπως μας λέει η προπαγάνδα, αλλά αντίθετα απ-ανθρωπίζει. Αν έχουν δίκιο αυτοί που επιμένουν ότι η ανθρώπινη φύση είναι ανταγωνιστική, επιθετική και εγωιστική, το να ανατρέφεις ένα παιδί σημαίνει ότι δεν είσαι ανταγωνιστικός, δεν είσαι επιθετικός και ότι, κυρίως, είσαι αλτρουιστής - άρα αποδομείς την ανθρώπινη φύση σου".
Γιώργος Πανόπουλος, "Αthens Voice", τεύχος 88.
Aναρωτιέμαι -ειλικρινά όμως- αν έχω ξαναδιαβάσει ή ξαναακούσει ποτέ μου μεγαλύτερες παπαριές. Δυο απορίες μόνο επί του αποσπάσματος:
1) Το "φαν" των παιδιών που καταστρέφεται είναι φαν της παιδικής ηλικίας (λ.χ. να παίζουν, να ονειροπολούν) ή είναι κι αυτό φαν που τα παιδιά θέλουν να έχουν με άλλους ενηλίκους;
2) Αν όντως η ανατροφή των παιδιών αποδομεί την ανθρώπινη φύση των γονέων, μήπως αυτό επιτέλους δίνει την εξήγηση για τα δεινά της ανθρωπότητας στο σύνολό της; Δηλαδή μήπως εδώ ο συγγραφέας -ενδεχομένως και άθελά του- μας αποκαλύπτει μια τεράστια φιλοσοφική αλήθεια; Γιατί, αν το εξετάσουμε το θέμα στο βάθος του, η ανθρωπότητα διαιωνίζεται μέσω των γεννήσεων και των οικογενειών που ανατρέφουν τα παιδιά τους. Αν όλοι όσοι ανατρέφουν παιδιά παθαίνουν μια αποδόμηση της φύσης τους, αυτό εξηγεί πολλά, έτσι δεν είναι;

45 Comments:

At 7/20/2005 11:41:00 π.μ., Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

O συγγραφέας εκτός απο παπαριές τυχαίνει να είναι και ομοφυλόφιλος...και όταν δεν έχεις αγαπηθεί εσύ είναι πολύ "λογικό" άν και παπαριά να ομιλείς περί φάν με κέντρο το δικό σου φάν (κοινώς της ψωλής σου η μάλλον του κόλου σου τον χαβά)...είναι πολύ πιθανό οτι αυτά που γράφεις εσύ Κώστα με τον λογική της Θυσίας για ένα παιδί ή ένα άλλο άνθρωπο θα του φαίνονται Ιερογλυφικά ή Κινέζικα.

Το μόνο που φαινόμαστε να αντιλαμβανόμαστε είναι η ανάγκη μας να γίνουμε αποδεκτοί έστω και με το ζόρι υιοθετώντας παιδιά για τα οποία δεκάρα δεν δίνουμε.

 
At 7/20/2005 01:29:00 μ.μ., Blogger newManifesto said...

κύριε χοιροβοσκέ καλό θα ήταν να ομιλεί κανείς περί της δικής του ομοφυλοφυλίας και να αφήσει την ομοφυλοφιλία των άλλων στους άλλους να ομιλήσουν περί αυτής ... και για μια ακόμα φορά σας παρακαλώ να μας απαλλάξετε από τις ομοφοβικές σας τοποθετήσεις παρί του "κώλου τον χαβά" και άλλα τέτοια εκκλησιαστικά

 
At 7/20/2005 02:33:00 μ.μ., Blogger Η Κουρούνα said...

Γιώργο, το να είναι κανείς ομοφυλόφιλος δεν σημαίνει ντε και καλά ότι δεν έχει αγαπηθεί ή ότι δεν
είναι άξιος να αγαπηθεί. Ένας από τους καλύτερους φίλους μου είναι ομοφυλόφιλος,τον αγαπώ πολύ
και στενοχωριέμαι όταν διαβάζω απόψεις σαν αυτή που εξέφρασες εδώ. Μακάρι δε η ετεροφυλοφιλία
να εξασφάλιζε σε όλους εμάς τους "φυσιολογικούς" την αγάπη. Ίσως τότε να μην νιώθαμε την ανάγκη
να μειώσουμε τους "ανώμαλους" για να αισθανθούμε καλά.

 
At 7/21/2005 01:11:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 7/21/2005 01:13:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Noμίζω ότι η εικαζόμενη απ' το σύνολο του άρθρου ομοφυλοφιλία του δημοσιογράφου δεν είναι άσχετη με το περιεχόμενο του άρθρου. Δηλαδή η εντύπωση που εγώ τουλάχιστον σχημάτισα απ'το άρθρο, είναι ότι ο δημοσιογράφος μιλά ως ομοφυλόφιλος. Μολαταύτα νομίζω ότι είναι ακριβώς άρθρα σαν κι αυτό που μας δείχνουν ξεκάθαρα ότι αν υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή μεταξύ των ανθρώπων ως προς τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, αυτή δεν είναι τελικά η γραμμή μεταξύ ετεροφυλόφιλων και ομοφυλόφιλων, αλλά η γραμμή που χωρίζει αφενός εκείνους που βλέπουν το σεξ με άλλους ανθρώπους ως κάτι μυσταγωγικό, ως προέκταση της αγάπης ή έστω ως μονοπάτι νέων εμπειριών, εκείνους δηλαδή που κάνουν πάντα σεξ με ένα άλλο πρόσωπο και αφετέρου εκείνους που βλέπουν το σεξ με άλλους ανθρώπους ως "φαν", ως παιχνίδι και μόνο παιχνίδι, στο όποιο ο άλλος είναι σώμα και μόνο σώμα, σώμα απρόσωπο, κώλος, πέος ή μουνί - το ίδιο κάνει.

 
At 7/21/2005 11:06:00 π.μ., Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Kώστα όχι απλά συμφωνώ μαζί σου,αλλά θα ζητούσα απο τους προλαλήσαντες να μην διαβάζουν επιλεκτικά...δεν έγραψα ότι αποτάσσομαι τους ομοφυλοφίλους...έγραψα ότι δεν έχει αγαπηθεί και περιορίζει σχεδόν τα πάντα στην ευχαριστησή του...γεγονός που αφορά όλους τους χαρακτήρες, και όχι τις λεγόμενες σεξουαλικές επιλογές τους.
Ετοιμάζω όμως ένα ποστ.

Υ.Γ.Και τον συγκεκριμένο άνθρωπο τυχαίνει να τον γνωρίζω απο σχολικής ηλικίας...η οικογένεια ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για ότι εκφράζει με τις απόψεις..περί τρέλλας διαζυγίου και ελευθέρου χρόνου για πήδημα.

 
At 7/21/2005 12:37:00 μ.μ., Blogger newManifesto said...

old boy άλλο η "εικαζόμενη" ομοφυλοφυλία και άλλο το "ο συγγραφέας εκτός από παπαριές τυχαίνει να είναι και ομοφυλόφιλος" ...υπάρχει μια ουσιώδης διαφορά ... όσο για το πως βλέπεις εσύ το σεξ και το πως το βλέπουν οι άλλοι δεν αφορά παρά μόνο τις δικές σου προκαταλήψεις


κύριε χοιροβοσκέ χθες κάνατε ένα λάθος ... όλοι κάνουμε λάθη ... είναι ανθρώπινο ...

θα μπορούσατε και να είχατε ζητήσει συγγνώμη ή απλά να είχατε αδιαφορήσει ...

όμως δυστυχώς, απ ότι βλέπω, σήμερα διαπράτετε μια αισχύνη για την οποία θα έπρεπε να αισχύνεστε και αυτό είναι να γράφετε οδυνηρές βλακείες για την οικογένεια αυτού του ανθρώπου ...

αυτό είναι εκτός από τραγικά κακόγουστο και ασυγχώρητο

και επειδή τυχαίνει να γνωρίζω και εγώ την οικογένεια αυτού του ανθρώπου σας λέω ξεκάθαρα πως γράφετε βλακείες και μάλιστα κακές βλακείες, καθόλου χαριτωμένες και απίστευτα άθλιες

λυπάμαι που για μια ακόμα φορά έπρεπε να βγάλω τα αγριόσκυλα βόλτα, αλλά βλέπετε απέναντι σε αγριόχοιρους κάτι πρέπει να αντιτάξει κανείς

 
At 7/21/2005 12:56:00 μ.μ., Blogger Η Κουρούνα said...

Γιώργο, δεν διάβασα επιλεκτικά, εσύ το διατύπωσες εσφαλμένα. Διότι αν οι απόψεις του αρθρογράφου
πηγάζουν μόνο από το γεγονός ότι δεν αγαπήθηκε και όχι από τις σεξουαλικές επιλογές του, δεν
χρειαζόταν καν να αναφερθεί ότι είναι ομοφυλόφιλος.

 
At 7/21/2005 01:06:00 μ.μ., Anonymous kostas said...

so let me get this right.
you have a problem, because somebody you presume is gay doesn't want to adopt a child. isn't the same conclusion that a lot of straights came to?
when the gays ask for the right to adopt, they get stoned.
when they don't want to adopt they get stoned.
can we win in any combination?
off course, mr hoirovoskos, we both know what's the problem. our paths have crossed before.
isn't it funny how the homophobic train is always on time? never fails!
and as for your psychiartic abilities, puhleeese!

 
At 7/21/2005 01:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

xoirovoske kai liga eipes. Se vevaiwnw pws autos o an8rwpos exei kanei megalo kako se polu kosmo. Twra eftase h wra tou kai kanei pws den to exei katalabei. Sihamenos. Mpliahhhh!

par' oligon 8uma tou, epaggelmatika ennow

 
At 7/21/2005 01:43:00 μ.μ., Blogger DiS said...

Φοβάμαι ότι θα συμφωνήσω με την Κουρούνα και τον Manifesto. Δυστυχώς, αν το πρώτο σχόλιό σου Χοιροβοσκέ, ήταν απλά ατυχές (ας πούμε ότι έκατσε λάθος η διατύπωση ή ότι η περιπλοκότητα του στοχασμού έκανε εμάς τους απλοϊκούς να χάσουμε το big picture), το δεύτερο, τουλάχιστον στο ΥΓ του, ήταν κατάπτυστο.

Τα οικογενειακά του καθενός και η κριτικής τους από τον οιοδήποτε τρίτο (όσο κι αν νομίζει ότι τα ξέρει όλα "εκ των έσω") είναι ωραιότατο θέμα συζήτησης για κακιασμένες κουτσομπόλες κυράτσες και μόνο, κατά την άποψή μου.

Άλλο "διαφωνώ επί της ουσίας" κι άλλο "διαφωνώ, αλλά τι τα θες καημένο παιδί ... θα συμφωνούσες μαζί μου σίγουρα αν δεν έφταιγε το σόϊ σου κι ο τρόπος που μεγάλωσες". Πέρα από επιφανειακή άποψη είναι και ένα άκρως επικίνδυνο μπούμερανγκ μιας και όλους μας κάποιος μας μεγάλωσε, όπως μας μεγάλωσε.

Τείνω, φυσικά, να συμφωνήσω στο ότι η έλλειψη αγάπης στην παιδική ηλικία, όντως επηρεάζει αρνητικότατα την ψυχοσύνθεση του ανθρώπου (και όχι μόνο, εδώ γατί μεγαλώνεις με αγάπη και του φαίνεται). Δεν θέλει βέβαια και ιδιαίτερη φιλοσοφία αυτό το συμπέρασμα ...

 
At 7/21/2005 01:50:00 μ.μ., Blogger DiS said...

Ανώνυμε, το κράξιμο είναι θεμιτό αλλά επί της ουσίας και όχι επί της οικογενείας. Φαντάζομαι ότι σ' αυτό δεν έχεις αντίρρηση. Ή έχεις;

(τουλάχιστον απ' τη στιγμή που δεν μιλάμε για κλινικές περιπτώσεις, απ' αυτές που άπτονται της Ψυχιατρικής Επιστήμης. Και ακόμα και κει ισχύει το "απόρρητο", αν δεν απατώμαι)

 
At 7/21/2005 02:10:00 μ.μ., Anonymous kostas said...

ladies (kourouna, damsel is stress),
i love your beautiful minds.
if had a hat, i would have taken it off for you.

 
At 7/21/2005 03:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Egw epwnumi vlepw pws kaneis sas den sta8ike sto poli oreo post tou old boy kai stis swstes paratirisis tou gia tis anohsies toy dimosiografou kai kanis den diatupwse apopsi ep' autou plin tou xoirovoskou. Oles sas thelete na peite kati gia tin apopsi tou xoirovoskou pou ta eipe poli omorfa. Mias kai lipon milises gia tin psixiatriki egw paw stin psixologia kai ftanw sto sumperasma pws oles sas goustarete ton xoirovosko. Den exeis kamia antirisi, e? H exeis?

 
At 7/21/2005 03:16:00 μ.μ., Blogger Η Κουρούνα said...

Εγώ γουστάρω τον Old Boy, αφού ρωτάς. Όσο για τις απόψεις του δημοσιογράφου, τις θεωρώ
μαλακίες ολκής. Αυτό όμως δεν αναιρεί όλα τα υπόλοιπα που έχω γράψει.

 
At 7/21/2005 03:20:00 μ.μ., Blogger Hamlet said...

Den exeis kamia antirisi, e? H exeis?

Όι, μανούλα μ'...

 
At 7/21/2005 03:25:00 μ.μ., Blogger newManifesto said...

κι εγώ γουστάρω πολλές φορές αυτά που γράφει ο oldboy κι αν θες το κείμενο αυτό του συγγραφέα δεν με βρίσκει σύμφωνο ... αυτό όμως δεν αναιρεί όλα τα υπόλοιπα που έχω γράψει

επίσης θα σε παρακαλούσα ανώνυμε να εξηγήσεις τι εννοείς πως αυτός ο άνθρωπος έχει κάνει κακό και πως υπήρξες παρ όλίγον θύμα του ... ακόμα και η ανωνυμία έχει κάποιους κώδικες τιμής κι ένας από αυτούς είναι να μη ρίχνεις μύδρους χωρίς να εξηγείς τι εννοείς

 
At 7/21/2005 03:36:00 μ.μ., Blogger DiS said...

Ανώνυμε, φυσικά και γουστάρω τον Χοιροβοσκό. Αν θέλεις μάλιστα το δηλώνω κι επισήμως εκ του βήματος τούτου. Να το βάλω και ανακοίνωση στο blog μου αν σου φαίνεται λίγος ο χώρος.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι "διαφωνώ" σημαίνει αυτομάτως και "δεν γουστάρω";

Όσον αφορά το άρθρο, διαφωνώ ΚΑΙ σ' αυτό. Μάλιστα, όταν με το καλό γράψεις και συ την άποψή σου για δαύτο, ευχαρίστως να την συζητήσουμε κιόλας.

 
At 7/21/2005 03:50:00 μ.μ., Anonymous metanoeite, re! said...

Χοιροβοσκέ που δίδασκες και λόγον δεν εκράτης,
για Βίους όλο μίλαγες, για έργα της αγάπης.
Στα πόστια μέσα άκουγαν οι φαν σου μία φούγκα,
μα νά που οι πάντες μολογούν: "Αχού, μια κρυφολούγκρα".

Χοιροβοσκέ, πες ήμαρτον: μεγάλο κρίμα πήρες...
Κι έπειτα άιντε πάρ' τονε και πάτε για δυο μπίρες.
Δε λέω τον Μπρετόν, καλέ, τον Ράμφο ή τον Βίκο:
Λέω για τον Ανώνυμο -- τον κόντε Πιτσιρίκο...

 
At 7/21/2005 04:50:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Manifesto, λες "όσο για το πως βλέπεις εσύ το σεξ και το πως το βλέπουν οι άλλοι δεν αφορά παρά μόνο τις δικές σου προκαταλήψεις". Την προκατάληψη σ' αυτά που γράφω πού ακριβώς την βρήκες; Αν θες να παραδεχθώ ότι δεν είμαι ο πιο απελευθερωμένος άνθρωπος του κόσμου κι ότι όντως έχω κάποιον μικρό βαθμό προκατάληψης που προσπαθώ κι αυτόν να τον αποβάλω. Αυτό όμως το λέω τώρα. Δεν προκύπτει απ'όσα έγραψα στο post και πολύ περισσότερο στο comment. Εσύ διαφωνείς με τη διαχωριστική γραμμή που βάζω στο comment μου;
Kostas,μου λες:
"you have a problem, because somebody you presume is gay doesn't want to adopt a child. isn't the same conclusion that a lot of straights came to?
when the gays ask for the right to adopt, they get stoned.
when they don't want to adopt they get stoned.
can we win in any combination?"
Κostas, το πρόβλημα που έχω με τις συγκεκριμένες απόψεις του δημοσιογράφου θα το είχα και αν επρόκειτο για το ίδιο ακριβώς άρθρο με τις ίδιες ακριβώς λέξεις και επιχειρηματολογούσε κατά του γάμου ή της υιοθεσίας από στρέιτ ζευγάρια. Όχι γιατί πρέπει όλοι να είναι υπέρ του γάμου ή της υιοθεσίας, αλλά γιατί τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ του δημοσιογράφου είναι ΓΕΛΟΙΩΔΕΣΤΑΤΑ. Εσύ, Kostas, πιστεύεις ότι το να μεγαλώνεις ένα παιδί είναι κάτι απάνθρωπο; Εσύ στο σεξ ψάχνεις το φαν και μόνο; Δεν αναζητείς την αγάπη; Τα ίδια θα έλεγα λοιπόν αγαπητέ Kostas, κι αν το άρθρο ήταν άρθρο για τους στρέιτ.
Γιώργο, λυπάμαι που το λέω, αλλά ίσως σ' ένα βαθμό ξέφυγες κι εσύ με τα προσωπικά του δημοσιογράφου.

 
At 7/21/2005 05:02:00 μ.μ., Blogger newManifesto said...

oldboy ίσως δεν έγινα κατανοητός ... αυτό που ενοούσα είναι πως αυτά που πρεσβεύουμε (όχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας) αφορούν τις προκαταλήψεις μας ... αυτό ισχύει για όλους γι αυτό και ο Νίτσε έγραφε πως "κάθε λέξη είναι μια προκατάληψη"

όσο για το σχόλιο του Κώστα δεν νομίζω πως απευθυνόταν σε εσένα αλλά ήταν απάντηση στο σχόλιο του χοιροβοσκού

 
At 7/21/2005 11:53:00 μ.μ., Anonymous kostas said...

old boy,
newmanifesto is correct, my posting wasn't meant for you.
but since you were kind enough to reply to me, here is my take on the whole thing: i kind of like panopoulos' politically incorrect position on the adoption issue.
as a gay man who lives with the same patrner for over 20 years, i want the right to marry and adopt. but i'm old enough to know how hard it is to raise a child. how much money, time, love and dedication it takes. so i won't be the one to adopt but i do have a huge respect for the ones who chose to do, gay or straight.
perhaps, panopoulos' rather cynical take on the whole thing is not to your liking, but you got to give it to him that he was honest about it. and honesty is one of the reasons i read my favorite greek bloggers, even when i don't agree with them.
and as a parting thought, don't underestimate the power of good sex!

 
At 7/22/2005 01:24:00 π.μ., Anonymous Θείος said...

Έχω παρατηρήσει ότι, όπως οι κομμουνιστές σε χαρακτηρίζουν "αντικομμουνιστή" προκειμένου να σε κατηγορήσουν, σε μέμφονται δηλαδή για το ίδιο το γεγονός ότι τους αντιστρατεύεσαι,έτσι και οι πούστηδες σε χαρακτηρίζουν αυτομάτως "ομοφοβικό", για να τελειώνουν μαζί σου. Πρόκειται για "ιδιώνυμα αδικήματα" που έχουν εφεύρει ανθρώπινες ομάδες με κοινό παρονομαστή το μίσος για τις κοινωνίες όπου ζουν.
Προσωπικά δεν τους φοβάμαι, απλώς με αηδιάζουν όταν γίνονται προκλητικοί, κάνοντας την ιδιαιτερότητά τους παντιέρα, καθώς και όταν, με αφορμή "ζητήματα" όπως η υιοθεσία(!)αποδεικνύουν ότι είναι υπερσυντηρητικοί wannabe μικροαστοί, αλλά με έλλειμμα, αν όχι τεστοστερόνης, τότε -και κυρίως-, αξιοπρέπειας.

 
At 7/22/2005 02:17:00 π.μ., Anonymous kostas said...

theios,
get off your crack pipe.
if you run your mouth like a lunatic, as you just did, and somebody calls you a lunatic, don't complain.
you can't have it both ways

 
At 7/22/2005 12:14:00 μ.μ., Blogger newManifesto said...

θέλω απλά να ελπίζω πως ο θείος δεν είναι ο χοιροβοσκός ...

 
At 7/22/2005 12:21:00 μ.μ., Blogger newManifesto said...

τέλος επειδή βρίσκομαι μέσα στο blog του old boy θα ήθελα να παρατηρήσω κάτι που αφορά τον οικοδεσπότη

Γράφεις old boy:
"Γιώργο, λυπάμαι που το λέω, αλλά ίσως σ' ένα βαθμό ξέφυγες κι εσύ με τα προσωπικά του δημοσιογράφου"

κατ αρχήν γιατί λυπάσαι που το λες? κανονικά θα έπρεπε να λυπάσαι επειδή άργησες ΠΟΛΥ να το πεις

"ισως σε ένα βαθμο ξέφυγες κι εσύ"
Ισως? δεν είσαι σίγουρος?
ως ένα βαθμό? δηλαδή τι άλλο θα πρέπει να γράψει κανείς για να του πεις πως έχει ξεφύγει τελείως?

"προσωπικά του δημοσιογράφου" σε πληροφορώ πως εδώ το ζήτημα δεν είναι τα προσωπικά δεδομένα του δημοσιογράφου αλλά τα ΨΕΜΑΤΑ που γράφτηκαν για την οικογένειά του

με όλο το σεβασμό ...

 
At 7/22/2005 01:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Manifesto, νομίζω ότι ο Χοιροβοσκός ό,τι θέλει να πει το λέει ενυπόγραφα.

 
At 7/22/2005 01:52:00 μ.μ., Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Aγαπητέ Μανιφέστο,ότιδήποτε θέλω να πώ το λέω ενυπόγραφα,και τουλάχιστον εσύ που έχεις μια ευγένεια και μια συγκροτημένη άποψη για κάποια πράγματα,δεν θα έπρεπε να αμφιβάλλεις για αυτό.

Και απο σεβασμό στον όποιο "άνθρωπο", έσένα και τον Κώστα,θα γράψω πιο εκτεταμένα για τις δικές μου απόψεις στο δικό μου blog.

 
At 7/22/2005 02:10:00 μ.μ., Blogger newManifesto said...

χοιροβοσκέ ... χαίρομαι αφάνταστα που δεν είσαι ο θείος ... λυπάμαι επίσης αφάνταστα για τον ανώνυμο θείο ...

άσχετα με τις απόψεις τις οποίες με προσχοή θα διαβάσω στο blog σου θα ήθελα να σου ζητήσω να ξεκαθαρίσεις μερικά πράγματα

από πότε και πως γνωρίζεις τον Γ. Πανόπουλο από τα σχολικά του χρόνια

από πότε και πως γνωρίζεις την οικογένειά του και τι στην οικογένεια αυτή σε έκανε να γράψεις αυτά που έγραψες γι αυτήν

και τέλος θα ήθελα να σου πω αυτό που μου είπε η κυρία Φιλίτσα, η μητέρα του Γ. Πανόπουλου, όταν της είπα χθες βράδυ αυτά που είχες γράψει για την οικογένειά της αφού της εξήγησα λίγο για σένα και το blog σου ...

μου είπε : "αγόρι μου να φοβάσαι τους ανθρώπους που δεν έχουν το Θεό τους, και μιλάνε για θεούς"

παρεπιμπτόντως η κυρία Φιλίτσα είναι μια υπέροχη κυρία

 
At 7/22/2005 04:29:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Newmanifesto o "θείος" έχει σχολιάσει επανειλημμένα στο μπλογκ μου και είναι κάτι που εύκολα μπορείς να διαπιστώσεις. Δεν είναι λοιπόν ο Χοιροβοσκός. Όσο για τις προσωπικές παρατηρήσεις που μου κάνεις, δεν ξέρω τι πάει να πει γρήγορη και καθυστερημένη αντίδρασή μου, ούτε όλη την ώρα είμαι πάνω από το μπλογκ μου, ούτε είμαι κάποιο είδος άμεσης δράσης και παιδαγωγού. Όσο για την ουσία, δέχομαι ότι η λέξη "ίσως" που χρησιμοποίησα είναι λάθος, αλλά θα επιμείνω στο "σ' ένα βαθμό". Και εν πάση περιπτώσει όταν γνωρίζω κάποιους μήνες έναν άνθρωπο -μέσω αυτών που γράφει πάντα- και τον εκτιμώ, δεν θα πάω στην πρώτη στραβή να του πάρω το κεφάλι. Σίγουρα πάντως δεν ήθελα και είναι δυσάρεστο να φτάνουμε να συζητάμε για γονείς και οικογένεις. Και στο μέτρο της ευθύνης που μου αναλογεί απολογούμαι.

 
At 7/22/2005 05:23:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kαι για να επανέλθω στο θέμα που υποτίθεται αφορούσε το post, οι απόψεις σου αγαπητέ Kostas είναι στον αντίποδα των απόψεων του δημοσιογράφου. Μπορεί να συμφωνείτε κι οι δύο -όπως και σχεδόν όλοι μας φαντάζομαι- ότι το να μεγαλώνεις παιδιά δεν είναι κάτι καθόλου εύκολο, αλλά εκείνος δεν λέει μόνο ότι είναι κάτι δύσκολο, λέει ότι είναι και κάτι βλαβερό. Και γιατί είναι βλαβερό; Γιατί καταστρέφει το φαν μας. Είναι ακριβώς αυτή η λέξη που με βιδώνει. Λέξη κατάλοιπο της εποχής του "ΚΛΙΚ", λέξη χωρίς φλόγα, χωρίς πάθος, χωρίς ένα δαιμόνιο μέσα της. H αναγόρευση του ευδαιμονισμού σε υπέρτατη αξία. "Το να μεγαλώνεις παιδιά είναι τόσο μοντέρνο όσο και το να αγοράζεις κουρτίνες - και αισθητικά το ίδιο δελεαστικό" συμπληρώνει στο ίδιο άρθρο ο δημοσιογράφος. Το να φτάνουμε να κρίνουμε και τα εκ των ων ουκ άνευ της ζωής με όρους lifestyle είναι για μένα αηδιαστικό. Κλείνοντας Kostas, θέλω να πω ότι "I don't underestimate the power of good sex". Why would you think that? Και για να αντιστρέψω το ερώτημα ποιό είναι κατά τη γνώμη σου πιο δυνατό σεξ; Αυτό στο οποίο δύο συναινούντες ενήλικοι πάνε να νιώσουν λίγο φαν ή αυτό στο οποίο ο ένας καίγεται για τον άλλο;

 
At 7/22/2005 07:04:00 μ.μ., Anonymous kostas said...

old boy,
it's the case where two people, read the same thing and come to different conclusions, based on their experiences.
i just see the humor (cruel as it may be) in mr. panopoulos' article.
but what i find really intriguing, is your take on "klik" magazine. and it's not the first time that i read a similar point of view, i think on tekmirio's blog.
although, i've been away from greece for the longest time, i used to have friends who worked there. but i never met mr. panopoulos, i think.
when my friend kostas salpas, used to come for a visit, he would always bring me copies of the magazine.
and to this day, i do remember, reading mr. kostopoulos' editorials and going "who the fuck does he think he is?" but that was my take.
my question to you is, why all these ill feelings towards a magazine?
i would never blame "vanity fair" for example, because it's too slick.
how could you take your cues from a magazine? i mean to that extent.
please, explain.
and to close on a happy note, all sex is good.

 
At 7/22/2005 07:50:00 μ.μ., Anonymous Θείος said...

ΔΕΝ είμαι ο χοιροβοσκός, ούτε και "ομοφοβικός". Σέβομαι και υποστηρίζω σθεναρά το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να κάνει έρωτα με το πρόσωπο, ζώο ή πράγμα της αρεσκείας του, εντός του ιδιωτικού του "χώρου" (ευρέως νοούμενου).
Όταν όμως η σεξουαλική ταυτότητα [ή οποιαδηποτε άλλη επιμέρους ταυτοτητα, βλέπε κομπλεξικούς Θεσσαλονικείς - ΠΑΟΚΙΑ που ξεχνούν ότι είναι πρώτα Έλληνες] γίνεται πολιτική(ουσιαστικά) και κοινωνική παντιέρα, προτασσόμενη των πολλών άλλων ιδιοτήτων και ταυτοτήτων που έχει ένας άνθρωπος, τότε θα αντιδράσω με οργή και ΔΕΝ θα φεισθώ ύβρεων.
Όλοι μας είμαστε πολλά πράγματα. Και άνθρωποι και Έλληνες ή Ρώσσοι, και Θεσσαλοί ή Μακεδόνες(...), και αγρότες ή καλλιτέχνες, και εργαζόμενοι ή εργοδότες, και χαρούμενοι ή λυπημένοι, και κάτοχοι Φίατ ή Φερράρι και ετεροφυλόφιλοι ή ομοφυλόφιλοι. Είναι λάθος να κάνουμε θέμα και να μοστράρουμε με φορτικό τρόπο στα μούτρα της κοινωνικής πλειοψηφίας (με την οποία μας ενώνουν σημαντικότερες κοινές ιδιότητες)μία επιμέρους ταυτότητα. Ο Χατζηδάκις και ο Τσαρούχης δεν σταδιοδρόμησαν ως ομοφυλόφιλοι, αλλά ως Έλληνας μουσουργός ο ένας και Έλληνας Ζωγράφος ο άλλος.
Και επειδή δυστυχώς έχω το ελάττωμα να ξεσυνερίζομαι, όταν ακούσω τη φιλολογία περί "κράτους των Αθηνών" κλπ, εγώ, που δεν φαντάστηκα ποτέ ότι είμαι και Αθηναίος, μέχρι να μου το θυμίσουν με επιθετικό τρόπο, θα πω "βούλγαρος". Έτσι και τώρα λέω "πούστης".
Φιλιά.

 
At 7/22/2005 08:18:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kostas, ίσως η απάντηση στο ερώτημα που θέτεις είναι ότι η ελληνική κοινωνία είναι πιο μικρή από την αμερικάνικη και ως εκ τούτου ακόμη και ένα περιοδικό μπορεί να έχει μεγάλη επίπτωση στη διαμόρφωση της νοοτροπίας μιας γενιάς. Αλλά τελικά έχεις δίκιο, αν δεν ήταν το "ΚΛΙΚ" θα ήταν κάτι άλλο, τα πράγματα λίγο πολύ θα έπαιρναν το δρόμο που πήραν.

 
At 7/22/2005 08:52:00 μ.μ., Anonymous kostas said...

old boy,
thank you very much, i think i understand.
in any case, it was a pleasure disagreeing with you and hopefully we can do it again in the future.
be well

 
At 7/22/2005 11:05:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Disagreement is health, I agree.

 
At 7/23/2005 03:48:00 π.μ., Blogger J95 said...

Ο Χατζηδάκις και ο Τσαρούχης δεν σταδιοδρόμησαν ως ομοφυλόφιλοι, αλλά ως Έλληνας μουσουργός ο ένας και Έλληνας Ζωγράφος ο άλλος

Ως σκέτο μουσουργός και σκέτο ζωγράφος.

 
At 7/23/2005 05:12:00 π.μ., Anonymous Θείος said...

"Ως σκέτο μουσουργός και σκέτο ζωγράφος."

Den ginetai sketo kardia mou. Gia na apeuthitntheis sto pangosmio hwrio kai na syneisfereis kati, gia na miliseis se kathe anthrwpo, prepei prwta na symphiliotheis kai na latrepseis to diko sou hwrio kai na s' aresei to tomari sou, opws aresan sto Hatzidaki oi politically incorrect myrwdies tou Epitaphiou.
Oikothen noeitai oti (e.g.) osoi Hellenes lene oti xeroun apo jazz hwris na mporoun na ektimisoun ena Eipirotico moiroloi (dirge) sto clarino, einai apla old-fashion(ed) victims.

 
At 7/23/2005 12:19:00 μ.μ., Blogger neTpen said...

Και επειδή δυστυχώς έχω το ελάττωμα να ξεσυνερίζομαι, όταν ακούσω τη φιλολογία περί "κράτους των Αθηνών" κλπ, εγώ, που δεν φαντάστηκα ποτέ ότι είμαι και Αθηναίος, μέχρι να μου το θυμίσουν με επιθετικό τρόπο, θα πω "βούλγαρος". Έτσι και τώρα λέω "πούστης".

Και αφού εκτονωθείς, μπες λίγο στη θέση της άλλης πλευράς να δεις μήπως την καταλάβεις και συγχωρήσεις μερικά πράγματα. Μήπως κάτι - αντικειμενικό και πέρα από υποκειμενικά κόμπλεξ - δικαιολογεί, ανθρωπίνως, τη στάση τους...

 
At 7/23/2005 12:38:00 μ.μ., Blogger neTpen said...

Επί της ουσίας, μάλλον ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος δεν είχε τη χαρά να ζήσει κοντά σε παιδιά, για να καταλάβει ότι πέρα από τα πρακτικά βάρη στην ανατροφή τους, την ευθύνη και τους περιορισμούς, η παρουσία τους στη ζωή των ανθρώπων δίνει μερικές από τις πιο ουσιαστικές, λεπτές και "καθαρές" χαρές και συγκινήσεις. Είναι μάλλον θλιβερό και προς συμπάθεια, ειδικά αν η άποψη αυτή έρχεται να βαφτίσει "ανεπιθύμητο" το "ανέφικτο".

Κατά τα λοιπά, η απλουστευτική ερμηνεία μιας άποψης, με κριτήρια παρμένα από την προσωπική ζωή του εκφραστή της, είναι απαράδεκτη. Το ότι εξέφρασε μια άποψη που μας ξενίζει δεν νομιμοποιεί το να "καθήσουμε", με το ζόρι, τον ίδιο και την οικογένειά του στον χυδαίο, ερασιτεχνικό μας ψυχολογικό καναπέ.

 
At 7/23/2005 03:42:00 μ.μ., Blogger J95 said...

Το κλαρίνο δεν είναι ελληνικό όργανο, αλλά δε γαμιέται...

 
At 7/23/2005 03:49:00 μ.μ., Blogger J95 said...

Μου φαίνεται πως δεν κατάλαβες ότι αν ο Χατζιδάκις ήταν ξυλουργός ή αρχιτέκτων, θα είχε εκδηλώσει κάτι εντελώς διαφορετικό. Το ότι ήταν Έλληνας φυσικά και χρωμάτισε την εκδήλωσή του. Το ίδιο όμως τη χρωμάτισαν χίλια δυο άλλα πράγματα. Και η σεξουαλικότητά του. Η ουσιαστική του ιδιότητα όμως ήταν συνθέτης.

Αλλά τι σε νοιάζουν όλα αυτά... σημασία έχει να μπορείς να πάρεις λίγη δόξα από το Χατζιδάκι και να τη μεταφέρεις στην ασημαντότητά σου, μόνο και μόνο επειδή οι πατεράδες σας έχυσαν στο μουνί των μανάδων σας στον ίδιο γεωγραφικό χώρο.

Κατά τα άλλα σου φταίνε οι ομοφυλόφιλοι, όταν κάνουν το ίδιο με τη σεξουαλική τους προτίμηση.

Που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν το κάνουν:

Ως ομοφυλόφιλοι στερούνται δικαιωμάτων, ως ομοφυλόφιλοι θα τα διεκδικήσουν κιόλας. Το ότι είναι Έλληνες είναι irrelevant. Κι αυτοί που τους στερούν τα δικαιώματα, Έλληνες είναι.

Πάσχεις από σύγχυση επιπέδων περιγραφής.

Αναμένω προσεχώς να τα πάρεις με τις νηπιαγωγούς που ζητάνε διορισμό επειδή ξεχνάνε ότι είναι γυναίκες, με τα κουνούπια που μας τσιμπάνε επειδή ξεχνάνε ότι είναι πολυκύτταροι οργανισμοί και βέβαια με τους Ελληναράδες που ξεχνάνε ότι είναι (λέμε τώρα) άνθρωποι.

 
At 7/23/2005 08:09:00 μ.μ., Anonymous Θείος said...

@j95: Δεν μπορείς να ξέρεις τι με νοιαζει και τι όχι. Σημασία έχει να έχουμε την ευαισθησία να εισπράττουμε το συναισθηματικό φορτίο της όποιας μορφής τέχνης. Από κει και πέρα, επειδή και τη δική σου μαμά την έχυσαν στην ίδια χώρα με τη μαμά του Χατζηδάκι,μπορείς κι εσύ να σεμνύνεσαι γι' αυτό (σε όλες τις χώρες του κόσμου οι μη συμπλεγματικοί άνθρωποι επιτρέπουν κάτι τέτοιο στον εαυτό τους).
Όσον αφορά τους εθνικούς επιθετικούς προσδιορισμούς μπροστά από πολιτιστικά προϊόντα και πολιτισμούς, αυτά αναφέρονται στον "μάγειρα" και όχι στα συστατικά, τα οποία προφανώς και είνα παντοδαπής προέλευσης. Κανείς πολιτισμός δεν έπεσε από τον ουρανό, όλοι αναπτύχθηκαν διά της επικιονωνίας και ανταλλαγής. Έτσι, το λατινικό αλφάβητο σωστά καλείται λατινικό κι ας προήλθε από το ελληνικό, και το τελευταίο σωστά καλείται ελληνικό, κι ας προήλθε από το φοινικικό. Το κλαρίνο εδώ και 200 χρόνια είναι ΚΑΙ ελληνικό όργανο, χρησιμοποιούμενο σε μία μουσική που δημιουργήθηκε εδώ.

Κατά τα άλλα, δεν είπα ότι επειδή είμαστε πρώτα άνθρωποι και Έλληνες δεν πρέπει να δικδικήσουμε δικαιώματα ως εργαζόμενοι αν αυτά δεν υπάρχουν ή θίγονται - τουναντίον.
Αλλά στην Ελλάδα, η ομοφυλοφιλία δεν διώκεται και οι ομοφυλόφιλοι, όπως όλοι, μπορούν να κάνουν έρωτα (ιδιωτικά) με όποιον θέλουν. Δεν μπορούν όμως να έχουν την αξίωση να αναγνωρίζεται η ιδιαιτερότητά τους ως μαγκιά ή πρωτοπορεία, ούτε και να κάνουν πράγματα (παιδιά, για την ακρίβεια) που οι ίδιοι ουσιαστικά απορρίπτουν με την επιλογή τους.
Η αξίωση αυτή είναι βαθιά μισαλλόδοξη και καταχρηστική έναντι της κοινωνικής πλειοψηφίας, ως προερχόμενη βεβαίως από τις διαβόητες για τη μισαλλοδοξία τους -και τον κατακερματισμό τους- αγγλοσαξωνικές κοινωνίες. Η κοινωνική πλειοψηφία υποχρεούται να ανέχεται τις μειοψηφίες, όχι να τις επιβραβεύει και να δέχεται να υποκαθίσταται από αυτές.

 
At 7/24/2005 02:49:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Netpen, απορώ πώς σου ήρθε να μιλήσεις ακριβώς για το θέμα που αφορούσε το post. Εντυπωσιακό!

 
At 5/10/2007 02:04:00 π.μ., Blogger theshysmurf said...

Ξεχνάς βέβαια «θείος» ότι δεν είναι επιλογή η ομοφυλοφιλία και ότι το δικαίωμα στην υιοθεσία δεν είναι επιβράβευση κανενός, ούτε αναγνώριση μαγκιάς. Μόνο η δυνατότητα να προσφέρεις αγάπη σε παιδιά που την στερούνται.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home