Κυριακή, Ιουλίου 24, 2005

Jump!

Τι να κάνει ο άνθρωπος της φωτογραφίας μας; Να τολμήσει να βουτήξει; Να τολμήσει. Αλλά να. Το ύψος του φαίνεται κάπως μεγάλο. Αφήστε που έχει και κάτι βράχια από κάτω. Κι αν τελικά δεν βουτήξει, αυτό θα σημαίνει ότι είναι δειλός; Κότα λυράτη; Κι αν τελικά βουτήξει, αυτό θα σημαίνει ότι είναι ανώριμος και ότι ριψοκινδυνεύει άνευ λόγου και αιτίας; Κι αν η φωτογραφία δεν είναι τωρινή; Αν ανέβηκε στο βράχο στο παρελθόν και όποια απόφαση και να πήρε -είτε πήδηξε είτε όχι- δεν αλλάζει πια; Κι αν δεν ανέβηκε για να νικήσει τους φόβους του, αλλά για να δει τη θέα; Τη θέα εμπρός του και κυρίως εντός του; Αν δηλαδή δεν ανέβηκε για να τους νικήσει, αλλά απλώς για να τους αντικρύσει και να καταλάβει σε ποιόν βαθμό τελικά τον καταδυναστεύουν;
Εσείς θα το κάνατε το άλμα στη θέση του;
Η θάλασσα εσάς θα σας Kαλούσε ή θα σας Tρόμαζε;
Η ζωή είναι για σας η μια Πρόκληση μετά την άλλη ή το ένα 'Αγχος μετά το άλλο;
Στο μπλακ-τζακ σε ποιό νούμερο σταματάτε να τραβάτε;

6 Comments:

At 7/24/2005 10:12:00 μ.μ., Blogger Unknown said...

στο συγκεκριμένο μέρος έχω κάνει πολλές φορές το άλμα, είναι από τις αγαπημένες μου βραχονησίδες όπου στην άλλη πλευρά έχει και ένα εκκλησάκι... έχω πηδήξει από πολύ ψηλότερα, στο Σαρακήνικο... πάντα με γοητεύει αυτή η βουτιά... είδα τη ζωή μου να περνά από μπροστά μου μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, στο μπλακ τζακ πάντα ρισκάρω, έχω τραβήξει και από 16 και από 17... ;) η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις που δημιουργούν όμως άγχοι...

 
At 7/24/2005 11:22:00 μ.μ., Blogger Storyteller said...

Ο Βραχος αυτός είναι στο Αμμούδι, παραλια της Οιας στη Σαντορινης. Και δεν θα πήδαγα (τωρα) γιατι εκτός απο βράχια έχει και κατι σχοινιά ο βυθός και με τρομάζουν...(το διαπίστωσα αφού πήδηξα)
τη θάλασσα τη συχαίνομαι αρα δεν με τρομάζει και ούτε ακούω καποιο κάλεσμα ποτέ
Η ζωή δεν είναι πρόκληση ούτε αγχος... παιχνίδι είναι και λούνα παρκ μόνο που μερικοί νομίζουν οτι είναι παγίδα!
Αναγκαστικά θα τραβήξω απο το 16, στα 17 θα σταματήσω...είμαι ο dealer βλέπεις!!!!

 
At 7/24/2005 11:57:00 μ.μ., Blogger mindstripper said...

Βλέποντας τη φωτογραφία σκέφτομαι κατηγορηματικότατα "όχι".

Από την άλλη, πολλές φορές στη ζωή μου έχω εκπλήξει τον εαυτό μου με αποφάσεις που έχω πάρει σε χρόνο μηδέν.

Όσα δεν φέρνει ο χρόνος, τα φέρνει μια στιγμή.

 
At 7/25/2005 10:51:00 π.μ., Blogger τέλσον said...

βουτιά ...άνετα.
σταματάω στα 18...

 
At 7/26/2005 02:47:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ δεν βούτηξα από κει γιατί είμαι βουνίσιος και ξέρω στοιχειώδες κολύμπι.
Μπλακ τζακ δεν παίζω γιατί απεχθάνομαι την Τύχη ως αντίπαλο.
Πόκα όμως (όπου υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες) παίζω και λατρεύω να συλλαμβάνω μπλόφες...

 
At 2/14/2007 11:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home