Πέμπτη, Ιουνίου 13, 2013

Η Αντινομία

Σκεφτόμουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ (ή εν πάση περιπτώσει ο ΣΥΡΙΖΑ ως αξιωματική αντιπολίτευση) λειτουργεί σαν να βρισκόμαστε ακόμη στην μεταπολίτευση. Και πριν από λίγο άκουσα τον Στρατούλη να λέει πως το κόμμα έχει κηρύξει μετά την ΕΡΤ τον νέο «ανένδοτο», γεγονός που μας πηγαίνει χρονικά ακόμη πιο πίσω. Βρισκόμαστε σε μια εποχή όμως που δεν μπορεί πλέον με κανένα μέτρο και σταθμό να συγκριθεί με την μεταπολίτευση. Δεν θα έκοβαν ποτέ το σήμα έτσι στην μεταπολίτευση. Δεν θα αποφάσιζαν και δεν θα διέτασσαν ποτέ έτσι στην μεταπολίτευση. Είμαστε αλλού. 
Κι ίσως ένα κλειδί είναι να μπορέσουμε να συμφιλιωθούμε μέσα μας με μια βασική αντινομία:
πολιτικά μεν όσα συμβαίνουν και διαλύουν και τα τελευταία μεταπολιτευτικά απομεινάρια είναι ευθέως κατάπτυστα και εντελώς τρομακτικά,
ταυτόχρονα όμως αυτό που γκρεμίζεται έχει μέσα του τόσο συσσωρευμένο κακό κάρμα και αισθητικά βρωμάει τόσο πολύ μούχλα,
που μοιάζει πολύ συχνά να προσπαθείς να αντιμετωπίσεις το ζόφο του αύριο που έχει ήδη ξημερώσει, αντιπαρατάσσοντάς του αναχρονιστικά συνθήματα, αναχρονιστικά τραγούδια, αναχρονιστικές καταστάσεις, αντιπαρατάσσοντάς του ως μπροστάρηδες του αγώνα πενηντάρηδες κι εξηντάρηδες που την προηγούμενη εποχή την καρπώθηκαν στο φουλ.
Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις την εποχή μετά την μεταπολίτευση με την αισθητική του μεταπολιτευτικού αγώνα: χιλιοφορέθηκε, φθάρθηκε, γέρασε.
Κυρίως όμως δεν μπορείς να την αντιμετωπίσεις με αυτό το εργαλείο αγώνα, γιατί γινόταν σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, με διαφορετικούς κανόνες και αισθητά μικρότερη αυταρχικότητα. Γινόταν με άλλα λόγια, αν όχι εκ του ασφαλούς, πάντως εκ του λιγότερο ανασφαλούς.
Η εποχή μας όμως δεν είναι απλά ανασφαλής, είναι μια εποχή μετάβασης, και στην μετάβαση κανένα έδαφος δεν είναι σταθερό κάτω από τα πόδια σου. Άρα, αν υπάρχει ένα αληθινό πρόταγμα, είναι να σταματήσουμε να παίζουμε ποντάροντας στην ασφάλεια.
Αυτή πάει, χάθηκε. Όπως και η μεταπολίτευση. Καλή, χρυσή, αγία, αλλά μας τελείωσε. Και δεν θα νεκρανασταθεί ακόμα κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ κυβερνήσει. 
Δεν ξέρω ποιά είναι η λύση. Ξέρω όμως πως η απάντηση στον αυταρχισμό δεν μπορεί να είναι ο αναχρονισμός. 

23 Comments:

At 6/13/2013 11:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

βλέπουμε δυο μέρες τώρα αυτοδιαχειριζόμενη (λέξη με την οποία παθαίνει οργασμό κάθε συριζαίος) ΕΡΤ και δοξάζουμε τον αντώνη που την έκλεισε. γιατί αν ο αισθητικός σας ορίζοντας τελειώνει στη ρωμιοσύνη μην την κλαις χίλιες φορές η αισθητική της δεξιάς που μην ξεχνάμε έχει μέσα της κι έναν χατζιδάκι

 
At 6/14/2013 01:02:00 π.μ., Anonymous panos said...

Οι εξηντάρηδες και οι πενηντάρηδες δυστυχώς δηλητηρίασαν και την επόμενη γενιά. Μην περιμένεις και πολλά πράγματα από όλους αυτούς. Στους πιτσιρικάδες να ελπίζουμε γιατί δεν φοβούνται και γιατί ξεκινάνε από το πουθενά.

 
At 6/14/2013 10:22:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ακριβώς OldBoy.

και θέλω να διαδηλώσω ενάντια στον αυταρχισμό αλλά βλέπω με ποιούς θα συστρατευτώ και εν τέλει τι θα προστατέψω.

Και μου φαίνεται αδιανόητο.

 
At 6/14/2013 11:00:00 π.μ., Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Πολύ καιρό είχα να διαβάσω τέτοιο σου κείμενο. Αυτή η κριτική στάση απασχολεί πολλούς εξ ημών και βασικά παραμένει το βασικό αίτιο που δεν εκφράζεται δυναμικά μία κάποια αύξηση στα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ...

 
At 6/14/2013 01:29:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Συμφωνώ απόλυτα με τον προβληματισμό σου και ακριβώς γι αυτό μου δημιουργήθηκαν κάποια ερωτήματα.
-Για ποιους λόγους θεωρείς αδιανόητο ο Καραμανλής το 77, ο Μητσοτάκης το 92, ο Καραμανλής το 05 , να έκοβαν έτσι το σήμα; Ήταν δηλαδή η δική τους σταθερή προσήλωση στην Δημοκρατία που δεν θα περνούσε καν απ το μυαλό τους ή κάτι άλλο;
-Όλοι οι πενηντάρηδες κι εξηντάρηδες καρπώθηκαν στο φουλ την προηγούμενη εποχή;
-Αν υπάρχουν πενηντάρηδες κι εξηντάρηδες που δεν καρπώθηκαν τίποτα την προηγούμενη εποχή, αυτοί πάει πέθαναν δεν υπάρχουν;
-Ο Στρατούλης ποιο όφελος καρπώθηκε από την πολιτική του δράση στην προηγούμενη εποχή, τότε δηλαδή που ήταν 20,30,40,50, χρονών;
- Το κομμάτι της δικής σου νέας γενιάς που ασπάζεται τους κανόνες της Δημοκρατίας και δεν φλερτάρει με τον Φασισμό έχει την πολιτική εμπειρία να αντιμετωπίσει συνολικά τη Δεξιά σήμερα στις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί;
-Υπάρχουν και ποια είναι τα σύγχρονα συνθήματα, τα σύγχρονα τραγούδια και οι σύγχρονες καταστάσεις που έχει δημιουργήσει η δική σου νέα δημοκρατική γενιά και μπορούν να μπουν μπροστάρηδες τώρα που η Δημοκρατία κινδυνεύει πάλι;

 
At 6/14/2013 03:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η αισθητική της μεταπολίτευσης είναι όπως ακριβώς το γράφεις . Χιλιοφορεμένη από καλόπιστους , χρησιμοποιημένη από πολιτικούς δημαγωγούς που δεν την πίστευαν ,αλλά την χρησιμοποίησαν γιατί πέρναγε σε μια σημαντική μερίδα κόσμου.
Αρκετά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ μιλάνε με αισθητική εκείνης της εποχής . Κατά τη γνώμη μου δεν είναι μόνο η ηλικία βασικό συστατικό, είναι η έλλειψη ενός ολοκληρωμένου εναλλακτικού προγράμματος , ικανού να προβληματίσει .
Η μετάβαση δημιουργεί ανασφάλεια και ρευστότητα ,όπως σωστά λες. Σε αυτή είναι δύσκολο να συμμετέχουμε δημιουργικά όταν η ανεργία χτυπάει κόκκινο , η αναλγησία και ο φασισμός χτυπάει πράσινο .
Αν σκεφτούμε να λειτουργήσουμε με αφαίρεση.
Επειδή έχουμε όλοι μια εμπειρία από αυτούς κυβέρνησαν , αυτοί που έχουν ευθύνη για την αθλιότητα που ζούμε δεν είναι λύση. Δεν υπάρχει και ιστορικό προηγούμενο , οι ίδιοι πολιτικοί να διορθώσουν αυτό που κατέστρεψαν . Μόνο τον εαυτό τους τρέχουν να καλύψουν.
zaxos


 
At 6/14/2013 07:42:00 μ.μ., Blogger gnome said...

Άδικο δεν έχεις.

Από την άλλη ο κόσμος για την ώρα δεν έχει άλλη αγωνιστική γλώσσα από την παλιά και μέχρι να γεννήσει το νέο θα συνεχίζει να εμπνέεται από την "ποίηση του παρελθόντος"...

Και ο Βελουχιώτης αναφορές στο '21 έκανε στην αρχή, οι οποίες και σταδιακά (also φυσιολογικά) ξεπεράστηκαν.

 
At 6/14/2013 08:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αν και δε συμφωνώ πλήρως με την ανάρτηση, να προσθέσω ότι μια κάποια μυρωδιά ναφθαλίνης δυστυχώς βγαίνει από όλο το εύρος της Αριστεράς και κρατάει πολλόυς με ευαίσθητες μύτες σε απόσταση. Δεν αντέχω άλλο να είμαι σε πορεία και να ακούγεται η τόσο φθαρμένη κι αναποτελεσματική προτροπή "λαέ μην σκύβεις το κεφάλι, ο μόνος δρόμος είναι αντίσταση και πάλη". Έλεος σύντροφοι...

 
At 6/14/2013 08:56:00 μ.μ., Anonymous Συμεών said...

Δεν μπορώ να καταλάβω σε ό,τι αφορά την ιστορία της ΕΡΤ πού βρίσκεται ο δήθεν αδιανόητος αυταρχισμός της κυβέρνησης , ο οποίος μάλιστα είναι τόσο αυταπόδεικτος που δεν χρειάζεται την παραμικρή τεκμηρίωση : η κυβέρνηση κατήργησε, ως κατά νόμο εδικαιούτο, μία δημόσια επιχείρηση , στο πλαίσιο της προ πολλού εξαγγελθείσας και πολύ διστακτικά υλοποιούμενης μείωσης του κράτους και απόλυσης μισθοδοτούμενων από το ελληνικό δημόσιο υπαλλήλων , προς την κατεύθυνση της αντιμετώπισης της χρονίζουσας οικονομικής κρίσης . Αυτή είναι η συνταγή που εφαρμόζει μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση. Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό της . Εάν έλθει ο συριζα στην εξουσία , μπορεί ενδεχομένως να ακολουθήσει άλλη πολιτική, π.χ. να προσλάβει 100.000 δημοσίους υπαλλήλους αφού καταγγείλει το μνημόνιο και αποχωρήσουμε από την ΕΕ, και να ξημερώσουν καλύτερες ημέρες για την πατρίδα και όλη την οικουμένη . Επομένως , δέχομαι να ισχυρίζεται κανείς ότι το κλείσιμο της ΕΡΤ δεν πρόκειται να βοηθήσει στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας κλπ. κλπ. . Ο φασισμός και ο αυταρχισμός πού εντοπίζεται όμως : στο ότι η κυβέρνηση δεν διασκέφθηκε ( ή διαβουλέυτηκε κατά ΓΑΠ ) με τους εργαζόμενους για το μέλλον της δημόσιας επιχείρησης , δηλ. στο ότι δεν συναποφάσισε με τους εργαζόμενους για το μέλλον της ΕΡΤ; Εάν δημοκρατία θα ήταν να κάνει η κυβέρνηση ό,τι έκανε εν πολλοίς μέχρι τώρα η ίδια και όλες οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης , δηλ. να συγκυβερνά με τις συντεχνίες , ήτοι να ανακοινώνει σκλήρές αποφάσεις που οδηγούν σε σύγκρουση με τα συνδικάτα και εκ των υστέρων να υποκύπτει στις πιέσεις και να ανακαλεί τις αποφάσεις της , ώστε τελικά να μην αλλάζει τίποτα , και να έρχεται εντελώς φυσιολογικά μία ημέρα που αλλάζουν βιαίως όλα , τότε να μας λείπει αυτή η "δημοκρατία".

 
At 6/14/2013 09:09:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τίποτα δε θα κάνετε.

Να το ξαναπώ, ώστε να το εμπεδώσετε; Δε θα κάνετε τίποτα, απολύτως. Δε σας νοιάζει. Μόνο το βόλεμα σας νοιάζει. Είστε μια γενιά χαμένη. Σας ευνουχίσαν οι μανάδες σας, για να εκδικηθούν τους πατεράδες των. Το μόνο που σας μάθανε είναι να βολεύεστε. Το σόφτγουερ που λέγεται Ορθοδοξία™ στην καλύτερη παράγει δουλόφρονες, επιρρεπείς σε λογής λογής πατερούληδες, και στη χειρότερη αντικοινωνικούς μηδενιστές που αποθεώνουν το εδώ και τώρα. Το κοινωνικό σας ασυνείδητο παραμένει παιδικόμορφο. Κοιτάξτε ποια λέξη ακούγεται συνεχώς και σας περιγράφει· είναι αυτή που αναφέρεται στη μαλθακότητά σας. Αντιπαραβάλλετέ τη με τη συνηθέστερη λέξη στα γκέτο των αράπηδων που φέραν κάποτε από το Άφρικα ως σκλάβους· είναι η λέξη σεβασμός. Ήρθε και η "κρίση" των κροίσων και σας χαντάκωσε, τελείως. Η συντριβή και ο εξευτελισμός είναι αναπόδραστα, οπουδήποτε και αν βρίσκεστε, αλλά ακόμα δε το πήρατε χαμπάρι. Άμα σας έκοβαν το ιντερνέτι, αντί για την τιβούλα που την είχατε κόψει μόνοι σας προ πολλού, ίσως κάτι να γινόταν, επειδή θα ξεβολευόσασταν -και λέω ίσως!

Να παρακαλάτε να σας αφήσουν το ιντερνέτι, μισολογοκριμένο και υπό πλήρη παρακολούθηση, τουλάχιστον για να αυνανίζετε το μυαλό σας με ελευθεριακές φαντασιώσεις και φτηνιάρες τσόντες εικονικού ερωτισμού, αυτού που δε θα νιώσετε ποτέ στη ζωή σας. Τι είπες εσύ, εκεί πίσω από την οθόνη; Νομίζεις ότι θα αλλάξετε κάτι; Με τι; Με περατζάδες στο δρόμο ή με "πύρινα" ποστ στα τετραπύρηνα pc που ξεπληρώνεις ακόμα στον Κωτσόβολο. Σιγά μην πάρει φωτιά η οθόνη σας και πάθετε ασφυξία από τα επικίνδυνα χημικά. Άμα τα ασπρόμαυρα ορνιθοσκαλίσματα στις πλαστικές οθόνες άλλαζαν τον κόσμο, το ιντερνέτι θα ήτο παράνομο. Ο κόσμος αλλάζει με βία. Με νοθεία. Με προπαγάνδα. Με διαπλοκή. Με μυστικές υπηρεσίες. Με προβοκάτσιες. Με πουστιές. Ο κόσμος αλλάζει, όταν θέλεις να τον αλλάξεις και έχεις πλάνο, και εσύ που κοιτάς με σουφρωμένα χείλη δεν έχεις τίποτα.

Το καταλάβατε, μεταπολιτευτικά παιδαρέλια, ή μήπως προτιμάτε να σας το κάνω και μπανεράκι; Μου θέλετε και δημοκρατία, ούτε χρήσιμοι ηλίθιοι δεν είστε πλέον. Στα τρένα για το ντόιτσλαντ, πλεονάζετε… και που'στε, τότε τα έξοδα ήταν πληρωμένα από το Τρίτο Ράιχ, τώρα θα τα πληρώσετε μόνοι σας.

Το σύστημα είναι πιο έξυπνο από σας, ιδίως σε περιόδους κρίσης. Όλοι αυτοί που εικάζετε ότι ενδέχεται να συνεργαστούν είναι ήδη σε αγαστή συνεργασία από τότε που σας φέρναμε να πιείτε κούτες αντιραδιενεργά καρνέισιον. Ξέρω πολύ καλά τι λέω, αμείβομαι καλά για να σας παρακολουθώ.

Enjoy your Junta, πίνεται μονορούφι.

Πολύ καλημέρα σας, Μαλάκες.



ολντ, οι ενηνταρηδες και οι εξηνταρηδες απο την εποχη της μεταπολιτευσης μας πνιγουν
η λυση ειναι πατροκτονια

 
At 6/15/2013 12:37:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Δεν μπορώ να καταλάβω σε ό,τι αφορά την ιστορία της ΕΡΤ πού βρίσκεται ο δήθεν αδιανόητος αυταρχισμός της κυβέρνησης , ο οποίος μάλιστα είναι τόσο αυταπόδεικτος που δεν χρειάζεται την παραμικρή τεκμηρίωση : η κυβέρνηση κατήργησε, ως κατά νόμο εδικαιούτο, μία δημόσια επιχείρηση στο πλαίσιο της προ πολλού εξαγγελθείσας και πολύ διστακτικά υλοποιούμενης μείωσης του κράτους και απόλυσης μισθοδοτούμενων από το ελληνικό δημόσιο υπαλλήλων , προς την κατεύθυνση της αντιμετώπισης της χρονίζουσας οικονομικής κρίσης . Αυτή είναι η συνταγή που εφαρμόζει μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση. Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό της».
Συμεών, πουλάς τρέλα; Η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση είναι δημοκρατικά εκλεγμένη επειδή τη στηρίζουν στη βουλή ΤΡΙΑ (3) κόμματα, χάρη στα οποία έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Από αυτά τα τρία κόμματα ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΤΟ 29% των ψήφων ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΚΑΙ ΔΙΕΤΑΞΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΝΟΜΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΕ. ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΛΕΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΚΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΞΑΚΟΥΛΟΥΘΗΤΙΚΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ. ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ 18 (αν ειναι σωστος ο αριθμος που διαβαζω) ΦΟΡΕΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΧΕ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ. ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΡΟΠΟ επικαλούμενη ξανά μανά «έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης» (ΠΟΙΕΣ ΑΡΑΓΕ, ΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΣΥΝΕΤΡΕΞΕ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ;) ΚΛΕΙΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΩΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Κράζει το σύμπαν και γελάει ο πλανήτης κι εμείς αναρωτιόμαστε ακόμα τι είναι και τι δεν είναι δημοκρατία.
Αν ο Αντώνης Σαμαράς και η άγρια συμμορία του θέλει να κλείνει κανάλια ή οτιδήποτε, ας κάνει εκλογές να πάρει αυτοδυναμία. Αυτό που έκανε ήταν ο βιασμός της δημοκρατίας από δέκα διαφορετικές πλευρές.
Κι όποιος δεν το βλέπει, δεν είναι τυφλός χωρίς να το θέλει. Εθελοτυφλεί.
Αλλά τουλάχιστον ας αφήσει τη δημοκρατία έξω από τα επιχειρήματά του.

 
At 6/15/2013 12:42:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

άποψή μου: οι τελευταίες εκλογές ήταν μάχη δύο γενιών, η δικιά μας και των συνταξιούχων, δυστυχώς χάσαμε και όλα τα άλλα για αυτοδυναμία είναι αστεία λογάκια.

 
At 6/15/2013 12:44:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«-Για ποιους λόγους θεωρείς αδιανόητο ο Καραμανλής το 77, ο Μητσοτάκης το 92, ο Καραμανλής το 05 , να έκοβαν έτσι το σήμα; Ήταν δηλαδή η δική τους σταθερή προσήλωση στην Δημοκρατία που δεν θα περνούσε καν απ το μυαλό τους ή κάτι άλλο;»
Ήταν η εποχή διαφορετική. Και δεν έγινε τώρα από μόνη της διαφορετική. Χρειάστηκε όλο αυτό το σοκ της τριετίας για να μας εκπαιδεύσει στο να δεχτούμε ως κοινωνία ότι η εποχή άλλαξε.

«-Όλοι οι πενηντάρηδες κι εξηντάρηδες καρπώθηκαν στο φουλ την προηγούμενη εποχή;»
-Αν υπάρχουν πενηντάρηδες κι εξηντάρηδες που δεν καρπώθηκαν τίποτα την προηγούμενη εποχή, αυτοί πάει πέθαναν δεν υπάρχουν;»
Προφανώς και όχι, και στα δύο.

«-Ο Στρατούλης ποιο όφελος καρπώθηκε από την πολιτική του δράση στην προηγούμενη εποχή, τότε δηλαδή που ήταν 20,30,40,50, χρονών;»
Δεν εννοούσα τον Στρατούλη μιλώντας για πενηντάρηδες κι εξηντάρηδες. Συνολικά μιλώντας, προφανώς τα μη πασοκογενή στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν καρπωθεί τέτοια οφέλη.
«- Το κομμάτι της δικής σου νέας γενιάς που ασπάζεται τους κανόνες της Δημοκρατίας και δεν φλερτάρει με τον Φασισμό έχει την πολιτική εμπειρία να αντιμετωπίσει συνολικά τη Δεξιά σήμερα στις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί;»
Δεν ανήκω στη νέα γενιά, έχω περάσει τα 40. Η δική μου γενιά είναι μάλλον η πιο ό,τι να 'ναι από όλες.
«-Υπάρχουν και ποια είναι τα σύγχρονα συνθήματα, τα σύγχρονα τραγούδια και οι σύγχρονες καταστάσεις που έχει δημιουργήσει η δική σου νέα δημοκρατική γενιά και μπορούν να μπουν μπροστάρηδες τώρα που η Δημοκρατία κινδυνεύει πάλι;»
Μα δεν είπα ότι τα παλιά τραγούδια φιμώνουν τα νέα κλπ. Είπα μόνο πως τα παλιά έχουν χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ σε καιρούς που οι αγώνες ήταν σε πολύ μεγάλο βαθμό στα λόγια, που πλέον ηχούν ψεύτικα.

 
At 6/15/2013 01:58:00 π.μ., Anonymous Συμεών said...

Σωστός είσαι για την ΠΝΠ - θα περιμένουμε βέβαια να ακούσουμε και την άποψη του ΣτΕ. Αλλά το συμπέρασμά σου περί βιασμού της δημοκρατίας εξακολουθεί να παραμένει αυθαίρετο και η εν γένει εκδοχή σου για τα πράγματα υπεραπλουστευμένη. Δύο παρατηρήσεις : 1) το πασοκ και η δημαρ ,που εμφανίζονται αντίθετοι και έχουν και καλά βγει στα κάγκελα , θα μπορούσαν κάλλιστα να αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους στην κυβέρνηση . Όσο δεν το κάνουν αυτό , η κυβέρνηση έχει τη δεδηλωμένη και επομένως η δημοκρατική της νομιμοποίηση διατηρείται ακέραιη και δεν σηκώνει την παραμικρή αμφισβήτηση ( : της κυβέρνησης , όχι της ΠΝΠ ). 2) Ως προς την ΠΝΠ , όπως αναφέρεις και εσύ , δεν είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που ( φαίνεται να ) συμβαίνει να εκδίδεται ΠΝΠ χωρίς να συντρέχουν οι συνταγματικές προϋποθέσεις . Συνέβη και επί προηγούμενων μνημονιακών αλλά και προμνημονιακών κυβερνήσεων. Θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι το φαινόμενο αυτό αθροίζεται στις διαχρονικές παθογένειες του πολιτεύματος ( μαζί , για παράδειγμα , με το πρωθυπουργοκεντρικό σύστημα ή μαζί με το φαινόμενο των τροπολογιών που περνάνε νύχτα ή την ισχύουσα αυστηρή κομματική πειθαρχία κτλ. ). Βέβαια οι ΠΝΠ τον τελευταίο καιρό έχουν πολλαπλασιαστεί , αλλά από την άλλη ίσως για πρώτη φορά βρεθήκαμε όντως στο αντικειμενικό πεδίο εφαρμογής της συνταγματικής διάταξης λόγω της κρισιμότητας των συγκυριών . Με όλα αυτά , θέλω να πω , ας μην παριστάνουμε ότι ανακαλύπτουμε την Αμερική : η έκδοση ΠΝΠ σήμερα για ψύλλου πήδημα είναι το ίδιο αντιδημοκρατική με την έκδοση ΠΝΠ προ μνημονίου . Γιατί αλήθεια δεν κατέγραψα τον ίδιο επαναστατικό παλμό στην περίπτωση των προμνημονιακών συνταγματικών ανομημάτων ; Εν πάση περιπτώσει μία άποψη λέω και μην βαράς.

 
At 6/15/2013 02:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

τέλειωσες και νομική τρομάρα σου και υστεριάζεις περί αντιδημοκρατικότητας σαν τον πιο τελειωμένο αγανακτισμένο που ρίχνει μούτζες στη βουλή

αλλά ποτέ δεν είναι αργά να μάθεις αυτά που υποτίθεται πως διδάχτηκες στο πανεπιστήμιο:

http://anamorfosis.net/blog/?p=9391#more-9391

 
At 6/15/2013 03:07:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Συμεών, έχεις κάποιον αριθμό για τις ΠΝΠ των περασμένων ετών; Σε κάθε περίπτωση δεν ήθελα να βαρέσω και ζητάω συγγνώμη. Ωστόσο αν υπάρχει μια φορά που ακόμα και αυτό το επιχείρημα ότι «έχουμε δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση και άρα μη διαμαρτύρεστε ό,τι κι αν κάνει, είστε άκυροι» είναι η τωρινή, για τους λόγους που ανέφερα.
Ανώνυμε με βοήθησε ο ΣΥΡΙΖΑ και πήρα το πτυχίο μου και δεν διάβαζα και δεν διδάχτηκα τίποτα στο Πανεπιστήμιο. Όταν όμως καταφέρεις εσύ να μου πεις, πώς το λινκ που μου δείχνεις αναιρεί το βασικό πρόβλημα πως μια κυβέρνηση που έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία παίρνει μια τέτοιου είδους και βάρους απόφαση χωρίς να έχει αυτήν την πλειοψηφία, τότε εγώ θα πω οκ, συγγνώμη, είμαι χαζός και τα μπέρδεψα.
Και εδώ το επιχείρημα του Συμεών ότι αν θέλουν αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους στην κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ είναι ένα βήμα μετά. Ανεξάρτητα δηλαδή ότι ούτως ή άλλως αυτό είναι ένα ενδεχόμενο να συμβεί και να οδηγηθούμε σε εκλογές, το γεγονός παραμένει πως έκλεισαν την ΕΡΤ χωρίς να έχουν τη δημοκρατική νομιμοποίηση να το κάνουν.

 
At 6/15/2013 03:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Όταν όμως καταφέρεις εσύ να μου πεις, πώς το λινκ που μου δείχνεις αναιρεί το βασικό πρόβλημα πως μια κυβέρνηση που έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία παίρνει μια τέτοιου είδους και βάρους απόφαση χωρίς να έχει αυτήν την πλειοψηφία, τότε εγώ θα πω οκ, συγγνώμη, είμαι χαζός και τα μπέρδεψα."

διάβασε τη νομολογία στο λινκ

μπορεί να κλείσει μια δεκο με μια απλή κυα, για την οποια απαιτειται απλως πλειοψηφια του υπουργικου συμβουλιου, δηλαδη αν θελεις παρακαμπτεις τους μανιτακηδες και εισαι απολυτα οκ. και σιγα τη μεγαλης βαρυτητας, εθνικης σημασιας αποφαση που ειναι το να κλεισεις ενα σαπιο ρουσφετομαγαζο

 
At 6/15/2013 03:43:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Εντάξει, ή δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Δεν έχει καταλάβει εξ εφόδου την κυβέρνηση. Βρίσκεται στην κυβέρνηση επειδή έχει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Την οποία του τη δίνουν το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ. Είναι αυτή η κοινοβουλευτική πλειοψηφία που εκφράζει τη βούληση του λαού όπως αποτυπώθηκε στις εκλογές. Οτιδήποτε άλλο και μονομερές δεν έχει ως έρεισμα το εκλογικό αποτέλεσμα, αλλά τσαμπουκαλίκια.

 
At 6/15/2013 03:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

wtf? i eup diavazei oldboy? O.O

 
At 6/15/2013 03:54:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το τσαμπουκαλίκι είναι δικη σου, αυθαίρετη ερμηνεία

η πράξη του εντάσσεται απόλυτα μέσα στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του και του νόμου

 
At 6/15/2013 04:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@OB

"Ασφαλώς το πρόβλημα δεν είναι ούτε η «δημόσια ενημέρωση» δήλωσε ο Α.Σαμαράς. Γιατί, απλούστατα, δεν υπήρχε δημόσια ενημέρωση για πολύ καιρό! Πώς να υπάρχει; Αφού η ΕΡΤ βρισκόταν μόνιμα σε... απεργία! Ποιος δεν θυμάται τις «ξαφνικές» απεργίες σε κάθε κρίσιμη επίσκεψη ξένου ηγέτη, όταν ερχόταν να προσφέρει στήριξη στη χώρα μας; Ή όταν η ελληνική ηγεσία πήγαινε στο εξωτερικό για να κερδίσει τη στήριξη μεγάλων χωρών;"

"ο Γ. Μουρούτης μέλος της ομάδας αλήθειας του πρωθυπουργού ποτέ δεν έκρυψε τις προθέσεις του. Πέρσι, στις 20 Ιουνίου, τρεις μέρες μετά τις εκλογές δήλωνε: «Τα πρώην πράσινα και νυν ροζ παπαγαλάκια της ΕΡΤ δίνουν τις τελευταίες παραστάσεις τους»."

Πέρασες τα 40, αλλά φέρεσαι ακόμα σαν 20άρης, και γράφεις κατεβατά αερολογίες για αυταρχισμό και διεθνή διασυρμό, ούτε τη νομοθεσία δεν ξέρεις. Ο Σαμαράς έκλεισε την ΕΡΤ γιατί δεν είχε τον έλεγχό της, είχε καταντήσει παραμάγαζο του Τσίπρα, και θα την ανοίξει στελεχωμένη με δικούς του ανθρώπους. Ήταν μόνο θέμα εξουσίας, τόσο απλό. Τι έχεις να κερδίσεις εσύ και εγώ από όλο αυτό το show της εξουσίας; Συνέχισε να παίζεις το προπαγανδιστικό παιχνίδι του Τσίπρα.

 
At 6/15/2013 09:36:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Είσαι γελοίος.

 
At 6/15/2013 10:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι το κακόπιστο είδος, γεμάτο προκαταλήψεις που ότι να του πεις είναι μάταιο . Εκτός αν είναι της ομάδας αλήθειας.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home