Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 24, 2008

Legalize N.Δ

Καλή αντάμωση στα χασισάδικα.
Ο Πρωθυπουργός έχει δύο στα τρία, όντας σπιτόγατος και πρόγατος.
Τον ρόλο του μπαφόγατου φέρεται να παίζει
(βάσει -εννοείται- «μιας στημένης δίκης», «μιας στημένης σκευωρίας» κι «ενός ανεκδιήγητου εισαγγελέα»)
ο Σύμβουλός του σε αναστολή.
Από τα αντινταβατζήδικα κεμπάμπ στα ινδοκανναβικά δενδρύλλια
θα απείχαν μόλις τέσσερα χρόνια,
διάστημα πράγματι σύντομο,
αν τα δενδρύλλια δεν είχαν προηγηθεί των κεμπάμπ.
Μερικές φορές δηλαδή δεν είναι η εξουσία που διαφθείρει,
αλλά απλώς η διαφθορά που εξουσιάζει.

77 Comments:

At 9/24/2008 01:56:00 π.μ., Blogger Rodia said...

"Μερικές φορές δηλαδή δεν είναι η εξουσία που διαφθείρει,
αλλά απλώς η διαφθορά που εξουσιάζει."

Α-ΨΟ-ΓΟΣ, βρε συ! :)

 
At 9/24/2008 02:25:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συμφωνώ κι εγώ! Από τις καλύτερες ατάκες σου...

(Μα τον είδες τον άθλιο, που είπε οτι με την απόφαση καταδικάζεται ο κοινοβουλευτισμός; Ο μαφιόζικος κοινοβουλευτισμός εννοείται...)

Ένας φίλος

 
At 9/24/2008 08:11:00 π.μ., Blogger mistiriO/S said...

Έγραψες!

Την ατάκα με την διαφθορά θα την βλέπουμε γραμμένη σε τοίχους της Αθήνας....

 
At 9/24/2008 08:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

για την ute τιποτα???

 
At 9/24/2008 09:11:00 π.μ., Blogger Unknown said...

http://www.youtube.com/watch?v=UG_nYxMrPV0&feature=related

 
At 9/24/2008 09:48:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

στην πραγματικότητα δεν μπορώ να ορίσω τους ανθρώπους με κριτήριο τη γνώμη μου για τα παιχνίδια τους με το χρήμα και τα αντικείμενα

αν το κάνω αυτό το πράγμα τότε το συμπέρασμα για μένα είναι ότι εγώ θα ήθελα να κάνω δικά μου το χρήμα και τα αντικείμενα του υλικού κόσμου που αυτοί μεταχειρίζονται

δεν έχω γνώμη για την ασημαντότητα του παιγνίου, μπορώ απλώς να διαχειρίζομαι τη φήμη, την ένταση κάθε φανατισμού να αυξάνω ή να μειώνω και να φωτογραφίζω την επίπεδη μου τηλεόραση

 
At 9/24/2008 09:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

και φυσικά όταν παίζω με τη φήμη και κάμνω χειρισμόν τότε είναι πια που δε συγκρίνω τον εαυτό μου με τη χαμέρπεια όχι. χρήσιμος άνθρωπος είμαι στους ζωντανούς πολύ. δεν είμαι εγώ η επικαιρότητα.

 
At 9/24/2008 09:54:00 π.μ., Blogger ellinaki said...

Πάει ο ένας. Άντε να μπουν και οι υπόλοιποι 32476091827301 φυλακή να ανασάνει ο τόπος.

 
At 9/24/2008 09:59:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ο τόπος δεν πρέπει να ανασάνει και δεν μπορείς να αποδείξεις ότι θα γίνουν καλύτερες οι δικές σου αποφάσεις αν ένας άλλος πάθει κάτι

αλλά είσαι εσύ υπέρ του παράφορου: να αποκτήσουν πνεύμονες οι πέτρες και να φυσήξουν τα πέτρινα σπόρια τους για να βομβαρδίσουν τους διεφθαρμένους

είναι και αυτή μια βαρβαρότητα

 
At 9/24/2008 10:36:00 π.μ., Blogger mao tse tung said...

old boy kleise ta sxolia.

 
At 9/24/2008 10:42:00 π.μ., Blogger shogun said...

τρελλή ατάκα, μπράβο!

 
At 9/24/2008 10:49:00 π.μ., Blogger molemou said...

kalimera kai xalara

 
At 9/24/2008 11:45:00 π.μ., Blogger Γνωμοδότης said...

"Μερικές φορές δηλαδή δεν είναι η εξουσία που διαφθείρει,
αλλά απλώς η διαφθορά που εξουσιάζει."


Καλό!

Σχεδόν αντισταθμίζει την εκτίμηση που τρέφεις προς τον Ντ. Ντ. Λούις.

 
At 9/24/2008 11:51:00 π.μ., Blogger ellinaki said...

@ λυκε βάσανα μεγάλα

Ούτε απέδειξα κάτι, ούτε μπορείς να ξέρεις τί και αν υπονοεί κάτι το δικό μου παράφορο. Χαλαρά :)

Το δικό μου παράφορο έχει να κάνειμε θετικές πρακτικές που έχουν οφελήσει άλλες πιο ανεπτυγμένες κοινωνίες από αυτές της διαφθοράς.

 
At 9/24/2008 12:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

katapliktiki foto

katapliktikos titlos

katapliktikos keimeno...

 
At 9/24/2008 12:17:00 μ.μ., Blogger mistiriO/S said...

Legalize her (ΝΔ)
Rousopoulos will advertize her...

 
At 9/24/2008 12:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

H dia-FTHORA..exoysia-ZEI,telikos.Prosipografo ta epainetika sxolia gia tin attaka .

 
At 9/24/2008 12:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

OLDY,

έδωσες ρέστα!

Εξαιρετικό post σε όλα!

ΜΠΡΑΒΟ!

 
At 9/24/2008 12:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

συγνώμη ellinaki - δεν ήξερα..

 
At 9/24/2008 02:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αχ έχω υποχρέωση στην ελευθερία μου να ρωτώ για τον ορισμό της διαφθοράς όταν μου λένε "ξέρεις, η διαφθορά" αφού ζητιανεύουν να σκεφτώ συγκεκριμένα πράγματα και να κάνω συγκεκριμένες πράξεις.

ο Oldboy λοιπόν να μου εξηγήσει δεν μπορεί τι είναι η διαφθορά και γιατί εγώ πρέπει να την καταλάβω. αυτό το πρόβλημα δεν το έχω εγώ κατασκευάσει και δεν είναι ένα δικό μου. συνήθως μας ζητούν να καταλάβουμε το δράμα τους και να βοηθήσουμε. ο oldboy πιστεύει ότι θα ασφαλιστεί οικονομικώς αν εγώ παραδεχθώ γι' αυτόν οτι θα πρέπει να κατασκευάζει συναισθηματικούς λαβύρινθους (="καλέ μου διττά αξιολύπητε").

δεν είναι οι ιστολόγοι παλαβοί κ' ερωτευμένοι ρε γαμώτο

 
At 9/24/2008 05:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το συγκλονιστικο γεγονος ειναι οτι ο ανθρωπος αυτος εχει ψηφισθει και ξαναψιφησθει απο πανω απο 20.000 συμπολιτες μας καθε φορα..Τον εκαναν υπουργο..και στο τελος εγινε συμβουλος του Πρωθυπουργου!!! οταν ολη η υπολοιπος Κρητη ηξερε πολυ καλα ποιος ειναι....

 
At 9/24/2008 05:48:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

old boy με εκπλήσσει πάντα που απαντάς σε σχόλια από τόσο full of bugs εγκεφάλους. Μετά τα πρώτα τρία segmentation faults κάθε αντισχόλιο στερείται νοήματος...

ωραίο κείμενο btw (κι εγώ και οι άλλοι κλακαδόροι ακόμα περιμένουμε το τελευταίο μηνιάτικο :) )

 
At 9/24/2008 05:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εσύ να τα βλέπεις ανώνυμε εσύ που πιστεύεις ότι είναι και θα πρέπει να είναι καλύτερος άνθρωπος ο επαγγελματίας που διαφημίζεται

 
At 9/24/2008 05:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 9/24/2008 06:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μια ο καρδιακος φιλος (Ζαχοπουλος) μια ο συμβουλος ,πως στο καλο διαλεγει τους φιλους του (και δη για να υπηρετησουν σημαντικα ποστα της κυβερνησης!) ο κ.Καραμανλης, ηθελα νάξερα!

οχι βασει προσοντων και παραγωγικοτητας μαλλον!

 
At 9/24/2008 06:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

φασιστικός και ο μύθος με τα προσόντα

στην πραγματικότητα αν μια δουλειά πρέπει να γίνει τότε μπορούμε όλοι να την κάνουμε

να μας δείξουν πως γίνεται και να κάνουμε την επανάληψη δηλαδή

λέω τώρα για καλές δουλειές, χρήσιμες

αλλά εσύ νομίζεις ότι πρέπει να είσαι ένας σημαντικός άνθρωπος για να κάνεις μια δουλειά που στα μάτια σου είναι κι αυτή σημαντική επειδή είναι της κυβερνήσεως

και πόσο σημαντικά είναι για σένα τα πράγματα της εξουσίας αυτό πια δε λέγεται

των ορισμών εσύ

 
At 9/24/2008 08:26:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

"Μερικές φορές δηλαδή δεν είναι η εξουσία που διαφθείρει,
αλλά απλώς η διαφθορά που εξουσιάζει."

Και λέω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts.

Πολύ πρωτότυπο.

 
At 9/24/2008 08:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βέβαια υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία. Συμπληρωματική ίσως.

Που λέει ότι η ορατή και εύκολα εντοπιζόμενη (και ως εκ τούτου σκανδαλίζουσα) διαφθορά είναι μόνον η κορυφή ενός παγόβουνου, που ο κύριος όγκος του δεν φαίνεται όχι τόσο επειδή δεν δηλώνει εκκωφαντικά την παρουσία του όσο επειδή, όντας φτιαγμένο από την καθημερινή συνενοχή μας με το ανήθικο, δεν θέλουμε εμείς να το βλέπουμε.

Σε τούτη την περίπτωση το αποκαλυπτόμενο σκάνδαλο π.χ. ενός διαφθαρμένου συμβούλου ή υπουργού ίσως και να μην διδάσκει και συνετίζει, όπως θα ώφειλε, αλλά χρησιμεύει απλώς στην προσωρινή εκτόνωση και στην απάλυνση των όποιων ενοχών μας: "Εμείς δεν κάνουμε τέτοιες χοντράδες".

 
At 9/24/2008 09:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

πότε βρίσκεις χρόνο να ζήσεις με τους ανθρώπους αν προσπαθείς να ορίσεις το ηθικό και το ανήθικο για όλους αυτούς τους μοναδικούς ζωντανούς στον πλανήτη

δηλαδή να πεις ποια πράξη τους εσύ καταδέχεσαι και ποια όχι και στο τέλος να φτιάξεις θεωρίες για να τους ελέγξεις μπροστά στην τηλεόραση σου εσύ

και το βρίσκεις και πνευματώδες να συζητάς τις βλακείες που μόνο αυτές κατασκευάζει ο εγκέφαλος του αγχωμένου βουλγαράκη που δεν έχει ξεχωρίσει τι είναι σημαντικό για την επιβίωση

δηλαδή πότε θα πάψεις να καταλαβαίνεις τις ανοησίες στα λόγια και τις πράξεις και πότε θα διακρίνεις τι είναι σημαντικό και τι ασήμαντο για σένα

και πότε θα αρχίσεις να πιστεύεις ότι πρέπει να το κάνεις αυτό το πράγμα με σκοπό να ενδιαφερθείς για την περίπτωση σου

δηλαδή ποιος περιμένεις να το κάνει για σένα. θα το βρεις γραμμένο στο βιβλίο; σε συλλογή με ποστάκια από το διαδίχτυο;

και αν κάθεσαι και μιλάς για τα παιχνίδια του ανθρώπου με τ' αντικείμενα τότε τι κάνεις, τι κερδίζεις, τι νόημα έχει αυτό το πράγμα, μέχρι πότε θα ζωγραφίζεις φαύλους κύκλους, και πότε θα συγχωρέσεις τον χαμένο που παίζει αυτά τα παιχνίδια και πότε θα τον δεις σαν πονεμένο άνθρωπο.

και τι μου εξηγείς όταν μου λες: η διαφθορά. τη βλακώδη μοναξιά που αν μπω καγώ τι θα γίνει τότε, θα αγαπηθούμε;

το σκάνδαλο θα περιμένω για να είμαι και να υπάρχω; και εσύ που δεν ξέρεις θα μου υποδείξεις τρόπους για να κάνω τι;

το σκάνδαλο. σκάνδαλο είναι να συγκρίνομαι με τις πράξεις του οποιουδήποτε και να προσπαθώ να μιλήσω σοβαρά με ένα αποβλακωμένο ιδεόζωο της τηλεόρασης.

δηλαδή μπορεί ο oldboy να εξηγήσει τι πραγματικό και ζωτικό κρύβεται στη λέξη διαφθορά; μπορεί να καταλάβει ότι αυτό το νόημα εμένα απαραιτήτως δεν πρέπει να με ενδιαφέρει; αλλά ζητάω πολλά από τα αγράμματα παιδιά που με τα κολλυβογράμματα και τη χαμέρπεια προσπαθούν οι επαγγελματικοί να περάσουν μέσα από τη ζωή: τι δύσκολο!

έρχεται όμως η ώρα που σε ρωτάει η επιβίωση: τι κάνεις εδώ πέρα, τι είναι αυτό, γιατί; και θα βρεις τις βλακείες μ' αυτές να απαντήσεις και θα συνεχίσεις στη μοναχική, ακοινώνητη κατάσταση.

ο εκάστοτε πρωθυπουργός έχει όσους φίλους/τηλεόρασεις ο oldboy και με τους ίδιους τρόπους τους/τις διαλέγει. κι όσοι γινούν πρωθυπουργοί όλοι τους θα πεθάνουν, τους κυνηγούν με το τσόκαρο οι κοπελιές για τα καλά που κάνουν.

 
At 9/24/2008 09:57:00 μ.μ., Blogger ou ming said...

Δεν έχεις χασισάδικο, old boy.

 
At 9/24/2008 10:01:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

έχει επίπεδη τηλεόραση την οποία συχνά πολύ φωτογραφίζει - είναι ελεύθερος

 
At 9/24/2008 10:10:00 μ.μ., Blogger ou ming said...

τι θα πει χαϊρεντίν;

 
At 9/24/2008 10:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 9/24/2008 10:31:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

~~ou ming, ο Χαϊρεντίν Μπαρμπαρόσσα ήταν ένας φοβερός και τρομερός σαρακηνός κουρσάρος, αν δεν με απατά η μνήμη μου. :)

 
At 9/24/2008 10:50:00 μ.μ., Blogger ou ming said...

Με μια γρήγορη αναζήτηση, Ροδιά, βρίσκω για το Hayreddin > Arabic: Khair ad-Din خير الدين, which literally means Goodness of the Religion, i.e. of Islam

και φαντάζομαι σχετικό και αραβικής προέλευσης και το χαΐρι.

Και σίγουρα άσχετο αυτό το σχόλιο.

 
At 9/24/2008 11:57:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Γράμμα στον Ιστολόγο Τζάστεν Αδεργκόνοφ

«Ξέρω εγώ κάτι που μπορούσε, Jago, να σας σώσει.
Κάτι που πάντα βρίσκεται σ’ αιώνια εναλλαγή,
κάτι που σχίζει τις θολές γραμμές των οριζόντων,
και ταξιδεύει αδιάκοπα την ατέλειωτη γη.

Κάτι που θα ‘κανε γοργά να φύγει το κοράκι,
που του γραφείου σας πάντοτε σκεπάζει τα πισιά.
να φύγει κρώζοντας βραχνά, χτυπώντας τα φτερά του,
προς κάποιαν ακατοίκητη κοιλάδα του Νοτιά.

Κάτι που θα’ κανε τα υγρά, παράδοξά σας μάτια,
που αβρές μαθήτριες τ’ αγαπούν και σιωπηροί ποιηταί,
χαρούμενα και προσδοκία γεμάτα να γελάσουν
με κάποιο τρόπο που, ως λεν, δε γέλασαν ποτέ.

Γνωρίζω κάτι, που μπορούσε, βέβαια, να σας σώσει.
Εγώ που δε σας γνώρισα ποτέ… Σκεφτήτε… Εγώ.
Ένα καράβι… Να σας πάρει, Jago, Να μας πάρει…
Ένα καράβι, που πολύ μακριά θα τ’ οδηγώ.

Μιά μέρα χειμωνιάτικη θα φεύγαμε.
Τα ρυμουλκά περνώντας θα σφυρίζαν,
τα βρωμερά νερά η βροχή θα ράντιζε,
κι’ οι γερανοί στους ντόκους θα γυρίζαν.

Οι πολιτείες ξένες θα μας δέχονταν,
οι πολιτείες οι πιό απομακρυσμένες
κι’ εγώ σ’ αυτές αβρά θα σας εσύσταινα
σαν σε παλιές, θερμές μου αγαπημένες.

Τα βράδια, βάρδια κάνοντας, θα λέγαμε
παράξενες στη γέφυρα ιστορίες,
γιά τους αστερισμούς ή γιά τα κύματα
γιά τους καιρούς, τις άπνοιες, τις πορείες.

Όταν πυκνή ομίχλη θα μας σκέπαζε,
τους φάρους θε ν’ ακούγαμε να κλαίνε
και τα καράβια αθέατα θα τ’ ακούγαμε,
περνώντας να σφυρίζουν και να πλένε.

Μακριά, πολύ μακριά να ταξιδεύουμε,
κι’ ο ήλιος πάντα μόνους να μας βρίσκει.
εσείς τσιγάρα «Κάμελ» να καπνίζετε,
κι εγώ σε μια γωνιά να πίνω ουϊσκυ.

Και μιά γριά στο Αννάμ, κεντήστρα στίγματος,
– μιά γριά σ’ ένα πολύβουο καφενείο –
μιά αιμάσσουσα καρδιά θα μου στιγμάτιζε,
κι’ ένα γυμνό, στο στήθος σας, κρανίο.

Και μιά βραδιά στη Μπούρμα, ή στη Μπατάβια
στα μάτια μιάς Ινδής που θα χορέψει
γυμνή στα δεκαεφτά στιλέτα ανάμεσα,
θα δήτε – ίσως – τoν Λαπούτα να επιστρέψει».

 
At 9/24/2008 11:58:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δαμόκλειο σπάθη, δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ.

 
At 9/25/2008 12:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τα πιο ωραία κατηχητικά

στα πιο ωραία κατηχητικά σε οίκους ανοχής σε είχαν δασκαλέψει
πράσινος γύψος η αλλαγή και τα τακούνια σου καρφί
κι από την πρώτη τη στροφή το εντερί
ξεκούμπωτη εσύ το ’χες λατρέψει
παπάδες και αγόρια σ’ ένα χολ
και το ήπαρ μεσ’ στο μπολ
και τα τραβέλια σου σαράντα
με το ρυθμό της βυζομουσικής
και με άμφια περιωπής
μια καλογερική επιεικής
και έγινες βεράντα

δε γυρνάνε λέμε από πίσω ποτέ τα καλά παιδιά σε κείνα τα χρόνια
έρωτα μου τώρα, πληγωμένε μου Γέροντα
Ξέκωλα είμαστε στης αγοράς τα αλώνια
έλα μη κλαις μη μου κλαις σε γιάτρεψα
με μεταμοσχεύσεις καλές σ’ ανάθρεψα
έλα μη κλαις μη μου κλαις στ’ ορκίζομαι
για παραισθήσεις ραδιενεργές φημίζομαι

τις πιο ωραίες Κυριακές
με φασολάδες σπιτικές τις είχαμε δροσίσει
με το Σπαντιδάκη αρχηγό
Παντελεήμονα τσουτσονοκυνηγό
γιατί ήθελες τη διπλή ένωση κι εγώ
με Κουναλάκη σε είχα φοβερίσει
μετά μας πήγαν δεξιά οι SS-300 κι η χαρά
και γράφαμε στο internet
στο πρώτο υπόγειο του Κουν
και στην Επίδαυρο γαμούν
θυγατέρες και πνευματικούς που νικούν
το ηπάτωμα με σύκα

 
At 9/25/2008 12:25:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

...υπάρχει λύσις:

Ανεβείτε!

 
At 9/25/2008 01:12:00 μ.μ., Blogger Γνωμοδότης said...

"Μερικές φορές δηλαδή δεν είναι η εξουσία που διαφθείρει,
αλλά απλώς η διαφθορά που εξουσιάζει."

Και λέω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts.

Πολύ πρωτότυπο.


Αν όχι η φράση του Ολντ Μπόυ, ο συνειρμός σου και η σύνδεση των δυο φράσεων ήταν σίγουρα πρωτότυπα. Ή έστω ευφάνταστα.

Και βέβαια μην ξεχνάμε την ισομορφική έκφραση "από την πόλη έρχομαι και στην κορυφή κανέλα".

Πολύ παλαιότερη της καταχώρησης.

Από εκεί θα το πήρε ο Όλντ Μπόυ.

 
At 9/25/2008 03:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

''Μερικές φορές δηλαδή δεν είναι η εξουσία που διαφθείρει,
αλλά απλώς η διαφθορά που εξουσιάζει."

''Sometimes it's not power that corrupts, but just corruption rules''

''It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts.''

''Δεν είναι η εξουσία που διαφθείρει αλλά ο φόβος. O φόβος να χάσεις την εξουσία διαφθείρει.''

την πιθανότητα ο σχολιαστής να μην ξέρει καλά αγγλικά,
ή να μην ξέρει καλά ελληνικά,
ή να μην μπορεί να μεταφράσει, έστω και ελεύθερα ή να μην δύναται να συνδυάσει έννοιες ή να πραγματοποιήσει άλλες νευρωνικές συχετίσεις την αναγνωρίζετε ως ελαφρυντικό;....κ.κ. ένορκοι....κ.κ. δικαστές...μούμπλε μούμπλε...

jagolapouartois

 
At 9/25/2008 04:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Shall we play this game?

Α.

Το "Δεν διαφθείρει η εξουσία" ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ από, και ουσιαστικά ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ με, το "Μερικές φορές δεν διαφθείρει η εξουσία".

Διότι η δεύτερη δήλωση, με το "μερικές φορές", εννοεί ότι μερικές άλλες φορές η (ίδια η)εξουσία διαφθείρει. Πράγμα που δεν δέχεται η πρώτη δήλωση, κατά την οποία η (ίδια η) εξουσία δεν διαφθείρει.


Β.

Το "Αλλά (διαφθείρει) ο φόβος να χάσεις την εξουσία" ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟ από το "Αλλά (μερικές φορές) εξουσιάζει η διαφθορά".

Κοινό αυτές οι δυο προτάσεις έχουν μόνο το ... "αλλά".

Άσε που το "αλλά" καθεμιάς αναφέρεται σε διαφορετική προϋπόθεση (βλ. σημείο Α).

Το διασκεδάσαμε;

Ps
Old Boy δεν είναι, πάντως, ελληνικά αυτά τα "δεν είναι ... που", έστω κι αν τα διαβάζουμε κατά κόρον σε μεταφράσεις γαλλικών (κυρίως) βιβλίων.

 
At 9/25/2008 05:09:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

La Science, γαλλικά δεν ξέρω, αλλά φοβάμαι ότι αρκετές φορές επηρεάζομαι χωρίς να το συνειδητοποιώ από τα αγγλικά. Θα κόψω τους αγγλικούς υπότιτλους από τα dvd μπας και βελτιωθει η κατάσταση :(
Τώρα ως προς το άλλο θέμα, ας υποθέσουμε ότι η γυναίκα αυτή είχε πει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που είπα εγώ και όχι κάτι σχεδόν εντελώς άσχετο όπως στην περίπτωση αυτή.
Δηλαδή και πάλι αυτό τι θα σήμαινε; Ότι την έχω κοπιάρει; Ότι θα έπρεπε μετά να αποδείξω ότι δεν αντέγραψα μια φράση μιας γυναίκας -της οποίας την ύπαρξη παρεμπιπτόντως αγνοούσα- που είπε πριν είκοσι χρόνια κάπου;
Απλώς μαγνητίζω φαίνεται τους εμμονοληπτικούς.
Ο ένας με λέει διαρκώς μικρό φασίστα,
ο άλλος προσπαθεί χρόνια να αποδείξει ότι λογοκλέπτω (τα έχει ξανακάνει αυτά και ακόμη πιο κραυγαλέα),
ο τρίτος προσπαθεί να αποδείξει ότι είμαι ομοφοβικός, σελεμπριτοφοβικός ή ό,τι άλλο του έρθει στο κεφάλι,
ο τέταρτος τις προάλλες έγραψε για τη γυναίκα μου και το παιδί μου και έφτασα ένα τσακ να κλείσω τα σχόλια εντελώς.
Έπίσης έχω χαρακτηριστεί από σοβαρούς (και δεν το λέω ειρωνικά, το σοβαρούς) μπλόγκερ «σεξιστής» και «εθνίκι».
Τι να κάνουμε, γνώμες είναι αυτές. Κάποια στιγμή πάντως θα τύχει και μια φράση που θα γράψω θα την έχει ξαναπεί ακριβώς όπως την έγραψα και κάποια Βιρμανή ή Σομαλή ή Νεπαλέζα πριν μερικές δεκαετίες, οπότε θα δικαιωθεί πανηγυρικά και αναδρομικά και ο λογοκλοποδιώκτης μου.

 
At 9/25/2008 07:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

πώς μπορείς να είσαι εσύ ένας χρήσιμος για τον πλησίον όταν προτιμάς να γίνεσαι εσύ ένας άχρηστος για τον εαυτό σου.

 
At 9/25/2008 08:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Β

πραγματικά δεν θα είχες τίποτα να αποδείξεις ακόμα κι αν είχες πει ακριβώς το ίδιο.

Θα αποδεικνυόταν απλώς, για άλλη μια φορά, ότι η Γλώσσα είναι πόρνη που σε όλους δίνεται και σε κανέναν δεν ανήκει!

Ευτυχώς δηλαδή για εμάς τους απλούς ανθρώπους ... και δυστυχώς για τους θιασώτες της "πνευματικής ιδιοκτησίας".

:-)

Για το άλλο, τα έχει αυτά η δημοσιότητα.

Ίσως (και) γι' αυτό το λόγο την απέφευγαν οι Βυζαντινοί.

 
At 9/25/2008 09:05:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

έχει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. ξέρεις, αυτός συγκρίνεται με ανθρώπους και ιδέες.

 
At 9/25/2008 10:02:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΟΛΝΤ ΓΡΑΦΕ ΚΑΙ....ΓΡΑΨΤΟΥΣ!

 
At 9/26/2008 01:03:00 π.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Άλλο η λογοκλοπή κι άλλο η καταφανής ομοιότητα της σύλληψης. Και δεν χρησιμοποίησα τον όρο λογοκλοπή, αυτή βρίσκεται μόνο στη φαντασία σας.

"Ο ένας με λέει διαρκώς μικρό φασίστα,
ο άλλος προσπαθεί χρόνια να αποδείξει ότι λογοκλέπτω (τα έχει ξανακάνει αυτά και ακόμη πιο κραυγαλέα),
ο τρίτος προσπαθεί να αποδείξει ότι είμαι ομοφοβικός, σελεμπριτοφοβικός ή ό,τι άλλο του έρθει στο κεφάλι,
ο τέταρτος τις προάλλες έγραψε για τη γυναίκα μου και το παιδί μου και έφτασα ένα τσακ να κλείσω τα σχόλια εντελώς.
Έπίσης έχω χαρακτηριστεί από σοβαρούς (και δεν το λέω ειρωνικά, το σοβαρούς) μπλόγκερ «σεξιστής» και «εθνίκι»."

Είδες; Τι άλλο έχει απομείνει;

Αλλά αποφεύγεις να δικαιολογηθείς για τη συκοφαντία του κωλονακιώτη φίλου σου που αναπαρήγαγες εναντίον μου.

Όλα εδώ θα πληρωθούν. Να το θυμάσαι αυτό την επόμενη φορά που θα σε κράξω, γιατί έτσι θα δεις τη γλύκα του να σε συκοφαντούν οι άλλοι. Ήδη μάζεψες πολλούς εχθρούς, δεν κατάλαβες ακόμα γιατί;

 
At 9/26/2008 01:40:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You don't say

 
At 9/26/2008 04:55:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

θα νικήσω στις εντυπώσεις με τους εκβιασμούς συναισθημάτων αλλά όχι στην πραγματικότητα

εκεί μόνος υπάρχω και ζω φωτογραφίζοντας τις συσκευές με άλλες συσκευές και τα μηχανήματα με άλλα μηχανήματα

αφού μπορώ να φωτογραφίζω εγώ είμαι ένας που καταλαβαίνει διαφθορά και παιδική ηλικία τι πράγματα είναι αυτά

και φυσικά απαγορεύω να μου μιλήσουν σοβαρά γιατί εγώ αυτό κακό πράμα τ' ορώ και δεν μπορώ εγώ να κατέβω στο επίπεδο του αιμάτινου χτήνους

εγώ φωτογραφίζω την τηλεόραση εγώ είμαι ο ευαγγελιστής και ο κανόνας ο μείζων, εγώ με το δικό μου τρόπο απαγορεύω τη συνείδηση

λοιπόν, γουστάρω novotel, ποια είναι για νεκρική σιγή ώς το μπαράκι...

 
At 9/26/2008 05:01:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

You don't say

 
At 9/26/2008 05:03:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 9/26/2008 08:44:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ladies and Gentlemen,

προς τι το μίσος και ο σπαραγμός;

Αν δηλαδή βγάζετε τόση χολή κι εμπάθεια εναντίον ενός μετριοπαθούς blogger, τι βγάζετε εναντίον ενός λ.χ. λαμόγιου υπουργού ή καθάρματος διευθυντού;

Απαπα, ούτε να το σκέφτομαι δεν αντέχω!

Τόση αυθόρμητη επαναστατικότητα, τόση αγανάκτηση υπέρ των δικαίων!

 
At 9/26/2008 09:02:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ο μικρός είναι πιο άχρηστος από έναν κλέφτη υπουργό

αφού κάνει την καριέρα πάνω του

και φυσικά είναι μέρος της προπαγάνδας ότι έχουν πραγματική ουσία τα ασήμαντα

και γι' αυτό είναι φασίστας

χρησιμοποιεί το σύστημα για να επιβιώσει ο μικρός φασίστας αλλά δεν το παραδέχεται, προτιμά τη φήμη να διασκορπίζει πως είν' αυτός ένας καλός και απλός άνθρωπος, σωτήρας μυστικός

τι μυστήριο να θέλουν να μας ψήσουν ότι στην ελλάδα δεν υπάρχει οργανωμένο σύστημα και ότι τιμή και χαρά μας κάνουν που πάνω μας προπαγανδίζουν

 
At 9/26/2008 09:48:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

όλα τούτα τα φοβερά ένας μικρός;

φρίττω και ταράσσομαι!

και νόμιζα, αδαώς, πως είναι ανάξιο των μεγάλων να ασχολούνται με τους μικρούς!

ω! πλάνη τρισκατάρατη!

 
At 9/26/2008 10:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Mantalena Parianos - Σεπτέμβριος 23, 2008

Τα είδα τα χαϊρια σας στου Μανιφέστου… Τι ασχολείσαι ρε Μακ με το τελειωμένο ανθρωπάκι;
Χαρά του δίνεις και την αίσθηση του ότι είναι σημαντικός (για τον λαπούτα μιλάω φυσικά)

Άσε που συγχύζεσαι και νομίζει πως κάτι κατάφερε η web-λέρα.

 
At 9/26/2008 10:18:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ JUSTANOTHERGONEOFF,

δεν υπήρξε ασφαλώς λογοκλοπή αλλά - όπως απέδειξα διεξοδικά με την απλή χρήση της Λογικής! - ούτε και "καταφανής ομοιότητα" μεταξύ των δυο τσιτάτων.

Relax.

 
At 9/26/2008 01:40:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

"Επιστήμη της λογικής", δεν είδα καμία απλότητα αλλά μια ερμηνευτική προσέγγιση που ταιριάζει σε όλες περιπτώσεις, μια παρόμοια συλλογιστική χρησιμοποιούν και οι δημιουργιστές για τον ευφυή σχεδιασμό. Εγώ δείχνω κάτι πολύ απλό: τα "ούρα", "μπράβο", "ολέ" και λοιπά οπαδικά συνθήματα που διαβάζω στα σχόλια είναι απλώς... οπαδικά. Στη συλλογιστική του αποφθέγματος του Oldboy δεν υπάρχει καμία απολύτως πρωτοτυπία, απεναντίας είναι ένα συνηθισμένο ρητορικό κλισέ για να εντυπωσιάζεται το πόπολο. Τόσο απλά.

 
At 9/26/2008 02:22:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

jago περίμενα να παραδεχτείς ότι έκανες λάθος. Δυστυχώς έκανα εγώ λάθος.

 
At 9/26/2008 02:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ JUSTANOTHERGONEOFF,

τι σχέση έχουν οι ούγκα-ντούγκα δημιουργιστές με την απλή απόδειξη, πως οι δυο φράσεις είναι τελείως ανόμοιες έστω κι αν περιέχουν μερικές ίδιες λέξεις;

Έλα τώρα!

Μα και πρωτότυπο να μην ήταν το τσιτάτο του Ολδ, και κλισέ να το πεις, ήταν πάντως ωραίο - γιατί δεν το δέχεσαι αυτό χαλαρά;

Έχεις τίποτε να χάσεις;

Έχει άλλωστε κανένα νόημα να προσβλητικός και λες πως όσοι είπανε "μπράβο", είναι ... οπαδοί και εντυπωσιασμένο πόπολο;

Χ α λ ά ρ ω σ ε ε ε ε ε . . .

 
At 9/26/2008 02:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

και σένα ρε jago τι σε νοιάζει αν ο old boy είναι ένας μέτριος ή μη πρωτότυπος που εκφράζει το όποιο κοινό του;
ποιός είσαι η quality police του blogger, ή εσύ είσαι τόσο βαθύς, πρωτότυπος και γαμώ τους γραφιάδες; ή δεν έχεις τόσο μεγάλο κοινό;
άμα σε χαλάει το οπαδιλίκι, το σταριλίκι, το μπαζάρισμα, οι κλίκες ή η κατ' εσέ ''μετριότητα'' πάνε διάβασε κανέναν άλλον. άντε καλέ μου άνθρωπε...δεν είναι υποχρεωτικό να εκτιμάς όλους τους μπλόγγερς και να εκνευρίζεσαι άσκοπα. κάνε λίγη γιόγκα στον χρόνο που θα εξοικονομίσεις!

 
At 9/26/2008 02:55:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Τουλάχιστον εγώ έχω το θάρρος της γνώμης σε αντίθεση με σας που κρύβεστε. Εσείς να χαλαρώσετε.

Κι όταν ο πολύς Oldboy διαρρέει συκοφαντίες σε βάρος μου, τι κι αν η μανταλένα ευχήθηκε δημοσίως να πεθάνω, είναι άσκοπος εκνευρισμός; Μάλλον εσείς χρειάζεστε τη λίγη αξιοπρέπεια που χάσατε.

 
At 9/26/2008 02:59:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kοίτα άνθρωπέ μου, έχει και η ψυχοπαθολογία τα όριά της. Νισάφι.

 
At 9/26/2008 03:01:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Όπως και το κουτσομπολιό. Εγώ να δεις νισάφι.

 
At 9/26/2008 03:06:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Δεν νιώθεις τώρα τη γλύκα Oldboy να σε στριμώχνουν με κουτσομπολιά και συκοφαντίες; Επειδή έγινες κάποιος "σπουδαίος" νομίζεις ότι θα περνάνε απαρατήρητα κι άκριτα όσα λες μπροστά και πίσω από τις κουΐντες;

 
At 9/26/2008 03:21:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ διαβάζω ότι γουστάρω και σχολιάζω ότι γουστάρω ρε φίλε και μανταλένες, κολωνακιώτες, jagous και λοιπούς, ούτε σαν γνωρίζω ούτε σας διαβάζω και μου είστε αδιάφοροι. Σιγά μην συμφωνούμε με όλα όσα πιστεύει αβλεπί o old boy, αλλά μάλλον εσύ έχεις εμμονές. Άντε κάνε μας τη χάρη που θα δώσεις και υποδείξεις τι θα κάνει ο καθένας εδω μέσα!
Και αν η Μανταλένα θέλει να πεθάνεις μου είναι αδιάφορο, πάρτην τηλέφωνο να σου δώσει εξηγήσεις και να σου ζητήσει και συγνώμη ή να μονομαχήσετε και μη μας ζαλίζεις τ' αρχίδια.

 
At 9/26/2008 03:22:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Αυτοί οι "ανώνυμοι" πια... γράψτε με το κανονικό σας ψευδώνυμο, γούτσου γούτσου, τι ντρέπεστε;

 
At 9/26/2008 03:30:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

"Και αν η Μανταλένα θέλει να πεθάνεις μου είναι αδιάφορο, πάρτην τηλέφωνο να σου δώσει εξηγήσεις και να σου ζητήσει και συγνώμη ή να μονομαχήσετε και μη μας ζαλίζεις τ' αρχίδια."

Δεν είδα να τηρείς ανάλογη στάση στον άλλο(;) ανώνυμο που κόπιαρε σχόλιο από το μπλογκ του μανιφέστο.

Δύο μέτρα και δύο σταθμά, όπως ανέκαθεν συμβαίνει εδώ από την κλάκα σας. Όποιος επιτίθεται στον Oldboy, συσπειρώνονται οι σχολιαστές πίσω από ανώνυμα νικς, όταν σκυλοβρίζονται άλλοι σχολιαστές, όλοι ξαφνικά κάνουν την πάπια.

 
At 9/26/2008 03:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εμμανουήλ το κανονικό μου επίθετο όχι παπαροψευδώνυμο.

 
At 9/26/2008 03:35:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Κι εδώ Μητσοτάκης! Χαίρω πολύ.

 
At 9/26/2008 07:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ J A G O,

μα φίλε μου όλα εδώ είναι λόγια του πληκτρολογίου, virtual φάσεις. Πολύ περισσότερο τα διάφορα "εύχομαι να χεστεί ο τάδε" και τα παρόμοια, σαχλαμαρούμπες είναι όλα αυτά, φούσκες μοναχικές γραμμένες πίσω από μια οθόνη για να γίνεται simulation φασαρίας ...

Τι τα παίρνεις πια τόσο σοβαρά;

Σιγά και τι έγινε γαμμώ τις ιντερνετομούρες επιτέλους!

Χ α λ α ρ ά α α α .......

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ, και μαζί της οι πραγματικές χαρές, τσαντίλες, λύπες, κίνδυνοι, απειλές, απολαύσεις, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ!

Άντε πια.


ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙΤΕ!

 
At 9/27/2008 11:09:00 μ.μ., Blogger mao tse tung said...

.kati sou eipa alla den m akouses...

 
At 9/28/2008 01:03:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Koντεύω να το κάνω, Μάο.

 
At 9/28/2008 02:46:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θυμάμαι τον Κεφαλογιάννη αρκετά χρόνια πριν. Το νέφος στη Αθήνα είχε χτυπήσει κόκκινο. Η τροχαία είχε απαγορεύσει την κίνηση αυτοκινήτων στο δακτύλιο. Όλοι οι βουλευτές έδωσαν το παράδειγμα, φτάνοντας στη Βουλή με πόδια ή παπάκια. Ο μόνος που πήγε με αυτοκίνητο (με οδηγό) ήταν ο Κεφαλογιάννης. Όταν τον ρώτησαν γιατί, είπε κάτι σαν το κλασικό "Δεν μπορούν τόσοι χαζοί να θρέψουν έναν έξυπνο;"

 
At 9/28/2008 03:57:00 μ.μ., Blogger mao tse tung said...

pragmatika nomizo oti einai pointless na ta kratas anoixta - aytoi pou einai na diavasoun ta posts tha ta diavasoun. tha sou leipsei to interaction alla mporei na sou kanei kai kalo sto grapsimo. h kako. endiaferon den einai opos kai na xei? kai an sou leipsoun ta xanaoigeis. pou xereis, mexri tote mporei na exoun vrei alla tou prizoun ta arxidia...

 
At 9/28/2008 05:48:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν μου είναι τόσο εύκολο να το κάνω. Ειδάλλως θα το 'χα κάνει μήνες τώρα και θα είχα ησυχάσει.

 
At 9/28/2008 08:12:00 μ.μ., Blogger mao tse tung said...

το φαντάζομαι. κάνε την υπέρβαση. σετ ολντ-μπόυ φρη.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home