Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2008

Τη Υπεράκτιω

«Τη Υπεράκτιω (ή Off Shore) τα νικητήρια,
ως λυτρωθείσα των φοροδεινών ευχαριστήρια».
(απόσπασμα από Χαιρετισμό που απηύθυνε ο πρώην Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας)
---
Τομές στο ελληνικό φεμινιστικό κίνημα: Το 1953 η Ελένη Σκούρα γίνεται η πρώτη ελληνίδα βουλευτής. Το 1956 οι γυναίκες ψηφίζουν για πρώτη φορά σε βουλευτικές εκλογές. Επίσης το 1956 η Λίνα Τσαλδάρη γίνεται η πρώτη ελληνίδα υπουργός. Ακριβώς μισό αιώνα αργότερα, το 2006 η Μάρα Ζαχαρέα αποφασίζει να σπάσει τα οικιακά δεσμά και να βγει στην αγορά εργασίας. Είναι καλή στη δουλειά της και κατορθώνει να φέρνει στο σπίτι εισοδήματα υπερτετραπλάσια του συζύγου της, εισοδήματα επαυξημένα κατά 193% σε σχέση με τα δικά της του 2004, εισοδήματα κοντά στις τετρακόσιες χιλιάδες ευρώ.

Φαλλοκρατικές και βαθύτατα αντιδραστικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας αντιδρούν με γελοία και ανάξια αναπαραγωγής επιχειρήματα, αφού μόνος αληθινός τους στόχος είναι «ο ρόλος της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία και στις επαγγελματικές δραστηριότητες». Η Μάρα δεν χτυπιέται ως Μάρα, αλλά ως το σύμβολο και το είδωλο κάθε εργαζόμενης μητέρας. Θέτοντας το κομματικό προκάλυμμα μπροστά στην αήθη τους επίθεση θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να κρύψουν τις αληθινές τους επιδιώξεις. Εις μάτην: τις καρχιμακιές πολλοί αγάπησαν, τον Καρχιμάκη ουδείς. Σήμερα χτυπάμε τη Ζαχαρέα, αύριο ερχόμαστε στην εξουσία και τα πρώτα μας μέτρα είναι η υποχρεωτική καθιέρωση της μπούργκας και η μετονομασία του σταθμού του μετρό σε «Δούκα της Πλακεντίας».
Δικαίως το ΠΑΣΟΚ εγκαλείται για μεσαιωνικές αντιλήψεις, δικαίως η Μονή Βατοπεδίου επικαλείται μεσαιωνικούς τίτλους ιδιοκτησίας για τα ακίνητα της Βιστονίδας, και αν μη τι άλλο πρέπει να πιστωθεί υπέρ των Μοναχών ότι δεν έχουν γυναίκες, άρα αναγκάζονται εκ των πραγμάτων να κάνουν όλη τη δουλειά μόνοι τους. Δεν είναι τυχαίο πάντως πως όλες αυτές οι αγοραπωλησίες έγιναν μετά την επαφή μας με τον πολιτισμικό τυφώνα Ριβάλντο, γεγονός που δείχνει ότι επιτέλους απενοχοποιήθηκε στη χώρα μας ο θρησκευτικός υλισμός και καταργήθηκε το ψευτοδίλημμα «Κύριος ή Μαμωνάς», σε βαθμό που να υποστηρίζονται πλέον ερμηνευτικές εκδοχές του Ευαγγελίου, σύμφωνα με τις οποίες ο Ιησούς εξεδίωξε μανιωδώς τους εμπόρους από το ναό, μόνο και μόνο επειδή ο ναός είχε ήδη ανταλλαχθεί με υποτιμολογημένα «φιλέτα» σε άλλη περιοχή της Ιερουσαλήμ.

Κι ενώ ο πλανήτης παρατηρεί τον γιγαντισμό της Google στα δεκάχρονά της, εδώ αντί για Γκουγκλ έχουμε Γλου, ο οποίος Ρίμπου απόντος ήρθε σε συμφωνία με τη Μονή Βατοπεδίου. Τα νέα Puma ράσα θα κάνουν τον παπά, εδώ ο παπάς, εκεί ο παπάς, που είναι ο παπάς, έλα Μονή στον τόπο σου, έλα Μονή να ανταλλάξουμε τόπους κι ακίνητα.
Πάντως για να μην είμαστε άδικοι οι θεμελιώδεις χριστιανικές αξίες επανεξετάζονται σε παγκόσμια κλίμακα. Στις ΗΠΑ π.χ. τις τελευταίες δεκαετίες δεν υπάρχει πιο αμφιλεγόμενο ζήτημα από τις αμβλώσεις. Το συντηρητικό μισό των ΗΠΑ πιστεύει στην ιερότητα της ανθρώπινης ζωής αμέσως μετά τη σύλληψη, αλλά όχι και αμέσως μετά τη γέννηση. Το έμβρυο είναι ιερό - ο γεννημένος άνθρωπος όχι. Αν το Ιράκ και το Αφγανιστάν κατοικούνταν από κυοφορούμενους αντί για γεννημένους ανθρώπους, δεν θα είχε τολμήσει να εισβάλει κανένας Αμερικάνος προέδρος.
Κλείνουμε το σύντομο παράθυρο στον κόσμο για να επιστρέψουμε στη Μονή Βατοπεδίου, όπου πρέπει να επισημανθεί πως είναι παρήγορο το γεγονός ότι ένας εκ των βασικών νομικών της συμβούλων φέρεται να είναι και ο πεθερός του Γιώργου Βουλγαράκη. Και είναι παρήγορο καθώς μειώνεται κάπως έτσι το νέο εθνικό μας άγχος, το άγχος δηλαδή αν θα καταφέρει η φαμίλια του υπουργού μας να συντηρήσει αξιοπρεπώς τα βλαστάρια της.
Διερμηνεύοντας όπως πάντα το κοινό αίσθημα και ανιχνεύοντας το εθνικό άγχος, ο πρωθυπουργός αποφάσισε να μην περιορίσει τη στήριξη του στον βαλλόμενο υπουργό του μόνο με τις δηλώσεις στη ΔΕΘ, αλλά να προχωρήσει και σε νομοθέτηση μέτρων. Ανακοίνωσε συγκεκριμένα ότι παράλληλα με τη δημιουργία του περίφημου «Ταμείου για τη Φτώχεια» θα δημιουργηθεί και «Ταμείο για τον Πλούτο», ένα ταμείο που θα στοχεύει στην διατήρηση του επιπέδου ζωής των εισοδηματικά ισχυρότερων, έτσι ώστε «όπως ζούσαν έτσι να ζουν και έτσι να εξακολουθήσουν να ζουν».
(Κείμενο γραμμένο για το «SMS» της «SportDay»)

9 Comments:

At 9/15/2008 05:06:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η ριζοσπαστική -και τόσο ανθυγιεινή- αγάπη σου για Αλήθεια και Δίκηο βαίνει πολύ πέραν του ξενέρωτου και αφελούς επιστημονικού σοσιαλισμού.
Με κάνεις να διψώ για αίμα (των αδικούντων) αλλά πάλι η αγάπη αποκλείει τον φόνο.
Θείος

 
At 9/15/2008 05:44:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ ΝΙΚΟΤΙΝΗΣ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΑ ΜΑΥΡΑ

τη νύχτα έβαλα
το νικ-νέιμ που μου άρεσε
σε μια στιγμή από τα πλευρά του άγγελου
κομμένη με δευτερόλεπτο τυφλό
κατηχούμενος μέσ’ στο χώρο μου σπάταλος πολύ
άγραφος από δημοσιοεξοικονόμηση
στις εσωτερικές τουαλέτες των υπουργών με σπρέι
από αγάπη αναίτιος στα αεροδρόμια που υπόφερα
στύση μου την κοπελιά
στύση μου το δραπέτη
λευκό χαρτί σου λέω

και, βέβαια, σ’ ένα λευκό χαρτί
ο δραπέτης τι να γράψει
εκεί η νύχτα έρημη από συνάλλαγμα
δίχως φιλί και mnm δίχως άλλα πράγματα απίθανα
που πάνω στην τάβλα αφήνουνε οι χορευτές κι οι δύτες
αν ιδρωμένοι και τρεχάμενοι καμιά φορά κατέβουν ώς την κρήνη
να βρουν νερά αόρατα κ’ αιμάτινες ειδήσεις του υδροφόρου ορίζοντα
και του ορίζοντα που η λαλιά τον κόβει σε μέρες ανυπόδητες
αντιτιτανικούς ορούς καπότες του ψυγείου

και, βέβαια, σ’ ένα λευκό χαρτί
η κοπελιά θ’ αδράξει
την πιο λεπτή διαμέριση κάποιας δρακομουσούδας
όπως κλινική κατάσταση ο χρόνος
σωριάζεται στην πολυθρόνα του ατσαλιού και του δραπέτη
τη λαλιά ψάχνει σ’ ανύπαντρες προϊστορικές δονήσεις
έχει τα πόδια τεντωμένα στο γιαπί οι χορευτές καρφώνουν
την απόλυτη καταστατική συναίσθηση σε τόνο ρίο μάρε
καθώς αποβιβάζονται οι εξωγήινοι και βρέχουν τα τσιμέντα

όμως εγώ δεν θέλω να τα παραπώ τα πράγματα απ’ τη νύχτα
γι’ αυτό αφήνω τ’ αναψυκτικό μέσ’ στον ανελκυστήρα
να πιουν τα πράσινα ανθρωπάκια αφικνούμενα ώς τις λέξεις
λησμονώντας τα υπουργεία τους πνιγμένα μέσ’ στις κρήνες
ή τα καυτά χειλάκια τους αγγελικά σφαγμένα
δύο ώρες τρεις ώρες στο μεταίχμιο της γόμας

 
At 9/15/2008 09:14:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σειρά του Τεό Ρουσό να μας αφήσει, καταλαβαίνω.

Καιρός ήταν. Παρατράβηξε.

 
At 9/15/2008 03:54:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προς Ο/Η αχ να βλέπαμε σκέψη είπε...

Ειναι αστείο συναμα και λυπηρό όποιος κομπλεξικός , ο οποίος απέχει συνείδητά, λόγω έλλειψης εμπειρίας-γνώσης-πεποίθησης και γενικά ζωής, από την ανθρώπινη λειτουργία της κοινωνικοποίησης με το άλλο φύλο, ήτοι από το να συνουσιάζεται, κοινώς να πηδάει, να "συνωστίζεται" εδώ μέσα και να επιθυμεί να χέζει την παρόλα του.
Πως είναι δυνατόν να έχει άποψη για το κόσμο ή την κοινωνία κάποιος ο οποίος δεν γνωρίζει ή αδυνατεί να μάθει την ίδια τη ζωή?
Παρακαλώ διαλυθείται ησύχως...

 
At 9/15/2008 04:58:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το θέλω γραμμένο ως εξής: "Προς Ο/Η αχ να βλέπαμε σκέψη είπε και ελάλησε -:" και θέλω επίσης τις λέξοις μαύρες να φέρνουν άνωση απ' τα βάθη και να κερδίζουν ύψος γιατί δεν ιμποζάρομ' άλλως μ' απόφαση της δίνης.

 
At 9/15/2008 05:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μήπως σε λίγο παραιτηθεί και ο της μάρας?

 
At 9/16/2008 11:46:00 π.μ., Blogger Mantalena Parianos said...

"Ειναι αστείο συναμα και λυπηρό όποιος κομπλεξικός , ο οποίος απέχει συνείδητά, λόγω έλλειψης εμπειρίας-γνώσης-πεποίθησης και γενικά ζωής, από την ανθρώπινη λειτουργία της κοινωνικοποίησης με το άλλο φύλο, ήτοι από το να συνουσιάζεται, κοινώς να πηδάει, να "συνωστίζεται" εδώ μέσα και να επιθυμεί να χέζει την παρόλα του."


Φαντάζομαι ότι αυτό poy 'εγραψε ο ανώνυμος δεν ισχύει μόνο για το παπαδαριό, αλλά και για κάτι web όρνεα σαν τη λαπούτα που επιδίδονται σε ανερμάτιστη κριτική και δίκες προθέσεων στο μπαζ.

lol

 
At 9/16/2008 02:47:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Μανταλένα, σου είπα να χώσεις τη βέσπα στον κώλο σου τις προάλλες που ευχήθηκες να πεθάνω, εντάξει;

 
At 9/19/2008 06:21:00 π.μ., Blogger Unknown said...

βρήκα αυτό το κείμενο συναρπαστικό.
τόσο που το διάβασα όλο, παρόλη τη δυσκολία να διαβάζω!
γραμμένο και ραμμένο στα μέτρα μας, από μετρ υψηλής ραπτικής. πολύ καλό! ευχαριστώ!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home