Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 12, 2008

Νάιν Τουέλβ

Αφού επί τριήμερο προσποιούταν πως δεν είχε καταλάβει τι θέλουν να πουν τα παπαγαλάκια - ποιητές που ανακοίνωναν ότι έχει θέσει την παραίτησή του στη διάθεση του Πρωθυπουργού, ο Γιώργος Βουλγαράκης αναγκάστηκε τελικά σήμερα να την υποβάλει και στ' αλήθεια. Το συμβόλαιο της παραίτησης συνέταξε η σύζυγός του, η οποία και θα αποδώσει το σύνολο της αμοιβής της στον συμβολαιογραφικό σύλλογο, τη στιγμή που ο πατέρας της ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει τις απειλές που εκτόξευσε, καθώς τόλμησαν και πείραξαν τον γαμπρό του. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η οργή του θα είναι συντριπτική και η Ελλάδα θα ζήσει τη δική της νάιν ιλέβεν. Ήδη τα αεροδρόμια κλείνουν για τον φόβο αγιορειτών καμικάζι που είναι πανέτοιμοι να γίνουν η εμπροσθοφυλακή της τζιχάντ του πατρός Πελέκη.
Φαβορί για τη θέση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας φέρεται ο Ιωάννης Ούγγλεσης, άλλες ωστόσο πηγές αναφέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα με την μπλε κάρτα του, καθώς είναι Σέρβος. Για την επίσπευση των διαδικασιών έχει επιστρατευθεί ο Γιάννης Χρυσικόπουλος, στην απίθανη όμως περίπτωση που δεν φτάσει έγκαιρα η μπλε κάρτα του Ιωάννη, τότε το Υπουργείο θα ανατεθεί στο Νικηφόρο τον Βοτανειάτη.
Όσο για τον ίδιο τον Βουλγαράκη η καριέρα του μπαίνει σε νέα τροχιά, καθώς το πολιτικό κατεστημένο θα τον υπερτιμολογήσει διακόσιες φορές πάνω από την αξία του προκειμένου να τον ανταλλάξει με τον Ηγούμενο της Μονής του Βατοπεδίου, ο οποίος και αναλαμβάνει αρχηγός του πολυαναμενόμενου κόμματος των Ελλήνων Επιχειρηματιών, το οποίο θα αποτελέσει τον τρίτο πόλο που θα προσφέρει διέξοδο στην αυτοδύναμη δημοστυτική ανεπάρκεια του δικομματισμού.

12 Comments:

At 9/12/2008 05:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αυτος ο ουγγλεσης εχει καμια συγγενεια με τον χουλιο ιγγλεσιας;

 
At 9/12/2008 05:29:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Παλιά λεγόταν Γκούγγλεσης, αλλά η Google ζήτησε να αφαιρεθεί το Γκ για να μην γίνονται μπερδέματα.

 
At 9/12/2008 06:38:00 μ.μ., Blogger mitsaras said...

Όχι με τον Ιγγλέσιας, με τον άλλο Χούλιο, απ'το "Η Ρένα είναι offside".

 
At 9/12/2008 06:43:00 μ.μ., Blogger Sraosha said...

Είσαι δορυάλωτος, ρε!

 
At 9/12/2008 06:54:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σας ευχαριστώ όλους όσους με στηρίξατε σαν επιχ... πολιτικό τόσα χρόνια. Δε θα ξεχάσω κανέναν σας. Τόσο εγώ όσο και η Κατερίνα καθώς και τα τέσσερα παιδιά μας σε ευχαριστούμε πολύ. ΦΕΥΓΩ τώρα γιατί η αγορά περνάει κριση, πρέπει να ασχοληθώ με σοβαρά θέματα και όχι με τις μαλακίες αυτού του λαού που δεν έχει καν επιχειρηματικό πνεύμα. Δεν θα αφήσουμε το γάμο για τα πουρνάρια.
Δυστυχώς κανέις δεν με κατάλαβε σαν επιχ... πολιτικό.
Η αλήθεια είναι φίλοι πως εγώ στο γάμο μου δέχτηκα από την πεθερά μου ως δώρο μια offshore εταιρεία! Τι να κάνω, να την πετάξω? Την μεγάλωσα, την σπούδασα, την έκαμα κοτζαμ κοπέλα και τώρα κινδυνεύει από τον κάθε παλιοχλιμίτζουλα που θέλει να μου την γ…...
Ποιός τα γ.... τα δεντράκια της Ολυμπίας και τους Πακιστανούς! Τώρα πραγματικά έχω χεστεί επάνω μου. Άμα μείνω στην κυβέρνηση χάνω κάθε επιχειρηματική μου πυγμή. Νοιώθω την πολιτική ευθύνη του υπουργού - επιχειρηματία τον οποίο κυνηγάνε οι επιχειρηματικοί του αντίπαλοι. Μου επιτίθεται το νεοπαγές κόμμα των επιχειρηματιών επειδή είμαι ο μόνος μη πολιτικός – επιχειρηματίας στην κυβέρνηση. Θέλουν να με εκδιώξουν! Ε, το κατάφεραν...
Αυτό είναι το ευχαριστώ της παράταξης για την οποία αγωνίστηκα τόσα χρόνια πρώτα στο βουνό(???), μετά στις εξορίες(??!!) έπειτα στο αντιλαϊκό κίνημα. Όμως δεν θα τα παρατήσω. Θα παλέψω να κρατηθώ στην επιχ... πολιτική με κάθε κόστος, αρκεί να μη πέσουμε έξω στους ισολογισμούς....
Σαν κάθε απλό Έλληνα πάλεψα και ‘γω να ζήσω τα παιδιά μου. Ποιος Έλληνας και χριστιανός ορθόδοξος δεν θυσιάζει τα πάντα για τα παιδιά του? Ε! εγώ θυσίασα κάτι πιο πολύτιμο: τα τρία υπουργεία που ανέλαβα. Αμάρτησα για τα παιδιά μου. Οι πολιτικοί μου αντίπαλοι με ζουλεύουνε γιατί έχω κότερο. Τι να κάνω να φκιάσω αναψυκτήριο? Εγώ είμαι παιδί της θάλασσας.

Αγαπητοί φίλοι και πάλι. Αν ενδιαφέρεστε όμως ξέρω μια καλή μονή που πουλά κάτι οικοπεδάκια πολύ άνετα, πέντε λεπτά απ' το κέντρο. Πάρτε με τηλ.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γεώργιος Βουλγαράκης

 
At 9/12/2008 08:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Διαβολικά πράγματα ρε μεγάλε καμιά φορά.
Συντακτικά αν το δεις, τα συνθετικά του επιθέτου του αντικαταστάτη κάνουν πλάκα στο κλίμα των ημερών.
Lost in the Cern

 
At 9/12/2008 08:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Στάλθηκε το μήνυμα μάλλον

 
At 9/12/2008 08:41:00 μ.μ., Blogger Ars longa, vita brevis said...

ok egw tha tin pw ti amartia mou... stin arxi pu to diabaza nomiza oti bika sto blog tou pitsirikou:)

 
At 9/13/2008 03:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

vulgaire
εντελώς...

 
At 9/13/2008 07:05:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ούτε μια κουβέντα για τα χρυσόβουλα του Μουράτ.
Σε κατάπιε το σύστημα και σένα.
gs

 
At 9/14/2008 11:56:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

http://www.ndimou.gr/newsarticle_gr.asp?news_id=288

«Όπως γνωρίζουν όσοι τα διάβαζαν, τα blogs μου έχουν κλείσει από καιρό. Πέρασαν περιόδους ακμής και δόξας αλλά έφυγαν όταν οι αντοχές μου εξαντλήθηκαν. Έμεινε ο κατάλογός τους στην πρώτη σελίδα του site.

Τα blogs έχουνε κλείσει, αλλά όχι για όλους. Ο μοναχικός και εκκεντρικός (κάποτε και εξοργιστικός) blogger που ξεκίνησε με το ψευδώνυμο «σαλτάρω στο κενό» (του έμεινε το «σαλτάρω»), επιμένει. Κάθε μέρα, συχνά και πολλές φορές την ίδια μέρα, αφήνει σχόλια σε ξεχασμένα παλιά post. Σχολιάζει τα σχόλια των άλλων, συνεχίζει τα θέματα στην δική του, συνήθως υπερρεαλιστική, διάθεση. Αλλάζει κάθε τόσο ψευδώνυμα (το τελευταίο: «να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου») και συνεχίζει.

Τι νόημα έχει αφού κανένα του σχόλιο δεν περνάει την moderation και άρα τα διαβάζω μόνον εγώ; (και όχι πάντα…). Γιατί δεν τα στέλνει σε email, όπως έκανε παλιά πριν ανοίξουν τα blogs. Δεν έχω βέβαια αποδείξεις αλλά το ύφος και τα πολλά ψευδώνυμα δείχνουν πως ο παλιός ανώνυμος αλληλογράφος μου (εδώ και πολλά χρόνια) είναι ο ίδιος με τον «σαλτάρω» των blogs.

Θα μάθω ποτέ ποιος ήταν αυτός ο άνθρωπος-αίνιγμα; Αμφιβάλλω. Αλλά και απορώ με την πολύχρονη μονομανή επιμονή του».

 
At 9/15/2008 12:03:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Φοβερό νικνέημ πάντως αυτό το «σαλτάρω στο κενό» :) Θα μπορούσε να ανοίξει ένα ομότιτλο μπλογκ και να κάνει θραύση!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home