Πέμπτη, Δεκεμβρίου 20, 2018

Σ' εγαπώ

- Σε αγαπώ.
- Μην λες περισσότερα απ΄όσα πρέπει. Πες το με απόστροφο.
- Με αποστροφή;
- Με απόστροφο, παιδί μου. Απάλειψε το περιττό φωνήεν.
- Σ' εγαπώ.
- Πω! Παραπληκτρολόγηση; Λογοπαίγνιο;
- Αλήθεια.
- Δηλαδή;
- Σ' αγαπώ εγωιστικά.
- Δηλαδή;
- Σ' αγαπώ για μένα. 
- Δεν με αγαπάς επειδή είμαι εγώ; 
Σε αγαπώ επειδή εσύ είσαι εσύ κι εγώ εγώ.
- Μα δεν τα καταλύει τα εσύ και τα εγώ η αγάπη;
- Όχι βέβαια.
- Μα δεν θες να χαθείς μέσα μου; 
- Αρκετά χαμένος έχω υπάρξει. Να βρεθώ θέλω. 
- Που;
- Πλάι σου.
- Γιατί;
- Γιατί σ' εγαπώ.
- Δηλαδή;
- Δηλαδή ξέρω ότι το να αγαπάμε τον άλλον
δεν μας ανεβάζει σε κανένα ηθικό βάθρο απέναντί του,
δεν μας κάνει οσιομάρτυρες,
δεν έχει ανιδιοτέλεια,
δηλαδή ξέρω ότι το να αγαπάμε τον άλλον
είναι το πιο εγωιστικό πράγμα στην πλάση,
είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στο εγώ μας,
δηλαδή ξέρω ότι όταν αγαπάμε τον άλλον,
δεν μας χρωστάει απολύτως τίποτα,
απολύτως όμως,
στο παρόν, στο παρελθόν ή στο μέλλον,
εμείς του χρωστάμε,
εμείς του οφείλουμε,
εμείς είμαστε οι δωρολήπτες,
εμείς οι τυχεροί,
εμείς οι ευλογημένοι.

1 Comments:

At 12/22/2020 02:49:00 π.μ., Blogger spirosvii said...

Πολύ ωραίο old boy. Σε παρακολουθώ από το 2000 περίπου. Τότε που έσκασε η πανδημία με τα blogspot. Άντεξες κι έμεινες ο εαυτό σου. Ελπίζω να προχώρησες και στην ζωή σου!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home