Κυριακή, Ιουνίου 27, 2010

Constitution is the new Labour Law

«Κύριε Διευθυντά,
Εμβληματικές φράσεις από τον εμβληματικό Νεόκοπο των εμβληματικών «Νέων». Μετά το εργατικό δίκαιο έρχεται η σειρά του Συντάγματος να θεωρηθεί αν όχι κι αυτό βαρίδι του παρελθόντος, πάντως ανεπίκαιρο, πάντως εκτός θέματος. Ο Νεόκοπος μειδιά με τους δικαστές του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αντί να πουν «Στάση πληρωμών - Στάση και Συντάγματος», που αντί να πουν «Χρωστάμε (Χρώ-στά-μέ), ποιά Συντάγματα και μαλακίες μας ζητάτε να ερμηνεύσουμε; Τέτοιες ώρες, τέτοια λόγια», επέλεξαν τον εύκολο, λαϊκίστικο και ανεύθυνο δρόμο του καμώματος πως δήθεν εξακολουθεί να υφίσταται Σύνταγμα το οποίο δεσμεύει το νομοθέτη περισσότερο από ό,τι τον δεσμεύει ο πιστωτής του. Ακούστε, δικαστάκια, δεν θα μας κάνετε Ρουμανία εσείς. Λαοί που δεν μπορούν να βγουν με τις δικές τους δυνάμεις στις αγορές, δεν μπορούν να έχουν και Σύνταγμα. Τα Συντάγματα είναι πολυτέλεια που μπορούν να αντέξουν όποιοι είναι οικονομικά αυτάρκεις. Ίσως όμως αντί να βλέπουμε τα πράγματα δυσοίωνα, να ήρθε η ώρα να τα δούμε αισιόδοξα: αυτή η κρίση είναι ταυτόχρονα ευκαιρία· ευκαιρία να απαλλαγούμε με εξωτερική πίεση από ταμπού όπως το Σύνταγμα, ταμπού τα οποία δεν θα βρίσκαμε ποτέ το σθένος να θίξουμε μόνοι μας, αφού είχε επικρατήσει στη χώρα ένα θολό ιδεολογικό σύννεφο περί ύπαρξης δήθεν κεκτημένων δικαιωμάτων και δήθεν κεκτημένων ανώτατων νόμων της χώρας· ευκαιρία να σταματήσουμε να κοιτάμε πίσω λοιπόν, ευκαιρία να στρέψουμε το βλέμμα προς τα εμπρός. Το χρωστάμε στις γενιές που έρχονται.
---
Απαραίτητη διευκρίνιση: το ποστ είναι ειρωνικό και ειρωνεύεται την ειρωνεία του Νεόκοπου. Αν και τώρα το λέω μπερδεμένα και όχι αρκετά σαφώς, τάσσομαι υπέρ του Συντάγματος της χώρας. Eπαναλαμβάνω: υπέρ. Το ίδιο και ο Νεόκοπος υποπτεύομαι. Τι τον περάσες; Κάνα Μαϊλη; Αλλά με πορδές δεν βάφονται αυγά και με Συντάγματα δεν πληρώνονται μισθοί και συντάξεις. Με μνημόνια πληρώνονται μισθοί και συντάξεις.Ουπς. Ξαναειρωνεύτηκα. Κλινική περίπτωση είμαι, ο μαλάκας. Οπότε ασ' το. Κατάλαβε ό,τι νομίζεις.

43 Comments:

At 6/27/2010 09:07:00 π.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

Aναζητείται λύση, μεταξύ..

"Κάψτε το κοινοβούλιο"
και
"Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη"

1.Επί των διαπιστώσεων, που είναι κοινές, δεν διαφωνεί κανείς.

2.Τα ευχολόγια δεν αποτελούν πολιτική και απορρίπτονται. Αμήν.

3. Ο Γκοντό δεν θάρθει.

Η μελαγχολία της "δημοκρατίας"...

 
At 6/27/2010 11:20:00 π.μ., Blogger tk said...

μμμ...

ελπιζω να μην κρατησει πολυ αυτη η καινουρια φαση με τις επεξηγησεις.

οχι τιποτα αλλο, αλλα να, ολοι αυτοι που τριγυρνανε εδω γυρω και προσπαθουν να εξηγησουν τα ανεξηγητα θα χασουν τη δουλεια τους.

καλημερα σας

 
At 6/27/2010 01:18:00 μ.μ., Blogger celin said...

old boy,δε καταλαβαινω ενα πραγμα,γιατι ειρωνευεσαι την ειρωνεια του Νεοκοπου?
ποιος νομιζεις οτι ειναι ο Νεοκοπος?στα Νεα γραφει,τη πιο καθεστωτικη εφημεριδα που υπαρχει,την εφημεριδα που στηριξε μεχρι θανατου τη διεφθαρμενη Κυβερνηση Σημιτη,την εφημεριδα που ειρωνευοταν οσους μιλουσαν τοτε για τους πρασινους απατεωνες,την εφημεριδα που εδιωξε τον Σταθη,την εφημεριδα του γνωστου συγκροτηματος που εννοειται βεβαια οτι δεν ηταν ποτε διαπλεκομενοι αλλα πολλοι κακοηθεις εχουν πει πολλα..

ρε φιλε,πολυ καλοπροαιρετος μου φαινεται οτι εισαι.Που νομιζεις οτι ζεις?ειναι για να εμπιστευεσαι τον αστικο τυπο?δεν τους βλεπεις πως εχουν προσκυνησει ολοι?Αν εβγαζε νομοσχεδιο ο ΓΑΠ,οτι πρεπει να εκτελεστουνε οι ανω των 70 γιατι δεν εχουμε λεφτα να τους ταισουμε,τι νομιζεις οτι θα γινοταν?2-3 μερες θα τον κατηγορουσαν στα πρωτοσελιδα κ μετα θα αρχιζαν να ξεμυτιζουν οι φωνες αντιλογιας..
"ναι μεν αλλα...
στην τελικη κ οι γεροι,αν ειχαν αυξημενη εθνικη συνειδηση,θα εγκαταλειπαν τη χωρα ετσι ωστε να μην επιβαρυνουν τις νεοτερες γενιες.."

Τα θεωρεις υπερβολικα ολα αυτα που λεω?νομιζεις οτι δε ζουμε ηδη σε οργουελιανες-χαξλεικες εποχες?
ξερεις ποιο ειναι το λαθος σου?προσπαθεις να εξηγησεις ρασιοναλιστικα το παραλογο.Ζουμε το τελος της λογικης,δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε ορους λογικης για να εξηγησουμε το Χαος,
το Χαος δε μεταφραζεται ουτε εκλογικευεται.
welcome to this brave new world

κ ενα μπραβο στους Δικαστες του Ελεγκτικου Συνεδριου..επιτελους βρεθηκαν κ καποιοι δικαστες με τσαμπουκα σε αυτη τη χωρα..γιατι οι υπολοιποι...αστα να πανε..μονο να ζητανε 265 δις ευρω αναδρομικα ξερουν

 
At 6/27/2010 01:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επειδή έχει σχέση με το σχόλιο, και για να κλείσω τον κύκλο της διαφήμισης που έχω κάνει στο παρελθόν για τον συγκεκριμένο ιστορικό επιστήμονα, μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_100084_27/06/2010_406162


"γιατι οι υπολοιποι...αστα να πανε..μονο να ζητανε 265 δις ευρω αναδρομικα ξερουν"

Celin, μήπως όμως το ότι δεν τους τα δίνουν είναι και αυτό αντισυνταγματικο;

;)

ΑΦ

 
At 6/27/2010 02:05:00 μ.μ., Blogger celin said...

ΑΦ.Βαριεμαι λιγο να το εξηγησω τωρα,αλλα ναι,καθε φορα η εκαστοτε κυβερνηση ευτελιζει τον θεσμο της Δικαιοσυνης,περιμενοντας το Μισθοδικειο να προβει στην αυξηση του μισθου τους,ενω θα επρεπε η ιδια να το πραξει.Βεβαια,ολο αυτο ξεκινησε απο μια επεκτατικη αρχη της εφαρμογης της ισοτητας,θεωρει δηλαδη ο Αρειος Παγος οτι ο μισθος του Δικαστη πρεπει να ισουται με τον ανωτατο μισθο των ανωτατων υπαλληλων στη Διοικηση.
Ετσι,θεωρει οτι δε παραβιαζεται η διακριση των 3 λειτουργιων.
Οποτε,ναι,υπαρχει η αποψη της ανατισυνταγματικοτητας,αλλα απο την αλλα ειναι κ λιγο μπακαλιστικο!

 
At 6/27/2010 02:09:00 μ.μ., Blogger celin said...

AΦ,τωρα το λεει ο Φεργκιουσο κ ειναι σωστο ε?οταν φωναζα εγω εδω κ μηνεςγια haircut,μαλλον δε θα με επαιρνες κ πολυ στα σοβαρα..αν κ τωρα εχω αλλαξει γνωμη..ουτε haircut,
αλλα συνολικη μη αναγνωριση του χρεους..αυτα που λεει ο Καζακης δηλαδη στο you pay your crisis

 
At 6/27/2010 02:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Celin, πιο πολύ για πλάκα το ρώτησα, για να καταδείξω, και χωρίς να ξέρω για το τι κρίνει το Ελεγκτικό Συμβούλιο αντισυνταγματικό στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, ότι μήπως πολλά από τα παράλογα κεκτημένα έχουν συνταγματική κάλυψη.

ΑΦ

 
At 6/27/2010 02:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με συγχωρείς, αλλά παλιότερα είχα αναφέρει ότι πιθανώς να πάμε για αναδιαπραγμάτευση. Αλλά άλλο να πάμε με το δημοσιονομικό μπ... που ισχύει μέχρι σήμερα, και άλλο να γίνει αυτό πιο νοικοκυρεμένα. Αν θυμάσαι την παρομοίωση που είχα κάνει με κάποιον που πάει στην τράπεζα; Εσύ έχεις πει τίποτα για παράδειγμα τις συντάξεις ανύπαντρων θυγατέρων και τα διαστημικά ελλείματα του ΟΣΕ και τους μισθούς της τάξης των 5000 σε μισθωτούς του δημοτικού;

ΑΦ

 
At 6/27/2010 02:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Άντε μη σου στείλω και την συνέντευξη του Πάγκαλου για την Αριστερά :))

ΑΦ

 
At 6/27/2010 02:40:00 μ.μ., Anonymous ysterografo said...

Πω πω, Ολντ, σε ρίξανε στις υποσημειώσεις και στα ψιλά γράμματα! Χάλια..Σαν όρους τράπεζας χωρίς την απάτη.
Έχει αποδειχτεί ότι αυτά ο κόσμος τα "χτυπάει" με μεγαλύτερη προθυμία. Καλό κουράγιο με τα σχόλια.

 
At 6/27/2010 02:41:00 μ.μ., Blogger celin said...

AΦ,εγινε παρεξηγηση,εγω τα οσα ειπα πρι αντισυνταγματικοτητας,ειναι στο πλαισιο των μισθων των Δικαστικων λειτουργων,δηλαδη για αλλο θεμα απο το συζητουμενο εδω του Ελεγκτικου Συνεδριου.
Το τι κηρηξε το Ελεγκτικο συνεδριο ως αντισυνταγματικο,δεν ξερω ακομα,δεν το χω ψαξει κ δεν εχω αποψη.
Οσον αφορα αυτα που λες για τους μισθους των 5000,σιγα μην τους υπερασπιστω αυτους,αν πετσοκοβανε μονο κατι τετοιους δε θα ανοιγε ρουθουνι.
Αλλα πετσοκοβουνε τις συνταξεις των 600 ευρω,τι μου λες τωρα..
Ασε που κατι επιτροπες κηφηνων των Υπουργειων,ακομα τις διατηρουν οι αληταραδες.Διωξανε παιδια των stages κ συμβασιουχους που παιρναν 700 ευρω κ κρατησαν τα γαλαζοπρασινα κομματοσκυλα,αστο ΑΦ,δε βρικσουμε ακρη με αυτους.
Σε πειραξαν 5-10 μηνυματα εδω,κ μενα με ξενερωσαν.
οταν αυριο γινουμε απο φτωχοι φτωχοτεροι κ αρχισουμε να σφαζομαστε μεταξυ μας στον δρομο ομως,δε θα χουμε πολυτελειες ιντερνετικων ευπρεπων διαλογων φιλε ΑΦ.
Κ για τον ΟΣΕ,ναι,τα λεφτα ειναι πολλα,μιλαμε για εκατομμυρια ευρω καθημερινα,
ποιος ευθυνεται?οι εργαζομενοι?
η αυτοι που διοικησαν τον ΟΣΕ?
Οχι,δε σου υπερασπιζομαι τους συνδικαλιστες που τα παιρνουν χοντρα κ ειναι συνυπευθυνοι με τα καθαρματα τους κατσικοκλεφτες τους πολιτικους.
Αλλα ο εργαζομενος των 1000,των 1500 ακομα κ του διχιλιαρου που θρεφει οικογενεια,τι φταιει?μια δουλεια δε ζηταμε ολοι?δηλαδη τι να λεγε?"ΜΗ ΜΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ?"
πως να βρεθει τωρα μια δικαιη λυση?με απολυσεις?κ να μεινουν στο δρομο οι ανθρωποι?
διχως μαλιστα να τιμωρηθουν οι Υπουργοι Μεταφορων που δημιουργησαν αυτο το χαλι?

ρε γαμωτο,οι εργαζομενοι φταινε για αυτο το χαλι?ποιος πιστευει κατι τετοιο?κ αν ο ανεργος βρει εμενα αυριο που εχω δουλεια κ μου κοψει το λαρυγγι για να μου παρει τα 50 ευρω που εχω στη τσεπη,θα φταιει ο ανεργος?κ αν δεν εχω ουτε εγω δουλεια κ κυνηγαμε αυριο, ορδες ανεργων, μπας κ βρουμε κανεναν πλουσιο να τον μουνταρουμε,ποιος θα φταιει?εμεις η η αναγκη?
σου φαινονται σεναρια επιστημονικης φαντασιας αυτα?
ε δεν ειναι.

 
At 6/27/2010 02:43:00 μ.μ., Blogger celin said...

Ε οχι ΑΦ,ειπαμε,δεχομαι να μη με πας για τις αποψεις μου,αλλα δε μπορεις να με υποβαλλεις κ σε τετοιο μαρτυριο!Μακρυα απο Παγκαλους

 
At 6/27/2010 02:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όχι δεν φταίνει οι μόνο εργαζόμενοι. Σε ότι αφορά το Δημόσιο, φταίναι ΟΛΟΙ. Και οι πολιτικοί, και οι διοικητές και οι εργαζόμενοι-ψηφοφόροι. Θεωρώ παρά τα χάλια μας, την Ελλάδα μια πραγματικά δημοκρατική χώρα. Αλλά εκει που εντελώς έδωσε ρέστα και έσπασε όλα τα ρεκόρ, είναι η δημοκρατικότητα της διαφθοράς. Εκεί όλοι πατόκορφα συμμετείχαν. Ακόμα και ο λιγότερο διεφθαρμένος, εργαζόμενος που διεκδικούσε χωρίς να αξίζει, που πληρωνόταν χωρίς να αξίζει, που έδινε την κάρτα του στον συνάδελφό του για να την κοπανήσει. Τώρα για μένα το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι μια κοινωνία εξαρτημένη στη λογική και στον πατερναλισμό του δημοσίου καλείται να γίνει επιχειρηματική, καινοτόμα, ανοιχτή στον κόσμο. Αν δεν γίνει αυτό πως θα δημιουργηθούν δουλειές και εισοδήματα; Ναι, έχουμς όλοι δικαίωμα για δουλεία, αλλά ποιος θα σου προσφέρει αυτή το δικαίωμα;

ΑΦ

 
At 6/27/2010 06:20:00 μ.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

Πορτιέρης είσαι morfea;
...ή χωροφύλαξ;

Σαχλαμαρίτσες, νεαρούλη μου;

 
At 6/27/2010 06:32:00 μ.μ., Blogger tk said...

ουτε το ενα, ουτε το αλλο.

και δεν πιστευω οτι λεω σαχλαμαρες.

απλα διαπιστωνω την ελλειψη σεβασμου προς τον οικοδεσποτη απο καποιους και τη σχολιαζω.

και χρησιμοποιω το δικαιωμα που μου δινει να σχολιαζω τα γραφομενα του με σεβασμο προς τον ιδιο και τα γραπτα του.

 
At 6/27/2010 07:13:00 μ.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

δεν σχολιάζεις τα γραπτά του.
σχολίασες, υπόρρητα, το πρώτο σχόλιο, που "έτυχε" να ήταν το δικό μου.
Κρίνεις,εμένα,. λοιπόν ή αν θέλεις "κάποιους άλλους"...

Κατά την άποψή μου, αν αυτό δεν είναι σαχλαμάρα, τότε είναι αλλαζονεία μετά χολής.

 
At 6/27/2010 07:18:00 μ.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

Ο οιοκοδεσπότης, να απαντήσει, αν ενοχλείται

εσύ τι είσαι ..ο αντ'αυτού;
ή ο μπάτλερ;

Στο μπλογκλ μου ή στο σπίτι μου, εγώ καθορίζω τα πλαίσια, όχι οι γείτονες.

Για ποιό σεβασμό μιλάς..;
Τι έχουμε, εδώ; Το πάπα;

ή μήπως τον πρόσβαλα με το σχόλιο μου;

Μιλάς, παράλογα.

 
At 6/27/2010 07:31:00 μ.μ., Blogger tk said...

κανενα μου σχολιο δεν αναφεροταν προς εσας κυριε.

και δεν νομιζω οτι ειμαι αλαζονας επειδη υπονοησα πως η συμπεριφορα καποιων μου φαινεται μη ταιριαστη με τους τονους που γενικα κραταει ο οικοδεσποτης.

δεν κανω τον δικηγορο κανενος.

αν φαινεται απο καπου αυτο τοτε ζητω ταπεινα συγγνωμη.

 
At 6/27/2010 08:17:00 μ.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

Να μην το συνεχίσουμε,morfea

Και προς άρση παρεξηγήσεων, προς όλους.

Έκανα δύο τρία σχόλια τελευταία στο μπλογκ και δεν έδωσα σημασία σε κάποιες λοιδωρίες, ανωνύμων.

Γιατί έκανα τα σχόλια οεεο;
Έτσι μούρθε;

Λοιπόν, άλλαξε το προφιλ του μπλογκ μου, πριν δέκα μέρες και έχασα, όλα τα λινκ.

Βάζοντας τα από την αρχή, (από τους συνμπλογκερ) ένας μπλογκερ είχε λινκ τον ολντ μπόι (που τον διάβαζα και παλιαότερα, ιδιάιτερα στις κριτικές ταινιών..)

Ήρθα να δω τι γράφει προχτές και μου άρεσε το ποστ του.

Σχολίασα και είπα την θετική γνώμη μου.
Τι "χαμερπής" τι "γλύφτης" και άλλα τέτοια ωραία της εκτονωτικής μαλακίας..

Εσύ μου μιλάς για σεβασμό στον μπλόγκερ, τι στιγμή που το σχόλιο μου είναι θετικό ή κάνω λάθος;

ΌΛΑ ΑΥΤΆ για δύο σχόλια;;

Τι να πω;
έχω κανένα λόγο για να συζητώ αυτά τα πράγματα;

Κανέναν απολύτως, βέβαια.

Θίγει η παρουσία μου τον οπικοδεσπότη;

Λοιπόν, αυτά.

Υ.Γ.
έχουμε ξανασυνατηθεί Μορφέα και τόχεις ξανακάνει, αυτό",πριν δύο χρόνια..

Σχόλιο υπόρρητο και μετά "δεν εννοώ, εσένα" και τέτοιες αστειότητες.

Άστα, σου λέω με αυτό το στυλάκι "και καλά" Θάλεγα λίγη ωριμότητα, δεν θα έβλαπτε, μην μένεις κολλημένος.

Ταπεινή μου γνώμη.

 
At 6/27/2010 09:11:00 μ.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

Να εξηγήσω και στο 1ο μου, σχόλιο την φράση μελαγχολική "δημοκρατία"

(που δεν έγραψα, ότι ανήκει στον Μπρυκνέρ, για να μην θεωρηθεί ότι πουλάω μούρη..)

ή ότι ειρωνεύτηκα.

Από παλιό μου ποστ
" Η μελαγχολική δημοκρατία " του Πασκάλ Μπρυκνέρ.

σελ 123, λοιπόν.

Η μορφή
του "φωτισμένου ανθρώπου" παραμένει προτιμότερη από τις καρικατούρες που ζητούν να αποκαταστήσουν τώρα...

Άς υποστηρίξουμε την κουλτούρα γνωρίζοντας καλά ότι δεν αρκεί και ότι μπορεί να ναυαγήσει και να μας αφήσει έρμαιους των εσωτερικών μας διαμόνων.
Είναι άλλωστε τόσο απλοικό να εξυμνούμε το μεγεθός της παραγνωρίζοντας την ανεπαρκειά της !"

Υ.Γ.
Έκανα κατάχρηση χώρου
..την κατανόησή σας

 
At 6/27/2010 09:22:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ok, το εμπεδώσαμε. Μας λες ότι και άλλοι ειρωνεύονται στο ίδιο στυλ και δεν γίνεται χαμός. Μα οι άλλοι, της 4ης εξουσίας, δεν επιτρέπουν σχόλια, δεν θέλουν αντίλογο και όλες τις επιστολές τις φιλτράρουν πριν τις δημοσιεύσουν. Αν επέτρεπαν το σχολιασμό θα άκουγαν τα ίδια και χειρότερα, δεδομένου ότι η αναγνωσιμότητά τους είναι μεγαλύτερη της δικής σου.

Φίλε Oldboy, δεν ζούμε στο στρουμφοχωριό, αλλά σε μια κοινωνία ~7 δις ανθρώπων με ~7 δις διαφορετικές απόψεις. Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που νομίζουν ότι είναι αλάθητοι, συνάντησα έναν γιατρό τις προάλλες που μου έδωσε αυτή ακριβώς την εντύπωση, αλλά η αλήθεια είναι ότι το μόνο που κομίζουμε όλοι είναι την μικρή ή μεγάλη εμπειρία ζωής που κουβαλάμε και τίποτα άλλο.

Ο κανίβαλος του Αμαζονίου με τον ασκητή της Λάσα μπορεί έχουν μεγάλες διαφορές στον τρόπο σκέψης και τον συνυφασμένο με τον τόπο τους τρόπο ζωής, αλλά έχουν και πολλά κοινά. Όπως έχεις και εσύ με τον κνίτη που σε πήρε παραμάσχαλα.

Ωστόσο, το να χαρακτηρίζεις τους ανθρώπους που σε διαβάζουν ψυχασθενείς και να εξαφανίζεις τα σχόλια τους, δεν σε τιμά. Αποδεικνύει μόνο πόσο δυσανεκτικός είσαι στην πράξη, όταν σου αποκαλύπτουν πως σε βλέπουν κάποιοι άλλοι από τη δική τους σκοπιά.

Αυτό που θα ήθελα εγώ να δω στην Ελλάδα είναι ανθρώπους να οργανώνουν κοινότητες στα πρότυπα της Marinalenda, ένός μικρού χωριού στην Ανδαλουσία της Ισπανία όπου επικρατεί ένα είδος ελευθεριακού κομμουνισμού και με το παράδειγμά τους να αποτελέσουν έμπρακτο φάρο στη μουτζούρα της καθημερινότητας μου. Αυτό δε σημαίνει ότι υποτιμώ τους αγώνες των απεργών και των διαδηλωτών, ούτε ότι σκοπεύω να τα μαζέψω και πάω στο χωριό της μάνας στην Κομοτηνή για να ζήσω οικολογικά.

Τέλος πάντων πολλά είπα. Δεν ξέρω πόσες ώρες αφιερώνεις καθημερινά στο ευαγές τούτο άθλημα, αλλά για τα διά μου μέτρα μάλλον είναι βαριά η μπλογκερική. Τι να πω, ίσως στην περίπτωσή σου να ισχύει και το ένα άρθρο την ημέρα, την Κωστούλα κάνει πέρα, γραφίστας είμαι όχι ψυχίατρος.

Στάθης

 
At 6/28/2010 12:48:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Στάθη, θα μπορούσα να σου αναλύω το ιστορικό των σχολίων σε αυτό το μπλογκ, το πόσο έχω υποφέρει (και δεν ντρέπομαι να την πω τη λέξη, ούτε μου φαίνεται υπερβολική) από απειροελάχιστους κακόβουλους ή απλά λολούς ανθρώπους. Έχω υποφέρει γιατί κράτησα πεισματικά τα σχόλια ανοιχτά και δεν έβαλα moderation. Αν είχα ακολουθήσει μια από τις δύο εύκολες αυτές λύσεις (κλειστά σχόλια ή εμφάνισή τους αφού πρώτα τα δω) το δικό μου το κεφάλι θα είχε ησυχάσει πρώτα. Μπορεί να σου φαίνονται τραλαλά όσα λέω, αναλογίσου όμως ότι έχω το μπλογκ 5 1/2 χρόνια και πλην ελάχιστων εξαιρέσεων το τσεκάρω καθημερινά.
Το σχόλιό σου έτυχε να είναι ανάμεσα σε μια σειρά από άλλα τα οποία δεν ήταν σχόλια κανονικά, ήταν τρολιές. Μπερδεύτηκα και θεώρησα -κακώς- ότι το σχόλιό σου ήταν ένας από αυτόν τον ορυμαγδό των τρολιών (που τις γράφει ένας άνθρωπος με μοναδικό σκοπό να μου σπάσει τα νεύρα ή να περάσει την ώρα του). Ζητάω ειλικρινά συγγνώμη που το έσβησα.

 
At 6/28/2010 12:51:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Σπίθα και Μορφέα, νομίζω ότι από παρεξήγηση αντιδικείτε.

 
At 6/28/2010 03:35:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όλα καλά, δεν υπάρχει θέμα, κανένα πρόβλημα μαζί μου.

Δεν γνωρίζω το ιστορικό κανενός, ούτε με ενδιαφέρει να το μάθω, αλλά εμένα, φίλε μου, δε με ενοχλούν ούτε τα άρθρα ούτε τα σχόλια: λακωνικά, μακρυτενή, εντός θέματος, εκτός θέματος, ενημερωτικά, συναισθηματικά, χιουμοριστικά, αφελή, γλυκερά, χαζοχαρούμενα, σεξιστικά, εριστικά, νηφάλια, πικρόχολα, διαφημιστικά, κνίτικα, εθνικιστικά, προπαγανδιστικά, ακαταλαβίστικα, κινεζικά, σχιζοφρενικά, κ.α. Μέσα στη ζωή είναι όλα και εγώ δεν είμαι η «μεζούρα» κανενός.

Εδώ και τρία χρόνια που περιηγούμαι στο διαδίκτυο, και το χρησιμοποιώ, ένεκα της γρήγορης σύνδεσης και της πληθώρας ευανάγνωστων σελίδων, όχι μόνο ως εργαλείο δουλειάς, έχω ανακαλύψει πράματα και θάματα. Κριτικές, αφηγήσεις, μαρτυρίες, προτάσεις ζωής, ενδόμυχες σκέψεις, πράγματα που κανείς δεν σου αποκαλύπτει στην καθημερινή ζωή, εκτός και αν είσαι ο καλύτερός του φίλος. Αυτά τα ανεκτίμητα διαμαντάκια σκέψεις είναι όλη η αξία του διαδικτύου για μένα και όχι οι εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες και οι ηλεκτρονικές εμπορικές συναλλαγές.

Όταν ακούω ανθρώπους να παραπονιούνται χωρίς λόγο, φέρνω στο νου έναν λεπτοκαμωμένο καθηγητή ιστορίας, 17 χρόνια πριν, στην άχαρη αίθουσα του λυκείου που φοιτούσα. Τον θυμάμαι γιατί ήταν ο μόνος καθηγητής που δεν αγριοκοίταζε ποτέ κανέναν μας. Ήταν ο μόνος καθηγητής που δεν επέπληττε ποτέ κανέναν μας. Ήταν ο μόνος καθηγητής που δεν απέβαλε ποτέ κανέναν μας. Ήταν ο μόνος καθηγητής που δεν αρνήθηκε ποτέ να αφιερώσει δυο λεπτά, απαντώντας τις παλαβομάρες που τον ρωτούσαμε και ενόσω άλλος άκουγε walkman, άλλη ψιθύριζε, άλλος ζωγράφιζε, άλλη κοίταζε το παράθυρο, άλλος έτρωγε, η απουσιολόγος κρατούσε σημειώσεις και εγώ σκεφτόμουν την ξανθιά του Α3.

Αυτό δε σημαίνει ότι έμαθα ιστορία. Έμαθα, ωστόσο, από το έμπρακτο παράδειγμά του, ότι ένας άλλος τρόπος διδασκαλίας, ανθρώπινος, με κατανόηση και ανοχή στην τρέλα που κουβαλάμε όλοι μας, είναι εφικτός. Και αυτό σε πείσμα των συναδέλφων του που με την πρώτη αφορμή (και δίναμε πολλές είναι η αλήθεια) ωρύονταν, τιμωρούσαν και καλούσαν τους γονείς μας.

Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα καταλαβαίνω ότι ζω σε ένα από τα καλύτερα οικόπεδα του πλανήτη, χωρίς πόλεμο και χωρίς δικτατορία. Είμαι νέος, αρτιμελής, έχω την υγειά μου, χαζός δεν είμαι, ξέρω και μια τέχνη και μου αρέσει αυτό που κάνω. Έχω μια μάνα εν ζωή που ξέρω ότι αναπνέει για μένα και μια γυναίκα που για χάρη της ταξιδεύω κάθε Σ/Κ στη Λάρισα. Δεν παρακολουθώ τηλεόραση, δεν καταθέτω χρήματα στην τράπεζα και νομίζω ότι μπορώ να ανεχτώ τα φυλλάδια που βρίσκω κάθε μεσημέρι στην εξώπορτα, τα σουρεάλ, διαφημιστικά sms στο κινητό μου από αγνώστους, τις στριμμένες που με λοξοκοιτάνε στο μετρό, τον περιπτερά που με κλέβει και τις παραξενιές των κακοπληρωτών μου.

Ο μόνος λόγος που δεν δημοσιεύω τη δουλειά μου, τα σκίτσα μου και τις σκέψεις μου στο διαδίκτυο και αντ'αυτού επιλέγω να περιηγούμαι και να σχολιάζω περιστασιακά, ιδίως όταν με πιάνουν αϋπνίες, είναι η έλλειψη χρόνου. Αλλά όταν το αποφασίσω, όλα θα είναι ανοιχτά σε όλους.

Δεν υπάρχουν τρολ ούτε λωλοί. Είμαι ψηλός γιατί είσαι πιο κοντός, αλλά εάν βρεθώ μεταξύ καλαθοσφαιριστών, εγώ θα είμαι ο κοντός. Στα μάτια κάποιου άλλου, τα τρολ είμαστε εσύ και εγώ. Έπειτα τα ιστολόγια δεν είναι ιδιωτικά, είναι δημόσια. Δεν μας ανήκουν ούτε τα λειτουργικά συστήματα στους Η/Υ, ούτε οι πλατφόρμες δημοσίευσης, ούτε καν οι γραμματοσειρές στα πλήκτρα που πιέζουμε και για τους διακομιστές ούτε λόγος. Και προπάντων τα ιστολόγια δεν είναι σαν το άσυλο της οικείας μας. Γιατί λοιπόν να υποφέρεις; Άσ'τους να εκφραστούν, και οι «κακόβουλοι» άνθρωποι είναι. Στο κάτω κάτω της γραφής σιγά τη ζημιά, δεν είδα κάτι που να επισύρει δικαστική παρέμβαση. Αλλιώς θα καταντήσεις σαν τις ιδιωτικές λέσχες με προνομιακές κάρτες μελών, φουσκωτούς, μαντρόσκυλα και κάμερες υπερύθρων. Νομίζω ότι είσαι καλύτερος, εξάλλου γι'αυτό σε διαβάζω.

Τέλος πάντων, πολλά είπα πάλι. Καλό ξημέρωμα.

Στάθης

 
At 6/28/2010 09:11:00 π.μ., Blogger ΣΠΙΘΑΣ said...

@ morfeas, είπε.
"κανενα μου σχολιο δεν αναφεροταν προς εσας κυριε."

Σπίθας

-Τα προηγούμενα απαντητικά μου σχόλια, μην τα λάβετε, υπόψη σας.

Οφείλονται, προφανώς, σε λάθος εκτίμηση που έκανα.

"Δόθηκε εξήγηση και λύθηκε η παρεξήγηση"


@ Old Boy

Παρεξήγηση, προφανώς. Έληξε,βέβαια.

Καλημέρα σας.

υ.γ.
Κουράγιο και αντοχές, για να συνεχίσετε να ποστάρετε.

Καλή συνέχεια.

 
At 6/28/2010 12:05:00 μ.μ., Blogger apologia pro sua vita said...

Κύριε Στάθη μου θα μου επιτρέψετε να διαφωνίσω.
Αν εσείς θέλετε να καλείτε στο σπίτι σας, στο όνομα της ισονομίας και της δικαιοσύνης, έναν άνθρωπο που βρίζει εσάς και τους καλεσμένους σας , μπορείτε να το κάνετε και να μείνετε στο τέλος εσείς κι αυτός.Καλά να περάσετε.
Και όταν λέμε βρίζουν δεν εννούμε ανθρώπους που διαφωνούν εντόνως ή που σε λένε μαλάκα με κεφαλαία (ακόμα και τέτοιο σχόλιο ΔΕΝ το έχει σβήσει ποτέ ο ολντ). Μιλάμε για χυδαιότατες προσωπικές επιθέσεις.
Ο καθένας βέβαια κρίνει από τις εμπειρίες του και εύχομαι να μην σας βρει ποτέ τέτοιο κακό.
Εμένα με έχει βρει κι εδώ κι αλλού (κυρίως στη λάιφο).

Δημοκρατία δεν σημαίνει βρίσκω ελευθερία για να σε γαμήσω, να σε προσβάλλω, να σε κάνω να κλαις γιατί έτσι μου έκανε κέφι σήμερα. Η δημοκρατία έχει κανόνες. Και μόνο με κανόνες λειτουργεί. Κι όποιος δεν σέβεται τους κανόνες της ας πάρει το όστρακό του και σ' άλλη παραλία. (δεν εννοώ εσάς, προς αποφυγίν παρεξηγήσεως τύπου Σπίθας-μορφέας)

Για να είναι δημοκρατικό ένα φόρουμ ή ένα μπλογκ πρέπει να σέβεται τους χρήστες του. Να μην τους αφήνει έρμαια σε επιθέσεις φανερά κακόβουλες και/ή να τους εμποδίζει να βγάλουν τον χείριστο εαυτό τους μια μέρα που αφού τους παράτησε η γκόμενα, έσπασαν το πόδι τους και έχασαν τη δουλειά τους, ήπιαν 3 μπουκάλια ουίσκι και μπήκαν στο ίντερνετ.

κατα τα άλλα περιμένω το θολό ιδεολογικό σύννεφο να φέρει βροχή. Ωχ ψιχαλίζει.

 
At 6/28/2010 12:36:00 μ.μ., Blogger jomarch said...

old boy, απορω και εξίσταμαι που συνεχίζεις να ποστάρεις αυτες τις μέρες, μπράβο σου κι ευχαριστώ που δεν το βαζεις κάτω.

apologia, βρεχει για τα καλά, αλλα πολυ αμφιβάλλω πως ειναι το θολο ιδεολογικό σύννεφο.

λυπαμαι παντως γιατι καποιες φορες καναμε ωραιες κουβεντες εδω μεσα...

 
At 6/28/2010 12:59:00 μ.μ., Anonymous Σωτηρης said...

jomarch ,
«λυπαμαι παντως γιατι καποιες φορες
καναμε ωραιες κουβεντες εδω μεσα...»

και γιατί δεν μπορούν να συνεχιστούν ;

 
At 6/28/2010 02:01:00 μ.μ., Blogger jomarch said...

και βεβαια μπορουν, και το ελπίζω!
αλλα στις τελευταίες αναρτησεις το κλιμα σταζει χολή και το έδαφος δεν ειναι ευεπήφορο...

 
At 6/28/2010 02:07:00 μ.μ., Blogger celin said...

jomarch, εννοειται οτι θα τις συνεχισουμε!οποτε θα υπαρχει θεμα προσφορο για διαλογο,εδω θα ειμαστε κ θα τα λεμε.
Μην απογοητευεσαι ετσι ευκολα[το λεω κ για μενα αυτο γιατι κ εγω ετσι ευκολα απογοητευομαι κ δε πρεπει]

Καλα τα λεει η apologia.

 
At 6/28/2010 04:05:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

χρειαζομαστε πιοτερους ανθρωπους σαν τον γραφιστα ισως μπορεσεις να μαθεις κατι απο αυτον ΟΒ

γιατι να μη μπορουμε να πουμε αληθειες; επειδη πονανε; απο ποιον αγορασες το τρελομετρο;

γιατι να μπορουμε στελνουμε στρατα στο αφχανισταν και οχι στο βλογκισταν;

γιατι να μη μπορω να σε βρισω οπως βριζω το gap; τι παραπανω εχεις;

γιατι οι σκιτσο(φρενο)γραφοι δεν μπαινουν φυλακη;

γιατι το γκοσιπ ειναι νομιμο και αφορολογητο; γιατι η κατινα και η σουλα να ειναι προνομιουχα ταξη;

γιατι το τρωκτικο με Π να ειναι η δημοφιλεστερη σελιδα; δε θα πρεπε να ειναι στον πατο;

γιατι να μη μπορει ενας κνιτης να παρει αναποδες;

γιατι να μη μπορει να σε προσκαλει η ΑΡΣΗ; αυτη η ταση στο πηγαδι κατουρησε;

γιατι να υπαρχουν στεγανα; αυτο δεν ειναι υποκρισια; η μηπως η υποκρισια ειναι η βαζελινη της κοινωνικης επαφης;

γιατι η καρεκλα είναι γενους θυληκου; αναπαραγεται; απο ποτε εχει γεννητικα οργανα; στην αγγλικη γλωσσα δεν υπαρχουν γενη

γιατι να μη μπορω να γραφω ασυνταχτα; προσπαθησε εσυ να με καταλαβεις

γιατι το φρουδικο σου id σου να ειναι καλυτερo απο τo δικo μου;

γιατι να μη ποσταρεις μια φορα το μηνα;

γιατι να μη μπορω να ποσταρω 3 φορες τη μερα;

γιατι να εχεις στατκαουντερ; αυτο δε λεγεται φετιχισμος με τους αραβικους αριθμους;

γιατι να μη μπορω να πω οτι εδω μεσα ενας ανθρωπος τσακωνεται με πολλαπλα id και λεγεται μιχαλης; ποιο ειναι το εγκλημα; λεω ψεματα;

γιατι να μπορουμε να γραφουμε χολη-γουντιανα σεναρια μετα απο ενα χωρισμο ενα ατυχημα μια απολυση και τρια μπουκαλια ουισκι και οχι χολη-σχολιανα;

γιατι να μη μπορω να πω οτι το έδαφος ειναι ευφορο και οχι ευεπίφορο εκ του ευ+επι+φερω με γιωτα ουχι με ηττα

γιατι να μη μπορεις να ξυπνησεις απο το μυθο που ζεις στην ελλαδα;

γιατι θα πρεπει να στα γραψω ολα αυτα και να μην τα καταλαβαινεις μονος σου;

γιατι αυτο το σχολιο θα λογοκριθει;

γιατι μαμα;

Ψ.Χ.Δ. ψυχασθενης-χολερικος-διασκεδαζων (της διπλανης πορτας)

 
At 6/28/2010 05:11:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Στάθη, είναι σαν να μπαίνεις σε μια ταινία στην μέση της και ενώ έχεις δει τα τελευταία πέντε δευτερόλεπτα, να βγάζεις συμπεράσματα για τα προηγούμενα εξήντα λεπτά που έχουν προηγηθεί. Μακάρι όταν εσύ ανοίξεις μια ιστοσελίδα να δείξεις άλλου είδους ανοχή από τη δική μου. Η δική μου η ανοχή (που δεν την έβλεπα καν σαν ανοχή, αλλά σαν αυτονόητη υποχρέωσή μου να μην παρεμβαίνω σε οτιδήποτε και αν γράφεται) έχει π.χ. οδηγήσει δεκάδες γυναίκες σχολιάστριες να δεχθούν χυδαία σχόλια από έναν συγκεκριμένο άνθρωπο, από αυτόν που αποκαλώ τρολ και σβήνω. Αν κατά τη γνώμη σου δεν υπάρχουν τρολ και δεν υπάρχουν άνθρωποι πειραγμένοι στο μυαλό σου εύχομαι ειλικρινά να μην μπλέξεις ποτέ μαζί τους και να μη γίνει η δική σου ιστοσελίδα έρμαιό τους. Το συγκεκριμένο τρολ επίσης έχει πει κάτι συγκλονιστικά χυδαίο και για τη δική μου οικογένεια. Έχω απωθήσει από το μυαλό μου τι είχε πει, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν το θυμάται ούτε αυτός. Επίσης προτού αρχίσω να τον σβήνω είχα κάνει πάμπολλες προσπάθειες να συζητήσω μαζί του λογικά, είχα κάνει προσπάθειες να του ζητήσω να σεβαστεί το μπλογκ, είχα εξαντλήσει κάθε δυνατό μέσο. Αφήνοντας αυτούς ελεύθερους το μπλογκ έχει κατηγορηθεί ως οχετός, χαβούζα κλπ. Καλός κόσμος δεν μπαίνει να κάνει σχόλια εξαιτίας τους. Και με κατηγορείς τώρα για αυτά που με κατηγορείς; Κρίμα.

 
At 6/28/2010 05:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ο "καλος κοσμος" δεν ειναι και τοσο καλος, οσο νομιζεις ΟΒ

 
At 6/28/2010 06:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ok, εσύ ξέρεις καλύτερα από εμένα τι γίνεται εδώ μέσα. Όμως εγώ σε διαβάζω για αυτά που γράφεις και όχι για αυτά που σχολιάζουν οι άλλοι.

Να ξέρεις ότι ένας ακόμα λόγος που δεν δημοσιεύω άρθρα, επιλέγοντας αντ'αυτού την περιστασιακή σχολιογραφία, είναι και η δομή της πλατφόρμας που «στεγάζεις» τις σκέψεις σου. Η παρούσα μορφή δεν με ικανοποιεί και, ναι μεν, γνωρίζω ιστορικά ότι από τον ασφυκτικό διαχειριστικό τρόπο της ομαδικής δημοσίευσης του forum, αναδύθηκαν τα ατομικά weblogs, εξαιτίας της ελευθερίας και της ευκολίας που επιτρέπουν στη δημοσίευση της πληροφορίας, αλλά εγώ απ'τη μεριά μου προτιμώ μια άλλη μορφή έκφρασης που θα συνδυάζει τόσο την ομαδικότητα όσο και την ελευθερία.

Θα μπορούσαμε κάλλιστα δηλαδή να χρησιμοποιούμε τον Η/Υ μας ως χώρο αποθήκευσης των γραπτών μας σκέψεων και ένα bittorrent σύστημα διανομής για την επικοινωνία μεταξύ μας, χωρίς τη μεσολάβηση ενδιάμεσων. Δεν γνωρίζω αν είναι τεχνικά εφικτό, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να επαφίεμαι σε δαιδαλώδεις επιχειρήσεις κολοσσούς που ελέγχουν και εμπορεύονται ακόμα και την τελεία μας;

Σκέψου το όμως κι αλλιώς. Εσύ μπορείς να επεμβαίνεις στα σχόλια μου, ενώ εγώ δεν μπορώ να επέμβω στα άρθρα σου. Αυτό κατ'εμέ είναι εξ'ορισμού άδικο, επειδή σε καθιστά διαχειριστή της πληροφορίας μου. Ίσως αυτό να σε ξενίζει ή και να σε προβληματίζει. Όμως στην Wikipedia, ένα άλλο παράδειγμα διαδικτυακής έκφρασης, σχεδόν όλα είναι ανοιχτά σε όλους και τις περισσότερες φορές αυτός ο τρόπος οργάνωσης λειτουργεί ομαλά. Αυτό το κοινωνικό φαινόμενο πριν 15 χρόνια ήταν αδιανόητο.

Καταλαβαίνω ότι η αποδοκιμασία εντός ή εκτός διαδικτύου, κατά πρόσωπο ή απρόσωπα, προκαλεί πάντα δυσάρεστα συναισθήματα, αλλά η παρούσα μορφή έκφρασης είναι μεταξύ των άλλων και η γενεσιουργός αιτία φαινομένων στα οποία συνήθως αναφερόμαστε, κοσμίζοντάς τα με διάφορους επιθετικούς προσδιορισμούς.

Η συνομαδικότητα και η συνδιαχείρηση συνήθως αποκλείει τέτοιους τρόπους έκφρασης. Προσπάθησε για λίγο να δεις τον κόσμο από την σκοπιά αυτών που σε ενοχλούν. Τι τους ωθεί να σε ενοχλήσουν; Και μένα με έχουν βρίσει στο δρόμο, ενοχλήθηκα, αλλά δεν έδωσα σημασία. Δε χάλασε δα κι ο κόσμος.

Με άλλα λόγια, θύλακες εναλλακτικού τρόπου κοινωνικής οργάνωσης με περισσότερη ελευθερία αυτοδιαχείρησης είναι εφικτοί και πραγματώσιμοι, με τρόπο ώστε ακόμα και οι «κακόβουλοι» να μην αποτελούν πρόβλημα εν τη ρύμη του λόγου.

Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι όλοι μπορούν εξ'αρχής να συμμετέχουν εύρυθμα. Κάποιοι χρειάζεται να δώσουν το παράδειγμα, ώστε κι οι άλλοι να ακολουθήσουν. Η μάνα μου με έμαθε πολλά, αλλά δεν μου τα έμαθε όλα. Από κάπου αλλού έπρεπε να τα μάθω στην πορεία μόνος.

Τέλος πάντων, αυτά τα λίγα.

Στάθης

 
At 6/28/2010 07:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η σκέψη να ζω στο στρουμφοχωριό, ως η μοναδική στρουμφίτα με ενθουσιάζει πολύ. Τι ωραία που θα ήταν. :-)

Νίνα

 
At 6/28/2010 08:01:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Για λόγους στοιχειώδους αυτοπροστασίας δημιούργησα λογαριασμό. Το σχόλιο των 7:34 φυσικά δεν είναι δικό μου. Κάνε με δίχως γυρισμό θα χορτάσεις βρισίδι, αφού όλοι ξέρουμε ότι αυτό είναι που γουστάρεις (έχω ρίξει κάτι καταπληκτικές μπροστά στο σάιτ του Μανδραβέλη). Το καινούριο όνομα το οφείλω σε μια παλιότερη παρατήρηση του Celin.

ΑΦ (από συνήθεια)

 
At 6/28/2010 08:09:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Eίδες; Μπερδεύτηκα κι εγώ ;) Το σβησα. Άντε καλορίζικος.

 
At 6/28/2010 09:03:00 μ.μ., Blogger jomarch said...

ΨΔΧ το ξερα οταν το γραφα οτι κατι δεν πηγαινε καλα, ευχαριστώ για τη διόρθωση
για απαντησεις στις ερωτησεις σου σε παραπάμπω στην δρ Ολγα, που ειμαι σιγουρη οτι θα χαρει να σε βοηθησει

celin, δεν απογοητευομαι τοσο ευκολα, αλλα θελω να τονισω σε κάποιους απο τους σχολιαστές, αυτους που θεωρω κακοβουλους, οτι δεν επιτίθενται μόνο στον Ob με τα σχόλιά τους αλλα και σε όλους οσους συχναζουμε εδω για αναγνωση και κουβεντα, και μας τη σπανε.

 
At 6/28/2010 09:34:00 μ.μ., Blogger celin said...

jomarch,καταλαβαινω τι λες,οποιος θελει να κανει διαλογο,πρεπει να συνεχισει να κανει διαλογο.

ΑΦ,οταν λες παρατηρηση,φανταζομαι οτι εννοεις τη προτροπη μου να ανοιξεις λογαριασμο για να ξερω με ποιον αντιπαρατιθεμαι.Θυμαμαι πριν λιγο καιρο που ξεφυτρωναν οι ανωνυμοι νεοφιλελευθεροι σα μανιταρια!
Θυμησου τη κουβεντα μου,οσο περνα ο καιρος,ολο κ λιγοτεροι θα θελουν να υπερασπιζονται το μνημονιο του ΔΝΤ.Γιατι θα αποδειχτει οτι σκοπος του μνημονιου δεν ειναι ο εξορθολογισμος των οικονομικων της χωρας.Αλλα η σφαγη των μεσαιων κ των αδυνατων προς οφελος των διεθνων κ εγχωριων μαφιοζων τραπεζιτων/πλουτοκρατων.

Σε ειχα χαρακτηρισει ποτε μετριοπαθη ταλιμπαν νεοφιλελευθερο?αν ναι,οφειλω να ανακαλεσω το ταλιμπαν.
Οχι μονο γιατι εισαι ιδελογος κ ΟΧΙ ασπλαχνη αιματορουφηχτρα σα τους περισσοτερους ομοιδεατες σου,
αλλα κ για εναν αλλον λογο,πιο προσωπικο,
ειδα το προφιλ σου κ σε συμπαθησα περισσοτερο,
με ανθρωπο που εχει αγαπημενη ταινια τη ταινιαρα donnie darko κ τα ματριξ,κ εχει ασχοληθει με τον τεραστιο Ιαπωνα Γιουκιο Μισιμα,
η διαθεση μου για διαξιφισμους μειωνεται αισθητα!!

 
At 6/28/2010 09:53:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Οι εγχώριοι τραπεζίτες είναι εκτεθειμένοι στα ομόλογα του δημοσίου όσο δεν παίρνει. Αυτό που εσύ ονομάζεις εσωτερικό μαφιόζικο τραπεζικό σύστημα, εγώ βλέπω τις καταθέσεις μια ζωής, που πήγαν και τις δανείσαν στο δημόσιο. Από την πρώτη στιγμή χαρακτήρισα το ΔΝΤ ως χειρουργείο - ποτέ δεν ξέρεις πως θα βγεις. Δυστυχώς έχουμε τέτοια χάλια δημοσιονομικής διαχείρισης, διαφθοράς, φοροδιαφυγής, αναξιοκρατίας που το πολιτικό σύστημα ποτέ δεν θα μπορούσε να ξεμπλέξει χωρίς το καρότο και το μαστίγιο του ΔΝΤ. Λένε ότι θα μπορούσαμε να αναδιαρθρώσουμε το χρέος, αλλά δεν λένε ότι το Ελληνικό Δημόσιο χρειαζόταν δάνειο ακόμα και για να πληρώσει συντάξεις και μισθούς. Για την κατάσταση είμαι συγκρατημένα αισιοόδοξος, αυτό που με ανησυχεί είναι ότι πρέπει να γίνουν πάρα πολλά σε πολύ μικρό χρόνο, και να γίνουμε καινοτόμοι και τολμηροί σε μια εποχή που όλος ο κόσμος περνάει κρίση.

 
At 6/28/2010 11:38:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

Celin, ευχαριστώ για τα καλά λόγια, γαϊδουριά εκ μέρους μου

 
At 6/29/2010 02:25:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν θέλω αγάπες, μέλια και ξενερώματα. Είστε ταξικοί εχθροί. Μισηθείτε ;)

 
At 7/04/2010 07:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ωραίος ο Στάθης.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home