Κυριακή, Απριλίου 18, 2010

Όλικος αρνητής άνοιξης

Ακροβολισμένος σε κάθε σου φανάρι,
αρνούμαι την έλευση της άνοιξής σου,
εξακολουθώντας να φοράω αυτά που πάντα φόραγα,
κάτι καρώ, κάτι χακί, κάτι μακριά,
κάτι σαν όπου βρίσκομαι
να έχει πάντα χειμώνα και πάντα εξαθλίωση,
κάτι σαν να ζω ερήμην του δικού σου ουρανού,
του δικού σου ήλιου, της δικής σου αιθρίας
και να υπάγομαι μόνο στις ακτίνες του δικού σου σηματοδότη,
της δικής σου στάσης, της δικής σου άνισης ευμάρειας
του δικού μας άνισου τετ α τετ.
:-)
Ακροβολισμένος σε κάθε σου φανάρι,
ο εφιάλτης του Γκοτιέ, εγώ,
ολικός άρνητης άνοιξης, εγώ,
μπορεί να μην αλλάζω ρούχα,
αλλάζω όμως πια συμπεριφορά
και όταν μου πεις και ξαναπείς όχι,
θα φύγω από το μπροστινό σου τζάμι,
θα έρθω στο πλαϊνό σου,
για να στο χτυπήσω με τα δάχτυλα και να στο πω
πως πεινάω, πως δεν έχω να φάω
και πως δεν θα μπορείς να μου κρύβεσαι για πολύ καιρό ακόμη
πίσω από το τρικ του να μην με κοιτάς,
πίσω από το τρικ του να νεκρώνεις το μυαλό σου όταν με βλέπεις,
πίσω από το τρικ του να προσποιείσαι ότι δεν υπάρχω.
Υπάρχω,
είμαι εδώ
και σου χτυπώ το τζάμι.
:-)
Αν εσύ ακόμα δεν έχεις πεινάσει κυριολεκτικά
εγώ πεινάω κυριολεκτικά
ή έτσι λέω,
την ευρύτερη αλήθεια πάντως λέγοντας,
αφού και να μην πεινάω εγώ
πεινάνε άλλοι σαν εμένα,
με κάτι καρώ, με κάτι χακί, κάτι μακριά,
κάποιοι που ήρθαν από μακριά
και ακροβολίστηκαν στα φανάρια σου,
τα δυάρια σου, τις γκαρσονιέρες σου,
όπως έρχονται τώρα κάποιοι άλλοι από μακριά
για να ακροβολιστούν στους μισθούς και τις συντάξεις σου,
στις θέσεις και τους όρους εργασίας σου,
κάποιοι με κάτι κουστούμια, κάτι γραβάτες, κάτι κομψά,
οι πελάτες του Γκοτιέ,
αυτοί που κατά βάθος ένα πράγμα έκαναν και κάνουν,
φθόνησαν και φθονούν την άνοιξή σου,
φθόνησαν και φθονούν τον αδούλωτο ουρανό σου,
που αρνείται να παραδοθεί
τόσο στην πρόσκαιρη στάχτη θυμωμένων ηφαιστείων
όσο και στην μόνιμη μουνταμάρα της προτεστάντικης συννεφιάς.
:-)
Ακροβολισμένος σε κάθε σου φανάρι και σε κάθε σου απολαβή,
ο ένας και ο άλλος ο εχθρός σου,
ο ένας να σου ζητά κι ο άλλος να σου παίρνει το ευρώ σου,
αφού ο πόλεμος
κατά του ουρανού σου και του τρόπου σου
έχει διαβεί προ πολλού τις πύλες,
χτυπώντας σε από δύο μέτωπα,
με το στρατό των άκομψων να σου λέει πως πεινάει
και το στρατό των κομψών πως πρέπει να πεινάσεις κι εσύ.
:-)
Το βλέπεις πια, το ξέρεις,
δεν έχει νόημα να το αρνείσαι και να το πολεμάς,
ο μόνος δρόμος που δεν ντρέπεται να αποστραφεί και τους δύο σου εχθρούς,
ο μόνος δρόμος που θα σου προσφέρει καταφύγιο και θαλπωρή,
δεν είναι πια ο ψευδεπίγραφα σοσιαλιστικός,
δεν είναι πια ο ψευδεπίγραφα εθνικός,
είναι πια ο αληθινά εθνικοσοσιαλιστικός.

24 Comments:

At 4/18/2010 10:30:00 π.μ., Blogger jomarch said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αφωνη

 
At 4/18/2010 11:01:00 π.μ., Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Τέλειοοοοο.

 
At 4/18/2010 11:52:00 π.μ., Blogger apologia pro sua vita said...

Α πα πα πα πα.
Ούτε να γελάσεις δεν μπορείς μ' αυτό. Τί είναι ο Αγών μας;

 
At 4/18/2010 12:23:00 μ.μ., Blogger vague said...

Ψευτοδίλημμα τελικά η επιλογή ανάμεσα στους δύο δρόμους, της αρετής και της κακίας. Ο δρόμος της κακιασμένης αρετής ήταν πάντα η λύση.
:)))

(Προχθές, μέσα την τράπεζα σκεφτόμουν ότι έχω το ίδιο πρόβλημα που ισχυρίζεται ότι έχει και το κράτος. Πληρώνομαι σπανίως αλλά πληρώνω διαρκώς.)

 
At 4/18/2010 01:21:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

επικό, αυτό δεν ήταν ποστ, το Mein Frühling ήταν

Κ.Κ.Μ.

 
At 4/18/2010 01:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όχι oldboy, δεν γίνεται ότι γίνεται επειδή οι μουντοί προτεστάντες ζηλεύουν την άνοιξή μας. Μη το κάνεις αυτό στο εαυτό σου και σε μας

 
At 4/18/2010 01:53:00 μ.μ., Blogger jomarch said...

ελατε βρε παιδιά, πάλι το πιστεψατε; ειναι δυνατόν να εννοεί ο old boy ότι ο έλληνας πολίτης δεν έχει ευθύνη για ότι συμβαίνει; απλώς ακροβατεί και πάλι με αξεπέραστη μαστοριά στα όρια της λογικής του αντιπαλου (και όχι τόσο αντίπαλου) δέους.

 
At 4/18/2010 03:24:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Apologia, δεν το έγραψα για να γελάσουμε. Και δεν είναι ο «Αγών μου», είναι τα σημάδια στον ορίζοντα του επερχόμενου αγώνα, που θα είναι εκατέρωθεν ακραίος, αλλά φοβάμαι παλατζάροντας πάρα μα πάρα πολύ προς την άκρα, την ακρότατη, δεξιά.

 
At 4/18/2010 03:25:00 μ.μ., Blogger Takis X said...

Υπέροχο...

Μπράβο σου.

 
At 4/18/2010 03:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μπραβο σου κι απο μενα!

 
At 4/18/2010 08:48:00 μ.μ., Blogger squarelogic said...

!!!!!!

αν κρίνουμε πάντως και απ το παράδειγμα της Ουγγαρίας όπου το ακροδεξιό κόμμα με τις παραστρατιωτικές λεγεώνες πήρε προχτες 15%,έτσι θα πάνε τα πράγματα.

όταν η πίττα μικρύνει ανησυχητικά θα αρχίσουμε να κοιτάμε με άλλο μάτι και τους φουκαράδες που ήρθαν να φάνε ενα κομματάκι.

Κραητηθείτε,η βόλτα από δω και πέρα θα είναι πολύ bumpy.

 
At 4/18/2010 11:51:00 μ.μ., Blogger celin said...

μια ομορφη γροθια σε εφησυχασμενο στομαχι

οσο δεδομενη θεωρω τη "ζηλεια των προτεσταντων" για τον ουρανο μας,αλλο τοσο θεωρω δεδομενες κ τις ευθυνες τις δικιες μας,παιδια,μη φτανουμε σε σημειο να μισησουμε κ ο ενας τον αλλον επειδη γεννηθηκαμε σε αυτη τη χωρα ετσι?μην αφησουμε το ΔΙΑΙΡΕΙ Κ ΒΑΣΙΛΕΥΕ της εξουσιας να αποδωσει καρπους
λες κ δε ξεραν οι Γερμανοι τι συμβαινει εδω
λες κ δεν εχουν επωφεληθει απο τη κατασταση κ τοτε με τη siemens κ τωρα με το εξασθενημενο ευρω

Απο κει κ περα old boy,εγω αισιοδοξω για αυτο που εσυ απαισιοδοξεις

δε πιστευω οτι θα ενισχυθει καμια Ελληνικη ακροδεξια
πιστευω οτι-περα φυσικα απο τον κακο του εαυτο-ο Ελληνας θα συνειδητοποιησει ποιος ηταν κ ειναι,ολα αυτα τα χρονια,ο πραγματικος του εχθρος
[κ δεν εννοω φυσικα τους Γερμανους]

 
At 4/19/2010 12:49:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εντάξει, ρε μεγάλε. Κιάλλοι πήραν Πρωτάθλημα και δεν έκαναν έτσι...

 
At 4/19/2010 11:47:00 π.μ., Anonymous Λευτέρης Σφακ said...

Το κείμενο είναι άψογο και ο προβληματισμός του με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

Μετά λύπης αναφέρω ότι κάποιοι το κυκλοφορούν μέσω email, παραλάσσοντας όμως το τέλος ως εξής:

"ο μόνος δρόμος που θα σου προσφέρει καταφύγιο και θαλπωρή, δεν είναι πια ο ψευδεπίγραφα σοσιαλιστικός, ειναι τα ιδια τα παιδια σου..ολοι εμεις..ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΠΙΑ!"

Με την απαλοιφή της αναφοράς στον εθνικοσοσιαλισμό το κείμενο χάνει το αρχικό νόημά του και το κυριότερο, μεταλάσσεται σε ακροδεξιάς τοποθέτησης. ήδη ενημέρωσα αυτόν που μου το έστειλε λινκάροντας αυτή τη σελίδα.

 
At 4/19/2010 01:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι ντρίμπλα!

 
At 4/19/2010 01:46:00 μ.μ., Anonymous Σωτηρης said...

…με το στρατό των άκομψων να σου λέει πως πεινάει…

Καλή η Λογο-τεχνία αγαπητέ κ. OldBoy,
καλή όμως και Τεχνο-λογία, μας προσφέρει πληροφορίες,
άλλωστε απ’τα ίδια γράμματα δημιουργούνται.
- Νοέμβριος 2008 , μετανάστες 1.200.000
- Νοέμβριος 2009 , μετανάστες 1.000.000
- Μάρτιος 2010 , μετανάστες 700.000
- Σεπτέμβριος 2010 , πρόβλεψη, μετανάστες 500.000
- Μάρτιος 2011 , πρόβλεψη , μετανάστες 300.000
Δεν θα είναι λοιπόν οι άκομψοι το πρόβλημα,
γι’αυτό το γύρισε και ο Καρατζαφύβερ.
Άλλωστε η ακομψότητα τους είναι γι’αυτούς
μια φυσική κατάσταση.

…και το στρατό των κομψών πως πρέπει να πεινάσεις κι εσύ.
Εδώ είναι το πρόβλημα και το διατυπώνεις ωραία.

 
At 4/19/2010 05:20:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Λευτέρη Σφακ., εφόσον όντως συμβαίνει αυτό που λες είναι ιδιαίτερα στενάχωρο. Φαντάζομαι ότι κάθε κείμενο στο διαδίκτυο μπορεί να παραποιηθεί, αλλά αυτό δεν με κάνει να αισθάνομαι λιγότερο άσχημα. Από την άλλη υπάρχει μια διπλή ειρωνεία στο συμβάν αυτό: αν εξαιρέσεις τα περί φθόνου του ουρανού μας και δύο εχθρών, το ποστ δεν προσπάθησε να στήσει μια καρικατούρα ιδεών και να την υπονομεύσει, αντίθετα προσπάθησε να διαγνώσει μια πραγματικότητα που είτε είναι εντελώς αντικειμενική είτε εκλαμβάνεται από πάρα πολλούς ανθρώπους ως αντικειμενική, το ίδιο είναι. Με βάση λοιπόν αυτήν την πραγματικότητα είπα ότι βρισκόμαστε στο ιδανικό περιβάλλον άνθησης ακροδεξιών έως ναζιστικών αντιλήψεων. Αφαιρώντας την τελική διαπίστωση, όποιος παραλλάσσει το ποστ, είναι σαν να λέει ότι με εκφράζει η ανάγνωση της κατάστασης που έκανες, αλλά δεν χρειάζεται να με πεις εθνικοσοσιαλιστή. Αντίθετα, βάζω κι ένα ακροδεξιό τσιτάτο στη θέση της τελευταίας πρότασης και έτσι αυτό που εσύ κατονομάζεις, εγώ τελικά το πρεσβεύω και το διακηρύσσω, πιστεύοντας όμως ότι δεν ρέπω προς τον εθνικοσοσιαλισμό και ότι δεν θα οδηγηθώ εκεί.
Όλα αυτά τα λέω για να πω ότι τελικά δεν είμαι μαλάκας που γράφω τέτοια;
Ίσως όχι, ίσως τελικά είμαι διπλά μαλάκας.
Από την άλλη έχουν τελικά τόση δύναμη οι λέξεις; Αμφιβάλλω πια.

 
At 4/19/2010 05:22:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Σωτήρη, ομολογώ ότι δεν είχα καθόλου υπόψη μου αυτά τα νούμερα που δίνεις και την εικόνα που σχηματίζουν. Έχουν δημοσιευθεί στις εφημερίδες και δεν τα πήρα χαμπάρι;

 
At 4/19/2010 05:24:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Celin και Ανώνυμε της 1:39, δεν θεωρώ ότι οι προτεστάντες μας ζηλεύουν ή εν πάση περιπτώσει δεν θεωρώ ότι και να μας ζηλεύουν εξηγεί η ζήλεια τους το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας.

 
At 4/19/2010 05:44:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Απίστευτο κείμενο old boy!!!Απίστευτο...

 
At 4/19/2010 06:01:00 μ.μ., Blogger apologia pro sua vita said...

την πατήσαμε σαν τον Νίτσε αγάπη μου, τί να κάνουμε συμβαίνουν κι αυτά, ακόμα και στον Νίτσε.

Δεν διαβάζω για να γελάω. Κατάλαβα την περσόνα που μιλούσε με τα λόγια του Ολντ Μπόι, αλλά πόσο σίγουρος είσαι όταν σε διαβάζουν, και όταν υιοθετείς μια περσόνα, ότι καταλαβαίνουν την διαδικασία. Κι από την άλλη, ναι, είσαι ελέυθερος να το κάνεις αυτό. Πρέπει όμως στο γραπτό σου να είναι "εύκαιρη" "ευκολοδιάβαστη" η ειρωνία. Δεν φτάνει το γελάκι με τις τελείες. Ούτε η βεβαιότητα ότι "με ξέρουν". Κανείς δεν ξέρει κανέναν.

Με όλη μου την καρδιά,σου λέω ότι μου άρεσε (σχεδόν κι εμένα)αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Γιατί εγώ και άλλοι είκοσι σε διαβάζουμε τακτικά. "Ξέρουμε", και καλά. Αλλά.... Η ποίηση έχει άπειρες δυνατότητες. Χρησιμοποίησέ τις. Μαλακίες σου γράφω και πατροναρίσματα, αλλά πρέπει να γινόμαστε κατανοητοί.

Καποια φορά θα σου πω μια ιστορία.

 
At 4/19/2010 06:11:00 μ.μ., Anonymous Σωτηρης said...

Συνολικά , όχι , δεν έχουν δημοσιευθεί (ακόμη).
Πιστεύω ότι θα δημοσιευθούν με τη
ψήφιση του Καλλικράτη .
Και δύο παραδείγματα που είναι χαρακτηριστικά
-Στη Μύκονο το 2008 υπήρχαν 7.500 μετανάστες,
έχτιζαν όλοι. Σήμερα στη Μύκονο υπάρχουν
1.500 μετανάστες, δεν χτίζει κανένας.
-Από τους Αλβανούς που έφυγαν το Πάσχα
για την Αλβανία , το 20% δεν έχει γυρίσει (ακόμη)

 
At 4/19/2010 06:58:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τσιμπουκώνοντας τον Άρη Πορτοσάλτε
αρνούμαι την επίπεδη οθόνη
εξακολουθώντας να φοράω νεκρικό φιδοπουκάμισο
κάτι καρώ, κάτι χακί, κάτι ονειρικά μυαλά μέσα στην άρμη
κάτι σαν τεθωρακισμένα σε παρέλαση χέζοντας με το λαπτοπ μου
κάτι ωσάν να ζω ερημίτης του δικού μου ουρανού αχ χελιδόνι μου
του δικού μου πράσινου ήλιου χωρίς αιθρία σύρριζα
με το πλεμόνι γκαρνταρόμπα του ληστή
και να υπάγομαι μόνος στις ακτίνες του δικού σου σηματοδότη
της δικής σου στάσης, της δικής σου εγκόσμιας ιστολόγησης
της δικής μου άνισης εξάρας με την Τζούλια.

Ακροβολισμένος στου Πορτοσάλτε το παπάρι
ο εφιάλτης του Σαμαρά
η Τύρινθα της νόησης εγώ
ολικός προσημαστής άνοιξης εγώ
γυναίκα εγώ μπορώ να μην αλλάζω ρούχα
αλλάζω όμως πια ράφτη και όταν μου πεις και ξαναπείς όχι εγώ
θα σκίσω το μπροστινό σου τζάμι
θα καταπλεύσω στο κολατσιό σου
για να σου τον βαρέσω με τα δάχτυλα και να στο πω
πως πεινάω, πως δεν έχω εκπομπή να φάω
και πως δεν θα μπορείς να μου κρύβεσαι για πολύ καιρό
ακόμη
πίσω από το τρικ Του να μην με κοιτάς
πίσω από το τρικ Του να νεκρώνεις το τηλεοπτικό μυαλό μου
όταν με βλέπεις
πίσω από το τρικ Του να προσποιείσαι ότι δεν υπάρχω.

Υπάρχω, είμαι εδώ και συζητώ με τον Άρη Πορτοσάλτε.
Αν εσύ ακόμα δεν έχεις σφάξει τρέιλερ
εγώ πεινάω κυριολεκτικά έτσι λέω
την επίπεδη αλήθεια πάντως κράζοντας
αφού και να μην πεινάω εγώ την εκμπομπή
πεινάνε άλλοι σαν εμένα
με κάτι πανάρχαια καρώ, με κάτι πανάρχαια χακί
κάτι μακριά πανάρχαια μυαλά μέσα στην άρμη.

Όσιοι τσιμπούκωναν κι από μακριά τον Πορτοσάλτε
κι ακροβολίστηκαν επιτέλους στα φανάρια μου
τα σαραπεντάρια μου, τα ψευδεπίγραφα συναξάρια μου
όπως έρχονται τώρα κι οι μάγοι από μακριά
για να ακροβολιστούν πανάρχαιοι στους μισθούς και τις συντάξεις μου
στις ακροτσιμπουκωμένες θέσεις
τους όρους της ψηφιακής εργοδοσίας μου
όσιοι με κάτι χακί πανάρχαια κουστούμια
με κάτι πανάρχαιες γραβάτες, κάτι κομψά χελιδόνια μου
οι πελάτες του ιστολόγου αυτοί.

Που στο κατά βάθος ένα πράγμα έκαναν και κάνουν
τσιμπούκωσαν και ακροβόλησαν την άνοιξή Του
με κάτι χακί φθόνους και κάτι χακί αδούλωτους ουρανούς μου
που αρνούνται να παραδοθούν τόσον
στην αδόκιμη στάχτη καυλωμένων ηφαιστείων
όσο και στην μόνιμη σηκωμάρα της προτεστάντικης συννεφιάς
με μια παντέρημη Βόρεια Ντακότα την οίηση.

Ακροβολισμένος σε κάθε σου φανάρι και σε κάθε σου απολαβή
τσιμπουκώνω τον Άρη Πορτοσάλτε, ξεκοκοκαλίζω εφημερίδες
διήμερος διαιρώ τον ένα και τον άλλο εχθρός μου
ο ένας να σου ζητά ροπή
κι ο άλλος να γλείφει τον μοχλοβραχιόνα σου
αφού η ιστολόγηση κατά του ουρανού σου
και του τρόπου σου έχω διαβεί τις Πύλες του Ανεξήγητου
ακροβολίζοντας σε από δύο μέτωπα
με το στρατό των ιστολόγων να σου λέει πως έχει λαπτοπ
και διαθέτει φωτοφραφιζόμενη επίπεδη οθόνη
για να μην πεινάσεις ε, συ!

Τον βλέπεις πια τον ξέρεις τον έμαθες
του ακροβολισμού του Του τον αφέντη
δεν έχει μηχανικό νόημα να τον προσημάζεις και να τον πολεμάς
ο μόνος δρόμος που δεν σταματά να σβήσει
και τις τρεις παράλληλες ευθείες του απείρου
ο μόνος δρόμος που θα σου ακροβολίσει καταφύγιο
και θαλπωρή –φευ-
δεν είναι πια ο ιστολογικός
δεν είναι πια ο ακροβολιστικός
είναι κάτι καρώ πανάρχαιο
κάτι χακί απόκοσμο
ο τηλεφωτοφράκτης.

 
At 4/19/2010 11:57:00 μ.μ., Blogger celin said...

οld boy,δεν υπαρχει κανεις εδω που να νομιζει οτι η ζηλεια των Γερμανων εξηγει το οικονομικο προβλημα της Ελλαδας,εγω παντως ουδεποτε ισχυριστηκα κατι τοσο αστειοo

εγω παντως-δεν αναφερομαι σε σενα τωρα,μη παρερμηνευτω-το παιχνιδι του Καλου/Υπευθυνου/Εργατικου Γερμανου κ του Κακου/Ανευθυνου/Τεμπελη/Απατεωνα Ελληνα,δε προκειται να το παιξω

5% επιτοκιο εχει το δανειο του ευρωπαικου μηχανισμου στηριξης,με αποτελεσμα η Ελλαδα να εισερχεται σε εναν ασφυκτικο κυκλου θανατου[δεν τα λεω εγω αυτα,ο Τζωρτζ Σορος τα λεει!]

Ακομα κ τωρα που καταρρεουμε,οι "ΚΑΛΟΙ Κ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ" Γερμανοευρωπαιοι προσπαθουν να αποκομισουν κερδος απο εμας
Οι τυμβωρυχοι
Οι νεκροφιλοι
Τα απληστα Ευρωπαικα αρπακτικα
Που σε αγαστη συμπνοια με το εγχωριο Κεφαλαιο κ τα φερεφωνα τους των ΜΜΕ,ολη μερα ανεβαζουν το εργο"ΕΛΛΗΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ Κ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ"

Εγω σε αυτο το εργο δε προκειται να παιξω,οι ενοχες μου ας βρουν γονιμο εδαφος στα σφαλματα της προσωπικης μου ζωης να βγαλουν καρπους

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home