Παίζαν οι μικρότεροι
- Μια φωτογραφία (παραδόξως από τα «Νέα» και όχι από την «Ελευθεροτυπία») χίλιες σημειολογίες (από τους κουκουλοφόρους ολόγυρα, μέχρι -κυρίως- το ευτυχισμένο χαμόγελο δικαίωσης στο ολοφώτεινο πρόσωπο του κοινωνικού αγωνιστή που ξεπροβάλλει δικαιωμένο ανάμεσα στις συντροφικές γροθιές).
- Αν η Στρέλλα φιλοδόξησε να είναι η σημερινή μετεξέλιξη της Στέλλας, μήπως τελικά ήταν ο Λάμπρος Φούντας ένα είδος μετεξέλιξης του Γιώργου Φούντα;
- Γιατί είναι τόσο πολύ πιθανότερο να δεις αφίσες στους δρόμους που να λένε ότι ο (κάθε) Λάμπρος ήταν ένας από μας, από το να δεις αφίσες που να λένε ότι η (κάθε) Στρέλλα είναι μία από μας;
- Γιατί ο (κάθε) Μαζιώτης θεωρείται πιο επικίνδυνος από τον (κάθε) Λάνθιμο ή Κούτρα; Γιατί η υπονόμευση που πρεσβεύει ο πρώτος θεωρείται πιο επικίνδυνη από την υπονόμευση που πρεσβεύει ο «Κυνόδοντας» και η «Στρέλλα»;
- Με άλλα λόγια γιατί εξακολουθούν να παίρνουν την τέχνη αψήφιστα, γιατί το σύστημα φοβάται και συνδιαλέγεται μόνο με εκρηκτικούς μηχανισμούς;
- Μήπως τελικά εκείνο που επέτρεψε στη 17Ν να μη μείνει χωρίς απογόνους ήταν το ότι συνελήφθη; Μήπως αυτό το νεκροζώντανο και πλήρως απαξιωμένο πράγμα που ήταν τα τελευταία χρόνια της δράσης της, θα γινόταν ντιπ για ντιπ νεκρό αν δεν το έπιαναν; Μήπως το μοιραίο λάθος του Ξηρού μετατράπηκε σε φιλί της ζωής και αναγκαία προϋπόθεση της σποράς;
- Αν δεχθούμε ότι η οικονομική μας κατάσταση, οσοδήποτε οριακή κι αν είναι, δεν απέχει πάντως ιλιγγιωδώς από άλλους αδύναμους κρίκους της Ευρώπης, ούτε -πολύ περισσότερο- περιγράφει κάποιο καταναλωτικό ή δανειακό μοντέλο ξένο για τους άλλους πολιτισμικούς συγγενείς μας, μήπως τότε ένα φαινόμενο που θα μας ξεχώριζε σήμερα κοινωνιολογικά από αυτούς είναι η ολοένα και ευρύτερα διαδιδόμενη αντιεξουσιαστική κουλτούρα;
- Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι διώκονται μόνον συγκεκριμένες ποινικά κολάσιμες πράξεις ή διατηρούμε καμία αμφιβολία για το αν έχουμε φτάσει στο σημείο να διώκονται (στο πλαίσιο του ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ή του ας βγει άκρη στο ακροατήριο για τον βαθμό ανάμιξης του καθενός) φρονήματα, ιδεολογικές συμπάθειες, φιλίες;
- Αν θεωρήσουμε ότι ειδικά ο χώρος της τρομοκρατίας, όντας καταδικασμένος στη κοινή συνείδηση, δεν έχει την παραμικρή ανάγκη συκοφάντησης, τότε προς τι η ανάγκη διαρροής συκοφαντιών για χάχανα και γέλια με τους Αφγανούς που έπαιζαν με τη βόμβα; Δηλαδή αν αυτοί που έβαλαν τη βόμβα στενοχωρήθηκαν με τον θάνατο του δεκαπεντάχρονου, παίρνουν συγχωροχάρτι ή είναι λιγότερο κατακριτέοι;
- Αν αληθεύει ότι ο Μαζιώτης ενώπιον της ανακρίτριας τα έχωσε στο κράτος και τον καπιταλισμό (ουγκ), μπορεί ή δεν μπορεί κανείς να υποθέσει ότι η αντιεξουσιαστική μαγιά του (κάθε) Έλληνα έχει να κάνει πολύ περισσότερο με το κράτος, τους θεσμούς, τους νόμους, τα χαλινάρια, τα πρέπει, παρά με τον καπιταλισμό, ο οποίος από τους περισσότερους από τους οποίους βάλλεται, βάλλεται επειδή βρέθηκε εύκαιρος, επειδή κάνει την εξουσιαστική βάρδια και ονοματίζει το ειδικότερο οικονομικό σύστημα οργάνωσης της κοινωνίας;
- Αν η Στρέλλα φιλοδόξησε να είναι η σημερινή μετεξέλιξη της Στέλλας, μήπως τελικά ήταν ο Λάμπρος Φούντας ένα είδος μετεξέλιξης του Γιώργου Φούντα;
- Γιατί είναι τόσο πολύ πιθανότερο να δεις αφίσες στους δρόμους που να λένε ότι ο (κάθε) Λάμπρος ήταν ένας από μας, από το να δεις αφίσες που να λένε ότι η (κάθε) Στρέλλα είναι μία από μας;
- Γιατί ο (κάθε) Μαζιώτης θεωρείται πιο επικίνδυνος από τον (κάθε) Λάνθιμο ή Κούτρα; Γιατί η υπονόμευση που πρεσβεύει ο πρώτος θεωρείται πιο επικίνδυνη από την υπονόμευση που πρεσβεύει ο «Κυνόδοντας» και η «Στρέλλα»;
- Με άλλα λόγια γιατί εξακολουθούν να παίρνουν την τέχνη αψήφιστα, γιατί το σύστημα φοβάται και συνδιαλέγεται μόνο με εκρηκτικούς μηχανισμούς;
- Μήπως τελικά εκείνο που επέτρεψε στη 17Ν να μη μείνει χωρίς απογόνους ήταν το ότι συνελήφθη; Μήπως αυτό το νεκροζώντανο και πλήρως απαξιωμένο πράγμα που ήταν τα τελευταία χρόνια της δράσης της, θα γινόταν ντιπ για ντιπ νεκρό αν δεν το έπιαναν; Μήπως το μοιραίο λάθος του Ξηρού μετατράπηκε σε φιλί της ζωής και αναγκαία προϋπόθεση της σποράς;
- Αν δεχθούμε ότι η οικονομική μας κατάσταση, οσοδήποτε οριακή κι αν είναι, δεν απέχει πάντως ιλιγγιωδώς από άλλους αδύναμους κρίκους της Ευρώπης, ούτε -πολύ περισσότερο- περιγράφει κάποιο καταναλωτικό ή δανειακό μοντέλο ξένο για τους άλλους πολιτισμικούς συγγενείς μας, μήπως τότε ένα φαινόμενο που θα μας ξεχώριζε σήμερα κοινωνιολογικά από αυτούς είναι η ολοένα και ευρύτερα διαδιδόμενη αντιεξουσιαστική κουλτούρα;
- Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι διώκονται μόνον συγκεκριμένες ποινικά κολάσιμες πράξεις ή διατηρούμε καμία αμφιβολία για το αν έχουμε φτάσει στο σημείο να διώκονται (στο πλαίσιο του ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ή του ας βγει άκρη στο ακροατήριο για τον βαθμό ανάμιξης του καθενός) φρονήματα, ιδεολογικές συμπάθειες, φιλίες;
- Αν θεωρήσουμε ότι ειδικά ο χώρος της τρομοκρατίας, όντας καταδικασμένος στη κοινή συνείδηση, δεν έχει την παραμικρή ανάγκη συκοφάντησης, τότε προς τι η ανάγκη διαρροής συκοφαντιών για χάχανα και γέλια με τους Αφγανούς που έπαιζαν με τη βόμβα; Δηλαδή αν αυτοί που έβαλαν τη βόμβα στενοχωρήθηκαν με τον θάνατο του δεκαπεντάχρονου, παίρνουν συγχωροχάρτι ή είναι λιγότερο κατακριτέοι;
- Αν αληθεύει ότι ο Μαζιώτης ενώπιον της ανακρίτριας τα έχωσε στο κράτος και τον καπιταλισμό (ουγκ), μπορεί ή δεν μπορεί κανείς να υποθέσει ότι η αντιεξουσιαστική μαγιά του (κάθε) Έλληνα έχει να κάνει πολύ περισσότερο με το κράτος, τους θεσμούς, τους νόμους, τα χαλινάρια, τα πρέπει, παρά με τον καπιταλισμό, ο οποίος από τους περισσότερους από τους οποίους βάλλεται, βάλλεται επειδή βρέθηκε εύκαιρος, επειδή κάνει την εξουσιαστική βάρδια και ονοματίζει το ειδικότερο οικονομικό σύστημα οργάνωσης της κοινωνίας;
- H εποχή των επαναστάσεων, με την έννοια του Ροβεσπιέρου και του Λένιν, έχει περάσει. Δεν ξέρω αν είναι καλό για την ανθρωπότητα, όμως δεν είναι καλό για τους φιλοσόφους, αφού η επανάσταση είναι στο βάθος ο θρίαμβος της ιδέας επί του γεγονότος. Υπάρχει μια συμφωνία χιλιετιών μεταξύ των φιλοσόφων και της ιδέας της επανάστασης την οποία πρέπει να διαχωρίζουμε από αυτήν της εξέγερσης. Η επανάσταση έχει να κάνει με τον συλλογισμό, η εξέγερση με το ένστικτο.
25 Comments:
Ωραία. Ωαιότατα.
Για το τί διώκεται και το τί δεν διώκεται, η σημερινή είδηση για τον Άρειο Πάγο, τον Ζαγοριανό και την απόφαση να μην απομακρυνθεί βρε αδελφέ, δεν συντρέχει λόγος, μας έρχεται κουτί. Μέχρι και ο Καστανίδης τα πήρε.
Οι κακουργηματικές πράξεις είναι τελικά ένα σχετικό μέγεθος.
Όπως λέει ο Ντεμπραί στο link που παρεθέτεις, «σε αντίθεση με τον σοφό ή τον καλλιτέχνη, ο διανοούμενος στο παρελθόν είχε ένα σχέδιο επιρροής», που σημαίνει ότι ο καλλιτέχνης ουδέποτε είχε «σχέδιο επιρροής», επομένως, για το σύστημα, τόσο αυτός όσο και το έργο του, είναι λιγότερο επικίνδυνος από τον διανοούμενο. Γι' αυτό ούτε ο Λάνθιμος ούτε ο Κούτρας θα θεωρηθούν ποτέ επικίνδυνοι, στο κάτω - κάτω δεν είσηγούνται κανενός είδους ανατροπή του κοινωνικού status, απλώς το περιγράφουν. Γι' αυτό ο κάθε Μαζιώτης είναι απείρως πιο επικίνδυνος, γιατί έχει σχέδιο, γι' αυτό και η εμμονή των οργάνων στα βιβλία: διαβάζουν, άρα είναι επικίνδυνοι.
Πριν από λίγο καιρό είχες γράψει για τον εθισμό στην αδρεναλίνη του πολέμου. Ίσως θα'πρεπε να γράψεις κάτι αντίστοιχο για τον εθισμό στην τρομοκρατία. Ή ακόμη για το πως ο ναρκισσισμός βρίσκει ένα πολύ ωραίο ένδυμα στην ιδέα του επαναστάτη.
Κατά τ'άλλα, όλοι είμαστε ότι δηλώνουμε...
Έχουμε εμείς, "ολοένα και ευρύτερα διαδιδόμενη αντιεξουσιαστική κουλτούρα";
Κοντεύουν να κάνουν κατάληψη στα σπίτια μας κι εμείς, σχεδιάζουμε ανακαίνιση.
Γιατι ειναι επικινδυνοι οι Κουτρας κ Λανθιμος?σε ρωτω γιατι δεν εχω δει ουτε τον Κυνοδοντα ουτε τη Στρελλα,ειναι τοσο καλες οι ταινιες τους?
Παντως σιγουρα το Συστημα δε φοβαται τον κινηματογραφο,εδω βγηκε απο το Χολυγουντ κιολας ταινια σα το V FOR VENDETTA,που ειναι ισως ο,τι"εξεγερσιακοτερο" εχει γυριστει στο σινεμα,κ μαλιστα Χολυγουντιανη ταινια,blockbuster!
Δε ξερω το λογο του μη φοβου.Παντως την εποχη του Γαλλικου Μαη,ο κινηματογραφος ηταν επικινδυνος,βλεπε τα μανιφεστα του Ζαν Λυκ Γκονταρ κ γενικοτερα τη Γαλλικη Νουβελ Βαγκ κ ποσο επηρεαζαν τη νεολαια
Δυστυχως για την Εξουσια,ελαχιστοι θεωρουν κινδυνο κ απειλη τον Μαζιωτη κ τους ομοιους του.Για αυτο κ η συκοφαντηση τους με ψευτικους διαλογους[ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΟ,ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΑΔΑ Κ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ,ΣΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΡΕΕΕ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ?ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΟΣΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ?]
Αλλα πραγματα αξιολογουνε ως κινδυνο κ απειλη οι πολιτες,τη φτωχια,την ανεργια,την εγκληματικοτητα στις γειτονιες.
Κ τα λεω αυτα διχως να θεωρω ολους αυτους τυπου Μαζιωτη "κοινωνικους αγωνιστες" η "ελπιδα για το αυριο"
Σιγα τα αυγα,πιο πολυ προς το ουγκ του old boy ειναι η γνωμη μου
Επισης λες κ κατι πολυ σωστο,φυσικα κ ο Ελληνας δεν ειναι αντικαπιταλιστης!!Με τους θεσμους ειναι το προβλημα του κ με το κρατος..
λαθος στο σκελος του καπιταλισμου[γιατι ο Καπιταλισμος ειναι υπευθυνος για τις ανισοτητες κ τη φτωχια παγκοσμιως,δειτε τη νεα ταινια του Μαικλ Μουρ(Καπιταλισμος,μια ιστορια αγαπης)
σωστος ομως στο σκελος της δυσπιστιας του προς το κρατος κ τους θεσμους
Το ασχημο στην Ελλαδα δεν ειναι οτι οι πολιτικοι της κατα πλειοψηφια ειναι απατεωνες η ανικανοι,το ασχημο ειναι οτι συγκριτικα με τους υπολοιπους θεσμους[τοπικη αυτοδιοικηση,Δικαιοσυνη,Ακαδημαικοι],οι πολιτικοι δεν ειναι ο,τι χειροτερο!
Κοιταξτε οπως λεει κ η apologia,ποσο ωραια συγκαλυπτει ο Α.Π τον Ζαγοριανο που φροντισε δια της ανικανοτητας[στη καλυτερη περιπτωση]νη μην αποδωθουν ΠΟΙΝΙΚΕΣ ευθυνες στους πολιτικους στην υποθεση Ζιμενς
Αψογοι,παιδια,μπραβο!
Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΑΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΜΟΙΑΖΕΙ - ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ "ΣΧΕΔΙΟ", ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ, ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ.
Λες;
Apologia, «δεν μπορώ να σε υποχρεώσω σε αυτοσεβασμό, όπως και κανέναν δεν μπορώ να υποχρεώσω να διεκδικεί τον σεβασμό της κοινωνίας. Εκαστος εφ΄ ω ετάχθη» ;)
Vrennus, εγώ νομίζω ότι αν κάτι δεν έχει ο Μαζιώτης είναι σχέδιο. Όσο για την επικινδυνότητα του Λάνθιμου και του Κούτρα, θεωρώ ότι σε βάθος χρόνου είναι απείρως μεγαλύτερη από αυτήν του Μαζιώτη, που (ακόμα τουλάχιστον, αφού το μέλλον δεν μπορεί να το προδικάσει κανείς)περισσότερο από απειλή συνιστά έναν (αθέλητα βέβαια για τον ίδιο) ιδανικό συμπαίκτη. Ο Λάνθιμος και ο Κούτρας κάτι τελικά θα αλλάξουν, απλά δεν θα είναι τόσο απτό, τόσο μετρήσιμο.
Κρυστάλλη, ίσως όλοι είμαστε κάτι ανάμεσα σε αυτό που δηλώνουμε και σε αυτό που δηλώνουν οι άλλοι ότι είμαστε. Ίσως λοιπόν ο Μαζιώτης να είναι τελικά κάτι ανάμεσα σε κοινωνικό αγωνιστή όπως φαντασιώνεται ο ίδιος και σε τρομοκράτη όπως ονοματίζεται από το σύστημα (όπως ονοματίζονται εννοώ οι τοποθετήσεις εκρηκτικών μηχανισμών). Όσο για τον εθισμό ασφαλώς και συμφωνώ, μόνο που η ύπαρξη ενός ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος παίζει συχνότατα καθοριστικό ρόλο. Ο στρατιώτης στο Hurt Locker όντας Αμερικάνος έχει πολλαπλάσιες ευκαιρίες να πάει να την καταβρεί σε πολέμους από ό,τι αν ήταν Έλληνας. Αντίστοιχα ο Έλληνας που θα θελήσει να ψάξει αντιεξουσιαστικές πρακτικές έχει πολλαπλάσιες ευκαιρίες να το κάνει στην Ελλάδα απ΄ ό,τι στην Αμερική. Όσο για τον ναρκισσισμό δεν θα τον απέρριπτα ως εξήγηση, όπως δεν θα απέρριπτα και οποιαδήποτε άλλη ψυχολογικής βάσης εξήγηση, αφού δεν θεωρώ ότι ο δρόμος που παίρνει ο καθένας εξηγούνται μόνο από τις εκάστοτε κοινωνικές συνθήκες.
Ειδικά πάντως στη φωτογραφία του ποστ, νομίζω ότι ο ναρκισσισμός συναντά την αληθινή συγκίνηση: δηλαδή δυσκολεύομαι να φανταστώ σκηνικό στο οποίο ο Μαζιώτης θα αγαπά περισσότερο τον εαυτό του, θα νιώθει περισσότερο δικαιωμένος, περισσότερο πλήρης: οι εχθροί τον έχουν συλλάβει, του έχουν αποδώσει ηγετικό ρόλο, οι σύντροφοί του τον επευφημούν, ο κόσμος είναι στην ιδανική του θέση και όλα έχουν βρει το παντοτινό τους νόημα.
Riski, τα «σπίτια μας», οι βεβαιότητές μας, ο τρόπος μας, κλυδωνίζεται και θα κλυδωνιστεί πολύ περισσότερο, από την οικονομική κρίση ως την εγκληματικότητα, και μάλλον όλοι θα τραβούν προς τα άκρα, οι πολλοί προς τα άκρα που θα ζητούν ασφάλεια με κάθε τίμημα, οι λιγότεροι προς τα άκρα που θα ζητούν γαία πυρί μιχθήτω.
Celin, να τα δεις, ειδικά τον «Κυνόδοντα» δεν πρέπει να τον χάσεις.
Ανώνυμε, όντως η εξουσία κοιτάζει και βλέπει στους εκρηκτικούς μηχανισμούς τον εαυτό της στον καθρέφτη. Αυτό την αφορά: η διαχείριση της βίας. Γιατί ως γνωστόν ο πολιτικός δεν μπορεί να είναι κινηματογραφιστής, δεν μπορεί να είναι λαπάς.
Δεν υπάρχει κάτι πιο trendy από το να το παίζεις πολέμιος του trendy και εναλλακτικός. Επίσης τα μεγαλύτερα τσιράκια του κατεστημένου είναι αυτοί που το παίζουν επαναστάτες και πολέμιοι του..... Πλέον το νασαι αριστερός είναι mainstream και είσαι ένα γρανάζι του συστήματος κατά τον τρόπο αυτό. Ρίξτε μια ματιά http://sygrouomeno.blogspot.com/ στην τελευταία δημοσίευση '' περί επαναστατών''
Σοφιστή, κατ' αρχάς έχεις μπερδέψει λιγάκι τις έννοιες. Το να δηλώνει ή να είναι κανείς αριστερός αφενός το επιτρέπει το πολίτευμά μας (ενδεχομένως δεν θα έπρεπε, αλλά αυτό είναι άλλης τάξης συζήτηση) και αφετέρου η έννοια αριστερός δεν ταυτίζεται με την έννοια τρομοκράτης.
Από εκεί και πέρα όσο τρέντι κι αν είναι να το παίζεις πολέμιος του τρέντι, εναλλακτικός και επαναστάτης, φέρει πάντως κάποιους κινδύνους, όπως ας πούμε το να πας φυλακή για πολλά χρόνια.
Μωρέ, έτσι όπως τα λες είναι. Απλώς επειδή προσωπικά είμαι εδώ και πολύ καιρό καρφωμένη στο γαία πυρί μιχθήτω και γνωρίζοντας πόσο λίγοι είμαστε οι τρέντι που τραβάμε από αυτή τη μεριά, μαντεύω ότι είναι ακόμα πάρα πολλοί από την άλλη. Βέβαια οι συσχετισμοί θα αλλάξουν σύντομα, αλλά ως τώρα έτσι είναι τα πράγματα, γι' αυτό είπα και ό,τι είπα.
:)
Δεν θα φανερώσεις τι είναι καπιταλισμός, ΟΒ;
"Ο καιρός των επαναστάσεων έχει παρέλθει" Μάλλον μυωπική μου φαίνεται αυτή η διαπίστωση. Μοιάζει με τη διαπίστωση ενός ογδοντάρη ότι τα νιάτα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Για τον ίδιο σίγουρα, ισχύει όμως για τους δεκαοχτάρηδες; Με άλλα λόγια, η φωτογραφία της παρούσας συγκυρίας αποτυπώνει το τέλος των επαναστάσεων. Είμαι βέβαιος όμως ότι το φιλμ στα επόμενα καρέ του έχει προβλέψιμα απρόβλεπτες εξελίξεις.
η φωτο κάλλιστα θα μπορούσε να είναι έξω απο ΒΙρλανδικό δικαστήριο με τη διαφορά οτι μετά οι κουκούλες θα πήγαιναν για Guinness και όχι για τσίπουρα
κατά τα άλλα έτσι όπως πάνε τα πράγματα, ο Mαζιώτης και οι συν αυτώ θα φαντάζουν σύντομα σαν την Αγία Τερέζα , οι άνθρωποι φέρονται σαν θηρία πια , ακόμη και στο φούρνο, στο πάρκινγκ , στο γκισέ..
Κ.Κ.Μ.
και εγω ειχα την απορια τι γινανε ολα αυτα τα μπουμπουκια απο την καταλυψη του πολυτεχνιου...
Το παίζαν οι μικρότεροι.
Το παίζαν και οι μεγαλύτεροι.
Ζήλεψαν όμως όσοι δεν ήταν
ούτε μικρότεροι ούτε μεγαλύτεροι
και άρχισαν να το παίζουν κι’αυτοί.
Έτσι τώρα, το παίζουμε όλοι.
Το θέμα δεν είναι τι βγάζει η αστυνομία, αλλά τι στέλνουν ως πληροφορίες οι δημοσιογράφοι. Αν η αστυνομία κάνει για λόγους δικούς της ό,τι κάνει, οι δημοσιογράφοι δεν τα ελέγχουν;
τεραστια η (κατω) φωτογραφια.
meshuggener
Manuel, εννοείται ότι όσο το φιλμ της ζωής θα συνεχίζεται νομοτελειακές θα είναι οι ανατροπές στην πλοκή του.
ΚΚΜ, τσίπουρα λες, ε; Πιθανότερες θα θεωρούσα κι εδώ τις μπύρες.
Δείμο του Πολίτη, όπως είπε και η Τρέμη αγανακτισμένη προχθές δεν θα της υποδείξει κανείς κουκουλοφόρος πώς να κάνει τη δουλειά της.
Μπορείς εσύ Vrennus να εννοιλογήσεις πιότερο αυτό που λες "σύστημα"; Αν δεν βαρύνεσαι.
Mήπως δεν είναι τυχαίο που στη συγκεκριμένη συγκυρία, η Ελλάδα παράγει "Στρέλλα", "Κυνόδοντα" και αντιεξουσιασμό; Μήπως αυτό δεν είναι αντιφατικό;
Εγω ένα έχω να πω: τώρα που πιαστηκαν αυτοί και θα πάνε μέσα, θα λυθούν όλα μας τα προβλήματα! βρήκαν και τα λεφτά που έλλειπαν από τα ταμεία του κράτους μέσα στο αμάξι του Γουρνά (να ποιοι τα φαγανε) και θα γλιτώσουμε την πτώχευση. Ζήτω! Ειναι προφανές ότι αυτά τα λαμόγια βρίσκονταν πίσω από όλη την αυθαιρεσία, τη διαφθορά, την παραοικονομία και τη ρεμούλα που κόντεψαν να καταστρέψουν τη χώρα.
ΜΟΝΟ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ.
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΟΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Aνώνυμε των 8:03, δεν το βρίσκω αντιφατικό.
Ανώνυμε των 1:01, δεν διαφωνώ.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home