Τρίτη, Μαρτίου 02, 2010

Nα ζήσουμε, να μας θυμόμαστε.
αυτή είναι η υπευθυνότητα
κι αυτές είναι οι πολιτικές επιλογές,
τότε το ίδιο επιχείρημα ισχύει κατ΄ αναλογία και για τον 13ο, τον 12ο, τον 11ο, τον 10ο, τον 9ο, τον 8ο, τον 7ο, τον 6ο και τον 5ο.
Όσους μισθούς αντέχει η οικονομία.
Έξι αντέχει - έξι να δοθούν.
Πέντε αντέχει - πέντε να δοθούν.
Τέσσερις - τέσσερις.
Το πάρτι τελείωσε.
Κάλλιο 4 και στο χέρι, παρά 14 και καρτέρει.
Και όπως κατέληξε κι ο Μητσοτάκης σήμερα,
ας μην γελιόμαστε,
τελικά θα μας κρίνουν οι αγορές.

34 Comments:

At 3/03/2010 12:33:00 π.μ., Blogger roadartist said...

Και σιγά μην τιμωρηθούν ποτέ όσοι αρπάξανε τα χρήματα.. Εξοργιστική η κατάσταση..

 
At 3/03/2010 01:03:00 π.μ., Blogger celin said...

ROADARTIST
H ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ..
ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ
Κ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΧΕΣΕΙ
ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΗΨΗ Κ Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕΙΡΞΗ ΕΝΟΣ- Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ,-ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
ΑΝ ΔΕ ΔΕΙΞΕΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΩΣ ΤΩΡΑ
ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΑΛΛΑΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ
ΕΝΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ Κ ΕΝΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ
ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ ΑΛΛΑΓΗΣ
Κ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ
Κ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΝ ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

 
At 3/03/2010 01:03:00 π.μ., Blogger squarelogic said...

Road,
εκτός απ τους πολιτικούς και τα λαμόγια γύρω τους,μήπως εννοείς και όλους όσους χρησιμοποίησαν κάθε διαθέσιμο πολιτικό μέσο για να διορισθούν σε κάποια αργομισθία στο Δημόσιο?
Για όλους τους παιδιόθεν οκνηρούς που μην έχοντας κατακτήσει κανένα προσόν αντάλλαξαν τις ψήφους τους με την εργασιακή νιρβάνα του Δημοσίου ώστε τώρα αυτό να έχει τριπλάσιους Δ.Υ. απ οτι το μέγεθος της χώρας δικαιολογεί?
Το πράγμα πάει βαθύτερα βλέπεις...

 
At 3/03/2010 01:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε φίλε Παλιόπαιδο είσαι μέσα στο κεφάλι μου! Αμέσως μετά που είδα τη συνέντευξη σκέφτηκα εσένα! Να μπω και να γράψω κάτι, αλλά το σκέφτηκα 2η φορά και το άφησα γιατί δεν κόλλαγε πουθενά. Ήταν εντελώς ξεκάρφωτο.
Κι έρχεσαι μετά από λίγο να κάνεις παρόμοιες σκέψεις και να δώσεις το κατάλληλο βήμα. Λοιπόν :
ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΕΘΝΙΚΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗ ΣΙΜΕΝΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ) ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ. Δεν είχα φοβηθεί καθόλου μέχρι σήμερα (κατάρευση κλπ), αλλά μετά από αυτό δεν νιώθω πλεον τοσο καλα.

Γιώργος από Ν.Κόσμο.

 
At 3/03/2010 01:38:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Γιώργο, ζει μεγάλες μέρες ο Μητσοτάκης. Με τα αυριανά μέτρα θα έχει στύση πρώτη φορά μες τον 21ο αιώνα.
Για τον 22ο βλέπουμε ;)

 
At 3/03/2010 01:43:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Roadartist και Celin, συμφωνώ στη γενική εικόνα με τον Square. Θέλω να προσθέσω όμως σε αυτήν την γενική εικόνα ότι τώρα που βρήκανε παπά θα θάψουνε πέντε έξι, τώρα θα βρουν ευκαιρία να περικόψουν μισθούς και στον ιδιωτικό τομέα, τώρα θα βρουν ευκαιρία πολλοί πλούσιοι να γίνουν ακόμη πιο πλούσιοι και ότι επίσης προσπαθεί να περαστεί από τα ΜΜΕ μια εικόνα ότι όλοι μαζί ενωμένοι θα υποστούμε τα αναπόφευκτα κακά, ενώ:

α) δουλειά των πολιτικών είναι να διαπραγματεύονται τα παρουσιαζόμενα ως αναπόφευκτα
και
β) κατεξοχήν δουλειά τους είναι ο καταμερισμός των κακών, που ακόμη και αν ήθελε υποτεθεί πως είναι αναπόφευκτα, πάντως αυτός (ο καταμερισμός) καθόλου μα καθόλου αυτονόητος ή αυτόματος δεν είναι.

 
At 3/03/2010 02:27:00 π.μ., Blogger celin said...

OLD BOY
ΕΙΠΕς μια σωστη κουβεντα-μεταξυ πολλων αλλων βεβαια!-
καταμερισμος των κακων
εγω θα σου μιλησω για καταμερισμο των ευθυνων
ιδια ειναι η ευθυνη του πατερα που απτο φοβο του να μη μεινει το παιδι του ανεργο,κανει τα παντα για να το βαλει στο δημοσιο
ιδια ειναι η ευθυνη αυτου του πατερα με την ευθυνη του πολιτικου
που κ κατεκλεψε τη χωρα
κ εθισε τον πατερα του παραδειγματος σε μια συγκεκριμενη νοοτροπια?
για ποια ατομικη ευθυνη μιλαμε
η πολιτεια ειναι υπευθυνη για την τηρηση των νομων κ την εφαρμογη της αξιοκρατιας
η πολιτεια,καλως η κακως,εχει πατερναλιστικο ρολο
κ μεσω των παραδειγματων της,διαμορφωνει τις συνειδησεις των πολιτων
αν μεταφεροταν το ελληνικο πολιτικο συστημα στην γερμανια
κ οι γερμανοι ειχαν επι 30 χρονια παπανδρεου καραμανλη κ μητσοτακη
ιδια σκατα με εμας θα ηταν
αυτη η ατομικη ευθυνη που εχει γινει της μοδας τελευταια
για μενα δεν ειναι τιποτα αλλο παρα προπαγανδα της εξουσιας που την καταπινουν αμασητη οσοι την αναπαραγουν
προπαγανδα για να νιωσει ο ελληνας συνυπευθυνος για τα δεινα της χωρας
τι λετε ρε?
εγω εφτιαξα οφ σορ κ εχω εκατομμυρια αυτη τη στιγμη στην ελβετια
η συγκεκριμενοι πολιτικοι που καλυτερα να μη κατονομασω?
εγω δεν ειμαι δημοσιος υπαλληλος
ουτε οι γονεις μου
κ δεν τους πολυγουσταρω για να ειμαι ειλικρινης
αλλα δε θα τα βαλω κ με εναν ανθρωπο που βγαζει πχ ενα 2χιλιαρο τον μηνα
κ εχουν πεσει ολα τα μμε πανω του για να τον βγαλουν υπερπρονομιουχο
να πεσουν τα μμε στα λαμογια τους πολιτικους που ρημαξαν τη χωρα
καταμερισμος ευθυνων old boy
oι πολιτικοι ειναι υπευθυνοι για το χαλι
εμεις δεν εχουμε την ιδια υπαιτιοτητα
εμεις ειμαστε απλα μ...ες
κ εγω περισσοτερο απο ολους σας που ψηφισα καραμανλη

 
At 3/03/2010 03:02:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Celin, οι πολιτικοί είναι μέρος του προβλήματος, όχι το πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι η συνολική οργάνωση της κοινωνίας μας και η γενική νοοτροπία.
Νοοτροπία που άλλωστε αντανακλάται κατ' εξοχήν στα κριτήρια που έχουμε για τους πολιτικούς που ψηφίζουμε και ξαναψηφίζουμε.

 
At 3/03/2010 03:12:00 π.μ., Blogger celin said...

ειναι λιγο φαυλος κυκλος
ειναι λιγο το αβγο του κολομβου
εμεις φταιμε που ειναι αχρηστοι κ κλεφτες?
η αυτοι φταινε για τα χαλια τα δικα μας?
η κοινωνια δεν αντιλεγω ειναι αρρωστη
κ εγω για να μην κρινω υφυψηλου,το πιο αρρωστο κυτταρο της
who made who?
εγω δινω τους περισσοτερους ποντους στις πολιτικαρες μας

 
At 3/03/2010 03:19:00 π.μ., Blogger celin said...

Α Κ ΤΟ ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΟΤΙ ΔΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΣΕΝΑ,ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΠΑΘΙΑΖΟΜΑΙ Κ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!

 
At 3/03/2010 03:23:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι, δεν νόμισα ότι πήγαινε σε μένα :)

 
At 3/03/2010 07:54:00 π.μ., Blogger gasireu said...

''τώρα θα βρουν ευκαιρία να περικόψουν μισθούς και στον ιδιωτικό τομέα, τώρα θα βρουν ευκαιρία πολλοί πλούσιοι να γίνουν ακόμη πιο πλούσιο'' ακριβώς και μιλάει μετά το καταλερωμένο Μητσοτακέικο, αλλά αν δεν τους μαυρίσουμε όλους αυτούς ποτέ, αν δεν βγούμε στο δρόμο ν'ανοίξει κανένα ρουθούνι πολιτικού αυτά θα λουζόμαστε.
Τώρα άρχισαν να κοιτάνε λίστες με ονόματα εφοπλιστών, εισοδηματιών και εμπόρων που δεν έχουν ποτέ πληρώσει ΤΙΠΟΤΑ στην εφορία.

 
At 3/03/2010 09:21:00 π.μ., Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Πάντως όταν ο επίτιμος στηρίζει την κυβερνητική πολιτική του ΠΑΣΟΚ, κάτι πάει στραβά με την πολιτική του αυτή.

 
At 3/03/2010 01:09:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Δεν μπορώ να βλέπω
τα σχόλια να είναι 13
και από πάνω
τη φωτογραφία του Μητσοτάκη.

 
At 3/03/2010 06:42:00 μ.μ., Blogger Unknown said...

Οι κομματικοί στρατοί του δημοσίου έχουν και αυτοί μερίδιο στην κρίση, οκ σήμερα πληρώνουν, δυστυχώς πέφτει το βάρος επί δικαίων και αδίκων μέσα στο δημόσιο. μήπως όμως αυτή είναι η αρχή, γιατι λίγο μονόπαντα μου φαίνονται τα μέτρα, τα λαμόγια, οι φοροφυγάδες, τα κομματικά πρωτοπαλίκαρα και οι παρατρεχάμενοι των κομμάτων με λιμουζίνες, οδηγούς, αργομισθίες, ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, οι μεγαλοεφοριακοί? Τώρα δεν είναι η ώρα να αλλάξουν πληρώσουν και αυτοί. Τόσο καιρό τη γλύτωναν γιατί το σύστημα μοίραζε χρήμα σε πολλούς για να αφήσουν όλους τους παραπάνω να λαφυραγωγούν. Τώρα, που αρχίζει να αγγίζει και να μας πονάει όλους αυτή η σαπίλα τώρα θέλω να πιστεύω ότι ίσως υπάρξει μια ελπίδα. Ξερετε τι θυμάμαι...τους φίλου-συγγενεις πασόκους το 80 που ανερυθρίαστα λέγανε...εντάξει, φάγανε, αλλά δώσανε κιολας...τώρα που ήρθε η ώρα να πληρώσουμε και αυτά που φάγανε και αυτά που δώσανε ελπίζω οι συνειδήσεις κάποιον να μην είναι πλέον τόσο ελαστικες

 
At 3/03/2010 08:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όταν διώξουμε από μέσα μας τον Έλληνα ραγιά που ζητάει ρουσφέτι από τον κάθε πολιτικό, όταν ξεκαθαρίσουμε ποιοι είναι μύθοι και ποιες είναι οι αλήθειες για την ιστορία μας ως έθνος, όταν απαλαχθούμε από την κληρονομική "δημοκρατία", όταν συνειδητοποιήσουμε πόσο λάθος είμαστε ως κοινωνία, τότε ίσως αναθρέψουμε καλύτερους πολιτκούς στο μέλλον, ίσως τους ψηφίσουμε και ίσως δημιουργήσουμε μια ευνομούμενη, αξιοκρατική και πιο δίκαιη κοινωνία.

 
At 3/03/2010 09:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος Πολίτης said...

Μα για ποιο 2χίλιαρο μιλάει ο celin... Σε ποια χώρα ζει άραγε.

Eχει δει τη ζωή που κάνουν οι εφοριακοί;

Ολοι είναι κονομημένοι. Με περιουσίες που δε γίνονται μόνο με ένα διχίλιαρο.

Μήπως είναι δίκαιο άραγε τα επιδόματά τους να φορολογούνται αυτοτελώς; (σχεδόν αφορολόγητα δηλαδη...).

Μήπως είναι δίκαιο και προοδευτικό να παίρνουν υπάλληλοι σε δημόσιες υπηρεσίες οδοιπορικά για μετακινήσεις που δεν κάνουν;

Μήπως είναι δίκαιο το έπίδομα ...ευθύνης;

Mήπως είναι δίκαιη η άδεια ...υπολογιστή;

Μήπως είναι δίκαιο οι ταξιτζήδες να φορολογούνται για 16.000 Ευρώ ετήσιο εισόδημα άσχετα αν βγάζουν πολύ περισσότερα;

Ο κύριος Τσίπρας όταν λέει ότι ρίχνονται στη πυρά οι εργαζόμενοι και τα ιερά κεκτημένα τους αυτά εννοεί;

E όχι ρε π... Αυτή η φαυλότητα θα σταματήσει. Γιατί πρέπει να γίνουμε κράτος επιτέλους.

Και μακάρι η πραγματική πλειοψηφία των Ελλήνων να διοργάνωνε αντισυγκεντρώσεις στην ΑΔΕΔΥ στο ΠΑΜΕ κι όλους αυτούς, και να τους πάρει στο κυνήγι, για να φανεί και στα ΜΜΕ ποια είναι η πραγματική βούληση της κοινωνίας.

 
At 3/03/2010 10:54:00 μ.μ., Blogger celin said...

ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΛΙΤΗ
με αδικεις
αν δε βαριεσαι,διαβασε ξανα τι λεω
εγω παντως που σε διαβασα διαπιστωνω οτι
συμφωνουμε σχεδον σε ολα
κανεις μονο ενα λαθος,υπεραπλουστευεις τα πραγματα οταν ταυτιζεις το συνολο των δημοσιων υπαλληλων με τους εφοριακους
οι περισσοτεροι δημοσιοι υπαλληλοι ειναι μικρομεσαιοι
κατι εφοριακους,τελωνειακους κ λοιπους προνομιουχους
αυτους πρεπει ο παπανδρεου να τους πατησει στο σβερκο
γνωριζω τη διαφθορα που υπαρχει σε αυτους τους κυκλους
βαλε κ κατι πολεοδομιες
κατι δημους κ νομαρχιες
κατι υπαλληλους της βουλης με τους 16 μισθους
κατι τεμπελοσκυλα στρατιωτικοι με συνταξη στα 45 κ τρελα εφαπαξ
περα απτον περιορισμο των προνομιων τους,
εξοστρακισμο θελουν οι διεφθαρμενοι οχι απλως διοικητικες κυρωσεις
αλλα το ξανα λεω
περα απο ολα αυτα που γραψατε ολοι κ συμφωνω
πρεπει να απαιτησουμε με καθε τροπο κ με καθε μεσο να μπουν καποια λαμογια πολιτικοι στη φυλακη
οσο δε γινεται αυτο κ δε κινουνται διαδικασιες διωξης τους
εγω παραμενω καχυποπτος
ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΔΑΝΑΟΥΣ Κ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΟΒΟΝΤΑΣ....
ΥΓ ΡΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ
ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΦΠΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΜΜΕΣΩΝ ΦΟΡΩΝ
ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙΣ ΤΑ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ
Κ ΝΕΚΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ?

 
At 3/03/2010 11:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε πολίτη έχεις συγκρίνει ποτε Δημόσιους και Ιδιωτικούς μισθούς με ας πούμε τον κατιμά, την Ιρλανδία; Με το κόστος ζωής; Mην τρελλαθούμε κιόλα ότι οι μισθοί φταίνε, ότι πάει γαμιώντας η χώρα και φταίνε οι μισθοί, αλλού πήγαν τα λεφτά, στα σκάνδαλα, στα ζήτω και στη 0 παραγωγικότητα συνολικά του δυναμικού...φάγατε όλοι την καραμέλα...Η νομίζεις ότι τον εφοριακό θα τον ηθικοποιήσεις αν του φορολογήσεις το επίδομα, ο λερωμένος χέστηκε, θα εκβιάσει όταν είναι πάλι και χειρότερα, αλλιώς τιμωρούνται οι παρεκτροπές και η διαφθορά όχι έτσι, αυτά ήταν για να μάθουμε συνολικά να είμαστε τα κωλόπαιδα της Ευρώπης...τιμωρία μαζί με αναγκαία μέτρα!

 
At 3/03/2010 11:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

''πρεπει να απαιτησουμε με καθε τροπο κ με καθε μεσο να μπουν καποια λαμογια πολιτικοι στη φυλακη''

celin έτσι!

 
At 3/04/2010 03:49:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"ιδια ειναι η ευθυνη του πατερα που απτο φοβο του να μη μεινει το παιδι του ανεργο,κανει τα παντα για να το βαλει στο δημοσιο;"

Σε άλλον απευθύνεται η ερώτηση, αλλά να..., μετξύ μας είμαστε, είπα να απαντήσω κι εγώ:
Όχι, δεν είναι ίδια, είναι μεγαλύτερη η ευθύνη του πατέρα (δεν έχει άλλη ταυτότητα και υπόσταση; Δεν είναι πολίτης, Έλληνας, άνθρωπος, κάτι;). Μεγαλύτερη είναι η ευθύνη του παπάρα που πουλάει την ψήφο του για να γλείψει λαμόγια -και να ισχυροποιήσει τη θέση τους- για να χωθεί το παιδί του παράτυπα (ίσως και παράνομα) στο δημόσιο. Ακόμα μεγαλύτερη που το "παιδί" δεν είναι 12 χρονών, είναι άντρας ή γυναίκα , μεγαλωμένο να μη θέλει παρά να χωθεί στο δημόσιο, χωρίς όνειρα, χωρίς φιλοδοξίες παρά για μια θεσούλα -ενίοτε αργόμισθου- με τις ξεφτιλισμένες "πλάτες" του μπαμπάκα του.
Μπαμπάς και "παιδί" είναι για κλάμματα -και με δεκαπλάσια ευθύνη από το βύσμα που ψηφίζουνε και οι δυο τους σαν πουτάνες.

Με το συμπάθειο, κι όλας, τη γνώμη μου λέω.

 
At 3/04/2010 04:40:00 π.μ., Blogger celin said...

αεροζολ
δε ξερω τι δουλεια κανεις,αλλα για να βγαζεις τετοια χολη για τους δημοσιους υπαλληλους προφανως δε θα εισαι δημοσιος υπαλληλος
μπορει να εισαι απτους οικονομικα ευκαταστατους που εξεταζουν επικριτικα αυτους που δεν εχουν στον ηλιο μοιρα,επειδη δεν εχουν στον ηλιο μοιρα κ κανουν οτι μπορουν για να αποκτησουν
μπορει να εισαι ενας σκληρα εργαζομενος που βλεποντας εκεινους που δεν εχουν το φοβο της απολυσης λογω της μονιμοτητας
βλεποντας τους αυτους λοιπον,αφηνιαζεις κ βγαζεις τη χολη που μολις εβγαλες
εγω επαναλαμβανω οτι δεν εχω καμια σχεση με το δημοσιο
απλα εξεφρασα κατι σαν συμπαθεια
κατι σαν κατανοηση
για τους μη προνομιουχους της ζωης που για αυτους μια θεση στο δημοσιο ειναι το ονειρο τους
ειναι το ταβανι φιλοδοξιων τους
γιατι ο δικος τους οριζοντας δε φτανει ψηλοτερα
γιατι τους εχει γονατισει η αβεβαιοτητα κ δε ξερουν αυριο τι ξημερωνει
το αισχος που επικρατει στην ελλαδα με τα μισα εσοδα του κρατους περιπου να πηγαινουν στους μισθους των δημοσιων υπαλληλων
αυτο το αισχος δε πρεπει να συνεχιστει
κ για το κραξιμο που τρωνε δε σταναχωριεμαι κ ιδιαιτερα
ΑΛΛΑ
το να τους βαζουμε στο ιδιο καζανι με τουσ πολιτικους
το να εξισωνουμε τις ευθυνες τους
ειναι αδικο
ειναι λανθασμενη θεωρηση των πραγματων
ειναι σα να λεμε οτι δε φταιει κυριως ο βιαστης
οτι περισσοτερο φταιει η βιασθεισα που τρομαγμενη,δεν αντισταθηκε
ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΙΑΣΤΗΣ ΕΝΑΣ Ο ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΑΣ ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΘΙΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ
ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΕΥΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΝΑ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΓΚΗΠΙΣΣΑ
ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΠΟΡΝΗ
Κ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
δεν κυβερνησαμε αυτη τη χωρα αεροζολ ουτε εγω ουτε εσυ
μπορει βεβαια να τα καναμε κ χειροτερα που ξερεις
ολοκληρωνοντας,κατι με ενοχλησε στην τοποθετηση σου
σου ξαναλεω οτι ειναι αισχρο ολους αυτους τους δημοσιους υπαλληλους να τους πληρωνουμε εσυ κ εγω
αλλα κ παλι,κατι δε μου καθησε καλα στην τοποθετηση σου
πουτανες ο μπαμπας κ το παιδι του παραδειγματος μου?
δεν ειναι ο τονος σου καταγγελτικος
ειναι υβριστικος
μυριζει κομπλεξ κ μιζερια,αεροζολ
σαν τον σων πεν,στην ταινια η δολοφονια του ριτσαρντ νιξον
που ειχε ολα τα δικια του κοσμου να σκοτωσει αυτον τον διεφθαρμενο πολιτικο
αλλα ο λογος για την αποπειρα δεν ηταν τελικα η διαφθορα του νιξον
ηταν η τραγικη ζωη που ζουσε ο ηρωας σων πεν
κ ο νιξον δεν ηταν παρα ενας συμβολισμος, μια προσωποποιηση των δεινων του
ενας αποδιοπομπαιος τραγος
μια υποσυνειδητη αντισταση για αυτοκριτικη
τον αντιλαμβανεσαι τον παραλληλισμο,φανταζομαι
με το συμπαθειο κιολας
κ εγω τη γνωμη μου λεω

 
At 3/04/2010 06:29:00 μ.μ., Blogger Auslaender said...

Ευτυχώς που υπάρχουν οι πολιτικοί, οι Γερμανοί, η Goldman Sachs και τα hedge funds και ο Μητσοτάκης, είναι μια κάποια λύση. Γιατί αν σκεφτούμε πως υπεύθυνοι είναι αυτοί που πληρώνουν τα φακελάκια στους γιατρούς και το γρηγορόσημο στο δημόσιο... αυτοί που παρκάρουν στη θέση για ανάπηρους στο Carrefour χωρίς να είναι... αυτοί που πήγαν σε κάποιο βουλευτή για να τους βοηθήσει να βρουν μια θέση stage... αυτοί που συνέχιζαν να ψηφίζουν τους ίδιους ανίκανους... αυτοί που δεν τους ψήφισαν ποτέ λέγοντας "όλοι ίδιοι είναι" και προτίμησαν να πάνε 3ήμερο στη Ρώμη... Όλοι όσοι προτίμησαν να ζούν σε μια κοινωνία όπου ο νόμος είναι απόλυτα σχετικός και οι πολιτικές ευθύνες ανήκουν μόνο σε 300 ανθρώπους δίπλα στον Εθνικό Κήπο... τα βράδια θα αργούν να ξημερώσουν λίγο παραπάνω.

 
At 3/04/2010 07:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος Πολίτης said...

Celin για το αν θα μπει κανείς στη φυλακή περίμενε λίγο.
Ηδη τέθηκε το θέμα για ποινικές ευθύνες αυτών που κοροιδευαν την ΕΕ αλλά ακούω διάφορα Λαζοπουλικά όπως "γιατί δε πιάνουν από το 81" και άλλα τέτοια που μόνο αποπροσανατολίζουν.
Συμφωνώ και επαυξάνω για τους 16 μισθούς των υπαλλήλων της βουλής και για όλα τα άλλα.
Το θέμα είναι ότι όλος ο κόσμος μίλαγε για τους προνομιούχους δημόσιους υπάλληλους, για τον αντιπαραγωγικό και σπάταλο δημόσιο τομέα απ τον οποίο υποφέρει. Και τώρα που πάει να γίνει μια προσπάθεια εξορθολογισμού των μισθών και των δαπανών, ακούω πολλούς να αντιδρούν κι άλλους να λένε.... "Ελα μωρέ το επίδομα μας φταίει τώρα".
Το ίδιο άκουσα και από αρκετούς για τα stage.
Αν όμως δε μας φταίει το ένα δε μας φταίει το άλλο, τότε δε πρόκειται ποτέ να γίνει τίποτα έστω και τώρα που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

 
At 3/04/2010 08:24:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

George, τα πράγματα νομίζω είναι πιο απλά. Φταίνε ΚΑΙ όλοι αυτοί που λες αλλά προφανέστατα φταίνε ΚΑΙ οι πολιτικοί και η Γκόλντμαν Σακς και τα Χεντζ φαντς. Ο νοσηρότατος τρόπος δόμησης της ελληνικής κοινωνίας, όπου το Δημόσιο ήταν η μεγάλη αγελάδα την οποία όλοι αρμέγαμε, δεν αθωώνει κανένα κερδοσκόπο και κανένα αεριτζή που τζογάρησε επί του νομίσματός μου, επί των ομολόγων, που έκανε με τα παιχνίδια του το χρέος να γιγαντωθεί και ανάγκασε τελικά να παρθούν τα μέτρα που πάρθηκαν και όλα όσα έρχονται στο μέλλον.

 
At 3/04/2010 10:49:00 μ.μ., Blogger Auslaender said...

Old Boy, όταν μια χώρα (και ακόμη περισσότερο, μια κοινωνία) φτάνει στα όρια της χρεοκοπίας δεν υπαρχουν (πολλοί) αθώοι και σίγουρα αυτοί δεν βρίσκονται στα γραφεία της Goldman Sachs. Αυτό όμως που με απογοητεύει και στάθηκε αφορμή για το σχόλιο μου είναι πως ενώ βρισκόμαστε σε μια μοναδική ιστορική ευκαιρία ως κοινωνία να κάνουμε αυτοκριτική σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης εξακολουθεί να προσπαθεί να βρεί τους 2-10-300 αποδιοπομπιαίους τράγους αντί να κοιταχτεί στον καθρέπτη. Προσωπικά πιστεύω πως το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι τα κοιτάξουμε τα δικά μας λάθη, το σημαντικότερο εκ των οποίων είναι η ανοχή μας στην σχετικοποίηση του νόμου και του (σπασμένου πλέον) κοινωνικού συμβολαίου. Υποθέτω πως αυτή μου η άποψη οφείλεται στο ότι ζω ένα χρόνο στην Ελβετία και πιστεύω πως αν αυτή η χώρα λειτουργεί (με τα πολλά στραβά της) είναι γιατί η νομοθέτηση είναι πεδίο έντονης αντιπαράθεσης και διαλόγου αλλά η νομοθεσία σεβαστή. Α, και επίσης γιατί οι πολίτες επιλέγουν πολιτικές, όχι πολιτικούς. Τη διαφορά ανάμεσα στα 2 χρειάστηκε να έρθω εδώ για να την καταλάβω.

 
At 3/04/2010 10:49:00 μ.μ., Blogger Auslaender said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 3/05/2010 12:09:00 π.μ., Blogger celin said...

ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΛΙΤΗ
εχεις δικιο.δυστυχως εχεις δικιο
εγω ποτε δεν ισχυριστηκα οτι δεν υπαρχει ΚΑΙ ατομικη ευθυνη για το χαλι που ζουμε
κ ποτε δεν ισχυριστηκα οτι δεν πρεπει να ψαλιδιστουν τα εισοδηματα των υψηλομισθων δημοσιων υπαλληλων
το 53% των εσοδων του κρατους σπαταλαται για τους μισθους κ τις συνταξεις τους[εκτος αν εχω πεσει θυμα παραπληροφορησης]
αισχος κ ντροπη
αλλα αν πρεπει να τιμωρηθουν τα παιδια των στεητζ κ να απολυθουν χανοντας ενα 500αρικο που τους ηταν πολυτιμο
αν πρεπει να κοπουν επιδοματα ακομα κ των χαμηλομισθων του δημοσιου
πριν απο αυτα,δεν θα πρεπει να λογοδοτησουν τα λαμογια οι πολιτικοι?
εχω γινει γραφικος που το επαναλαμβανω συνεχεια,το γνωριζω
αλλα οσο δεν βλεπω να κινουνται διαδικασιες διωξης καποιων απο αυτους
τοσο θα παραμενω καχυποπτος για τις προθεσεις των κυβερνωντων
οσο δεν τιμωρουνται οι πρωταιτιοι για τη καταρρευση των οικονομικων της χωρας
καλυπτομενοι απο τους συναδελφους τους
τοσο θα μου ξυνιζει η δουλεια
α
κ περα απο τους πολιτικους
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ,ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ Κ ΛΟΙΠΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ?
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥΣ?
παιδια,νομιζω οτι ειδαμε το τυρακι αλλα δεν ειδαμε τη φακα
διαιρει βασιλευε για ακομη μια φορα
ωραια λοιπον,ας τη καταργησουμε τη μεσαια αστικη ταξη
να υπαρχουν μονο φτωχοι κ παμπλουτοι
μακαρι να αποδειχτει ο γιωργος εθνοσωτηρας
κ μακαρι το προβλημα στην ελλαδα να ειναι κυριως οι υπεραριθμοι δημοσιοι υπαλληλοι
φοβαμαι οτι υπαρχουν αλλα,πολυ σπουδαιοτερα
τωρα αν θεωρουμε προβληματα τις καταληψεις των θεσεων των αναπηρων
κ τα φακελακια στους γιατρους,
αν θεωρουμε τα προβληματα αυτα εφαμιλλα με τις κερδοσκοπικες διαθεσεις των βρυκολακων τυπου γκολντμαν σακς...
ας σοβαρευτουμε κ ας κοψουμε τις σαχλαμαρες
δεν τις επιτρεπουν οι δυσκολοι αυτοι καιροι τις σαχλαμαρες
ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 11 Κ 43
ευχαριστω!

 
At 3/05/2010 03:22:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Οκ, George, όπως το θέτεις, δεν θα διαφωνήσω. Θεωρώ πάντως πως αυτή η αυτοκριτική έχει αρχίσει να γίνεται και δη με επώδυνο τρόπο. Απλά, όπως είπα και στο προηγούμενο σχόλιο, δεν πιστεύω ότι η δική μας λανθασμένη δόμηση σαν κοινωνία πρέπει να μας κάνει να μη βλέπουμε και το ιδεολογικό πρόσημο των μέτρων ή το ιδεολογικό πρόσημο χάρη στο οποίο μια χώρα μπορεί να γίνεται έρμαιο της ασυδοσίας των αγορών.

 
At 3/05/2010 02:11:00 μ.μ., Blogger celin said...

OLD BOY
tο ξεφτιλισαμε με την αυτοκριτικη μου φαινεται κ τη μετατρεψαμε σε αυτομαστιγωμα λες κ ειμαστε στις φιλιππινες
εγω προσωπικα δεν εχω κλεψει κανεναν
κ ειναι αμετρητοι σαν εμενα
εμεις γιατι να αναπαραγουμε τη προπαγανδα των απατεωνων πολιτικων
τη προπαγανδα που λεει οτι ειμαστε ολοι συνυπευθυνοι κ οτι ολοι πρεπει να πληρωσουμε?
βλεπω οτι πιανει αυτη η προπαγανδα σε πολλους
ετσι ειναι ο δυτικος ανθρωπος κ στο συγκεκριμενο ζητημα οι ελληνες ειμαστε 100%δυτικοι
μη μυριστουμε πουθενα ενοχες?
τρεχουμε ασμενως να τις φορτωθουμε
πηξαμε στους ενοχικους κ τους συμπλεγματικους
οχι ρε ενοχικοι,υπαρχει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο των ελληνων που εργαζεται σκληρα κ δεν εκλεβε τον ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ του
δε θα απολογηθουν αυτοι σε κανεναν
αυτοι θα απαιτουν δικαιωση
περα απτο να απαιτουν,θα κανουν κ αλλα πραγματα,θα τα δουμε εν καιρω
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ?ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ Κ ΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑ,ΤΙ ΛΕΣ?
2-3 ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΠΑΓΚΑΛΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ
ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΧΕΙΛΙΑ ΕΤΣΙ?
ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ
Κ ΑΠΟ ΤΗ BILD
KALYTERA OI GERMANOI NA ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ
ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΧΕΙΛΙΑ
ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ

 
At 3/06/2010 03:05:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Celin, έχεις δίκιο μεν, αλλά έχεις και άδικο όσο πιστεύεις ότι οι πολιτικοί είναι κάποιο ριζικά διαφορετικό είδος ανθρώπων από εμάς που τους εκλέγουμε στα αξιώματα.

 
At 3/06/2010 03:37:00 π.μ., Blogger celin said...

ΛΕΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ
ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΩ
ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΥΤΟ
ΕΓΩ,ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ, ΔΙΑΦΩΝΩ
ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Κ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΕΡΑΤΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ Κ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ Κ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?
ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΣΚΛΗΡΑ?
Ο ΧΑΖΟΣ Ο ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ
Η ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗ ΧΩΡΑ?
ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΤΗ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑ ΤΗ ΧΩΡΑ
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ,ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΕ ΚΑΘΙΣΤΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟ
Κ ΣΥΓΓΝΩΜΗ,ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
ΝΑΙ ΕΓΩ Κ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΙΖΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΕΛΕΞΑΜΕ
ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
ΟΥΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ
ΟΥΤΕ ΚΛΕΦΤΗΣ
ΟΥΤΕ ΛΑΜΟΓΙΟ
ΟΥΤΕ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΩΛΟΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ
ΤΑ ΦΤΥΝΩ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΦΤΑ

 
At 3/06/2010 01:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος Πολίτης said...

Celin, μπορεί εσύ να μην είσαι απατεώνας.

Εχεις ακούσει "πολιτική" συζήτηση όμως σε Ελληνικό καφενείο.

"Αυτόν το βουλευτή να το ψηφίσεις. Είναι πολύ εντάξει. Διόρισε την ανηψιά μου. Τον άλλο μην το ψηφίσεις. Πήγαμε να του ζητήσυομε λεφτά για το σύλλογο και μας έγραψε..."

Λες:
ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Κ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΕΡΑΤΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ Κ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ Κ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

E λοιπόν όχι. Ο Ελληνας σε ένα μεγάλο βαθμό, ψηφίζει πολιτικούς για την εξυπηρέτηση του δικού του συμφέροντος. Και μπροστά σε αυτό γράφει στα π...ρια του και την οικονομία και το μέλλον.

Ας ελπίσουμε ότι πιάσαμε επιτέλους πάτο και ας μάθουμε στοιχειωδώς να λειτουργούμε ως κοινωνία. Να δω επιτέλους αυτό το Ελληνικό φιλότιμο που μια ζωή το άκουγα και δε το έβλεπα ποτέ στη πράξη.

 
At 3/10/2010 09:16:00 π.μ., Blogger pantsik said...

Το πιο θλιβερό απ' όλα είναι νομίζω πως και εμείς οι ίδιοι αν βρισκόμασταν στη θέση των πολιτικών μας, με τον τρόπο που έχουμε μεγαλώσει και με τις αξίες που έχουμε πάρει, θα κλέβαμε όπως αυτοί.
Είναι εύκολο να κατηγορείς κάποιον όταν αυτός είναι σε θέση εξουσίας ενώ εσύ όχι, αλλά είναι δύσκολο να διατηρήσεις αυτόν τον ηθικό σου κώδικα όταν θα έρθεις στη θέση του.

Ένα παράδειγμα: Σκεφτείτε κάποιες περιπτώσεις που ενδεχομένως κάνατε κάποια μικρή παρανομία, π.χ. αποκρύψατε κάτι από τη φορολογική σας δήλωση για να μην φορολογηθείτε γι αυτό. Γιατί να μην κάνατε το ίδιο και από τη θέση ενός μεγαλο-επιχειρηματία ή ενός πολιτικού; Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει είναι η δυνατότητα για ευρύτερου φάσματος απάτες που αφορούν μεγαλύτερα ποσά.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home