Έλα μωρή συνέχεια του Κράτους
Όταν έχεις ως βασική αρχή ζωής το «ποτέ μην κάνεις σήμερα ό,τι μπορείς να αναβάλλεις για αύριο», αναπόφευκτο είναι να έρθει εκείνη η Δευτέρα που μαθαίνεις ότι το μόνο που αποσύρεται είναι η υποψηφιότητα Αβραμόπουλου και -για πολλοστή φορά- η εμπιστοσύνη των πολιτών προς τις εξαγγελίες και τις ρυθμίσεις του Κράτους.
Άλλωστε, «το ετήσιο κόστος εφαρμογής του μέτρου υπολογίστηκε σε περίπου 400 εκατ. ευρώ λεφτά που "δεν υπάρχουν", όπως ειπώθηκε». Επίσης ... δεν είχε περιβαλλοντικό νόημα και δεν ενίσχυε την ελληνική οικονομία, καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Δηλαδή αύξανε τις εισαγωγές και επιβάρρυνε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο χωρίς να στηρίζει την ανάπτυξη ή την απασχόληση στο εσωτερικό της οικονομίας.
Προφανώς τα υβριδικά αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν τα ως τώρα κρατικά θα είναι της εγχώριας αυτοβιομηχανίας, δεν θα αυξάνουν τις εισαγωγές, δεν θα επιβαρύνουν το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο, θα στηρίζουν την ανάπτυξη και την απασχόληση στο εσωτερικό της οικονομίας, τα λεφτά για να παρθούν «υπάρχουν», ενώ το περιβαλλοντικό νόημα από την αντικατάστασή τους θα είναι πολλαπλάσιο από το περιβαλλοντικό νόημα της απόσυρσης.
28 Comments:
entelos filika. exeis xasei tin ousia m afta ta postakia...
define "ουσία"...
Μια χαρά είναι το ποστάκι.
Ψάχνεις λόγο να γκρινιάζεις. . .
Κοίτα, βασικά έμεινα με το προς απόσυρση αυτοκίνητο στο χέρι και ξαφνικά πρέπει να κάνω χωρίς δυο χιλιάρικα ήδη προϋπολογισμένα.
Οπότε μάλλον δεν έχεις δίκιο, ε;
. Έμεινα και εγώ με ένα μικρό super 5 Renault στο χέρι, αλλά τη αλήθεια να λέγεται.
. ΔΕΝ είναι οκολογικό το μέτρο, ΔΕΝ είναι αναπτυξιακό, ΔΕΝ στηρίζει την απασχόληση, ΝΑΙ επιβαρύνει το έλλειμμα τού ισοζυγίου σε πολύ κακή εποχή για τέτοια αποτελέσματα.
. Κι αυτό δεν μπορεί ούτε να συγκριθεί, ούτε να μπεί στο ίδιο τσουβάλι με την προτίμηση αγοράς αριθμού υβριδικών μικρού κυβισμού, έναντι τών "μερτσεντέ" τού ΠροκοΠάκη.
. Αρκετά κόστισαν τα δήθεν "πράσινα" μέτρα μέχρι τώρα, με την αντικατάσταση τών κλιματιστικών και την διευκόλυνση τής αγοράς τζιπ από τούς αγρότες τών βορείων προαστίων που είχαν αριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά.
νομίζω πως τα μέτρα για την απόσυρση των βλογς πρέπει να είναι περισσότερο γενναία
Κ.Κ.Μ.
Για αρχή: ευχαριστώ που μου θύμισες τον Πέτερ Γουειρ με τα αυτοκίνητα που έφαγαν το ¨Παρίσι". Την ταινία δεν την έχω δεί αλλά την είχα εντοπίσει ψάχνοντας τα πιο γνωστά φιλμ του σκηνοθέτη.
Στην ουσία τώρα: παρά την απογοήτευση του χαμένου χιλιάρικου, εντοπίζω την ένστασή σου στην συνέχεια του κράτους μάλλον παρά στην απόσυρση και την δικαιολογημένη κατάργησή της. Δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει-γιατί να ακυρωθεί το μέτρο? Να ρωτήσω όμως: θα ίσχυε επ'άπειρον; Είχε μήπως, ημερομηνία λήξης και δεν μας την είπαν οι προηγούμενοι; Η περίφημη πρώτη απόσυρση (επί Μάνου) γιατί δεν παρέμενε σε ισχύ για λόγους ισονομίας; Τελικά όσοι πρόλαβαν και εδώ θα δουν το χρήμα. Όμως:
Αυτούς τους άμοιρους μετανάστες που ξεκουράστηκε το κορμάκι τους με το φτηνό ΙΧ τους σκέφτεται κανείς? Πού θα βρίσκανε οχήματα των τρεις και εξήντα να βολευτούνε όλοι αυτοί.
Μήπως τελικά είμαστε όλοι πολύ λάθος; Που αντί να επιδιώκουμε το άνοιγμα των δρόμων, την αύξηση της μέσης ταχύτητας, τη βελτίωση της ζωής στην πολη με τα ελεύθερα πεζοδρόμια και τα πάρκιν (επί πληρωμή), βολευόμαστε με ένα ή και δύο χιλιάρικα που θα ικανοποιήσουν προσωρινά, όχι μια υπαρκτή ανάγκη αυτοκίνησης αλλά μια στιγμιαία εκτόνωση; Μόλις κάτι αγορασθεί έχει ήδη απαξιωθεί. Εμπρός για μονιμοποίηση της απόσυρσης σε κάθε "εργαλείο". Αλήθεια έχουμε σκεφτεί πόσα κατα κεφαλήν αυτοκίνητα διαθέτουμε; Γιατί να μην δοθεί κίνητρο για οριστική απόσυρση ΙΧ και χρηματοδότηση άλλων δράσεων (πλην αγοράς ΙΧ): πχ ηλιακού θερμοσίφωνα, ποδήλατου(-ων), αγοράς θέσης πάρκιν, δίκυκλου, οικολογικών ή λιγότερο ενεργοβόρων συσκευών. Ας ξεκολλήσουμε.
FaneΖan, κατ' αρχάς, τα προηγούμενα μέτρα είχαν ημερομηνία λήξης, ως το τέλος του 2012, αν δεν κάνω λάθος, πάντως κάπου εκεί. Από εκεί και πέρα δεν διαφωνώ ότι η γενική αντιμετώπιση και θεώρηση μας πρέπει να αλλάξει προσανατολισμό, από την άλλη δεν νομίζω ότι αποτελεί και πολυτέλεια το ΙΧ. Κυρίως με μέσα μαζικής μεταφοράς μετακινούμαι, αλλά από το κυρίως ως το αποκλειστικά υπάρχει μια σεβαστή απόσταση.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Φοίβο, παρεξήγηση. Χιούμορ κάνει ο Κ.Κ.Μ. που είναι εξαιρετικότατος μπλόγκερ :)
Μάλλον βιάστηκα! Το σβήνω πριν το δει! Απλά με τόσους ανώνυμους καφροσχολιαστές έχουμε γίνει όλοι λίγο καχύποπτοι. "Φυσώντας το γιαούρτι" πήρε η μπάλα και αυτόν. Το blog του ποιο είναι;
http://kkmoiris.yooblog.gr/
Τι μικρή που είναι η blog-ό-σφαιρα! Τυχαία πριν καμιά ώρα κοίταξα το blog του επειδή είχε κάνει σχόλιο σε ενα post του Τατούλη.
E, ναι, εμείς κι εμείς ;)
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
@ιδρωμένο ιμάτιο της νύχτας
Διασκευή άπο Άντζελα Δημητρίου; not bad!
Η απόσυρση αυτοκινήτων και άλλων συσκευών δεν βοηθάει σε τίποτα.
Μόνη λύση ο υπερβατικός διαλογισμός.
Ας οραματιστούμε τον εαυτό μας σαν μια λαμπερή κι ολόδροση σταγόνα νερού στο πεντακάθαρο ποτάμι της ζωής, κι ας φανταστούμε το ταξίδι μας πέρα από το μεγάλο καταρράκτη της Τελικής Απόσυρσής μας.
Τότε, διατηρώντας σταθερή την αναπνοή μας - αούμ τατ σουάμ! -, θα διαπιστώσουμε νοερά πως στην πραγματικότητα δεν είμαστε παρά φωτεινά δίκτυα ακτίνων λαμπρότητας, που εκπέμπει το συμπαντικό Είναι προς όλες τις κατευθύνσεις.
Από τη στιγμή αυτή, η Τελική Απόσυρση θα πάψει να μας προξενεί άγχος και, αντίθετα, θα την περιμένουμε με την ηρεμία με την οποία το ρόδο περιμένει την αυγή.
Λιβάδια απεραντοσύνης θα είναι η κατοικία μας και το αυτοκίνητο θα μας φαίνεται σαν φυλακή.
Μόνο έτσι θα επιτευχθεί η Ολική Επανασύνδεση.
εγω πάλι δεν καταλαβα, και συγχωρέστε μου την ασχετοσύνη, πως και γιατι συμφωνήσατε όλοι ότι δεν έχει οικολογικό όφελος το μέτρο της απόσυρσης. ένα καινούργιο αυτοκίνητο δεν ρυπαίνει λιγότερο από ένα παλιό, κατα κανόνα; εκτός αν το μέτρο περιλάμβανε την απόσυρση ενός 5ετους αυτοκινήτου 1200cc για την αγορά ενός SUV 2000cc, οπότε πράγματι δεν έχει οικολογικό όφελος... νομίζω πάντως ότι ήταν μια ευκαιρία να απαλλαχθούμε απο τα σαραβαλάκια που κυκλοφορούν, κι ακόμα περισσότερο απο τα σαραβαλάκια που καταλαμβάνουν μόνιμα θέσεις στάθμευσης.
Καλημέρα Ο.Β. ,σε κατανοώ απόλυτα.
Είχα κλείσει ραντεβού την πέμπτη
για να αποσύρω δύο σαραβαλάκια
δεκαπενταετίας, 1500+500=2000 ευρω
Πάει χάθηκαν.
Ι.Ι.Τ.Ν. να είσαι πάντα καλά.
Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα υβριδικά που θα αντικαταστήσουν τα κρατικά με τα νέα αυτοκίνητα που θα αγοράζαμε όλοι μας. Και ξέρεις γιατί; Γιατί κανείς μας δεν θα αγόραζε υβριδικά. Καλά έκαναν και απέσυραν την απόσυρση. Μη βλέπουμε ασυνέχεια του κράτους, εκεί που υπάρχουν σωστά κείμενα.
@Σωτήρης:
Είχες σκοπό δηλαδή να αγοράσεις 2 νέα αυτοκίνητα; Γιατί απ'όσο ξέρω δεν σου δίνουν μετρήτα. Σου δίνουν επιδότηση για να αγοράσεις καινούριο.
Άρα δεν έχασες 500+1500. Έχασες την ευκαιρία να έχεις 2000 έκπτωση.
Το μέτρο αντικατάστασης του κρατικού στόλου με υβριδικά αυτοκίνητα είναι μια καλοστημένη φάρσα... ένα ανέκδοτο!!
1ον.. Δεν υπάρχουν όχι 55.000 αλλά ούτε τα μισά υβριδικά αυτοκίνητα στην ευρωπαική παραγωγή. Εκτός αν τα κατασκευάζουν 'τώρα' για εμάς.
2ον..Με τέτοιες προδιαγραφές αυτοκίνητα μόνο μια εταιρεία κατασκευάζει. Τα οποία είναι ακριβά σε σχέση με άλλα μοντέλα μη υβριδικά με τα ίδια ποσοστά ρύπων. Επίσης, σε ότι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, τα υβριδικά δεν είναι και τα πλέον οικονομικά αυτοκίνητα στον κόσμο.
3ον.. Από τον επόμενο χρόνο (2010) θα αρχίσουν να κυκλοφορούν και στην Ελλάδα, ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα οποία δεν εκπέμπουν κανένα ρύπο.
Γιατί να αγοραστούν ρυπογόνα αυτοκίνητα, έστω κι αν εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους και όχι ηλεκτρικά, τα οποία, εκτός του ότι δεν εκπέμπουν ρύπους αερίων, είναι και αθόρυβα, άρα μειώνεται και η ηχορύπανση;
4ον.. Είναι δυνατόν εν μέσω οικονομικής κρίσης, να ξοδέψει το κράτος τεράστια ποσά για να αντικαταστήσει τον κρατικό στόλο αυτοκινήτων;Ο αριθμός 25.000 αυτοκίνητα που είναι περίπου ο μισός στόλος κρατικών αυτοκινήτων, είναι μικρότερος από αυτόν που σημειώνουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα μας στη διάρκεια ενός έτους.
Αλλά για να μην τα τσουβαλιάζουμε όλα, υπάρχουν ήδη αρκετοί βουλευτές που έχουν υβριδικά αυτοκίνητα.. Αυτά τα ωραία τα LEXUS των 62.000 ευρώ
Ωραία!Η κυβέρνηση του οΓαμα βρήκε αντικείμενο για τις πρώτες 100 ημέρες:
να ξηλώσει τα νομοθετήματα της προηγούμενης κυβέρνησης του οΚάππα.
Όλα?
Όχι ακριβώς,μόνο αυτά που κοστίζουν.
Αυτά που αποφέρουν χρήμα έστω κι αν στερούνται περιβαλλοντικής λογικής(πχ.το να αυξάνονται τα τέλη κυκλοφορίας σένα καλοδιατηρημένο 1400άρι 6ετίας με κάρτα καυσαερίων οκ)παραμένουν.
Και επιπροσθέτως λέέι και έκτακτη εισφορά στην "μεγάλη" ακίνητη περιουσία ενώ τρέχει και ΕΤΑΚ για το ίδιο διάστημα,για να δοθεί επίδομα αλληλεγγύης,λέει, εκτός απ τους πράγματι αναξιοπαθούντες και στις συμπαθείς συντεχνίες υδραυλικών-μπογιατζήδων-ηλεκτρολόγων-τραγουδιστών κλπ που δηλώνουν 10-12 χιλ/χρόνο .Ε,πολύ σεξουαλικά ξεκινήσατε σύντροφοι!
@ finger
1. Δε μίλησε κανείς για αντικατάσταση όλου του στόλου των κρατικών αυτοκινήτων αλλά για αγορά υβριδικών και κατάργηση αρκετών οχημάτων. Η αγορά θα γινόταν με leasing. Κατά συνέπεια, το κόστος θα μοιραστεί και δε θα είναι άμεσο. Πιθανότατα μέρος του κόστους να ισοσκελιστεί από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και το μηδενικό κόστος επισκευών και service, στο οποίο γίνεται συνήθως μεγάλο πάρτυ υπερτιμολογήσεων μέχρι σήμερα. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι και τόσο περιβαλλοντικά από τη στιγμή που η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για τη φόρτισή τους παράγεται από το ρυπογόνο λιγνίτη στη Κοζάνη. Εκτός κι αν το ζήτημα είναι η μείωση των ρύπων μόνο στο λεκανοπέδιο...
"για να δοθεί επίδομα αλληλεγγύης,λέει, εκτός απ τους πράγματι αναξιοπαθούντες και στις συμπαθείς συντεχνίες υδραυλικών-μπογιατζήδων-ηλεκτρολόγων-τραγουδιστών κλπ που δηλώνουν 10-12 χιλ/χρόνο"
- λάθος πληροφόρηση squarelogic, οι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν παίρνουν επίδομα αλληλεγγύης.
Σίμο Ερεχθεύ,
με οραματίστηκα όπως είπες και μ’ έπιασαν ρευματικοί πόνοι. Αν με οραματιστώ κακτάκι στη μέση της ερήμου θα πιάσει; Γιατί έχω πρόβλημα με τα πολλά νερά.
Ανώνυμε,το είδα μετά.
το να βασιστούν όμως μόνο στις φορολογ.δηλώσεις σε μια χώρα που οργιάζει η παραοικονομία και να μην λάβουν υπόψιν κάποια αντικειμενικά κριτήρια(αυτοκίνητο,κατοικία,ακίνητα κπ)αναπαράγει την αιώνια αδικία σε βάρος όσων δεν μπορούν ή δεν ρισκάρουν να κρύψουν(όπως βλέπεις αποφεύγω να μιλήσω περί ειλικρινών φορολογούμενων-θα πρέπει να έχουν εκλείψει σε ένα τόσο ασυνεπές κράτος)
Γελάω ακόμα με τον τίτλο..!!
Δημοσίευση σχολίου
<< Home