Δευτέρα, Νοεμβρίου 02, 2009

Έλα μωρή συνέχεια του Κράτους

Όταν έχεις ως βασική αρχή ζωής το «ποτέ μην κάνεις σήμερα ό,τι μπορείς να αναβάλλεις για αύριο», αναπόφευκτο είναι να έρθει εκείνη η Δευτέρα που μαθαίνεις ότι το μόνο που αποσύρεται είναι η υποψηφιότητα Αβραμόπουλου και -για πολλοστή φορά- η εμπιστοσύνη των πολιτών προς τις εξαγγελίες και τις ρυθμίσεις του Κράτους.
Προφανώς τα υβριδικά αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν τα ως τώρα κρατικά θα είναι της εγχώριας αυτοβιομηχανίας, δεν θα αυξάνουν τις εισαγωγές, δεν θα επιβαρύνουν το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο, θα στηρίζουν την ανάπτυξη και την απασχόληση στο εσωτερικό της οικονομίας, τα λεφτά για να παρθούν «υπάρχουν», ενώ το περιβαλλοντικό νόημα από την αντικατάστασή τους θα είναι πολλαπλάσιο από το περιβαλλοντικό νόημα της απόσυρσης.

28 Comments:

At 11/02/2009 07:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

entelos filika. exeis xasei tin ousia m afta ta postakia...

 
At 11/02/2009 07:54:00 μ.μ., Blogger A8lios said...

define "ουσία"...
Μια χαρά είναι το ποστάκι.

 
At 11/02/2009 08:14:00 μ.μ., Blogger greektrick said...

Ψάχνεις λόγο να γκρινιάζεις. . .

 
At 11/02/2009 08:22:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Κοίτα, βασικά έμεινα με το προς απόσυρση αυτοκίνητο στο χέρι και ξαφνικά πρέπει να κάνω χωρίς δυο χιλιάρικα ήδη προϋπολογισμένα.
Οπότε μάλλον δεν έχεις δίκιο, ε;

 
At 11/02/2009 08:58:00 μ.μ., Blogger Γκιωνης said...

. Έμεινα και εγώ με ένα μικρό super 5 Renault στο χέρι, αλλά τη αλήθεια να λέγεται.
. ΔΕΝ είναι οκολογικό το μέτρο, ΔΕΝ είναι αναπτυξιακό, ΔΕΝ στηρίζει την απασχόληση, ΝΑΙ επιβαρύνει το έλλειμμα τού ισοζυγίου σε πολύ κακή εποχή για τέτοια αποτελέσματα.
. Κι αυτό δεν μπορεί ούτε να συγκριθεί, ούτε να μπεί στο ίδιο τσουβάλι με την προτίμηση αγοράς αριθμού υβριδικών μικρού κυβισμού, έναντι τών "μερτσεντέ" τού ΠροκοΠάκη.
. Αρκετά κόστισαν τα δήθεν "πράσινα" μέτρα μέχρι τώρα, με την αντικατάσταση τών κλιματιστικών και την διευκόλυνση τής αγοράς τζιπ από τούς αγρότες τών βορείων προαστίων που είχαν αριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά.

 
At 11/02/2009 10:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

νομίζω πως τα μέτρα για την απόσυρση των βλογς πρέπει να είναι περισσότερο γενναία

Κ.Κ.Μ.

 
At 11/03/2009 12:33:00 π.μ., Blogger FaneZan said...

Για αρχή: ευχαριστώ που μου θύμισες τον Πέτερ Γουειρ με τα αυτοκίνητα που έφαγαν το ¨Παρίσι". Την ταινία δεν την έχω δεί αλλά την είχα εντοπίσει ψάχνοντας τα πιο γνωστά φιλμ του σκηνοθέτη.
Στην ουσία τώρα: παρά την απογοήτευση του χαμένου χιλιάρικου, εντοπίζω την ένστασή σου στην συνέχεια του κράτους μάλλον παρά στην απόσυρση και την δικαιολογημένη κατάργησή της. Δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει-γιατί να ακυρωθεί το μέτρο? Να ρωτήσω όμως: θα ίσχυε επ'άπειρον; Είχε μήπως, ημερομηνία λήξης και δεν μας την είπαν οι προηγούμενοι; Η περίφημη πρώτη απόσυρση (επί Μάνου) γιατί δεν παρέμενε σε ισχύ για λόγους ισονομίας; Τελικά όσοι πρόλαβαν και εδώ θα δουν το χρήμα. Όμως:
Αυτούς τους άμοιρους μετανάστες που ξεκουράστηκε το κορμάκι τους με το φτηνό ΙΧ τους σκέφτεται κανείς? Πού θα βρίσκανε οχήματα των τρεις και εξήντα να βολευτούνε όλοι αυτοί.
Μήπως τελικά είμαστε όλοι πολύ λάθος; Που αντί να επιδιώκουμε το άνοιγμα των δρόμων, την αύξηση της μέσης ταχύτητας, τη βελτίωση της ζωής στην πολη με τα ελεύθερα πεζοδρόμια και τα πάρκιν (επί πληρωμή), βολευόμαστε με ένα ή και δύο χιλιάρικα που θα ικανοποιήσουν προσωρινά, όχι μια υπαρκτή ανάγκη αυτοκίνησης αλλά μια στιγμιαία εκτόνωση; Μόλις κάτι αγορασθεί έχει ήδη απαξιωθεί. Εμπρός για μονιμοποίηση της απόσυρσης σε κάθε "εργαλείο". Αλήθεια έχουμε σκεφτεί πόσα κατα κεφαλήν αυτοκίνητα διαθέτουμε; Γιατί να μην δοθεί κίνητρο για οριστική απόσυρση ΙΧ και χρηματοδότηση άλλων δράσεων (πλην αγοράς ΙΧ): πχ ηλιακού θερμοσίφωνα, ποδήλατου(-ων), αγοράς θέσης πάρκιν, δίκυκλου, οικολογικών ή λιγότερο ενεργοβόρων συσκευών. Ας ξεκολλήσουμε.

 
At 11/03/2009 01:20:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

FaneΖan, κατ' αρχάς, τα προηγούμενα μέτρα είχαν ημερομηνία λήξης, ως το τέλος του 2012, αν δεν κάνω λάθος, πάντως κάπου εκεί. Από εκεί και πέρα δεν διαφωνώ ότι η γενική αντιμετώπιση και θεώρηση μας πρέπει να αλλάξει προσανατολισμό, από την άλλη δεν νομίζω ότι αποτελεί και πολυτέλεια το ΙΧ. Κυρίως με μέσα μαζικής μεταφοράς μετακινούμαι, αλλά από το κυρίως ως το αποκλειστικά υπάρχει μια σεβαστή απόσταση.

 
At 11/03/2009 01:55:00 π.μ., Blogger FivosV said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 11/03/2009 02:16:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Φοίβο, παρεξήγηση. Χιούμορ κάνει ο Κ.Κ.Μ. που είναι εξαιρετικότατος μπλόγκερ :)

 
At 11/03/2009 02:32:00 π.μ., Blogger FivosV said...

Μάλλον βιάστηκα! Το σβήνω πριν το δει! Απλά με τόσους ανώνυμους καφροσχολιαστές έχουμε γίνει όλοι λίγο καχύποπτοι. "Φυσώντας το γιαούρτι" πήρε η μπάλα και αυτόν. Το blog του ποιο είναι;

 
At 11/03/2009 02:34:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

http://kkmoiris.yooblog.gr/

 
At 11/03/2009 02:36:00 π.μ., Blogger FivosV said...

Τι μικρή που είναι η blog-ό-σφαιρα! Τυχαία πριν καμιά ώρα κοίταξα το blog του επειδή είχε κάνει σχόλιο σε ενα post του Τατούλη.

 
At 11/03/2009 02:37:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

E, ναι, εμείς κι εμείς ;)

 
At 11/03/2009 05:28:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 11/03/2009 05:49:00 π.μ., Blogger FivosV said...

@ιδρωμένο ιμάτιο της νύχτας

Διασκευή άπο Άντζελα Δημητρίου; not bad!

 
At 11/03/2009 08:30:00 π.μ., Anonymous Σίμος Ερεχθεύς said...

Η απόσυρση αυτοκινήτων και άλλων συσκευών δεν βοηθάει σε τίποτα.

Μόνη λύση ο υπερβατικός διαλογισμός.

Ας οραματιστούμε τον εαυτό μας σαν μια λαμπερή κι ολόδροση σταγόνα νερού στο πεντακάθαρο ποτάμι της ζωής, κι ας φανταστούμε το ταξίδι μας πέρα από το μεγάλο καταρράκτη της Τελικής Απόσυρσής μας.

Τότε, διατηρώντας σταθερή την αναπνοή μας - αούμ τατ σουάμ! -, θα διαπιστώσουμε νοερά πως στην πραγματικότητα δεν είμαστε παρά φωτεινά δίκτυα ακτίνων λαμπρότητας, που εκπέμπει το συμπαντικό Είναι προς όλες τις κατευθύνσεις.

Από τη στιγμή αυτή, η Τελική Απόσυρση θα πάψει να μας προξενεί άγχος και, αντίθετα, θα την περιμένουμε με την ηρεμία με την οποία το ρόδο περιμένει την αυγή.

Λιβάδια απεραντοσύνης θα είναι η κατοικία μας και το αυτοκίνητο θα μας φαίνεται σαν φυλακή.

Μόνο έτσι θα επιτευχθεί η Ολική Επανασύνδεση.

 
At 11/03/2009 09:08:00 π.μ., Blogger jomarch said...

εγω πάλι δεν καταλαβα, και συγχωρέστε μου την ασχετοσύνη, πως και γιατι συμφωνήσατε όλοι ότι δεν έχει οικολογικό όφελος το μέτρο της απόσυρσης. ένα καινούργιο αυτοκίνητο δεν ρυπαίνει λιγότερο από ένα παλιό, κατα κανόνα; εκτός αν το μέτρο περιλάμβανε την απόσυρση ενός 5ετους αυτοκινήτου 1200cc για την αγορά ενός SUV 2000cc, οπότε πράγματι δεν έχει οικολογικό όφελος... νομίζω πάντως ότι ήταν μια ευκαιρία να απαλλαχθούμε απο τα σαραβαλάκια που κυκλοφορούν, κι ακόμα περισσότερο απο τα σαραβαλάκια που καταλαμβάνουν μόνιμα θέσεις στάθμευσης.

 
At 11/03/2009 11:08:00 π.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Καλημέρα Ο.Β. ,σε κατανοώ απόλυτα.
Είχα κλείσει ραντεβού την πέμπτη
για να αποσύρω δύο σαραβαλάκια
δεκαπενταετίας, 1500+500=2000 ευρω
Πάει χάθηκαν.
Ι.Ι.Τ.Ν. να είσαι πάντα καλά.

 
At 11/03/2009 01:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα υβριδικά που θα αντικαταστήσουν τα κρατικά με τα νέα αυτοκίνητα που θα αγοράζαμε όλοι μας. Και ξέρεις γιατί; Γιατί κανείς μας δεν θα αγόραζε υβριδικά. Καλά έκαναν και απέσυραν την απόσυρση. Μη βλέπουμε ασυνέχεια του κράτους, εκεί που υπάρχουν σωστά κείμενα.

 
At 11/03/2009 01:50:00 μ.μ., Blogger FivosV said...

@Σωτήρης:
Είχες σκοπό δηλαδή να αγοράσεις 2 νέα αυτοκίνητα; Γιατί απ'όσο ξέρω δεν σου δίνουν μετρήτα. Σου δίνουν επιδότηση για να αγοράσεις καινούριο.
Άρα δεν έχασες 500+1500. Έχασες την ευκαιρία να έχεις 2000 έκπτωση.

 
At 11/03/2009 02:47:00 μ.μ., Anonymous finger said...

Το μέτρο αντικατάστασης του κρατικού στόλου με υβριδικά αυτοκίνητα είναι μια καλοστημένη φάρσα... ένα ανέκδοτο!!
1ον.. Δεν υπάρχουν όχι 55.000 αλλά ούτε τα μισά υβριδικά αυτοκίνητα στην ευρωπαική παραγωγή. Εκτός αν τα κατασκευάζουν 'τώρα' για εμάς.
2ον..Με τέτοιες προδιαγραφές αυτοκίνητα μόνο μια εταιρεία κατασκευάζει. Τα οποία είναι ακριβά σε σχέση με άλλα μοντέλα μη υβριδικά με τα ίδια ποσοστά ρύπων. Επίσης, σε ότι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, τα υβριδικά δεν είναι και τα πλέον οικονομικά αυτοκίνητα στον κόσμο.
3ον.. Από τον επόμενο χρόνο (2010) θα αρχίσουν να κυκλοφορούν και στην Ελλάδα, ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα οποία δεν εκπέμπουν κανένα ρύπο.
Γιατί να αγοραστούν ρυπογόνα αυτοκίνητα, έστω κι αν εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους και όχι ηλεκτρικά, τα οποία, εκτός του ότι δεν εκπέμπουν ρύπους αερίων, είναι και αθόρυβα, άρα μειώνεται και η ηχορύπανση;
4ον.. Είναι δυνατόν εν μέσω οικονομικής κρίσης, να ξοδέψει το κράτος τεράστια ποσά για να αντικαταστήσει τον κρατικό στόλο αυτοκινήτων;Ο αριθμός 25.000 αυτοκίνητα που είναι περίπου ο μισός στόλος κρατικών αυτοκινήτων, είναι μικρότερος από αυτόν που σημειώνουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα μας στη διάρκεια ενός έτους.
Αλλά για να μην τα τσουβαλιάζουμε όλα, υπάρχουν ήδη αρκετοί βουλευτές που έχουν υβριδικά αυτοκίνητα.. Αυτά τα ωραία τα LEXUS των 62.000 ευρώ

 
At 11/04/2009 12:04:00 π.μ., Blogger squarelogic said...

Ωραία!Η κυβέρνηση του οΓαμα βρήκε αντικείμενο για τις πρώτες 100 ημέρες:
να ξηλώσει τα νομοθετήματα της προηγούμενης κυβέρνησης του οΚάππα.
Όλα?
Όχι ακριβώς,μόνο αυτά που κοστίζουν.
Αυτά που αποφέρουν χρήμα έστω κι αν στερούνται περιβαλλοντικής λογικής(πχ.το να αυξάνονται τα τέλη κυκλοφορίας σένα καλοδιατηρημένο 1400άρι 6ετίας με κάρτα καυσαερίων οκ)παραμένουν.
Και επιπροσθέτως λέέι και έκτακτη εισφορά στην "μεγάλη" ακίνητη περιουσία ενώ τρέχει και ΕΤΑΚ για το ίδιο διάστημα,για να δοθεί επίδομα αλληλεγγύης,λέει, εκτός απ τους πράγματι αναξιοπαθούντες και στις συμπαθείς συντεχνίες υδραυλικών-μπογιατζήδων-ηλεκτρολόγων-τραγουδιστών κλπ που δηλώνουν 10-12 χιλ/χρόνο .Ε,πολύ σεξουαλικά ξεκινήσατε σύντροφοι!

 
At 11/04/2009 12:05:00 π.μ., Anonymous Θεσσαλός said...

@ finger
1. Δε μίλησε κανείς για αντικατάσταση όλου του στόλου των κρατικών αυτοκινήτων αλλά για αγορά υβριδικών και κατάργηση αρκετών οχημάτων. Η αγορά θα γινόταν με leasing. Κατά συνέπεια, το κόστος θα μοιραστεί και δε θα είναι άμεσο. Πιθανότατα μέρος του κόστους να ισοσκελιστεί από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και το μηδενικό κόστος επισκευών και service, στο οποίο γίνεται συνήθως μεγάλο πάρτυ υπερτιμολογήσεων μέχρι σήμερα. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι και τόσο περιβαλλοντικά από τη στιγμή που η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για τη φόρτισή τους παράγεται από το ρυπογόνο λιγνίτη στη Κοζάνη. Εκτός κι αν το ζήτημα είναι η μείωση των ρύπων μόνο στο λεκανοπέδιο...

 
At 11/04/2009 08:45:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"για να δοθεί επίδομα αλληλεγγύης,λέει, εκτός απ τους πράγματι αναξιοπαθούντες και στις συμπαθείς συντεχνίες υδραυλικών-μπογιατζήδων-ηλεκτρολόγων-τραγουδιστών κλπ που δηλώνουν 10-12 χιλ/χρόνο"

- λάθος πληροφόρηση squarelogic, οι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν παίρνουν επίδομα αλληλεγγύης.

 
At 11/04/2009 12:14:00 μ.μ., Anonymous Τίμων Πούμπα said...

Σίμο Ερεχθεύ,
με οραματίστηκα όπως είπες και μ’ έπιασαν ρευματικοί πόνοι. Αν με οραματιστώ κακτάκι στη μέση της ερήμου θα πιάσει; Γιατί έχω πρόβλημα με τα πολλά νερά.

 
At 11/04/2009 12:30:00 μ.μ., Blogger squarelogic said...

Ανώνυμε,το είδα μετά.
το να βασιστούν όμως μόνο στις φορολογ.δηλώσεις σε μια χώρα που οργιάζει η παραοικονομία και να μην λάβουν υπόψιν κάποια αντικειμενικά κριτήρια(αυτοκίνητο,κατοικία,ακίνητα κπ)αναπαράγει την αιώνια αδικία σε βάρος όσων δεν μπορούν ή δεν ρισκάρουν να κρύψουν(όπως βλέπεις αποφεύγω να μιλήσω περί ειλικρινών φορολογούμενων-θα πρέπει να έχουν εκλείψει σε ένα τόσο ασυνεπές κράτος)

 
At 11/18/2009 03:13:00 μ.μ., Blogger vabar said...

Γελάω ακόμα με τον τίτλο..!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home