Δευτέρα, Ιανουαρίου 05, 2009

Του σκότους

Είχα την εντύπωση ότι στο «Μπάτσοι - Γουρούνια - Δολοφόνοι» ο χαρακτηρισμός «Δολοφόνοι» αποδίδεται με την πιο απαξιωτική έννοια, με την έννοια ότι ο δολοφόνος είναι χαμηλότερα όλων στην κλίμακα με την οποία αξιολογούμε τους ανθρώπους.
Αλλά φαίνεται ότι κάποιοι το είδαν ως τίτλο τιμής.
Ή ίσως θεώρησαν ότι αυτοί δεν είναι δολοφόνοι, ότι αυτοί είναι εκτελεστές.
Όταν δεν έχεις σεβαστεί την ανθρώπινη ζωή και έχεις μεταχειριστεί τον άνθρωπο ως μέσο, όταν έχεις δοκιμάσει να σκοτώσεις κάποιον που δεν ξέρεις, μόνο και μόνο για τα ρούχα που φοράει και επειδή έτυχε να έχει εκείνος βάρδια απόψε, όταν για να δηλώσεις κάτι για το σώμα στο οποίο ανήκει πυροβολείς το μόνο σώμα που του ανήκει, τη μόνη ζωή που του ανήκει, επειδή θεώρησες ότι ανήκει σε σένα, στις ιδέες σου, στο δίκιο ή άδικό σου, τότε είτε δολοφόνο σε βαφτίσει η Ιστορία είτε εκτελεστή, είτε προβοκάτορα είτε ιδεολόγο, είσαι εχθρός μου, ο μεγαλύτερος εχθρός μου.

52 Comments:

At 1/05/2009 06:07:00 μ.μ., Blogger mitsi said...

OLD BOY ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ?ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ.ΘΑΓΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΓΚΛΑ?ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΠΛΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ?ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ 16 ΕΤΩΝ.ΚΑΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΣΗΜΕΡΑ 21 ΕΤΩΝ ΗΤΑΝ.ΜΕ ΜΙΣΘΟ 700€.ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ.ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ?????????????

 
At 1/05/2009 06:10:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Δίπλα και μαζί σου!
Και πάντα απέναντι σε εκτελεστές και δολοφόνους!

 
At 1/05/2009 06:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τα νεώτερα λένε οτι το καλάσνικοφ που εκπυρσοκρότησε τα χαράματα ήταν το ίδιο με την επίθεση κατά του λεωφορείου των ΜΑΤ, πριν από τα Χριστούγεννα, ενώ το άλλο όπλο είχε χρησιμοποιηθεί σε επίθεση που έφερε την υπογραφή του "Επαναστατικού Αγώνα".

Κάτι που καταδεικνύει αυτό που όλοι οι νοήμονες καταλαβαίνουμε: Ότι η χειρότερη προβοκάτσια κατά της δημοκρατίας προέρχεται πάντα από τους ακραίους, ένθεν κακείθεν. Ότι η "κρατική βία και καταστολή" και η "τρομοκρατία" (ή αυτάρεσκα "ένοπλος αγώνας") είναι όψεις του ίδιου νομίσματος - και τρέφονται η μία από την άλλη...

Ένας φίλος

 
At 1/05/2009 07:37:00 μ.μ., Blogger gerasimos said...

Η νέα γενιά πληρώνει με τον πιο άδικο και άστοχο τρόπο τα σφάλματα και τους διχασμούς των παλιότερων... τι κρίμα να πληρώνουν οι 16ρηδες και οι 20ρηδες τα λάθη των γονέων τους...

 
At 1/05/2009 07:44:00 μ.μ., Blogger mao tse tung said...

μαζί σου. μαζί μας.

 
At 1/05/2009 07:52:00 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Πεντακαθαρίδης!

Αφήστε τους να φαγωθούν μεταξύ τους...

 
At 1/05/2009 08:24:00 μ.μ., Blogger Alpha said...

δυστυχώς τα πράματα είναι πιο περίπλοκα απ όσο μας δείχνουν τα επίσημα μέσα

3 πράματα που προσπαθώ να θυμάμαι από τότε που άρχισε όλο αυτό

1.όλοι κρύβουμε έναν αντεξουσιαστή και ταυτόχρονα ένα μπάτσο μέσα μας.

2.οι γενικεύσεις και οι υπεραπλουστεύσεις και τελικά οι διάφοροι αφορισμοί("μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι" π.χ.)είναι φασισμός.

3.η βαρβαρότητα ξεκινάει από το γιγαντωμένο Εγώ που τρέφεται από τη σύγκρουση.Ζούμε την εποχή του τέλους του και φυσικά είναι επώδυνο.

 
At 1/05/2009 08:29:00 μ.μ., Blogger HollowSky said...

Old Boy,

προσυπογράφω ανεπιφύλακτα!

Είτε είναι προβοκάτσια, είτε όχι, τέτοιες πράξεις είναι στην ουσία τους ένα και το αυτό.

Και πάλι, συμφωνώ μαζί σου απολύτως.

 
At 1/05/2009 09:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

man, gun and then the evolution χτίκιαζε ο Μanson στις περιοδείες του. Η ιστορία καταδεικνύει αμυνόμενο & επιτιθέμενο σχεδόν κάθε λαό, δηλαδή κάθε στρατό, δηλαδή κάθε ένοπλη οργάνωση, δηλαδή κάθε ένοπλη μειοψηφία, είτε υπό διαταγές, είτε όχι. Η λύση δεν είναι η αναχαίτιση της εξέλιξης, είναι όμως μία και καλείται αφοπλισμός. Κυριολεκτικός αφοπλισμό στην αληθηνένια πραγματικότητα. Από το δίκανο του κυνηγού έως και τα βιολογικά όπλα. Να μείνουν απομεινάρια μνήμης στην ψηφιακή πραγματικότητα να περνάει η ώρα υπό γραφικούς ήχους παλιμπαιδισμού "πφ-πφ-πφ", μπαμ και κάτω. Όνειρο χειμερινής νυχτός..

 
At 1/05/2009 09:27:00 μ.μ., Blogger Unknown said...

Ακόμη και αυτοί που εθώπευαν τα αυτιά ωρισμέων πιστεύω ότι πλέον αντελήφθησαν που οδηγούν οι θωπείες!!

 
At 1/05/2009 09:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επιθέσεις με Kαλάζνικοφ σε ατυνομικούς...

Σε ευνομούμενη υποτίθεται χώρα της ΕΕ...

Κάποιοι ανεξέλεγκτοι οπλίζονται και πυροβολούν.

Δυστυχώς πηγαίνουμε όλο και πιο πίσω. Και όσο δε ξυπνάμε να καταλάβουμε ότι το προσωπικό μας συμφέρον είναι κατοχυρωμένο μόνο μέσα από το συλλογικό θα κατρακυλάμε όλο και περισσότερο.

 
At 1/05/2009 09:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

πολυ ανανδρο χτυπημα,προσπαθω να καταλαβω γιατι επρεπε να γινει αυτο,
-για την ισοπαλια?
-για να κερδισουν συμπαθεια(οι μεν) ή γοητρο(οι δε)?
-για να γινουν ολα (πιο)μπαχαλο?

Α.Γ.

@old boy,αλλη μια φορα απαιχτος,
συντασσομαι!!!

 
At 1/05/2009 11:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όταν τελείται ένα έγκλημα εν ψυχρώ, ψάξε να βρεις το συμφέρον από πίσω.

Ποιόν μπορεί να συμφέρουν οι κατα συρροή, στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και κοινωνική συγκυρία, τυφλοί πυροβολισμοί σε λεωφορεία, προαστιακό, λεωφορεία και περίπολα των ματ;

Σίγουρα ούτε την αγωνιζόμενη νεολαία, ούτε τον αγωνιζόμενο λαό!

Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ "ΕΝΤΑΣΗΣ" ΗΤΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΙΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ-ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ.

Με αυτήν ανέβηκε στην εξουσία ο ΧΙΤΛΕΡ αφού πρώτα "άγνωστοι" έκαψαν το Γερμανικό Κοινοβούλιο!

Σας φάνηκε ο Καρατζαφέρης να γελάει κάτω από τα μουστάκια του;

 
At 1/06/2009 12:10:00 π.μ., Blogger ggl said...

Είναι παράλογο να πυροβολείς κάποιον λόγω της στολής του, είναι παράλογο μια δημοκρατία να έχει σώματα καταστολής, είναι παράλογο να βγάζεις το ψωμί σου χτυπώντας συμπολίτες σου, είναι παράλογο να σκοτώνεις για να "φτιάξεις" έναν καλύτερο κόσμο. Και μέσα σε όλο αυτό τον παραλογισμό θέτω το παρακάτω προβοκατόρικο ερώτημα.

Αν γύριζες 75 χρόνια πίσω (1934) στην Γερμανία και κάποιος πυροβολούσε όχι ένα απλό κληρωτό στρατιώτη αλλά κάποιον με τα διακριτικά των ναζί, όργανο του καθεστώτος, χωρίς να γνωρίζει ποιος είναι, αν έχει όνειρα, αγαπημένα πρόσωπο, απλά επειδή έτυχε εκείνη τη στιγμή να είναι μπροστά του ο συγκεκριμένος εκφραστής του συστήματος, τότε αυτός ο δολοφόνος-εκτελεστής πάλι θα ήταν ο χειρότερος εχθρός σου;

 
At 1/06/2009 12:28:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Η βαρβαρότητα ξεκινάει από το γιγαντωμένο Εγώ που τρέφεται από τη σύγκρουση. Ζούμε την εποχή του τέλους του και φυσικά είναι επώδυνο».
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς εδώ, Mosaic.

 
At 1/06/2009 12:31:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ ggl, λαμβάνω το θάρρος να απαντήσω εγώ αντί του Μπόυ:
Το ερώτημα είναι πολιτικώς ποιον και πολιτικώς πότε θα σκοτώσεις, εξ αυτών που φέρουν τη σβάστικα στο μπράτσο. Και ποιος ο δικός σου πολιτικός-θεσμικός ρόλος / ευθύνη.
Αν είσαι αστυνομικός της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης, βεβαίως και θα τον σκοτώσεις τον άνδρα των Sturm Abteilungen (Ταγμάτων Εφόδου των Ναζί), όταν κάνει ντου (πχ) στο δημόσιο ραδιόφωνο για να πει στον κόσμο να σηκωθεί από τον καναπέ.
Όταν είσαι πατριώτης-στρατιώτης- αντάρτης μιας Πατρίδας που έχει υποστεί εισβολή από τους Ναζί, βεβαίως και θα βάλεις κατά ριπάς (ασχέτως αν αυτό σε σοκάρει κι εσένα βαθιά - προέχει η ανάγκη).
Όταν όμως είσαι απλά φίλος και ομοϊδεάτης της κομμουνίστριας σπιτονοικοκυράς της πόρνης/γκομενίτσας του φανατισμένου παιδιού-στελέχους των SA (με το οποίο παιδί είστε κατά βάση ίδιοι μαλάκες και βράζετε και στο ίδιο ζουμί) και η γκομενίτσα του νεαρού ναζί χρωστάει νοίκια, κι εσύ χτυπήσεις την πόρτα του ένα βράδυ, εκείνος σου ανοίξει και εσύ τον πυροβολήσεις στο κεφάλι, τότε απλώς προσφέρεις στον Γκαίμπελς έναν οσιομάρτυρα, και στο ναζιστικό κόμμα τον ύμνο του (Horst Wessel Lied).

 
At 1/06/2009 12:39:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Ggl, όχι, δεν είναι προβοκατόρικη η ερώτησή σου, εύστοχη είναι και ομολογώ ότι παραπλήσιες ερωτήσεις έκανα στον εαυτό μου πριν γράψω το ποστ. Τον ρώτησα δηλαδή, ο Παλαιστίνιος καμικάζι που πάει και πέφτει σε μαγαζί με αμάχους ή ο Παλαιστίνιος της Χαμάς που ρίχνει ρουκέτες που μπορεί να σκοτώσουν αμάχους, γιατί κάνει κάτι διαφορετικό από αυτόν που πάει να σκοτώσει τον αστυνομικό στα Εξάρχεια (αφού τον Παλαιστίνιο που θα σκοτώσει αμάχους δεν θα τον πω σε καμία περίπτωση καλύτερο φίλο μου, αλλά δεν θα τον πω και χειρότερο εχθρό μου, αφού η αυτοτελώς αποτρόπαια πράξη του, έχει ένα άλλο υπόβαθρο και μια άλλη αιτιολόγηση πίσω της).
Και απάντησα στον εαυτό μου ότι σε κάθε περίπτωση δεν φτάσαμε να έχουμε πόλεμο, πόλεμο κυριολεκτικό, ώστε οποιοσδήποτε φοράει την στολή να του αξίζει ο θάνατος και να λογίζεται ως νόμιμος στόχος.
Γιατί αν φτάσουμε να κάνουμε αυτήν την παραδοχή, τότε δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουμε να μένουμε στις θέσεις μας, τότε έχει ξεσπάσει εμφύλιος και όλοι πρέπει να πάρουμε θέσεις μάχης.

 
At 1/06/2009 02:07:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αν μου επιτρέπετε την άποψη, η βία μπορεί να θεωρηθεί "δικαιολογημένη" (προσέξτε τα εισαγωγικά, γιατί καραδοκούν οι εκμεταλλευτές), μόνο σε 3 περιπτώσεις:

α) Αυτοάμυνα (πραγματική, δηλ. κινδυνεύει ζωή ή σωματική ακεραιότητα)
β) Εισβολή δύναμης άλλου κράτους στη χώρα σου
γ) Αντίσταση σε ολοκληρωτικό καθεστώς

Σε καμία άλλη περίπτωση, σε μια δημοκρατία, (όσο "σαθρή" κι αν μας φαίνεται) δεν μπορεί να δικαιολογηθεί. Παλιότερα (ή και ακόμα) κάποιοι πίστευαν οτι η αυτοδικία επιτρέπεται αν σου προσβάλουν την τιμή ή σου βιάσουν την κόρη - στην πραγματικότητα πουθενά δεν ευσταθεί. Στην περίπτωση της δολοφονικής επίθεσης σε μπάτσο είναι έγκλημα, όπως ήταν και για τον Γκρέγκορυ. Στην περίπτωση της Παλαιστίνης, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε αν πρόκειται περί εισβολής - και στην ουσία είναι. Το ίδιο ισχύει και για τη Χαμάς ή για τον ζωσμένο με εκρηκτικά μουτζαχεντίν, που τινάζει στον αέρα καμιά δεκαενταριά παιδάκια σε καφετέρια. Βεβαίως, η "ασύμμετρη" απάντηση του ισχυρού, όπως λέει και ο old boy, καθιστά θύτη το Ισραήλ...

Ένας φίλος

 
At 1/06/2009 02:14:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Υ.Γ. Στην περίπτωση του ναζί, που ασκεί δεδομένα βία, δε νομίζω οτι υπάρχει δίλημμα. Ας πούμε οτι η δημοκρατική κοινωνία δίνει εντολή στον αστυνομικό να ασκεί βία, μέσα σε κάποια πλαίσια, για το συνολικό συμφέρον - και ελέγχεται (ή θα έπρεπε να ελέγχεται) γι αυτό. Στον φασίστα, μέλος ενός κόμματος, ουδείς (και κανένα δημοκρατικό σύνταγμα) έδωσε εντολή να βιαιοπραγεί - ακόμα κι αν το κόμμα του έχει αναδειχτεί από την πλειοψηφία. Αν το κάνει, παραβιάζει βασικά ανθρώπινα δικαιώματα - και τότε μιλάμε για ολοκληρωτικό καθεστώς.

Ένας φίλος

 
At 1/06/2009 02:52:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

H Ellas vrisketai se krisimh istoriki sygkyria kai o men dromos pou akolouthei einai epikindynos h de dhmokratia, pou me poly kopo katekthsan oi Ellines, telei ypo ragdaia apostatheropoihsh. En wra ypsisths oikonomikhs krishs h parousa diakyvernhsh ypo to fovo politikou kostous den lamvanei ta anagkaia metra prokeimenou na katasthsei thn Elliniki oikonomia pio antagwnistiki sto diethnes perivallon kai h xwra antimetwpizei ton kindyno ptwxeushs kai thn pithanothta na ypothikefthei epi makron se ksena symferonta.

Yparxei ekptwsh thesmwn kai aksiwn kai oi Ellines den exoun pleon embistosynh stous thematofylakes autwn. H dikaiosynh de leitourgei ws tha eprepe, o stratos meiwnetai kai parapaiei, oi politikoi dieftharmenoi apo xrhma kai eksousia thetoun to idio ofelos yperanw tou ethnikou, h ekklhsia apo shmantiko propyrgio ths koinwnias exei metatrapei se oiko zhlwtwn, paradeigma pros apofyghn kai oxi pros mimhshn. H astynomia anekpaideuth, adynamh kai me aneparkh mesa den mporei na prostatepsei tous polites apo th via oiasdhpote aneksellegths meiopshfias. Sthn ekpaideush, sthn ergasia kai sthn kathimerinothta tou Ellina o aksios den epivraveyetai kai o paravaths den timwreitai me apotelesma h paravatikothta na proagetai kai h nomimothta na apofevgetai.

O thesmos ths ellinikis oikogeneias kai oi paradoseis ftheirontai kathimerina mesa apo thn anarmosth symperifora, allazoneia kai provolh pseudoprotypwn kai anhthikou tropou zwhs apo ta asydota kai aneksellekta MME sto vwmo ths eksyphrethshs emborikwn stoxwn.

Sthn ekswteriki politiki h parousa diakyvernhsh thetei se kindyno ton prosanatolismo ths xwras pros ton elefthero dytiko kosmo synaptontas emborikes kai stratiwtikes sxeseis me ta anelefthera kathestwta ths Kinas kai ths Rwsias, provallontas ton antiamerikanismo kai ypothalptontas thn epanastatikothta kai thn tromokratia.

Parathrwntas to paron politiko adieksodo, thn adynamia tou yparxontos politikou systhmatos na proagei tis aparaithtes dhmokratikes dynameis kai thn en genei pasxousa katastash sthn opoia h oikogeneioktratia exei ferei ton topo, ena synolo patriwtikwn kai dhmokratikwn dynamewn statheropoihshs se agasth synergasia me ta swmata asfaleias apofasisame na drasoume prokeimenou na epanaferoume th dhmokratia sto epipedo pou armozei sto istoriko Elliniko Ethnos.

Kata synepeia kai symfnwna me to Syntagma arthro 18 paragrafos 3 kalountai oi enoples dynameis opws syndramoun tis astynomikes arxes gia na prostatepsoun thn idiwtiki kai dhmosia periousia twn Ellinwn politwn. Symfwna me to Syntagma arthro 48 paragrafos 1 kai logw ths proanafertheisas katastasews anaforika me th statherothta tou politeumatos kai twn thesmwn anastellontai amesa kai proswrina ta arthra tou Syntagmatos ar 5 paragrafos 4, 6, 8, 9, 11, 12 paragrafoi 1 ews kai 4, 14, 19, 22 paragrafos 3, 23, 96 paragrafos 4 και 97.

 
At 1/06/2009 03:21:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ωχ, τι 'ναι τούτο; Νάτα πώς γίνονται οι δικτατορίες...

 
At 1/06/2009 03:49:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Oldboy

Γιατί έχουμε μάθει να θεωρούμε ως 'κυριολεκτικό πόλεμο' μόνο αυτόν που διεξάγεται με τους συνήθεις συμβατικούς όρους;
Πρέπει απαραίτητα να τον διεξάγει ένας ευδιάκριτος 'κακός';
Μας τρομάζουν οι λέξεις;
Δεν είναι πόλεμος το καθημερινό γαμησάωρο σε μια δουλειά χωρίς κανένα περιεχόμενο;
Δεν είναι πόλεμος όταν στον επαγγελματικό σου χώρο αδυνατείς να διεκδικήσεις τα στοιχειώδη;
Δεν είναι πόλεμος όταν εκατομμύρια νέα παιδιά στο δυτικό κόσμο ακρωτηριάζονται ψυχικά απ' το lifestyle;
Θα μου πεις βέβαια '..τι λές ρε βλάκα, συγκρίνονται αυτά με τις πραγματικές βόμβες μου τρώνε στα κεφάλια τους οι Παλαιστήνιοι;..'
Ίσως και να'χεις δικιο, οπότε ας αφήσω τα 'θεωρητικά' για να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος:
Γύρισε ανάποδα το σύμπαν για τον Αλέξη, και δικαίως.
Ωστόσο,μέσα στον ίδιο μήνα είχαμε 1.την -έμμεση έστω- δολοφονία ενός Αφγανού από μπάτσους ενω περίμενε στην ουρά για τα χαρτιά του.
2. την επίθεση στην Κ.Κούνεβα με βιτριόλι από 'αγνώστους' και πριν από κάνα-δυο μέρες 3.το εργατικό 'ατύχημα' ενός μετανάστη που ακρωτηριάστηκε (πραγματικά αυτός και όχι 'ψυχικά') εν ώρα δουλειάς...
Ούτε αυτά τα 'μεμονωμένα' συνιστούν 'πόλεμο';
Εν τω μεταξύ και τα τρια περιστατικά πέρασαν -σχεδόν- στο ντούκου.
Γιατί άραγε;
Μήπως επειδή ο Αλέξης μας 'μοιάζει' λίγο περισσότερο...; Μήπως επειδή ως κοινωνία δεν θεωρούμε και τόσο άξια αλληλεγγύης θέματα που αφορούν τους 'τριτοκοσμικούς που μπλέκονται στα πόδια μας';
Μήπως διεξάγουμε ΚΑΙ εμεις οι 'πρωτοκοσμικοί' τον καθημερινό πολεμο -ως θύτες/θύματα- με τον τρόπο μας τελικά;
Και όσο για τις 'θέσεις μάχης' που ανέφερες, μάλλον έχουμε αργήσει να τις πάρουμε...Όχι με τα κουμπούρια των 'ειδικών της βίας' αλλά τουλάχιστον με την ειλικρίνειά μας...
Φιλικά

 
At 1/06/2009 04:07:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Εναντίον της βίας οπωσδήποτε!
Ακόμα και υπέρ του να γυρνάμε και το άλλο μάγουλο είμαι...
Το ερώτημα όμως, αν η Πολιτεία έχει ευθύνη (και σε ποιο ποσοστό) για τη συντήρηση του σκοτεινού κλίματος, ποιος θα το απαντήσει;
Δυο περιπτώσεις άσκησης θανάσιμης βίας, δυο μέτρα και δυο σταθμά: Ο φόνος του Αλέξη ήταν "μεμονωμένο περιστατικό" και ο θανάσιμος τραυματισμός του αστυνομικού ήταν "επίθεση εναντίον της δημοκρατίας".
Αυτό το ξεχώρισμα, αυτή η διάκριση, δεν ανάβει φωτιές;
..δεν χωρά επιπολαιότητα σε τέτοιες περιπτώσεις -νομίζω..

Χάλασε η μαγιονέζα επειδή η αστυνομία "έχει το δικαίωμα" να πυροβολεί *μέσα* σε πόλεις; Κάπως έτσι μπορεί να το βλέπουν μερικοί. Η πρόκληση των οπλισμένων φρουρών απέναντι σε άοπλους πολίτες, φαίνεται ότι ενισχύει τον παραλογισμό.
Μακάρι να σβήσουν εδώ τα σκοτεινά σημάδια και μακάρι να ξημερώσει γρήγορα. Δεν αντέχεται το σκοτάδι.

 
At 1/06/2009 10:12:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Θείο" ΦΑΣΙΣΤΑΡΑ,

λες: "Αν είσαι αστυνομικός της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης, βεβαίως και θα τον σκοτώσεις τον άνδρα των Sturm Abteilungen (Ταγμάτων Εφόδου των Ναζί), όταν κάνει ντου (πχ) στο δημόσιο ραδιόφωνο για να πει στον κόσμο να σηκωθεί από τον καναπέ."

Επειδή επανέρχεσαι εμφανέστατα για να θολώσεις τα νερά με μια στημένη μυθοπλασία που εξισώνει τα παιδιά που έκαναν ντου στη ΝΕΤ με τα ναζιστικά Τάγματα Εφόδου, υποδεικνύοντας ΠΟΥΣΤΙΚΑ (γιατί μεταξύ άλλων δεν μάς λες, ότι τα SA ήταν ΕΝΟΠΛΑ και κάναν τα κόλπα τους με ΕΝΟΠΛΗ βία) ότι ο αστυνομικός θα έπρεπε να ΣΚΟΤΩΣΕΙ σε αυτή την περίπτωση ...

... μάθε λοιπόν ΑΙΜΟΔΙΨΗ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ πως ο αστυνομικός της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης (ή οποιασδήποτε άλλης) που θα έκανε κάτι τέτοιο, θα πήγαινε κατευθείαν φυλακή για κατάχρηση εξουσίας, κ.τ.λ., εφόσον, ΑΙΜΟΔΙΨΗ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ, δεν υπάρχει δημοκρατικός νόμος που να δίνει την εξουσία στους αστυνομικούς να πυροβολούν και να σκοτώνουν άοπλους, όταν μάλιστα αυτοί δεν βιαοπραγούν.

Αλλά που να ξέρεις εσύ από δημοκρατία και νόμους.

ΟΥΣΤ ΠΟΥΣΤΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ!

 
At 1/06/2009 12:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μιλάνε πολλοί για τη βία λες και είναι κάτι το ξεκομμένο από τη καθημερινή πραγματικότητα και που και καλά εμφανίζεται σαν σύνδρομο κάποιων ακραίων ομάδων και καταστάσεων.

Kαι αναλύουν πότε πρέπει να θεωρείται αποδεκτή μια βίαιη πράξη και πότε όχι...

Τη βία τη βιώνουμε καθημερινά και δε λέμε να το συνηδητοποιήσουμε.

Βία δεν ασκεί ο υπάλληλος και εν γένει ο δημόσιος τομέας όταν ταλαιπωρεί τους πολίτες του με την ανοργανωσιά του, τη γραφειοκρατεία του;

Βία δεν ασκούν οι φοροφυγάδες που αναγκάζουν τους δύσμοιρους τους μισθωτούς να ξεζουμίζονται από τους φόρους του κράτους;

Βία δεν ασκεί το κράτος όταν δε παρέχει τις υπηρεσίες που πρέπει στο φορολογούμενο πολίτη;

Βία δεν ασκείται στα παιδιά όταν το κράτος δε τους παρέχει την εκπαίδευση που χρειάζονται ωστε να γίνουν σωστές προσωπικότητες;

Βία δεν ασκούν οι εργατοπατέρες που παραλύουν κάθε τόσο τη ζωή της χώρας για τα συντεχνιακά τους αιτήματα. Οταν τα κυφηναριά της ΑΔΕΔΥ διεκδικούν και παίρνουν επιδόματα που δεν ανταποκρίνοτνται στη παραγωγικότητά τους, σε βάρος των εντιμων εγραζόμενων;

Βία και νταβατζιλίκι δεν είναι όταν το φακελάκι και το λάδωμα στο δημόσιο είναι καθεστώς με κυκλώματα που κανένας πολιτικός και κανέας συνδικαλιστής δε τολμά να καθαρίσει;

Βία δεν είναι το ιδεολογικό νταβατζιλίκι της αριστεράς που εμποδίζει οποιαδήποτε εξέλιξη και εκσυγχρονισμό στα πανεπιστήμια; Και που καπελώνει οποιαδήποτε αυθόρμητη και υγειή αντίδραση νέων ανθρώπων;

Από αυτή της βία που υπομένουν οι πολίτες χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν, ποιος μπορεί να τους σώσει;

 
At 1/06/2009 01:06:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

~~Ανώνυμε πολίτη, καλά τα γράφεις, αλλά όταν ο πολίτης δεν βιάζει το μυαλό του να σκεφτεί, αυτά παθαίνει. Οπως τότε που με τη μισή Πελοπόννησο καμμένη, με 70 καμμένους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και 100άδες καμμένα ζώα, αποφάσισε να πουλήσει τη ψήφο του για 3.000 ευρά. Οπως τώρα που οι σκοτωμοί εν ψυχρώ στους δρόμους και ψάχνει θεαματικά σενάρια. Το (λεγόμενο) παρακράτος τρέφεται από τον πολίτη που ζητάει την ησυχία του και ορίζει/αναζητεί τους ενόχους έξω και μακριά από τον ίδιο, αυτόν που βγάζει την ουρά του απέξω -καθώς λέει ο λαός.

 
At 1/06/2009 01:09:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

σμπλρ: το κράτος δεν είναι μια μεταφυσική έννοια, το κράτος είναι οι πολίτες του.

 
At 1/06/2009 01:22:00 μ.μ., Blogger ΔΙΟΝΥΣΟΣ said...

Συμφωνώ μαζί σου.

 
At 1/06/2009 02:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

old boy ginesai rixos. Periorizesai stin optoki sou mono goneia. Ennoo, pigaine pes stous goneis kapoiou dolofonimenou apo to kratos(to kseroumeoloikala oti o grigoropoulos den itan o protos!) oti arnisai tin via. Pigaine kai pes katamoutra se paidia 18-19-20 xronon pou stin zoi tous gnorisan mono via, pou exoune faei kai dosei apeiro ksylo me matatzides stis poreies i pes to se enan mayro lathro metanasti pou peinaei, otan tou pernoun tis tsantes kai tis malakioules pou poulouse oi mpatsoi, otan koimatai se katalipseis kai ton dernoune ki ayton ama laxei, oti yparxei lysi kai xoris via. Na do ti tha sou poun. Na do ti tha peis esy. Oti den exoun paideia kai einai lathi, oti einai viaioi kai kakws ki oti aytoi einai oi exthroi sou.. Ante loipon polemise tous. esy ki oloi oi alloi pou syfonoune.


An imoun stin thesi tous, den tha xrisimopoioysa via. Den eimai omos, i via tous ekfrazei, aytin
(tous) mathane kai fenetai i anagi gia allagi pio dynati apo ta "oxi via" kapoion san esas pou epilegoun na ginontai ehthroi tous.

 
At 1/06/2009 03:46:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Προσπαθώντας να απαντήσω συνολικά: στο ποστ εξέτασα την επίθεση μόνο από πλευράς ηθικής - ιδεολογικής. Αν την εξετάσει κανείς από πλευράς πολιτικού αποτελέσματος - σκοπιμότητας νομίζω ότι η αξιολόγηση της είναι ακόμη χειρότερη.
Δηλαδή ακόμη και αν διαφωνεί κανείς μαζί μου και θεωρεί ότι εντάξει, είναι επιτρεπτό να σκοτώνει κανείς κάποιον επειδή είναι μπάτσος, ότι η στολή του του δίνει δικαίωμα να τον σκοτώσει επειδή έχουμε πόλεμο ή ως εκδίκηση ή συμβολικά ή οτιδήποτε σχετικό, και πάλι θα πρέπει να συμφωνήσει ότι μια τέτοια πράξη φέρνει τα ελεεινότερα πολιτικά αποτελέσματα: περισσότερη αστυνομική βία, νέους τρομονόμους, συντηρητικοποίηση της μεγάλης μάζας των πολιτών, ξανακλείσιμο στο καβούκι, δυσφήμιση κάθε μορφής διαμαρτυρίας και εξέγερσης, μετατροπή της αστυνομίας από θύτη σε θύμα, ώστε να μπορέσει ευχερέστερα αύριο να ξαναγίνει θύτης.

 
At 1/06/2009 04:05:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Από εκεί και πέρα και «Πόλεμος» και «Βία» είναι όσα περιγράφει ο Μπερδεμένος και ο Ανώνυμος Πολίτης, αλλά πόλεμος και βία ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ.
Που σημαίνει ότι οσοδήποτε άθλια κι αν είναι όλα αυτά, όταν η αντίσταση και η προσπάθεια αλλαγής τους δεν γίνονται με αντίστοιχους όρους και μετατρέπονται σε αληθινό πόλεμο, είναι και δυσανάλογα και όπως λέω και στο παραπάνω σχόλιο φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα.
Και θέλω να κάνω και μια άλλη διάκριση.
Αν η βία είναι καταδικαστέα είναι άλλο πράγμα η βία και άλλο πράγμα -και για την ακρίβεια η εντελώς ακραία μορφή της- η αφαίρεση ζωής.
Όπως είναι και άλλο πράγμα η αφαίρεση ζωής του τάδε συγκεκριμένου προσώπου το οποίο έκανε το άλφα το βήτα και το γάμα και το οποίο τιμωρούμε - εκδικούμαστε ή δεν ξέρω τι και άλλο πράγμα η απόπειρα αφαίρεσης ζωής κάποιου που όπως αποδεικνύεται αποφοίτησε πριν δυο μήνες από τη σχολή.
ΔΕΝ (ΔΕΝ) λέω ότι είναι οκ να δολοφονείς κάποιον που βαρύνεται με την άλφα ή τη βήτα συμπεριφορά. Λέω όμως ότι είναι κάτι που έχει πίσω του μια αιτιολόγηση λιγότερο έωλη από το ότι πυροβολώ κάποιον επειδή είναι μπάτσος.
Μορφές αντίδρασης υπάρχουν χιλιάδες. Και πράγματι με την εξαίρεση του Γκάντι η βία είναι καταλύτης αλλαγών.
Αλλά τέτοιου είδους βία, η βία «Ε.Ο», η βία των καλάσνικωφ κατά τυχαίων φρουρών, πέραν από ιδεολογικά απεχθής σε μένα, είναι αποδεδειγμένο -μέχρι τώρα δηλαδή, κανείς δεν μπορεί να είναι προφήτης- ότι οι μόνες αλλαγές που φέρνει, είναι αλλαγές προς την κατάπνιξη κάθε κοινωνικής προόδου, είναι αλλαγές προς την περαιτέρω γιγάντωση της αστυνομοκρατίας.

 
At 1/06/2009 04:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ "ki ego kata tis vias...",

ξεχνάς το βασικότερο φίλε μου. Ότι άλλο πράγμα είναι η βία εν θερμώ και άλλο η οργανωμένη, μεθοδευμένη και εν ψυχρώ βία - οργανωμένη και μεθοδευμένη είτε από το κράτος, είτε από οργανώσεις π.χ. φασιστικές ή που υποτίθεται πως πολεμάνε το κράτος αλλά έχουν την ίδια ακριβώς στρατιωτική λογική με αυτό (και μάλιστα δεν ζητάνε και τη γνώμη κανενός, έστω και για τα μάτια του κόσμου, όπως κάνουν τα αστικοδημοκρατικά κράτη).

Σε τούτη την κρίσιμη διαφορά φίλε βρίσκεται και το γεγονός, ότι δεν περνάνε στην οργανωμένη, μεθοδευμένη και εν ψυχρώ βία όλοι όσοι έφαγαν άπειρο ξύλο σε διαδηλώσεις, ούτε όλοι οι λαθρομετανάστες, οι κυνηγημένοι κι οι απόκληροι αυτής της κοινωνίας. Ίσα-ίσα, η τεράστια πλειοψηφία τους ΔΕΝ το κάνει αυτό.

Και δεν το κάνει, όχι επειδή είναι δήθεν "δειλοί" ή "υποταγμένοι", όπως το θέλει το παραμύθι των πιστολέρο! Όχι! Δεν το κάνει επειδή το πέρασμα από την εν θερμώ βία στην οργανωμένη, μεθοδευμένη και εν ψυχρώ βία θέλει χοντρή δόση ιδεολογικής νάρκωσης για να πραγματοποιηθεί - κι ευτυχώς δεν πρεζόνεται όλος ο κόσμος!

 
At 1/06/2009 05:57:00 μ.μ., Blogger ROKOS said...

Θα ήθελα να πω κάτι. Λένε ότι οι νέοι πάσχουν σήμερα γιατί δεν τους αφήσαμε -παρακαταθήκη- έναν όμορφο κόσμο, με αξίες, έναν όμορφο τρόπο να ζεις, η κοινωνία είναι σκατά, δεν υπάρχει αγάπη, ανιδιοτέλεια κλπ. Γιατί αγαπητέ νέε μου εγώ σε άλλο κόσμο μεγάλωσα; (Είμαι γονιός). Οι δικοί μου οι γονείς με άλλες αξίες και με περισσή αγάπη με μεγάλωσαν; Ακριβώς γι' αυτό λοιπόν, (και επειδή είμαι σκεπτόμενος άνθρωπος) αποφάσισα να μην γίνω σαν αυτούς. Και από τότε που με θυμάμαι προσπαθώ -με καθημερινή προσπάθεια- και διαφυλάσσω τα σωστά μου, τις αξίες μου. Θέλεις σκοπό και όραμα; Ιδού: γίνει το αντίθετο από αυτό που γίνανε οι άλλοι και δεν σου αρέσει.

Και μην ακούω "τι να το κάνω να παραμείνω εγώ αγνός όταν κανείς δεν το καταλαβαίνει", γιατί φίλε μου όλοι περιμένουν από τους άλλους να αρχίσουν. Ή θέλεις όραμα κι αξία ή μείνε στην επιφανειακή ζωούλα σου και μην διαμαρτύρεσαι.

Επίσης, συνομιλώντας με άπειρους ανθρώπους που "κατά βάθος" δεν είναι πονηροί, δεν φοβούνται και αφήνονται να ζήσουν, πιστεύουν ("κατά βάθος") στις ανθρώπινες σχέσεις και στο μοιράζομαι, δεν είναι υλιστές, επιφανειακοί τύποι, πιστεύουν λοιπόν, ότι η ζωή τους κάνει, δεν είναι έτσι.. (Κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια να πω:) Δεν μπορείς να είσαι κάτι άλλο από αυτό που είσαι, αν ήσουν δεν θα μπορούσες να μην είσαι το άλλο. Εγώ τουλάχιστον γι' αυτό δεν μπορώ να "προσαρμοστώ" -παρότι αρκετές φορές, από κούραση, προσπάθησα να γίνω ένα με το συρμό. Δεν είναι η σπουδαιότητα των αξιών -άλλωστε για όλους είναι σπουδαία τα σπουδαία, δεν βλέπω κάτι να τους πιέζει να τα διασφαλίσουν- δεν μπορώ να μην τις ακολουθώ, γιατί αυτή είμαι εγώ. Δεν μπορώ να είμαι κάτι άλλο.

Ένα τελευταίο και κλείνω το "διάγγελμα", στις σπάνιες φορές που βλέπω τηλεόραση άκουσα έναν νεαρό, γύρω στα 17, να μιλάει για κάποια χρήματα που μάζεψε το σχολείο του για την UNISEF. Είπε λοιπόν ο 17 ετών νεαρός: "για μένα ήταν ολόκληρο το χαρτζιλίκι μου, ενώ θα έπρεπε χρήματα να δίνουν οι κυβερνήσεις". (...) "εύχομαι τουλάχιστον τα χρήματα που μαζέψαμε να πάνε σ' αυτούς που τα έχουν ανάγκη". Πραγματικά δεν ντρέπομαι που έχουμε καταντήσει έτσι σαν κοινωνία (πότε δηλαδή ήταν καλύτερη;), το πραγματικά θλιβερό στην προκειμένη είναι ότι το παιδί βλέπει με αυτά τα μάτια τα πράγματα.

Είναι στο χέρι σου ν' αφήσεις την καρδιά σου αμόλυντη, αγνή, όλο αγάπη και αισιοδοξία. Κανείς δεν σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό. Εσύ επιλέγεις τι θέλεις να 'σαι.

(Το κείμενο αυτό το έστειλα σε πολλά blogs. Επειδή δεν έχουμε έδρα να μιλάμε δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουμε).

 
At 1/06/2009 06:53:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Παράλογοι φόνοι γίνονται κάθε μέρα.
Γιατί μια ολόκληρη κοινωνία καταπιάνεται με μια συγκεκριμένη επίθεση; Είναι η στολή που προσθέτει αξία στην ανθρώπινη ζωή?
Λάθος ο οποιοσδήποτε παραλληλισμός και η σύγκριση των δυο περιστατικών(της δολοφονίας του παιδιού και της επίθεσης κατά του αστυνόμου). Ο ένας εκτελέστηκε από τον άνθρωπο που υποτίθεται ότι έπρεπε να τον προστατεύει, ο άλλος από κάποιον περαστικό την ταυτότητα του οποίου ουδείς γνωρίζει.
Εφόσον μάλιστα καμία τρομοκρατική οργάνωση δεν έχει αναλάβει την ευθύνη για την επίθεση, ας μη βιαζόμαστε να δίνουμε πολιτικές προεκτάσεις και να το βαφτίζουμε "πράξη εκδίκησης". Αλοίμονο, δεν είμαστε στα Ανώγεια όπου η βεντέτα είναι η συνήθης πρακτική (ή έστω ήταν κάποτε).
Κρίμα και ντροπή να τα αντιπαραθέτουμε.
Bitten

 
At 1/06/2009 07:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πάντως, αυτή η άνευ όρων αξία της ανθρώπινης ζωής, μακάρι και να ίσχυε. Αλλά, τι έχετε να πείτε σε όλους αυτούς που επειδή δεν έχουν χρήματα "δολοφονούνται" από ένα σύστημα υγείας που σου ζητάει φακελάκι προκειμένου να σε σώσει;
Ας βλέπουμε τα πράγματα πιο ανοιχτά.

Και μην ξεχνάτε, ότι στο βαθμό που αναλαμβάνεις την ευθύνη της στολής που φοράς, δέχεσαι και τις συνέπειές της. Δεν είσαι πλέον πρόσωπο, αλλά φορέας θεσμού. Και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο;

Και κάτι τελευταίο. Όλοι περιμέναμε κάποιο "αντίβαρο" στην δολοφονία του Αλέξανδρου. Προβοκάτσια ή όχι, δίνει έρεισμα, συσπειρώνει και ανασυντάσσει το άλλο στρατόπεδο. Ναι, η ορολογία είναι κάπως πολεμική. Αλλά από κάπου ξεκινάνε όλα άλλωστε.

 
At 1/06/2009 08:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μπερδεμένε και Ανώνυμε Πολίτη,

Μη συγχέετε παρακαλώ την πραγματική (φυσική) βία με τη "βία" του lifestyle ή του δημοσίου υπαλλήλου. Για τα εξοργιστικά εγκλήματα κατά μεταναστών ή το ακόμα εξοργιστικότερο βιτριόλι κατά της Κούνεβα, η αντίδραση δεν μπορεί να είναι παρά μόνο στα πλαίσια της δημοκρατίας. Κάθε άλλος δρόμος οδηγεί στον ολοκληρωτισμό.

Άν πέσετε στην παγίδα του τρόπου σκέψης των "αντεξουσιαστών", που βάλλουν κατά της δημοκρατίας, δείχνετε απλώς οτι δεν ξέρετε πώς είναι να ζεις σε δικτατορία. Και μη μου πείτε σας παρακαλώ οτι και η έκπτωση της δημοκρατίας που ζούμε σήμερα "ειναι μια χούντα". Αν το πείτε, είστε βαθιά νυχτωμένοι.

Αν βάλλετε κατά της δημοκρατίας (όχι για να τη βελτιώσετε, αλλά για να την αντικαταστήσετε με κάτι άλλο, άγνωστο και θολό) αρνείστε πολύ απλά τά βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των συνανθρώπων σας, που μόνο η δημοκρατία μπορεί να προσπαθεί να τα εξασφαλίσει. Και τότε δεν μπορώ να έχω κανένα σεβασμό στο λόγο σας...

 
At 1/06/2009 09:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δε μπαίνω στη λογική των αντιεξουσιαστών και ούτε τους υποστηρίζω. Απεναντίας.

Και μάλιστα απαντώντας στον ανωνυμο των 6:53 που απορεί γιατί ασχολούμαστε τόσο πολύ με την επίθεση κατά του αστυνομικού, θέλω να εκφράσω εγώ την απορία μου πως μια οργανωμένη επίθεση ενάντια αστυνομιών μέσα στη πρωτεύουσα ενός κράτους (και oxi στα Ζωνιανά για παράδειγμα), του φαίνεται ίσης σημασίας με οποιαδήποτε άλλο φόνο.

Προφανώς η αφαίρεση ζωής είναι καταδικαστέα.

Oμως έχω την εντύπωση ότι η βία η σωματική επιχειρείται να ερμηνευθεί ξεκομμένα από τις συνθήκες που επικρατούν και που διακρίνονται από τον διογκωμένο ατομοκεντρισμό του Ελληνα και τη διάλυση των θεσμών.

O Old Boy λέει ότι σε όλη αυτή την αθλιότητα ο πολίτη πρέπει να αντιδράσει με όρους ίδιους. Βλέπει αλήθεια ικανό το λαό να μετουσιώσει την οργη του σε κοινωνικό κίνημα με συγκεκριμένα αιτήματα; Εγώ δε το βλέπω άρα ελπίδα δεν υπάρχει. Μοιραία πάμε για ακόμη χειρότερα πράγματα.

 
At 1/06/2009 10:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

...τότε είτε δολοφόνο σε βαφτίσει η Ιστορία είτε εκτελεστή, είτε προβοκάτορα είτε ιδεολόγο, είσαι εχθρός μου, ο μεγαλύτερος εχθρός μου.


Πρόσεχε τι γράφεις.

Το Διαδίκτυο είναι επικίνδυνο.

Παρασέρνεις κόσμο.

Οι θωπείες των θαυμαστών είναι ότι

χειρότερο για σένα.

Η χρήσιμη επιβεβαίωση με μέτρο.

 
At 1/06/2009 10:11:00 μ.μ., Blogger Alpha said...

@OLDBOY

εννοώ ότι αιτία για όλο αυτό το κακό (όπως και για τα άλλα, αλλά αυτό είναι το κοντινότερο μας χρονικά και τοπικά) είναι αυτή η ψευδαίσθηση εαυτού με την οποία ταυτιζόμαστε και λέγεται Εγώ.

μη μείνεις στο ψευδαίσθηση από την παραπάνω πρόταση.μείνει όμως στο ταυτιζόμαστε.

για παράδειγμα:πριν 1 μήνα κάποιος που είχε ταυτίσει την υπάρξη του με την "επιβολή της τάξης" σκότωσε εν ψυχρώ ένα 15 χρονο.

προχτές κάποιος που έχει ταυτίσει την υπάρξη του με την "επανάσταση" σκότωσε(δεν πιστεύω ότι θα ζήσει μ αυτά που ακούω) έναν 20χρονο.

και οι δύο έχουν ξεχάσει πως υπήρξαν κάποτε μωρά(σαν το δικό μου και το δικό σου), έχουν ξεχάσει πως αυτοί που πυροβόλησαν υπήρξαν κάποτε μωρά, πως όλοι τελικά κρύβουμε κάτι Ανώτερο μέσα μας απ αυτό που φαίνεται, και ταυτίστηκαν με κάποια ιδεά που νομίζουν(νομίζουν=ψευδαίσθηση) ότι τους αντιπροσωπεύει.

τρίχες.

δεν τους αντιπροσωπεύουν καθόλου οι ιδέες που νομίζουν ότι πρεσβεύουν.ούτ αυτούς ούτε εμάς που τσακωνόμαστε όλη μέρα γι αυτές.

η ευτυχία λέει ο τζακ κέρουακ είναι ένας άντρας και μια γυναίκα κάτω από ένα δέντρο που κάνουν έρωτα.όχι η νίκη σε μια σύγκρουση ιδεών.

όμως οι ιδέες και η σύγκρουση που φέρνουν νικάνε το φόβο.το φόβο του θανατού που είναι έμφυτος σε κάθε Εγώ.

γι αυτό σκοτώνουμε και πεθαίνουμε γι αυτές.γιατί έτσι επιεβεβαιώνουμε την υπάρξη μας.

που νομίζουμε ότι επιβεβαιώνεται απ την ταμπέλα που μας βάζουν οι Αλλοι:Aστυνομικός, Αντεξουσιαστής.

ταμπέλες που δίνουν υπάσταστη στο Εγώ.

Στο τεχνητό δηλ., χαζό, κατασκευασμένο, κομάτι της υπάρξης που δημιουργεί μέσα μας η κοινωνία και που μας κάνει δυστυχισμένους.

ζούμε στο τέλος αυτής της εποχής.

της εποχής των ταυτίσεων της υπάρξης με κατασκευάσματα(ιδέες, φράγκα, γκόμενες, αυτοκίνητα) που δεν είναι εμείς.

έπαιξε το ρόλο της αυτή η εποχή γιατί ανέδειξε το ρόλο του μυαλού ως τρομερού εργελείου, αλλά τώρα είναι αντιδραστικό και μας πάει πίσω.

η εποχή του ξεπεράσματος του Εγώ, η εποχή της Αγάπης έρχεται.

αλλά θα πρέπει να φάμε πολλά αγγούρια ακόμα για να καταλάβουμε τι γίνεται και τι φταίει.

όπως λέει κι ο μοριση you just haven' t earned it yet baby.

(αμφιβάλλω αν το εξήγησα σωστά.περισσότερα στο βιβλίο του Εκχαρτ Τολε Α new earth που εδώ ηλιθιωδώς μεταφράστηκε σαν "για μια νέα ζωή"-καμία σχέση)

 
At 1/06/2009 10:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανωνυμε φιλε,ολοι περιμεναμε απαντηση στην δολοφονια του γκρεκορυ,αλλα οχι τον εν ψυχρω πυροβολισμο ενος(ακομη)νεου ανθρωπου που απλα ηταν φορεας ενος θεσμου οπως λες δεν ηταν δα κι ο ανθρωπος που εχει την ευθυνη για το πως η ελληνικη αστυνομια κατ εντολην της εκαστοτε κυβερνησης που ΕΜΕΙΣ ψηφιζουμε εχει αναλαβει την τηρηση της δημοσιας ταξης...
Αναρωτιεμαι σε τι διαφερει το ενα χτυπημα απ το αλλο?
ανανδρο αδικο και υπουλο και το ενα και το αλλο...
μετα τις 6 του δεκεμβρη καθως ξεκινησαν τα γεγονοτα που-καλα εκαναν και ξεκινησαν-εγω περιμενα πιο μαζικη αντιδραση-διαμαρτυρια απο περισσοτερο κοσμο,απ ολο τον κοσμο για ναμαι ειλικρινης,να κατσικωθουμε μπροστα στη βουλη και να μην αφηνουμε κανενα πολιτικο να βγει,το μηνυμα θα το παιρναν,ηθελα πολιορκια και στενο μαρκαρισμα μεχρι αυτη η ασχετη κυβερνηση να πεφτε και να ρχοταν αλλη κι αν ηταν ιδια ναπεφτε κι αυτη κι αλλη κι αλλη,που θα παει δε θα βρεθει ενας πολιτικος να σταθει απεναντι μας στο μπαλκονι και να μας κοιταξει βαθεια στα ματια να δει εμας κι οχι το ειδωλο του πανω μας?
Καπου η κατασταση ξεφυγε, τοσοι βανδαλισμοι και τοσο πλιατσικο δεν χρειαζοταν,αν εκαιγαν το δικο σου αυτοκινητο η τη δικη σου επιχειρηση πως θα σου φαινοταν?
Αυτο απετρεψε αρκετους απ το να κατεβουν στους δρομους καικαπου εκει χαθηκε το παιχνιδι ...
Προς το παρον ελπιζω...
Ομως,οσο κι αν ολοι το ξερουμε οτι ανατροπη δεν ερχεται απ τον καναπε του σαλονιου μας πρεπει καποιοι νεωτεροι μαλλον να μαθουν οτι και η ωμη βια δεν οδηγει πουθενα η μαλλον δες τον μαντη των κακων παραπανω και θα καταλαβεις...
Α.Γ

 
At 1/06/2009 10:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ανωνυμε των 10.04

-Η χρήσιμη επιβεβαίωση με μέτρο.

τι ακριβως εννοεις?
Α.Γ.

 
At 1/06/2009 11:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ανωνυμε των 1/06/2009 10:27:00 μμ


Δεν αρνούμαι ένα κομμάτι επιβεβαίωσης που δικαιούται ο καθένας.
Αρκεί να μην παρασύρεται από αυτήν και λασκάρει η προσοχή και η αντίστασή του στα επικίνδυνα θέματα που θέλουν συγκράτηση, με την σιγουριά ότι θα τον θωπεύσουν οι άλλοι ότι κι αν γράψει.

 
At 1/06/2009 11:23:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε των 10:04, δεν κατάλαβα, προς τα που δηλαδή τον παρασέρνω τον κόσμο, με αυτό που έγραψα;

 
At 1/06/2009 11:24:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«η εποχή του ξεπεράσματος του Εγώ, η εποχή της Αγάπης έρχεται»
Μοsaic, πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις ;)))

 
At 1/06/2009 11:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ανωνυμε των 11:14:00 μμ
Αρκεί να μην παρασύρεται από αυτήν και λασκάρει η προσοχή και η αντίστασή του στα επικίνδυνα θέματα που θέλουν συγκράτηση,

ποια ακριβως επικινδυνα θεματα?
εννοεις στο συγκεκριμενο ποστ?
Α.Γ.

 
At 1/07/2009 12:06:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ ανώνυμε των1/06/2009 11:32:00 μμ

Το έγραψα, ισοπεδώνονται τα πάντα εκεί που λέει (….τότε είτε δολοφόνο σε βαφτίσει η Ιστορία είτε εκτελεστή, είτε προβοκάτορα είτε ιδεολόγο, είσαι εχθρός μου, ο μεγαλύτερος εχθρός μου.) , γιαυτό και κάποιοι όπως ggl , Rodia, Ανώνυμος Πολίτης, 1/06/2009 06:53:00 μμ , Ανώνυμος1/06/2009 07:32:00 μμ
τον επανέφεραν.

 
At 1/07/2009 01:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

(μια ματια στα σχολια του ολντ (11:14:00 μμ kai 11:14:00 μμ)και θα καταλαβεις).
αληθεια γιατι σου φαινεται περιεργο καποιος να απεχθανεται την ακραια βια ,το αιμα ?
δεν εχουμε πολεμο και δη εμφυλιο,
ο καθενας υιοθετει οτι του ταιριαζει κι απο τη στιγμη που δεν βλαπτει κανεναν που ειναι το προβλημα?
εννοειται οτι το σχολιο μου αφορα εμενα και κανεναν αλλο και ασχοληθηκα γιατι τα οσα εγραψες μου φανηκαν επιεικως..απειλητικα...
Α.Γ.

 
At 1/07/2009 08:25:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ "Aντιχολέρα":
Κοιτάξου λίγο στον καθρέπτη, ξεφτιλισμένο φασιστοειδές ζώον...
Η βλακώδης βεβαιότητα που σε διέπει, ως κλασικόν ηλίθιο, τρέφει τη μισαλλοδοξία σου, και αυτή τρέφει εσένα.
Κομπλεξικά ζώα σαν εσένα διασπείρουν και θεριεύουν το μίσος (και τις ταμπέλες υποκατάστασης του Εαυτού, που εύστοχα περιγράφει ο Μωσάικ), μίσος που εξαπολύει σφαίρες αδίκως και αδιακρίτως, κατά πάντων. Κατ' αυτού που νομίζει ο πυροβολών πως είναι ο άλλος, μέσα στη βλακεία και απελπισία του.

 
At 1/07/2009 09:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Θείο Φασίστα,

είμαι σίγουρος πως το δικό σου καθρέφτη τον έχεις σπάσει προ πολλού.

Εσύ νομιμοποιείς, έστω και ... μυθιστορηματικά, φόνους! Όχι εγώ, κακομοίρη.

 
At 1/07/2009 09:43:00 μ.μ., Blogger ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΖΕΝΑΚΟΣ said...

Αγαπητέ Old Boy,
Με χαμόγελο θυμάμαι μια παλαιότερη κουβέντα μας περί "απόλυτου κακού". Ο καθένας έχει τα κουμπιά του, λοιπόν, και οι αφορισμοί δεν είναι πάντοτε κακοί.
Δεν θα φιλοσοφήσω άλλο. Μου άρεσε πολύ το κείμενό σας. Αισθάνομαι ότι πρέπει να σας ευχαριστήσω που το γράψατε.

 
At 1/08/2009 12:47:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@Ανώνυμε 1/07/2009 01:13:00 πμ
Εχθές κοιμήθηκα, σήμερα είδα το σχόλειό σου.
1. είσαι της ημιβίας. Σωστός που λένε.

2. μην είσαι κουτός, ότι άλλο θες βάλε στην φαντασία σου,

αλλά : (μου φανηκαν επιεικως..απειλητικα...) ούτε να το σκέφτεσαι, αρνί είμαι.

 
At 1/08/2009 01:21:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Aυγουστίνε Ζενάκο, να 'στε καλά. Σίγουρα ο καθένας έχει τα κουμπιά του και το δικό μου το κουμπί πατιέται όταν έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά στον τρόπο που αξιολογούμε τον σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή και τα ατομικά δικαιώματα, όπως επίσης πατιέται στην προφανή δυσαναλογία μέσου προς επιδιωκόμενο σκοπό.
Αλλά για να επανέλθω στην παλιότερη συζήτηση μας, το να θεωρώ κάποιον τον χειρότερο εχθρό μου δεν σημαίνει και ότι τον ταυτίζω με το απόλυτο κακό ;)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home