Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2008

Change they needn't

Πριν: ζωντανοί - Τώρα: νεκροί = Change.
Είπαμε να μας βγάλεις μαλάκες αφού ορκιστείς.
Να τα καταφέρεις πριν ακόμα ορκιστείς είναι επίτευγμα.
Και το αστείο είναι ότι δεν χρειάζονταν πολλά:
ακριβώς επειδή δεν έχεις ορκιστεί ακόμα
αρκούσαν πέντε κουβέντες
για να παραμείνουμε στο mood.
Σε κάθε περίπτωση όλο αυτό το μεταβατικό διάστημα
που προβλέπει το αμερικάνικο Σύνταγμα
είναι μεγαλειώδης σύλληψη
που ακυρώνει και τον απερχόμενο και τον ερχόμενο πρόεδρο
και μετατρέπει την εκλογή του λαού
σε έναν ακόμη διαδικαστικό κανόνα
που πρέπει να περιμένει την καλή του ώρα
για να ενεργοποιηθεί.
Government of the people,
by the people,
and for the people,
τρεις μήνες πάνω,
τρεις μήνες κάτω,
δεν θα τα χαλάσουμε εκεί,
άλλωστε σε μεταβατικές και σε μη μεταβατικές περιόδους
it's a government of the people,
by the people,
and for the people of Israel.

31 Comments:

At 12/29/2008 06:18:00 μ.μ., Blogger Unknown said...

Στις Μεγάλες δυνάμεις, δυστυχώς, ή μήπως τυχόν ευτυχώς,η πολιτική είναι συνήθως real politik..

 
At 12/29/2008 08:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ειναι ενα πολυ μελετημενο κενο...εξουσιας.
το ιδιο μελετημενη και η κινηση του ισραηλ που διαλεξε ακριβως τωρα να επιτεθει στους παλαιστινιους.

ουτε γατα ουτε ζημια!
Α.Γ.

 
At 12/29/2008 09:48:00 μ.μ., Blogger vasikos metoxos said...

Πολύ ανεβασμένος, Ολντ. Εύγε!

 
At 12/29/2008 10:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ κακώς λαμβάνουν τόπο τα εμπόλεμα τεκταινόμενα, απ'όσο γνωρίζω απαγορεύεται. Πώς δύναται η τοπική & εγχώρια νομοθεσία να επιτρέπει τέτοια επικίνδυνα τεκταινόμενα; Απαράδεκτο & συνάμα αντισυνταγματικό το ότι συνεχίζουν εκεί οι στρατιώτες τις βιαιοπραγίες. Πώς και δεν σκιάζονται μήπως τους απολύσουν & μείνουν άνεργοι; Τους εμπιστεύονται;

 
At 12/30/2008 02:00:00 π.μ., Blogger head charge said...

Με την Χίλαρυ Κλίντον ΥΠΕΞ και τον Ραμ Εμάνουελ προσωπάρχη, δυστυχώς το να περιμένεις "πέντε κουβέντες" έστω ακροθιγώς επικριτικές για την πολιτική ηγεσία του Ισραήλ από τον Ομπάμα, είναι σα να απαιτείς από τον Νίκο Αλέφαντο να κατακρίνει τον Σωκράτη Κόκκαλη!

Ενδεχομένως η (μέχρι στιγμής) σιωπή να είναι και το άκρον άωτον της δυνατής αντίδρασης στο πλαίσιο των καθηκόντων του... (Αν και πολύ φοβάμαι ότι κάποια στιγμή όντως θα μιλήσει!)

 
At 12/30/2008 05:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εύγε μικρέ.

 
At 12/30/2008 12:29:00 μ.μ., Blogger ΑΠΕΙΡΩΤΑΣ said...

Τσίου, τσίου, τσίου...
Δεν τ'ακούω τώρα τελευταία τα Μπαρακοβαρεμένα πουλάκια.

 
At 12/30/2008 01:56:00 μ.μ., Blogger anepidoti said...

ένας ακόμη μαλάκας που διάβασε όσα σκέφτεται
κι ακόμη παραπέρα....

 
At 12/30/2008 02:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με τρώει όμως από καιρό μια απορία: γιατί ο αραβικός κόσμος δεν συσπειρώνεται επιτέλους υπέρ των Παλαιστινίων;

Μάλλον δυο απορίες έχω: γιατί ακόμα και οι ίδιοι οι Παλεστίνιοι είναι διχασμένοι;

Οι ισραηλινοί φονιάδες βρίσκουν και τα κάνουν. Και δεν βρίσκουν μόνο από τους Ομπάμιες.

Η λωρίδα της Γάζας είναι η μεγαλύτερη φυλακή του κόσμου: άνθρωποι περικυκλωμένοι από τείχη, με νερό και φως μερικές ώρες τη μέρα.

Γιατί διάβολε διχάζονται;

 
At 12/30/2008 02:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

axxx,epitelous...to change pou toso laxtarousame...ti omorfo einai na vlepeis tis proseuxes na pianoun topo...ola auta ta tears...kai pleon no fears...kai psifiste malakears...
KI AN UPARXEI 'ANTHROPOS' POU PERIMENEI APO POLITIKOUS MERES EUMARIAS KAI EIRINIS,E NAI RE FILARAKI,EISAI GIA GAZES...
meshuggener

 
At 12/30/2008 04:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

IT'S TOO LATE FOR CHANGES

IN A WORLD THAT FALLS DOWN

Luc Bizaro

 
At 12/30/2008 07:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θα συνεχίσω τον συλλογισμό του "αραβικές μπάμιες" (πέρα από την αυταπόδεικτη θηριωδία των ισραηλινών, που σημειωτέον είναι σε προεκλογική περίοδο και μόλις άρχισαν να βομβαρδίζουν βρέθηκε μπροστά το κυβερνών κόμμα της Λίβνι, που υπολειπόταν - ενδεικτικό για το τι "σκατο-εκλογικό σώμα" αποφασίζει, με δύο μάλιστα ακροδεξιά κόμματα στην κνεσέτ):

Γιατί αυτή η γαμο-Χαμάς, που υποστηρίζει την εξαφάνιση του Ισραήλ (!), χρησιμοποιεί τα παιδιά και τις γυναίκες, ως "ανθρώπινες ασπίδες"; Μήπως τελικά προκαλεί, επιθυμεί και "τρέφεται" από επιθέσεις σαν κι αυτήν; Μήπως είναι εντελώς "στ' αρχίδια της" η ασφάλεια του παλαιστινιακού λαού;


Μήπως αυτή η αέναη σύγκρουση "οφθαλμόν αντί οφθαλμού" τρέφει τα γεράκια, τους φασίστες και τους ακραίους ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ; Μήπως αυτή είναι η πραγματική σύγκρουση εκεί κάτω (όπως και σε κάθε μεγάλο πρόβλημα, όπως π.χ. το Κυπριακό), δηλαδή η σύγκρουση μεταξύ μετριοπαθών ειρηνιστών και ακραίων εθνικιστών ή φανατικών θρησκευτικο-κανιβάλλων;

Ένας φίλος

 
At 12/30/2008 07:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Και για όσους έχουν αμφιβολίες για τους κατά καιρούς επαγγελματίες εθνοκαπήλους, να σημειώσω οτι πολλές από τις συμφωνίες για το Βατοπέδι, πέρασαν από το δικηγορικό γραφείο του Τάσσου Παπαδόπουλου, του "περήφανου πολιτικού που είπε το ΟΧΙ" και μπλα, μπλα, μπλα...

Είναι πάντοτε οι πρώτες "μανούλες" στα εθνικά ξεπουλήματα.

 
At 12/31/2008 12:14:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Aνωνυμε 14.00 γραμμή απο τον Γιωργάκη τον Σόρος βλέπω οτι παίρνεις κατ΄ευθείαν...
Ο Παπαδόπουλος σε χάλασε ΄πολυπολιτισμικέ΄ τής πλάκας,πού δέν έκανε την Κύπρο προτεκτοράτο...
Περαστικά.

 
At 12/31/2008 12:21:00 π.μ., Blogger Rodia said...

..έτσι όπως πάει το πράγμα, με τόση δημοσιότητα, που δεν δόθηκε π.χ. στο γειτονικό μας πόλεμο, προβλέπω τη σύντομη λύση του προβλήματος με την κατάργησή του -δυστυχώς για τους καημένους ανθρώπους εκεί πέρα..

 
At 12/31/2008 01:12:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Φίλε των 7:06, συμφωνώ ότι συχνότατα παράλληλα με τις εξωτερικές συγκρούσεις ανάμεσα σε λαούς υπάρχουν και οι εσωτερικές πολιτικές συγκρούσες μέσα στους λαούς, που έχει καταλυτική σημασία αν θα γείρουν προς την πλευρά την επιθετική ή την μετριοπαθή.
Απλά πιστεύω ότι η διαπίστωση αυτή όσο σημαντική κι αν είναι, δεν μπορεί να είναι η μόνη σημαντική, σε βαθμό που να μην βλέπουμε σε κάθε εξωτερική σύγκρουση ποιός βρίσκεται εν αδίκω.
Και αν όχι πάντα, σχεδόν πάντα, εν αδίκω βρίσκεται ο ισχυρότερος, που επιβάλλει την ισχύ του αδιαφορώντας για ψηφίσματα, παραψηφίσματα ή το τι φαίνεται δίκαιο στους τρίτους.

 
At 12/31/2008 02:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ενώ εσύ παίρνεις κατευθείαν από τον εθνικο-φασίζοντα Στάθη της Ελευθεροτυπίας...

Η Κύπρος απέφυγε τον κίνδυνο να γίνει "προτεκτοράτο" από τη στάση του Παπαδόπουλου ή μήπως από τις ελληνικές κυβερνήσεις (να μη θυμίσω ποιών) που κατόρθωσαν με συστηματική δουλειά αυτό που φαινόταν "ακατόρθωτο" μέχρι τότε, να τη βάλουν στην Ε.Ε. ;

Ναι, οι τύποι σαν τον Παπαδόπουλο, τον Παπαθεμελή, τον Καρατζαφέρη, τον Ζουράρι, την Κανέλη, τον Άνθιμο με χαλάνε. Όλος αυτός ο εσμός. Σου συνιστώ να διαβάζεις τον Φώτη Γεωργελέ της Athens Voice. Αναφέρεται συχνά σε όλους αυτούς τους "πατριώτες", που είναι πρώτοι στις λαμογιές η στον λαϊκισμό, για να διατηρήσουν το "μαγαζάκι" τους.

Περαστικά επίσης - και Καλή Χρονιά, με άλλα μυαλά εύχομαι...

 
At 12/31/2008 04:04:00 π.μ., Blogger Γνωμοδότης said...

Είπαμε να μας βγάλεις μαλάκες αφού ορκιστείς.
Να τα καταφέρεις πριν ακόμα ορκιστείς είναι επίτευγμα.


I rest my fucking case.

 
At 12/31/2008 04:06:00 π.μ., Blogger Γνωμοδότης said...

Η Κύπρος απέφυγε τον κίνδυνο να γίνει "προτεκτοράτο" από τη στάση του Παπαδόπουλου ή μήπως από τις ελληνικές κυβερνήσεις (να μη θυμίσω ποιών) που κατόρθωσαν με συστηματική δουλειά αυτό που φαινόταν "ακατόρθωτο" μέχρι τότε, να τη βάλουν στην Ε.Ε. ;

Αντικειμενικά —και με βάση όλα τα στοιχεία που έχουμε, προφανώς από την στάση του Παπαδόπουλου (και της πλειοψηφίας των Κυπρίων).

Αλλιώς δεν θα έμπαινε η Κύπρος στην Ε.Ε, θα έμπαινε η "συνομοσπονδία".

Στοιχειώδες αγαπητέ Ουώτσον.

 
At 12/31/2008 11:19:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

η διεθνής νομοθεσία τι επικαλείται; οι εκατέρωθεν συνθηκολογίες; παραμερίζω το ειρωνικό ύφος της απώλειας εργασίας ενός μισθωτού στρατιώτη, μα ο φόβος της φυλάκισης, της παράλυσης, του θανάτου εν καιρώ πολέμου; Μαθαίνουμε απ'όσα παθαίνουμε οι άνθρωποι εν ζωή;

 
At 12/31/2008 01:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ old boy,

Έχεις δίκιο. Δεν αμφισβητώ την ευθύνη του θύτη - οι ρόλοι είναι ξεκάθαροι και άλλωστε μίλησα και γω για θηριωδία.

Απλώς παρατηρώ πώς "παίζεται το παιχνίδι της έντασης". Και πώς, ακόμα κι όταν υπάρχει μια ελπίδα για ειρήνευση και διέξοδο, αυτή "πνίγεται" στις σκοπιμότητες των ακραίων εκατέρωθεν, που "τρέφουν αλλήλους"...

Καλή χρονιά!

Ένας φίλος

 
At 12/31/2008 03:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σου επισημαίνω έναν ενδιαφέροντα Παπαχελά στην Καθημερινή, που μόλις διάβασα.


Καλή χρονιά και πάλι!

Ένας φίλος

 
At 12/31/2008 04:40:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Γνωμοδότη και Ανώνυμε των 2:20, έρχομαι να κάνω την τα πάντα - όλα σύνθεση των θέσεων σας: Η Κύπρος μπήκε στην Ε.Ε ως Κύπρος και όχι ως "συνομοσπονδία" εξαιτίας της στάσης του Παπαδόπουλου, αλλά για να φτάσει να μπει ως οτιδήποτε έφτασε από τη συστηματική δουλειά των ελληνικών κυβερνήσεων.
Γνωμοδότη σκέτε, ντοντ ρεστ γιουρ κέις σο κουίκλι. Δερ αρ μένι ράουντς ιν δις τράιαλ. Ντένυ Κρέιν.

 
At 12/31/2008 06:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Παιδιά, η Κύπρος "κλείδωσε" με το Ελσίνκι το 1999, αν δεν κάνω λάθος. Παπαδόπουλος δεν υπήρχε τότε (ως πρόεδρος εννοώ), ούτε συνέβαλε στο να μπει η Κύπρος στην Ε.Ε.

Το μόνο που ήξερε να κάνει ήταν να σαμποτάρει το σχέδιο Ανάν, το 2004, αφου έδωσε αυτή την εκπληκτική δακρυσμένη παράσταση "παρέλαβα κράτος, δεν θα παραδώσω κοινότητα". Αφού η μόνη λύση που συζητούσε στο τραπέζι η Κύπρος ήταν η "διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία", τι θα παρέδιδε δηλαδή εαν είχε επιτευχθεί λύση του Κυπριακού, δεν θα παρέδιδε κοινότητα;

Τέλος πάντων, χρονιάρες μέρες τώρα.. Το επιχείρημα δε οτι "δεν έπαθε τίποτα η Κύπρος από την άρνηση" είναι μπαρούφα: Βεβαίως δεν έπαθε τίποτα, αλλά το Κυπριακό πήγε ακόμα πιο πίσω. Και το επόμενο σχέδιο Ανάν θα είναι τρισχειρότερο - όπως ήταν και το ίδιο σε σχέση με προηγούμενες λύσεις. Το ίδιο ισχύει και για τα Σκόπια. Όσο δεν φροντίζεις να προκαλέσεις λύσεις με σχέδιο και ενεργή διπλωματία (και σύρεσαι από τους Παπαθεμελήδες), τόσο τα πράγματα είναι εναντίον σου με τον χρόνο: Αυτό που αρνούμασταν το 1993, τώρα το "παρακαλάμε"...

 
At 12/31/2008 06:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για να μη θυμίσω οτι και η πλειοψηφία των Κυπρίων έχει μετανιώσει για το Οχι στο σχέδιο Ανάν...

 
At 12/31/2008 07:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αν βρίσκεις "ενδιαφέροντα" έναν αρθρογράφο έχεις να λύσεις ένα πρόβλημα: να βρεις ενδιαφέροντα

 
At 12/31/2008 08:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά blue cobalt, γράψε εσύ σαν τον Τσίμα ή τον Γεωργελέ - κι έλα μετά να ειρωνευθείς...

Ένας φίλος

 
At 1/01/2009 03:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ανωνυμε των
12/31/2008 06:08:00 μμ
η δουλίκότητα σου, η δουλάρα του όλου της υπάρξής σου, δεν κρατιεται με τίποτα,

 
At 1/01/2009 12:07:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ενώ εσύ είσαι "περήφανος πατριώτης" και "γνώστης των διεθνών ισορροπιών" σαν τον Αντώνη Σαμαρά - και άλλους δεξιούς και αριστερούς εθνικιστές...

Μόνο για μια περίοδο αυτή η χώρα είχε σοβαρή εξωτερική πολιτική, αλλά δεν πήρατε χαμπάρι...

 
At 1/04/2009 01:12:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Toν Γεωργελέ πού μαζί με τούς λοιπούς κατάπτυστους,έβγαλε κάποτε το περίφημο Κλίκ πού υπερασπιζόταν τούς βομβαρδισμούς τής Γιουγκοσλαβίας μέ τίτλο ΄Do not stop the Bombing να το διαβάζεις εσύ ανωνυμάκο υπερασπιστή τού Ανάν και τά Σοράκια οι φίλοι σου..
Ολοι οι δημοσιογράφοι που συμμετείχαν σε εκείνο το κατάπτυστο Κλίκ αμοίφθηκαν γενναία.
Ακου Γεωργελές και λοιποί υποταγμενοι που μιλούν γιά ΄εθνικά φαντασιακά΄και γελοιότητες τύπου Νικου Δήμου και απο πίσω χειροκροτούν τον Πιθηκο τον Μπούς..
Αυτοί θα βγάλουν εθνικιστικό και τό Ε.Α.Μ. και τον Κολοκοτρώνη...
Ο μεταμοντερνος μηδενισμός σβήνει...Ο Κόσμος ποτέ δεν τσίμπησε στήν ΄ελίτ΄τών Λιακορεπούσηδων....
Ο κόσμος ξυπνάει μαζί με την εισβολή τών Ισραηλινών στην Γάζα..
Εσύ διάβασε Δημητρά και Βαλλιανάτο πού σέ λίγο θα υμνήσουν τό ΄αμυνόμενο Ισραήλ΄.

 
At 3/21/2010 01:10:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Howdy,

I mostly visits this website[url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips].[/url]old-boy.blogspot.com is filled with quality info. I am sure due to busy scedules we really do not get time to care about our health. Here is a fact for you. Recent Research presents that nearly 80% of all U.S. adults are either fat or overweight[url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips].[/url] So if you're one of these people, you're not alone. Its true that we all can't be like Brad Pitt, Angelina Jolie, Megan Fox, and have sexy and perfect six pack abs. Now the question is how you are planning to have quick weight loss? [url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips]Quick weight loss[/url] is really not as tough as you think. Some improvement in of daily activity can help us in losing weight quickly.

About me: I am blogger of [url=http://www.weightrapidloss.com/lose-10-pounds-in-2-weeks-quick-weight-loss-tips]Quick weight loss tips[/url]. I am also health expert who can help you lose weight quickly. If you do not want to go under painful training program than you may also try [url=http://www.weightrapidloss.com/acai-berry-for-quick-weight-loss]Acai Berry[/url] or [url=http://www.weightrapidloss.com/colon-cleanse-for-weight-loss]Colon Cleansing[/url] for effective weight loss.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home