Τετάρτη, Δεκεμβρίου 10, 2008

φωτίζεται στολίζεται και μοιράζεται



Να προσπαθήσω να σκεφτώ κάνα δυο λόγους, αφού διευκρινίσω ότι οι νέοι είναι νέοι και το αίμα τους βράζει και την εξέγερση -εντός ή εκτός εισαγωγικών- την έχουν μέσα τους είτε στην Ελλάδα του 21ου είτε στο Λουξεμβούργο του 51ου αιώνα.
Ειδικά στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, περισσότερο απ' όλες τις ταξικές αναλύσεις για το ξέσπασμα της οργής, με καλύπτουν αυτές εδώ οι λέξεις ενός ανθρώπου που βαριέται τη ζωή του και τις στήλες του, ωστόσο μια φορά το χρόνο γράφει κάτι ξεχωριστό: γιατί ζουν σε ένα κράτος «που βγάζει όλη τη λύσσα του σ' όποιον μοιάζει ανυπεράσπιστος. Σ' όποιον μυρίζονται ότι δεν έχει πλάτες και ισχύ. Σταματάνε πιτσιρικάδες με «παπάκια», τους απειλούν με περίστροφα και τους εξευτελίζουν. Επειδή φοράνε σκουλαρίκι, έχουν μακριά μαλλιά ή μια ωραία γκομενίτσα πίσω στη μηχανή! Ας μην κοροϊδευόμαστε: δεν πρόκειται για κάποια βεντέτα αστυνομικών - αναρχικών. Υπάρχει μια μεγάλη μερίδα της νεολαίας που τους μπάτσους τους σιχαίνεται και τους μισεί».
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε γίνει μάρτυρες ή έχουμε ακούσει περιστατικά αστυνομικών γουρουνιών (γενική πληθυντικού του «γουρουνιά»). Το αξιοσημείωτο είναι ότι αυτές οι γουρουνιές που ανατροφοδοτούν διαρκώς την οργή, συνοδεύονται από ένα καθεστώς ατιμωρησίας (που μεγεθύνει το μπάχαλο στη νιοστή) όταν ο μεμονωμένος νεαρός ενταχθεί σε ευρύτερη ομάδα και γίνει οπαδός που τα σπάει ή διαδηλωτής που τα σπάει, ατιμωρησίας μέχρι να τον απομονώσουμε σε κάνα στενό και να τον σαπίσουμε στο ξύλο.
Από εκεί και πέρα, περισσότερο συμβολικά μιλώντας και λιγότερο κυριολεκτικά, απόγνωση, απελπισία και οργή θα μπορούσαν να δημιουργήσουν:
- Ο Αλέξης Κούγιας· προσοχή, όχι ο Αλέξης Κούγιας που αναλαμβάνει την υπεράσπιση των αστυνομικών και λέει όσα λέει προς υπεράσπισή τους. Ο Αλέξης Κούγιας πριν καν αναλάβει την υπεράσπισή τους, ο Αλέξης Κούγιας ως Αλέξης Κούγιας, όπως ακριβώς ο Θέμος Αναστασιάδης ως Θέμος Αναστασιάδης. Η κοινωνία στην οποία επικρατεί και θριαμβεύει ο Αλέξης Κούγιας και ο Θέμος Αναστασιάδης. Και όποιος ζητά περαιτέρω αναλύσεις, αιτιολογήσεις κι επεξηγήσεις, όποιος θεωρεί φασιστικό να λες ότι σου γυρνούν τα άντερα συγκεκριμένοι άνθρωποι, ανήκει προφανώς σε μια άλλη κοινωνία, ακριβώς δηλαδή στην κοινωνία εκείνη που οι άνθρωποι αυτοί κυριαρχούν ελλείψει γενικότερης κατακραυγής, μια κοινωνία την οποία επανδρώνει ψυχή τε και σώματι, περιμένοντας να τον αναγνωρίσει κι ανταμείψει -πώς αλλιώς;- θεσμικά.
- Ο ίδιος ο Γιάννης Πρετεντέρης όταν σε συγχορδία με τον Σεραφείμ Κοτρώτσο εξηγεί -θυμωμένα κιόλας- στην «Ανατροπή» του, ότι ασφαλώς και η δολοφονία των Εξαρχείων δεν συνιστά κρατική βία, όπως -συνεχίζει- δεν θα είχαμε να κάνουμε με κρατική βία και αν ο συγκεκριμένος αστυνομικός δολοφονούσε τη γυναίκα του μετά από καυγά. Δηλαδή ένας αστυνομικός που εν υπηρεσία, στολή και κρατικώ οπλισμώ, πυροβολεί και σκοτώνει έναν πιτσιρικά δεν είναι περιστατικό κρατικής βίας, αφού κανένας ανώτερος του δεν του έδωσε εντολή να πυροβολήσει. Ακόμη όμως και να του είχε δώσει, πάλι δεν θα επρόκειτο για κρατική βία, αφού τότε και ο ανώτερος του δεν θα ενεργούσε στο πλαίσιο των συνταγματικών και νόμιμων υποχρεώσεών του. Με αυτή λοιπόν τη συλλογιστική, κρατική βία εξ ορισμού δεν είναι δυνατόν να στοιχειοθετηθεί, αφού οι εκάστοτε εντολές για να είναι νόμιμες και να εκπροσωπούν το κράτος δεν μπορούν να διατάσσουν βία, παρά μόνο εν αμύνη, για τη διαφύλαξη της τάξης κλπ, αλλά και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν την αρχή της αναλογικότητας και τα όρια της άμυνας. Μόλις όμως τα υπερβούν αυτόματα δεν θα πρόκειται για κρατική βία, αλλά για ποινικό αδίκημα του συγκεκριμένου οργάνου, που μετέτρεψε τη νόμιμη άμυνα σε παράνομη επίθεση. Κρατική βία δεν είναι όταν ένας εν υπηρεσία αστυνόμος σκοτώνει νεαρό που τον έβριζε στα Εξάρχεια, κρατική βία δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ, αφού η μεν νόμιμη βία είναι νόμιμη και μη κολάσιμη, η δε παράνομη από τη στιγμή που είναι παράνομη αντανακλά μόνο στο συγκεκριμένο όργανο, το οποίο ως δια μαγείας παύει τη στιγμή της παρανομίας να είναι κράτος: catch 22.
- Ο Νίκος Χατζηνικολάου μαζί με τον Γιώργο Κουρή. Ο Άρης Σπίνος σχολιαστής στις ειδήσεις. Κοντά είκοσι χρόνια Κακαουνάκη και Τράγκα. Το δελτίο του Mega που βάζει ήχο επεισοδίων στο βίντεο της δολοφονίας. Οι φωτογραφίες αστυνομικών με κουκουλοφόρους. Οι δικαιολογίες που θα βρεθούν για τις φωτογραφίες αυτές και άλλες σαν αυτές. H απόλυση του φωτογράφου του Ελεύθερου Τύπου. Ο θρίαμβος των Τρωκτικών. Ο Θοδωρής Ρουσόπουλος που δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα μα τίποτα. Ένας σωρός ανώτεροι κρατικοί υπάλληλοι που γνωμοδότησαν γιατί έτσι ήταν οι εντολές τους, εκτίμησαν αξίες γιατί έτσι ήταν οι εντολές τους. Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου της τηλεόρασης.
- Η φοβερή απόσταση μεταξύ θεσμικού φαίνεσθαι και ουσιαστικού είναι. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η δικαστική εξουσία, η εκτελεστική εξουσία, η νομοθετική εξουσία, η τέταρτη εξουσία. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η εξουσία του λαού στις εκλογές. Οι επιλογές του λαού στην διασκέδαση και στην ενημέρωσή του.
- Πάνω απ' όλα ότι αύριο, μεγαλώνοντας, τις ίδιες επιλογές θα κάνουν και οι ίδιοι, όπως συνέβη με τους οργισμένους πατεράδες τους, όταν ήταν νέοι και δεν έβρισκαν τρόπο να χωρέσουν στα άσχημα της δικής τους κοινωνίας. Χώρεσαν όμως.

60 Comments:

At 12/10/2008 08:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Έγραψες πάλι... ;-)

Ένας φίλος

 
At 12/10/2008 08:44:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νίκος Εγγονόπουλος

Ο Σολωμός είναι νομίζω μεγάλος κι ολοφάνερος δάσκαλος. Το έργο που δημιούργησε, που έστω μισόχτισε, που έστω, έστω, - κατορθώνει την οντολογική συναίρεση λέξεων και πραγμάτων. Άμα λειτουργεί στην ποιητική έκφραση μια τέτοια συναίρεση, τότενες έχουμε γλώσσα κ’ η ποίηση καθίσταται ζωή, δεν ξεθωριάζει, δε χάνει τη βιο-ψυχονοητική της δυναμική και δωρούμενη μαγεία, ίσα ίσα κερδίζει οριστικά το χρόνο. Τ’ αντίθετο συμβαίνει όταν οι λέξεις και τα πράγματα παραμένουν οντολογικώς ασυναίρετα, οπότε δεν έχουμε φανέρωση γλώσσας, αλλ’ απλώς η ποίηση αποβαίνει λόγος. Είναι το δράμα των περισσότερων ποιητών –όπου γης-, που παρασύρονται φουρτουνιασμένοι απ’ τις λέξεις και ενδίδουν εθελόδουλα στη φλυαρία. Φανταχτερό παράδειγμα λέω τον Κωστή Παλαμά, οπού το έργο του –τα τρία τέταρτα τουλάχιστον- είναι μια πληθωρική και αναιμική ευφράδεια, μ’ έναν (ομολογουμένως υπέρ αυτού) πρωτάκουστο ηχητισμό, τη μόνη εντυπωσιακή πρωτοτυπία του. Το φαινόμενο υπήρξε αποτέλεσμα του γεγονότος πως ο Παλαμάς δεν είχε το δέος της γραφής, που ο Σολωμός –κι αυτό είναι τραγικό δυστύχημα- το είχε ώς την αυτοκαταστροφή και δημιουργική του τελικώς εκμηδένιση. Και να σκεφτεί κανείς, πως ο Παλαμάς έπαιζε στα δάχτυλα τη δημοτική γλώσσα κι ακόμη η συμβολή του στην αποκάθαρσή της από κείνα τα γλωσσικά ξεροκολόκυθα του ψυχαρισμού, βεβαιότατα είναι τεράστια. Και εδώ ακριβώς η μεγαλοσύνη του Σολωμού διαλάμπει, του ποιητή που, με μητρικά και ενστικτώδη ελληνικά σπανιότατης ιδιοφυΐας, κι οπού φανερώνεται σε ώρα μηδέν της νεοελληνικής ποίησης, ανεγείρει φως και πέφτει συντριμμένος.

Δημοσιεύτηκε στο περ. Το δέντρο, τ. 44-45, Μάρτ-Μάιος 1989, σελ. 4.

 
At 12/10/2008 09:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

O I.K. Πρετεντέρης δεν μπορεί να καταλάβει από που πηγάζει αυτή η οργή, στην καλύτερη περίπτωση γιατί ποτέ δεν έτυχε η κόρη του να ακούσει τα χείριστα από τη διμοιρία των μπάτσων η οποία προστατεύει τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στη Χ. Τρικούπη, όπως κατά κανόνα συμβαίνει με οποιαδήποτε κοπέλα ελάχιστα ομορφότερη της Μαρίας της άσχημης η οποία έχει την ατυχία να περνά από την περιοχή. Αυτή η εξήγηση από μόνη της θα τον κατέτασσε στους αφελείς,όμως αφελής δεν είναι. Η εναρκτήρια παράγραφος του μονόστηλού του φανερώνει το άγχος του να απαξιώσει "τις πάσης φύσεως κοινωνικές ερμηνείες με τις ανυπολόγιστες προεκτάσεις" γιατί απλά αυτές θέτουν εν αμφιβόλω όλο αυτό το σύστημα που τον εξέθρεψε. Μάλλον μια χαρά καταλαβαίνει την οργή των νέων τους οποίους το σύστημα ,που τον έχει προσλάβει ως δεσμοφύλακα, έχει φέρει σε τέτοιο σημείο πνευματικής αναπηρίας ώστε να μην είναι ικανοί να ξεχωρίσουν τη Βουλή από το συνοικιακό μπακάλικο.

 
At 12/10/2008 09:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Έξοχος!

Σε μια κόλλα (ηλεκτρονικό) χαρτί δίπλωσες όλες τις θλιβερές και μίζερες περσόνες, που έχουν αναλάβει το έργο της ερμηνείας των πραγμάτων υπέρ της εξουσίας.

ΥΓ

Couille στα γαλλικά λένε το αρχίδι.

 
At 12/10/2008 09:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Kyrie Pretenterh h genia twn 700 euro thelei na sou pei kati:

Egw phga sxoleio k diavaza tosa xronia se frontisthria, hmouna kalos mathitis, ekana oti mou lene, oi goneis mou exoun ksodepsei periousies k telika doulevw k pairnw 700euro anasfalistos, menw me tous goneis mou, den exw gomena giati eimai mpatiris, den exw prooptiki, den mporw na agorasw ola afta stis vitrines, den mporw na agorasw spiti, amaksi, oute kan na meinw sto enoikio, den mporw na kanw oikogeneia. Oi emboroi me klevoun, oi trapezes me klevoun, ta supermarket me klevoun, oi ergolavoi me klevoun, oi yphresies me talaipwroun, oi alloi pou exoun meso mou pairnoun thn kalh douleia, th seira, thn proteraiotha, de mporw na vrw to dikio mou oute sto dikasthrio. De me sevontai sth douleia , sto dromo otan odhgw, stis yphresies, sto dhmosio.

Esy meneis sta voreia proastia k exeis sto spiti pisina, odhgas Cayenne, ta paidia sou pane se idiwtiko sxoleio, idiwtiko nosokomeio, idiwtiki asfaleia, exeis filipineza, trws fileto se akriva estiatoria, foras prada k polo, agorazeis poura k kleineis kalo trapezi sta bouzoukia, pas se akriva bar, pas gia mpanio ston astera k se idiwtikes paralies.

Ean nomizeis oti ola afta ginontai gia to mikro Alexandro, eisai vathia nyxtwmenos k ean nomizeis oti kapoia stigmh tha teleiwsoun k ola tha einai pali opws prin tote eisai kai afelhs.

Filika
O gnwstos sou agnwstos neos

 
At 12/10/2008 10:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το ότι δεν μπορεί ο Ι.Κ. Πρετεντέρης να καταλάβει, είναι δικό του πρόβλημα. Μιλάμε για κοινωνικές ομάδες που είναι στο περιθωριο. Ο Ι.Κ. και όσοι όσοι υπηρετεί αντί να ελέγχοι ευθύνονται για όσα γίνονται. Σαφώς και υπάρχουν ηλίθιοι, χαβαλέδες, μαλακισμένα που πάνε για την φασαρία και μόνον για την φασαρία, αλλά και για αυτούς ακόμα φταίει το σύστημα. Χωρίς παιδεία και χωρίς όραμα δεν υπάρχει μέλλον.
Κι αυτή η γενιά βρίσκεται σε αδιέξοδο. δεν είναι καν δικό δημιούργημα αυτό το αδιέξοδο.

 
At 12/10/2008 10:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Pretender [pRitender] ουσ. διεκδικητής (ιδ. θρόνου ή κληρονομιάς), μνηστήρας // υποκριτής, (ο) υποκρινόμενος με δόλιες προθέσεις (PENGUIN, ΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ)

---

"Κύλησε ο Couille και βρήκε τον Pretender" (παροιμία της Κορνουάλης)

---

"Παρ' τον ένα και χτύπα τον άλλον" (Σοφοκλής)

 
At 12/10/2008 10:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σιγά τα οργισμένα νιάτα. Με το που θα μπουν στο πανεπιστήμιο θα χωθούν και αυτοί στις παρατάξεις, για να πάρουν ταχύρρυθμα σεμινάρια πάνω στα ρουσφέτια και την αναξιοκρατία. Τόσα χρόνια, η "επαναστατημένη νεολαία" ακολουθεί πιστά τα βήματα των πατεράδων της, έχοντας ως υπέρτατο όραμα μια θεσούλα στο δημόσιο. Ρε, άει σιχτίρ με την κωλονεολαία σας.

 
At 12/10/2008 10:53:00 μ.μ., Blogger Jason said...

Ο Πρετεντέρης, εκτός από όλα τα άλλα α επικίνδυνα, τελικά είναι και βλάκας. Δεν του κόβει ρε αδερφέ.

 
At 12/10/2008 11:19:00 μ.μ., Blogger Ελεύθερος Σκοπευτής said...

Ο Γιάννης Πρετεντέρης «λυπάται, αλλά δεν κατανοεί γιατί τα «παιδιά» στην Ελλάδα του 21ου αιώνα θα έπρεπε να είναι γενικώς απεγνωσμένα, απελπισμένα ή οργισμένα».

Μήπως τον είδες απόψε στο δελτίο με τον Αλαβάνο;
Ο Πρετεντερης να του λέει "δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείτε ότι τα παιδιά αντιμετωπίζονται ως εγκληματίες, έχω κι εγώ παιδί..." και κάτι τέτοια.

Θα έπρεπε ο κυρ Αλέκος (και ΔΕΝ το κανε), εκεί που του επαναλάμβανε με εκνευριστικότατο τρόπο "δεν καταλαβαίνω", και "δεν καταλαβαίνω", να του πει: ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ , ΚΥΡΙΕ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ.

 
At 12/10/2008 11:27:00 μ.μ., Blogger CD said...

frustration..

 
At 12/10/2008 11:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

eno toy alavanou ta paidia megalonoun mesa sti steriseis kai tin katapiesi, kakomathimena oso toy pretenteri tha einai kai ayta, me ta idiotika tous, tis spoudes sto eksoteriko kai me apeira conne gia to mellon toy, ola stromena, Greek style, mi staksei kai mi vreksei o kanakaris, pragma poy apotelei genikotero fainomeno, mporei kapoioi mono na vlepoun neous sterimenous, alla mallon i pleiopsifeia megalonei se xrysa klouvia apo mia oikogeneia poy ginetai thysia "prostateyontas" to paidi se simeio poy to kanei anapiro na antimetopisei ti pragmatikotita, tin opoiadipote pragmatikotita, poso mallon tin elliniki, tis dimokratias ton koliton kai ton koumparon

 
At 12/10/2008 11:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μιλάμε για ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ διανοούμενο ρε παιδιά. Για άνθρωπο που πληρώνεται για να σκέφτεται δικιολογίες του συστήματος ...

... και σκέφτεται δικιολογίες του συστήματος για να πληρώνεται.

Και ναι, είναι ΚΑΙ βλαξ. Ίσως επειδή για να υπερασπιστείς το σύστημα πρέπει να ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΒΛΑΚΑ και ξέρετε, σιγά σιγά ταυτίζεσαι με αυτό και ΓΙΝΕΣΑΙ βλάκας.

Τα "δεν καταλαβαίνω" του είναι σαν εκείνα τα "δεν καταλαβαίνω" του άλλου βλάκα, του Καψή.

Α ρε Μητσικώστας που του χρειάζεται!

 
At 12/11/2008 12:39:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να μιλήσουμε και λιγο πρακτικά;

Επειτα απο την απανθρωπη, φτηνή, ξεδιαντροπη και προκλητική δηλωσή του, "Αν έπρεπε να χαθει ή οχι αυτο το παιδί, θα το αποφασίσει η δικαιοσύνη", ο Κούγιας πρέπει ΝΑ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ Μμε και ειδικά από τα Κανάλια!

ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΓΑΛΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ "ΠΑΡΑΘΥΡΟ"!

ΠΟΤΕ ΠΙΑ!

Τι θα λέγατε να πιέσουν οι μπλόγκερς αλλα κι ο καθένας μας τα κανάλια ώστε να το κανουν αυτό;

 
At 12/11/2008 01:09:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θα μπορούσα να είμαι πρακτικότερος και να εισηγηθώ δημόσια εκτέλεση του Κούγια σε ζωντανή σύνδεση, στα δελτία των 8, από κανόνι τανκς, κατά προτίμηση - αλλά δεν θα το κάνω... :-)

Ο pretender μόνο διανοούμενος δεν είναι. Είναι ένα κακομαθημένο "κωλόπαιδο" της Λεοντείου (που θα ήθελε να είναι του Μωραίτη). Έχει την απίστευτη έπαρση του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη - και βαθύτατα κόμπλεξ, γιατί ο Παπανδρέου δεν τον έκανε (όπως ο Λαλιώτης τότε στα Δολιανά) Γενικό Συμβουλάτορα και "Πρόεδρο της Δημοκρατίας" στο ΠΑΣΟΚ... Και βεβαίως είναι βλαξ - απόδειξη οτι χαντάκωσε τον Βενιζέλο που υποστήριζε, εξαγριώνοντας τον κόσμο. Το μόνο καλό είναι οτι τώρα υποστηρίζει τον Μπουχέσα Πρωθυπουργό μας, για να τον χαντακώσει κι αυτόν.

@ γνωστέ και άγνωστε νέε

Θα συμφωνήσω σε πολλά μαζί σου. Θα σου πω όμως, οτι πριν υπάρξει η γενιά των 700 ευρώ, υπήρχε η γενιά των 100.000 δραχμών (= 350 ευρώ, βεβαίως με πολύ φθηνότερη Ελλάδα τότε)

Όλα όσα περιγράφεις ίσχυαν και τότε, πριν από 20-25 χρόνια, δεν είναι πρωτόγνωρα. Αυτό που έχει "γεωμετρικά" αυξηθεί είναι το ξετσίπωτο, το ξαδιάντροπο. Η ατιμωρησία. Η κουτοπονηριά. Το απροσχημάτιστο του πλουτισμού των πολιτικών (π.χ. Ρουσόπουλος-Ζαχαρέα). Η τόση ανικανότητα των κυβερνώντων. Ο νεοπλουτισμός. Η σκυλο-αισθητική στο τραγούδι και η άθλια τηλεόραση με τις Τατιάνες και τους Θέμους. Γι αυτό έχεις δίκιο που εξεγείρεσαι.

Μόνο που κάποια στιγμή θα καταλάβεις οτι είναι αντιπαραγωγικό να τα σπας και αδιέξοδο να είσαι βίαιος. "Γιαούρτωσε" νοητικά όλα τα παραπάνω. Μην τα αποδέχεσαι. Πίεσε "άλλους" ανθρώπους να κατέβουν στην πολιτική - και όχι "φούσκες" σαν τον Τσίπρα. Και ψήφιζε αλλιώς - αν θέλεις τη γνώμη μου...

 
At 12/11/2008 01:30:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για να ξεράσετε τελείως όλοι: Αυτά τα άθλια που υποστηρίζει ο Κούγιας για να υπερασπιστεί τον εκτελεστή - οτι δηλαδή ο μικρός είχε "αποκλίνουσα" συμπεριφορά κλπ. - ετοιμάζεται να τα κάνει αποκλειστικό και πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ ο Χατζηνικολάου στην εφημερίδα του την Κυριακή!

Ευτυχώς που βγήκε και η Σχολή Μωραίτη και τα διέψευσε, αποστομώνοντας τον άθλιο δικηγόρο...

 
At 12/11/2008 01:33:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Όχι άλλο κάρβουνο», όταν έγραψα το ποστ δεν είχα ακούσει τα περί αποβολής του από τη Σχολή Μωραϊτη και τα περί συμμετοχής του στα επεισόδια του πόλο, τα οποία μόλις πριν λίγο άκουσα. Άκουσα επίσης να τονίζουν και να ξανατονίζουν ότι αυτά είναι του απολογητικού υπομνήματος λες και ο συνήγορος δεν είναι αυτός που συντάσσει το υπόμνημα, λες και ο συνήγορος δεν έχει λόγο και κρίση στο τι πρέπει να μπει στο υπόμνημα. Τώρα λοιπόν η κάθως πρέπει αντιμετώπιση του ζητήματος είναι να πούμε ότι προς θεού, μην τα βάζουμε με το ιερό δικαίωμα υπεράσπισης του κατηγορουμένου, μην τα βάζουμε με τον υπερασπιστή. Αλλά όσο ιερό είναι το δικαίωμα της υπεράσπισης, άλλο τόσο ανίερος μπορεί ανά περιπτώσεις να καθίσταται ο τρόπος με τον οποίο κανείς το ασκεί. Το γεγονός λοιπόν ότι ο ίδιος Κούγιας που επέλεξε να χειριστεί αυτή την υπόθεση (και δεν διορίστηκε ας πούμε, οπότε θα ήταν εντελώς άλλη περίπτωση) δίνοντας ήδη δείγματα του τρόπου με τον οποίο το χειρίζεται, έναν τρόπο που βάζει στο ίδιο ζύγι (στο ζύγι της εγωπαθούς δημοσιοτητολαγνείας) μια υπόθεση που έχει κάνει την κοινωνική ειρήνη της χώρας συντρίμμια εδώ και πέντε βράδια, με το διαζύγιο του με την Βατίδου ή τα άλματα στο φράχτη του Άλτερ, προφανώς και δεν θα ενοχλήσει ούτε τον Ευαγγελάτο ούτε κανέναν και αύριο θα είναι ΠΑΛΙ ο Κούγιας που θα μας λέει τη γνώμη του για το επόμενο θέμα της επικαιρότητας.

 
At 12/11/2008 02:02:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σε όλα όσα έγραψες ναι. Σ' ευχαριστώ.

 
At 12/11/2008 07:51:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμος των 1:09: "Θα μπορούσα να είμαι πρακτικότερος και να εισηγηθώ δημόσια εκτέλεση του Κούγια σε ζωντανή σύνδεση, στα δελτία των 8, από κανόνι τανκς, κατά προτίμηση - αλλά δεν θα το κάνω... :-)".

* Τσάμπα ειρωνεία αγαπητέ. Το να εξοστρακίσεις έναν τρισάθλιο ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, δεν ισοδυναμεί ούτε με ... εκτέλεσή του, ούτε καν με ... αποπομπή του από την πόλη. Και φυσικά δεν είναι διόλου αντιδημοκρατικό, όπως ίσως φοβάσαι. Ο εν λόγω προσέβαλε από τα κανάλια τη μνήμη ενός νεκρού παιδιού ("η δικαιοσύνη θα αποφασίσει αν άξιζε να πεθάνει", είπε το καθήκι!), που ο άδικος θάνατός του ξεσήκωσε όλη τη χώρα.
Σοβαρέψου λοιπόν κι άσε τα εξυπνακίστικα.


@ Old boy: πολύ ΗΤΤΟΠΑΘΗΣ η απάντησή σου αγαπητέ. Δηλαδή τι; Δεν μπορούμε σαν πολίτες να ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ αυτό το απλό πράγμα γεμίζοντας τις ταχυδρομικές θυρίδες (ηλεκτρονικές και μη) των σταθμών με γράμματα διαμαρτυρίας;

Άλλωστε ο εξοστρακισμός του ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ δεν συνιστά ούτε αμφισβήτηση, ούτε και παρεμπόδιση του έργου του ως συνήγορου του συγκεκριμένου κατηγορούμενου (και ασφαλώς συμφωνώ απόλυτα ότι κάθε κατηγορούμενος, άρα και αυτός, έχει το δικαίωμα της υπεράσπισης). Από πού κι ώς πού;

Για ξανασκέψου το.

 
At 12/11/2008 09:08:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Πρετεντέρης της υπάρξεως έχει πρώτα να απολογηθεί γιατί πιστεύει πως είναι καλός άνθρωπος μόνο επειδή έχει δουλειά.

~

Και τι άσχημα πράματα ζεις αν πρέπει να επιμένεις ότι πρέπει να του διαπραγματευτείς τιποτε πράματα οπού έχει αυτός ο άνθρωπος αυτός την πλήρη τυφλωσή του.

~

Γεια σου lorin. Είσαι ένα τρυφερό κορίτσι.

 
At 12/11/2008 11:33:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γεροντόπαιδο συμφωνούμε για άλλη μια φορά. Μόνο που το πρόβλημα είναι ότι ο Πρετεντέρης (που διόλου τυχαία έχει αναδειχθεί σε σύμβολο της καθεστωτικής προπαγάνδας) έχει εκατομμύρια λοβοτομημένους που ενημερώνονται από αυτόν και τους ομοίους του, ενώ οι απόψεις σαν τη δική σου (και τόσες άλλες που κυκλοφορούν στο ελεύθερο διαδίκτυο) καταλήγουν να ανακυκλώνονται σε έναν αρκετά στενό κύκλο "πολιτών του διαδικτύου".

Αν όλοι εμείς που έχουμε πρόσβαση σε δημόσιο λόγο συνειδητοποιήσουμε επιτέλους τη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας και συντονιστούμε, αν όλοι όσοι γράφουν, σχολιάζουν και αναμεταδίδουν τις πτυχές της άλλης πραγματικότητας (που τα κανάλια ποτέ δεν θα δείξουν) μπούμε στον κόπο να αντιταχθούμε στην παραπληροφόρηση με κάθε τρόπο και μέσο, αν αποφασίσουμε να τυπώσουμε τα κείμενα και τις φωτογραφίες-ντοκουμέντα και να γεμίσουμε τις κολώνες και τις βιτρίνες για να τα δουν όλοι, αν πιάσουμε έναν-έναν τους φίλους και συγγενείς μας και τους εξηγήσουμε τι παίζεται, τότε ίσως ξυπνήσουμε μια μέρα σε μια χώρα που ο Πρετεντέρης, ο Κούγιας και το λοιπό σκυλολόι των ΜΜΕ θα έχουν εξοστρακιστεί από τις μάζες που τόσα χρόνια νάρκωναν.

Έχουμε πόλεμο, εντυπώσεων και ουσίας. Οφείλουμε να πάρουμε μέρος.

 
At 12/11/2008 11:38:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Οχι άλλο Κάρβουνο

Τί είναι αυτό το πράγμα με το παραξηγιάρικο εδώ μέσα! Δεν σε ειρωνεύτηκα, συμφωνώ μαζί σου. Λέω κάτι ακραίο (να τον εκτελέσουν - όχι να τον εξοστρακίσουν) αλλά φυσικά δεν μπορώ να το υποστηρίξω σοβαρά. Έτσι βάζω κι ένα γελάκι...

Αμάν πια με τις παρανοήσεις και την επιθετικότητα!

 
At 12/11/2008 01:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μια εντεταλμένη υπηρεσία είναι και το "Δεν καταλαβαίνω". Αποτρέπεται η εποπτική ματιά, αποθαρρύνεται η προσπάθεια κατανόησης και επέρχεται η ταύτιση του μπερδεμένου τηλεθεατή που επίσης δεν καταλαβαίνει -συχνά διότι αποφάσισε να μην καταλαβαίνει.
Αν το λέει ο "έγκριτος" δημοσιογράφος, αν κι αυτός δεν κατανοεί και θυμώνει, τότε πράγματι δεν υπάρχει κάτι να κατανοηθεί, δεν υπάρχει νόημα να βγει και κάθε προσπάθεια συλλογής στοιχείων προς περαιτέρω ενημέρωση γίνεται (εξ ορισμού) μάταιη.
Οπότε, καλώς κάθομαι στον καναπέ, καλώς είμαι όπως είμαι και να μην ξεχάσω να παρκάρω το αμάξι στου μπατζανάκη, μη μου το κάψουνε τα ρεμάλια.

 
At 12/11/2008 01:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θα με φιλήσεις τώρα που καίγομαι προς το φιλάκι ρε συ oldboy μου;

 
At 12/11/2008 01:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

eimai o neos twn 700 euro: akouei kaneis?
Prwthypourge, vouleftes k Pretentrides:
de me peirazei pou pairnw 700 euro
De me peirazei pou eseis exete Cayenne
De me enoxlei pou den exw kalh douleia afth th stigmh.

Afto pou me enoxlei einai oti den exw elpida, oti de vlepw fws sthn akrh tou tunnel, oti den kserw ti na kanw gia na petyxw, oti me to myalo mou k me me timia kai sklhrh douleia opws se olo ton kosmo den katalhgw pouthena. Me eksorgizei pou se afto to paixnidi den yparxoun kanones, pou egw eimai panta to mikro psari pou katasparazetai apo to megalo.

O Obama isws anaviwsei to American dream. To pethameno Greek dream poios tha to anaviwsei?

 
At 12/11/2008 02:32:00 μ.μ., Blogger holidays in the sun said...

γενια των 700 ευρω δεν ξερω τι ηλικια εχεις,αλλα εγω στα 21 μου ειμαι στη γενια των 600 ευρω που δουλευει ανασφαλιστη.και με προοδο η επομενη γενια ειναι αυτη των 500 και παει λεγοντας εκτος αν ισως κατι αλλαξει.

ομως δε ζηλευω ουτε τα λεφτα που βλεπω να διακινουνται στη δουλεια μου,ουτε αυτα που βγαζουν τα αφεντικα μου,ουτε τον τροπο που τα βγαζουν.

φοβαμαι μηπως συνεχιστει τοσο η κατασταση αυτη και μαλιστα χειροτερευσει κιολας,ωστε προοδευτικα και αδιαμαρτυρητα 8α γινω κι εγω ενας κουγιας,που θα κανει οποια νομιμοφανη κομπινα βρει,που θα αναλαμβανει οχι να υπερασπισει,αλλα να πει ψεμματα για εναν εγκληματια μονο και μονο για να γινει η βεντετα της ευελπιδων και να βγαλει φραγκα.πιο πολλα,κ πιο πολλα ολοενα.γιατι εγω για αλλου κινησα...
μονο μη γινω κουγιας...

 
At 12/11/2008 03:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμος των 11.38: "Αμάν πια με τις παρανοήσεις και την επιθετικότητα!"

Κι εγω πού να φανταστω πως εννοούσες σοβαρά να εκτελεστεί δημόσια (!) και με τηλεοπτική κάλυψη (!!) ο Κουγιας;

Και πού να φανταστώ ότι το γελάκι στο τέλος της σοβαρότατης (;) αυτής πρότασης το έβαλες για πλάκα;

Αλλαντάλλων γράψιμο ρε φίλε.

Οπως και να 'χει όμως, η παραπάνω πρότασή σου είναι αστεία. Το ξεφτίλισες το πράγμα αδερφέ.

Ρεζουμέ;


Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΑΣΟ ...

... Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΙ ΡΕΛΑΝΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΕΦΙΚΤΗ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ...

... ε, μετά μη κλαίγεστε που ο Κούγιας αλωνίζει στα κανάλια.

Εχτός κι αν τη βρίσκετε να "κριτικάρετε" τη τουβού.

 
At 12/11/2008 05:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Αλήθεια, ποιοι και πώς συντονίζουν αυτή τη δράση των δήθεν αγανακτισμένων που εκτονώνονται με τυφλή βία για να προκαλέσουν καθολική κρατική καταστολή ενάντια στο λαϊκό κίνημα; Ποιος ο ρόλος και ο σκοπός αυτών που τους ωθούν σ' αυτή τη δράση; Και ας μη μας δουλεύουν με το διαδίκτυο και τα SMS, γιατί αυτά δεν εκπέμπονται αυθόρμητα και χωρίς οργάνωση και επιτελεία εντός και εκτός επικράτειας για τη στήριξη της αστικής εξουσίας. Ενα ερώτημα επίσης είναι η σύμπραξη δυνάμεων του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ μ' αυτούς." (ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 9/12/08)

Δηλαδή το ΚΚΕ "δίνει" στεγνά το ΣΥΡΙΖΑ ότι όχι απλώς "χαϊδεύει τ' αφτιά" αλλά συντονίζει τους κουκουλοφόρους!!!

ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ... ΚΩΜΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!

"ΔΩΣΤΕ" ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ!!!

 
At 12/11/2008 05:23:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Nεφέλικα, ήδη όμως έχει αρχίσει στο διαδίκτυο και υπάρχει ένας παράλληλος κόσμος, που όλο και θα μεγαλώνει. Από εκεί και πέρα συμφωνώ σε όσα λες.
Όχι άλλο κάρβουνο, έχω την εντύπωση ότι με λάθος ανθρώπους αρπάζεσαι (εννοώ εμένα και τον ανώνυμο), ακόμα χειρότερα όταν στην ουσία δεν διαφωνείς μαζί τους.

 
At 12/11/2008 05:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

OB δεν αρπάζομαι μαζί σας, σάς αγαπώ αλήθεια.

ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ;

 
At 12/11/2008 05:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νίκος Εγγονόπουλος

Κάθε καιρός έχει τα δικά του λεξιλόγια, πλοκαμισμένα στα προβλήματα που θέτει η ζωή συνολικά. Βγαλμένα μέσ’ από τόσες αφετηρίες και διαδικασίες αποδειχτικές τα διάφορα λεξιλόγια δημιουργούν εκείνα τα φράγματα, που θα συγκρατήσουν την αλήθεια, που μας επιτρέπουν τη χρήση της. Η αλήθεια, όμως, είναι συγκλονιστικά «άχρηστη», δε στεγάζεται με τίποτα, κρατώντας μας, καθώς χύνεται στο θάνατο, σε μιαν αξόδευτη έκπληξη, που δεν μπορεί να χωρέσει στην τρώγλη του λεκτικού. Σ’ αυτή μέσα ζούμε δύστυχοι και απροσπέλαστοι, υποτιμώντας την τελειότητα της αναπνοής, εξασφαλίζοντας το όνομα της ελευθερίας στις χειρότερες αιχμαλωσίες, τις πνευματικές. Οποιοδήποτε λεκτικό υποχρεώνει, χρεώνει και αποσχίζει. Ανάμεσ’ από δεκαπέντε χιλιάδες καλέσματα το νιώθουν αυτό στα βάθη τους οι αντιφατικοί, με το δικαίωμα του ωκεανού. Σήμερα, που τα λεξιλόγια του πνεύματος έγιναν από κάθε άλλη φορά πιο περίπλοκα και λεπτολογημένα, σήμερα που οι μακαρίτισσες αποστάσεις προοιωνίζουν το συχωρεμένο αεροπλάνο, μπορούμε να επισημάνουμε την παράλληλη τάση για ξεπέρασμα των περιπετειών του λεκτικού. Και, βέβαια, η ποίηση, με ατράνταχτη απελπισία, διδάσκει την εκτυφλωτική ελευθερία των συμβόλων και όλων των εκφραστικών αξιοπρεπειών, των απελευθερωτικών συνδυασμών, την ελαστικότητα του γλωσσικού δυναμισμού. Σήμερα η κατανάλωση θριαμβεύει σαν κατεύθυνση της ανθρώπινης λαχτάρας, δημιουργώντας του κόσμου τις εξυπνάδες προς εξυπηρέτηση της. Ευεργετικό θα ’τανε το υποστασιακό όργωμα που προκαλεί, η κατανάλωση, αυτή η γενική ορμή της να περιλάβει και το λεκτικό σε όλες του τις ποσότητες για ένα δημιουργικό ξεπούλημα, ώστε να κερδίσει απερίσπαστα την αυτοδυναμία του ο άνθρωπος, που γίνεται πριν από κάθε του ιδιότητα, πριν απ’ την ύπαρξή του την ίδια στο βαθμό που αυτή σχετίζεται με οποιοδήποτε φιλοσοφικό ή άλλο λεκτικό. Και, βέβαια, η ποίηση διδάσκει μια αιώνια κατανάλωση των λέξεων, αποβλέποντας ανάμεσ’ από αναρίθμητες, ελεύθερες ισοδυναμίες τους στην ενότητα της εκπλήξεως.
Έχουμε πιστώσει ακατάπαυστα θεωρίες και αντιλήψεις, συστήματα και τρόπους του λογικού, θέσεις και αντιθέσεις, πειθαρχίες του στοχασμού με αθέλητες παγιδεύσεις σε δόγματα και «ανθρωπισμούς», αποξενωτικούς μελλοντισμούς και εναγκαλισμούς ιδεολογιών. Εκείνο που πρέπει, ωστόσο, να διαπιστώσουμε είναι πως ο άνθρωπος υπάρχει ανιδεολόγητος στην εκθαμβωτική του σημασία, στο πραγματικό μέγεθος της αυταξίας του, που εκτείνεται σ’ ολάκερο τον ουρανό για να φανερώσει το μεγαλόπρεπο διανόημα του σώματος και του θανάτου, χαρίζοντας στην πολύβλαστη γη τις αθανασίες του έαρος, την αινιγματική και άχρονη ώρα που η θεοπρεπής χειρονομία της ψυχής βυθίζεται ολοφάνερη στις φλόγες όπου καίγεται η ματαιότητα και ανασύρει την καρδιά του σύμπαντος.
Έτσι, για όλα τα λεξιλόγια του πνεύματος μπορούμε να επαναλάβουμε τη φράση του κ. Martin στη Φαλακρή Τραγουδίστρια του Ionesco, τη συνδυάζουσα με όλη την ανωτερότητα της ανθρώπινης παρουσίας τη γενναιόφρονη εναλλαγή και μαγγανεία του γλωσσικού σκοπού: Le pain est un arbre tandis que le pain est aussi un arbre.

Δημοσιεύτηκε στο περ. Νέα Εστία, τομ. 83, τ. 972, 1 Ιανουαρίου 1968, σελ. 7-8.

 
At 12/11/2008 06:06:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι άλλο κάρβουνο, δεν θα παρακαλέσω, ζητήσω ή απαιτήσω από κανέναν να μην βγάζει τον Κούγια στις εκπομπές του. Το πρόβλημα είναι όλοι αυτοί οι σοβαροφανείς και εγκυροφανείς και με ύφος χιλίων καρδιναλίων που τον καλούν και συναγελάζονται μαζί του και τον αφήνουν να μας αναλύει τι πηγαίνει στραβά με την κοινωνία. Το πρόβλημα δηλαδή είναι ότι τον καλούν και τον νομιμοποιούν απονομιμοποιώντας την ίδια στιγμή το κλαρί στο οποίο κάθονται.
Σιγά μην απαιτήσω να μη βγαίνει ο Κούγιας στην τηλεόραση.
Ας βγαίνει κι ας αλληλογλείφονται, ώστε να καταλαβαίνουμε ποιοί ακριβώς είναι αυτοί οι άνθρωποι που αναρωτιούνται πώς συσσωρεύεται η οργή, ο μηδενισμός, η αγανάκτηση.

 
At 12/11/2008 06:07:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

o neos twn 700 euro exei na pei kati akoma:

Agaphth intelligentsia:

“Are you gonna keep barking, little doggie, or are you gonna bite?”

(Mister Blonde - Reservoir Dogs)

 
At 12/11/2008 06:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κοντά ήσουν, δεν πέρασες...
ΚΠ

 
At 12/11/2008 08:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ OΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ

Για να σοβαρευτούμε, γιατί δεν έχεις και χιούμορ - και αρπάζεσαι με τους λάθος ανθρώπους, όπως σου λέει κι ο old boy, που υπερθεματίζουν σε αυτό που λες.

Η πρόταση σου είναι εφαρμόσιμη, μόνο με την εξής έννοια: Αν φωνάξουμε, κράξουμε και πείσουμε τους ανθρώπους που παρακολουθούν και τελικά προσκαλούν τον Κούγια. Τι εννοώ (επίτρεψε μου να ξέρω πώς λειτουργεί η τηλεόραση): Αν μόλις εμφανίζεται σε εκπομπή ή δελτίο ο Κούγιας, απο δω και πέρα, όλοι όσοι έχουν μηχανάκι, αλλάζουν κανάλι και τα νούμερα της τηλεθέασης πέφτουν - τότε μόνο θα σταματήσουν να τον καλούν και να εμφανίζεται. Μόνο αν οι κιτρινιάρικες εκπομπές χάσουν το κοινό τους ή δεν πουλάνε - τότε μόνο θα σταματήσουν. Αλλιώς... Αν νομίζεις οτι μπορεί να πειστεί "με το καλό" η κάθε Τατιάνα κι ο κάθε Τραγκο-Χατζηνικολάου να μην είναι γλίτσα και να μην καλεί ή να σχολιάζει τον Κούγια, για κάθε νέα του αθλιότητα, φοβάμαι οτι είσαι ρομαντικός....

 
At 12/11/2008 08:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μπράβο, old boy!

 
At 12/11/2008 08:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι. Θα αποδείξει και ανθρώπινη εγκυρότητα και θα του δώσουμε παράσημο. Συγνώμη Old-boy μου.

 
At 12/11/2008 08:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε των 8.17

τη διάθεσή μου για χιούμορ τη χάνω, όταν έχω να κάνω με μια θλιβερή, κρίσιμη και επικίνδυνη κατάσταση.

Μη "φοβάσαι ότι είμαι ρομαντικός". Είμαι, και δεν βλέπω γιατί αυτό να είναι πρόβλημα. Καλύτερα ρομαντικός παρά ηττοπαθής.

Πάμε παρακάτω. Είπα μια απλή σκέψη. Να απαιτήσουμε από τα κανάλια να πάψουν να βγάζουν στο γυαλί τον Κούγια. ΟΚ, δεν είναι και η πιο επαναστατική πρόταση, αλλά είναι κάτι. Δεν γουστάρεις; Δικαίωμά σου. Δεν θέλεις; Κανένα προόβλημα. Αλλά βρε φίλε, να κάνεις πλάκα αντιπροτείνοντας και καλά "να τον εκτελέσουν δημόσια από τηλεόρασης", ε, άντε και τραλαλά. Γιατί κοροϊδεύεις φιλαράκι αναίτια κι απρόκλητα.

ΟΒ,

δικαίωμά σου. Ας απαντούσες έτσι, ντόμπρα, εξαρχής: "Δε γουστάρω ν' απαιτήσω τίποτα από αυτούς". ΟΚ. Ξεκάθαρο. Αντ' αυτού όμως, μού είχες αρχικά απαντήσει (1:33) μ' ένα κατεβατό, που κατέληγε στο ότι έτσι κι αλλιώς ο Κούγιας θα παίζει στα κανάλια. Άλλο το "δεν γουστάρω να κάνω αυτή την κίνηση" και άλλο το κατεβατό με το μοιρολατρικό συμπέρασμα. Σωστά; Ε, σωστά βεβαίως!

 
At 12/11/2008 09:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μα δεν κορόιδεψα, βρε πουλάκι μου -πώς να στο πω αλλιώς... Μακάρι να απαλλαγούμε από αυτόν τον τύπο.

Η πρόταση σου είναι επαναστατική και τη γουστάρω. Απλώς λέω, οτι αν δεν αλλάξει η συμπεριφορά ΟΛΗΣ της κοινωνίας (ακόμα και της μειονότητας που παρακολουθεί τις "κιτρινιάρες"), τότε είναι ανεφάρμοστη...

Αυτά. Φτάνει, το κουράσαμε...

 
At 12/11/2008 09:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μα δεν κορόιδεψα, βρε πουλάκι μου -πώς να στο πω αλλιώς... Μακάρι να απαλλαγούμε από αυτόν τον τύπο.

Η πρόταση σου είναι επαναστατική και τη γουστάρω. Απλώς λέω, οτι αν δεν αλλάξει η συμπεριφορά ΟΛΗΣ της κοινωνίας (ακόμα και της μειονότητας που παρακολουθεί τις "κιτρινιάρες"), τότε είναι ανεφάρμοστη...

Αυτά. Φτάνει, το κουράσαμε...

 
At 12/11/2008 09:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε των 9:06

"Απλώς λέω, οτι αν δεν αλλάξει η συμπεριφορά ΟΛΗΣ της κοινωνίας (ακόμα και της μειονότητας που παρακολουθεί τις "κιτρινιάρες"), τότε είναι ανεφάρμοστη..."

Φέξε μου και γλύστρισα φίλε! Δηλαδή πρέπει πρώτα να αλλάξει η συμπεριφορά ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΗΣ της κοινωνίας (!) για να απαιτήσουμε ένα τόσο μικρούτσικο, απλό (και φυσικά καθόλου επαναστατικό, χωρίς αυτό να πειράζει σε κάτι) πραγματάκι;

Εμείς στο χωριό αυτό το λέμε, "όποιος δε θέλει να ζυμώσει, πέντε μέρες κοσκινάει".

Πρόσεξε κάτι αδερφέ: το θέμα δεν είναι αν τελικά τα κανάλια κάνουν αυτό που θα τους ζητήσουμε (να μην ξαναβγάλουν το λεγάμενο στο γυαλί). Το θέμα είναι, επιτέλους, απλά και μόνο να το απαιτήσουμε! Έστω να δείξουμε ότι το θέλουμε αυτό! ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ή ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ;

Τι διάολο, στοιχειώδη δικαιώματα έχουμε ως πολίτες. Ε, άμα και αυτά τα εγκαταλείπουμε περιμένοντας "να αλλάξει συμπεριφορά όόόόόλη η κοινωνία", καλά να πάθουμε στην τελική.

Ξεκουράσου τώρα. Με αγάπη το λέω, αλήθεια, δεν σε νιώθω "απέναντί" μου κι αν θυμώνω, είναι ακριβώς γι' αυτό. Δεν θα θύμωνα με κάποιους που τους νιώθω άσχετους.

 
At 12/11/2008 10:02:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μα καλά, να δεχτω ότι ο Πρετεντέρης είναι υπάλληλος του Λαμπράκη και καθεστωτικός αλλά μια στιγμή.

Μήπως το να αγιοιποιούμε τους νέους οφελεί τη κοινωνία;

Μήπως με το να τους χαιδεύουμε τ αφτιά, τους κάνουμε να νομίζουμε ότι η ζωή είναι μόνίμως δικαιώματα και διεκδικήσεις;

Βλέπω νέα παιδιά που πραγματικά τα χαίρομαι αλλά βλέπω και νέα παιδιά που με εξοργίζουν με το θράσος τους, την ανοησία τους, την απολυτότητα στις απόψεις τους, την αμορφοσιά τους.

Και στη τελική πολύ πιο λαικίστικος μου φαίνεται ο λόγος του Αλαβάνου παρά του Πρετεντέρη. Γιατί το πιο εύκολο είναι να διεγείρεις το συναίσθημα των νέων και να τους αναγορεύεις σε επαναστάτες. Οι νέοι είναι σε μια φάση της ζωής τους που ασκούνται και που έχουν περιορισμένη αντίληψη της πραγματικότητας και δεν έχουν βιώσει οι ίδιοι(oι περισσότεροι τουλάχιστον) τι σημαίνει να παλεύεις για το μεροκάματο.

Και δε μπορώ να δεχτώ ότι οι νέοι είναι μονίμως υπο διωγμό. Ελεος πια με τις υπερβολές σ αυτή τη χώρα. Ο επαναστάτης νέος που το καθεστώς μονίμως το καταδιώκει είναι ένα μιντιακό κατασκεύασμα που πουλάει ακόμα στην Ελλάδα.

Ο Αλαβάνος μάλιστα και ο Τσίπρας διεκδικώντας για το κόμμα του ςτον αποκλειστικό ρόλο του προστάτη των νέων.

 
At 12/11/2008 10:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ανώνυμε πολίτη; κοινωνία τι 'ναι, μήπως θα πεις...

 
At 12/11/2008 10:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΨΑΡΙΑΝΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ :

Χτες προχτές, ήμουν στην Τσύπρον, άκουσα Πλατανιά FM. Έχει ένα χωριό που είναι δίπλα στον Άγιο Σωζόμενο, ένα εγκαταλειμμένο χωριό φάντασμα, στα ελεύθερα, στην ελεύθερη Κύπρο… Αυτό ήταν Τουρκοχώρι και το 63’ μπούκαραν οι δικοί μας και τους ξέσκισαν τους φουκαράδες

Μετά μπήκαν μέσα οι Τούρκοι, οι οποίοι ως γνωστόν δεν μπήκαν στα καλά καθούμενα… κάναμε τις μαλακίες τη μια πίσω απ’ την άλλη. Και μετά μιλάμε για «Τουρκική κατοχή»

Εν τω μεταξύ το θέμα έχει φύγει απ’ την «Τουρκική κατοχή» και έχει πάει στους καημένους τους Τουρκοκύπριους που είναι αποκλεισμένοι.

Ο μέσος Ευρωπαίος αυτό ξέρει, πάει… «Τουρκική κατοχή» και «κατεχόμενα» είναι πια ξεπερασμένα…
#################
Τοποθέτηση 1η: Πέρα από το γενικό σχόλιο επί ενός παρεπιδημούντος εγκεφάλου, θα ήθελα να αναφερθώ επί του ξεσκίσματος (προσφιλής έκφραση ή πράξη, άραγε, για τον κ. Ψαριανό;). Και έχω μία απλή ερώτηση: Ήσουν μπροστά κ. βουλευτά του ΣΥΝ ή βασίζεσαι σε «εικασίες» και σε «πληροφορίες» τρίτων; Γιατί, εάν δεν τα είδες, αυτά που ισχυρίζεσαι, με τα ίδια σου τα μάτια, τότε λειτουργείς ως κοινός παραχαράκτης της ιστορίας ή ως «πρακτορίσκος» (τελευταίος τη τάξει) που ασκεί επιχείρηση ψυχολογικού πολέμου μέσω ψευδών διαδόσεων ειδήσεων που του υπαγορεύει κάποιος τρίτος άγνωστος και λίαν επικίνδυνος για τα εθνικά θέματα της Κύπρου.

Τοποθέτηση 2η: Συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο και διατηρώντας το ίδιο λεξιλόγιο «υψηλού επιπέδου» πολυτελούς μπορντέλου, ο κ. Ψαριανός επιμένει πως οι Κύπριοι ήταν τελικά οι θύτες και οι Τούρκοι τα θύματα, που ούτε λίγο ούτε πολύ εξαναγκάστηκαν να μπούνε με τον στρατό τους στην Κύπρο, εξαναγκάστηκαν να βιάζουν και να δολοφονούν.

AΠΟ http://maurogialouros.blogspot.com

 
At 12/11/2008 11:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Και στη τελική πολύ πιο λαικίστικος μου φαίνεται ο λόγος του Αλαβάνου παρά του Πρετεντέρη."

"Ανώνυμε Πολίτη" ο λόγος του Πρετεντέρη δεν είναι λαϊκιστικός. Ούτε καν πολιτικός. Είναι ΑΦΑΣΙΚΟΣ. Βλακείες λέει το παλικάρι.

 
At 12/12/2008 12:05:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Πρετεντέρης είναι ένας εκφραστής του σημερινού κυρίαρχου πολιτικού συστήματος. Εμμισθος μάλιστα.

Δε συμφωνώ πολλές φορές μαζί του.

Δεν είναι κανένας μεγάλος διανοούμενος. Και κινείται μέσα στα πλαίσια της υπεράσπισης του κοινοβουλευτικού συστήματος. Ομως ο λόγος του και τα γραφόμενά του (πέρα άπό το ότι τον ακούς και τον διαβάζεις ευχάριστα) αγγίζουν τη κοινή λογική. Που δυστυχώς έχει γίνει πλέον το ζητούμενο σ αυτή τη χώρα.

Αντίθετα κάτι τυπους σαν τον Αλαβάνο αν υποθέσουμε ότι τους παίρνει κάποιος στα σοβαρά, θα συμπεράνει ότι προσπαθούν να ερμησεύσουν τη κοινωνία (ότι διδραματίζεται μέσα σε αυτήν καθώς και
τις επιθυμίες και τις ελπίδες του κόσμου) όχι όπως πραγματικά είναι αλλά με βάση τα στερεότυπα τα δικά τους είτε σύγχρονα είτε παροχυμένα.

Ετσι σύμφωνα με όλους αυτους:

ο αγώνας κατά του αρθορυ 16 είναι αγώνας ολόκληρης της νεολαίας (άσχετα βέβαια αν στις κινητοποιήσεις για το αρθρο 16 δε συμμετείχε η πλειοψηφία των νέων), ενώ παραγνωρίζεται το γεγονός ότι πολλά παιδιά φοιτουν σε ιδιωτικά κολλέγια, τα οποία μάλιστα στην αγορά εργασίας έχουν μεγάλη πέραση.

η νέα γενιά είναι η γενιά των 700 Ευρώ. Σωστό σε μεγάλο βαθμό (οι μισθοί είναι όντως χαμηλοί στη χώρα) αλλά σκόπιμα δε προβάλλεται το γέγονος ότι οι περισσότεροι νέοι των επτακοσίων Ευρώ, μένουν με τους δικούς τους που σημαίνει εξασφαλισμένη στέγη και φαγητό δωρεάν και απηλλαγμένοι από τους λογαριασμούς που θα πλήρωναν ανα έμενα μόνοι τους. Κάτι που στο εξωτερικό βέβαια δεν συμβαίνει. Γιατί αν επισημαίνονταν και αυτό "η γενιά των 700 Ευρώ" δε θα ήταν πιασάρικη ούτε σαν φαινόμενο, ούτε σαν αφορμή για εξεγέρσεις.

και βέβαια ο νέος πρέπει πάντα να αγωνίζεται και να διεκδικεί άσχετα αν πολλές φορές δεν έχει ελλειπή αντίληψη αυτών για τα οποία αγωνίζεται. Ρωτούσαν θυμάμαι πιτσιρικάδες στις διαδηλώσεις γιατί αγωνίζονται και αρχίσαν να αναμασάνε κάτι συνθήματα κατά των ιδιωτικοποιήσεων και κάτι μαλακίες που ήταν φανερό ότι δε τους ταιριάζαν.

Bάλτε και ολίγο Λαζόπουλο και έχετε έτοιμο ένα ωραίο και ευκολοχώνευτο σκηνικό κοινωνικής έκρηξης.

 
At 12/12/2008 12:40:00 π.μ., Blogger IdentityCafe said...

Εξαιρετικη αναλυση οπως και πολλες πολλες αλλες που διαβαζω με μανια τις μερες αυτες...
ομως ολντμποι παντοτε αναρωτιεμαι γιατι ενω διαβαζουμε φανταστικα κειμενα, η κινουμενη αμμος της ελλαδας ολα τα καταπινει...

νομιζω γιατι οι ανθρωποι που θα μπορουσαν να αλλαξουν κατι στην κωλοχωρα αυτη συνειδητα ειναι αποντες απο τα κοινα...
ισως και ορθως, δεν ξερω, η ζωη ειναι πολυ μικρη για να πνιγεις μες στα σκατα...

 
At 12/12/2008 02:12:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

'Ανωνυμε πολίτη'....

Μιλάς λες και η 'κοινή λογική' είναι κάτι μεταφυσικό, το οποίο βέβαια, αφού έχει μια και μόνη ερμηνεία, δε μπορεί να περιορίζεται στις πρετεντέριες συχνότητες του: ''είμαι των γαλλικών και του πιάνου, αλλά άν τα πάρω ρίχνω και κανένα πλαστικό μπουκαλάκι στο γήπεδο να ουμ....''.

Επίσης, εξαιρετικά διασκεδαστική η επισήμανσή σου, ότι το φαινόμενο της γενιάς των 700 ευρώ 'ε, δεν είναι και τόσο φοβερό', αφού οι περισσότεροι μένουν με τους γονείς τους!!!!!!!!!!!!!!
Ανάγεις δηλαδή ένα θλιβερό σύμπτωμα σε ελαφρυντικό...
Τι να πω...Ρε μπας και είσαι ο ίδιος ο Πρετεντέρης;;...

Καληνύχτα και καλή τύχη...

 
At 12/12/2008 07:10:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα. Πόσο αρκετή..

 
At 12/12/2008 10:35:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μην καθεστε στον συγκεκριμενο κυριο Κουγια . Ακριβως μολις "χαθει" απο τα καναλια 10 νεοι Κουγιες θα μαζευτουν/στιμωχτουν να παρουν τη θεση του Κουγια . Προβλημα δεν ειναι ποτε ο ΕΝΑΣ - Προβλημα ειναι αυτοι που ανεχονται και γεννουν Κουγιες... Ετσι το βλεπω εγω.
Ηιτεκ

 
At 12/12/2008 10:35:00 π.μ., Blogger Μεγαλοκοπέλα said...

Απαλλαγή από το Άσυλο Ελλάς, ΤΩΡΑ.
Ο αναγκαίος εκδημοκρατισμός δεν περιορίζεται στην ΕΛ.ΑΣ., αλλά σε όλη την... Ελλάς.

Δώστε 1400, 2800, 5600... € στη νεολαία. Για περισσότερα κινητά με εξαίρετους διαλόγους γεμάτους πλούτο λεξιλογίου, πολυτελή αυτοκίνητα που οδηγούνται και παρκάρονται με σεβασμό στον συνάνθρωπο, και τραπέζια πίστα για ποιοτική ψυχαγωγία, τέτοια που αν επρόκειτο για πραγματικά ζώα, οι διάφοροι σύλλογοι θα είχαν επέμβει ζητώντας την προστασία τους...

 
At 12/12/2008 10:37:00 π.μ., Blogger mao tse tung said...

kougia, if i had a hammer...

 
At 12/12/2008 10:45:00 π.μ., Blogger costinho said...

Όλο το θέμα με τους πρετεντέρηδες είναι ακριβώς στην πρόταση που παραθέτει ο Ολντμπόης (θενξ ουάνς μόρ φορ δε ποστ μπόη!): "Λυπάμαι, αλλά δεν καταλαβαίνω". Η επιχειρηματολογία που αναπτύχθηκε εδώ πέρα από κάποιους -που αν και δεν είχαν αυτό το σκοπό- βγάζει λάδι τον Γκρέητ Πριτέντερ όσο αφορά το δεύτερο σκέλος της πρότασης. Είναι έμμισθος του συστήματος, είναι το ένα, είναι το άλλο, άρα ορθώς -και θα συμφωνήσω- δεν καταλαβαίνει. Το πρόβλημα με αυτούς τους τύπους, τελικά, είναι η υιοθέτηση του ειρωνικού ύφους στη λέξη "λυπάμαι". Γιατί δεν λυπούνται πραγματικά. Γιατί δεν συναισθάνονται. Όχι μόνο την οικογένεια του νεκρού παιδιού ή τους φίλους του -όπως π.χ. ο Κούγιας- αλλά και μια γενικότερη κοινωνική ευαιθησία. Η οποία αυτές τις μέρες ξεπέρασε τόσες αντιστάσεις και μεταλλάχθηκε σε οργή -και εν μέρει τυφλή μανία. Όταν το στυλιάρι και η μολότωφ φτάσει στον Πριτέντερ εκεί που κάνει εκπομπή -γιατί δεν θέλει πολύ εδώ που φτάσαμε- θα απορεί το ίδιο και θα εξανίσταται. Αλλα σίγουρα πλέον θα λυπάται. Με πιάνς;

 
At 12/12/2008 01:15:00 μ.μ., Blogger Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Εκτός από τον "Αλέξη_ Κούγια_ προσοχή_ όχι_ τον_ Αλέξη_ Κούγια_ που_ αναλαμβάνει_ την_ υπεράσπιση_ των_ αστυνομικών_ και_ λέει_ όσα_ λέει_ προς_ υπεράσπισή_ τους", υπάρχει και ο "κούγιας" των γκέι μπλογκς [και χρησιμοποιώ τον αδόκιμο όρο γιατί ο ίδιος τον αποδέχεται] που απαντώντας στο σχόλιο "Δίπλα μας σκοτώσανε ένα παλικαράκι και δεν πρέπει να μένουμε ατάραχοι" γράφει πως ό,τι έγινε, έγινε επειδή το εκτελεσμένο αγόρι "ήταν έφηβος από τα βόρεια προάστεια". !!!

Από αυτούς τους "κούγιες" ποιος θα μας σώσει;

 
At 12/12/2008 06:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προς τον Ανώνυμο των 02:12.

Το φαινόμενο να μένουν οι νέοι με τους γονείς τους είναι πραγματικά θλιβερό. Και είναι ανασταλτικός παράγοντας για τη προσωπική τους ανάπτυξη με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό και για το περιγυρό τους (εργασία, πολιτική συνείδηση, υπευθυνότητα κ.α).

Αλλά σε σημαντικό βαθμό στη κατάσταση αυτή έχουν βολευτεί όλοι. Γιατί αυτή η κατάσταση είναι μέρος πλέον της κουλτούρας της Ελληνικής κοινωνίας. Αν τα παιδιά ζούσαν μόνα τους απο μικρά και οι οικονομικές απαιτήσεις τους θα ήταν περισσότερες. Γιατί πράγματι με 700 Ευρώ σήμερα το μήνα δε μπορείς να ζήσεις αξιοπρεπώς.

Και αν είχαν μόνο τα 700 Ευρώ του μισθού τους, θα είχαν κατέβει προ πολλού στους δρομους και θα απαιτούσαν αξιοπρεπέστερους μισθούς. Και οι μισθοί πιστεύω θα ήταν όντως πιο καλοί. Γιατί πολύ απλά δε ζει άνθρωπος με 700 Ευρώ μόνο.

 
At 12/12/2008 08:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

κι απ' τον Μολλόυ του Μπέκετ σε μτφ. της Αλ. Παπ., εκδ. Κρύσταλλο, 1981, μεταφέρω: "Η ζωή μου, η ζωή μου, πότε μιλάω για αυτή σαν κάτι τελειωμένο και πότε σαν ένα αστείο που βαστάει ακόμα, κι αυτό είναι λάθος, γιατί και τέλειωσε αλλά και βαστάει, όμως με ποιό ρηματικό χρόνο το λένε αυτό;"

 
At 12/14/2008 03:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προς κ.κ Pretendέρηδες:
Οι σημερινοί 16άρηδες είναι ένοχοι ώστε να καταδικάζονται εις θάνατον απο το κράτος, ενώ παράλληλα τόσο αθώοι για να πετούν πέτρες στους δολοφόνους;

 
At 12/14/2008 04:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αν θέλουμε να αλλάξουμε τον πρετεντέρη πρέπει να βρούμε τα κατάλληλα τα λόγια και να μην πέφτουμε μέσα στην καταθλιψάρα του
ρε θα σοβαρευτείτε επιτέλους;

 
At 12/28/2008 09:05:00 π.μ., Blogger Unknown said...

συγχαρητήρια για την ανάρτηση που μόλις διάβασα.
μένω στο γεγονός ότι ο κρατικός μηχανισμός μας φαίνεται να είναι τόσο αδύναμος, που διαρκώς εμπνέει και στέκεται στην προσπάθεια αφανισμού των ευαίσθητων κρίκων.
είναι ή δεν είναι ευαίσθητος κρίκος ένα αγοράκι 15 χρόνων μπροστά σε ένοπλο ειδικό φρουρό φονιά;
αδύναμος κρίκος ο άνεργος που του τάζεις λαγούς με πετραχίλια και του δίνεις ένα ξεροκόματο για να κάνει ό,τι δήποτε.
αδύναμος κρίκος ένα παιδί σε σχολείο που παύει να τον ανεχεται ότι γιατί είναι 'αλήτης', αλλά γιατί έχει κάποια φυσική ή διανοητική αδυναμία.
αδύναμος κρίκος ένας μετανάστης σ'αυτή τη χώρα μπάχαλο, όπου οι ξένες και ντόπιες μαφίες καλά κρατούν, αλλά ένας τίμιος μετανάστης πρέπει να ιδρώσει πολύ για να βρει το δίκιο του σύμφωνα με νόμους....
αδύναμος κρίκος ένας ανάπηρος που θέλει να δράσει στην ελληνική κοινωνία.
και φυσικά οι αδύναμοι κρίκοι θα πολλαπλασιάζονται διαρκώς αφού ο τραμπουκισμός θα είναι τρόπος διαπαιδαγώγισης τόσο στην οικογένεια όσο και στο ίδιο το κράτος.
δεν είναι δλδ μόνο η ψαλίδα 'πλούσιος και φτωχός' που ανοίγει διαρκώς, αλλά και η φριχτότερη 'δυνατός και αδύναμος'.
δλδ είμαστε στα όρια του φασισμού, ηθικού, υλικού, οικονομικού...
καλημέρα, χρόνια πολλά
(είμαι η παλιά άμπτθα)

 
At 11/18/2009 02:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home