Η κατάσταση των πραγμάτων
Βλέπω τον Γιάννη Μηλιώκα στην τηλεόραση. Πόσο άλλαξα - πόσο δεν άλλαξε. Η επανεμφάνισή του μετά από πάμπολλα χρόνια απουσίας (από τα πράγματα) μας υπενθυμίζει ότι δεν πρέπει να συγχέουμε το έργο με «τα πράγματα» (με όλο αυτό το εμπορικό - ματαιόδοξο κομμάτι γύρω από το έργο, που προσπαθεί να επινοεί τρόπους να κρατιέσαι διαρκώς στην επικαιρότητα, πουλώντας το ίδιο προϊόν με καινούρια περιτυλίγματα).
Καμιά φορά μπορεί να εξαφανίζεσαι εντελώς, με παράπλευρη απώλεια την εξαφάνιση των τραγουδιών σου (αφού πια δεν τα «υποστηρίζεις»), ωστόσο αυτά να αποδεικνύονται ανθεκτικά· κι είναι ανθεκτικά ακριβώς επειδή είναι αυθεντικά. Η αυθεντικότητα μπορεί να έχει μακροπρόθεσμός σύμμαχός του καλλιτέχνη, είναι όμως και βραχυπρόθεσμος εχθρός του. Όντας αυθεντικός γίνεσαι και δύσκολα κατατάξιμος, με αποτέλεσμα να κλονίζεις τις σιγουριές όσων είναι στα πράγματα. Και το ξεβόλεμα δεν το αγαπάει κανείς. Τι ακριβώς είσαι εσύ; Όταν δεν ξαναβόσκεις άλλες βουβάλες περιμένεις να σε πάρουμε εντελώς στα σοβαρά; Αντίθετα, να δεις που κάποτε θα σε πούμε και μαλάκα. Σοβαροφάνεια – σπουδαιοφάνεια – καλλιτεχνοφάνεια: η Αγία, Ομοούσιος και Αδιαίρετος Τριάς.
Την πεπατημένη· να πατάς πάνω στις πατημασιές των άλλων· μην μας μπερδεύεις με την προσωπική σου φωνή· να μοιάζει με τις προηγούμενες· πρετ α πορτέ φωνές για καταναλωτές - σκυλιά του Παβλώφ.
Έντεχνο στον ήχο αλλά λαϊκό στο συναίσθημα, το «Για το καλό μου» είναι ένα πραγματικά μεγάλο τραγούδι. Τελευταία σκηνή του «Ψυχώ»: τυλιγμένος σε μια κουβέρτα ο Νόρμαν Μπέιτς μονολογεί κι έχει κρυμμένο τον σουγιά για το καλό του.
Καμιά φορά μπορεί να εξαφανίζεσαι εντελώς, με παράπλευρη απώλεια την εξαφάνιση των τραγουδιών σου (αφού πια δεν τα «υποστηρίζεις»), ωστόσο αυτά να αποδεικνύονται ανθεκτικά· κι είναι ανθεκτικά ακριβώς επειδή είναι αυθεντικά. Η αυθεντικότητα μπορεί να έχει μακροπρόθεσμός σύμμαχός του καλλιτέχνη, είναι όμως και βραχυπρόθεσμος εχθρός του. Όντας αυθεντικός γίνεσαι και δύσκολα κατατάξιμος, με αποτέλεσμα να κλονίζεις τις σιγουριές όσων είναι στα πράγματα. Και το ξεβόλεμα δεν το αγαπάει κανείς. Τι ακριβώς είσαι εσύ; Όταν δεν ξαναβόσκεις άλλες βουβάλες περιμένεις να σε πάρουμε εντελώς στα σοβαρά; Αντίθετα, να δεις που κάποτε θα σε πούμε και μαλάκα. Σοβαροφάνεια – σπουδαιοφάνεια – καλλιτεχνοφάνεια: η Αγία, Ομοούσιος και Αδιαίρετος Τριάς.
Την πεπατημένη· να πατάς πάνω στις πατημασιές των άλλων· μην μας μπερδεύεις με την προσωπική σου φωνή· να μοιάζει με τις προηγούμενες· πρετ α πορτέ φωνές για καταναλωτές - σκυλιά του Παβλώφ.
Έντεχνο στον ήχο αλλά λαϊκό στο συναίσθημα, το «Για το καλό μου» είναι ένα πραγματικά μεγάλο τραγούδι. Τελευταία σκηνή του «Ψυχώ»: τυλιγμένος σε μια κουβέρτα ο Νόρμαν Μπέιτς μονολογεί κι έχει κρυμμένο τον σουγιά για το καλό του.
(Κείμενο γραμμένο για το «Exodos»)
11 Comments:
Για αυτο ετοιμασου για Σταθη Ψαλτη ως Θειο Βανια σε σκηνοθεσια Ρουλας Πατερακη.
με αφορμή τις τηλεοπτικές αναφορές του εν λόγω post, επισημαίνω πως όντας στην απώλεια κατόπιν τίτλων τέλους του bioShock, το οποίο λαμβάνει τα σκήπτρα του πλέον αγαπημένου μου παιχνιδιού ever άνευ 2ης σκέψης (η διάρκεια του οποίου είναι ένα ακόμη προσόν), εγκατέστησα το Lost via Domus από την Ubisoft δίχως να έχω δει επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς. Το σίγουρο το οποίο έχω να μεταβιβάσω μέχρι τώρα για όσους gamers, είναι πως οθόνες άνω των 19 ιντσών σε υψηλές αναλύσεις δεν συνίστανται για παιχνίδια, καθώς ένας σκασμός λεφτά κάθε τόσο για crossfire/SLI AGP συστοιχίες δεν αποτελούν δα και χόμπι.. Σχετικά με τον Bates του Hitchcock κι εν γένει τις ταινίες του Hitchcock, εγώ όσες θέλησα να δω τις είδα και παρήλθαν ανεπιστρεπτί.
διορθώνω, για PCI-e συστοιχίες και τα όποια μελλοντικά αντίστοιχα interface καρτών επέκτασης γραφικών.
Στην παράσταση που εμφανίζεται ο Μηλιώκας φέτος, με συγκίνησε ο μπαγάσας ο Κούτρας.
Βγαίνει ως κάτι ανάμεσα στον πρόεδρο τύπου Νίξον από το τηλεοπτικό 24 (3η-4η σαιζόν), τον Έλβις στα '70s και τον Γιάννη Κούτρα.
ωρέ γραικέ λολίτο
μολόγα το πλάκα κάνεις, ε;
έλα και ανατρίχιασα και ύπνος δεν θα με πιάνει....αδύνατον!
Εγώ καλά σου τα ‘λεγα
και τ’ άκουγες παράλογα
Περπάτησε ανάλογα
Θυμάσαι που σου τα ‘λεγα;
Εγώ καλά σου τα ‘λεγα
(tou-rou-rou:-)
Υπομονη gas και θα απαντησει στα ζεοντα ερωτηματα η Ρουλα την αλλη βδομαδα που εχουμε κανονισει συνεντευξη.
1) Σιχαίνομαι τον Στάθη Ψάλτη.
2) Η παρομοίωση με τον πρόεδρο του 24 είναι όλα τα λεφτά :)))))
3) Εν πάση περιπτώσει ο Κούτρας υμνήθηκε όταν το μπλογκ ήταν ακόμη ημερών:
http://old-boy.blogspot.com/2005/03/blog-post_23.html
Ο Σταθης ηταν ενα απλο τεστ κοινωνικης ψυχολογιας στερεοτυπων.
(γιατι το ξεβολεμα δε το αγαπαει κανεις;-)
Και τη μανιερα πρεπει να τη σπασουμε ολοι.
Ηθοποιοι.
Σκηνοθετες.
Και πρωτιστως το κοινο.
(στην υγεια του quentin tarantino που με καταλαβαινει!:-P)
Άντε, μετά τα KILL BILL να κάνει και το RESURRECT STATHI :)
πιο σουρεάλ θα ταν να λιανίσει ο Πέρκινς τον Μηλιώκα στο μπάνιο την ώρα που ο τελευταίος θα τραγουδούσε εν μέσω υδρατμών το σουξέ του
Έχεις δίκιο ο Γιάννης έφυγε και ξανάρθε... αυτός ο κουτρας πότε θα φύγει....και ας μην ξαναγυρίσει...pls!
Δημοσίευση σχολίου
<< Home