Κυριακή, Δεκεμβρίου 07, 2008

Η μία και μόνη ζωή

Αφού παρά τις πάγιες διακηρύξεις το κράτος δεν καταφέρνει
να μπήξει το μαχαίρι στο κόκαλο,
είναι τουλάχιστον παρήγορο ότι καταφέρνει με πολύ μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα
να μπήξει την σφαίρα στο στήθος.
Όταν λήξουν όλα τα επεισόδια κι όλα τα μπλα μπλα,
όλες οι θεωρίες κι όλες οι πράξεις,
το γεγονός θα παραμένει ότι
στην μία και μόνη ζωή που αναλογούσε
στον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο
δόθηκε συντομότατο τέλος από
ένα όργανο της ελληνικής δημοκρατίας.
Και όσο προφανές είναι ότι το συγκεκριμένο όργανο
ξεπέρασε κάθε μέτρο και κάθε πρακτική,
άλλο τόσο προφανές είναι ότι
το μέτρο ξεπέρασε η δολοφονία και μόνο.
Εντός του μέτρου και εντός της πρακτικής
θα ήταν κάθε άλλη πράξη βίας,
νομιμοποιημένη ηθικά, ιδεολογικά και από άποψη νομικού αποτελέσματος
από εισαγγελείς, δικαστές, πολιτικούς, ΜΜΕ και οικογενειάρχες,
αρκεί αυτή να μην είχε βιντεοσκοπηθεί,
αν και πολλές φορές ούτε οι βιντεοσκοπήσεις αρκούν,
αφού αν υπάρχει καλή θέληση
η κοινή λογική εξοστρακίζεται.
Δεν υπάρχει πιο απόλυτη τάξη από τον θάνατο
κι ίσως για αυτό
ένα όργανο της τάξης έγινε όργανο θανάτου,
εκπροσωπώντας εμένα και εσένα
την ώρα που σκότωνε για λογαριασμό μας
τον γιο της κοσμηματοπώλισσας,
αφού η απόσταση Εξάρχεια - Κολωνάκι
είναι ελάχιστα μεγαλύτερη
από την απόσταση κράτους - ανέκδοτου,
εξουσιαστικής σαπίλας κι αντιεξουσιαστικού μηδενισμού,
σε μια πόλη που όλα συγγενεύουν κι όλα συμφύρονται,
με πιο μπερδεμένη απ' όλες
την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα,
που γουστάριζε και 17Ν, γουστάρει και Καγιέν,
γουστάρει να κλέβει, γουστάρει να εξοργίζεται και με τη διαφθορά,
την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα
που είναι ταυτόχρονα λίγο εξουσιαστής και λίγο αντιεξουσιαστής.

58 Comments:

At 12/07/2008 09:33:00 μ.μ., Blogger arcades said...

odlboy, κάνετε ένα μικρό λάθος. Δεν ήταν δολοφονία αλλά θανάσιμος τραυματισμός. Κράτησε πέντε νανοσεκόντ, από τη στιγμή που εισήλθε η σφαίρα στην καρδιά μέχρι που σφήνωσε κάπου εκεί.

 
At 12/07/2008 10:02:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να πάνε να γαμηθούνε όλοι αυτοί που κλαίνε για τα καταστήματά τους. Είναι συνυπεύθυνοι, όπως όλοι μας. Αν είχαμε φροντίσει όλοι να μη μας κυβερνά αυτός ο ανεκδιήγητος εμετός από διεφθαρμένους πολιτικούς, μπάτσους και παπάδες, κανείς δε θα ξεσηκωνόταν να κάψει τη μισή ελλάδα.

Σκατά στα μούτρα μας.

 
At 12/07/2008 10:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

α ωραία, βγάλαμε τα πέπλα από τους καθρέφτες για να μπορέσουμε επιτέλους να κοιταχτούμε

 
At 12/07/2008 10:43:00 μ.μ., Blogger gasireu said...

ακριβώς έτσι, σχεδόν έτσι, κάπως έτσι πάντως...

 
At 12/07/2008 10:55:00 μ.μ., Blogger costinho said...

Και γιατί να μην μαζευτούν όλοι οι ταλαίπωροι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, να υπογράψουν μια συλλογική αγωγή με αποδέκτη την Ελληνική Αστυνομία -ως ηθικό αυτουργό;...

Και γιατί να μην ξεκινήσει η αυριανή πορεία από το Κολωνάκι ή την Εκάλη;... Κρίμα για τη λεωφόρο Αλεξάνδρας... Τόσοι δρόμοι και μαγαζιά υπάρχουν. Επίσης, από την Αλεξάνδρας τη γλίτωσε το Κέντρο Κινηματογράφου. Μα...

Λίγη φαντασία επιτέλους!


Όλντμπόη, δες και τα δικά μου χαϊρια εδώ. Νομίζω πως η ταινία του Ίστγουντ είναι μια καλή απάντηση. Και ίσως συναντηθούμε κινηματογραφικά -επιτέλους- εκεί.

 
At 12/07/2008 11:01:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί να το συζητάμε;
Είμαστε κράτος μπουρδέλο με καουμπόιδες μπάτσους νταβατζήδες...

Σ.

 
At 12/07/2008 11:22:00 μ.μ., Blogger habilis said...

Η σφαίρα εξοστρακίστηκε στα μυαλά μας ,και τα'κανε ένα μάτσο φρίκη.
Τα πτώματα θα τα μαζέψει η δικαιοσύνη.

 
At 12/07/2008 11:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"με πιο μπερδεμένη απ' όλες
την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα,
που γουστάριζε και 17Ν, γουστάρει και Καγιέν,
γουστάρει να κλέβει, γουστάρει να εξοργίζεται και με τη διαφθορά,
από την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα
που είναι ταυτόχρονα λίγο εξουσιαστής και λίγο αντιεξουσιαστής."

Μπράβο βρε old, τα είπες όλα με μια παράγραφο...
Ή σχεδόν όλα..

Γιατί υπάρχει και η αυστηρά πολιτική παράμετρος: Αυτή που λέει οτι όταν η ίδια η αστυνομία βγάζει ανακοίνωση - απαύγασμα κουτοπονηριάς - που λέει οτι "η ζαρντινιέρα έπεσε πάνω στον κύπριο διαδηλωτή", χωρίς να "αποκεφαλισθούν" όλοι οι ηλίθιοι που την συνέταξαν, ως τα δισέγγονα τους, που λέει ο λόγος, ριζικά και άμεσα - και μετά ο ελληνικός λαός πάει και επιβραβεύει την ίδια κυβέρνηση, τότε είμαστε άξιοι της τύχης μας...

Ένας φίλος

 
At 12/07/2008 11:40:00 μ.μ., Blogger mitsaras said...

Σωστός.

 
At 12/07/2008 11:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συνηπεύθυνoi για το θάνατο του ανηλίκου 1) η Ελληνική Αστυνομία με την κατάντια της, 2) η όποια οργανωτική οντότητα βγάζει ενα δεκαπεντάχρονο στο δρόμο να διεκδικήσει (οπως τα αντιλαμβάνεται) τα συμφέροντα του λαού (ή μήπως τα συμφέροντα των υποκινητών του), 3) όλοι εμείς που υποστηρίζουμε τη μία η την άλλη όψη ενός σκουριασμένου νομίσματος.
Πώς να διαμαρτυρηθείς ?
Πώς να ελπίσεις ?
Πώς να αλλάξεις ?
Πώς να εμπιστευτείς ξανά ?
Οταν δέν υπάρχουν επιλογές?
Όταν δεν υπάρχει αντιπροσώπευση?
Όταν βλέπεις πως το μονο που επιζητούν οι εκπρόσωποί σου (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ κτλ) είναι ενα κομμάτι στο φαγοπότι της εξουσίας.

 
At 12/08/2008 12:09:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

TF, απ΄ό,τι έχω αντιληφθεί από όσα είδα και άκουσα ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Σάββατο απόγευμα είχε βγει με τους φίλους του. Και έβρισε τον λάθος μπάτσο.

 
At 12/08/2008 12:12:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Φίλε, επιβράβευσε την κυβέρνηση πάνω στα αποκαϊδια της Ηλείας, τα «δεντράκια» της Ολυμπίας και τους κοντά εκατό νεκρούς. Στη ζαρντινιέρα θα κόλλαγε;
Arcades, έχετε απόλυτο δίκιο.

 
At 12/08/2008 12:17:00 π.μ., Blogger holidays in the sun said...

TF γα@#$&% κι εσυ και η νοικοκυρουλιστικη αντιληψη σου και οι μπατσοι που βαλανε στολη και βαρυναν τα αρχιδια τους

και τους βριζω εδω γιατι φοβαμαι να τους βρισω καταμουτρα γιατι ειμαι πολυ νεα και η ζωη πολυ ωραια...

 
At 12/08/2008 12:18:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

les kai den ftaiei kaneis pou exei oplo o kathe malakas astynomos.. File otan dineis se kapoion oplo sfaires kai dynami, den mporeis na tou peis "min pyrovoliseis". Afou dinoun teteies dynatotites (px ikanotita na skotosei me to aplo patima mias skandlis) ston kathe typa pou paei k ginetai mpatsos, na perimenoun kai analoga apotelesmata.

...To lathos einai i via. Apo ekei ksekinoun ola

 
At 12/08/2008 12:21:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σωστά το λες old boy - δεν ήθελα να επεκταθώ και σε αυτό...

Να τώρα όμως πώς, στο συγκεκριμένο τομέα της δημόσιας ζωής, "πληρώνεται" η "απόλυτη κουτοπονηριά της ζαρντινιέρας"...

Ένας φίλος

 
At 12/08/2008 12:22:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

(den dikaiologo kanenan. O typos pou erikse EINAI dolofonos)

 
At 12/08/2008 12:29:00 π.μ., Blogger squarelogic said...

Σιγά μη σου διέφευγε η ταξική ειρωνία του γεγονότος αλλά και η αντανάκλαση του πάνω στην εικόνα του καθενός μας.

Θα συμφωνήσω με s.p.e. προσθέτοντας οτι αφού η γενική επίπτωση σοβαρών ψυχικών διαταραχών στον γενικό πληθυσμό ξεπερνά το 10%,και δεδομένου οτι δεν υπάρχει καμιά μέριμνα πρόληψης φαινομένων burnout σε τέτοια "ευαίσθητα"-τουλάχιστον-επαγγέλματα,η ανυπαρξία περιοδικών ψυχολογικών εκτιμήσεων των οπλοφόρων συνιστά συνέργεια τουλάχιστον εξ αμελείας!

 
At 12/08/2008 01:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

GOOD GOD..me aformi to oti enas gamiolis mpatsos katafere kai skotose ena 16xrono paidi pou theorise orea asxolia me tin parea tou na ton vrisei,katastrefontai periousies profanos kathusterimenon atomon,apo nearous-neares pou exoun kathe dikaioma RE KOLO POLITIKADI-DIKIGORE-ZAMPLOUTE-OTI'NA'NAI'ARKEI'NA'EXEIS'LEFTA na sta kanoun potana,gia na thimithoume se ti asta na pan ston koraka topo zoume,gia na ginomen stauroforoi enos kaluterou aurio(edo koimatizei kai mia simaia amalaxei),gia na kano 1,4 ores pagrati-patisia savato vradu,gia na vro tous kolitous mou pou giortazoun,gia na pliroso opos kai upoloipoi ta spasmena pou aporeoun apo olo auto to tzertzelo,gia na vromaei o topos mparouti,gia na mas enosei olous kai oles mazi aderfia i magnificent asxolia 'nai diaole,ta spao me tous mpatsous',gia na thimitho ti skata poli einai auti stin opoia zo,gia na mi ksexaso posa polla gia ton poutso atoma zoun se autin tin poli,gia na katalikso:
patrida,erxomai ftano,me to 1o aeroplano. G M

 
At 12/08/2008 02:00:00 π.μ., Blogger giagalaxidiakos said...

και ο αλέξης και ο μπάτσος πλευρές του ίδιου νομίσματος είναι.
μόνο που ο μπάτσος είχε όπλο.
το όπλο του το έδωσε ο αλέξης, η μάνα του, εσύ και εγώ,
τόσο απλά.

 
At 12/08/2008 02:02:00 π.μ., Blogger Nick Fassolas said...

Αυτό Ξανά πες το! "με πιο μπερδεμένη απ' όλες την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα, που γουστάριζε και 17Ν, γουστάρει και Καγιέν, γουστάρει να κλέβει, γουστάρει να εξοργίζεται και με τη διαφθορά, την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα που είναι ταυτόχρονα λίγο εξουσιαστής και λίγο αντιεξουσιαστής."

Μια πλήρης σκιαγράφηση της ελληνικής κοινωνίας με 25 λέξεις

 
At 12/08/2008 02:27:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ Old-boy,

μπορεί η ιδεολογία του μέσου Νεοέλληνα να είναι μία στο καρφί και μία στο πέταλο, αλλά στο τέλος της ημέρας (που λένε και στο χωριό μου) τα συντηρητικά αντανακλαστικά είναι αυτά που ενεργοποιούνται. Την ώρα που ο μέσος Νεοελληνας προσπαθεί να αποδώσει(τουλάχιστον έτσι όπως εκφράζεται αυτή την ώρα στις ραδιοφωνικές εκπομπές λόγου)στο περιστατικό την ταμπέλα του μεμονωμένου, αγνοεί ή θέλει να ξεχάσει ότι την ίδια σφαίρα δέχεται καθημερινά, όταν δουλεύει για 700 ευρώ χωρίς ένσημα. Όταν ο κάθε Μίχαλος έχει το θράσος προτείνει στα σοβαρά εργασιμες εβδομάδες τριών ημερών. Όταν διακινδυνεύει το είναι του εξαιτίας της κάθε τράπεζας που τον κυνηγάει. Και το κυριότερο: είναι ο ίδιος που γεμίζει το όπλο με σφαίρες, αφού, προκειμένου να διατηρήσει τα "κεκτημένα" του, απαιτεί "τάξιν και ασφάλειαν". Ξεμοναχιάζει στο καταφύγιο της επιβολής αυστηρών νόμων και ρίχνει για προσάναμα στο τζάκι το δέος απέναντι στο νόμο. Στρέφεται ενάντια σε όποιον διεκδικεί. Δεν αναγνωρίζει ως εχθρό το κράτος, παρά το γεγονός ότι είναι εκείνο που καλλιεργεί μία ανυπόφορη επικοινωνία του φόβου και ό,τι αυτή συνεπάγεται. Ο κάθε νοικοκυραίος παρακολουθεί τα δελτία των 8 και τρέμει μπροστά στους dark και άπολυτα θεαματικούς και τηλεοπτικά επικοινωνιακούς κουκουλοφόρους. Θρηνεί για τις ζημιές στη βιτρίνα και όχι για τις ζημίες στην κοινωνία του.
Εν τέλει η ιδεολογία του μέσου Νεοέλληνα είναι της αρχής "ό,τι είναι νόμιμο είναι ηθικό". Και από τη στιγμή που η ηθική μάλλον έχει μείνει από απουσίες -γιατί έτσι του έχουν πει-, του μένει ο νόμος, ο φόβος και η ηθική τους. Άλλοτε θα την επιβάλλει και άλλοτε θα την υφίσταται.

Υγ.: Συγγνώμη για το τεράστιο πόστ.

Ένας ακόμα φίλος (Γ.Π.)

 
At 12/08/2008 02:44:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κατάπτυστοι οι φονιάδες, κατάπτηστοι και οι κάπηλοι του φόνου.
Δε με φοβίζει αυτό το ιδιότυπο αντάρτικο πόλεων.
Με φοβίζει η ψηφοθηρική στράτευση του.
Και με φοβίζει το πάτημα που δίνει.

 
At 12/08/2008 08:40:00 π.μ., Blogger anepidoti said...

βγήκαν οι μάσκες και μια χαρά!
έτσι που μας περιγράφεις!
επόμενο βήμα, ο χορός της λήθης.

 
At 12/08/2008 10:39:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ Old Boy, θα διαφωνήσω με την κατακλείδα του post ("σε μια πόλη που όλα συγγενεύουν κι όλα συμφύρονται,με πιο μπερδεμένη απ' όλες την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα...") στο βαθμό που - εάν κατάλαβα σωστά - όχι μόνο είναι ηθικιολογίζουσα αλλά και, κυρίως, διαχέει τις ευθύνες για μια συγκεκριμένη αποτρόπαια πράξη στην ευρύτερη κοινωνία ... κάτι που δεν βοηθάει σε ΤΙΠΟΤΑ και που σίγουρα χορεύει στο ρυθμό του ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΥ, ακριβώς λόγω της υπεργενίκευσης, εφόσον όταν "όλοι φταίμε" τελικά, φίλε, δεν φταίει κανείς.

Όταν ένας οπλισμένος ένστολος αστακός πυροβολεί και σκοτώνει ένα 15χρονο ΠΑΙΔΑΚΙ, τότε ΟΧΙ φίλε, δεν φταίει ούτε όλη η κοινωνία, ούτε η μεσοαστική ιδεολογία, ούτε ο συμφυρμός των πάντων!

Ίσως σου διαφεύγει η κοινωνική διάσταση του πράγματος. Δηλαδή πως εκείνο που έχει καίρια σημασία ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ειδικά αφού "λήξουν όλα τα επεισόδια κι όλα τα μπλα μπλα, όλες οι θεωρίες κι όλες οι πράξεις", είναι να ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και μάλιστα συγκεκριμένα.

Διότι η μη-απόδοση δικαιοσύνης, η συντήρηση και η νομιμοποίηση της αδικίας και της βαρβαρότητας μπορεί πράγματι να μην γεννούν, αυτές, την ανθρώπινη βία, ωστόσ σίγουρα αυτές την ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΥΝ.

Κι αν οι καιροί μας σε κάτι έχουν τεράστιο έλλειμα, είναι νομίζω ακριβώς η δικαιοσύνη.

 
At 12/08/2008 11:01:00 π.μ., Blogger fpboy said...

έχεις πολύ δίκιο.
αυτές οι ιδεολογίες του 70 και του 80 που έχουμε ξεμείνει,
καμιά φορά σκοτώνουν.

 
At 12/08/2008 12:16:00 μ.μ., Blogger costinho said...

Δεν θα διαφωνήσω ακριβώς με τον γκρρρρρ ως προς το έλλειμμα της δικαιοσύνης και της ανάγκης για απόδοση ευθυνών. Των καθαρά ατομικών ναι.

Θα δεις κι εσύ, όμως, πως αυτή τη φορά το σύστημα -προκειμένου να βγουν αλώβητες οι δομές του και για να μην αγγιχτεί το ετοιμόρροπο και σαθρό του status- θα εξαντλήσει ίσως όλη την αυστηρότητα και τη δικαιοσύνη του, στον μπάτσο και, μάλιστα, σε ποινικό επίπεδο και όχι υπηρεσιακό. Άσε που το πιθανότερο είναι να δικαστεί ως πολίτης και όχι ως λειτουργός. Ως ένας εγκληματίας (που είναι) και όχι ως ένα εγκληματικό όργανο της τάξης (που είναι, και γι αυτό άλλωστε έχει πιστόλι). Ούτε καν η αστυνομία δεν θα αγγιχτεί. Ποιο θα είναι το παραμύθι από'δω και πέρα; Ένας τρελός -ίσως και μεθυσμένος ίσως και σοβαρά διαταραγμένος- ένα μεμονωμένο περιστατικό, μια μύγα μέσα στο γάλα, το γάλα μιας αστυνομίας που κατά τ'άλλα είναι κοντά στον πολίτη, προστατεύει κελιπά κελιπά. Από το κατηγορητήριο που έχει ασκηθεί εις βάρος του -φόνος με πρόθεση και παράνομη οπλοχρησία- και από την εικόνα της προσαγωγής του στον ανακριτή -δέσμιος με χειροπέδες- αντιλαμβάνεσαι ότι η ιστορία θα εστιάσει στο ποινικό και εγκληματικό ενδιαφέρον. Που, ΝΑΙ, υπάρχει. Αλλά υπάρχει και μια κοινωνία από πίσω -ξεκινώντας από τους θεσμούς και τους πραίτωρες- που οπλίζει με ευθύνη και νόμο αυτό το χέρι. Που του έχει δώσει την άδεια. Που δεν τον ελέγχει. Που αφήνει το παιδί νεκρό στο δρόμο και δεν στέλνει ούτε ασθενοφόρο.

Για άλλη μια φορά ίσως, ο αποδιοπομπαίος τράγος θα εισπράξει όλη τη μήνι της κοινωνίας και θα χρεωθεί όλη την τραγωδία. Για να υπάρχει, όμως, τραγωδία χρειάζονται περισσότεροι χαρακτήρες και όχι μόνο ένας ζεν πρεμιέ. Ή δεν είναι έτσι;


Σημ. Βρε Ολντμπόη, με τις αυτοαναφορές μου πριν, αμέλησα να σου δώσω τα συγχαρητήριά μου για ένα από τα πιο λαμπρά και ουσιαστικά σου ποστ έβερ. Ξαναγύρισες λοιπόν. Άντε, σε έκανα και πάλι αναφορά. Hope it doesn't matter. Hope there's someone...

 
At 12/08/2008 01:00:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Costinho ασφαλώς συμφωνώ μαζί σου! Απόδοση δικαιοσύνης δεν σημαίνει, για μένα, λυντσάρισμα αποδιοπομπαίου τράγου.

[Ας μην ξεχνάμε βέβαια, πως ο ένοπλος δολοφόνος αστακός δεν είναι ακριβώς "αποδιοπομπαίος τράγος", διότι πραγματικά διέπραξε αυτός το συγκεκριμένο έγκλημα. Ας μην ξεχνάμε, επίσης, ότι υπάρχουν ΚΑΙ οι ατομικές ευθύνες σε ένα έγκλημα, που πρέπει να επισύρουν τις ανάλογες, δίκαιες ποινές, διότι και άλλους ένστολους όπλισε το φαύλο κράτος αλλά δεν βγήκαν να σκοτώσουν.]

Από εκεί και πέρα συμφωνώ, επαναλαμβάνω, απόλυτα μαζί σου και για τις δομές και για το ότι στην τραγωδία χρειάζονται περισσότεροι χαρακτήρες.

Όπως και να έχει, εφόσον θα παραμείνει έλλειμα ουσιαστικής (ας το πούμε έτσι) δικαιοσύνης, όλα αυτά θα τα βρούμε ξανά μπροστά μας...

 
At 12/08/2008 02:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

nai.. "omorfa" ola ayta, omos stis poreies den mporesa na empodiso kapoies skepseis na mou xalasoune olo to idealistiko idaniko pou extysa apo to savvato. Ki ennoo skepseis pou fygane pros tous metanastes pou paleyoun SYNEXEIA na ftasoun sto nisi mou(Lesvos) zontanoi. Posoi re gmt pnigikan mexri tora? Posous ediran oi mpatsoi? Eksafanistike ena paidi fetos. Apo oikogenneia metanaston pou eixan erthei sto nisi me varkes. Apla eksafanistike.
Skeftika kai ton aystralo pou skotosane to kalokairi. Skeytika ton patera tou pou elege pos itan atyxes gegonos, pos oi ellines exoun spoudeo politismo, pos eyxaristouse tous giatrous kai pos ta organa tou giou tou ta xarize s opoion ta xreiazotan.
Ki epeita oi skepseis mou pigane pio makria..liga einai ta paidia pou pethainoun kathe mera? Den kseroume ti ginetai sto darfour (px.)?
Nai, noitho enoxi, noitho kai ligo ypokritria pou den ekana kati toso dynato gia olous ekeinous kai kano gia ton aleksi. To aksizei men, den to aksizei omos mono ekeinos.

 
At 12/08/2008 03:05:00 μ.μ., Blogger basik-ly said...

Φαύλος κύκλος για μια Βρωμοελλάδα που δεν πρόκειται ποτέ να βρει το κατάλληλο απορρυπαντικό.

 
At 12/08/2008 03:37:00 μ.μ., Blogger Μεγαλοκοπέλα said...

Είναι εντυπωσιακό πως τα παιδιά που μέχρι προχθές χλευάζονταν επειδή "δεν είχαν καταλάβει χριστό" για το Βατοπέδι, αίφνης παρουσιάζονται ως ώριμοι πολίτες.

Το σύστημα ταχύτατης εκμάθησης λειτουργεί καλά και κατά βούλησιν στα φωτισμένα μυαλά των ανεγκέφαλων ΜΜΕ-ανθρωποειδών.

Και μετά (δήθενες) αναρωτιώμαστε "τι(ς) πταίει"...

 
At 12/08/2008 04:38:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Γκρρρ, ναι, πράγματι και η κοινωνία και η δικαιοσύνη και η κυβέρνηση και τα μίντια απαιτούν να αποδοθεί δικαιοσύνη στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Αν το παιδί δεν ήταν 15,
αν το παιδί δεν ήταν της Σχολής Μωραϊτη,
αν το παιδί φορούσε κουκούλα,
αν το παιδί πετούσε καμιά μπύρα,
αν το παιδί ήταν μετανάστης,
αν το παιδί είχε πυροβοληθεί χωρίς να το σκοτώσουν,
τότε σημαντικό τμήμα της κοινωνίας, της δικαιοσύνης, της κυβέρνησης, των μίντια
θα απαιτούσε μεν δικαιοσύνη,
θα την είχε όμως κάπως αλλώς κατά νου, πρόθυμο να αναγνωρίσει ένα εκατομμύριο ελαφρυντικά.
Όπως λέω στο ποστ το μέτρο και την πρακτική υπερέβη αυτό που έγινε με τον τρόπο που έγινε.
Το μέτρο και την πρακτική δεν τα υπερβαίνουν οι ξυλοδαρμοί, τα δακρυγόνα, οι τραμπουκισμοί.
Και δεν τα υπερβαίνουν γιατί η κοινωνία δεν ενοχλείται, στο βαθμό που δεν θα συμβούν στον καθένα από μας, αλλά στον διπλανό μας.
Οπότε αυτό που αποκαλείς ηθικολογία και γενίκευση, εγώ το αποκαλώ αυτοκριτική αναγνώριση, ότι το έγκλημα του συγκεκριμένου ξεπέρασε ένα ποσοστό βίας, που ανεχόμαστε και νομιμοποιούμε.

 
At 12/08/2008 04:40:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Costinho, οι μεμονωμένες ζωές μεμονωμένα τερματίζονται.

 
At 12/08/2008 04:50:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Γ.Π, όσα περιγράφεις όμως συνοδεύονται και από έναν κατά καιρούς αντιεξουσιαστικό - αντικαπιταλιστικό - αντιμπατσικό - αντικομματικό - αντιαμερικάνικο βερμπαλισμό.
Γ.Π, ζούμε σε μια χώρα επαναστατών. Όλοι είμαστε επαναστάτες. Όλοι.

 
At 12/08/2008 05:27:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Φαινομενικα άσχετο:

-->> δυο περιστατικα απο το Παν/μιο Ιωαννινων:

1. την περασμενη βδομαδα, δυο μαθητριες του 8ου Λυκειου Ιωαννινων(ελεγχεται αν προκειται ακριβως γι αυτο το Λυκειο) που συμμετειχαν στην καταληψη του σχολειου τους, θα περασουν Μαθητοδικειο, απο εισαγγελεα δλδ, κατοπιν αναφορας των ονοματων τους στην αστυνομια απο το Λυκειαρχη(ψαχνω το ονομα).

2. πριν 10 μερες, δυο φοιτητριες του τμηματος Βιολογικων Εφαρμογων κ Τεχνολογιων, που μετα απο Αποφαση του Συλλογου τους πηγαν να σταματησουν το μαθημα σε ενα εργαστηριο, παραπεμφθηκαν στο Πειθαρχικό μετα απο καταγγελια ενος καθηγητη (ψαχνω το ονομα) με κινδυνο να απειλειται το μελλον τους, η φοιτητικη τους ιδιοτητα δλδ...

κλπ κλπ...

Ολη η χωρα ειναι αναστατη εδω και μερες και χαμπαρι δεν θα παιρνε ο κοσμος αν δεν σκοτώναν τον Αλεξανδρο.

 
At 12/08/2008 06:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Old Boy, για όλα αυτά τα "αν" έχεις δίκιο (ίσως` η συνέχεια θα δείξει, γιατί μάλλον θα αναπτυχθούν αμυντικά ανακλαστικά από την πλευρά της εξουσίας).

Ωστόσο, είτε υπάρχουν είτε δεν υπάρχουν αυτά τα "αν", δικαιοσύνη πρέπει να απονέμεται - και δεν την εννοώ μόνο με την στενή της έννοια, αλλά με την ευρύτερη, λέγοντας ότι η βία πολλαπλασιάζεται από την αδικία.

Συμμερίζομαι την αυτοκριτική αναγνώριση των κοινών σφαλμάτων. Νομίζω όμως ότι, αν η κοινωνία δεν ενοχλείται (που λες σωστά), φταίει γι' αυτό και μια ορισμένη γενικευτική αυτοκριτική που διαχέει υπέρμετρα τις ευθύνες, άρα και το βάρος τους, και έτσι αποθαρρύνει προσπάθειες ανάληψης και διευθέτησής του.

Θέλω να πω ότι, αν οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να απαιτήσουν π.χ. την παραίτηση των αρμόδιων υπουργών, αυτό συμβαίνει επειδή τους θεωρούν - ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ - περισσότερο υπεύθυνοι αυτοί (οι υπουργοί) από εκείνους (τους απλούς πολίτες).

Το λέω, επειδή ανάμεσα στα αμυντικά ανακλαστικά της εξουσίας είναι και η μεταφορά των δικών της ευθυνών στις πλάτες των πολιτών!

[Όχι ασφαλώς ότι και οι πολίτες δεν έχουν ευθύνες πέρα από δικαιώματα].

 
At 12/08/2008 06:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

η μία και μόνη αλήθεια είναι στο ρεσάλτο

Ξεχύθηκαν τα σμήνη των λακέδων. Από τους άμβωνες (ΜΜΕ) της νεοταξικής εκκλησίας θρηνούν σπαρακτικά και ουρλιάζουν ηθικολογικά. Τι αχαλίνωτη υποκρισία φρενοβλάβειας. Θρηνούν για το θάνατο του παιδιού αυτοί, οι ίδιοι ακριβώς, που ευλογούσαν και χειροκροτούσαν τη ΝΑΤΟϊκή, μαζική σπορά του θανάτου εναντίον της Γιουγκοσλαβίας, του Ιράκ και του Αφγανιστάν!!!
Όλοι αυτοί που δεν έχουν χύσει ούτε ένα δάκρυ για το θάνατο εκατομμυρίων παιδιών από τους γκάνγκστερ της υφηλίου, αυτοί που δεν τους καίγεται καρφί για τα εκατομμύρια παιδιά που πεθαίνουν καθημερινά μέσα στις γαλέρες- κάτεργα της Νέας Τάξης.
Μας πουλάνε ευαισθησία και «ανθρωπισμό» οι στυγνοί «νταβάδες» των ΜΜΕ, αυτοί που πλουτίζουν από το ανθρώπινο αίμα και οι έμμισθοι γενίτσαροί τους.
Όλα τα ασπόνδυλα, τύπου Λαζόπουλου, που συσσωρεύουν εκατομμύρια φιλώντας τις μπότες των «νταβάδων», βγήκαν με μελοδραματικό ύφος να θρηνήσουν, αναθεματίζοντας όχι το απάνθρωπο και κτηνώδες καπιταλιστικό σύστημα, όχι, έστω το κυβερνητικό οικοδόμημα (κυβερνητικά κόμματα και τους κομματικούς στυλοβάτες), αλλά ένα και μόνο κυβερνητικό διαχειριστή: τη «λεπρή δεξιά». Το «εκσυγχρονιστικό» κράτος και παρακράτος που κυβέρνησε τόσα και τόσα χρόνια και ουσιαστικά κυβερνάει ακόμα, μένει στο απυρόβλητο. Αυτό δεν είναι «δεξιά», είναι «αριστερά»!!!
Όλοι οι γνωστοί τηλεμαϊντανοί, γνωστοί και κρυφοί πράκτορες και προβοκάτορες, σε διατεταγμένη υπηρεσία, παρελαύνον από τους τηλεοπτικούς άμβωνες!!!
Όλο το «εκσυγχρονιστικό», δωσίλογο σκυλολόι, ανενδοίαστα και ξετσίπωτα, μας παραδίδει μαθήματα «ανθρωπισμού», «δικαίου» και …πολιτικής αντίστασης στο «κράτος της δεξιάς»!!!
Όλο το μακάβριο ιδεολογικό κατεστημένο με πολιτική αιχμή τη νεοταξική ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ παρελαύνει και αυτό, αφηνιασμένα και κακουργηματικά από τους μακάβριους καθεστωτικούς άμβωνες για να δώσει πολιτική κάλυψη στη φασιστική ψύχωση των κουκουλοφόρων.
Γιατί οι ψυχώσεις των πανελλαδικών καταστροφών, φωτιών, βιοπραγιών και της αχαλίνης βίας και τρομοκρατίας των επιδρομέων, δήθεν αντιεξουσιαστών, είναι ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι αυτές οι μαζικές ψυχώσεις της καταστροφής, της βίας και της τρομοκρατίας, αυτή η βαρβαρότητα και η τυφλή μαζική βία.
Γι αυτό το αποτρόπαιο, μαζικό ψυχωτικό αμόκ, ο ορισμός του φασισμού, δεν μιλάει κανείς. Απεναντίας το καλύπτουν και το επικαλύπτουν οι μηχανισμοί της προπαγάνδας, οι μπράβοι τους και τα «αριστερά» φερέφωνα.
Εδώ δεν έχουμε συνειδητό λαϊκό κίνημα. Έχουμε «ψυχωτικό κίνημα» του «αριστερού παρακράτος». Έχουμε την τυφλή, καταστροφική βία, κατευθυνόμενη και καθοδηγούμενη, με πολιτικούς μπροστάρηδες, τα «αριστερά» φερέφωνα.
Αυτές οι μαζικές ψυχώσεις, αυτή η πολιτική «αριστερή» φρενοβλάβεια είναι ο ορισμός του φασισμού. Ορισμός που έχει δοθεί και αναλυθεί από τους μεγάλους Επαναστάτες του σοσιαλισμού…
Αυτό που ζούμε σήμερα είναι η πιο μακάβρια γκριμάτσα της φασιστικής Πανούκλας. Ο νεοταξικός φασισμός με μάσκες «αναρχικές», «αριστερές» και «προοδευτικές».
Έχουμε μπει στο δρόμο της κατάλυσης των πάντων, στο δρόμο νέων ιστορικών συμφορών…
Πιστεύω, ότι ελληνικός λαός, δεν θα ξεγελαστεί από τις παρακρατικές σειρήνες του νέου φασισμού…

 
At 12/08/2008 07:11:00 μ.μ., Blogger urban wind said...

"Και από το αίμα πιο πικρό στο στόμα το φιλί σου..."
Κάποτε ο λαός άκουγε τα τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη,δάκρυζε και προσμονούσε τη δημοκρατία.Αντιστεκόταν χωρίς να σπάει και να καίει...και τότε τα κατάφερε.
Ο Αλέξανδρος δε γυρίζει πίσω έτσι.Θέλει συλλογική προσπάθεια για καινούρια ιδανικά ...η συνολική παρακμή μας έφερε εδώ που φτάσαμε...φταίνε και οι κυβερνήσεις αλλά φταίμε και εμείς η βάση.Λίγα λόγια και πολύ προσπάθεια.

 
At 12/08/2008 08:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εσύ old-boy μου δεν είχες γίνει πούστης μικρός ωσάν ήσουν;

 
At 12/08/2008 08:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εν Καυσωνία τη 27η Ιουλίου 1987

Φιλτάτω Ιωάννη ρήματα Νικολάου Καύσωνος

Εσχάτως ανέγνωσα μικράν συγγραφήν περί του δικυκλομηχάνου (μοτοσικλέτας) εις την Ελληνικήν Λογοτεχνίαν.1 Ο συγγραφεύς ανεζήτησε το δικυκλομήχανον εις διαφόρους ποιήσεις και αλλαχού, μετ’ ευλαβείας αξιοπροσέκτου εις τας αλαλούμ ημέρας μας. Ανεκάλυψε, λοιπόν, και εις εμέ στίχον,2 όπου μνημονεύεται το δικυκλομήχανον («η Ασσυρία με κράνος μοτοσικλέτας»), εις την συλλογήν Μονολεκτισμοί και Ολιγόλεκτα. Εν τη ιδία όμως συλλογή υπάρχει και ετέρα μνεία σχετικώς, η οποία διέλαθε της προσοχής του δοκιμιογράφου, διότι χρησιμοποιώ παλαιάν λαϊκήν λέξιν, ην προφανώς ηγνόει. Γράφω, συγκεκριμένως: «ενάντια στις μπασίκλες και τα αυτοκίνητα».3 Μπασίκλες ελέγοντο κάποτε τα δικυκλομήχανα, κατά χυδαίαν παραφθοράν της λέξεως: μοτοσικλέτες. Ενικός: η μπασίκλα, πληθυντικός: οι μπασίκλες. Χρήσιμον επομένως θεωρώ, φίλτατε Ιωάννη, την δημοσίευσιν τού ενημερωτικού τούτου σχολίου, όπερ συνέταξα υπό τεσσαράκοντα και δύο βαθμούς, εις τα «Εν Παρόδω» φιλοξενούμενα τού αγαπητού Πλανοδίου.

Εγκάρδιους χαιρετισμούς, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΥΣΩΝ και επί το ληξιαρχικότερον

ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Σπύρος Λαζαρίδης, Η μοτοσικλέτα στην Ελληνική Λογοτεχνία, Εκδόσεις Διαγωνίου, αρ. 56, Θεσσαλονίκη 1987.
2. Στο ίδιο, σελ. 59.
3. «Διασθανόμενος την απουσία»

Δημοσιεύτηκε στο πέρ. Πλανόδιον, τ.4, φθινόπωρο (Σέπτ-Νοέμ.) 1987, σελ. 191-192.

 
At 12/08/2008 09:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"O ελληνικός λαός, δεν θα ξεγελαστεί από τις παρακρατικές σειρήνες του νέου φασισμού…" και ξανά προς τη δόξα τραβάμε..εμείς ο ελληνικός λαός: εμείς είμαστε η αγέλη που τα σπάει, εμείς θέλουμε ένα ορατό εχθρό, εμείς οι άξεστοι μπάτσοι, εμείς οι τηλεοπτικοί ρουφιάνοι, οι προβοκάτορες,οι τίμιοι καταστηματάρχες,οι πολιτικάντηδες, οι κριτές της κοινωνικής μιζέριας,εμείς ο Αλέξης,εμείς στον καναπέ,εμείς που (δε) θα δώσουμε πάλι λύση,εμείς είμαστε οι τράπεζες,εμείς οι ψηφοφόροι,εμείς που έχουμε ενοχές,εμείς που δεν ανεχόμαστε αυτόν τον κόσμο,εμείς που θα ξεχάσουμε....απέναντι στην "απόλυτη τάξη" του θανάτου είσαι μόνος

 
At 12/08/2008 09:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

είσαι μόνος (στη γκόμενα απέναντι) επειδή ο θάνατος δεν υπάρχει
πλην για τον ανόητο δημοσιογραφίσκο του φασισμού που τρεκλίζει (ανατροπή) και εκτελεί την ποινούλα του αυτός
κατάλαβες.
ο μικρός του ο ψυχολογικός ψόφος ονοματίζεται δικός σου θάνατος
και έχει επινοήσει και την απόλυτη τάξη του θανάτου όχι σαν τίποτ' άλλο παρά σαν προσφορά στην ψυχολογική ερήμωση που ζει ο άνθρωπος αυτός της πραγματικότητας ο άνθρωπος μ' ένα χαμόγελο στ' ανύπαρκτά του μουνοχείλη.

 
At 12/08/2008 09:24:00 μ.μ., Blogger Alpha said...

δεν δικιολογώ το κάψιμο περιουσιών

σιγά τις περιοιυσίες δηλαδή-πίσω απ τα μαγαζιά της αλεξάνδρας και τα μαγαζιά στη σταδίου βρίσκεται και ιδρώτας και μεροκάματα και ξενύχτια και ρίσκα

εύκολα είναι να παίρνουμε το ένα μέρος ή το άλλο, η ζωή σε άσπρο ή μαύρο δεν είναι η πραγματική ζωή

στ αρχίδια μου αν σας χαλάει(ορισμένους) αλλά οι κουκουλοφόροι είναι εξίσου ανεγκεφάλοι και μηχανικοί με τους ειδικούς φρουρούς και τους ματατζήδες

απλά δεν έχουν(ακόμα) ένα πιστόλι στα χέρια

ποιός τελικά πήρε το μέρος, υποστήριξε το μπάτσο, ποιός επιχειρηματολόγησε υπέρ αυτού(σαφώς είναι δολοφονία) που έγινε?

κανείς

τότε γιατί και με ποιό δικαίωμα γίνονται στο κέντρο αυτά που γίνονται?

(δευτέρα 8/12 στις 21:30)

(oldboy μπράβο για μια ακόμη φορά-αυτό περί εξουσιαστών και αντεξουσιαστών είναι η καλύτερη ανάλυση σ αυτό που γίνεται)

 
At 12/08/2008 09:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εάν εσύ δεν τζαστιφάρεις των περιουσιών το κάψιμο τότε εσύ είσαι πούστης. δεν το ξέρεις;

 
At 12/08/2008 09:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καταλάβετέ το,

ΕΚΑΨΑΝ τις όποιες καταθέσεις του κοσμάκη παίζοντας υψηλά χρηματιστηριακά κόλπα`

ΕΚΑΨΑΝ τα ασφαλιστικά ταμεία κάνοντας χρηματοπιστωτικές λαμογιές`

ΕΚΑΨΑΝ το δικαίωμα στη δουλειά ρίχνοντας στην ανεργία χιλιάδες κόσμο`

ΕΚΑΨΑΝ τις ελπίδες και τα όνειρα της νεολαίας ξεφτιλίζοντας τους γονείς και τους ίδιους τους νέους`

ΕΚΑΨΑΝ κάθε έννοια κοινωνικής πρόνοιας και προστασίας των αδυνάτων`

ΕΚΑΨΑΝ κάθε ελπίδα ισονομίας

...

Ε, κάποια στιγμή δεν θα συνέβαινε;

Δεν θα ξεχείλιζε το ποτήρι;

Κάνετε πώς δεν καταλαβαίνετε;

 
At 12/08/2008 09:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

όχι

αυτοί δημιούργησαν την "κρίση" με σκοπό στο μέλλον να σου πάρουν περισσότερο χρήμα

κι άλλο να σε "χρεώσουν" στη νύχτα, ρε παιδί μου, των Ιμίων

 
At 12/08/2008 10:03:00 μ.μ., Blogger IdentityCafe said...

6 feet under: ακριβως...

 
At 12/08/2008 10:09:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ας καταλάβουμε τη σοβαρότητα της κατάστασης και ας αφήσουμε την έπαρση και ας ζητήσουμε να ηρεμήσουν τα πράγματα και ας καταδικάσουμε επιτέλους αυτούς που συντηρούν την ένταση για τις κομματικές τους κορώνες.
Και ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε σοβαρά τις εναλλακτικές μας στο πολιτικό σύστημα.
Γιατί οι καιροί και τα λάθη δίνουν τις αφορμές για τα τάνκς.
Η βία γενάει βία.
Ο φασισμός τρέφει τον φασισμό.

 
At 12/08/2008 10:26:00 μ.μ., Blogger gasireu said...

Αυτό που συμβαίνει είναι ΝΤΡΟΠΗ. ας αναλάβει κάποιος τις ευθύνες του και ας θέσουν την πόλη σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Ντροπή.
Να καίγεται η Αθήνα, περιουσίες, να καίγεται η Εθνική Βιβλιοθήκη είναι ότι πιο θλιβερό έχω δει, μηδέν σεβασμός στην ιστορία και τον δημόσιο χώρο. Τι να πει κανείς...Γαμώ τη δημοκρατία μας...

 
At 12/08/2008 10:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αχ εκδημοκρατιζέ με babe

 
At 12/08/2008 10:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ακουσα ότι καίγεται το κτίριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης.

Δε ξέρω τι να πω. Ποναω πραγματικά.
Χρόνια τώρα λέω για την ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης...

Οχι γιατί είμαι κανένας φανατικός ιδεολόγος. Ούτε περιμένω τίποτα από το ΠΑΣΟΚ. Αλλά από το 2004 κόντρα στη πλειψηφία και στο κοινωνικό μου περίγυρο δε μπορούσα να διανοηθώ ότι θα μου κάνει το Πρωθυπουργό ένας ανίκανος, ανεπάγγελτος τεμπέλης. Τι θα μπορουσε να συντονίσει ένας τέτοιος άνθρωπος.... Τι όραμα μπορούσε να προσφέρει...

Ηταν τόσο δύσκολο να το καταλάβει ο κόσμος...

Ούτε όταν καιγόταν η αρχαία Ολυμπία δε το κατάλαβε...

Μπορεί να ακούγεται κοινότυπο. Αλλά τελικά την Αθήνα δε τη καίνε οι αναρχικοί και οι αντιεξουσιαστές. Η βλακεία μας τη καίει και η συνεχιζόμενη αποχαυνωσή μας. Γιατί δε μπρουμε σε αυτή τη χώρα να σκεφτούμε με στοιχειώδη κοινή λογική. Δε μπορούμε να ξεχωρίσουμε το σωστό από το επιζήμιο. Γιατί όλοι βολευόμαστε στο μικρόμοσμό μας άλλος στα 1500 Ευρώ του, άλλος στις ιδεολογικές του αγγυλώσεις, άλλος στη μονιμότητα της θεσούλας του στο δημόσιο. Γιατί εν τέλει δε ξέρουμε και ίσως δε μας αφήνουνε να ξέρουμε προς τα που να διοχετεύσουμε την οργή μας. Κι όταν αυτή πάει να εκδηλωθεί με αυθόρμητο και γνήσιο τρόπο, έρχονται οι γνωστοί άγνωστοι και την καπελώνουν.

Ισως και ο Καραμανλής να είναι ο καθρέφτης μας. Και σίγουρα σε μεγάλο ποσοστό είναι. Και τώρα πληρώνουμε το λογαριασμό. Με τρόπο σκληρό. Ακόμη και το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που δίνει μια πρόσκαιρη χαρά στη ζωή μας μας το καίνε.
Το κάψαν οι αντιεξουσιαστές ως σύμβολο του καταλωτισμού των Χριστουγέννων.
Είναι ελεύθεροι πια να καίνε ότι θέλουν. Το πολυπόθητο μπάχαλο που επιδιώκουν (και που όλοι λίγο πολύ το ψιλοθέλαμε) το πέτυχαν και με το παραπάνω.

Τελικά μπορεί και το 15 χρονο παιδί να θυσιατηκε. Γιατί έπρεπε η πίεση και η υποβόσκουσα βία κάπως να εκτονωθεί. Για να δούμε και να συναισθανθούμε το κατήφορό μας.

 
At 12/08/2008 10:57:00 μ.μ., Blogger Carlito said...

ειναι πραγματικά ολοφάνερο ότι δεν υπάρχουν τόσοι κουκουλοφόροι όσοι πρέπι να υπάρχουν για να δημιουργηθούν αυτές οι τεράστιες ζημιές..αυτή η ανεξέλεγκτη κατάσταση συμπεριλαμβάνει και απλόυς οργισμένους νέους..αφορμή...το ίδιο το κράτος...

 
At 12/08/2008 11:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΦΑΥΛΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ.

Αυτό εινε το όνομα του προβλήματος.

Έχει κανένας διάθεση να το λύσει;

Δε νομίζω.

Ό,τι σπέρνει αυτός ο κόσμος, ετούτο και θερίζει.

 
At 12/08/2008 11:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

.....γουστάρει και Καγιέν,
γουστάρει να κλέβει, γουστάρει να εξοργίζεται και με τη διαφθορά,
την ιδεολογία του Μέσου Νεοέλληνα
που είναι ταυτόχρονα λίγο εξουσιαστής και λίγο αντιεξουσιαστής.


1. αλλα απολυτα εξουσιαζομενος...

2. πως να μπηξει το μαχαιρι στο δικο του κοκαλο?ενω η σφαιρα παει σε ξενο στηθος....

3. δυνατο ποστ ολντ μποι (και πολυ καλα -σχεδον ολα- τα σχολια)
μπραβο!

Α.Γ.

 
At 12/08/2008 11:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μπορεί τα κίνητρα να διαφέρουν αλλά τελικά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο είτε είσαι ο μπάτσος που σκοτώνει, είτε είσαι ο αναρχικός που καίει, είτε είσαι ο πολιτκός που κλέβει - έχεις επιδείξει την χαρακτηριστική σου περιφρόνηση στους θεσμούς, στις ελευθερίες των συνανθρώπων σου, στους νόμους και στο καθήκον σου σαν πολίτης.

 
At 12/09/2008 12:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νίκος Εγγονόπουλος

ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΦΑΝΗΚΕ ΕΝΑ ΣΜΗΝΟΣ ΑΠΟ ΠΟΥΛΙΑ

Τις μέρες μου θα μετρώ προσμένοντας σε,
σιωπηλέ θησαυρέ.
Το νησί σε καρτερεί επίσημα,
αλλά πιο πολύ απ’ όλους αδημονεί κρυφά το δικό σου νησί,
εγώ.
Ποτίζοντας καθημερινά την πασχαλιά σου,
φροντίζοντας τα πράγματά σου,
κρατώντας τα μακριά από τη σκόνη.
Μα πιο πολύ, φυλάσσοντας αυτό το πολύτιμο φύλλο αίματος
εκεί όπου κατοικείς, ακόμα και τώρα που λείπεις,
ταξιδεύοντας πάνω στη μεγάλη σου αντίζηλο
που κάποτε σου πλάνεψε το άλλο σου αίμα.
Πρόσεχέ την! Μπορεί ακόμα να σου κρατάει κακία.
Δεν αλλάζει γνώμη, μορφή και τόπο.
Κάνε τη φίλη σου, αγάπησε τα κύματα της.
Δείξε της εμπιστοσύνη για να την εξευμενίσεις,
αλλά μη μείνεις αμέριμνη ούτε για μια στιγμή, νομίζοντας
ότι την έχεις προσεταιριστεί,
γιατί μόνο για λίγο φίλη γίνεται και γρήγορα ξεχνάει
τις σπονδές που καταπίνει.
Η δίψα της για άνθρωπο είναι άσβεστη
και δε θα ξεγελαστεί με λίγο κρασί
που σοφά μπορείς να της αφιερώσεις.
Γι’ αυτό κ’ εγώ, βασιλιάς στο νησί και δούλος σε σένα,
μέχρι η θάλασσα να σου επιτρέψει να γυρίσεις,
κάθε βράδυ, όταν θα ξαπλώνω κουρασμένος,
θα αφήνω κενό το μέρος σου στο κρεβάτι
σαν να πρόκειται να πλαγιάσεις σε λίγο, αφού γδυθείς.
Σαν να περιμένω να φορέσεις το άρωμα της Αφροδίτης
και σαν, ξέροντας καλά, να έρθεις να με αγκαλιάσεις
και να ζευγαρώνουμε, όσο θα μου αφηγείσαι
το απίστευτο παραμύθι που σε έβαλε η θάλασσα να ζήσεις,
που σίγουρα θα το διηγείσαι
κάθε φορά και λίγο διαφορετικό.
Κάθε βράδυ από αγκαλιά σε αγκαλιά θα αλλάζει
και θα μεγαλώνει.
Επειδή ποτέ ένα θαλασσινί παραμύθι δεν τελειώνει.
Κανένας δεν μπορεί να αφηγηθεί πώς ήταν κάθε κύμα,
κάθε αεράκι, κάθε λυγμός εκείνου που ταξιδεύει,
παρά μόνο η ίδια η θάλασσα, η πρώτη αφηγήτρα,
το πρώτο τραγούδι, η ιστορία του νερού.

 
At 12/09/2008 07:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εξαρχής να δηλώσω ότι δεν είμαι αναρχικός, αλλά απαίσιος καπιτάλας με παχυλό εισόδημα. Αυτό δεν με αποκλείει από επαναστάτη.

Σε αυτούς που -και καλά- έχουν απηυδήσει με τις επαναστατικές καταστροφικές ενέργειες διαδηλωτών:

Να πω λοιπόν απλά (ΚΑΙ ΕΔΩ) πως δεν καίνε και καταστρέφουν για να τιμήσουν τον 15χρονο Αλέξανδρο που δολοφονήθηκε (και ουχί τραυματιστήκε θανάσιμε, έφυγε, απεβίωσε, έσβησε και λοιπες μαλακίες), αλλά για να ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ τις κοιμισμένες συνειδήσεις της πλειοψηφίας των ΚΑΘΟΛΟΥ αθώων ανθρώπων που βγάζουν τις κυβερνήσεις των ΟΜΟΛΟΓΩΝ, του ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ, της ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ (και πριν την οικονομική κρίση), της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, των ΦΩΤΙΩΝ, των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, των 10 οικογενειών. Ακόμη και ο θάνατος ενός παιδιού δεν είναι αρκετός. Είναι σκληρό, αλλά είναι αλήθεια, πως αν αυτό το παιδί ήταν ένα τσιγγανάκι, ένα αλβανάκι, ένα πακιστανάκι, ένα μαυράκι, η ακόμη ακόμη ένα μπατιρόελληνάκι δεν θα είχαμε τέτοιες αντιδράσεις. Οι δολοφόνοι του όμως λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο και σκότωσαν παιδί μεγαλοαστικής οικογένειας και θα τους γαμήσουν διπλά από τον κώλο. Τα γίδια όμως της χώρας που ζούμε ΑΚΟΜΑ κοιμούνται. Και ξεχνάνε εύκολα. Μιλάει κανείς για τις φωτιές και τα καμένα δάση. Μόνοι τους την παλεύουν οι πυρόπληκτοι. Μιλάει κανείς για τις χιλιάδες οικογενειών που χάσανε τις περιουσίες τους στο χρηματιστήριο; Μιλά κανείς για την ασταμάτητη αισχροκέρδεια μοναδική στον κόσμο του 100 και 200% κέρδος στους εμπόρους ; Για τις πιο κερδοφόρες τράπεζες σε ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ; Για τις 10 οικογένειες που τρέχουν όλη την Ελλάδα; Για τους αλήτες τους δημοσιογράφους που κανιβαλίζουν τα ΠΑΝΤΑ, ακόμη και τον θάνατο του 15χρονου;

Ο ΚΟΣΜΟΣ θα ξυπνήσει μόνο όταν τον χτυπήσεις εκεί που πονάει. ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΙ 5€ ΤΟΝ ΦΡΑΠΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΜΕΤΙΚΟ ΠΑΠΟΥΤΣΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ 200€ ενώ τον μάυρο τον κυνηγάνε και τον βαράνε στους δρόμους για καμιά Λουι Βουλιτόν.

ΚΑΦΤΕ ΛΟΙΠΟΝ,
ΣΠΑΣΤΕ, ΛΕΗΛΑΤΗΣΤΕ, ΑΝΑΔΙΑΝΕΙΜΕΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ
το δικαιούστε γιατί σας γαμάνε.

Γιατί ο μπάτσος που σκότωσε είχε τον βουλευτή της ΝΔ, και υπουργό Δημόσιας Τάξης Βυρ. Πολύδωρα να του βγάζει λόγους για το πως είναι γαμάτος και πρέπει να τον σέβονται, γιατί ο νυν υπ. Δημόσιας Τάξης Προκ. Παυλόπουλος είναι αυτός που γάμησε τους συμβασιούχους (ανεξάρτητα αν διαφωνεί κάποιος με τον θεσμό του Δημοσίου Υπαλλήλου ή οχι), είναι Poster Boy της κυβέρνησης του και απλά κάθεται και μηχανεύεται τρόπους να βγάλει κανά ψιλό - γιατί άλλωστε έγινε κυβέρνηση, κάτι που του κοστίζει σε ΚΟΣΤΟΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ, σε χρόνο που θα μπορούσε να μηχανευτεί κανά τρόπο να μπαλώσει την ΕΛΑΣ. Της κυβέρνησης που οι μισοί από εσάς ψήφισαν, της κυβέρνησης που το 1/4 από σας περιμένει κάποιο ρουσφετάκι σκύβοντας το κεφάλι και περιμένοντας μία θεσούλα του κώλου, με 1050 μικτά και ισόβια υποχρέωση ψήφου. "Ο μπάτσος φταίει!" λένε όλοι οι απαίδευτοι και οι ανεγκέφαλοι και ο περισσότερος κόσμος. Όχι δεν φταίει ο μπάτσος, γιατί ούτε ψυχολογικά προβλήματα είχε, ούτε τρελός ήταν, ούτε βγήκε με ένα πιστόλι να θερίζει τυχαία άτομα.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΤΑΙΕΙ. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΩΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΙΕΙ. ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ. Κανείς λοιπόν δεν είναι αθώος. Κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών.

Αν κάνετε το λάθος της προσωποποίησης των προβλημάτων και χάσετε την ουσία, χάνουμε ΟΛΟΙ μας το παιχνίδι. Η ΕΛΑΣ είναι το Voting Pool της ΝΔ και δεν θέλουν τίποτα περισσότερο από το να γίνει αυτό το σκηνικό κυνήγι μαγισσών στο πρόσωπο δύο μπάτσων και όχι τους συστήματος.
Ακόμη και αν ΠΡΕΠΕΙ να προσωποποιήσετε κάντε το στην πραγματική διευρυμένη βάση της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΥΘΥΝΩΝ και όχι της ΠΟΙΝΙΚΗΣ.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση φταίνε οι μπάτσοι, οι συνάδελφοι τους (άμεσοι συνάδελφοι), ο ανώτεροι τους, ο κανονισμός, ο υπ. Δημ. Τάξης (ο οποίος και καλά υπέβαλε παραίτηση και δεν έγινε δεκτή). ΄Και αν θέλετε να δείτε κατάματα την κατάσταση φταίνε και οι φίλοι του μαθητή, οι γονείς του, η σχολή του (συγγνώμη κύριε Διευθυντά). Γιατί ίσως περισσότερος σεβασμός να τον είχε γλυτώσει (όχι ότι πήγαινε γυρεύωντας που λένε κάτι φασίστες δεν εννοώ αυτό). Αλλά πως να σέβεσαι ΑΥΤΗ την αστυνομία που έχουμε. Ίσως αν ΔΕΝ έπαιζε Warcraft σε ένα λανάδικο. Αλλά πως να ΜΗΝ ΛΙΩΝΕΙΣ το μυαλό σου, όταν βλέπεις μπροστά ένα μέλλον σκατά. Ίσως αν δεν πούλαγε λίγη μαγκιά παραπάνω. Αλλά πως να επιβιώσεις σε αυτό τον κόσμο χωρίς να το παίξεις μάγκας, δυνατός, αρχηγός. Και ίσως ο δαιμονοποιημένος εν λόγω μπάτσος να μην είχε βγάλει το όπλο του, αν απαγορευόταν η οπλοφορία σε αστυνομικούς - παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις - αν και ο ίδιος δεν φοβόταν για το δάνειο, για την κοπελιά του, για την θέση του, για το οτι θα του έρθει ένα καδρόνι από τον απέναντι του αναρχικό ο οποίος φωνάζει για τα ίδια σκατά που και ο κακομοίρης ο μπατσάκος τα νοιώθει και τα αισθάνεται. Γιατί να μην τρελαθούμε δεν ξέρω κανένα γόνο αστικής οικογένειας να γίνεται μπάτσος, ή κανένα ιδιαίτερα έξυπνο τύπο, ή κανένα ιδιαίτερα παραγωγικό, με όνειρα και στόχους. Μπάτσοι και στρατιωτικοί γίνονται σε αυτή την χώρα ως λύση ανάγκης, μαθητές του 10, από φτωχές οικογένειες, για να γλυτώσουν την θητεία και να μην περάσουν ούτε 1 μήνα χωρίς να φέρνουν τον μισθό τους στο σπίτι. Χάρη θα έδινα στον μπάτσο αν μπορούσα να βάλω φυλακή ισόβια τον Παυλόπουλο ή τον Καραμανλή. Ή το καθίκι τον Ρουσόπουλο. Και μαζί του όλο τον συρφετό από τους εμετούς δημοσιογράφους που ακούω 3 μέρες τώρα να καταδικάζουν κάθε επαναστατική ενέργεια, επειδή κάηκαν 20 βιτρίνες και 100 αμάξια, και κάτι παππούδια που βρωμάνε να λένε για το τι φταίνε εκείνοι... Ακόμα χειρότερα να τα ακούς από νέους αυτά τα άκυρα, στο Facebook.

Ας την κάψουν όλη την κωλοχώρα που ζούμε. Και μα τω θεω, ας καούνε και τα χλωρά μαζί με τα ξερά. Είναι λίγα άλλωστε. Όπως λίγα είναι και αυτά που μας έχουν μείνει να χάσουμε. Κάτι που δεν είχαν καλοσχεδιάσει οι ΜΑΛΑΚΕΣ των κυβερνήσεων των τελευταίων 60 χρόνων στην ελλάδα...

 
At 12/11/2008 03:04:00 μ.μ., Blogger ΣΗΦΗΣ ΛΥΚΑΚΗΣ said...

Από τη στιγμή που ανήκουμε σε μια κοινωνία που σκοτώνει εν ψυχρώ τα «ατίθασα» παιδιά έχοντας την ψευδαίσθηση ότι η Ζωή μας χαρίζεται γενναιόδωρα από τις τράπεζες,
χωρίς ίχνος συνείδησης για το ποιοι είναι τελικά οι πραγματικοί ιδιοκτήτες αυτού του κόσμου. Ξημερώνει κάποτε η μέρα που γίνεται αντιληπτό ότι τίποτα δεν μας ανήκει, ότι έχουμε πουλήσει τις ψυχές μας στις πολυεθνικές. Αυτό είναι ένα τραγικό λάθος που δυστυχώς διορθώνεται με πόλεμο. Οι καταστηματάρχες δεν είναι αξιολύπητοι γιατί τους έκαψαν τις «περιουσίες» είναι αξιολύπητοι που δουλεύουν για να ξεπληρώσουν το δάνειο που ενδέχεται λίγο πριν την τελευταία τους πνοή να τους κάνει πραγματικούς καταστηματάρχες . Όταν καούν τα πάντα, μόνο τότε θα σταματήσει η αφαίμαξη του φτωχού γιατί εκ των πραγμάτων δεν θα του έχει μείνει ούτε μια σταγόνα, θα έχει πεθάνει μαζί με τους βρυκόλακες του.



«Το αίμα κυλάει εκδίκηση ζητάει» φώναζαν τα παιδιά στην κηδεία του Αλέξη…

 
At 12/11/2008 03:21:00 μ.μ., Blogger ΣΗΦΗΣ ΛΥΚΑΚΗΣ said...

Από τη στιγμή που ανήκουμε σε μια κοινωνία που σκοτώνει εν ψυχρώ τα «ατίθασα» παιδιά έχοντας την ψευδαίσθηση ότι η Ζωή μας χαρίζεται γενναιόδωρα από τις τράπεζες,
χωρίς ίχνος συνείδησης για το ποιοι είναι τελικά οι πραγματικοί ιδιοκτήτες αυτού του κόσμου. Ξημερώνει κάποτε η μέρα που γίνεται αντιληπτό ότι τίποτα δεν μας ανήκει, ότι έχουμε πουλήσει τις ψυχές μας στις πολυεθνικές. Αυτό είναι ένα τραγικό λάθος που δυστυχώς διορθώνεται με πόλεμο. Οι καταστηματάρχες δεν είναι αξιολύπητοι γιατί τους έκαψαν τις «περιουσίες» είναι αξιολύπητοι που δουλεύουν για να ξεπληρώσουν το δάνειο που ενδέχεται λίγο πριν την τελευταία τους πνοή να τους κάνει πραγματικούς καταστηματάρχες . Όταν καούν τα πάντα, μόνο τότε θα σταματήσει η αφαίμαξη του φτωχού γιατί εκ των πραγμάτων δεν θα του έχει μείνει ούτε μια σταγόνα, θα έχει πεθάνει μαζί με τους βρυκόλακες του.



«Το αίμα κυλάει εκδίκηση ζητάει» φώναζαν τα παιδιά στην κηδεία του Αλέξη…

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home